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コーヒーポッド市場:フレーバー別(キャラメル、チョコレート、ヘーゼルナッツ、その他)、流通チャネル別(ハイパーマーケット/スーパーマーケット、専門店、オンラインチャネル、その他)、カフェイン濃度別(カフェイン入り、カフェイン抜き)、最終用途別(商業用、家庭用):2023-2032年における世界の機会分析と産業予測


Coffee Pod Market By Flavor (Caramel, Chocolate, Hazelnut, Others), By Distribution Channel (Hypermarkets/Supermarkets, Specialty Stores, Online Channel, Others), By Caffeine Concentration (Caffeinated, Decaffeinated), By End Use (Commercial, Residential): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2023-2032

世界のコーヒーポッド市場は、2022年に12億1230万ドルと評価され、2023年から2032年までの年平均成長率は8.5%を記録し、2032年には28億910万ドルに達すると予測されている。 コーヒーポッドは、様々な種類のコ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Allied Market Research
アライドマーケットリサーチ
2023年12月30日 US$5,730
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サマリー

世界のコーヒーポッド市場は、2022年に12億1230万ドルと評価され、2023年から2032年までの年平均成長率は8.5%を記録し、2032年には28億910万ドルに達すると予測されている。
コーヒーポッドは、様々な種類のコーヒー飲料を準備するために使用される1回分のコーヒー容器である。このポッドはリサイクル可能な紙ベースの平たい袋で作られており、その中にあらかじめ計量された量のプレスコーヒーが詰められている。コーヒーカプセルとは異なり、ポッドにはより多くの量のコーヒーが含まれており、ポルタフィルターを備えた複数のマシンで使用することができる。
持続可能性と環境フットプリントを取り巻く意識は、コーヒーポッド市場の主要な推進要因である。環境に優しい包装とリサイクル可能な側面から、コーヒーポッドは、アルミ包装ベースのコーヒーカプセルのような、市場で入手可能な他のシングルサーブコーヒー容器オプションに代わる最良の選択肢を提供する。これを受けて、多くの企業が生分解性素材を使用したシングルサーブ容器を導入している。コーヒーの消費量が増え続ける中、人々は製品の包装に関連する二酸化炭素排出量を削減したいと考えている。さらに消費者は、非倫理的な商習慣を封じ込めるため、サプライチェーンの透明性と原材料調達情報を求めている。透明性を確保することで、ブランドはサプライチェーンの様々な形態において信頼を築くことができる。

社会的・文化的影響は、消費者の消費動向を促進する上で重要な役割を果たしている。健康的な消費習慣に関する世界的な意識は、インターネット、ソーシャルメディア、有名人を通じて大きく広がっている。このような要因により、消費者は存在し、新しい顧客は入手可能な様々な商品とそれらに気づくようになる。コーヒーは、代謝、認知、注意力といった身体機能の改善や調整にさまざまな効果をもたらすため、多くの人が摂取している。さらに、蓄積されたストレス、不安、将来への恐怖を軽減するために、社会的交流の減少や孤立と強く結びついており、消費者は、会議、読書、その他の社会的イベントなど様々な場面で、コーヒーをリフレッシュ効果の高い飲料として認識している。
天然の興奮剤であるカフェインは、代謝、注意力、認知機能の向上など、さまざまな利点をもたらす。ライフスタイルの変化により、生活がより忙しくなり、社会的交流の減少や孤立など、精神的に困難な要素が重なる中、コーヒーは休憩として求められている。会議、読書、仕事、気軽な集まりなど様々な場面で、コーヒーは彼らの経験を高める重要な役割を果たしている。また、消費者は恐怖や不安と闘っており、コーヒーブレイクはしばしばストレスを軽減するために取られる。コーヒーポッドが提供する利便性のために、彼らは主に普及している。

ヨーロッパや北米・南米などの先進国の消費者は、より革新的な製品を求めており、最初に試す可能性が高い。これらの消費者は可処分所得が高く、コーヒーポッドの普及をリードする可能性がある。これらの地域の国々は、技術、識字率、その他の発展指標がより発達しているため、人々は新しいソリューションをより意識するようになり、ライフスタイルの新しい変化に対応しやすい立場にある。さらに、コーヒーポッドを使うにはコーヒーメーカーが必須条件であり、豊かな国の人々はそれを買う余裕があるため、発展途上国とは異なり、より大きな需要の可能性がある。
しかし、この市場は、サプライチェーン、エコロジー、環境面における周囲の課題によって大きな影響を受けている。コーヒーポッド製造大手のCaffè Borbone社は、製造コストの増加により27%の減益を報告した。コスト増は製品の高価格化を招き、収益性と売上高に影響を与える。コーヒー市場の多くの企業が、ロシアとウクライナの戦争による影響を報告している。また、多くの地域でインフレが高騰していることも価格上昇の一因となっている。国際コーヒー機関(ICO)が発表した報告書によると、2021/22年のコーヒー生産量は1.4%減の1億6,850万袋となった。これらの生産量の減少は、天候の悪化、環境条件、肥料コストの上昇に起因している。

コーヒーポッドの需要増加に伴い、企業は国際市場での地理的プレゼンスを拡大している。コーヒーポッドの可能性が明らかになるにつれ、企業は提携や協力、その他の戦略を模索している。Caffé BorboneとIllycaffeは、米国市場での事業拡大のために投資している。しかし、国際市場にはより高い競争上の課題がある。
コーヒーポッドは、イタリア、フランス、ドイツ、ブラジル、アメリカなどの先進国の消費者の間で人気がある。イタリアのコーヒー会社であるイリカフェは、ヨーロッパ地域で強力なコーヒーポッドやその他の製品のサプライヤーとしての地位を確立している。しかし、世界進出は企業に新たなチャンスをもたらす。

コーヒーポッド市場は、フレーバー、カフェイン濃度、最終用途、流通チャネル、地域に基づいて分析される。フレーバー別では、市場はキャラメル、チョコレート、ヘーゼルナッツ、その他に分類される。カフェイン濃度別では、市場はカフェイン入りとカフェイン抜きに分類される。最終用途別では、市場は商業用と家庭用に分類される。流通チャネル別では、市場はハイパーマーケット/スーパーマーケット、専門店、オンラインチャネル、その他に分類される。地域別では、北米(米国、カナダ、メキシコ)、欧州(英国、ドイツ、スペイン、フランス、イタリア、その他欧州)、アジア太平洋(中国、日本、インド、オーストラリア、ニュージーランド、韓国、シンガポール、その他アジア太平洋)、LAMEA(サウジアラビア、ブラジル、UAE、アルゼンチン、南アフリカ、その他LAMEA)が分析されている。
コーヒーポッド市場で事業を展開するプレイヤーは、コーヒーポッド市場シェアの拡大、収益性の向上、市場競争力の維持のために様々な開発戦略を採用している。本レポートで紹介する主なプレーヤーは、illycaffe S.p.A.、Lavazza Group、Gruppo Izzo S.r.l.、Procaffé S.p.A.、Labcaffè S.r.l.、Kimbo S.p.A.、Gruppo Gimoka S.p.A.、Blasercafé AG、Caffe Borbone S.r.l.、Segafredo Zanetti S.p.A.などである。

ステークホルダーにとっての主なメリット
本レポートは、2022年から2032年までのコーヒーポッド市場分析の市場セグメント、現在の動向、予測、ダイナミクスを定量的に分析し、コーヒーポッド市場の有力な機会を特定します。
主要な促進要因、阻害要因、機会に関する情報とともに市場調査を提供します。
ポーターのファイブフォース分析により、バイヤーとサプライヤーの潜在力を明らかにし、ステークホルダーが利益重視のビジネス決定を下し、サプライヤーとバイヤーのネットワークを強化できるようにします。
コーヒーポッド市場のセグメンテーションを詳細に分析することで、市場機会を見極めることができます。
各地域の主要国を世界市場への収益貢献度に応じてマッピングしています。
市場プレイヤーのポジショニングはベンチマーキングを容易にし、市場プレイヤーの現在のポジションを明確に理解することができます。
地域別、世界別のコーヒーポッド市場動向、主要企業、市場セグメント、応用分野、市場成長戦略の分析を含みます。

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ブランドシェア分析
企業プロファイルの拡張リスト
過去の市場データ
SWOT分析
主要市場セグメント
カフェイン濃度別
カフェインレス
カフェインレス
フレーバー別
キャラメル
チョコレート
ヘーゼルナッツ
その他
流通チャネル別
ハイパーマーケット/スーパーマーケット
専門店
オンラインチャネル
その他
エンドユース別
商業
住宅
地域別
北米
アメリカ
カナダ
メキシコ
ヨーロッパ
ドイツ
イギリス
スペイン
イタリア
フランス
その他のヨーロッパ
アジア太平洋
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
シンガポール
ニュージーランド
その他のアジア太平洋地域
ラメア
ブラジル
アルゼンチン
南アフリカ
サウジアラビア
UAE
その他の地域
主な市場プレイヤー
キンボ S.p.A.
illycaffe S.p.A.
グルッポ・ギモカS.p.A.
Blasercafé AG
グルッポ・イッツォ S.r.l.
セガフレード・ザネッティ S.p.A.
ラバッツァグループ
プロカフェS.p.A.
ラボカフェS.r.l.
カッフェ ボルボネ S.r.l.

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目次

第1章:はじめに
1.1.報告書の記述
1.2.主要市場セグメント
1.3.ステークホルダーにとっての主なメリット
1.4.調査方法
1.4.1.一次調査
1.4.2.二次調査
1.4.3.アナリストのツールとモデル
第2章:エグゼクティブサマリー
2.1.CXOの視点
第3章 市場概要
3.1.市場の定義と範囲
3.2.主な調査結果
3.2.1.主な影響要因
3.2.2.投資ポケットの上位
3.3.ポーターの5つの力分析
3.3.1.サプライヤーの交渉力の低さ
3.3.2.新規参入の脅威は中程度
3.3.3.代替品の脅威は中程度
3.3.4.ライバルの激しさは中程度
3.3.5.買い手の交渉力は中程度
3.4.市場力学
3.4.1.原動力
3.4.1.1.持続可能性と環境フットプリントに対する意識の高まり
3.4.1.2.購買力と家庭内消費の増加
3.4.1.3.より健康的なライフスタイルの採用
3.4.2.阻害要因
3.4.2.1.価格と生産コストの上昇
3.4.2.2.グローバルレベルでの競争の激化
3.4.3.機会
3.4.3.1.フレーバーコーヒーとカフェインレスコーヒーの需要
第4章:コーヒーポッド市場、フレーバー別
4.1.概要
4.1.1.市場規模と予測
4.2.キャラメル
4.2.1.主要市場動向、成長要因、機会
4.2.2.地域別市場規模および予測
4.2.3.国別市場シェア分析
4.3.チョコレート
4.3.1.主要市場動向、成長要因、機会
4.3.2.地域別市場規模および予測
4.3.3.国別市場シェア分析
4.4.ヘーゼルナッツ
4.4.1.主要市場動向、成長要因、機会
4.4.2.地域別市場規模及び予測
4.4.3.国別市場シェア分析
4.5.その他
4.5.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.5.2.地域別の市場規模と予測
4.5.3.国別市場シェア分析
第5章 コーヒーポッド市場:流通チャネル別
5.1.概要
5.1.1.市場規模と予測
5.2.ハイパーマーケット/スーパーマーケット
5.2.1.主要市場動向、成長要因、機会
5.2.2.地域別市場規模および予測
5.2.3.国別市場シェア分析
5.3.専門店
5.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.3.2.地域別市場規模および予測
5.3.3.国別市場シェア分析
5.4.オンラインチャネル
5.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.4.2.地域別市場規模および予測
5.4.3.国別市場シェア分析
5.5.その他
5.5.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.5.2.地域別の市場規模と予測
5.5.3.国別市場シェア分析
第6章 コーヒーポッド市場:カフェイン濃度別
6.1.概要
6.1.1.市場規模と予測
6.2.カフェイン入り
6.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.2.2.地域別市場規模および予測
6.2.3.国別市場シェア分析
6.3.カフェインレス
6.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.3.2.地域別市場規模および予測
6.3.3.国別市場シェア分析
第7章 コーヒーポッド市場:最終用途別
7.1.概要
7.1.1.市場規模と予測
7.2.商業
7.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.2.2.地域別の市場規模と予測
7.2.3.国別市場シェア分析
7.3.住宅
7.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.3.2.地域別の市場規模と予測
7.3.3.国別市場シェア分析
第8章 コーヒーポッド市場、地域別
8.1.概要
8.1.1.市場規模と予測 地域別
8.2.北米
8.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
8.2.2.市場規模および予測、フレーバー別
8.2.3.市場規模・予測:流通チャネル別
8.2.4.市場規模・予測:カフェイン濃度別
8.2.5.市場規模・予測:最終用途別
8.2.6.市場規模・予測:国別
8.2.6.1.米国
8.2.6.1.1.市場規模・予測:フレーバー別
8.2.6.1.2.市場規模・予測:流通チャネル別
8.2.6.1.3.市場規模・予測:カフェイン濃度別
8.2.6.1.4.市場規模・予測:最終用途別
8.2.6.2.カナダ
8.2.6.2.1.市場規模・予測:フレーバー別
8.2.6.2.2.市場規模・予測:流通チャネル別
8.2.6.2.3.市場規模・予測:カフェイン濃度別
8.2.6.2.4.市場規模・予測:最終用途別
8.2.6.3.メキシコ
8.2.6.3.1.市場規模・予測:フレーバー別
8.2.6.3.2.市場規模・予測:流通チャネル別
8.2.6.3.3.市場規模・予測:カフェイン濃度別
8.2.6.3.4.市場規模・予測:最終用途別
8.3.欧州
8.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
8.3.2.市場規模および予測、フレーバー別
8.3.3.市場規模・予測:流通チャネル別
8.3.4.市場規模・予測:カフェイン濃度別
8.3.5.市場規模・予測:最終用途別
8.3.6.市場規模・予測:国別
8.3.6.1.ドイツ
8.3.6.1.1.市場規模・予測:フレーバー別
8.3.6.1.2.市場規模・予測:流通チャネル別
8.3.6.1.3.市場規模・予測:カフェイン濃度別
8.3.6.1.4.市場規模・予測:最終用途別
8.3.6.2.イギリス
8.3.6.2.1.市場規模・予測:フレーバー別
8.3.6.2.2.市場規模・予測:流通チャネル別
8.3.6.2.3.市場規模・予測:カフェイン濃度別
8.3.6.2.4.市場規模・予測:最終用途別
8.3.6.3.スペイン
8.3.6.3.1.市場規模・予測:フレーバー別
8.3.6.3.2.市場規模・予測:流通チャネル別
8.3.6.3.3.市場規模・予測:カフェイン濃度別
8.3.6.3.4.市場規模・予測:最終用途別
8.3.6.4.イタリア
8.3.6.4.1.市場規模・予測:フレーバー別
8.3.6.4.2.市場規模・予測:流通チャネル別
8.3.6.4.3.市場規模・予測:カフェイン濃度別
8.3.6.4.4.市場規模・予測:最終用途別
8.3.6.5.フランス
8.3.6.5.1.市場規模・予測:フレーバー別
8.3.6.5.2.市場規模・予測:流通チャネル別
8.3.6.5.3.市場規模・予測:カフェイン濃度別
8.3.6.5.4.市場規模・予測:最終用途別
8.3.6.6.その他のヨーロッパ
8.3.6.6.1.市場規模および予測:フレーバー別
8.3.6.6.2.市場規模・予測:流通チャネル別
8.3.6.6.3.市場規模・予測:カフェイン濃度別
8.3.6.6.4.市場規模・予測:最終用途別
8.4.アジア太平洋地域
8.4.1.主要市場動向、成長要因、機会
8.4.2.市場規模および予測、フレーバー別
8.4.3.市場規模・予測:流通チャネル別
8.4.4.市場規模・予測:カフェイン濃度別
8.4.5.市場規模・予測:最終用途別
8.4.6.市場規模・予測:国別
8.4.6.1.中国
8.4.6.1.1.市場規模・予測:フレーバー別
8.4.6.1.2.市場規模・予測:流通チャネル別
8.4.6.1.3.市場規模・予測:カフェイン濃度別
8.4.6.1.4.市場規模・予測:最終用途別
8.4.6.2.日本
8.4.6.2.1.市場規模・予測:フレーバー別
8.4.6.2.2.市場規模・予測:流通チャネル別
8.4.6.2.3.市場規模・予測:カフェイン濃度別
8.4.6.2.4.市場規模・予測:最終用途別
8.4.6.3.インド
8.4.6.3.1.市場規模・予測:フレーバー別
8.4.6.3.2.市場規模・予測:流通チャネル別
8.4.6.3.3.市場規模・予測:カフェイン濃度別
8.4.6.3.4.市場規模・予測:最終用途別
8.4.6.4.韓国
8.4.6.4.1.市場規模および予測:フレーバー別
8.4.6.4.2.市場規模・予測:流通チャネル別
8.4.6.4.3.市場規模・予測:カフェイン濃度別
8.4.6.4.4.市場規模・予測:最終用途別
8.4.6.5.オーストラリア
8.4.6.5.1.市場規模・予測:フレーバー別
8.4.6.5.2.市場規模・予測:流通チャネル別
8.4.6.5.3.市場規模・予測:カフェイン濃度別
8.4.6.5.4.市場規模・予測:最終用途別
8.4.6.6.シンガポール
8.4.6.6.1.市場規模・予測:フレーバー別
8.4.6.6.2.市場規模・予測:流通チャネル別
8.4.6.6.3.市場規模・予測:カフェイン濃度別
8.4.6.6.4.市場規模・予測:最終用途別
8.4.6.7.ニュージーランド
8.4.6.7.1.市場規模・予測:フレーバー別
8.4.6.7.2.市場規模・予測:流通チャネル別
8.4.6.7.3.市場規模・予測:カフェイン濃度別
8.4.6.7.4.市場規模・予測:最終用途別
8.4.6.8.その他のアジア太平洋地域
8.4.6.8.1.市場規模および予測:フレーバー別
8.4.6.8.2.市場規模・予測:流通チャネル別
8.4.6.8.3.市場規模・予測:カフェイン濃度別
8.4.6.8.4.市場規模・予測:最終用途別
8.5.ラメア
8.5.1.主要市場動向、成長要因、機会
8.5.2.市場規模および予測、フレーバー別
8.5.3.市場規模・予測:流通チャネル別
8.5.4.市場規模・予測:カフェイン濃度別
8.5.5.市場規模・予測:最終用途別
8.5.6.市場規模・予測:国別
8.5.6.1.ブラジル
8.5.6.1.1.市場規模・予測:フレーバー別
8.5.6.1.2.市場規模・予測:流通チャネル別
8.5.6.1.3.市場規模・予測:カフェイン濃度別
8.5.6.1.4.市場規模・予測:最終用途別
8.5.6.2.アルゼンチン
8.5.6.2.1.市場規模・予測:フレーバー別
8.5.6.2.2.市場規模・予測:流通チャネル別
8.5.6.2.3.市場規模・予測:カフェイン濃度別
8.5.6.2.4.市場規模・予測:最終用途別
8.5.6.3.南アフリカ
8.5.6.3.1.市場規模・予測:フレーバー別
8.5.6.3.2.市場規模・予測:流通チャネル別
8.5.6.3.3.市場規模・予測:カフェイン濃度別
8.5.6.3.4.市場規模・予測:最終用途別
8.5.6.4.サウジアラビア
8.5.6.4.1.市場規模・予測:フレーバー別
8.5.6.4.2.市場規模・予測:流通チャネル別
8.5.6.4.3.市場規模・予測:カフェイン濃度別
8.5.6.4.4.市場規模・予測:最終用途別
8.5.6.5.アラブ首長国連邦
8.5.6.5.1.市場規模・予測:フレーバー別
8.5.6.5.2.市場規模・予測:流通チャネル別
8.5.6.5.3.市場規模・予測:カフェイン濃度別
8.5.6.5.4.市場規模・予測:最終用途別
8.5.6.6.その他のラメア地域
8.5.6.6.1.市場規模および予測:フレーバー別
8.5.6.6.2.市場規模および予測:流通チャネル別
8.5.6.6.3.市場規模・予測:カフェイン濃度別
8.5.6.6.4.市場規模・予測:最終用途別
第9章 競争環境
9.1.序論
9.2.上位の勝利戦略
9.3.トップ10選手の製品マッピング
9.4.競合ダッシュボード
9.5.競合ヒートマップ
9.6.トッププレーヤーのポジショニング、2022年
第10章 企業プロフィール
10.1. illycaffe S.p.A.
10.1.1.会社概要
10.1.2.主要役員
10.1.3.スナップショット
10.1.4.事業セグメント
10.1.5.製品ポートフォリオ
10.1.6.業績
10.2.ラバッツァグループ
10.2.1.会社概要
10.2.2.主要役員
10.2.3.スナップショット
10.2.4.事業セグメント
10.2.5.製品ポートフォリオ
10.2.6.業績
10.2.7.主な戦略的動きと展開
10.3.カフェ・ボルボーネ S.r.l.
10.3.1.会社概要
10.3.2.主要役員
10.3.3.スナップショット
10.3.4.事業セグメント
10.3.5.製品ポートフォリオ
10.3.6.業績
10.3.7.主な戦略的動きと展開
10.4.Labcaffè S.r.l.
10.4.1.会社概要
10.4.2.主要役員
10.4.3.スナップショット
10.4.4.製品ポートフォリオ
10.5.プロカフェ社
10.5.1.会社概要
10.5.2.主要役員
10.5.3.スナップショット
10.5.4.製品ポートフォリオ
10.6.セガフレード・ザネッティS.p.A.
10.6.1.会社概要
10.6.2.主要役員
10.6.3.スナップショット
10.6.4.事業セグメント
10.6.5.製品ポートフォリオ
10.6.6.主な戦略的動きと展開
10.7.キンボ S.p.A.
10.7.1.会社概要
10.7.2.主要役員
10.7.3.スナップショット
10.7.4.製品ポートフォリオ
10.8.グルッポ・イッツォS.r.l.
10.8.1.会社概要
10.8.2.主要役員
10.8.3.スナップショット
10.8.4.事業セグメント
10.8.5.製品ポートフォリオ
10.9.グルッポ・ギモカ S.p.A.
10.9.1.会社概要
10.9.2.主要役員
10.9.3.スナップショット
10.9.4.事業セグメント
10.9.5.製品ポートフォリオ
10.9.6.主な戦略的動きと展開
10.10.ブレイザーカフェAG
10.10.1.会社概要
10.10.2.主要役員
10.10.3.スナップショット
10.10.4.製品ポートフォリオ

 

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Summary

The global coffee pod market was valued at $1,212.3 million in 2022, and is projected to reach $2,809.1 million by 2032, registering a CAGR of 8.5 % from 2023 to 2032.
A coffee pod is a single-serve coffee container that is used to prepare various types of coffee drinks. These pods are made with recyclable paper-based, flat bags, inside which a pre-measured dose of pressed coffee is packed. Unlike coffee capsules, pods contain a higher volume of coffee and can be used with multiple machines that are equipped with portafilter.
Sustainability and consciousness surrounding environmental footprint are major drivers for the coffee pod market. Due to eco-friendly packaging and recyclable aspects, coffee pods provide the best alternative to other single-serve coffee container options available on the market like aluminum packaging-based coffee capsules. In response, many companies are introducing single-serve containers that are made using biodegradable material. With ever-increasing coffee consumption, people subsequently want to reduce their carbon footprint which is associated with product packaging. In addition, consumers also demand supply chain transparency and raw material sourcing information to contain unethical business practices. Transparency allows brands to build trust in different modes of supply chain.

Social and cultural influences play an important role in driving consumer consumption trends. Global awareness about healthy consumption habits is largely spread through the internet, social media, and celebrities. Due to these factors consumers exist, and new customers become aware of the variety of products available and them. Many people consume coffee as it offers various benefits in improving and regulating body functions like metabolism, cognition, and alertness. Furthermore, to reduce the accumulated stress, anxiety, and fear about the future that is strongly linked with decreased social interaction and isolation, consumers perceive coffee as a highly refreshing beverage during various settings like meetings, reading, and other social events.
Caffeine, a natural stimulant, provides various advantages such as improvement in metabolism, alertness, and cognitive function. With changes in lifestyles that are making lives busier and compounded with factors like decreased social interactions, isolation, and other mentally challenging aspects coffee is sought after as a break. In numerous settings like meetings, reading, work, and casual meetups, coffee plays an important role in enhancing their experience. Consumers also struggle with fear and anxiety coffee breaks are often taken to reduce stress. Due to the convenience offered by coffee pods, they are becoming largely popular.

Consumers in developed economies in regions like Europe, and North and South America, demand more innovative products and are likely to be the first to try. These consumers have high disposable incomes and are potentially leading in terms of coffee pod adoption. Countries in these regions have more developed technology, literacy rate, and other developmental indicators due to which people become more aware of new solutions and are in a better position to accommodate new changes in their lifestyles. In addition, coffee machines are a prerequisite in using a coffee pod, and people in richer countries are more likely to afford it, thus posing a greater potential for demand, unlike developing economies.
However, the market is significantly impacted by the surrounding challenges in the supply chain, ecological, and environmental aspects. Caffè Borbone, a leading coffee pod manufacturing company, reported a fall in profits of 27% due to increased production costs. Increased costs result in more expensive products, thus impacting profitability and sales. Many companies in the coffee market have reported an impact due to the war between Russia and Ukraine. In addition, soaring inflation in many regions also contributes to elevating prices. According to the report published by the International Coffee Organization (ICO), coffee production in the year 2021/22 decreased by 1.4% to 168.5 million bags. These decreased production volumes were attributed to worsening weather, environmental conditions, and increased cost of fertilizers.

With the increased demand for coffee pods companies are expanding their geographical presence in their international markets. As the potential for coffee pods becomes apparent companies are seeking partnerships, collaborations, and other strategies. Caffé Borbone and Illycaffe are investing to expand their businesses in the U.S. market. However, international markets pose higher competition challenges.
Coffee pods are popular among consumers in developed economies such as Italy, France, Germany, Brazil, and the U.S. However, companies face competition with business expansion in international markets. Illycaffè, an Italian coffee company, that has established itself as a strong coffee pods and other products supplier in the Europe region stated expanding in the international market is challenging and requires an enormous amount of effort to sustain, compared to domestic markets. However, global expansion presents newer opportunities to companies.

The coffee pods market is analyzed on the basis of flavor, caffeine concentration, end use, distribution channel, and region. By flavor, the market is classified into caramel, chocolate, hazelnut, and others. By caffeine concentration, the market is classified as caffeinated and decaffeinated. By end use the market is classified into commercial and residential. By distribution channel the market is classified into hypermarket/supermarket, specialty stores, online channels, and others. By region, the market is analyzed for North America (U.S., Canada, and Mexico), Europe (the UK, Germany, Spain, France, Italy, and Rest of Europe), Asia-Pacific (China, Japan, India, Australia, New Zealand, South Korea, Singapore, and Rest of Asia-Pacific) and LAMEA (Saudi Arabia, Brazil, UAE, Argentina, South Africa, and Rest of LAMEA).
Players operating in the coffee pod market have adopted various developmental strategies to expand their coffee pod market share, increase profitability, and remain competitive in the market. Key players profiled in this report include illycaffe S.p.A., Lavazza Group, Gruppo Izzo S.r.l., Procaffé S.p.A., Labcaffè S.r.l., Kimbo S.p.A., Gruppo Gimoka S.p.A., Blasercafé AG, Caffe Borbone S.r.l., and Segafredo Zanetti S.p.A.

Key Benefits For Stakeholders
●This report provides a quantitative analysis of the market segments, current trends, estimations, and dynamics of the coffee pod market analysis from 2022 to 2032 to identify the prevailing coffee pod market opportunities.
●The market research is offered along with information related to key drivers, restraints, and opportunities.
●Porter's five forces analysis highlights the potency of buyers and suppliers to enable stakeholders make profit-oriented business decisions and strengthen their supplier-buyer network.
●In-depth analysis of the coffee pod market segmentation assists to determine the prevailing market opportunities.
●Major countries in each region are mapped according to their revenue contribution to the global market.
●Market player positioning facilitates benchmarking and provides a clear understanding of the present position of the market players.
●The report includes the analysis of the regional as well as global coffee pod market trends, key players, market segments, application areas, and market growth strategies.

Additional benefits you will get with this purchase are:
● Quarterly Update and* (only available with a corporate license, on listed price)
● 5 additional Company Profile of client Choice pre- or Post-purchase, as a free update.
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Possible Customization with this report (with additional cost and timeline, please talk to the sales executive to know more)
● Additional company profiles with specific to client's interest
● Additional country or region analysis- market size and forecast
● Brands Share Analysis
● Expanded list for Company Profiles
● Historic market data
● SWOT Analysis
Key Market Segments
By Caffeine Concentration
● Caffeinated
● Decaffeinated
By Flavor
● Caramel
● Chocolate
● Hazelnut
● Others
By Distribution Channel
● Hypermarkets/Supermarkets
● Specialty Stores
● Online Channel
● Others
By End Use
● Commercial
● Residential
By Region
● North America
○ U.S.
○ Canada
○ Mexico
● Europe
○ Germany
○ UK
○ Spain
○ Italy
○ France
○ Rest of Europe
● Asia-Pacific
○ China
○ Japan
○ India
○ South Korea
○ Australia
○ Singapore
○ New Zealand
○ Rest of Asia-Pacific
● LAMEA
○ Brazil
○ Argentina
○ South Africa
○ Saudi Arabia
○ UAE
○ Rest of LAMEA
● Key Market Players
○ Kimbo S.p.A.
○ illycaffe S.p.A.
○ Gruppo Gimoka S.p.A.
○ Blasercafé AG
○ Gruppo Izzo S.r.l.
○ Segafredo Zanetti S.p.A.
○ Lavazza Group
○ Procaffé S.p.A.
○ Labcaffè S.r.l.
○ Caffe Borbone S.r.l.



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Table of Contents

CHAPTER 1: INTRODUCTION
1.1. Report description
1.2. Key market segments
1.3. Key benefits to the stakeholders
1.4. Research methodology
1.4.1. Primary research
1.4.2. Secondary research
1.4.3. Analyst tools and models
CHAPTER 2: EXECUTIVE SUMMARY
2.1. CXO Perspective
CHAPTER 3: MARKET OVERVIEW
3.1. Market definition and scope
3.2. Key findings
3.2.1. Top impacting factors
3.2.2. Top investment pockets
3.3. Porter’s five forces analysis
3.3.1. Low bargaining power of suppliers
3.3.2. Moderate threat of new entrants
3.3.3. Moderate threat of substitutes
3.3.4. Moderate intensity of rivalry
3.3.5. Moderate bargaining power of buyers
3.4. Market dynamics
3.4.1. Drivers
3.4.1.1. Increase in awareness about sustainability and environmental footprint
3.4.1.2. Increase in purchasing power and at-home consumption
3.4.1.3. Adoption of healthier lifestyles
3.4.2. Restraints
3.4.2.1. Rise in prices and production costs
3.4.2.2. High competition on a global level
3.4.3. Opportunities
3.4.3.1. Demand for flavors and decaffeinated coffee
CHAPTER 4: COFFEE POD MARKET, BY FLAVOR
4.1. Overview
4.1.1. Market size and forecast
4.2. Caramel
4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.2.2. Market size and forecast, by region
4.2.3. Market share analysis by country
4.3. Chocolate
4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.3.2. Market size and forecast, by region
4.3.3. Market share analysis by country
4.4. Hazelnut
4.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.4.2. Market size and forecast, by region
4.4.3. Market share analysis by country
4.5. Others
4.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.5.2. Market size and forecast, by region
4.5.3. Market share analysis by country
CHAPTER 5: COFFEE POD MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL
5.1. Overview
5.1.1. Market size and forecast
5.2. Hypermarkets/Supermarkets
5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.2.2. Market size and forecast, by region
5.2.3. Market share analysis by country
5.3. Specialty Stores
5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.3.2. Market size and forecast, by region
5.3.3. Market share analysis by country
5.4. Online Channel
5.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.4.2. Market size and forecast, by region
5.4.3. Market share analysis by country
5.5. Others
5.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.5.2. Market size and forecast, by region
5.5.3. Market share analysis by country
CHAPTER 6: COFFEE POD MARKET, BY CAFFEINE CONCENTRATION
6.1. Overview
6.1.1. Market size and forecast
6.2. Caffeinated
6.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.2.2. Market size and forecast, by region
6.2.3. Market share analysis by country
6.3. Decaffeinated
6.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.3.2. Market size and forecast, by region
6.3.3. Market share analysis by country
CHAPTER 7: COFFEE POD MARKET, BY END USE
7.1. Overview
7.1.1. Market size and forecast
7.2. Commercial
7.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.2. Market size and forecast, by region
7.2.3. Market share analysis by country
7.3. Residential
7.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.2. Market size and forecast, by region
7.3.3. Market share analysis by country
CHAPTER 8: COFFEE POD MARKET, BY REGION
8.1. Overview
8.1.1. Market size and forecast By Region
8.2. North America
8.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
8.2.2. Market size and forecast, by Flavor
8.2.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
8.2.4. Market size and forecast, by Caffeine Concentration
8.2.5. Market size and forecast, by End Use
8.2.6. Market size and forecast, by country
8.2.6.1. U.S.
8.2.6.1.1. Market size and forecast, by Flavor
8.2.6.1.2. Market size and forecast, by Distribution Channel
8.2.6.1.3. Market size and forecast, by Caffeine Concentration
8.2.6.1.4. Market size and forecast, by End Use
8.2.6.2. Canada
8.2.6.2.1. Market size and forecast, by Flavor
8.2.6.2.2. Market size and forecast, by Distribution Channel
8.2.6.2.3. Market size and forecast, by Caffeine Concentration
8.2.6.2.4. Market size and forecast, by End Use
8.2.6.3. Mexico
8.2.6.3.1. Market size and forecast, by Flavor
8.2.6.3.2. Market size and forecast, by Distribution Channel
8.2.6.3.3. Market size and forecast, by Caffeine Concentration
8.2.6.3.4. Market size and forecast, by End Use
8.3. Europe
8.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
8.3.2. Market size and forecast, by Flavor
8.3.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
8.3.4. Market size and forecast, by Caffeine Concentration
8.3.5. Market size and forecast, by End Use
8.3.6. Market size and forecast, by country
8.3.6.1. Germany
8.3.6.1.1. Market size and forecast, by Flavor
8.3.6.1.2. Market size and forecast, by Distribution Channel
8.3.6.1.3. Market size and forecast, by Caffeine Concentration
8.3.6.1.4. Market size and forecast, by End Use
8.3.6.2. UK
8.3.6.2.1. Market size and forecast, by Flavor
8.3.6.2.2. Market size and forecast, by Distribution Channel
8.3.6.2.3. Market size and forecast, by Caffeine Concentration
8.3.6.2.4. Market size and forecast, by End Use
8.3.6.3. Spain
8.3.6.3.1. Market size and forecast, by Flavor
8.3.6.3.2. Market size and forecast, by Distribution Channel
8.3.6.3.3. Market size and forecast, by Caffeine Concentration
8.3.6.3.4. Market size and forecast, by End Use
8.3.6.4. Italy
8.3.6.4.1. Market size and forecast, by Flavor
8.3.6.4.2. Market size and forecast, by Distribution Channel
8.3.6.4.3. Market size and forecast, by Caffeine Concentration
8.3.6.4.4. Market size and forecast, by End Use
8.3.6.5. France
8.3.6.5.1. Market size and forecast, by Flavor
8.3.6.5.2. Market size and forecast, by Distribution Channel
8.3.6.5.3. Market size and forecast, by Caffeine Concentration
8.3.6.5.4. Market size and forecast, by End Use
8.3.6.6. Rest of Europe
8.3.6.6.1. Market size and forecast, by Flavor
8.3.6.6.2. Market size and forecast, by Distribution Channel
8.3.6.6.3. Market size and forecast, by Caffeine Concentration
8.3.6.6.4. Market size and forecast, by End Use
8.4. Asia-Pacific
8.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
8.4.2. Market size and forecast, by Flavor
8.4.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
8.4.4. Market size and forecast, by Caffeine Concentration
8.4.5. Market size and forecast, by End Use
8.4.6. Market size and forecast, by country
8.4.6.1. China
8.4.6.1.1. Market size and forecast, by Flavor
8.4.6.1.2. Market size and forecast, by Distribution Channel
8.4.6.1.3. Market size and forecast, by Caffeine Concentration
8.4.6.1.4. Market size and forecast, by End Use
8.4.6.2. Japan
8.4.6.2.1. Market size and forecast, by Flavor
8.4.6.2.2. Market size and forecast, by Distribution Channel
8.4.6.2.3. Market size and forecast, by Caffeine Concentration
8.4.6.2.4. Market size and forecast, by End Use
8.4.6.3. India
8.4.6.3.1. Market size and forecast, by Flavor
8.4.6.3.2. Market size and forecast, by Distribution Channel
8.4.6.3.3. Market size and forecast, by Caffeine Concentration
8.4.6.3.4. Market size and forecast, by End Use
8.4.6.4. South Korea
8.4.6.4.1. Market size and forecast, by Flavor
8.4.6.4.2. Market size and forecast, by Distribution Channel
8.4.6.4.3. Market size and forecast, by Caffeine Concentration
8.4.6.4.4. Market size and forecast, by End Use
8.4.6.5. Australia
8.4.6.5.1. Market size and forecast, by Flavor
8.4.6.5.2. Market size and forecast, by Distribution Channel
8.4.6.5.3. Market size and forecast, by Caffeine Concentration
8.4.6.5.4. Market size and forecast, by End Use
8.4.6.6. Singapore
8.4.6.6.1. Market size and forecast, by Flavor
8.4.6.6.2. Market size and forecast, by Distribution Channel
8.4.6.6.3. Market size and forecast, by Caffeine Concentration
8.4.6.6.4. Market size and forecast, by End Use
8.4.6.7. New Zealand
8.4.6.7.1. Market size and forecast, by Flavor
8.4.6.7.2. Market size and forecast, by Distribution Channel
8.4.6.7.3. Market size and forecast, by Caffeine Concentration
8.4.6.7.4. Market size and forecast, by End Use
8.4.6.8. Rest of Asia-Pacific
8.4.6.8.1. Market size and forecast, by Flavor
8.4.6.8.2. Market size and forecast, by Distribution Channel
8.4.6.8.3. Market size and forecast, by Caffeine Concentration
8.4.6.8.4. Market size and forecast, by End Use
8.5. LAMEA
8.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
8.5.2. Market size and forecast, by Flavor
8.5.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
8.5.4. Market size and forecast, by Caffeine Concentration
8.5.5. Market size and forecast, by End Use
8.5.6. Market size and forecast, by country
8.5.6.1. Brazil
8.5.6.1.1. Market size and forecast, by Flavor
8.5.6.1.2. Market size and forecast, by Distribution Channel
8.5.6.1.3. Market size and forecast, by Caffeine Concentration
8.5.6.1.4. Market size and forecast, by End Use
8.5.6.2. Argentina
8.5.6.2.1. Market size and forecast, by Flavor
8.5.6.2.2. Market size and forecast, by Distribution Channel
8.5.6.2.3. Market size and forecast, by Caffeine Concentration
8.5.6.2.4. Market size and forecast, by End Use
8.5.6.3. South Africa
8.5.6.3.1. Market size and forecast, by Flavor
8.5.6.3.2. Market size and forecast, by Distribution Channel
8.5.6.3.3. Market size and forecast, by Caffeine Concentration
8.5.6.3.4. Market size and forecast, by End Use
8.5.6.4. Saudi Arabia
8.5.6.4.1. Market size and forecast, by Flavor
8.5.6.4.2. Market size and forecast, by Distribution Channel
8.5.6.4.3. Market size and forecast, by Caffeine Concentration
8.5.6.4.4. Market size and forecast, by End Use
8.5.6.5. UAE
8.5.6.5.1. Market size and forecast, by Flavor
8.5.6.5.2. Market size and forecast, by Distribution Channel
8.5.6.5.3. Market size and forecast, by Caffeine Concentration
8.5.6.5.4. Market size and forecast, by End Use
8.5.6.6. Rest of LAMEA
8.5.6.6.1. Market size and forecast, by Flavor
8.5.6.6.2. Market size and forecast, by Distribution Channel
8.5.6.6.3. Market size and forecast, by Caffeine Concentration
8.5.6.6.4. Market size and forecast, by End Use
CHAPTER 9: COMPETITIVE LANDSCAPE
9.1. Introduction
9.2. Top winning strategies
9.3. Product mapping of top 10 player
9.4. Competitive dashboard
9.5. Competitive heatmap
9.6. Top player positioning, 2022
CHAPTER 10: COMPANY PROFILES
10.1. illycaffe S.p.A.
10.1.1. Company overview
10.1.2. Key executives
10.1.3. Company snapshot
10.1.4. Operating business segments
10.1.5. Product portfolio
10.1.6. Business performance
10.2. Lavazza Group
10.2.1. Company overview
10.2.2. Key executives
10.2.3. Company snapshot
10.2.4. Operating business segments
10.2.5. Product portfolio
10.2.6. Business performance
10.2.7. Key strategic moves and developments
10.3. Caffe Borbone S.r.l.
10.3.1. Company overview
10.3.2. Key executives
10.3.3. Company snapshot
10.3.4. Operating business segments
10.3.5. Product portfolio
10.3.6. Business performance
10.3.7. Key strategic moves and developments
10.4. Labcaffè S.r.l.
10.4.1. Company overview
10.4.2. Key executives
10.4.3. Company snapshot
10.4.4. Product portfolio
10.5. Procaffé S.p.A.
10.5.1. Company overview
10.5.2. Key executives
10.5.3. Company snapshot
10.5.4. Product portfolio
10.6. Segafredo Zanetti S.p.A.
10.6.1. Company overview
10.6.2. Key executives
10.6.3. Company snapshot
10.6.4. Operating business segments
10.6.5. Product portfolio
10.6.6. Key strategic moves and developments
10.7. Kimbo S.p.A.
10.7.1. Company overview
10.7.2. Key executives
10.7.3. Company snapshot
10.7.4. Product portfolio
10.8. Gruppo Izzo S.r.l.
10.8.1. Company overview
10.8.2. Key executives
10.8.3. Company snapshot
10.8.4. Operating business segments
10.8.5. Product portfolio
10.9. Gruppo Gimoka S.p.A.
10.9.1. Company overview
10.9.2. Key executives
10.9.3. Company snapshot
10.9.4. Operating business segments
10.9.5. Product portfolio
10.9.6. Key strategic moves and developments
10.10. Blasercafé AG
10.10.1. Company overview
10.10.2. Key executives
10.10.3. Company snapshot
10.10.4. Product portfolio

 

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