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メンズスーツ市場:タイプ別(既製服、オーダーメイド)、用途別(フォーマル、インフォーマル)、流通チャネル別(オンライン、専門店、小売店):2023年~2032年の世界機会分析と産業予測


Men's Suit Market By Type (Ready to Wear, Made to Measure), By Application (Formal, Informal), By Distribution Channel (Online, Specialty Stores, Retail Stores): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2023-2032

メンズスーツの市場規模は2022年に125億6,990万ドルと評価され、2023年から2032年までの年平均成長率は4.9%で、2032年には202億2,690万ドルに達すると予測されている。 男性用スーツは、フィットしたジャケット... もっと見る

 

 

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Allied Market Research
アライドマーケットリサーチ
2023年12月30日 US$5,730
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サマリー

メンズスーツの市場規模は2022年に125億6,990万ドルと評価され、2023年から2032年までの年平均成長率は4.9%で、2032年には202億2,690万ドルに達すると予測されている。
男性用スーツは、フィットしたジャケットとパンツからなるドレスコードで、通常は同じ素材で作られている。既製服とオーダーメイドの2種類に大別される。メンズ・スーツは一般的に、フォーマルやインフォーマルな場面のためにデザインされている。シングルブレストやダブルブレスト、カットソー、2ピースや3ピースなど、幅広いデザインとスタイルがあり、見る人にスマートでビジネスライクな印象を与える。また、ビジネス・ミーティングや企業行事で着用されるほか、今日では冠婚葬祭などの特別な機会に着用されることもある。

消費者の嗜好や購買習慣に直接影響を与えるファッション・トレンドの上昇は、メンズ・スーツ業界に大きな影響を与えるかもしれない。メンズ・スーツは、フィット感、色、生地、スタイルなど様々な点でファッション・トレンドの影響を受ける。顧客は、魅力的な新しいトレンドが生まれると、最新のスタイルに追いつくためにワードローブのコレクションを一新する傾向が強い。男性は、よりスタイリッシュでモダンな印象を与えるために、スリムフィットのスーツを選ぶかもしれない。さらに、ファッション・ビジネスは常に進化しているため、男性は流行の最先端を行くスーツを頻繁に買い換えることが推奨される。
さらに、トレンドの変化に対応するため、紳士服メーカーや小売業者は、消費者の嗜好の変化に合わせて商品ラインを変更し、市場の成長を促進している。メンズ・スーツ業界は、ファッション・トレンドの急増によって顧客の注目を集め、独創的なスーツ・デザインの需要が高まるため、恩恵を受ける可能性がある。さらに、技術革新と顧客がファッショナブルなアパレル・オプションを発見し購入することを奨励することにより、絶えず発展する環境は、男性が新しいスーツを求める必要性を生み出し、メンズ・スーツ市場の成長に貢献する。

逆に、メンズ・スーツ市場は、在宅勤務ポリシーを導入する企業によって大きな影響を受けるかもしれない。このような勤務形態の変化は、COVID-19の流行によってさらに強化された職業用衣服の選択肢に多大な影響をもたらしている。在宅勤務をする男性は、スーツなどの伝統的な仕事着を着用する必要がなくなる。男性用スーツの使用は、たとえ在宅勤務であっても、ビジネス・プロフェッショナルには必要だと考えられている。しかし、リモートワークへのシフトに伴い、多くの組織がドレスコードを緩和し、より快適でカジュアルなスタイルを認めている。その結果、メンズ・スーツの魅力が薄れ、常用が敬遠されるようになった。さらに、在宅勤務に伴う心理的な変化も、メンズ・スーツ業界の拡大に影響を与えている。その結果、プロフェッショナルはもはや仕事とフォーマルなドレスコードやオフィス構造を結びつけず、カジュアルな服装を頻繁に選ぶようになり、これがメンズ・スーツ業界の成長に影響を与えている。
メンズ・スーツ市場は、タイプ、用途、流通チャネル、地域に区分される。タイプ別では、市場は既製服とオーダーメイドに二分される。用途別では、フォーマルとインフォーマルに分類される。流通チャネル別では、オンライン、専門店、小売店に分類される。地域別では、北米(米国、カナダ、メキシコ)、欧州(フランス、ドイツ、英国、イタリア、スペイン、ロシア、その他欧州)、アジア太平洋(中国、日本、インド、オーストラリア、韓国、ASEAN、その他アジア太平洋)、LAMEA(ブラジル、アルゼンチン、南アフリカ、中東、その他LAMEA)で分析される。
世界のメンズスーツ市場で事業を展開するプレイヤーは、メンズスーツ市場シェアの拡大、収益性の向上、市場競争力の維持のために様々な開発戦略を採用している。本レポートで紹介する主なプレイヤーは、Aditya Birla Fashion and Retail Limited、Authentic Brands Group, LLC、Giorgio Armani S.p.A.、Hugo Boss AG、Mohan Clothing Company Private Limited、Paul Smith Limited、PVH Corp.、Raymond Limited、Tom Ford International LLC、The Ermenegildo Zegna Groupなどである。

ステークホルダーにとっての主なメリット
本レポートは、2022年から2032年までのメンズスーツ市場分析の市場セグメント、現在の動向、予測、ダイナミクスを定量的に分析し、メンズスーツ市場の有力な機会を特定します。
市場調査は、主要な促進要因、阻害要因、機会に関する情報とともに提供されます。
ポーターのファイブフォース分析により、バイヤーとサプライヤーの潜在力を明らかにし、ステークホルダーが利益重視のビジネス決定を下し、サプライヤーとバイヤーのネットワークを強化できるようにします。
メンズスーツ市場のセグメンテーションを詳細に分析することで、市場機会を見極めることができます。
各地域の主要国を、世界市場への収益貢献度に応じてマッピングしています。
市場プレイヤーのポジショニングはベンチマーキングを容易にし、市場プレイヤーの現在のポジションを明確に理解することができます。
メンズスーツの地域別および世界市場動向、主要企業、市場セグメント、応用分野、市場成長戦略の分析を含みます。

本レポートをご購入いただくと、以下の特典があります:
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このレポートで可能なカスタマイズ(追加費用とスケジュールがあります。)
消費者の購買行動分析
製品ライフサイクル
消費者の嗜好と製品仕様
クライアントの関心に応じた企業プロファイルの追加
国または地域の追加分析-市場規模と予測
平均販売価格分析/価格帯分析
ブランドシェア分析
企業プロファイルの拡張リスト
過去の市場データ
主要プレーヤーの詳細(所在地、連絡先、サプライヤー/ベンダーネットワークなどを含む、エクセル形式)
SWOT分析
主要市場セグメント
タイプ別
既製服
メイド・トゥ・メジャー
用途別
フォーマル
インフォーマル
流通チャネル別
オンライン
専門店
小売店
地域別
北米
アメリカ
カナダ
メキシコ
ヨーロッパ
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
その他のヨーロッパ
アジア太平洋
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
その他のアジア太平洋地域
ラメア
ブラジル
南アフリカ
サウジアラビア
アラブ首長国連邦
アルゼンチン
その他の地域
主要市場プレイヤー
ジョルジオ・アルマーニS.p.A、
ポール・スミス・リミテッド
エルメネジルド・ゼニア・グループ
PVH Corp.
レイモンド・リミテッド
オーセンティック・ブランズ・グループ
ヒューゴ・ボス
モハン・クロージング・カンパニー・プライベート・リミテッド
トム・フォード・インターナショナルLLC
アディティヤ・ビルラ・ファッション&リテール社

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目次

第1章:序論
1.1.報告書の記述
1.2.主要市場セグメント
1.3.ステークホルダーにとっての主なメリット
1.4.調査方法
1.4.1.一次調査
1.4.2.二次調査
1.4.3.アナリストのツールとモデル
第2章:エグゼクティブサマリー
2.1.CXOの視点
第3章 市場概要
3.1.市場の定義と範囲
3.2.主な調査結果
3.2.1.主な影響要因
3.2.2.投資ポケットの上位
3.3.ポーターの5つの力分析
3.3.1.サプライヤーの交渉力は中程度
3.3.2.新規参入の脅威は中程度
3.3.3.代替品の脅威が高い
3.3.4.ライバルの激しさは中程度
3.3.5.買い手の交渉力は中程度
3.4.市場力学
3.4.1.原動力
3.4.1.1.ファッショントレンドの絶え間ない変化
3.4.1.2.企業のドレスコードに関する厳しいポリシー
3.4.1.3.効果的なマーケティング戦略と有名人による推薦
3.4.2.制約
3.4.2.1.カジュアルな服装へのトレンドの変化
3.4.2.2.企業による在宅勤務文化の採用
3.4.3.機会
3.4.3.1.カスタマイズされたメンズスーツの革新
第4章:メンズスーツ市場、タイプ別
4.1.概要
4.1.1.市場規模と予測
4.2.レディ・トゥ・ウェア
4.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.2.2.市場規模および予測(地域別
4.2.3.国別市場シェア分析
4.3.メイド・トゥ・メジャー
4.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.3.2.地域別の市場規模と予測
4.3.3.国別市場シェア分析
第5章 男性用スーツ市場:用途別
5.1.概要
5.1.1.市場規模と予測
5.2.形式
5.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.2.2.地域別の市場規模と予測
5.2.3.国別市場シェア分析
5.3.インフォーマル
5.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.3.2.地域別の市場規模と予測
5.3.3.国別市場シェア分析
第6章 男性用スーツ市場:流通チャネル別
6.1.概要
6.1.1.市場規模と予測
6.2.オンライン
6.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.2.2.地域別の市場規模と予測
6.2.3.国別市場シェア分析
6.3.専門店
6.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.3.2.地域別の市場規模と予測
6.3.3.国別市場シェア分析
6.4.小売店舗
6.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.4.2.地域別の市場規模と予測
6.4.3.国別市場シェア分析
第7章 男性用スーツ市場:地域別
7.1.概要
7.1.1.市場規模および予測 地域別
7.2.北米
7.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.2.2.市場規模および予測(タイプ別
7.2.3.市場規模・予測:用途別
7.2.4.市場規模・予測:流通チャネル別
7.2.5.市場規模・予測:国別
7.2.5.1.米国
7.2.5.1.1.市場規模・予測:タイプ別
7.2.5.1.2.市場規模・予測:用途別
7.2.5.1.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.2.5.2.カナダ
7.2.5.2.1.市場規模・予測:タイプ別
7.2.5.2.2.市場規模・予測:用途別
7.2.5.2.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.2.5.3.メキシコ
7.2.5.3.1.市場規模・予測:タイプ別
7.2.5.3.2.市場規模・予測:用途別
7.2.5.3.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.欧州
7.3.1.主要市場動向、成長要因、機会
7.3.2.市場規模および予測(タイプ別
7.3.3.市場規模・予測:用途別
7.3.4.市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.5.市場規模・予測:国別
7.3.5.1.ドイツ
7.3.5.1.1.市場規模・予測、タイプ別
7.3.5.1.2.市場規模・予測:用途別
7.3.5.1.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.5.2.フランス
7.3.5.2.1.市場規模・予測:タイプ別
7.3.5.2.2.市場規模・予測:用途別
7.3.5.2.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.5.3.イギリス
7.3.5.3.1.市場規模・予測:タイプ別
7.3.5.3.2.市場規模・予測:用途別
7.3.5.3.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.5.4.イタリア
7.3.5.4.1.市場規模・予測:タイプ別
7.3.5.4.2.市場規模・予測:用途別
7.3.5.4.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.5.5.スペイン
7.3.5.5.1.市場規模・予測:タイプ別
7.3.5.5.2.市場規模・予測:用途別
7.3.5.5.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.5.6.その他のヨーロッパ
7.3.5.6.1.市場規模・予測:タイプ別
7.3.5.6.2.市場規模・予測:用途別
7.3.5.6.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.アジア太平洋地域
7.4.1.主要市場動向、成長要因、機会
7.4.2.市場規模および予測、タイプ別
7.4.3.市場規模・予測:用途別
7.4.4.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.5.市場規模・予測:国別
7.4.5.1.中国
7.4.5.1.1.市場規模・予測:タイプ別
7.4.5.1.2.市場規模・予測:用途別
7.4.5.1.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.5.2.日本
7.4.5.2.1.市場規模・予測:タイプ別
7.4.5.2.2.市場規模・予測:用途別
7.4.5.2.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.5.3.インド
7.4.5.3.1.市場規模・予測:タイプ別
7.4.5.3.2.市場規模・予測:用途別
7.4.5.3.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.5.4.韓国
7.4.5.4.1.市場規模および予測:タイプ別
7.4.5.4.2.市場規模・予測:用途別
7.4.5.4.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.5.5.オーストラリア
7.4.5.5.1.市場規模・予測:タイプ別
7.4.5.5.2.市場規模・予測:用途別
7.4.5.5.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.5.6.その他のアジア太平洋地域
7.4.5.6.1.市場規模および予測、タイプ別
7.4.5.6.2.市場規模・予測:用途別
7.4.5.6.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.5.ラメア
7.5.1.主要市場動向、成長要因、機会
7.5.2.市場規模および予測(タイプ別
7.5.3.市場規模・予測:用途別
7.5.4.市場規模・予測:流通チャネル別
7.5.5.市場規模・予測:国別
7.5.5.1.ブラジル
7.5.5.1.1.市場規模・予測:タイプ別
7.5.5.1.2.市場規模・予測:用途別
7.5.5.1.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.5.5.2.南アフリカ
7.5.5.2.1.市場規模・予測:タイプ別
7.5.5.2.2.市場規模・予測:用途別
7.5.5.2.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.5.5.3.サウジアラビア
7.5.5.3.1.市場規模・予測:タイプ別
7.5.5.3.2.市場規模・予測:用途別
7.5.5.3.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.5.5.4.アラブ首長国連邦
7.5.5.4.1.市場規模・予測:タイプ別
7.5.5.4.2.市場規模・予測:用途別
7.5.5.4.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.5.5.5.アルゼンチン
7.5.5.5.1.市場規模・予測:タイプ別
7.5.5.5.2.市場規模・予測:用途別
7.5.5.5.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.5.5.6.その他の地域
7.5.5.6.1.市場規模および予測:タイプ別
7.5.5.6.2.市場規模および予測:用途別
7.5.5.6.3.市場規模・予測:流通チャネル別
第8章 競争環境
8.1.はじめに
8.2.上位の勝利戦略
8.3.トップ10選手の製品マッピング
8.4.競合ダッシュボード
8.5.競合ヒートマップ
8.6.トッププレーヤーのポジショニング、2022年
第9章 企業プロフィール
9.1.アディティヤ・ビルラ・ファッション&リテール社
9.1.1.会社概要
9.1.2.主要役員
9.1.3.スナップショット
9.1.4.事業セグメント
9.1.5.製品ポートフォリオ
9.1.6.業績
9.2.オーセンティック・ブランズ・グループLLC
9.2.1.会社概要
9.2.2.主要役員
9.2.3.スナップショット
9.2.4.事業セグメント
9.2.5.製品ポートフォリオ
9.2.6.主な戦略的動きと展開
9.3.ジョルジオ・アルマーニS.p.A、
9.3.1.会社概要
9.3.2.主要役員
9.3.3.スナップショット
9.3.4.事業セグメント
9.3.5.製品ポートフォリオ
9.3.6.業績
9.4.ヒューゴ・ボスAG
9.4.1.会社概要
9.4.2.主要役員
9.4.3.スナップショット
9.4.4.事業セグメント
9.4.5.製品ポートフォリオ
9.4.6.業績
9.4.7.主な戦略的動きと展開
9.5.モハン・クロージング・カンパニー・プライベート・リミテッド
9.5.1.会社概要
9.5.2.主要役員
9.5.3.スナップショット
9.5.4.事業セグメント
9.5.5.製品ポートフォリオ
9.6.ポール・スミス・リミテッド
9.6.1.会社概要
9.6.2.主要役員
9.6.3.スナップショット
9.6.4.事業セグメント
9.6.5.製品ポートフォリオ
9.7.PVHコーポレーション
9.7.1.会社概要
9.7.2.主要役員
9.7.3.スナップショット
9.7.4.事業セグメント
9.7.5.製品ポートフォリオ
9.7.6.業績
9.8.レイモンド社
9.8.1.会社概要
9.8.2.主要役員
9.8.3.スナップショット
9.8.4.事業セグメント
9.8.5.製品ポートフォリオ
9.8.6.業績
9.8.7.主な戦略的動きと展開
9.9.エルメネジルド・ゼニア・グループ
9.9.1.会社概要
9.9.2.主要役員
9.9.3.スナップショット
9.9.4.事業セグメント
9.9.5.製品ポートフォリオ
9.9.6.業績
9.10.トムフォードインターナショナル合同会社
9.10.1.会社概要
9.10.2.主要役員
9.10.3.スナップショット
9.10.4.事業セグメント
9.10.5.製品ポートフォリオ

 

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Summary

The men’s suit market size was valued at $12,569.9 million in 2022 and is projected to reach $20,226.9 million by 2032, growing at a CAGR of 4.9% from 2023 to 2032.
A men's suit is a dress code that consists of a fitted jacket and pants, usually made of the same material. They are classified in two main types such as ready-to-wear and made-to-measure. Men’s suits are generally designed for formal and informal occasions. They come in a wide range of designs & styles, including single or double breasted, cut, and two or three pieces that maintain a sleek & business-like impression on viewers. In addition, it is worn in business meetings, corporate functions and now-a-days suits worn on special occasions such as weddings and funerals.

Rise in fashion trends, which directly influence consumer preferences and purchasing habits, might have a significant impact on the men's suit industry. Men's suiting is influenced by fashion trends in various ways, including fit, color, fabric, and style. Customers are more likely to refresh their wardrobe collections to keep up with the newest styles when enticing new trends arise. Men may choose slim-fit suits to create an appearance that they are more stylish & modern. Furthermore, men are encouraged to buy new suits frequently to be trendy and up to date, as the fashion business is constantly evolving.
In addition, as response to change in trends, men's suit manufacturers & retailers modify their product lines in accordance with evolving consumer preferences, which promotes market growth. The men's suit industry may benefit from the surge in fashion trends as they attract attention from customers and boost demand for creative suit designs. Furthermore, by encouraging innovation and customers to discover & buy fashionable apparel options, the constantly developing environment creates the need for men to seek for new suits, thus help in the growth of men's suit market.

On the contrary, the market for men's suits might be significantly impacted by businesses implementing a work-from-home policy. This shift in work arrangements has resulted in an immense impact on professional clothing options, which have been further enhanced by the COVID-19 epidemic. Men who work from home are less likely to need to wear traditional workplace attire, such as suits. The use of men's suits is deemed necessary for business professionals, even those working from home. However, with the shift toward remote work, many organizations have relaxed their dress codes, permitting a more comfortable and casual style. Consequently, these modifications have diminished the appeal of men's suits, discouraging their regular use. Moreover, the psychological change that comes with working from home is another element influencing the expansion of the men's suit industry. As a result, professionals no longer associate the job with formal dress codes and office structure; they frequently opt for casual attire, which has an impact on the growth of the men's suit industry.
The men’s suit market is segmented into type, application, distribution channel, and region. By type, the market is bifurcated into ready-to-wear and made-to-measure. As per application, it is categorized into formal and informal. Depending on distribution channel, it is classified into online, specialty stores, and retail stores. Region wise, the market is analyzed across North America (the U.S., Canada, and Mexico), Europe (France, Germany, the UK, Italy, Spain, Russia, and rest of Europe), Asia-Pacific (China, Japan, India, Australia, South Korea, ASEAN, and rest of Asia-Pacific), and LAMEA (Brazil, Argentina, South Africa, the Middle East, and rest of LAMEA).
Players operating in the global men’s suit market have adopted various developmental strategies to expand their men’s suit market share, increase profitability, and remain competitive in the market. Key players profiled in this report include Aditya Birla Fashion and Retail Limited, Authentic Brands Group, LLC, Giorgio Armani S.p.A., Hugo Boss AG, Mohan Clothing Company Private Limited, Paul Smith Limited, PVH Corp., Raymond Limited, Tom Ford International LLC, and The Ermenegildo Zegna Group.

Key Benefits For Stakeholders
●This report provides a quantitative analysis of the market segments, current trends, estimations, and dynamics of the men's suit market analysis from 2022 to 2032 to identify the prevailing men's suit market opportunities.
●The market research is offered along with information related to key drivers, restraints, and opportunities.
●Porter's five forces analysis highlights the potency of buyers and suppliers to enable stakeholders make profit-oriented business decisions and strengthen their supplier-buyer network.
●In-depth analysis of the men's suit market segmentation assists to determine the prevailing market opportunities.
●Major countries in each region are mapped according to their revenue contribution to the global market.
●Market player positioning facilitates benchmarking and provides a clear understanding of the present position of the market players.
●The report includes the analysis of the regional as well as global men's suit market trends, key players, market segments, application areas, and market growth strategies.

Additional benefits you will get with this purchase are:
● Quarterly Update and* (only available with a corporate license, on listed price)
● 5 additional Company Profile of client Choice pre- or Post-purchase, as a free update.
● Free Upcoming Version on the Purchase of Five and Enterprise User License.
● 16 analyst hours of support* (post-purchase, if you find additional data requirements upon review of the report, you may receive support amounting to 16 analyst hours to solve questions, and post-sale queries)
● 15% Free Customization* (in case the scope or segment of the report does not match your requirements, 15% is equivalent to 3 working days of free work, applicable once)
● Free data Pack on the Five and Enterprise User License. (Excel version of the report)
● Free Updated report if the report is 6-12 months old or older.
● 24-hour priority response*
● Free Industry updates and white papers.

Possible Customization with this report (with additional cost and timeline, please talk to the sales executive to know more)
● Consumer Buying Behavior Analysis
● Product Life Cycles
● Consumer Preference and Product Specifications
● Additional company profiles with specific to client's interest
● Additional country or region analysis- market size and forecast
● Average Selling Price Analysis / Price Point Analysis
● Brands Share Analysis
● Expanded list for Company Profiles
● Historic market data
● Key player details (including location, contact details, supplier/vendor network etc. in excel format)
● SWOT Analysis
Key Market Segments
By Type
● Ready to Wear
● Made to Measure
By Application
● Formal
● Informal
By Distribution Channel
● Online
● Specialty Stores
● Retail Stores
By Region
● North America
○ U.S.
○ Canada
○ Mexico
● Europe
○ Germany
○ France
○ UK
○ Italy
○ Spain
○ Rest of Europe
● Asia-Pacific
○ China
○ Japan
○ India
○ South Korea
○ Australia
○ Rest of Asia-Pacific
● LAMEA
○ Brazil
○ South Africa
○ Saudi Arabia
○ United Arab Emirates
○ Argentina
○ Rest of LAMEA
● Key Market Players
○ Giorgio Armani S.p.A.,
○ Paul Smith Limited
○ The Ermenegildo Zegna Group
○ PVH Corp.
○ Raymond Limited
○ Authentic Brands Group, LLC
○ Hugo Boss AG
○ Mohan Clothing Company Private Limited
○ Tom Ford International LLC
○ Aditya Birla Fashion and Retail Limited



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Table of Contents

CHAPTER 1: INTRODUCTION
1.1. Report description
1.2. Key market segments
1.3. Key benefits to the stakeholders
1.4. Research methodology
1.4.1. Primary research
1.4.2. Secondary research
1.4.3. Analyst tools and models
CHAPTER 2: EXECUTIVE SUMMARY
2.1. CXO Perspective
CHAPTER 3: MARKET OVERVIEW
3.1. Market definition and scope
3.2. Key findings
3.2.1. Top impacting factors
3.2.2. Top investment pockets
3.3. Porter’s five forces analysis
3.3.1. Moderate bargaining power of suppliers
3.3.2. Moderate threat of new entrants
3.3.3. High threat of substitutes
3.3.4. Moderate intensity of rivalry
3.3.5. Moderate bargaining power of buyers
3.4. Market dynamics
3.4.1. Drivers
3.4.1.1. Constant change in fashion trends
3.4.1.2. Stringent policies regarding corporate dress codes
3.4.1.3. Effective marketing strategies and endorsements by celebrities
3.4.2. Restraints
3.4.2.1. Shift in trend toward casual dress wears
3.4.2.2. Adoption of work-from-home culture by the companies
3.4.3. Opportunities
3.4.3.1. Innovation of customized and personalized men’s suits
CHAPTER 4: MEN'S SUIT MARKET, BY TYPE
4.1. Overview
4.1.1. Market size and forecast
4.2. Ready to Wear
4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.2.2. Market size and forecast, by region
4.2.3. Market share analysis by country
4.3. Made to Measure
4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.3.2. Market size and forecast, by region
4.3.3. Market share analysis by country
CHAPTER 5: MEN'S SUIT MARKET, BY APPLICATION
5.1. Overview
5.1.1. Market size and forecast
5.2. Formal
5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.2.2. Market size and forecast, by region
5.2.3. Market share analysis by country
5.3. Informal
5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.3.2. Market size and forecast, by region
5.3.3. Market share analysis by country
CHAPTER 6: MEN'S SUIT MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL
6.1. Overview
6.1.1. Market size and forecast
6.2. Online
6.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.2.2. Market size and forecast, by region
6.2.3. Market share analysis by country
6.3. Specialty Stores
6.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.3.2. Market size and forecast, by region
6.3.3. Market share analysis by country
6.4. Retail Stores
6.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.4.2. Market size and forecast, by region
6.4.3. Market share analysis by country
CHAPTER 7: MEN'S SUIT MARKET, BY REGION
7.1. Overview
7.1.1. Market size and forecast By Region
7.2. North America
7.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.2. Market size and forecast, by Type
7.2.3. Market size and forecast, by Application
7.2.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.2.5. Market size and forecast, by country
7.2.5.1. U.S.
7.2.5.1.1. Market size and forecast, by Type
7.2.5.1.2. Market size and forecast, by Application
7.2.5.1.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.2.5.2. Canada
7.2.5.2.1. Market size and forecast, by Type
7.2.5.2.2. Market size and forecast, by Application
7.2.5.2.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.2.5.3. Mexico
7.2.5.3.1. Market size and forecast, by Type
7.2.5.3.2. Market size and forecast, by Application
7.2.5.3.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3. Europe
7.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.2. Market size and forecast, by Type
7.3.3. Market size and forecast, by Application
7.3.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5. Market size and forecast, by country
7.3.5.1. Germany
7.3.5.1.1. Market size and forecast, by Type
7.3.5.1.2. Market size and forecast, by Application
7.3.5.1.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5.2. France
7.3.5.2.1. Market size and forecast, by Type
7.3.5.2.2. Market size and forecast, by Application
7.3.5.2.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5.3. UK
7.3.5.3.1. Market size and forecast, by Type
7.3.5.3.2. Market size and forecast, by Application
7.3.5.3.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5.4. Italy
7.3.5.4.1. Market size and forecast, by Type
7.3.5.4.2. Market size and forecast, by Application
7.3.5.4.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5.5. Spain
7.3.5.5.1. Market size and forecast, by Type
7.3.5.5.2. Market size and forecast, by Application
7.3.5.5.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5.6. Rest of Europe
7.3.5.6.1. Market size and forecast, by Type
7.3.5.6.2. Market size and forecast, by Application
7.3.5.6.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4. Asia-Pacific
7.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.2. Market size and forecast, by Type
7.4.3. Market size and forecast, by Application
7.4.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5. Market size and forecast, by country
7.4.5.1. China
7.4.5.1.1. Market size and forecast, by Type
7.4.5.1.2. Market size and forecast, by Application
7.4.5.1.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5.2. Japan
7.4.5.2.1. Market size and forecast, by Type
7.4.5.2.2. Market size and forecast, by Application
7.4.5.2.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5.3. India
7.4.5.3.1. Market size and forecast, by Type
7.4.5.3.2. Market size and forecast, by Application
7.4.5.3.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5.4. South Korea
7.4.5.4.1. Market size and forecast, by Type
7.4.5.4.2. Market size and forecast, by Application
7.4.5.4.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5.5. Australia
7.4.5.5.1. Market size and forecast, by Type
7.4.5.5.2. Market size and forecast, by Application
7.4.5.5.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5.6. Rest of Asia-Pacific
7.4.5.6.1. Market size and forecast, by Type
7.4.5.6.2. Market size and forecast, by Application
7.4.5.6.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5. LAMEA
7.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.2. Market size and forecast, by Type
7.5.3. Market size and forecast, by Application
7.5.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5.5. Market size and forecast, by country
7.5.5.1. Brazil
7.5.5.1.1. Market size and forecast, by Type
7.5.5.1.2. Market size and forecast, by Application
7.5.5.1.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5.5.2. South Africa
7.5.5.2.1. Market size and forecast, by Type
7.5.5.2.2. Market size and forecast, by Application
7.5.5.2.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5.5.3. Saudi Arabia
7.5.5.3.1. Market size and forecast, by Type
7.5.5.3.2. Market size and forecast, by Application
7.5.5.3.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5.5.4. United Arab Emirates
7.5.5.4.1. Market size and forecast, by Type
7.5.5.4.2. Market size and forecast, by Application
7.5.5.4.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5.5.5. Argentina
7.5.5.5.1. Market size and forecast, by Type
7.5.5.5.2. Market size and forecast, by Application
7.5.5.5.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5.5.6. Rest of LAMEA
7.5.5.6.1. Market size and forecast, by Type
7.5.5.6.2. Market size and forecast, by Application
7.5.5.6.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
CHAPTER 8: COMPETITIVE LANDSCAPE
8.1. Introduction
8.2. Top winning strategies
8.3. Product mapping of top 10 player
8.4. Competitive dashboard
8.5. Competitive heatmap
8.6. Top player positioning, 2022
CHAPTER 9: COMPANY PROFILES
9.1. Aditya Birla Fashion and Retail Limited
9.1.1. Company overview
9.1.2. Key executives
9.1.3. Company snapshot
9.1.4. Operating business segments
9.1.5. Product portfolio
9.1.6. Business performance
9.2. Authentic Brands Group, LLC
9.2.1. Company overview
9.2.2. Key executives
9.2.3. Company snapshot
9.2.4. Operating business segments
9.2.5. Product portfolio
9.2.6. Key strategic moves and developments
9.3. Giorgio Armani S.p.A.,
9.3.1. Company overview
9.3.2. Key executives
9.3.3. Company snapshot
9.3.4. Operating business segments
9.3.5. Product portfolio
9.3.6. Business performance
9.4. Hugo Boss AG
9.4.1. Company overview
9.4.2. Key executives
9.4.3. Company snapshot
9.4.4. Operating business segments
9.4.5. Product portfolio
9.4.6. Business performance
9.4.7. Key strategic moves and developments
9.5. Mohan Clothing Company Private Limited
9.5.1. Company overview
9.5.2. Key executives
9.5.3. Company snapshot
9.5.4. Operating business segments
9.5.5. Product portfolio
9.6. Paul Smith Limited
9.6.1. Company overview
9.6.2. Key executives
9.6.3. Company snapshot
9.6.4. Operating business segments
9.6.5. Product portfolio
9.7. PVH Corp.
9.7.1. Company overview
9.7.2. Key executives
9.7.3. Company snapshot
9.7.4. Operating business segments
9.7.5. Product portfolio
9.7.6. Business performance
9.8. Raymond Limited
9.8.1. Company overview
9.8.2. Key executives
9.8.3. Company snapshot
9.8.4. Operating business segments
9.8.5. Product portfolio
9.8.6. Business performance
9.8.7. Key strategic moves and developments
9.9. The Ermenegildo Zegna Group
9.9.1. Company overview
9.9.2. Key executives
9.9.3. Company snapshot
9.9.4. Operating business segments
9.9.5. Product portfolio
9.9.6. Business performance
9.10. Tom Ford International LLC
9.10.1. Company overview
9.10.2. Key executives
9.10.3. Company snapshot
9.10.4. Operating business segments
9.10.5. Product portfolio

 

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