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ボディローション市場:タイプ別(乾燥肌、脂性肌、普通肌、敏感肌、その他)、エンドユーザー別(男性、女性、子供)、パッケージ別(ボトル、チューブ、ポンプ、その他)、流通チャネル別(スーパーマーケットとハイパーマーケット、専門店、オンラインチャネル、その他):2023-2032年の世界機会分析と産業予測


Body Lotion Market By Type (Dry Skin, Oily Skin, Normal Skin, Sensitive Skin, Others), By End User (Male, Female, Kids), By Packaging (Bottles, Tubes, Pumps, Others), By Distribution Channel (Supermarket and Hypermarket, Specialty Store, Online Channel, Others): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2023-2032

ボディローション市場は2022年に564億2,150万ドルと評価され、2023年から2032年までの年平均成長率は4.3%で、2032年には853億1,640万ドルに達すると推定される。 ボディローション市場は、多様な消費者ニーズに... もっと見る

 

 

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Allied Market Research
アライドマーケットリサーチ
2023年12月30日 US$5,730
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サマリー

ボディローション市場は2022年に564億2,150万ドルと評価され、2023年から2032年までの年平均成長率は4.3%で、2032年には853億1,640万ドルに達すると推定される。
ボディローション市場は、多様な消費者ニーズに対応し、肌に潤いと栄養を与えるよう設計された幅広い製品を包含している。この市場には、天然処方、オーガニック処方、特殊処方を含む様々なブランドの製品が含まれる。同市場の成長の主な原動力は、スキンケアに対する意識の高まり、可処分所得の増加、消費者のライフスタイルの変化などである。さらに、この市場は、ナチュラルな選択肢を求める健康志向の人々から、贅沢なスキンケアや治療的なスキンケア体験を望む人々まで、幅広い層に対応している。

化粧品・パーソナルケア業界は、技術分野で新たな発展を遂げている。これらのテクノロジーは、ユーザーにより多くのメリットを提供する様々な成分、生産・製造プロセスの改善、さらに廃棄物の削減と持続可能性の維持に役立っている。これにより、ブランドは様々な種類の植物を使用することができ、また、空気耕栽培で開発されているため、成分がより高濃度に濃縮されている。さらに、スキンケアブランドのヴァセリンは、ユニリーバのプレオペレーション型超水分補給脂質を使用して開発された、褐色と黒色の肌色に焦点を当てたヴァセリン・ラディアントXを発表した。
化粧品・パーソナルケア業界における新技術の導入も、市場成長の重要な要因である。特定のスキンケア要件を満たすように設計された、さまざまなパーソナルケア製品に対する需要の増加に伴い、技術開発が大きな役割を果たしている。クラリアントAGのボディローション製造用の植物搾乳技術など、ユニークな植物から成分を抽出する製造業者を支援する高度な製造方法。さらに、技術はパッケージングにも影響し、石油プラスチックに比べて分解速度の速いバイオプラスチックが使用されている。

ボディローション市場は、肌タイプ、エンドユーザー、包装流通チャネル、地域に区分される。肌タイプ別では、乾燥肌、脂性肌、普通肌、敏感肌、その他に分けられる。エンドユーザー別では、男性、女性、子供に分類される。包装別では、ボトル、チューブ、ポンプ、その他に区分される。流通チャネル別では、スーパーマーケット&ハイパーマーケット、専門店、オンライン小売、その他に区分される。地域別では、北米(米国、カナダ、メキシコ)、欧州(ドイツ、英国、フランス、イタリア、スペイン、ロシア、その他欧州)、アジア太平洋(中国、インド、日本、韓国、オーストラリア、その他アジア太平洋)、LAMEA(ブラジル、アルゼンチン、チリ、南アフリカ、その他LAMEA)で分析される。
ボディローション市場のプレーヤーは、収益性を高め、市場での地位を向上させるために、買収、事業拡大、パートナーシップ、コラボレーション、製品発売を主要な開発戦略として採用している。市場分析に登場する主要企業には、The Procter & Gamble Company、Groupe Clarins、Hindustan Unilever Limited、The Estee Lauder Companies Inc.、Galderma S.A.、Beiersdorf AG、Revlon, Inc.、Avon Products, Inc.、Coty Inc.、Johnson & Johnson Services, Inc.などがある。

ステークホルダーにとっての主なメリット
本レポートは、2022年から2032年までのボディローション市場分析の市場セグメント、現在の動向、予測、ダイナミクスを定量的に分析し、ボディローション市場の有力な機会を特定します。
主要な促進要因、阻害要因、機会に関する情報とともに市場調査を提供します。
ポーターのファイブフォース分析により、バイヤーとサプライヤーの潜在力を明らかにし、ステークホルダーが利益重視のビジネス決定を下し、サプライヤーとバイヤーのネットワークを強化できるようにします。
ボディローション市場のセグメンテーションを詳細に分析することで、市場機会を見極めることができます。
各地域の主要国を世界市場への収益貢献度に応じてマッピングしています。
市場プレイヤーのポジショニングはベンチマーキングを容易にし、市場プレイヤーの現在のポジションを明確に理解することができます。
地域別、世界別のボディローション市場動向、主要企業、市場セグメント、応用分野、市場成長戦略の分析を含みます。

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国または地域の追加分析-市場規模と予測
過去の市場データ
主要市場セグメント
タイプ別
乾燥肌
脂性肌
普通肌
敏感肌
その他
エンドユーザー別
男性
女性
キッズ
パッケージ別
ボトル
チューブ
ポンプ
その他
流通チャネル別
スーパーマーケット、ハイパーマーケット
専門店
オンラインチャネル
その他
地域別
北米
アメリカ
カナダ
メキシコ
ヨーロッパ
ドイツ
イギリス
フランス
イタリア
スペイン
その他のヨーロッパ
アジア太平洋
中国
韓国
日本
インド
オーストラリア
アセアン
その他のアジア太平洋地域
ラメア
ブラジル
アルゼンチン
チリ
アラブ首長国連邦
南アフリカ
その他の地域
主要市場プレイヤー
ザ・プロクター・アンド・ギャンブル・カンパニー
グループ・クラランス
エスティローダー・カンパニーズ
Galderma S.A.
バイヤスドルフ
レブロン
コティ
ジョンソン・エンド・ジョンソンサービス
ヒンドスタン・ユニリーバ・リミテッド
エイボン・プロダクツ

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目次

第1章:はじめに
1.1.報告書の記述
1.2.主要市場セグメント
1.3.ステークホルダーにとっての主なメリット
1.4.調査方法
1.4.1.一次調査
1.4.2.二次調査
1.4.3.アナリストのツールとモデル
第2章:エグゼクティブサマリー
2.1.CXOの視点
第3章 市場概要
3.1.市場の定義と範囲
3.2.主な調査結果
3.2.1.主な影響要因
3.2.2.投資ポケットの上位
3.3.ポーターの5つの力分析
3.3.1.サプライヤーの交渉力は中程度
3.3.2.新規参入の脅威は中程度
3.3.3.代替品の脅威は中程度
3.3.4.ライバルの激しさは中程度
3.3.5.買い手の交渉力は中程度
3.4.市場力学
3.4.1.原動力
3.4.1.1.ボディケアに対する意識の高まり
3.4.1.2.化粧品業界における技術の上昇
3.4.2.阻害要因
3.4.2.1.持続可能性への課題
3.4.2.2.政府規制とコンプライアンスの課題
3.4.3.機会
3.4.3.1.パーソナライズされたパーソナルケア製品
第4章 ボディローション市場、タイプ別
4.1.概要
4.1.1.市場規模と予測
4.2.乾燥肌
4.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.2.2.地域別市場規模および予測
4.2.3.国別市場シェア分析
4.3.脂性肌
4.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.3.2.市場規模および予測、地域別
4.3.3.国別市場シェア分析
4.4.普通肌
4.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.4.2.市場規模および予測、地域別
4.4.3.国別市場シェア分析
4.5.敏感肌
4.5.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.5.2.市場規模および予測、地域別
4.5.3.国別市場シェア分析
4.6.その他
4.6.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.6.2.地域別の市場規模と予測
4.6.3.国別市場シェア分析
第5章 ボディローション市場:エンドユーザー別
5.1.概要
5.1.1.市場規模と予測
5.2.男性
5.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.2.2.地域別市場規模および予測
5.2.3.国別市場シェア分析
5.3.女性
5.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.3.2.地域別市場規模および予測
5.3.3.国別市場シェア分析
5.4.キッズ
5.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.4.2.地域別市場規模および予測
5.4.3.国別市場シェア分析
第6章 ボディローション市場:パッケージ別
6.1.概要
6.1.1.市場規模と予測
6.2.ボトル
6.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.2.2.地域別の市場規模と予測
6.2.3.国別市場シェア分析
6.3.チューブ
6.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.3.2.地域別の市場規模と予測
6.3.3.国別市場シェア分析
6.4.ポンプ
6.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.4.2.地域別の市場規模と予測
6.4.3.国別市場シェア分析
6.5.その他
6.5.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.5.2.地域別の市場規模と予測
6.5.3.国別市場シェア分析
第7章 ボディローション市場:流通チャネル別
7.1.概要
7.1.1.市場規模と予測
7.2.スーパーマーケットとハイパーマーケット
7.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.2.2.地域別市場規模および予測
7.2.3.国別市場シェア分析
7.3.専門店
7.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.3.2.地域別市場規模および予測
7.3.3.国別市場シェア分析
7.4.オンラインチャネル
7.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.4.2.地域別市場規模および予測
7.4.3.国別市場シェア分析
7.5.その他
7.5.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.5.2.地域別の市場規模と予測
7.5.3.国別市場シェア分析
第8章 ボディローション市場:地域別
8.1.概要
8.1.1.市場規模・予測 地域別
8.2.北米
8.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
8.2.2.市場規模および予測(タイプ別
8.2.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.2.4.市場規模・予測:パッケージ別
8.2.5.市場規模・予測:流通チャネル別
8.2.6.市場規模・予測:国別
8.2.6.1.米国
8.2.6.1.1.市場規模・予測:タイプ別
8.2.6.1.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.2.6.1.3.市場規模・予測:パッケージ別
8.2.6.1.4.市場規模・予測:流通チャネル別
8.2.6.2.カナダ
8.2.6.2.1.市場規模・予測:タイプ別
8.2.6.2.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.2.6.2.3.市場規模・予測:パッケージ別
8.2.6.2.4.市場規模・予測:流通チャネル別
8.2.6.3.メキシコ
8.2.6.3.1.市場規模・予測:タイプ別
8.2.6.3.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.2.6.3.3.市場規模・予測:パッケージ別
8.2.6.3.4.市場規模・予測:流通チャネル別
8.3.欧州
8.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
8.3.2.市場規模および予測(タイプ別
8.3.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.3.4.市場規模・予測:パッケージ別
8.3.5.市場規模・予測:流通チャネル別
8.3.6.市場規模・予測:国別
8.3.6.1.ドイツ
8.3.6.1.1.市場規模・予測、タイプ別
8.3.6.1.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.3.6.1.3.市場規模・予測:パッケージ別
8.3.6.1.4.市場規模・予測:流通チャネル別
8.3.6.2.イギリス
8.3.6.2.1.市場規模・予測:タイプ別
8.3.6.2.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.3.6.2.3.市場規模・予測:パッケージ別
8.3.6.2.4.市場規模・予測:流通チャネル別
8.3.6.3.フランス
8.3.6.3.1.市場規模・予測:タイプ別
8.3.6.3.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.3.6.3.3.市場規模・予測:パッケージ別
8.3.6.3.4.市場規模・予測:流通チャネル別
8.3.6.4.イタリア
8.3.6.4.1.市場規模・予測:タイプ別
8.3.6.4.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.3.6.4.3.市場規模・予測:パッケージ別
8.3.6.4.4.市場規模・予測:流通チャネル別
8.3.6.5.スペイン
8.3.6.5.1.市場規模・予測:タイプ別
8.3.6.5.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.3.6.5.3.市場規模・予測:パッケージ別
8.3.6.5.4.市場規模・予測:流通チャネル別
8.3.6.6.その他のヨーロッパ
8.3.6.6.1.市場規模・予測:タイプ別
8.3.6.6.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.3.6.6.3.市場規模・予測:パッケージ別
8.3.6.6.4.市場規模・予測:流通チャネル別
8.4.アジア太平洋地域
8.4.1.主要市場動向、成長要因、機会
8.4.2.市場規模および予測、タイプ別
8.4.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.4.4.市場規模・予測:パッケージ別
8.4.5.市場規模・予測:流通チャネル別
8.4.6.市場規模・予測:国別
8.4.6.1.中国
8.4.6.1.1.市場規模・予測:タイプ別
8.4.6.1.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.4.6.1.3.市場規模・予測:包装材別
8.4.6.1.4.市場規模・予測:流通チャネル別
8.4.6.2.韓国
8.4.6.2.1.市場規模および予測:タイプ別
8.4.6.2.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.4.6.2.3.市場規模・予測:パッケージ別
8.4.6.2.4.市場規模・予測:流通チャネル別
8.4.6.3.日本
8.4.6.3.1.市場規模・予測:タイプ別
8.4.6.3.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.4.6.3.3.市場規模・予測:包装材別
8.4.6.3.4.市場規模・予測:流通チャネル別
8.4.6.4.インド
8.4.6.4.1.市場規模・予測:タイプ別
8.4.6.4.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.4.6.4.3.市場規模・予測:包装材別
8.4.6.4.4.市場規模・予測:流通チャネル別
8.4.6.5.オーストラリア
8.4.6.5.1.市場規模・予測:タイプ別
8.4.6.5.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.4.6.5.3.市場規模・予測:包装材別
8.4.6.5.4.市場規模・予測:流通チャネル別
8.4.6.6.アセアン
8.4.6.6.1.市場規模・予測:タイプ別
8.4.6.6.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.4.6.6.3.市場規模・予測:包装材別
8.4.6.6.4.市場規模・予測:流通チャネル別
8.4.6.7.その他のアジア太平洋地域
8.4.6.7.1.市場規模・予測:タイプ別
8.4.6.7.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.4.6.7.3.市場規模・予測:包装材別
8.4.6.7.4.市場規模・予測:流通チャネル別
8.5.ラメア
8.5.1.主要市場動向、成長要因、機会
8.5.2.市場規模および予測(タイプ別
8.5.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.5.4.市場規模・予測:パッケージ別
8.5.5.市場規模・予測:流通チャネル別
8.5.6.市場規模・予測:国別
8.5.6.1.ブラジル
8.5.6.1.1.市場規模・予測:タイプ別
8.5.6.1.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.5.6.1.3.市場規模・予測:包装材別
8.5.6.1.4.市場規模・予測:流通チャネル別
8.5.6.2.アルゼンチン
8.5.6.2.1.市場規模・予測:タイプ別
8.5.6.2.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.5.6.2.3.市場規模・予測:包装材別
8.5.6.2.4.市場規模・予測:流通チャネル別
8.5.6.3.チリ
8.5.6.3.1.市場規模・予測:タイプ別
8.5.6.3.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.5.6.3.3.市場規模・予測:包装材別
8.5.6.3.4.市場規模・予測:流通チャネル別
8.5.6.4.アラブ首長国連邦
8.5.6.4.1.市場規模・予測:タイプ別
8.5.6.4.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.5.6.4.3.市場規模・予測:包装材別
8.5.6.4.4.市場規模・予測:流通チャネル別
8.5.6.5.南アフリカ
8.5.6.5.1.市場規模・予測:タイプ別
8.5.6.5.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.5.6.5.3.市場規模・予測:包装材別
8.5.6.5.4.市場規模・予測:流通チャネル別
8.5.6.6.その他のラメア地域
8.5.6.6.1.市場規模および予測:タイプ別
8.5.6.6.2.市場規模および予測:エンドユーザー別
8.5.6.6.3.市場規模・予測:包装材別
8.5.6.6.4.市場規模・予測:流通チャネル別
第9章 競争環境
9.1.序論
9.2.上位の勝利戦略
9.3.トップ10選手の製品マッピング
9.4.競合ダッシュボード
9.5.競合ヒートマップ
9.6.トッププレーヤーのポジショニング、2022年
第10章 企業プロフィール
10.1.ヒンドスタン・ユニリーバ・リミテッド
10.1.1.会社概要
10.1.2.主要役員
10.1.3.スナップショット
10.1.4.事業セグメント
10.1.5.製品ポートフォリオ
10.1.6.業績
10.2.ガルデルマS.A.
10.2.1.会社概要
10.2.2.主要役員
10.2.3.スナップショット
10.2.4.事業セグメント
10.2.5.製品ポートフォリオ
10.2.6.主な戦略的動きと展開
10.3.エスティ ローダー カンパニーズ
10.3.1.会社概要
10.3.2.主要役員
10.3.3.スナップショット
10.3.4.事業セグメント
10.3.5.製品ポートフォリオ
10.3.6.業績
10.3.7.主な戦略的動きと展開
10.4.ザ・プロクター・アンド・ギャンブル・カンパニー
10.4.1.会社概要
10.4.2.主要役員
10.4.3.スナップショット
10.4.4.事業セグメント
10.4.5.製品ポートフォリオ
10.4.6.業績
10.4.7.主な戦略的動きと展開
10.5.バイヤスドルフAG
10.5.1.会社概要
10.5.2.主要役員
10.5.3.スナップショット
10.5.4.事業セグメント
10.5.5.製品ポートフォリオ
10.5.6.業績
10.5.7.主な戦略的動きと展開
10.6.グループ・クラランス
10.6.1.会社概要
10.6.2.主要役員
10.6.3.スナップショット
10.6.4.事業セグメント
10.6.5.製品ポートフォリオ
10.6.6.主な戦略的動きと展開
10.7.エイボン・プロダクツ
10.7.1.会社概要
10.7.2.主要役員
10.7.3.スナップショット
10.7.4.事業セグメント
10.7.5.製品ポートフォリオ
10.7.6.主な戦略的動きと展開
10.8.レブロン
10.8.1.会社概要
10.8.2.主要役員
10.8.3.スナップショット
10.8.4.事業セグメント
10.8.5.製品ポートフォリオ
10.8.6.業績
10.9.ジョンソン・エンド・ジョンソンサービス
10.9.1.会社概要
10.9.2.主要役員
10.9.3.スナップショット
10.9.4.事業セグメント
10.9.5.製品ポートフォリオ
10.9.6.業績
10.10.Coty Inc.
10.10.1.会社概要
10.10.2.主要役員
10.10.3.スナップショット
10.10.4.事業セグメント
10.10.5.製品ポートフォリオ
10.10.6.業績
10.10.7.主な戦略的動きと展開

 

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Summary

The body lotion market was valued at $56,421.5 million in 2022 and is estimated to reach $85,316.4 million by 2032, exhibiting a CAGR of 4.3% from 2023 to 2032.
The body lotion market encompasses a wide range of products designed to moisturize & nourish the skin, catering to diverse consumer needs. This market includes offerings from various brands, including natural, organic, and specialty formulations. Key drivers of its growth include increase in awareness of skincare, rise in disposable incomes, and change in consumer lifestyles. Moreover, it caters to a broad demographic, from health-conscious individuals seeking natural options to those desiring luxurious or therapeutic skincare experiences.

The cosmetics and personal care industry is experiencing a new range of developments in the technology field. These technologies help in bringing variety of ingredients that offer more benefits to the users, improvements in production & manufacturing processes, and further help reduce waste & maintain sustainability. This allows brands to use variety of plant species, and due to being developed in aeroponic culture, the ingredients are more highly concentrated. Moreover, skincare brand Vaseline, has introduced Vaseline Radiant X, focused on brown and black skin tone, developed using Unilever’s preoperatory ultra-hydrating lipids.
Introduction of new technologies in the cosmetics and personal care industry is another key factor for market growth. With rise in demand for different personal care products which are designed to meet specific skincare requirements, technological development is playing a major role. Advanced production methods which assist manufacturers in extracting ingredients from unique plants, including plant milking technology from Clariant AG for manufacturing body lotion. Furthermore, technology affects the packaging, under which companies use bioplastics, which has a fast decomposition rate compared to petroleum plastic.

The body lotion market is segmented into skin type, end user, packaging distribution channel, and region. By skin type, the market is divided into dry skin, oily skin, normal skin, sensitive skin, and others. Depending on end user, it is categorized into male, female, and kids. By packaging, it is segmented into bottle, tube, pump, and others. As per distribution channel, it is segmented into supermarket & hypermarket, specialty store, online retail, and others. Region wise, the market is analyzed across North America (the U.S., Canada, and Mexico), Europe (Germany, UK, France, Italy, Spain, Russia, and rest of Europe), Asia-Pacific (China, India, Japan, South Korea, Australia, and rest of Asia-Pacific), and LAMEA (Brazil, Argentina, Chile, South Africa, and rest of LAMEA).
The players in the body lotion market have adopted acquisition, business expansion, partnership, collaboration, and product launch as their key development strategies to increase profitability and improve their position in the market. Some of the key players profiled in the market analysis include The Procter & Gamble Company, Groupe Clarins, Hindustan Unilever Limited, The Estee Lauder Companies Inc., Galderma S.A., Beiersdorf AG, Revlon, Inc., Avon Products, Inc, Coty Inc., and Johnson & Johnson Services, Inc.

Key Benefits For Stakeholders
●This report provides a quantitative analysis of the market segments, current trends, estimations, and dynamics of the body lotion market analysis from 2022 to 2032 to identify the prevailing body lotion market opportunities.
●The market research is offered along with information related to key drivers, restraints, and opportunities.
●Porter's five forces analysis highlights the potency of buyers and suppliers to enable stakeholders make profit-oriented business decisions and strengthen their supplier-buyer network.
●In-depth analysis of the body lotion market segmentation assists to determine the prevailing market opportunities.
●Major countries in each region are mapped according to their revenue contribution to the global market.
●Market player positioning facilitates benchmarking and provides a clear understanding of the present position of the market players.
●The report includes the analysis of the regional as well as global body lotion market trends, key players, market segments, application areas, and market growth strategies.

Additional benefits you will get with this purchase are:
● Quarterly Update and* (only available with a corporate license, on listed price)
● 5 additional Company Profile of client Choice pre- or Post-purchase, as a free update.
● Free Upcoming Version on the Purchase of Five and Enterprise User License.
● 16 analyst hours of support* (post-purchase, if you find additional data requirements upon review of the report, you may receive support amounting to 16 analyst hours to solve questions, and post-sale queries)
● 15% Free Customization* (in case the scope or segment of the report does not match your requirements, 15% is equivalent to 3 working days of free work, applicable once)
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● Additional company profiles with specific to client's interest
● Additional country or region analysis- market size and forecast
● Historic market data
Key Market Segments
By Type
● Dry Skin
● Oily Skin
● Normal Skin
● Sensitive Skin
● Others
By End User
● Male
● Female
● Kids
By Packaging
● Bottles
● Tubes
● Pumps
● Others
By Distribution Channel
● Supermarket and Hypermarket
● Specialty Store
● Online Channel
● Others
By Region
● North America
○ U.S.
○ Canada
○ Mexico
● Europe
○ Germany
○ UK
○ France
○ Italy
○ Spain
○ Rest of Europe
● Asia-Pacific
○ China
○ South Korea
○ Japan
○ India
○ Australia
○ Asean
○ Rest of Asia-Pacific
● LAMEA
○ Brazil
○ Argentina
○ Chile
○ United Arab Emirates
○ South Africa
○ Rest of LAMEA
● Key Market Players
○ The Procter & Gamble Company
○ Groupe Clarins
○ The Estee Lauder Companies Inc.
○ Galderma S.A.
○ Beiersdorf AG
○ Revlon, Inc.
○ Coty Inc.
○ Johnson & Johnson Services, Inc.
○ Hindustan Unilever Limited
○ Avon Products, Inc



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Table of Contents

CHAPTER 1: INTRODUCTION
1.1. Report description
1.2. Key market segments
1.3. Key benefits to the stakeholders
1.4. Research methodology
1.4.1. Primary research
1.4.2. Secondary research
1.4.3. Analyst tools and models
CHAPTER 2: EXECUTIVE SUMMARY
2.1. CXO Perspective
CHAPTER 3: MARKET OVERVIEW
3.1. Market definition and scope
3.2. Key findings
3.2.1. Top impacting factors
3.2.2. Top investment pockets
3.3. Porter’s five forces analysis
3.3.1. Moderate bargaining power of suppliers
3.3.2. Moderate threat of new entrants
3.3.3. Moderate threat of substitutes
3.3.4. Moderate intensity of rivalry
3.3.5. Moderate bargaining power of buyers
3.4. Market dynamics
3.4.1. Drivers
3.4.1.1. Increase in awareness toward body care
3.4.1.2. Rise in technology in cosmetic industry
3.4.2. Restraints
3.4.2.1. Sustainability challenges
3.4.2.2. Government regulation and compliance challenges
3.4.3. Opportunities
3.4.3.1. Personalized personal care products
CHAPTER 4: BODY LOTION MARKET, BY TYPE
4.1. Overview
4.1.1. Market size and forecast
4.2. Dry Skin
4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.2.2. Market size and forecast, by region
4.2.3. Market share analysis by country
4.3. Oily Skin
4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.3.2. Market size and forecast, by region
4.3.3. Market share analysis by country
4.4. Normal Skin
4.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.4.2. Market size and forecast, by region
4.4.3. Market share analysis by country
4.5. Sensitive Skin
4.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.5.2. Market size and forecast, by region
4.5.3. Market share analysis by country
4.6. Others
4.6.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.6.2. Market size and forecast, by region
4.6.3. Market share analysis by country
CHAPTER 5: BODY LOTION MARKET, BY END USER
5.1. Overview
5.1.1. Market size and forecast
5.2. Male
5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.2.2. Market size and forecast, by region
5.2.3. Market share analysis by country
5.3. Female
5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.3.2. Market size and forecast, by region
5.3.3. Market share analysis by country
5.4. Kids
5.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.4.2. Market size and forecast, by region
5.4.3. Market share analysis by country
CHAPTER 6: BODY LOTION MARKET, BY PACKAGING
6.1. Overview
6.1.1. Market size and forecast
6.2. Bottles
6.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.2.2. Market size and forecast, by region
6.2.3. Market share analysis by country
6.3. Tubes
6.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.3.2. Market size and forecast, by region
6.3.3. Market share analysis by country
6.4. Pumps
6.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.4.2. Market size and forecast, by region
6.4.3. Market share analysis by country
6.5. Others
6.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.5.2. Market size and forecast, by region
6.5.3. Market share analysis by country
CHAPTER 7: BODY LOTION MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL
7.1. Overview
7.1.1. Market size and forecast
7.2. Supermarket and Hypermarket
7.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.2. Market size and forecast, by region
7.2.3. Market share analysis by country
7.3. Specialty Store
7.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.2. Market size and forecast, by region
7.3.3. Market share analysis by country
7.4. Online Channel
7.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.2. Market size and forecast, by region
7.4.3. Market share analysis by country
7.5. Others
7.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.2. Market size and forecast, by region
7.5.3. Market share analysis by country
CHAPTER 8: BODY LOTION MARKET, BY REGION
8.1. Overview
8.1.1. Market size and forecast By Region
8.2. North America
8.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
8.2.2. Market size and forecast, by Type
8.2.3. Market size and forecast, by End User
8.2.4. Market size and forecast, by Packaging
8.2.5. Market size and forecast, by Distribution Channel
8.2.6. Market size and forecast, by country
8.2.6.1. U.S.
8.2.6.1.1. Market size and forecast, by Type
8.2.6.1.2. Market size and forecast, by End User
8.2.6.1.3. Market size and forecast, by Packaging
8.2.6.1.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
8.2.6.2. Canada
8.2.6.2.1. Market size and forecast, by Type
8.2.6.2.2. Market size and forecast, by End User
8.2.6.2.3. Market size and forecast, by Packaging
8.2.6.2.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
8.2.6.3. Mexico
8.2.6.3.1. Market size and forecast, by Type
8.2.6.3.2. Market size and forecast, by End User
8.2.6.3.3. Market size and forecast, by Packaging
8.2.6.3.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
8.3. Europe
8.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
8.3.2. Market size and forecast, by Type
8.3.3. Market size and forecast, by End User
8.3.4. Market size and forecast, by Packaging
8.3.5. Market size and forecast, by Distribution Channel
8.3.6. Market size and forecast, by country
8.3.6.1. Germany
8.3.6.1.1. Market size and forecast, by Type
8.3.6.1.2. Market size and forecast, by End User
8.3.6.1.3. Market size and forecast, by Packaging
8.3.6.1.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
8.3.6.2. UK
8.3.6.2.1. Market size and forecast, by Type
8.3.6.2.2. Market size and forecast, by End User
8.3.6.2.3. Market size and forecast, by Packaging
8.3.6.2.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
8.3.6.3. France
8.3.6.3.1. Market size and forecast, by Type
8.3.6.3.2. Market size and forecast, by End User
8.3.6.3.3. Market size and forecast, by Packaging
8.3.6.3.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
8.3.6.4. Italy
8.3.6.4.1. Market size and forecast, by Type
8.3.6.4.2. Market size and forecast, by End User
8.3.6.4.3. Market size and forecast, by Packaging
8.3.6.4.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
8.3.6.5. Spain
8.3.6.5.1. Market size and forecast, by Type
8.3.6.5.2. Market size and forecast, by End User
8.3.6.5.3. Market size and forecast, by Packaging
8.3.6.5.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
8.3.6.6. Rest of Europe
8.3.6.6.1. Market size and forecast, by Type
8.3.6.6.2. Market size and forecast, by End User
8.3.6.6.3. Market size and forecast, by Packaging
8.3.6.6.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
8.4. Asia-Pacific
8.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
8.4.2. Market size and forecast, by Type
8.4.3. Market size and forecast, by End User
8.4.4. Market size and forecast, by Packaging
8.4.5. Market size and forecast, by Distribution Channel
8.4.6. Market size and forecast, by country
8.4.6.1. China
8.4.6.1.1. Market size and forecast, by Type
8.4.6.1.2. Market size and forecast, by End User
8.4.6.1.3. Market size and forecast, by Packaging
8.4.6.1.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
8.4.6.2. South Korea
8.4.6.2.1. Market size and forecast, by Type
8.4.6.2.2. Market size and forecast, by End User
8.4.6.2.3. Market size and forecast, by Packaging
8.4.6.2.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
8.4.6.3. Japan
8.4.6.3.1. Market size and forecast, by Type
8.4.6.3.2. Market size and forecast, by End User
8.4.6.3.3. Market size and forecast, by Packaging
8.4.6.3.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
8.4.6.4. India
8.4.6.4.1. Market size and forecast, by Type
8.4.6.4.2. Market size and forecast, by End User
8.4.6.4.3. Market size and forecast, by Packaging
8.4.6.4.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
8.4.6.5. Australia
8.4.6.5.1. Market size and forecast, by Type
8.4.6.5.2. Market size and forecast, by End User
8.4.6.5.3. Market size and forecast, by Packaging
8.4.6.5.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
8.4.6.6. Asean
8.4.6.6.1. Market size and forecast, by Type
8.4.6.6.2. Market size and forecast, by End User
8.4.6.6.3. Market size and forecast, by Packaging
8.4.6.6.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
8.4.6.7. Rest of Asia-Pacific
8.4.6.7.1. Market size and forecast, by Type
8.4.6.7.2. Market size and forecast, by End User
8.4.6.7.3. Market size and forecast, by Packaging
8.4.6.7.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
8.5. LAMEA
8.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
8.5.2. Market size and forecast, by Type
8.5.3. Market size and forecast, by End User
8.5.4. Market size and forecast, by Packaging
8.5.5. Market size and forecast, by Distribution Channel
8.5.6. Market size and forecast, by country
8.5.6.1. Brazil
8.5.6.1.1. Market size and forecast, by Type
8.5.6.1.2. Market size and forecast, by End User
8.5.6.1.3. Market size and forecast, by Packaging
8.5.6.1.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
8.5.6.2. Argentina
8.5.6.2.1. Market size and forecast, by Type
8.5.6.2.2. Market size and forecast, by End User
8.5.6.2.3. Market size and forecast, by Packaging
8.5.6.2.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
8.5.6.3. Chile
8.5.6.3.1. Market size and forecast, by Type
8.5.6.3.2. Market size and forecast, by End User
8.5.6.3.3. Market size and forecast, by Packaging
8.5.6.3.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
8.5.6.4. United Arab Emirates
8.5.6.4.1. Market size and forecast, by Type
8.5.6.4.2. Market size and forecast, by End User
8.5.6.4.3. Market size and forecast, by Packaging
8.5.6.4.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
8.5.6.5. South Africa
8.5.6.5.1. Market size and forecast, by Type
8.5.6.5.2. Market size and forecast, by End User
8.5.6.5.3. Market size and forecast, by Packaging
8.5.6.5.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
8.5.6.6. Rest of LAMEA
8.5.6.6.1. Market size and forecast, by Type
8.5.6.6.2. Market size and forecast, by End User
8.5.6.6.3. Market size and forecast, by Packaging
8.5.6.6.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
CHAPTER 9: COMPETITIVE LANDSCAPE
9.1. Introduction
9.2. Top winning strategies
9.3. Product mapping of top 10 player
9.4. Competitive dashboard
9.5. Competitive heatmap
9.6. Top player positioning, 2022
CHAPTER 10: COMPANY PROFILES
10.1. Hindustan Unilever Limited
10.1.1. Company overview
10.1.2. Key executives
10.1.3. Company snapshot
10.1.4. Operating business segments
10.1.5. Product portfolio
10.1.6. Business performance
10.2. Galderma S.A.
10.2.1. Company overview
10.2.2. Key executives
10.2.3. Company snapshot
10.2.4. Operating business segments
10.2.5. Product portfolio
10.2.6. Key strategic moves and developments
10.3. The Estee Lauder Companies Inc.
10.3.1. Company overview
10.3.2. Key executives
10.3.3. Company snapshot
10.3.4. Operating business segments
10.3.5. Product portfolio
10.3.6. Business performance
10.3.7. Key strategic moves and developments
10.4. The Procter & Gamble Company
10.4.1. Company overview
10.4.2. Key executives
10.4.3. Company snapshot
10.4.4. Operating business segments
10.4.5. Product portfolio
10.4.6. Business performance
10.4.7. Key strategic moves and developments
10.5. Beiersdorf AG
10.5.1. Company overview
10.5.2. Key executives
10.5.3. Company snapshot
10.5.4. Operating business segments
10.5.5. Product portfolio
10.5.6. Business performance
10.5.7. Key strategic moves and developments
10.6. Groupe Clarins
10.6.1. Company overview
10.6.2. Key executives
10.6.3. Company snapshot
10.6.4. Operating business segments
10.6.5. Product portfolio
10.6.6. Key strategic moves and developments
10.7. Avon Products, Inc
10.7.1. Company overview
10.7.2. Key executives
10.7.3. Company snapshot
10.7.4. Operating business segments
10.7.5. Product portfolio
10.7.6. Key strategic moves and developments
10.8. Revlon, Inc.
10.8.1. Company overview
10.8.2. Key executives
10.8.3. Company snapshot
10.8.4. Operating business segments
10.8.5. Product portfolio
10.8.6. Business performance
10.9. Johnson & Johnson Services, Inc.
10.9.1. Company overview
10.9.2. Key executives
10.9.3. Company snapshot
10.9.4. Operating business segments
10.9.5. Product portfolio
10.9.6. Business performance
10.10. Coty Inc.
10.10.1. Company overview
10.10.2. Key executives
10.10.3. Company snapshot
10.10.4. Operating business segments
10.10.5. Product portfolio
10.10.6. Business performance
10.10.7. Key strategic moves and developments

 

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