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スポーツ用アイウェア市場:製品タイプ別(処方眼鏡、サングラス、コンタクトレンズ)、エンドユーザー別(男性、女性)、販売形態別(小売店、オンラインストア):2021年~2027年の世界機会分析と産業予測


Sports Eyewear Market By Product Type (Prescription Glasses, Sunglasses, Contact Lenses), By End User (Men, Women), By Mode of Sale (Retail Stores, Online Stores): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2021-2027

世界のスポーツ用アイウェア市場は、2019年に56億9550万ドルと評価され、2021年から2027年までの年平均成長率は7.3%を記録し、2027年には88億9920万ドルに達すると予測されている。 スポーツ用アイウェア市場は... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Allied Market Research
アライドマーケットリサーチ
2023年11月30日 US$5,730
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サマリー

世界のスポーツ用アイウェア市場は、2019年に56億9550万ドルと評価され、2021年から2027年までの年平均成長率は7.3%を記録し、2027年には88億9920万ドルに達すると予測されている。
スポーツ用アイウェア市場は、さまざまな身体活動中に目を保護する必要性に対する意識の高まりにより急成長している。スポーツ用アイウェアメーカーは、さまざまなスポーツのニーズに対応するため、性能、耐久性、スタイルに重点を置いた新しい素材やデザインを開発している。市場拡大の原動力となっているのは、アウトドアや過激な活動に参加する人の増加と、目の安全の重要性に対する意識の高まりである。偏光レンズ、耐衝撃素材、カスタマイズ・フレームなどの最先端技術を打ち出すため、大手企業は研究開発投資を行っている。消費者がファッション性と実用性のバランスが取れたスポーツ・アイウェアを選ぶため、市場の軌道は今後も上昇を続けると予想される。

スポーツ用アイウェア市場は、製品タイプ、エンドユーザー、販売形態、地域別に分析される。製品タイプ別では、市場は度付きメガネ、サングラス、コンタクトレンズに分けられる。エンドユーザー別では、市場は男性と女性に区分される。販売形態によって、小売店とオンラインショップに分類される。地域別では、北米(米国、カナダ、メキシコ)、欧州(英国、フランス、イタリア、ドイツ、スペイン、その他欧州)、アジア太平洋(中国、日本、インド、オーストラリア・ニュージーランド、ASEAN、その他アジア太平洋)、LAMEA(中南米、中東、アフリカ)で分析される。
消費者やスポーツ選手は、機能的な目的を果たすだけでなく、特定のスタイルに合うアイウェアを探しているため、市場はスポーツ文化におけるファッションやスタイルの影響から利益を得ている。様々なスポーツカテゴリーにおけるアスリートの多様なニーズを満たすために競争しているのは、アイウェア市場の大手参加者とニッチなスポーツアイウェアメーカーである。スポーツアイウェアは、スポーツが大衆文化の中心であり続ける限り、さらなる成長が期待される市場である。新しいデザインや技術は、この分野の方向性を左右するチャンスとなるだろう。

スポーツ用アイウェアの市場は、眼の保護の重要性に対する意識の高まりによって急速に拡大している。スポーツ選手やスポーツ・サポーターが、さまざまな活動中に眼を傷める危険性があることをより強く認識するようになったことで、専門的なアイウェアの必要性が高まっている。意識の高まりにより、消費者は強力な目の保護と性能向上の両方を提供するアイウェアを優先するようになり、それが購買決定に影響を及ぼしている。この傾向は、スポーツで成功を収めるために目の健康を優先する人々の変化する要求に応えるため、素材やデザインにおける革新的なソリューションを奨励することで、スポーツ用アイウェア製品の製造方法を変えつつある。
スポーツ・アイウェア・ビジネスでは、生理学的な個人差がカスタマイズの障害となっている。顔の構造は千差万別であるため、万能な選択肢はありません。不適切な眼鏡はアスリートのトレーニングの妨げになるため、これは快適さとパフォーマンスの両方に問題をもたらします。生産者は、製造コストを低く抑えながら、カスタマイズされた選択肢を提供する必要性に苦慮しています。さらに、実用性とスタイルのバランスを取ることが、カスタマイズを難しくしています。個人の嗜好に対応するために、修正されたデザインと美観の適切なバランスを見つけるのは大変な作業だ。そのため、カスタマイズは世界のスポーツ用アイウェア市場の成長を阻害する要因の1つと考えられている。
スポーツ用アイウェア市場で事業を展開する主要企業は、市場シェアを拡大し、収益性を高め、市場競争力を維持するための主要戦略として、製品投入と事業拡大を採用している。世界のスポーツ用アイウェア市場で事業を展開している主なプレイヤーは、Puma SE、Nike, Inc.、Under Armour, Inc.、Adidas AG、Titan Company Limited、Liberty Sport, Inc.、Safilo S.p.A.、EssilorLuxottica S.A.、Yiwu Conchen Glasses Co.

利害関係者にとっての主なメリット
本レポートは、2019年から2027年までのスポーツ用アイウェア市場分析の市場セグメント、現在の動向、予測、ダイナミクスを定量的に分析し、スポーツ用アイウェア市場の有力な機会を特定します。
市場調査は主要な促進要因、阻害要因、機会に関する情報とともに提供します。
ポーターのファイブフォース分析により、バイヤーとサプライヤーの潜在力を明らかにし、ステークホルダーが利益重視のビジネス決定を下し、サプライヤーとバイヤーのネットワークを強化できるようにします。
スポーツ用アイウェア市場のセグメンテーションを詳細に分析することで、市場機会を見極めることができます。
各地域の主要国を世界市場への収益貢献度に応じてマッピングしています。
市場プレイヤーのポジショニングはベンチマーキングを容易にし、市場プレイヤーの現在のポジションを明確に理解することができます。
スポーツ用アイウェアの地域別および世界市場動向、主要企業、市場セグメント、応用分野、市場成長戦略の分析を含みます。

本レポートをご購入いただくと、以下の特典があります:
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5ユーザー・ライセンスおよびエンタープライズ・ユーザー・ライセンスのご購入の場合、次期バージョンを無料でご提供します。
アナリストによる16時間のサポート* (購入後、レポートのレビューで追加のデータ要件が見つかった場合、質問や販売後の問い合わせを解決するためにアナリストによる16時間のサポートを受けることができます)
15% の無料カスタマイズ* (レポートの範囲またはセグメントがお客様の要件と一致しない場合、15% は 3 営業日の無料作業に相当します。)
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レポートが6~12ヶ月以上前の場合は、無料で更新します。
24時間優先対応
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本レポートのカスタマイズの可能性(別途費用とスケジュールが必要です。)
クライアントの関心に応じた企業プロファイルの追加
国または地域の追加分析-市場規模と予測
平均販売価格分析/価格帯分析
過去の市場データ
主要市場セグメント
販売形態別
小売店
オンラインストア
製品タイプ別
処方眼鏡
サングラス
コンタクトレンズ
エンドユーザー別
男性用
女性
地域別
北米
アメリカ
カナダ
メキシコ
ヨーロッパ
イギリス
フランス
イタリア
ドイツ
スペイン
その他のヨーロッパ
アジア太平洋
中国
日本
インド
オーストラリア・ニュージーランド
アセアン
その他のアジア太平洋地域
LAMEA
ラテンアメリカ
中東
アフリカ
主な市場プレイヤー
プーマSE
ナイキ
アディダス
タイタン
サフィロS.p.A.
エシロール・ルクソティカ S.A.
デカトロンSA
アンダーアーマー
リバティ・スポーツ
義烏コンチェン眼鏡有限公司

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目次

第1章:はじめに
1.1.報告書の記述
1.2.主要市場セグメント
1.3.ステークホルダーにとっての主なメリット
1.4.調査方法
1.4.1.一次調査
1.4.2.二次調査
1.4.3.アナリストのツールとモデル
第2章:エグゼクティブサマリー
2.1.CXOの視点
第3章 市場概要
3.1.市場の定義と範囲
3.2.主な調査結果
3.2.1.主な影響要因
3.2.2.投資ポケットの上位
3.3.ポーターの5つの力分析
3.3.1.サプライヤーの交渉力は中程度
3.3.2.新規参入の脅威は中程度
3.3.3.代替品の脅威は中程度
3.3.4.ライバルの激しさは中程度
3.3.5.買い手の低い交渉力
3.4.市場力学
3.4.1.原動力
3.4.1.1.眼の保護に対する意識の高まり
3.4.1.2.スポーツやフィットネス活動への参加の増加
3.4.1.3.屋外でのレクリエーション活動の増加
3.4.2.阻害要因
3.4.2.1.スポーツ用アイウェアの認知度の低さ
3.4.2.2.カスタマイズの課題
3.4.3.機会
3.4.3.1.技術的進歩の成長
第4章:スポーツ用アイウェア市場、製品タイプ別
4.1.概要
4.1.1.市場規模と予測
4.2.処方眼鏡
4.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.2.2.市場規模および予測、地域別
4.2.3.国別市場シェア分析
4.3.サングラス
4.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.3.2.市場規模および予測、地域別
4.3.3.国別市場シェア分析
4.4.コンタクトレンズ
4.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.4.2.市場規模および予測、地域別
4.4.3.国別市場シェア分析
第5章 スポーツ用アイウェア市場:エンドユーザー別
5.1.概要
5.1.1.市場規模と予測
5.2.男性
5.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.2.2.地域別市場規模および予測
5.2.3.国別市場シェア分析
5.3.女性
5.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.3.2.地域別市場規模および予測
5.3.3.国別市場シェア分析
第6章 スポーツ用アイウェア市場:販売形態別
6.1.概要
6.1.1.市場規模と予測
6.2.小売店舗
6.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.2.2.地域別の市場規模と予測
6.2.3.国別市場シェア分析
6.3.オンラインストア
6.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.3.2.地域別市場規模および予測
6.3.3.国別市場シェア分析
第7章:スポーツ用アイウェア市場、地域別
7.1.概要
7.1.1.市場規模および予測 地域別
7.2.北米
7.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.2.2.市場規模および予測(製品タイプ別
7.2.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.2.4.市場規模・予測:販売形態別
7.2.5.市場規模・予測:国別
7.2.5.1.米国
7.2.5.1.1.市場規模・予測:製品タイプ別
7.2.5.1.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.2.5.1.3.市場規模・予測:販売形態別
7.2.5.2.カナダ
7.2.5.2.1.市場規模・予測:製品タイプ別
7.2.5.2.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.2.5.2.3.市場規模・予測:販売形態別
7.2.5.3.メキシコ
7.2.5.3.1.市場規模・予測:製品タイプ別
7.2.5.3.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.2.5.3.3.市場規模・予測:販売形態別
7.3.欧州
7.3.1.主要市場動向、成長要因、機会
7.3.2.市場規模および予測(製品タイプ別
7.3.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.3.4.市場規模・予測:販売形態別
7.3.5.市場規模・予測:国別
7.3.5.1.英国
7.3.5.1.1.市場規模・予測:製品タイプ別
7.3.5.1.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.3.5.1.3.市場規模・予測:販売形態別
7.3.5.2.フランス
7.3.5.2.1.市場規模・予測:製品タイプ別
7.3.5.2.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.3.5.2.3.市場規模・予測:販売形態別
7.3.5.3.イタリア
7.3.5.3.1.市場規模および予測:製品タイプ別
7.3.5.3.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.3.5.3.3.市場規模・予測:販売形態別
7.3.5.4.ドイツ
7.3.5.4.1.市場規模・予測:製品タイプ別
7.3.5.4.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.3.5.4.3.市場規模・予測:販売形態別
7.3.5.5.スペイン
7.3.5.5.1.市場規模および予測:製品タイプ別
7.3.5.5.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.3.5.5.3.市場規模・予測:販売形態別
7.3.5.6.その他のヨーロッパ
7.3.5.6.1.市場規模および予測:製品タイプ別
7.3.5.6.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.3.5.6.3.市場規模・予測:販売形態別
7.4.アジア太平洋地域
7.4.1.主要市場動向、成長要因、機会
7.4.2.市場規模および予測(製品タイプ別
7.4.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.4.4.市場規模・予測:販売形態別
7.4.5.市場規模・予測:国別
7.4.5.1.中国
7.4.5.1.1.市場規模・予測:製品タイプ別
7.4.5.1.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.4.5.1.3.市場規模・予測:販売形態別
7.4.5.2.日本
7.4.5.2.1.市場規模・予測:製品タイプ別
7.4.5.2.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.4.5.2.3.市場規模・予測:販売形態別
7.4.5.3.インド
7.4.5.3.1.市場規模・予測:製品タイプ別
7.4.5.3.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.4.5.3.3.市場規模・予測:販売形態別
7.4.5.4.オーストラリア・ニュージーランド
7.4.5.4.1.市場規模・予測:製品タイプ別
7.4.5.4.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.4.5.4.3.市場規模・予測:販売形態別
7.4.5.5.アセアン
7.4.5.5.1.市場規模・予測:製品タイプ別
7.4.5.5.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.4.5.5.3.市場規模・予測:販売形態別
7.4.5.6.その他のアジア太平洋地域
7.4.5.6.1.市場規模および予測:製品タイプ別
7.4.5.6.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.4.5.6.3.市場規模・予測:販売形態別
7.5.ラメア
7.5.1.主要市場動向、成長要因、機会
7.5.2.市場規模および予測(製品タイプ別
7.5.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.5.4.市場規模・予測:販売形態別
7.5.5.市場規模・予測:国別
7.5.5.1.ラテンアメリカ
7.5.5.1.1.市場規模・予測、製品タイプ別
7.5.5.1.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.5.5.1.3.市場規模・予測:販売形態別
7.5.5.2.中東
7.5.5.2.1.市場規模・予測:製品タイプ別
7.5.5.2.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.5.5.2.3.市場規模・予測:販売形態別
7.5.5.3.アフリカ
7.5.5.3.1.市場規模・予測:製品タイプ別
7.5.5.3.2.市場規模・予測:エンドユーザー別
7.5.5.3.3.市場規模・予測:販売形態別
第8章 競争環境
8.1.はじめに
8.2.上位の勝利戦略
8.3.トップ10選手の製品マッピング
8.4.競合ダッシュボード
8.5.競合ヒートマップ
8.6.トッププレーヤーのポジショニング(2019年
第9章 企業プロフィール
9.1.タイタン・カンパニー・リミテッド
9.1.1.会社概要
9.1.2.主要役員
9.1.3.スナップショット
9.1.4.事業セグメント
9.1.5.製品ポートフォリオ
9.1.6.業績
9.1.7.主な戦略的動きと展開
9.2.プーマSE
9.2.1.会社概要
9.2.2.主要役員
9.2.3.スナップショット
9.2.4.事業セグメント
9.2.5.製品ポートフォリオ
9.2.6.業績
9.3.ナイキ社
9.3.1.会社概要
9.3.2.主要役員
9.3.3.スナップショット
9.3.4.事業セグメント
9.3.5.製品ポートフォリオ
9.3.6.業績
9.4.アンダーアーマー
9.4.1.会社概要
9.4.2.主要役員
9.4.3.スナップショット
9.4.4.事業セグメント
9.4.5.製品ポートフォリオ
9.4.6.業績
9.4.7.主な戦略的動きと展開
9.5.デカトロンSA
9.5.1.会社概要
9.5.2.主要役員
9.5.3.スナップショット
9.5.4.事業セグメント
9.5.5.製品ポートフォリオ
9.5.6.業績
9.5.7.主な戦略的動きと展開
9.6.エシロール・ルクソティカS.A.
9.6.1.会社概要
9.6.2.主要役員
9.6.3.スナップショット
9.6.4.事業セグメント
9.6.5.製品ポートフォリオ
9.6.6.業績
9.6.7.主な戦略的動きと展開
9.7.アディダスAG
9.7.1.会社概要
9.7.2.主要役員
9.7.3.スナップショット
9.7.4.事業セグメント
9.7.5.製品ポートフォリオ
9.7.6.業績
9.8.義烏コンチェンメガネ有限公司
9.8.1.会社概要
9.8.2.主要役員
9.8.3.スナップショット
9.8.4.事業セグメント
9.8.5.製品ポートフォリオ
9.9.サフィロS.p.A.
9.9.1.会社概要
9.9.2.主要役員
9.9.3.スナップショット
9.9.4.事業セグメント
9.9.5.製品ポートフォリオ
9.9.6.業績
9.9.7.主な戦略的動きと展開
9.10.リバティ・スポーツ社
9.10.1.会社概要
9.10.2.主要役員
9.10.3.スナップショット
9.10.4.事業セグメント
9.10.5.製品ポートフォリオ
9.10.6.主な戦略的動きと展開

 

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Summary

The global sports eyewear market was valued at $5,695.5 million in 2019, and is projected to reach $8,899.2 million by 2027, registering a CAGR of 7.3% from 2021 to 2027.
The sports eyewear market is growing rapidly due to increasing awareness of the need for eye protection during various physical activities. Sports eyewear manufacturers are developing new materials and designs focused on performance, durability, and style to meet a variety of sports’ needs. Market expansion is being driven by the increasing number of people participating in outdoor and extreme activities and increasing awareness of the importance of eye safety. To launch cutting-edge technology like polarized lenses, impact-resistant materials, and customized frames, major firms are making research and development investments. The market's trajectory is expected to continue rising as consumers choose sports eyewear that balances fashion and utility.

The sports eyewear market is analyzed on the basis of product type, end user, mode of sale, and region. By product type, the market is divided into prescription glasses, sunglasses, and contact lenses. By end user, the market is segmented into men and women. Depending on the mode of sale, it is classified into retail stores and online stores. Region-wise, the market is analyzed across North America (the U.S., Canada, and Mexico), Europe (the UK, France, Italy, Germany, Spain, and the rest of Europe), Asia-Pacific (China, Japan, India, Australia & New Zealand, ASEAN, and the rest of Asia-Pacific), and LAMEA (Latin America, Middle East, and Africa).
Since consumers and athletes look for eyewear that not only serves a functional purpose but also fits in with their particular style, the market gains from the fashion and style influence in sports culture. Competing to satisfy the varied needs of athletes across a range of sports categories are major participants in the eyewear market as well as niche sports eyewear manufacturers. Sports eyewear is a market that is expected to grow further as long as sports maintain their centrality in popular culture. New designs and technology will have the chance to influence the direction of this sector.

The market for sports eyewear is expanding rapidly due to increased awareness of the importance of eye protection. The need for specialized eyewear is being driven with the help of athletes and sports supporters who are becoming more aware of possible risks of eye injury during different activities. Growing awareness is driving consumers to prioritize eyewear that provides both strong eye protection and performance enhancement, which in turn influences their purchasing decisions. This trend is changing the way of manufacturing sports eyewear products by encouraging innovative solutions in material and design to meet the changing demands of people who prioritize their eye health when it comes to achieving athletic success.
Individual differences in physiology present obstacles to customization in the sports eyewear business. There is no one-size-fits-all option because facial structures differ a lot. This presents problems for both comfort and performance because inappropriate eyeglasses can distract from an athlete's training. Producers struggle with the requirement to provide customized choices while keeping manufacturing costs low. Furthermore, achieving a balance between practicality and style makes customization more difficult. It's a tough task to find the correct balance between modified design and aesthetics to accommodate individual tastes. Thus, customization is regarded as one of the restraints for the growth of the global sports eyewear market.
The key players operating in the sports eyewear market have adopted product launch and business expansion as their key strategies to expand their market share, increase profitability, and remain competitive in the market. The major players operating in the global sports eyewear market are Puma SE, Nike, Inc., Under Armour, Inc., Adidas AG, Titan Company Limited, Liberty Sport, Inc., Safilo S.p.A., EssilorLuxottica S.A., Yiwu Conchen Glasses Co., Ltd, and Decathlon SA.

Key Benefits For Stakeholders
●This report provides a quantitative analysis of the market segments, current trends, estimations, and dynamics of the sports eyewear market analysis from 2019 to 2027 to identify the prevailing sports eyewear market opportunities.
●The market research is offered along with information related to key drivers, restraints, and opportunities.
●Porter's five forces analysis highlights the potency of buyers and suppliers to enable stakeholders make profit-oriented business decisions and strengthen their supplier-buyer network.
●In-depth analysis of the sports eyewear market segmentation assists to determine the prevailing market opportunities.
●Major countries in each region are mapped according to their revenue contribution to the global market.
●Market player positioning facilitates benchmarking and provides a clear understanding of the present position of the market players.
●The report includes the analysis of the regional as well as global sports eyewear market trends, key players, market segments, application areas, and market growth strategies.

Additional benefits you will get with this purchase are:
● Quarterly Update and* (only available with a corporate license, on listed price)
● 5 additional Company Profile of client Choice pre- or Post-purchase, as a free update.
● Free Upcoming Version on the Purchase of Five and Enterprise User License.
● 16 analyst hours of support* (post-purchase, if you find additional data requirements upon review of the report, you may receive support amounting to 16 analyst hours to solve questions, and post-sale queries)
● 15% Free Customization* (in case the scope or segment of the report does not match your requirements, 15% is equivalent to 3 working days of free work, applicable once)
● Free data Pack on the Five and Enterprise User License. (Excel version of the report)
● Free Updated report if the report is 6-12 months old or older.
● 24-hour priority response*
● Free Industry updates and white papers.

Possible Customization with this report (with additional cost and timeline, please talk to the sales executive to know more)
● Additional company profiles with specific to client's interest
● Additional country or region analysis- market size and forecast
● Average Selling Price Analysis / Price Point Analysis
● Historic market data
Key Market Segments
By Mode of Sale
● Retail Stores
● Online Stores
By Product Type
● Prescription Glasses
● Sunglasses
● Contact Lenses
By End User
● Men
● Women
By Region
● North America
○ U.S.
○ Canada
○ Mexico
● Europe
○ UK
○ France
○ Italy
○ Germany
○ Spain
○ Rest of Europe
● Asia-Pacific
○ China
○ Japan
○ India
○ Australia And New Zealand
○ Asean
○ Rest of Asia-Pacific
● LAMEA
○ Latin America
○ Middle East
○ Africa
● Key Market Players
○ Puma SE
○ Nike, Inc.
○ Adidas AG
○ Titan Company Limited
○ Safilo S.p.A.
○ EssilorLuxottica S.A.
○ Decathlon SA
○ Under Armour, Inc.
○ Liberty Sport, Inc.
○ Yiwu Conchen Glasses Co.,Ltd



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Table of Contents

CHAPTER 1: INTRODUCTION
1.1. Report description
1.2. Key market segments
1.3. Key benefits to the stakeholders
1.4. Research methodology
1.4.1. Primary research
1.4.2. Secondary research
1.4.3. Analyst tools and models
CHAPTER 2: EXECUTIVE SUMMARY
2.1. CXO Perspective
CHAPTER 3: MARKET OVERVIEW
3.1. Market definition and scope
3.2. Key findings
3.2.1. Top impacting factors
3.2.2. Top investment pockets
3.3. Porter’s five forces analysis
3.3.1. Moderate bargaining power of suppliers
3.3.2. Moderate threat of new entrants
3.3.3. Moderate threat of substitutes
3.3.4. Moderate intensity of rivalry
3.3.5. Low bargaining power of buyers
3.4. Market dynamics
3.4.1. Drivers
3.4.1.1. Rise in awareness of eye protection
3.4.1.2. Increase in participation in sports and fitness activities
3.4.1.3. Rise in outdoor recreational activities
3.4.2. Restraints
3.4.2.1. Limited awareness about sports eyewear
3.4.2.2. Customization challenges
3.4.3. Opportunities
3.4.3.1. Growth in technological advancements
CHAPTER 4: SPORTS EYEWEAR MARKET, BY PRODUCT TYPE
4.1. Overview
4.1.1. Market size and forecast
4.2. Prescription Glasses
4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.2.2. Market size and forecast, by region
4.2.3. Market share analysis by country
4.3. Sunglasses
4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.3.2. Market size and forecast, by region
4.3.3. Market share analysis by country
4.4. Contact Lenses
4.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.4.2. Market size and forecast, by region
4.4.3. Market share analysis by country
CHAPTER 5: SPORTS EYEWEAR MARKET, BY END USER
5.1. Overview
5.1.1. Market size and forecast
5.2. Men
5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.2.2. Market size and forecast, by region
5.2.3. Market share analysis by country
5.3. Women
5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.3.2. Market size and forecast, by region
5.3.3. Market share analysis by country
CHAPTER 6: SPORTS EYEWEAR MARKET, BY MODE OF SALE
6.1. Overview
6.1.1. Market size and forecast
6.2. Retail Stores
6.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.2.2. Market size and forecast, by region
6.2.3. Market share analysis by country
6.3. Online Stores
6.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.3.2. Market size and forecast, by region
6.3.3. Market share analysis by country
CHAPTER 7: SPORTS EYEWEAR MARKET, BY REGION
7.1. Overview
7.1.1. Market size and forecast By Region
7.2. North America
7.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.2. Market size and forecast, by Product Type
7.2.3. Market size and forecast, by End User
7.2.4. Market size and forecast, by Mode of Sale
7.2.5. Market size and forecast, by country
7.2.5.1. U.S.
7.2.5.1.1. Market size and forecast, by Product Type
7.2.5.1.2. Market size and forecast, by End User
7.2.5.1.3. Market size and forecast, by Mode of Sale
7.2.5.2. Canada
7.2.5.2.1. Market size and forecast, by Product Type
7.2.5.2.2. Market size and forecast, by End User
7.2.5.2.3. Market size and forecast, by Mode of Sale
7.2.5.3. Mexico
7.2.5.3.1. Market size and forecast, by Product Type
7.2.5.3.2. Market size and forecast, by End User
7.2.5.3.3. Market size and forecast, by Mode of Sale
7.3. Europe
7.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.2. Market size and forecast, by Product Type
7.3.3. Market size and forecast, by End User
7.3.4. Market size and forecast, by Mode of Sale
7.3.5. Market size and forecast, by country
7.3.5.1. UK
7.3.5.1.1. Market size and forecast, by Product Type
7.3.5.1.2. Market size and forecast, by End User
7.3.5.1.3. Market size and forecast, by Mode of Sale
7.3.5.2. France
7.3.5.2.1. Market size and forecast, by Product Type
7.3.5.2.2. Market size and forecast, by End User
7.3.5.2.3. Market size and forecast, by Mode of Sale
7.3.5.3. Italy
7.3.5.3.1. Market size and forecast, by Product Type
7.3.5.3.2. Market size and forecast, by End User
7.3.5.3.3. Market size and forecast, by Mode of Sale
7.3.5.4. Germany
7.3.5.4.1. Market size and forecast, by Product Type
7.3.5.4.2. Market size and forecast, by End User
7.3.5.4.3. Market size and forecast, by Mode of Sale
7.3.5.5. Spain
7.3.5.5.1. Market size and forecast, by Product Type
7.3.5.5.2. Market size and forecast, by End User
7.3.5.5.3. Market size and forecast, by Mode of Sale
7.3.5.6. Rest of Europe
7.3.5.6.1. Market size and forecast, by Product Type
7.3.5.6.2. Market size and forecast, by End User
7.3.5.6.3. Market size and forecast, by Mode of Sale
7.4. Asia-Pacific
7.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.2. Market size and forecast, by Product Type
7.4.3. Market size and forecast, by End User
7.4.4. Market size and forecast, by Mode of Sale
7.4.5. Market size and forecast, by country
7.4.5.1. China
7.4.5.1.1. Market size and forecast, by Product Type
7.4.5.1.2. Market size and forecast, by End User
7.4.5.1.3. Market size and forecast, by Mode of Sale
7.4.5.2. Japan
7.4.5.2.1. Market size and forecast, by Product Type
7.4.5.2.2. Market size and forecast, by End User
7.4.5.2.3. Market size and forecast, by Mode of Sale
7.4.5.3. India
7.4.5.3.1. Market size and forecast, by Product Type
7.4.5.3.2. Market size and forecast, by End User
7.4.5.3.3. Market size and forecast, by Mode of Sale
7.4.5.4. Australia And New Zealand
7.4.5.4.1. Market size and forecast, by Product Type
7.4.5.4.2. Market size and forecast, by End User
7.4.5.4.3. Market size and forecast, by Mode of Sale
7.4.5.5. Asean
7.4.5.5.1. Market size and forecast, by Product Type
7.4.5.5.2. Market size and forecast, by End User
7.4.5.5.3. Market size and forecast, by Mode of Sale
7.4.5.6. Rest of Asia-Pacific
7.4.5.6.1. Market size and forecast, by Product Type
7.4.5.6.2. Market size and forecast, by End User
7.4.5.6.3. Market size and forecast, by Mode of Sale
7.5. LAMEA
7.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.2. Market size and forecast, by Product Type
7.5.3. Market size and forecast, by End User
7.5.4. Market size and forecast, by Mode of Sale
7.5.5. Market size and forecast, by country
7.5.5.1. Latin America
7.5.5.1.1. Market size and forecast, by Product Type
7.5.5.1.2. Market size and forecast, by End User
7.5.5.1.3. Market size and forecast, by Mode of Sale
7.5.5.2. Middle East
7.5.5.2.1. Market size and forecast, by Product Type
7.5.5.2.2. Market size and forecast, by End User
7.5.5.2.3. Market size and forecast, by Mode of Sale
7.5.5.3. Africa
7.5.5.3.1. Market size and forecast, by Product Type
7.5.5.3.2. Market size and forecast, by End User
7.5.5.3.3. Market size and forecast, by Mode of Sale
CHAPTER 8: COMPETITIVE LANDSCAPE
8.1. Introduction
8.2. Top winning strategies
8.3. Product mapping of top 10 player
8.4. Competitive dashboard
8.5. Competitive heatmap
8.6. Top player positioning, 2019
CHAPTER 9: COMPANY PROFILES
9.1. Titan Company Limited
9.1.1. Company overview
9.1.2. Key executives
9.1.3. Company snapshot
9.1.4. Operating business segments
9.1.5. Product portfolio
9.1.6. Business performance
9.1.7. Key strategic moves and developments
9.2. Puma SE
9.2.1. Company overview
9.2.2. Key executives
9.2.3. Company snapshot
9.2.4. Operating business segments
9.2.5. Product portfolio
9.2.6. Business performance
9.3. Nike, Inc.
9.3.1. Company overview
9.3.2. Key executives
9.3.3. Company snapshot
9.3.4. Operating business segments
9.3.5. Product portfolio
9.3.6. Business performance
9.4. Under Armour, Inc.
9.4.1. Company overview
9.4.2. Key executives
9.4.3. Company snapshot
9.4.4. Operating business segments
9.4.5. Product portfolio
9.4.6. Business performance
9.4.7. Key strategic moves and developments
9.5. Decathlon SA
9.5.1. Company overview
9.5.2. Key executives
9.5.3. Company snapshot
9.5.4. Operating business segments
9.5.5. Product portfolio
9.5.6. Business performance
9.5.7. Key strategic moves and developments
9.6. EssilorLuxottica S.A.
9.6.1. Company overview
9.6.2. Key executives
9.6.3. Company snapshot
9.6.4. Operating business segments
9.6.5. Product portfolio
9.6.6. Business performance
9.6.7. Key strategic moves and developments
9.7. Adidas AG
9.7.1. Company overview
9.7.2. Key executives
9.7.3. Company snapshot
9.7.4. Operating business segments
9.7.5. Product portfolio
9.7.6. Business performance
9.8. Yiwu Conchen Glasses Co.,Ltd
9.8.1. Company overview
9.8.2. Key executives
9.8.3. Company snapshot
9.8.4. Operating business segments
9.8.5. Product portfolio
9.9. Safilo S.p.A.
9.9.1. Company overview
9.9.2. Key executives
9.9.3. Company snapshot
9.9.4. Operating business segments
9.9.5. Product portfolio
9.9.6. Business performance
9.9.7. Key strategic moves and developments
9.10. Liberty Sport, Inc.
9.10.1. Company overview
9.10.2. Key executives
9.10.3. Company snapshot
9.10.4. Operating business segments
9.10.5. Product portfolio
9.10.6. Key strategic moves and developments

 

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