世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ガラス食器市場(タイプ-食器、ドリンクウェア、サーブウェア、その他(コーヒーメーカー、保存瓶など))エンドユース-家庭用、商業用(ホテル・レストラン、バー、カフェ、その他(ビストロ、リゾートなど)); - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年


Glass Tableware Market (Type- Dinnerware, Drinkware, Serveware, Others (Coffee Brewers, Storage Jars, etc.) End-use- Residential, Commercial (Hotels and Restaurants, Bars, Cafes, Others (Bistro, Resorts, etc.)); - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2034

ガラス食器市場 - レポートの範囲 TMRの調査レポート「世界のガラス食器市場」は、2024年から2034年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会を調... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Transparency Market Research
トランスペアレンシーマーケットリサーチ
2024年10月23日 US$5,795
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
388 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。


 

サマリー

ガラス食器市場 - レポートの範囲
TMRの調査レポート「世界のガラス食器市場」は、2024年から2034年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会を調査しています。2024年を基準年、2034年を予測年として、2018年から2034年までの世界のガラス食器市場の収益を提供しています。また、2024年から2034年までの世界のガラス食器市場の複合年間成長率(CAGR %)も掲載しています。

本レポートは広範な調査を経て作成されました。主要オピニオンリーダー、業界リーダー、オピニオンメーカーへのインタビューを実施しました。二次調査では、主要企業の製品資料、年次報告書、プレスリリース、関連文書などを参照し、ガラス食器市場を理解しました。

二次調査には、インターネットソース、政府機関の統計データ、ウェブサイト、業界団体も含まれる。アナリストは、トップダウンアプローチとボトムアップアプローチを組み合わせて、世界のガラス食器市場の様々な属性を調査しました。

本レポートには、調査範囲に含まれる様々なセグメントの成長動向のスナップショットとともに、詳細なエグゼクティブサマリーが含まれています。さらに、本レポートは、世界のガラス食器市場における競争ダイナミクスの変化に光を投げかけています。これらは、既存の市場プレーヤーだけでなく、世界のガラス食器市場への参入に関心のある事業体にとっても貴重なツールとなります。

本レポートでは、世界のガラス食器市場の競争環境について掘り下げています。世界のガラス食器市場で事業を展開する主要企業が特定され、それぞれの企業が様々な属性でプロファイリングされています。会社概要、財務状況、最近の動向、SWOTは、本レポートで紹介されている世界のガラス食器市場のプレーヤーの属性です。

ガラス食器の世界市場レポートで回答された主な質問
- 予測期間中の全地域におけるガラス食器が生み出す売上/収益は?
- ガラス食器の世界市場におけるビジネスチャンスは?
- 市場の主な促進要因、阻害要因、機会、脅威は何か?
- 予測期間中に最も速いCAGRで拡大する地域市場はどこか?
- 2034年に世界で最も高い収益を上げると予測されるセグメントは?
- 予測期間中に最も高いCAGRで拡大すると予測されるセグメントは?
- 世界市場で事業を展開する各企業の市場ポジションは?

ガラス食器市場 - 調査目的と調査アプローチ
ガラス食器の世界市場に関する包括的なレポートは、概要から始まり、調査範囲と目的が続きます。本レポートでは、本調査の目的、市場で事業展開している主要ベンダーや流通業者、製品認可のための規制シナリオについて詳しく解説しています。

本レポートは、読みやすさを考慮し、各セクションを章ごとに分割したレイアウトになっています。本レポートは、グラフや表が適切に散りばめられた網羅的なコレクションで構成されています。主要セグメントの実績値と予測値を図式化し、読者に視覚的に訴えかける。また、過去と予測期間末の主要セグメントの市場シェアを比較することもできる。

本レポートでは、世界のガラス食器市場を製品、エンドユーザー、地域の観点から分析している。各基準の主要セグメントを詳細に調査し、2034年末時点の各セグメントにおける市場シェアを掲載しています。このような貴重な洞察は、市場関係者が世界のガラス食器市場への投資のための情報に基づいたビジネス上の意思決定を行うことを可能にします。

ページTOPに戻る


目次

1.序文
1.1.市場の定義と範囲
1.2.市場のセグメンテーション
1.3.主な調査目的
1.4.調査ハイライト
2.前提条件
3.調査方法
4.エグゼクティブサマリー
5.市場概要
5.1.市場ダイナミクス
5.1.1.促進要因
5.1.2.阻害要因
5.1.3.機会
5.2.主要トレンド分析
5.2.1.需要サイドの分析
5.2.2.供給サイドの分析
5.3.主要市場指標
5.4.ポーターのファイブフォース分析
5.5.バリューチェーン分析
5.6.PESTEL分析
5.7.ガラス食器の世界市場分析と予測、2020年~2034年
5.7.1.市場価値予測(億米ドル)
5.7.2.市場数量予測(千単位)
6.ガラス食器の世界市場分析・予測:タイプ別
6.1.ガラス食器の市場規模(億米ドル・千台):タイプ別、2020年~2034年
6.1.1.ディナーウェア
6.1.1.1.皿
6.1.1.2.ボウル
6.1.1.3.トレー
6.1.2.ドリンクウェア
6.1.2.1.ノンアルコール飲料
6.1.2.1.1.水用グラス
6.1.2.1.2.ジュースグラス
6.1.2.1.3.タンブラー
6.1.2.1.4.その他
6.1.2.2.アルコール飲料
6.1.2.2.1.ビールグラス
6.1.2.2.2.マティーニグラス
6.1.2.2.3.ハイボール&コリンズグラス
6.1.2.2.4.ショットグラス
6.1.2.2.5.マルガリータグラス
6.1.2.2.6.シャンパングラス
6.1.2.2.7.ロックグラス
6.1.2.2.8.ワイングラス
6.1.2.2.9.その他
6.1.2.3.カップ&ソーサー
6.1.2.4.ピッチャー
6.1.2.5.ボトル
6.1.2.6.その他
6.1.3.サーブウェア
6.1.3.1.ロースター
6.1.3.2.キャセロール
6.1.3.3.ベークウェア
6.1.3.4.その他
6.1.4.その他
6.2.増加機会分析(タイプ別
7.ガラス食器の世界市場分析と予測:最終用途別
7.1.ガラス食器の市場規模(億米ドル、千単位)、最終用途別、2020年~2034年
7.1.1.住宅用
7.1.2.商業用
7.1.2.1.ホテル、レストラン
7.1.2.2.バー
7.1.2.3.カフェ
7.1.2.4.その他
7.2.増加機会分析(最終用途別
8.ガラス食器の世界市場分析と予測:価格別
8.1.ガラス食器の市場規模(億米ドル、千単位)、価格別、2020年~2034年
8.1.1.低価格
8.1.2.中位
8.1.3.高
8.2.価格別増加機会分析
9.ガラス食器の世界市場分析と予測:流通チャネル別
9.1.ガラス食器の市場規模(億米ドル・千個):流通チャネル別、2020年~2034年
9.1.1.オンライン
9.1.1.1.電子商取引サイト
9.1.1.2.直営ウェブサイト
9.1.2.オフライン
9.1.2.1.ハイパーマーケット/スーパーマーケット
9.1.2.2.専門店
9.1.2.3.その他小売店
9.1.2.4.百貨店
9.1.2.5.ディスカウントストア
9.1.3.直接販売
9.1.3.1.販促品・法人ギフト
9.1.3.2.ホリカ
9.1.3.3.その他店舗・オフィス
9.2.販売チャネル別機会増大分析
10.ガラス食器の世界市場分析と予測:地域別
10.1.ガラス食器の市場規模(億米ドル、千単位)、地域別、2020年~2034年
10.1.1.北米
10.1.2.欧州
10.1.3.アジア太平洋
10.1.4.中東・アフリカ
10.1.5.南米
10.2.地域別増加機会分析
11.北米ガラス食器市場の分析と予測
11.1.地域別スナップショット
11.2.人口統計概要
11.3.市場シェア分析(%)
11.4.消費者の購買行動分析
11.5.主要トレンド分析
11.6.価格分析
11.6.1.加重平均販売価格(米ドル)別
11.7.ガラス食器市場規模(億米ドル、千単位)、タイプ別、2020年~2034年
11.7.1.ディナーウェア
11.7.1.1.皿
11.7.1.2.ボウル
11.7.1.3.トレー
11.7.2.ドリンクウェア
11.7.2.1.ノンアルコール飲料
11.7.2.1.1.水用グラス
11.7.2.1.2.ジュースグラス
11.7.2.1.3.タンブラー
11.7.2.1.4.その他
11.7.2.2.アルコール飲料
11.7.2.2.1.ビールグラス
11.7.2.2.2.マティーニグラス
11.7.2.2.3.ハイボール&コリンズグラス
11.7.2.2.4.ショットグラス
11.7.2.2.5.マルガリータグラス
11.7.2.2.6.シャンパングラス
11.7.2.2.7.ロックグラス
11.7.2.2.8.ワイングラス
11.7.2.2.9.その他
11.7.2.3.カップ&ソーサー
11.7.2.4.ピッチャー
11.7.2.5.ボトル
11.7.2.6.その他
11.7.3.サーブウェア
11.7.3.1.ロースター
11.7.3.2.キャセロール
11.7.3.3.ベークウェア
11.7.3.4.その他
11.7.4.その他
11.8.ガラス食器の市場規模(億米ドル、千単位):最終用途別、2020~2034年
11.8.1.住宅用
11.8.2.商業用
11.8.2.1.ホテル、レストラン
11.8.2.2.バー
11.8.2.3.カフェ
11.8.2.4.その他
11.9.ガラス食器市場規模(億米ドル、千単位):価格別、2020~2034年
11.9.1.低価格
11.9.2.中位
11.9.3.高
11.10.ガラス食器の市場規模(億米ドル、千単位):流通チャネル別、2020~2034年
11.10.1.オンライン
11.10.1.1.電子商取引サイト
11.10.1.2.自社サイト
11.10.2.オフライン
11.10.2.1.ハイパーマーケット/スーパーマーケット
11.10.2.2.専門店
11.10.2.3.その他の小売店
11.10.2.4.百貨店
11.10.2.5.ディスカウントストア
11.10.3.直接販売
11.10.3.1.プロモーショナルセールス&コーポレートギフト
11.10.3.2.ホリカ
11.10.3.3.その他店舗・オフィス
11.11.ガラス食器市場規模(億米ドル、千単位):国別、2020~2034年
11.11.1.米国
11.11.2.カナダ
11.11.3.その他の北米地域
11.12.機会増の分析
12.欧州ガラス食器市場の分析と予測
12.1.地域別スナップショット
12.2.人口統計概要
12.3.市場シェア分析(%)
12.4.消費者の購買行動分析
12.5.主要トレンド分析
12.6.価格分析
12.6.1.加重平均販売価格(米ドル)別
12.7.ガラス食器市場規模(億米ドル、千単位)、タイプ別、2020年~2034年
12.7.1.ディナーウェア
12.7.1.1.皿
12.7.1.2.ボウル
12.7.1.3.トレー
12.7.2.ドリンクウェア
12.7.2.1.ノンアルコール飲料
12.7.2.1.1.水用グラス
12.7.2.1.2.ジュースグラス
12.7.2.1.3.タンブラー
12.7.2.1.4.その他
12.7.2.2.アルコール飲料
12.7.2.2.1.ビールグラス
12.7.2.2.2.マティーニグラス
12.7.2.2.3.ハイボール&コリンズグラス
12.7.2.2.4.ショットグラス
12.7.2.2.5.マルガリータグラス
12.7.2.2.6.シャンパングラス
12.7.2.2.7.ロックグラス
12.7.2.2.8.ワイングラス
12.7.2.2.9.その他
12.7.2.3.カップ&ソーサー
12.7.2.4.ピッチャー
12.7.2.5.ボトル
12.7.2.6.その他
12.7.3.サーブウェア
12.7.3.1.ロースター
12.7.3.2.キャセロール
12.7.3.3.ベークウェア
12.7.3.4.その他
12.7.4.その他
12.8.ガラス食器の市場規模(億米ドル、千単位):最終用途別、2020~2034年
12.8.1.住宅用
12.8.2.商業用
12.8.2.1.ホテル、レストラン
12.8.2.2.バー
12.8.2.3.カフェ
12.8.2.4.その他
12.9.ガラス食器市場規模(億米ドル、千単位):価格別、2020~2034年
12.9.1.低価格
12.9.2.中位
12.9.3.高
12.10.ガラス食器の市場規模(億米ドル、千単位):流通チャネル別、2020~2034年
12.10.1.オンライン
12.10.1.1.電子商取引サイト
12.10.1.2.自社サイト
12.10.2.オフライン
12.10.2.1.ハイパーマーケット/スーパーマーケット
12.10.2.2.専門店
12.10.2.3.その他の小売店
12.10.2.4.百貨店
12.10.2.5.ディスカウントストア
12.10.3.直接販売
12.10.3.1.プロモーショナルセールス&コーポレートギフト
12.10.3.2.ホリカ
12.10.3.3.その他店舗・オフィス
12.11.ガラス食器市場規模(億米ドル、千単位):国別、2020~2034年
12.11.1.英国
12.11.2.ドイツ
12.11.3.フランス
12.11.4.イタリア
12.11.5.スペイン
12.11.6.オランダ
12.11.7.その他のヨーロッパ
12.12.ビジネスチャンスの増加分析
13.アジア太平洋地域のガラス食器市場の分析と予測
13.1.地域別スナップショット
13.2.人口統計概要
13.3.市場シェア分析(%)
13.4.消費者の購買行動分析
13.5.主要トレンド分析
13.6.価格分析
13.6.1.加重平均販売価格(米ドル)別
13.7.ガラス食器市場規模(億米ドル、千単位)、タイプ別、2020年~2034年
13.7.1.ディナーウェア
13.7.1.1.皿
13.7.1.2.ボウル
13.7.1.3.トレー
13.7.2.ドリンクウェア
13.7.2.1.ノンアルコール飲料
13.7.2.1.1.水用グラス
13.7.2.1.2.ジュースグラス
13.7.2.1.3.タンブラー
13.7.2.1.4.その他
13.7.2.2.アルコール飲料
13.7.2.2.1.ビールグラス
13.7.2.2.2.マティーニグラス
13.7.2.2.3.ハイボール&コリンズグラス
13.7.2.2.4.ショットグラス
13.7.2.2.5.マルガリータグラス
13.7.2.2.6.シャンパングラス
13.7.2.2.7.ロックグラス
13.7.2.2.8.ワイングラス
13.7.2.2.9.その他
13.7.2.3.カップ&ソーサー
13.7.2.4.ピッチャー
13.7.2.5.ボトル
13.7.2.6.その他
13.7.3.サーブウェア
13.7.3.1.ロースター
13.7.3.2.キャセロール
13.7.3.3.ベークウェア
13.7.3.4.その他
13.7.4.その他
13.8.ガラス食器の市場規模(億米ドル、千単位):最終用途別、2020~2034年
13.8.1.住宅用
13.8.2.商業用
13.8.2.1.ホテル、レストラン
13.8.2.2.バー
13.8.2.3.カフェ
13.8.2.4.その他
13.9.ガラス食器市場規模(億米ドル、千単位):価格別、2020~2034年
13.9.1.低価格
13.9.2.中位
13.9.3.高
13.10.ガラス食器の市場規模(億米ドル、千単位):流通チャネル別、2020~2034年
13.10.1.オンライン
13.10.1.1.電子商取引サイト
13.10.1.2.自社サイト
13.10.2.オフライン
13.10.2.1.ハイパーマーケット/スーパーマーケット
13.10.2.2.専門店
13.10.2.3.その他の小売店
13.10.2.4.百貨店
13.10.2.5.ディスカウントストア
13.10.3.直接販売
13.10.3.1.プロモーショナルセールス&コーポレートギフト
13.10.3.2.ホリカ
13.10.3.3.その他店舗・オフィス
13.11.ガラス食器市場規模(億米ドル、千単位):国別、2020~2034年
13.11.1.中国
13.11.2.インド
13.11.3.日本
13.11.4.オーストラリア
13.11.5.韓国
13.11.6.ASEAN
13.11.7.その他のアジア太平洋地域
13.12.事業機会の増加分析
14.中東・アフリカのガラス食器市場分析と予測
14.1.地域別スナップショット
14.2.人口統計概要
14.3.市場シェア分析(%)
14.4.消費者の購買行動分析
14.5.主要トレンド分析
14.6.価格分析
14.6.1.加重平均販売価格(米ドル)別
14.7.ガラス食器市場規模(億米ドル、千単位)、タイプ別、2020年~2034年
14.7.1.ディナーウェア
14.7.1.1.皿
14.7.1.2.ボウル
14.7.1.3.トレー
14.7.2.ドリンクウェア
14.7.2.1.ノンアルコール飲料
14.7.2.1.1.水用グラス
14.7.2.1.2.ジュースグラス
14.7.2.1.3.タンブラー
14.7.2.1.4.その他
14.7.2.2.アルコール飲料
14.7.2.2.1.ビールグラス
14.7.2.2.2.マティーニグラス
14.7.2.2.3.ハイボール&コリンズグラス
14.7.2.2.4.ショットグラス
14.7.2.2.5.マルガリータグラス
14.7.2.2.6.シャンパングラス
14.7.2.2.7.ロックグラス
14.7.2.2.8.ワイングラス
14.7.2.2.9.その他
14.7.2.3.カップ&ソーサー
14.7.2.4.ピッチャー
14.7.2.5.ボトル
14.7.2.6.その他
14.7.3.サーブウェア
14.7.3.1.ロースター
14.7.3.2.キャセロール
14.7.3.3.ベークウェア
14.7.3.4.その他
14.7.4.その他
14.8.ガラス食器の市場規模(億米ドル、千単位):最終用途別、2020~2034年
14.8.1.住宅用
14.8.2.商業用
14.8.2.1.ホテル、レストラン
14.8.2.2.バー
14.8.2.3.カフェ
14.8.2.4.その他
14.9.ガラス食器市場規模(億米ドル、千単位):価格別、2020~2034年
14.9.1.低価格
14.9.2.中位
14.9.3.高
14.10.ガラス食器の市場規模(億米ドル、千単位):流通チャネル別、2020~2034年
14.10.1.オンライン
14.10.1.1.電子商取引サイト
14.10.1.2.自社サイト
14.10.2.オフライン
14.10.2.1.ハイパーマーケット/スーパーマーケット
14.10.2.2.専門店
14.10.2.3.その他の小売店
14.10.2.4.百貨店
14.10.2.5.ディスカウントストア
14.10.3.直接販売
14.10.3.1.プロモーショナルセールス&コーポレートギフト
14.10.3.2.ホリカ
14.10.3.3.その他店舗・オフィス
14.11.ガラス食器市場規模(億米ドル、千単位):国別、2020~2034年
14.11.1.アラブ首長国連邦
14.11.2.サウジアラビア
14.11.3.カタール
14.11.4.クウェート
14.11.5.ナイジェリア
14.11.6.南アフリカ
14.11.7.その他の中東・アフリカ
14.12.機会分析
15.南米のガラス食器市場分析と予測
15.1.地域別スナップショット
15.2.人口統計概要
15.3.市場シェア分析(%)
15.4.消費者の購買行動分析
15.5.主要トレンド分析
15.6.価格分析
15.6.1.加重平均販売価格(米ドル)別
15.7.ガラス食器市場規模(億米ドル、千単位)、タイプ別、2020年~2034年
15.7.1.ディナーウェア
15.7.1.1.皿
15.7.1.2.ボウル
15.7.1.3.トレー
15.7.2.ドリンクウェア
15.7.2.1.ノンアルコール飲料
15.7.2.1.1.水用グラス
15.7.2.1.2.ジュースグラス
15.7.2.1.3.タンブラー
15.7.2.1.4.その他
15.7.2.2.アルコール飲料
15.7.2.2.1.ビールグラス
15.7.2.2.2.マティーニグラス
15.7.2.2.3.ハイボール&コリンズグラス
15.7.2.2.4.ショットグラス
15.7.2.2.5.マルガリータグラス
15.7.2.2.6.シャンパングラス
15.7.2.2.7.ロックグラス
15.7.2.2.8.ワイングラス
15.7.2.2.9.その他
15.7.2.3.カップ&ソーサー
15.7.2.4.ピッチャー
15.7.2.5.ボトル
15.7.2.6.その他
15.7.3.サーブウェア
15.7.3.1.ロースター
15.7.3.2.キャセロール
15.7.3.3.ベークウェア
15.7.3.4.その他
15.7.4.その他
15.8.ガラス食器の市場規模(億米ドル、千単位):最終用途別、2020~2034年
15.8.1.住宅用
15.8.2.商業用
15.8.2.1.ホテル、レストラン
15.8.2.2.バー
15.8.2.3.カフェ
15.8.2.4.その他
15.9.ガラス食器市場規模(億米ドル、千単位):価格別、2020~2034年
15.9.1.低価格
15.9.2.中位
15.9.3.高
15.10.ガラス食器の市場規模(億米ドル、千単位):流通チャネル別、2020~2034年
15.10.1.オンライン
15.10.1.1.電子商取引サイト
15.10.1.2.自社サイト
15.10.2.オフライン
15.10.2.1.ハイパーマーケット/スーパーマーケット
15.10.2.2.専門店
15.10.2.3.その他の小売店
15.10.2.4.百貨店
15.10.2.5.ディスカウントストア
15.10.3.直接販売
15.10.3.1.プロモーショナルセールス&コーポレートギフト
15.10.3.2.ホリカ
15.10.3.3.その他店舗・オフィス
15.11.ガラス食器市場規模(億米ドル、千単位):国別、2020~2034年
15.11.1.ブラジル
15.11.2.アルゼンチン
15.11.3.その他の南米地域
15.12.事業機会の増加分析
16.競争環境
16.1.市場プレーヤー - 競争ダッシュボード
16.2.ブランド別市場シェア分析(%)、2023年
16.3.企業プロフィール
16.3.1.アンカーホッキングLLC
16.3.1.1.会社概要
16.3.1.2.販売地域/地理的プレゼンス
16.3.1.3.製品ポートフォリオ
16.3.1.4.主要財務データ
16.3.1.5.戦略と事業概要
16.3.2.アーク・インターナショナルS.A.
16.3.2.1.会社概要
16.3.2.2.販売地域/地理的プレゼンス
16.3.2.3.製品ポートフォリオ
16.3.2.4.主要財務
16.3.2.5.戦略と事業概要
16.3.3.ボルミオリ・ロッコ社
16.3.3.1.会社概要
16.3.3.2.販売地域
16.3.3.3.製品ポートフォリオ
16.3.3.4.主要財務状況
16.3.3.5.戦略と事業概要
16.3.4.クリスター
16.3.4.1.会社概要
16.3.4.2.販売地域/地理的プレゼンス
16.3.4.3.製品ポートフォリオ
16.3.4.4.主要財務データ
16.3.4.5.戦略と事業概要
16.3.5.デュラレックスUSA
16.3.5.1.会社概要
16.3.5.2.販売地域/地理的プレゼンス
16.3.5.3.製品ポートフォリオ
16.3.5.4.主要財務データ
16.3.5.5.戦略と事業概要
16.3.6.ガラス
16.3.6.1.会社概要
16.3.6.2.販売地域
16.3.6.3.製品ポートフォリオ
16.3.6.4.主要財務データ
16.3.6.5.戦略と事業概要
16.3.7. グラシア(ヒダルグラス社)
16.3.7.1.会社概要
16.3.7.2.販売地域/地理的プレゼンス
16.3.7.3.製品ポートフォリオ
16.3.7.4.主要財務状況
16.3.7.5.戦略と事業概要
16.3.8.レノックス・コーポレーション リビー・インク
16.3.8.1.会社概要
16.3.8.2.販売地域/地理的プレゼンス
16.3.8.3.製品ポートフォリオ
16.3.8.4.主要財務
16.3.8.5.戦略と事業概要
16.3.9.ナディール・フィゲイレド
16.3.9.1.会社概要
16.3.9.2.販売地域/地理的プレゼンス
16.3.9.3.製品ポートフォリオ
16.3.9.4.主要財務データ
16.3.9.5.戦略と事業概要
16.3.10.リゴロー社
16.3.10.1.会社概要
16.3.10.2.販売地域/地理的プレゼンス
16.3.10.3.製品ポートフォリオ
16.3.10.4.主要財務データ
16.3.10.5.戦略と事業概要
16.3.11.サントスデコール
16.3.11.1.会社概要
16.3.11.2.販売地域/地理的プレゼンス
16.3.11.3.製品ポートフォリオ
16.3.11.4.主要財務データ
16.3.11.5.戦略と事業概要
16.3.12.シセカム・グループ(パサバフチェ)
16.3.12.1.会社概要
16.3.12.2.販売地域/地理的プレゼンス
16.3.12.3.製品ポートフォリオ
16.3.12.4.主要財務データ
16.3.12.5.戦略と事業概要
16.3.13.その他の主要プレーヤー
16.3.13.1.会社概要
16.3.13.2.販売地域/地理的プレゼンス
16.3.13.3.製品ポートフォリオ
16.3.13.4.主要財務データ
16.3.13.5.戦略と事業概要
17.市場参入戦略

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Glass Tableware Market – Scope of Report
TMR’s report on the global glass tableware market studies the past as well as the current growth trends and opportunities to gain valuable insights of the indicators of the market during the forecast period from 2024 to 2034. The report provides revenue of the global glass tableware market for the period 2018–2034, considering 2024 as the base year and 2034 as the forecast year. The report also provides the compound annual growth rate (CAGR %) of the global glass tableware market from 2024 to 2034.

The report has been prepared after an extensive research. Primary research involved bulk of the research efforts, wherein analysts carried out interviews with key opinion leaders, industry leaders, and opinion makers. Secondary research involved referring to key players’ product literature, annual reports, press releases, and relevant documents to understand the glass tableware market.

Secondary research also included Internet sources, statistical data from government agencies, websites, and trade associations. Analysts employed a combination of top-down and bottom-up approaches to study various attributes of the global glass tableware market.

The report includes an elaborate executive summary, along with a snapshot of the growth behavior of various segments included in the scope of the study. Moreover, the report throws light on the changing competitive dynamics in the global glass tableware market. These serve as valuable tools for existing market players as well as for entities interested in participating in the global glass tableware market.

The report delves into the competitive landscape of the global glass tableware market. Key players operating in the global glass tableware market have been identified and each one of these has been profiled in terms of various attributes. Company overview, financial standings, recent developments, and SWOT are the attributes of players in the global glass tableware market profiled in this report.

Key Questions Answered in Global glass tableware Market Report
• What is the sales/revenue generated by glass tableware across all regions during the forecast period?
• What are the opportunities in the global glass tableware market?
• What are the major drivers, restraints, opportunities, and threats in the market?
• Which regional market is set to expand at the fastest CAGR during the forecast period?
• Which segment is expected to generate the highest revenue globally in 2034?
• Which segment is projected to expand at the highest CAGR during the forecast period?
• What are the market positions of different companies operating in the global market?

Glass Tableware Market – Research Objectives and Research Approach
The comprehensive report on the global glass tableware market begins with an overview, followed by the scope and objectives of the study. The report provides detailed explanation of the objectives behind this study and key vendors and distributors operating in the market and regulatory scenario for approval of products.

For reading comprehensibility, the report has been compiled in a chapter-wise layout, with each section divided into smaller ones. The report comprises an exhaustive collection of graphs and tables that are appropriately interspersed. Pictorial representation of actual and projected values of key segments is visually appealing to readers. This also allows comparison of the market shares of key segments in the past and at the end of the forecast period.

The report analyzes the global glass tableware market in terms of product, end-user, and region. Key segments under each criterion have been studied at length, and the market share for each of these at the end of 2034 has been provided. Such valuable insights enable market stakeholders in making informed business decisions for investment in the global glass tableware market.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Preface
1.1. Market Definition and Scope
1.2. Market Segmentation
1.3. Key Research Objectives
1.4. Research Highlights
2. Assumptions
3. Research Methodology
4. Executive Summary
5. Market Overview
5.1. Market Dynamics
5.1.1. Drivers
5.1.2. Restraints
5.1.3. Opportunities
5.2. Key Trends Analysis
5.2.1. Demand Side Analysis
5.2.2. Supply Side Analysis
5.3. Key Market Indicators
5.4. Porter’s Five Forces Analysis
5.5. Value Chain Analysis
5.6. PESTEL Analysis
5.7. Global Glass Tableware Market Analysis and Forecast, 2020-2034
5.7.1. Market Value Projections (US$ Bn)
5.7.2. Market Volume Projections (Thousand Units)
6. Global Glass Tableware Market Analysis and Forecast, by Type
6.1. Glass Tableware Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Type, 2020-2034
6.1.1. Dinnerware
6.1.1.1. Plates
6.1.1.2. Bowls
6.1.1.3. Trays
6.1.2. Drinkware
6.1.2.1. Non-alcoholic Beverages
6.1.2.1.1. Water Glasses
6.1.2.1.2. Juice Glasses
6.1.2.1.3. Tumblers
6.1.2.1.4. Others
6.1.2.2. Alcoholic Beverages
6.1.2.2.1. Beer Glasses
6.1.2.2.2. Martini Glasses
6.1.2.2.3. Highball & Collins Glasses
6.1.2.2.4. Shot Glasses
6.1.2.2.5. Margarita Glasses
6.1.2.2.6. Champagne Glasses
6.1.2.2.7. Rock Glasses
6.1.2.2.8. Wine Glasses
6.1.2.2.9. Others
6.1.2.3. Cups & Saucer
6.1.2.4. Pitchers
6.1.2.5. Bottles
6.1.2.6. Others
6.1.3. Serve ware
6.1.3.1. Roasters
6.1.3.2. Casseroles
6.1.3.3. Bakeware
6.1.3.4. Others
6.1.4. Others
6.2. Incremental Opportunity Analysis, by Type
7. Global Glass Tableware Market Analysis and Forecast, by End-use
7.1. Glass Tableware Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By End-use, 2020-2034
7.1.1. Residential
7.1.2. Commercial
7.1.2.1. Hotels and Restaurants
7.1.2.2. Bars
7.1.2.3. Cafes
7.1.2.4. Others
7.2. Incremental Opportunity Analysis, by End-use
8. Global Glass Tableware Market Analysis and Forecast, By Price
8.1. Glass Tableware Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Price, 2020-2034
8.1.1. Low
8.1.2. Medium
8.1.3. High
8.2. Incremental Opportunity Analysis, By Price
9. Global Glass Tableware Market Analysis and Forecast, by Distribution Channel
9.1. Glass Tableware Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Distribution Channel, 2020-2034
9.1.1. Online
9.1.1.1. E-commerce Websites
9.1.1.2. Company-owned Websites
9.1.2. Offline
9.1.2.1. Hypermarket/Supermarket
9.1.2.2. Specialty Stores
9.1.2.3. Other Retail Stores
9.1.2.4. Departmental Stores
9.1.2.5. Discount Stores
9.1.3. Direct Sales
9.1.3.1. Promotional Sales & Corporate Gifts
9.1.3.2. HoReCa
9.1.3.3. Other Stores and Offices
9.2. Incremental Opportunity Analysis, by Distribution Channel
10. Global Glass Tableware Market Analysis and Forecast, by Region
10.1. Glass Tableware Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Region, 2020-2034
10.1.1. North America
10.1.2. Europe
10.1.3. Asia Pacific
10.1.4. Middle East & Africa
10.1.5. South America
10.2. Incremental Opportunity Analysis, by Region
11. North America Glass Tableware Market Analysis and Forecast
11.1. Regional Snapshot
11.2. Demographic Overview
11.3. Market Share Analysis (%)
11.4. Consumer Buying Behavior Analysis
11.5. Key Trends Analysis
11.6. Pricing Analysis
11.6.1. By Weighted Average Selling Price (US$)
11.7. Glass Tableware Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Type, 2020-2034
11.7.1. Dinnerware
11.7.1.1. Plates
11.7.1.2. Bowls
11.7.1.3. Trays
11.7.2. Drinkware
11.7.2.1. Non-alcoholic Beverages
11.7.2.1.1. Water Glasses
11.7.2.1.2. Juice Glasses
11.7.2.1.3. Tumblers
11.7.2.1.4. Others
11.7.2.2. Alcoholic Beverages
11.7.2.2.1. Beer Glasses
11.7.2.2.2. Martini Glasses
11.7.2.2.3. Highball & Collins Glasses
11.7.2.2.4. Shot Glasses
11.7.2.2.5. Margarita Glasses
11.7.2.2.6. Champagne Glasses
11.7.2.2.7. Rock Glasses
11.7.2.2.8. Wine Glasses
11.7.2.2.9. Others
11.7.2.3. Cups & Saucer
11.7.2.4. Pitchers
11.7.2.5. Bottles
11.7.2.6. Others
11.7.3. Serve ware
11.7.3.1. Roasters
11.7.3.2. Casseroles
11.7.3.3. Bakeware
11.7.3.4. Others
11.7.4. Others
11.8. Glass Tableware Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By End-use, 2020-2034
11.8.1. Residential
11.8.2. Commercial
11.8.2.1. Hotels and Restaurants
11.8.2.2. Bars
11.8.2.3. Cafes
11.8.2.4. Others
11.9. Glass Tableware Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Price, 2020-2034
11.9.1. Low
11.9.2. Medium
11.9.3. High
11.10. Glass Tableware Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Distribution Channel, 2020-2034
11.10.1. Online
11.10.1.1. E-commerce Websites
11.10.1.2. Company-owned Websites
11.10.2. Offline
11.10.2.1. Hypermarket/Supermarket
11.10.2.2. Specialty Stores
11.10.2.3. Other Retail Stores
11.10.2.4. Departmental Stores
11.10.2.5. Discount Stores
11.10.3. Direct Sales
11.10.3.1. Promotional Sales & Corporate Gifts
11.10.3.2. HoReCa
11.10.3.3. Other Stores and Offices
11.11. Glass Tableware Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Country, 2020-2034
11.11.1. The U.S.
11.11.2. Canada
11.11.3. Rest of North America
11.12. Incremental Opportunity Analysis
12. Europe Glass Tableware Market Analysis and Forecast
12.1. Regional Snapshot
12.2. Demographic Overview
12.3. Market Share Analysis (%)
12.4. Consumer Buying Behavior Analysis
12.5. Key Trends Analysis
12.6. Pricing Analysis
12.6.1. By Weighted Average Selling Price (US$)
12.7. Glass Tableware Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Type, 2020-2034
12.7.1. Dinnerware
12.7.1.1. Plates
12.7.1.2. Bowls
12.7.1.3. Trays
12.7.2. Drinkware
12.7.2.1. Non-alcoholic Beverages
12.7.2.1.1. Water Glasses
12.7.2.1.2. Juice Glasses
12.7.2.1.3. Tumblers
12.7.2.1.4. Others
12.7.2.2. Alcoholic Beverages
12.7.2.2.1. Beer Glasses
12.7.2.2.2. Martini Glasses
12.7.2.2.3. Highball & Collins Glasses
12.7.2.2.4. Shot Glasses
12.7.2.2.5. Margarita Glasses
12.7.2.2.6. Champagne Glasses
12.7.2.2.7. Rock Glasses
12.7.2.2.8. Wine Glasses
12.7.2.2.9. Others
12.7.2.3. Cups & Saucer
12.7.2.4. Pitchers
12.7.2.5. Bottles
12.7.2.6. Others
12.7.3. Serve ware
12.7.3.1. Roasters
12.7.3.2. Casseroles
12.7.3.3. Bakeware
12.7.3.4. Others
12.7.4. Others
12.8. Glass Tableware Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By End-use, 2020-2034
12.8.1. Residential
12.8.2. Commercial
12.8.2.1. Hotels and Restaurants
12.8.2.2. Bars
12.8.2.3. Cafes
12.8.2.4. Others
12.9. Glass Tableware Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Price, 2020-2034
12.9.1. Low
12.9.2. Medium
12.9.3. High
12.10. Glass Tableware Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Distribution Channel, 2020-2034
12.10.1. Online
12.10.1.1. E-commerce Websites
12.10.1.2. Company-owned Websites
12.10.2. Offline
12.10.2.1. Hypermarket/Supermarket
12.10.2.2. Specialty Stores
12.10.2.3. Other Retail Stores
12.10.2.4. Departmental Stores
12.10.2.5. Discount Stores
12.10.3. Direct Sales
12.10.3.1. Promotional Sales & Corporate Gifts
12.10.3.2. HoReCa
12.10.3.3. Other Stores and Offices
12.11. Glass Tableware Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Country, 2020-2034
12.11.1. U.K.
12.11.2. Germany
12.11.3. France
12.11.4. Italy
12.11.5. Spain
12.11.6. The Netherlands
12.11.7. Rest of Europe
12.12. Incremental Opportunity Analysis
13. Asia Pacific Glass Tableware Market Analysis and Forecast
13.1. Regional Snapshot
13.2. Demographic Overview
13.3. Market Share Analysis (%)
13.4. Consumer Buying Behavior Analysis
13.5. Key Trends Analysis
13.6. Pricing Analysis
13.6.1. By Weighted Average Selling Price (US$)
13.7. Glass Tableware Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Type, 2020-2034
13.7.1. Dinnerware
13.7.1.1. Plates
13.7.1.2. Bowls
13.7.1.3. Trays
13.7.2. Drinkware
13.7.2.1. Non-alcoholic Beverages
13.7.2.1.1. Water Glasses
13.7.2.1.2. Juice Glasses
13.7.2.1.3. Tumblers
13.7.2.1.4. Others
13.7.2.2. Alcoholic Beverages
13.7.2.2.1. Beer Glasses
13.7.2.2.2. Martini Glasses
13.7.2.2.3. Highball & Collins Glasses
13.7.2.2.4. Shot Glasses
13.7.2.2.5. Margarita Glasses
13.7.2.2.6. Champagne Glasses
13.7.2.2.7. Rock Glasses
13.7.2.2.8. Wine Glasses
13.7.2.2.9. Others
13.7.2.3. Cups & Saucer
13.7.2.4. Pitchers
13.7.2.5. Bottles
13.7.2.6. Others
13.7.3. Serve ware
13.7.3.1. Roasters
13.7.3.2. Casseroles
13.7.3.3. Bakeware
13.7.3.4. Others
13.7.4. Others
13.8. Glass Tableware Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By End-use, 2020-2034
13.8.1. Residential
13.8.2. Commercial
13.8.2.1. Hotels and Restaurants
13.8.2.2. Bars
13.8.2.3. Cafes
13.8.2.4. Others
13.9. Glass Tableware Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Price, 2020-2034
13.9.1. Low
13.9.2. Medium
13.9.3. High
13.10. Glass Tableware Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Distribution Channel, 2020-2034
13.10.1. Online
13.10.1.1. E-commerce Websites
13.10.1.2. Company-owned Websites
13.10.2. Offline
13.10.2.1. Hypermarket/Supermarket
13.10.2.2. Specialty Stores
13.10.2.3. Other Retail Stores
13.10.2.4. Departmental Stores
13.10.2.5. Discount Stores
13.10.3. Direct Sales
13.10.3.1. Promotional Sales & Corporate Gifts
13.10.3.2. HoReCa
13.10.3.3. Other Stores and Offices
13.11. Glass Tableware Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Country, 2020-2034
13.11.1. China
13.11.2. India
13.11.3. Japan
13.11.4. Australia
13.11.5. South Korea
13.11.6. ASEAN
13.11.7. Rest of Asia Pacific
13.12. Incremental Opportunity Analysis
14. Middle East & Africa Glass Tableware Market Analysis and Forecast
14.1. Regional Snapshot
14.2. Demographic Overview
14.3. Market Share Analysis (%)
14.4. Consumer Buying Behavior Analysis
14.5. Key Trends Analysis
14.6. Pricing Analysis
14.6.1. By Weighted Average Selling Price (US$)
14.7. Glass Tableware Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Type, 2020-2034
14.7.1. Dinnerware
14.7.1.1. Plates
14.7.1.2. Bowls
14.7.1.3. Trays
14.7.2. Drinkware
14.7.2.1. Non-alcoholic Beverages
14.7.2.1.1. Water Glasses
14.7.2.1.2. Juice Glasses
14.7.2.1.3. Tumblers
14.7.2.1.4. Others
14.7.2.2. Alcoholic Beverages
14.7.2.2.1. Beer Glasses
14.7.2.2.2. Martini Glasses
14.7.2.2.3. Highball & Collins Glasses
14.7.2.2.4. Shot Glasses
14.7.2.2.5. Margarita Glasses
14.7.2.2.6. Champagne Glasses
14.7.2.2.7. Rock Glasses
14.7.2.2.8. Wine Glasses
14.7.2.2.9. Others
14.7.2.3. Cups & Saucer
14.7.2.4. Pitchers
14.7.2.5. Bottles
14.7.2.6. Others
14.7.3. Serve ware
14.7.3.1. Roasters
14.7.3.2. Casseroles
14.7.3.3. Bakeware
14.7.3.4. Others
14.7.4. Others
14.8. Glass Tableware Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By End-use, 2020-2034
14.8.1. Residential
14.8.2. Commercial
14.8.2.1. Hotels and Restaurants
14.8.2.2. Bars
14.8.2.3. Cafes
14.8.2.4. Others
14.9. Glass Tableware Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Price, 2020-2034
14.9.1. Low
14.9.2. Medium
14.9.3. High
14.10. Glass Tableware Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Distribution Channel, 2020-2034
14.10.1. Online
14.10.1.1. E-commerce Websites
14.10.1.2. Company-owned Websites
14.10.2. Offline
14.10.2.1. Hypermarket/Supermarket
14.10.2.2. Specialty Stores
14.10.2.3. Other Retail Stores
14.10.2.4. Departmental Stores
14.10.2.5. Discount Stores
14.10.3. Direct Sales
14.10.3.1. Promotional Sales & Corporate Gifts
14.10.3.2. HoReCa
14.10.3.3. Other Stores and Offices
14.11. Glass Tableware Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Country, 2020-2034
14.11.1. UAE
14.11.2. Saudi Arabia
14.11.3. Qatar
14.11.4. Kuwait
14.11.5. Nigeria
14.11.6. South Africa
14.11.7. Rest of Middle East & Africa
14.12. Incremental Opportunity Analysis
15. South America Glass Tableware Market Analysis and Forecast
15.1. Regional Snapshot
15.2. Demographic Overview
15.3. Market Share Analysis (%)
15.4. Consumer Buying Behavior Analysis
15.5. Key Trends Analysis
15.6. Pricing Analysis
15.6.1. By Weighted Average Selling Price (US$)
15.7. Glass Tableware Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Type, 2020-2034
15.7.1. Dinnerware
15.7.1.1. Plates
15.7.1.2. Bowls
15.7.1.3. Trays
15.7.2. Drinkware
15.7.2.1. Non-alcoholic Beverages
15.7.2.1.1. Water Glasses
15.7.2.1.2. Juice Glasses
15.7.2.1.3. Tumblers
15.7.2.1.4. Others
15.7.2.2. Alcoholic Beverages
15.7.2.2.1. Beer Glasses
15.7.2.2.2. Martini Glasses
15.7.2.2.3. Highball & Collins Glasses
15.7.2.2.4. Shot Glasses
15.7.2.2.5. Margarita Glasses
15.7.2.2.6. Champagne Glasses
15.7.2.2.7. Rock Glasses
15.7.2.2.8. Wine Glasses
15.7.2.2.9. Others
15.7.2.3. Cups & Saucer
15.7.2.4. Pitchers
15.7.2.5. Bottles
15.7.2.6. Others
15.7.3. Serve ware
15.7.3.1. Roasters
15.7.3.2. Casseroles
15.7.3.3. Bakeware
15.7.3.4. Others
15.7.4. Others
15.8. Glass Tableware Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By End-use, 2020-2034
15.8.1. Residential
15.8.2. Commercial
15.8.2.1. Hotels and Restaurants
15.8.2.2. Bars
15.8.2.3. Cafes
15.8.2.4. Others
15.9. Glass Tableware Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Price, 2020-2034
15.9.1. Low
15.9.2. Medium
15.9.3. High
15.10. Glass Tableware Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Distribution Channel, 2020-2034
15.10.1. Online
15.10.1.1. E-commerce Websites
15.10.1.2. Company-owned Websites
15.10.2. Offline
15.10.2.1. Hypermarket/Supermarket
15.10.2.2. Specialty Stores
15.10.2.3. Other Retail Stores
15.10.2.4. Departmental Stores
15.10.2.5. Discount Stores
15.10.3. Direct Sales
15.10.3.1. Promotional Sales & Corporate Gifts
15.10.3.2. HoReCa
15.10.3.3. Other Stores and Offices
15.11. Glass Tableware Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Country, 2020-2034
15.11.1. Brazil
15.11.2. Argentina
15.11.3. Rest of South America
15.12. Incremental Opportunity Analysis
16. Competition Landscape
16.1. Market Player - Competition Dashboard
16.2. Market Share Analysis (%), by Brand 2023
16.3. Company Profiles
16.3.1. Anchor Hocking LLC
16.3.1.1. Company Overview
16.3.1.2. Sales Area/Geographical Presence
16.3.1.3. Product Portfolio
16.3.1.4. Key Financials
16.3.1.5. Strategy & Business Overview
16.3.2. ARC International S.A.
16.3.2.1. Company Overview
16.3.2.2. Sales Area/Geographical Presence
16.3.2.3. Product Portfolio
16.3.2.4. Key Financials
16.3.2.5. Strategy & Business Overview
16.3.3. Bormioli Rocco SpA
16.3.3.1. Company Overview
16.3.3.2. Sales Area/Geographical Presence
16.3.3.3. Product Portfolio
16.3.3.4. Key Financials
16.3.3.5. Strategy & Business Overview
16.3.4. Cristar
16.3.4.1. Company Overview
16.3.4.2. Sales Area/Geographical Presence
16.3.4.3. Product Portfolio
16.3.4.4. Key Financials
16.3.4.5. Strategy & Business Overview
16.3.5. Duralex USA
16.3.5.1. Company Overview
16.3.5.2. Sales Area/Geographical Presence
16.3.5.3. Product Portfolio
16.3.5.4. Key Financials
16.3.5.5. Strategy & Business Overview
16.3.6. GLASS&GLASS
16.3.6.1. Company Overview
16.3.6.2. Sales Area/Geographical Presence
16.3.6.3. Product Portfolio
16.3.6.4. Key Financials
16.3.6.5. Strategy & Business Overview
16.3.7. glassia (Hidalglass S.A. de C.V.)
16.3.7.1. Company Overview
16.3.7.2. Sales Area/Geographical Presence
16.3.7.3. Product Portfolio
16.3.7.4. Key Financials
16.3.7.5. Strategy & Business Overview
16.3.8. Lenox Corporation Libbey Inc.
16.3.8.1. Company Overview
16.3.8.2. Sales Area/Geographical Presence
16.3.8.3. Product Portfolio
16.3.8.4. Key Financials
16.3.8.5. Strategy & Business Overview
16.3.9. Nadir Figueiredo
16.3.9.1. Company Overview
16.3.9.2. Sales Area/Geographical Presence
16.3.9.3. Product Portfolio
16.3.9.4. Key Financials
16.3.9.5. Strategy & Business Overview
16.3.10. Rigolleau S.A.
16.3.10.1. Company Overview
16.3.10.2. Sales Area/Geographical Presence
16.3.10.3. Product Portfolio
16.3.10.4. Key Financials
16.3.10.5. Strategy & Business Overview
16.3.11. Santos Décor
16.3.11.1. Company Overview
16.3.11.2. Sales Area/Geographical Presence
16.3.11.3. Product Portfolio
16.3.11.4. Key Financials
16.3.11.5. Strategy & Business Overview
16.3.12. Sisecam Group (Pasabahce)
16.3.12.1. Company Overview
16.3.12.2. Sales Area/Geographical Presence
16.3.12.3. Product Portfolio
16.3.12.4. Key Financials
16.3.12.5. Strategy & Business Overview
16.3.13. Other Key Players
16.3.13.1. Company Overview
16.3.13.2. Sales Area/Geographical Presence
16.3.13.3. Product Portfolio
16.3.13.4. Key Financials
16.3.13.5. Strategy & Business Overview
17. Go To Market Strategy

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート

Transparency Market Research社の消費者向けグッズ・サービス分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(glass)の最新刊レポート


よくあるご質問


Transparency Market Research社はどのような調査会社ですか?


トレンスペアレンシーマーケットリサーチ(Transparency Market Research /TMR)は市場参入やホワイトスペースの特定、新商品や新サービスの立ち上げ、戦略的M&Aなどの実現のた... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/18 10:27

154.74 円

162.88 円

199.42 円

ページTOPに戻る