世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

中東の中古高級品市場(製品タイプ-衣料品、高級バッグ、時計、宝飾品、履物、眼鏡、スポーツ・運動用品・用具、その他, チャネルタイプ-組織化、非組織化) - 2024-2034年の世界産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測


Middle East Second-hand Luxury Goods Market (Product Type- Clothing, Luxury Bags, Watches, Jewelry, Footwear, Eyewear, Sporting and Exercise Goods & Equipment, Others, Channel Type- Organized, Unorganized) - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2034

中東の中古高級品市場 - レポートの範囲 TMRの中東中古高級品市場に関する調査レポートは、2024年から2034年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Transparency Market Research
トランスペアレンシーマーケットリサーチ
2024年10月18日 US$5,795
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
250 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。


 

サマリー

中東の中古高級品市場 - レポートの範囲
TMRの中東中古高級品市場に関する調査レポートは、2024年から2034年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会を調査しています。当レポートでは、2024年を基準年、2034年を予測年として、2018年から2034年までの中東中古高級品市場の収益を掲載しています。また2024年から2034年までの中東中古高級品市場の複合年間成長率(CAGR %)も掲載しています。

本レポートは広範な調査を経て作成されました。主要オピニオンリーダー、業界リーダー、オピニオンメーカーへのインタビューを実施しました。二次調査では、中古高級品市場を理解するために、主要企業の製品資料、年次報告書、プレスリリース、関連文書を参照した。

二次調査には、インターネットソース、政府機関の統計データ、ウェブサイト、業界団体も含まれる。アナリストはトップダウンとボトムアップのアプローチを組み合わせて、中東の中古高級品市場の様々な属性を調査した。

本レポートには、調査範囲に含まれる様々なセグメントの成長動向のスナップショットとともに、詳細なエグゼクティブサマリーが含まれています。さらに、中東の中古高級品市場における競争ダイナミクスの変化にも光を当てています。中東の中古高級品市場への参入に関心のある企業だけでなく、既存の市場関係者にとっても貴重なツールとなります。

当レポートでは、中東の中古高級品市場の競争環境について掘り下げています。中東の中古高級品市場で事業を展開する主要企業を特定し、その各企業を様々な属性からプロファイルしています。会社概要、財務状況、最近の動向、SWOTなどが本レポートで紹介されている中東の中古高級品市場のプレイヤーの属性である。

中東の中古高級品市場レポートで回答された主な質問
- 予測期間中の全地域における中古高級品の売上高/収益は?
- 中東の中古高級品市場におけるビジネスチャンスは?
- 市場の主な促進要因、阻害要因、機会、脅威は何か?
- 予測期間中に最も速いCAGRで拡大する地域市場はどこか?
- 2034年に中東で最も高い収益を上げると予測されるセグメントは?
- 予測期間中に最も高いCAGRで拡大すると予測されるセグメントは?
- 中東市場で事業を展開する各企業の市場ポジションは?

中東の中古高級品市場 - 調査目的と調査アプローチ
中東の中古高級品市場に関する包括的なレポートは、概要から始まり、調査範囲と目的が続きます。本レポートでは、本調査の目的、市場で事業を展開する主要ベンダーと流通業者、製品認可のための規制シナリオについて詳しく解説しています。

本レポートは、読みやすさを考慮し、各セクションを章ごとに分割したレイアウトになっています。本レポートは、グラフや表が適切に散りばめられた網羅的なコレクションで構成されています。主要セグメントの実績値と予測値を図式化し、読者に視覚的に訴えかける。また、過去と予測期間末の主要セグメントの市場シェアを比較することもできる。

当レポートでは、中東の中古高級品市場を製品、エンドユーザー、地域の観点から分析しています。各基準の主要セグメントを詳細に調査し、2034年末時点の各セグメントにおける市場シェアを掲載しています。このような貴重な洞察により、市場関係者は中東の中古高級品市場への投資について、情報に基づいたビジネス上の意思決定を行うことが可能になります。

ページTOPに戻る


目次

1.序文
1.1.市場の定義と範囲
1.2.市場のセグメンテーション
1.3.主な調査目的
1.4.調査ハイライト
2.前提条件
3.調査方法
4.エグゼクティブサマリー
5.市場概要
5.1.はじめに
5.2.市場ダイナミクス
5.2.1.促進要因
5.2.2.阻害要因
5.2.3.機会
5.3.主要トレンド分析
5.3.1.需要サイドの分析
5.3.2.供給サイドの分析
5.4.主要市場指標
5.5.ポーターのファイブフォース分析
5.6.バリューチェーン分析
5.7.PESTEL分析
5.8.規格と規制
5.9.中東の中古高級品市場の分析と予測、2020~2034年
5.9.1.市場価値予測(US$ Mn)
5.9.2.市場数量予測(千台)
6.中東の中古高級品市場の分析と予測:製品タイプ別
6.1.中古高級品市場規模(百万米ドル)・(千単位):製品タイプ別、2020年~2034年
6.1.1.衣料品
6.1.1.1.トップウェア
6.1.1.1.1.シャツ&Tシャツ
6.1.1.1.2.ジャケット&コート
6.1.1.1.3.その他(トップス、パーカーなど)
6.1.1.2.ボトムウェア
6.1.1.2.1.ジーンズ
6.1.1.2.2.スカート
6.1.1.2.3.ズボン
6.1.1.2.4.その他(カプリ、ショートパンツなど)
6.1.1.3.カバーオール
6.1.1.4.その他(帽子、スカーフ等)
6.1.2.高級バッグ
6.1.3.腕時計
6.1.4.ジュエリー
6.1.4.1.ブレスレット
6.1.4.2.イヤリング
6.1.4.3.ネックレス
6.1.4.4.指輪
6.1.4.5.その他(ブローチなど)
6.1.5.履物
6.1.5.1.シューズ
6.1.5.2.ブーツ
6.1.5.3.サンダル&ヒール
6.1.5.4.その他(ビーチサンダル、スリッパなど)
6.1.6.アイウェア(サングラス)
6.1.7.スポーツ・運動用品
6.1.8.その他(玩具など)
6.2.製品タイプ別増加機会分析
7.中東の中古高級品市場の分析と予測:チャネル別
7.1.中古高級品市場規模(百万米ドル)および(千ユニット)、チャネル別、2020年~2034年
7.1.1.組織
7.1.2.非組織
7.2.機会増の分析(チャネル別
8.中東の中古高級品市場の分析と予測:国別
8.1.中古高級品市場規模(百万米ドル)および(千台)、国別、2020年~2034年
8.1.1.アラブ首長国連邦
8.1.2.サウジアラビア
8.1.3.クウェート
8.1.4.カタール
8.1.5.エジプト
8.1.6.その他の中東地域
8.2.国別増加機会分析
9.UAEの中古高級品市場の分析と予測
9.1.地域別スナップショット
9.2.主要トレンド分析
9.3.市場シェア分析(%)
9.4.人口動態の概要
9.5.消費者の購買行動分析
9.6.価格動向分析
9.6.1.加重平均販売価格(米ドル)
9.7.中古高級品市場規模(百万米ドル)および(千単位)、製品タイプ別、2020年~2034年
9.7.1.衣料品
9.7.1.1.トップウェア
9.7.1.1.1.シャツ&Tシャツ
9.7.1.1.2.ジャケット&コート
9.7.1.1.3.その他(トップス、パーカーなど)
9.7.1.2.ボトムウェア
9.7.1.2.1.ジーンズ
9.7.1.2.2.スカート
9.7.1.2.3.ズボン
9.7.1.2.4.その他(カプリ、ショートパンツなど)
9.7.1.3.カバーオール
9.7.1.4.その他(帽子、スカーフ等)
9.7.2.高級バッグ
9.7.3.時計
9.7.4.ジュエリー
9.7.4.1.ブレスレット
9.7.4.2.イヤリング
9.7.4.3.ネックレス
9.7.4.4.指輪
9.7.4.5.その他(ブローチなど)
9.7.5.履物
9.7.5.1.シューズ
9.7.5.2.ブーツ
9.7.5.3.サンダル&ヒール
9.7.5.4.その他(ビーチサンダル、スリッパなど)
9.7.6.アイウェア(サングラス)
9.7.7.スポーツ・運動用品
9.7.8.その他(玩具など)
9.8.中古高級品市場規模(百万米ドル)および(千単位)、チャネル別、2020~2034年
9.8.1.組織化
9.8.2.非組織
9.9.機会の増加分析
10.サウジアラビアの中古高級品市場の分析と予測
10.1.地域別スナップショット
10.2.主要トレンド分析
10.3.市場シェア分析(%)
10.4.人口動態の概要
10.5.消費者の購買行動分析
10.6.価格動向分析
10.6.1.加重平均販売価格(米ドル)
10.7.中古高級品市場規模(百万米ドル)および(千単位)、製品タイプ別、2020年~2034年
10.7.1.衣料品
10.7.1.1.トップウェア
10.7.1.1.1.シャツ&Tシャツ
10.7.1.1.2.ジャケット&コート
10.7.1.1.3.その他(トップス、パーカーなど)
10.7.1.2.ボトムウェア
10.7.1.2.1.ジーンズ
10.7.1.2.2.スカート
10.7.1.2.3.ズボン
10.7.1.2.4.その他(カプリ、ショートパンツなど)
10.7.1.3.カバーオール
10.7.1.4.その他(帽子、スカーフ等)
10.7.2.高級バッグ
10.7.3.時計
10.7.4.ジュエリー
10.7.4.1.ブレスレット
10.7.4.2.イヤリング
10.7.4.3.ネックレス
10.7.4.4.指輪
10.7.4.5.その他(ブローチなど)
10.7.5.履物
10.7.5.1.シューズ
10.7.5.2.ブーツ
10.7.5.3.サンダル&ヒール
10.7.5.4.その他(ビーチサンダル、スリッパなど)
10.7.6.アイウェア(サングラス)
10.7.7.スポーツ・運動用品
10.7.8.その他(玩具など)
10.8.中古高級品市場規模(百万米ドル)および(千単位)、チャネル別、2020~2034年
10.8.1.組織化
10.8.2.非組織
10.9.機会の増加分析
11.カタールの中古高級品市場の分析と予測
11.1.地域別スナップショット
11.2.主要トレンド分析
11.3.市場シェア分析(%)
11.4.人口動態の概要
11.5.消費者の購買行動分析
11.6.価格動向分析
11.6.1.加重平均販売価格(米ドル)
11.7.中古高級品市場規模(百万米ドル)および(千単位)、製品タイプ別、2020年~2034年
11.7.1.衣料品
11.7.1.1.トップウェア
11.7.1.1.1.シャツ&Tシャツ
11.7.1.1.2.ジャケット&コート
11.7.1.1.3.その他(トップス、パーカーなど)
11.7.1.2.ボトムウェア
11.7.1.2.1.ジーンズ
11.7.1.2.2.スカート
11.7.1.2.3.ズボン
11.7.1.2.4.その他(カプリ、ショートパンツなど)
11.7.1.3.カバーオール
11.7.1.4.その他(帽子、スカーフ等)
11.7.2.高級バッグ
11.7.3.時計
11.7.4.ジュエリー
11.7.4.1.ブレスレット
11.7.4.2.イヤリング
11.7.4.3.ネックレス
11.7.4.4.指輪
11.7.4.5.その他(ブローチなど)
11.7.5.履物
11.7.5.1.シューズ
11.7.5.2.ブーツ
11.7.5.3.サンダル&ヒール
11.7.5.4.その他(ビーチサンダル、スリッパなど)
11.7.6.アイウェア(サングラス)
11.7.7.スポーツ・運動用品
11.7.8.その他(玩具など)
11.8.中古高級品市場規模(百万米ドル)および(千単位)、チャネル別、2020~2034年
11.8.1.組織化
11.8.2.非組織
11.9.機会の増加分析
12.クウェートの中古高級品市場の分析と予測
12.1.地域別スナップショット
12.2.主要トレンド分析
12.3.市場シェア分析(%)
12.4.人口動態の概要
12.5.消費者の購買行動分析
12.6.価格動向分析
12.6.1.加重平均販売価格(米ドル)
12.7.中古高級品市場規模(百万米ドル)および(千単位)、製品タイプ別、2020年~2034年
12.7.1.衣料品
12.7.1.1.トップウェア
12.7.1.1.1.シャツ&Tシャツ
12.7.1.1.2.ジャケット&コート
12.7.1.1.3.その他(トップス、パーカーなど)
12.7.1.2.ボトムウェア
12.7.1.2.1.ジーンズ
12.7.1.2.2.スカート
12.7.1.2.3.ズボン
12.7.1.2.4.その他(カプリ、ショートパンツなど)
12.7.1.3.カバーオール
12.7.1.4.その他(帽子、スカーフ等)
12.7.2.高級バッグ
12.7.3.時計
12.7.4.ジュエリー
12.7.4.1.ブレスレット
12.7.4.2.イヤリング
12.7.4.3.ネックレス
12.7.4.4.指輪
12.7.4.5.その他(ブローチなど)
12.7.5.履物
12.7.5.1.シューズ
12.7.5.2.ブーツ
12.7.5.3.サンダル&ヒール
12.7.5.4.その他(ビーチサンダル、スリッパなど)
12.7.6.アイウェア(サングラス)
12.7.7.スポーツ・運動用品
12.7.8.その他(玩具など)
12.8.中古高級品市場規模(百万米ドル)および(千単位)、チャネル別、2020~2034年
12.8.1.組織化
12.8.2.非組織
12.9.機会の増加分析
13.エジプトの中古高級品市場の分析と予測
13.1.地域別スナップショット
13.2.主要トレンド分析
13.3.市場シェア分析(%)
13.4.人口動態の概要
13.5.消費者の購買行動分析
13.6.価格動向分析
13.6.1.加重平均販売価格(米ドル)
13.7.中古高級品市場規模(百万米ドル)および(千単位)、製品タイプ別、2020年~2034年
13.7.1.衣料品
13.7.1.1.トップウェア
13.7.1.1.1.シャツ&Tシャツ
13.7.1.1.2.ジャケット&コート
13.7.1.1.3.その他(トップス、パーカーなど)
13.7.1.2.ボトムウェア
13.7.1.2.1.ジーンズ
13.7.1.2.2.スカート
13.7.1.2.3.ズボン
13.7.1.2.4.その他(カプリ、ショートパンツなど)
13.7.1.3.カバーオール
13.7.1.4.その他(帽子、スカーフ等)
13.7.2.高級バッグ
13.7.3.時計
13.7.4.ジュエリー
13.7.4.1.ブレスレット
13.7.4.2.イヤリング
13.7.4.3.ネックレス
13.7.4.4.指輪
13.7.4.5.その他(ブローチなど)
13.7.5.履物
13.7.5.1.シューズ
13.7.5.2.ブーツ
13.7.5.3.サンダル&ヒール
13.7.5.4.その他(ビーチサンダル、スリッパなど)
13.7.6.アイウェア(サングラス)
13.7.7.スポーツ・運動用品
13.7.8.その他(玩具など)
13.8.中古高級品市場規模(百万米ドル)および(千単位)、チャネル別、2020~2034年
13.8.1.組織化
13.8.2.非組織
13.9.機会の増加分析
14.競争環境
14.1.市場プレーヤー - 競争ダッシュボード
14.2.市場シェア分析(%), 2023
14.3.企業プロフィール
14.3.1.ラグジュアリー クローゼット
14.3.1.1.会社概要
14.3.1.2.販売地域/地理的プレゼンス
14.3.1.3.製品ポートフォリオ
14.3.1.4.主要財務データ
14.3.1.5.戦略と事業概要
14.3.2.今すぐ購入
14.3.2.1.会社概要
14.3.2.2.販売地域/地理的プレゼンス
14.3.2.3.製品ポートフォリオ
14.3.2.4.主要財務
14.3.2.5.戦略と事業概要
14.3.3.ガーデローブ
14.3.3.1.会社概要
14.3.3.2.販売地域/地理的プレゼンス
14.3.3.3.製品ポートフォリオ
14.3.3.4.主要財務状況
14.3.3.5.戦略と事業概要
14.3.4.デザイナー24
14.3.4.1.会社概要
14.3.4.2.販売地域/地理的プレゼンス
14.3.4.3.製品ポートフォリオ
14.3.4.4.主要財務データ
14.3.4.5.戦略と事業概要
14.3.5.ファーフェッチ・セカンドライフ
14.3.5.1.会社概要
14.3.5.2.販売地域/地理的プレゼンス
14.3.5.3.製品ポートフォリオ
14.3.5.4.主要財務データ
14.3.5.5.戦略と事業概要
14.3.6.ベスティア・コレクティブ
14.3.6.1.会社概要
14.3.6.2.販売地域/地理的プレゼンス
14.3.6.3.製品ポートフォリオ
14.3.6.4.主要財務データ
14.3.6.5.戦略と事業概要
14.3.7.クローゼット
14.3.7.1.会社概要
14.3.7.2.販売地域
14.3.7.3.製品ポートフォリオ
14.3.7.4.主要財務状況
14.3.7.5.戦略と事業概要
14.3.8.リトールド
14.3.8.1.会社概要
14.3.8.2.販売地域/地理的プレゼンス
14.3.8.3.製品ポートフォリオ
14.3.8.4.主要財務
14.3.8.5.戦略と事業概要
14.3.9.アルサーカル通り
14.3.9.1.会社概要
14.3.9.2.販売地域/地理的プレゼンス
14.3.9.3.製品ポートフォリオ
14.3.9.4.主要財務データ
14.3.9.5.戦略と事業概要
14.3.10.ラグジュアリー・スーク
14.3.10.1.会社概要
14.3.10.2.販売地域/地理的プレゼンス
14.3.10.3.製品ポートフォリオ
14.3.10.4.主要財務データ
14.3.10.5.戦略と事業概要
14.3.11.その他の主要プレーヤー
14.3.11.1.会社概要
14.3.11.2.販売地域/地理的プレゼンス
14.3.11.3.製品ポートフォリオ
14.3.11.4.主要財務データ
14.3.11.5.戦略と事業概要
15.市場参入戦略

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Middle East Second-hand Luxury Goods Market – Scope of Report
TMR’s report on the Middle East second-hand luxury goods market studies the past as well as the current growth trends and opportunities to gain valuable insights of the indicators of the market during the forecast period from 2024 to 2034. The report provides revenue of the Middle East second-hand luxury goods market for the period 2018–2034, considering 2024 as the base year and 2034 as the forecast year. The report also provides the compound annual growth rate (CAGR %) of the Middle East second-hand luxury goods market from 2024 to 2034.

The report has been prepared after an extensive research. Primary research involved bulk of the research efforts, wherein analysts carried out interviews with key opinion leaders, industry leaders, and opinion makers. Secondary research involved referring to key players’ product literature, annual reports, press releases, and relevant documents to understand the second-hand luxury goods market.

Secondary research also included Internet sources, statistical data from government agencies, websites, and trade associations. Analysts employed a combination of top-down and bottom-up approaches to study various attributes of the Middle East second-hand luxury goods market.

The report includes an elaborate executive summary, along with a snapshot of the growth behavior of various segments included in the scope of the study. Moreover, the report throws light on the changing competitive dynamics in the Middle East second-hand luxury goods market. These serve as valuable tools for existing market players as well as for entities interested in participating in the Middle East second-hand luxury goods market.

The report delves into the competitive landscape of the Middle East second-hand luxury goods market. Key players operating in the Middle East second-hand luxury goods market have been identified and each one of these has been profiled in terms of various attributes. Company overview, financial standings, recent developments, and SWOT are the attributes of players in the Middle East second-hand luxury goods market profiled in this report.

Key Questions Answered in Middle East second-hand luxury goods Market Report
• What is the sales/revenue generated by second-hand luxury goods across all regions during the forecast period?
• What are the opportunities in the Middle East second-hand luxury goods market?
• What are the major drivers, restraints, opportunities, and threats in the market?
• Which regional market is set to expand at the fastest CAGR during the forecast period?
• Which segment is expected to generate the highest revenue Middle Eastly in 2034?
• Which segment is projected to expand at the highest CAGR during the forecast period?
• What are the market positions of different companies operating in the Middle East market?

Middle East Second-hand Luxury Goods Market – Research Objectives and Research Approach
The comprehensive report on the Middle East second-hand luxury goods market begins with an overview, followed by the scope and objectives of the study. The report provides detailed explanation of the objectives behind this study and key vendors and distributors operating in the market and regulatory scenario for approval of products.

For reading comprehensibility, the report has been compiled in a chapter-wise layout, with each section divided into smaller ones. The report comprises an exhaustive collection of graphs and tables that are appropriately interspersed. Pictorial representation of actual and projected values of key segments is visually appealing to readers. This also allows comparison of the market shares of key segments in the past and at the end of the forecast period.

The report analyzes the Middle East second-hand luxury goods market in terms of product, end-user, and region. Key segments under each criterion have been studied at length, and the market share for each of these at the end of 2034 has been provided. Such valuable insights enable market stakeholders in making informed business decisions for investment in the Middle East second-hand luxury goods market.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Preface
1.1. Market Definition and Scope
1.2. Market Segmentation
1.3. Key Research Objectives
1.4. Research Highlights
2. Assumptions
3. Research Methodology
4. Executive Summary
5. Market Overview
5.1. Introduction
5.2. Market Dynamics
5.2.1. Drivers
5.2.2. Restraints
5.2.3. Opportunities
5.3. Key Trends Analysis
5.3.1. Demand Side Analysis
5.3.2. Supply Side Analysis
5.4. Key Market Indicators
5.5. Porter’s Five Force Analysis
5.6. Value Chain Analysis
5.7. PESTEL Analysis
5.8. Standards and Regulations
5.9. Middle East Second-Hand Luxury Goods Market Analysis and Forecast, 2020-2034
5.9.1. Market Value Projections (US$ Mn)
5.9.2. Market Volume Projections (Thousand Units)
6. Middle East Second-Hand Luxury Goods Market Analysis and Forecast, by Product Type
6.1. Second-Hand Luxury Goods Market Size (US$ Mn) and (Thousand Units), By Product Type, 2020-2034
6.1.1. Clothing
6.1.1.1. Top wear
6.1.1.1.1. Shirts & T-Shirt
6.1.1.1.2. Jackets & Coats
6.1.1.1.3. Others (Tops, Hoodies, etc.)
6.1.1.2. Bottom wear
6.1.1.2.1. Jeans
6.1.1.2.2. Skirts
6.1.1.2.3. Trousers
6.1.1.2.4. Others (Capris, Shorts, etc.)
6.1.1.3. Coverall
6.1.1.4. Others (Caps, Scarf, etc.)
6.1.2. Luxury Bags
6.1.3. Watches
6.1.4. Jewelry
6.1.4.1. Bracelets
6.1.4.2. Earrings
6.1.4.3. Necklaces
6.1.4.4. Rings
6.1.4.5. Others (Brooch, etc.)
6.1.5. Footwear
6.1.5.1. Shoes
6.1.5.2. Boots
6.1.5.3. Sandals & Heels
6.1.5.4. Others (Flip Flops & Slipper, etc.)
6.1.6. Eyewear (Sunglasses)
6.1.7. Sporting and Exercise Goods & Equipment
6.1.8. Others (Toys, etc.)
6.2. Incremental Opportunity Analysis, by Product Type
7. Middle East Second-Hand Luxury Goods Market Analysis and Forecast, by Channel
7.1. Second-Hand Luxury Goods Market Size (US$ Mn) and (Thousand Units), By Channel, 2020-2034
7.1.1. Organized
7.1.2. Unorganized
7.2. Incremental Opportunity Analysis, by Channel
8. Middle East Second-Hand Luxury Goods Market Analysis and Forecast, by Country
8.1. Second-Hand Luxury Goods Market Size (US$ Mn) and (Thousand Units), By Country, 2020-2034
8.1.1. UAE
8.1.2. Saudi Arabia
8.1.3. Kuwait
8.1.4. Qatar
8.1.5. Egypt
8.1.6. Rest of Middle East
8.2. Incremental Opportunity Analysis, by Country
9. UAE Second-Hand Luxury Goods Market Analysis and Forecast
9.1. Regional Snapshot
9.2. Key Trend Analysis
9.3. Market Share Analysis (%)
9.4. Demographic Overview
9.5. Consumer Buying Behavior Analysis
9.6. Price Trend Analysis
9.6.1. Weighted Average Selling Price (US$)
9.7. Second-Hand Luxury Goods Market Size (US$ Mn) and (Thousand Units), By Product Type, 2020-2034
9.7.1. Clothing
9.7.1.1. Top wear
9.7.1.1.1. Shirts & T-Shirt
9.7.1.1.2. Jackets & Coats
9.7.1.1.3. Others (Tops, Hoodies, etc.)
9.7.1.2. Bottom wear
9.7.1.2.1. Jeans
9.7.1.2.2. Skirts
9.7.1.2.3. Trousers
9.7.1.2.4. Others (Capris, Shorts, etc.)
9.7.1.3. Coverall
9.7.1.4. Others (Caps, Scarf, etc.)
9.7.2. Luxury Bags
9.7.3. Watches
9.7.4. Jewelry
9.7.4.1. Bracelets
9.7.4.2. Earrings
9.7.4.3. Necklaces
9.7.4.4. Rings
9.7.4.5. Others (Brooch, etc.)
9.7.5. Footwear
9.7.5.1. Shoes
9.7.5.2. Boots
9.7.5.3. Sandals & Heels
9.7.5.4. Others (Flip Flops & Slipper, etc.)
9.7.6. Eyewear (Sunglasses)
9.7.7. Sporting and Exercise Goods & Equipment
9.7.8. Others (Toys, etc.)
9.8. Second-Hand Luxury Goods Market Size (US$ Mn) and (Thousand Units), By Channel, 2020-2034
9.8.1. Organized
9.8.2. Unorganized
9.9. Incremental Opportunity Analysis
10. Saudi Arabia Second-Hand Luxury Goods Market Analysis and Forecast
10.1. Regional Snapshot
10.2. Key Trend Analysis
10.3. Market Share Analysis (%)
10.4. Demographic Overview
10.5. Consumer Buying Behavior Analysis
10.6. Price Trend Analysis
10.6.1. Weighted Average Selling Price (US$)
10.7. Second-Hand Luxury Goods Market Size (US$ Mn) and (Thousand Units), By Product Type, 2020-2034
10.7.1. Clothing
10.7.1.1. Top wear
10.7.1.1.1. Shirts & T-Shirt
10.7.1.1.2. Jackets & Coats
10.7.1.1.3. Others (Tops, Hoodies, etc.)
10.7.1.2. Bottom wear
10.7.1.2.1. Jeans
10.7.1.2.2. Skirts
10.7.1.2.3. Trousers
10.7.1.2.4. Others (Capris, Shorts, etc.)
10.7.1.3. Coverall
10.7.1.4. Others (Caps, Scarf, etc.)
10.7.2. Luxury Bags
10.7.3. Watches
10.7.4. Jewelry
10.7.4.1. Bracelets
10.7.4.2. Earrings
10.7.4.3. Necklaces
10.7.4.4. Rings
10.7.4.5. Others (Brooch, etc.)
10.7.5. Footwear
10.7.5.1. Shoes
10.7.5.2. Boots
10.7.5.3. Sandals & Heels
10.7.5.4. Others (Flip Flops & Slipper, etc.)
10.7.6. Eyewear (Sunglasses)
10.7.7. Sporting and Exercise Goods & Equipment
10.7.8. Others (Toys, etc.)
10.8. Second-Hand Luxury Goods Market Size (US$ Mn) and (Thousand Units), By Channel, 2020-2034
10.8.1. Organized
10.8.2. Unorganized
10.9. Incremental Opportunity Analysis
11. Qatar Second-Hand Luxury Goods Market Analysis and Forecast
11.1. Regional Snapshot
11.2. Key Trend Analysis
11.3. Market Share Analysis (%)
11.4. Demographic Overview
11.5. Consumer Buying Behavior Analysis
11.6. Price Trend Analysis
11.6.1. Weighted Average Selling Price (US$)
11.7. Second-Hand Luxury Goods Market Size (US$ Mn) and (Thousand Units), By Product Type, 2020-2034
11.7.1. Clothing
11.7.1.1. Top wear
11.7.1.1.1. Shirts & T-Shirt
11.7.1.1.2. Jackets & Coats
11.7.1.1.3. Others (Tops, Hoodies, etc.)
11.7.1.2. Bottom wear
11.7.1.2.1. Jeans
11.7.1.2.2. Skirts
11.7.1.2.3. Trousers
11.7.1.2.4. Others (Capris, Shorts, etc.)
11.7.1.3. Coverall
11.7.1.4. Others (Caps, Scarf, etc.)
11.7.2. Luxury Bags
11.7.3. Watches
11.7.4. Jewelry
11.7.4.1. Bracelets
11.7.4.2. Earrings
11.7.4.3. Necklaces
11.7.4.4. Rings
11.7.4.5. Others (Brooch, etc.)
11.7.5. Footwear
11.7.5.1. Shoes
11.7.5.2. Boots
11.7.5.3. Sandals & Heels
11.7.5.4. Others (Flip Flops & Slipper, etc.)
11.7.6. Eyewear (Sunglasses)
11.7.7. Sporting and Exercise Goods & Equipment
11.7.8. Others (Toys, etc.)
11.8. Second-Hand Luxury Goods Market Size (US$ Mn) and (Thousand Units), By Channel, 2020-2034
11.8.1. Organized
11.8.2. Unorganized
11.9. Incremental Opportunity Analysis
12. Kuwait Second-Hand Luxury Goods Market Analysis and Forecast
12.1. Regional Snapshot
12.2. Key Trend Analysis
12.3. Market Share Analysis (%)
12.4. Demographic Overview
12.5. Consumer Buying Behavior Analysis
12.6. Price Trend Analysis
12.6.1. Weighted Average Selling Price (US$)
12.7. Second-Hand Luxury Goods Market Size (US$ Mn) and (Thousand Units), By Product Type, 2020-2034
12.7.1. Clothing
12.7.1.1. Top wear
12.7.1.1.1. Shirts & T-Shirt
12.7.1.1.2. Jackets & Coats
12.7.1.1.3. Others (Tops, Hoodies, etc.)
12.7.1.2. Bottom wear
12.7.1.2.1. Jeans
12.7.1.2.2. Skirts
12.7.1.2.3. Trousers
12.7.1.2.4. Others (Capris, Shorts, etc.)
12.7.1.3. Coverall
12.7.1.4. Others (Caps, Scarf, etc.)
12.7.2. Luxury Bags
12.7.3. Watches
12.7.4. Jewelry
12.7.4.1. Bracelets
12.7.4.2. Earrings
12.7.4.3. Necklaces
12.7.4.4. Rings
12.7.4.5. Others (Brooch, etc.)
12.7.5. Footwear
12.7.5.1. Shoes
12.7.5.2. Boots
12.7.5.3. Sandals & Heels
12.7.5.4. Others (Flip Flops & Slipper, etc.)
12.7.6. Eyewear (Sunglasses)
12.7.7. Sporting and Exercise Goods & Equipment
12.7.8. Others (Toys, etc.)
12.8. Second-Hand Luxury Goods Market Size (US$ Mn) and (Thousand Units), By Channel, 2020-2034
12.8.1. Organized
12.8.2. Unorganized
12.9. Incremental Opportunity Analysis
13. Egypt Second-Hand Luxury Goods Market Analysis and Forecast
13.1. Regional Snapshot
13.2. Key Trend Analysis
13.3. Market Share Analysis (%)
13.4. Demographic Overview
13.5. Consumer Buying Behavior Analysis
13.6. Price Trend Analysis
13.6.1. Weighted Average Selling Price (US$)
13.7. Second-Hand Luxury Goods Market Size (US$ Mn) and (Thousand Units), By Product Type, 2020-2034
13.7.1. Clothing
13.7.1.1. Top wear
13.7.1.1.1. Shirts & T-Shirt
13.7.1.1.2. Jackets & Coats
13.7.1.1.3. Others (Tops, Hoodies, etc.)
13.7.1.2. Bottom wear
13.7.1.2.1. Jeans
13.7.1.2.2. Skirts
13.7.1.2.3. Trousers
13.7.1.2.4. Others (Capris, Shorts, etc.)
13.7.1.3. Coverall
13.7.1.4. Others (Caps, Scarf, etc.)
13.7.2. Luxury Bags
13.7.3. Watches
13.7.4. Jewelry
13.7.4.1. Bracelets
13.7.4.2. Earrings
13.7.4.3. Necklaces
13.7.4.4. Rings
13.7.4.5. Others (Brooch, etc.)
13.7.5. Footwear
13.7.5.1. Shoes
13.7.5.2. Boots
13.7.5.3. Sandals & Heels
13.7.5.4. Others (Flip Flops & Slipper, etc.)
13.7.6. Eyewear (Sunglasses)
13.7.7. Sporting and Exercise Goods & Equipment
13.7.8. Others (Toys, etc.)
13.8. Second-Hand Luxury Goods Market Size (US$ Mn) and (Thousand Units), By Channel, 2020-2034
13.8.1. Organized
13.8.2. Unorganized
13.9. Incremental Opportunity Analysis
14. Competition Landscape
14.1. Market Player - Competition Dashboard
14.2. Market Share Analysis (%), 2023
14.3. Company Profiles
14.3.1. The Luxury Closet
14.3.1.1. Company Overview
14.3.1.2. Sales Area/Geographical Presence
14.3.1.3. Product Portfolio
14.3.1.4. Key Financials
14.3.1.5. Strategy & Business Overview
14.3.2. Buy It Now
14.3.2.1. Company Overview
14.3.2.2. Sales Area/Geographical Presence
14.3.2.3. Product Portfolio
14.3.2.4. Key Financials
14.3.2.5. Strategy & Business Overview
14.3.3. Garderobe
14.3.3.1. Company Overview
14.3.3.2. Sales Area/Geographical Presence
14.3.3.3. Product Portfolio
14.3.3.4. Key Financials
14.3.3.5. Strategy & Business Overview
14.3.4. Designer-24
14.3.4.1. Company Overview
14.3.4.2. Sales Area/Geographical Presence
14.3.4.3. Product Portfolio
14.3.4.4. Key Financials
14.3.4.5. Strategy & Business Overview
14.3.5. Farfetch Second Life
14.3.5.1. Company Overview
14.3.5.2. Sales Area/Geographical Presence
14.3.5.3. Product Portfolio
14.3.5.4. Key Financials
14.3.5.5. Strategy & Business Overview
14.3.6. Vestiaire Collective
14.3.6.1. Company Overview
14.3.6.2. Sales Area/Geographical Presence
14.3.6.3. Product Portfolio
14.3.6.4. Key Financials
14.3.6.5. Strategy & Business Overview
14.3.7. The Closet
14.3.7.1. Company Overview
14.3.7.2. Sales Area/Geographical Presence
14.3.7.3. Product Portfolio
14.3.7.4. Key Financials
14.3.7.5. Strategy & Business Overview
14.3.8. Retold
14.3.8.1. Company Overview
14.3.8.2. Sales Area/Geographical Presence
14.3.8.3. Product Portfolio
14.3.8.4. Key Financials
14.3.8.5. Strategy & Business Overview
14.3.9. Alserkal Avenue
14.3.9.1. Company Overview
14.3.9.2. Sales Area/Geographical Presence
14.3.9.3. Product Portfolio
14.3.9.4. Key Financials
14.3.9.5. Strategy & Business Overview
14.3.10. Luxury Souq
14.3.10.1. Company Overview
14.3.10.2. Sales Area/Geographical Presence
14.3.10.3. Product Portfolio
14.3.10.4. Key Financials
14.3.10.5. Strategy & Business Overview
14.3.11. Other Key Players
14.3.11.1. Company Overview
14.3.11.2. Sales Area/Geographical Presence
14.3.11.3. Product Portfolio
14.3.11.4. Key Financials
14.3.11.5. Strategy & Business Overview
15. Go To Market Strategy

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート

Transparency Market Research社の消費者向けグッズ・サービス分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(clothing)の最新刊レポート


よくあるご質問


Transparency Market Research社はどのような調査会社ですか?


トレンスペアレンシーマーケットリサーチ(Transparency Market Research /TMR)は市場参入やホワイトスペースの特定、新商品や新サービスの立ち上げ、戦略的M&Aなどの実現のた... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/18 10:27

154.74 円

162.88 円

199.42 円

ページTOPに戻る