世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

チーズソース市場:チーズタイプ別(チェダー、モッツァレラ、パルメザン、アメリカンチーズ、ブルーチーズ、プロボローネ、ゴーダ、モンテロジャック、その他)、ソース別(オーガニック、従来型)、エンドユーザー別(家庭、レストラン、カフェ、ホテル、企業食堂、ファストフード店、その他)、流通チャネル別(コンビニエンスストア、ハイパーマーケット/スーパーマーケット、専門店、ダイレクト、オンラインチャネル、その他):世界の機会分析と産業予測、2023-2032年


Cheese Sauce Market By Cheese Type (Cheddar, Mozzarella, Parmesan, American Cheese, Blue Cheese, Provolone, Gouda, Montero Jack, Others), By Source (Organic, Conventional), By End User (Households, Restaurants, Cafes, Hotels, Corporate Canteen, Fast Food Joints, Others), By Distribution Channel (Convenience Stores, Hypermarkets/Supermarkets, Specialty Stores, Direct, Online Channels, Others): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2023-2032

チーズソースは、チーズと牛乳や生クリームを混ぜて作るおいしい料理ミックスで、小麦粉でとろみをつけることが多い。滑らかな舌触りと濃厚な味わいで知られる万能調味料である。使用するチーズの種類は様々で、... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Allied Market Research
アライドマーケットリサーチ
2023年12月30日 US$5,730
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
654 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

チーズソースは、チーズと牛乳や生クリームを混ぜて作るおいしい料理ミックスで、小麦粉でとろみをつけることが多い。滑らかな舌触りと濃厚な味わいで知られる万能調味料である。使用するチーズの種類は様々で、チェダーチーズやモッツァレラチーズ、ゴーダチーズやブルーチーズなど、幅広い風味が楽しめる。チーズ・ソースは、トッピング、ディップ、またはパスタ、野菜、ナチョスなどの料理の材料として一般的に使用されている。
チーズ・ソース市場の成長は、クイック・サービス・レストラン(QSR)におけるパスタ、ピザ、ハンバーガーなどのファースト・フードの消費の増加が牽引している。さらに、チーズソース製品の保存期間の延長、可処分所得の増加、タンパク質含有量の豊富な食品に対する需要の急増が市場の成長を後押ししている。しかし、成人の健康意識の高まりと相まって憂慮すべき肥満率、プロセスチーズに含まれる不健康な添加物や成分、チーズ製品の腐敗しやすい性質が、市場の主な抑制要因として作用している。

ファストフード・チェーンやクイック・サービス・レストランの世界的な普及により、チーズ・ソースは様々なメニューに加えられる人気商品となっている。この世界的なトレンドがチーズ・ソースの使用を後押しし、様々な場所でより多くの人々に行き渡るようになっている。ファストフード店が世界的に拡大するにつれて、チーズ・ソースをさまざまな料理に取り入れるようになり、チーズ・ソースがより広く利用されるようになっている。料理の選択肢が増えるだけでなく、チーズソースのおいしさをより多くの人に知ってもらうことができる。
逆に、脂肪分の少ないチーズは大きな人気を集めている。これは、レオロジー&化学的特性の操作によって達成される。これは、チーズ製品に望ましい特性と長い保存期間をもたらし、予測期間中に市場拡大の数多くの機会を提供する。
今日の消費者、特にミレニアル世代とジェネレーションZは、便利で栄養価の高い食品を好む。身体に最も良い栄養を摂取するため、健康的な食習慣とバランスの取れた食生活がより重視されている。欧州連合(EU)は、チーズの摂取に伴う数多くの健康上の利点から、チーズを機能性食品に分類している。チーズには多くのタンパク質、健康的な脂肪、カルシウム、ビタミンA、ビタミンB6、ビタミンB12、そしてリン、亜鉛、銅が含まれている。また、チーズは乳糖が少なく、消化しやすい。

乳糖不耐症とは、牛乳に含まれる糖分の一種である乳糖を体内でうまく消化できず、胃痙攣や下痢、胃腸の不快感などの病気を引き起こす臨床疾患である。パルメザンチーズソースには乳糖はほとんど含まれていないが、乳糖不耐症の人には不快感を与えることがある。乳糖不耐症は世界中で一般的になりつつあり、年齢に関係なく発症する可能性がある。その結果、市場の成長が妨げられている。さらに、パルメザンチーズはナトリウムを多く含む。パルメザンチーズ5グラムには76mgのナトリウムが含まれており、チーズのナトリウム濃度は非常に高い。ナトリウム含有量が多いため、多くの消費者はパルメザンチーズを避けている。
チーズソースは近年人気が高まっている。しかし、世界のビーガン人口は劇的に増加している。米国の大手惣菜宅配サービス、グラブハブ(Grubhub)の報告書によると、植物性食品・飲料の注文は17%増加した。新規参入企業を含む多くの市場参加者が、カシューナッツ、大豆、ココナッツ、アーモンドを原料とする植物性チーズを製品に含めている。

チーズソース市場は、タイプ、ソース、エンドユーザー、流通チャネル、地域によって区分される。タイプ別では、チェダーチーズ、モッツァレラチーズ、パルメザンチーズ、アメリカンチーズ、ブルーチーズ、プロヴォローネチーズ、ゴーダチーズ、モンテロジャックチーズ、その他に分けられる。ソース別では、市場は有機と慣行に分けられる。エンドユーザー別では、一般家庭、レストラン、カフェ、ホテル、企業食堂、ファーストフード店、その他に分けられる。流通チャネル別では、市場はコンビニエンスストア、ハイパーマーケット/スーパーマーケット、専門店、ダイレクト、オンラインチャネル、その他に区分される。地域別では、北米(米国、カナダ、メキシコ)、欧州(英国、ドイツ、フランス、ロシア、イタリア、スペイン、その他欧州)、アジア太平洋(中国、日本、インド、韓国、オーストラリア、韓国、インドネシア、その他アジア太平洋)、LAMEA(ブラジル、アルゼンチン、UAE、南アフリカ、サウジアラビア、その他LAMEA)で分析される。
同市場で事業を展開する主要企業は、合併、製品投入、買収、提携、パートナーシップなどの主要市場戦略に注力している。また、競争の激しい市場での評価を維持するため、市場へのリーチを強化することにも注力している。チーズソース市場の主要企業には、Nestle S.A.、Campbell Soup Company、Conagra Brands, Inc.、The Kraft Heinz Company、Kerry Group plc.、Unilever Plc.、TreeHouse Foods, Inc.、Gehl Foods, LLC.、AFP Advanced Food Products, LLC.、Tatuaなどがある。

ステークホルダーにとっての主なメリット
本レポートは、2022年から2032年までのチーズソース市場分析の市場セグメント、現在の動向、予測、ダイナミクスを定量的に分析し、チーズソース市場の有力な機会を特定します。
主要な促進要因、阻害要因、機会に関する情報とともに市場調査を提供します。
ポーターのファイブフォース分析により、バイヤーとサプライヤーの潜在力を明らかにし、ステークホルダーが利益重視のビジネス決定を下し、サプライヤーとバイヤーのネットワークを強化できるようにします。
チーズソース市場のセグメンテーションを詳細に分析することで、市場機会を見極めることができます。
各地域の主要国を世界市場への収益貢献度に応じてマッピングしています。
市場プレイヤーのポジショニングはベンチマーキングを容易にし、市場プレイヤーの現在のポジションを明確に理解することができます。
チーズソースの地域別および世界市場動向、主要企業、市場セグメント、応用分野、市場成長戦略の分析を含みます。

本レポートをご購入いただくと、以下の特典があります:
四半期ごとの最新情報および*(コーポレート・ライセンスの場合のみ、表示価格でのご提供となります。)
ご購入前またはご購入後に、ご希望の企業プロフィールを5社追加で無料アップデート
5ユーザー・ライセンスおよびエンタープライズ・ユーザー・ライセンスのご購入の場合、次期バージョンを無料でご提供します。
アナリストによる16時間のサポート* (購入後、レポートのレビューで追加のデータ要件が見つかった場合、質問や販売後の問い合わせを解決するためにアナリストによる16時間のサポートを受けることができます)
15% の無料カスタマイズ* (レポートの範囲またはセグメントがお客様の要件と一致しない場合、15% は 3 営業日の無料作業に相当します。)
ファイブおよびエンタープライズ・ユーザー・ライセンスの無料データ・パック。(エクセル版レポート)
レポートが6~12ヶ月以上前の場合、無料で更新。
24時間優先対応
業界の最新情報とホワイトペーパーを無料で提供

本レポートで可能なカスタマイズ(別途費用とスケジュールが必要です。)
シナリオ分析と成長トレンド比較
サプライチェーン分析とベンダー利益率
ペインポイント分析
クライアントの関心に応じた企業プロファイルの追加
国や地域の追加分析-市場規模と予測
平均販売価格分析/価格帯分析
企業プロファイルの拡張リスト
過去の市場データ
主要市場セグメント
チーズタイプ別
チェダーチーズ
モッツァレラチーズ
パルメザン
アメリカンチーズ
ブルーチーズ
プロヴォローネ
ゴーダチーズ
モンテロ・ジャック
その他
ソース別
オーガニック
コンベンショナル
エンドユーザー別
一般家庭
レストラン
カフェ
ホテル
企業の社員食堂
ファーストフード店
その他
流通チャネル別
コンビニエンスストア
ハイパーマーケット/スーパーマーケット
専門店
ダイレクト
オンライン・チャネル
その他
地域別
北米
アメリカ
カナダ
メキシコ
ヨーロッパ
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
ロシア
その他のヨーロッパ
アジア太平洋
中国
日本
インド
オーストラリア
韓国
インドネシア
その他のアジア太平洋地域
ラメア
ブラジル
アルゼンチン
UAE
南アフリカ
サウジアラビア
その他の地域
主要市場プレイヤー
キャンベル・スープ・カンパニー
コナグラ・ブランズ
ケリーグループ
ユニリーバ・ピーエルシー
ゲールフーズLLC.
AFP Advanced Food Products, LLC.
タツア
ネスレ
クラフト・ハインツ・カンパニー
ツリーハウスフーズ

ページTOPに戻る


目次

第1章:はじめに
1.1.報告書の記述
1.2.主要市場セグメント
1.3.ステークホルダーにとっての主なメリット
1.4.調査方法
1.4.1.一次調査
1.4.2.二次調査
1.4.3.アナリストのツールとモデル
第2章:エグゼクティブサマリー
2.1.CXOの視点
第3章 市場概要
3.1.市場の定義と範囲
3.2.主な調査結果
3.2.1.主な影響要因
3.2.2.投資ポケットの上位
3.3.ポーターの5つの力分析
3.3.1.サプライヤーの交渉力は中程度
3.3.2.新規参入の脅威は低い
3.3.3.代替品の脅威は中程度
3.3.4.ライバルの激しさは中程度
3.3.5.買い手の交渉力は中程度
3.4.市場力学
3.4.1.原動力
3.4.1.1.コンビニエンス食品への需要の高まり
3.4.1.2.家庭内消費の最大化
3.4.1.3.拡大するファーストフードおよびQSR業界
3.4.2.阻害要因
3.4.2.1.チーズ価格の変動 $チーズの大量摂取に伴う深刻な健康リスク
3.4.3.機会
3.4.3.1.便利ですぐに使える製品への需要
第4章: チーズソース市場、チーズタイプ別
4.1.概要
4.1.1.市場規模と予測
4.2.チェダー
4.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.2.2.地域別市場規模と予測
4.2.3.国別市場シェア分析
4.3.モッツァレラ
4.3.1.主要市場動向、成長要因、機会
4.3.2.地域別市場規模および予測
4.3.3.国別市場シェア分析
4.4.パルメザン
4.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.4.2.市場規模および予測、地域別
4.4.3.国別市場シェア分析
4.5.アメリカ産チーズ
4.5.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.5.2.市場規模および予測、地域別
4.5.3.国別市場シェア分析
4.6.ブルーチーズ
4.6.1.主要市場動向、成長要因、機会
4.6.2.市場規模および予測、地域別
4.6.3.国別市場シェア分析
4.7.プロボローネ
4.7.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.7.2.市場規模および予測、地域別
4.7.3.国別市場シェア分析
4.8.ゴーダ
4.8.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.8.2.市場規模および予測、地域別
4.8.3.国別市場シェア分析
4.9.モンテロ・ジャック
4.9.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.9.2.市場規模および予測、地域別
4.9.3.国別市場シェア分析
4.10.その他
4.10.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.10.2.地域別の市場規模と予測
4.10.3.国別市場シェア分析
第5章 チーズソース市場:ソース別
5.1.概要
5.1.1.市場規模と予測
5.2.オーガニック
5.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.2.2.地域別の市場規模と予測
5.2.3.国別市場シェア分析
5.3.従来型
5.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.3.2.地域別の市場規模と予測
5.3.3.国別市場シェア分析
第6章 チーズソース市場:エンドユーザー別
6.1.概要
6.1.1.市場規模と予測
6.2.世帯数
6.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.2.2.地域別の市場規模と予測
6.2.3.国別市場シェア分析
6.3.レストラン
6.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.3.2.地域別の市場規模と予測
6.3.3.国別市場シェア分析
6.4.カフェ
6.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.4.2.地域別市場規模および予測
6.4.3.国別市場シェア分析
6.5.ホテル
6.5.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.5.2.地域別の市場規模と予測
6.5.3.国別市場シェア分析
6.6.企業社員食堂
6.6.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.6.2.地域別の市場規模と予測
6.6.3.国別市場シェア分析
6.7.ファーストフードジョイント
6.7.1.主要市場動向、成長要因、機会
6.7.2.市場規模および予測、地域別
6.7.3.国別市場シェア分析
6.8.その他
6.8.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.8.2.地域別の市場規模と予測
6.8.3.国別市場シェア分析
第7章 チーズソース市場:流通チャネル別
7.1.概要
7.1.1.市場規模と予測
7.2.コンビニエンスストア
7.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.2.2.地域別市場規模および予測
7.2.3.国別市場シェア分析
7.3.ハイパーマーケット/スーパーマーケット
7.3.1.主要市場動向、成長要因、機会
7.3.2.地域別市場規模および予測
7.3.3.国別市場シェア分析
7.4.専門店
7.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.4.2.地域別市場規模および予測
7.4.3.国別市場シェア分析
7.5.ダイレクト
7.5.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.5.2.地域別の市場規模と予測
7.5.3.国別市場シェア分析
7.6.オンラインチャネル
7.6.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.6.2.地域別市場規模と予測
7.6.3.国別市場シェア分析
7.7.その他
7.7.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.7.2.地域別の市場規模と予測
7.7.3.国別市場シェア分析
第8章 チーズソース市場、地域別
8.1.概要
8.1.1.市場規模および予測 地域別
8.2.北米
8.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
8.2.2.市場規模および予測、チーズタイプ別
8.2.3.市場規模および予測:ソース別
8.2.4.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.2.5.市場規模・予測:流通チャネル別
8.2.6.市場規模・予測:国別
8.2.6.1.米国
8.2.6.1.1.市場規模および予測、チーズタイプ別
8.2.6.1.2.市場規模および予測:ソース別
8.2.6.1.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.2.6.1.4.市場規模・予測:流通チャネル別
8.2.6.2.カナダ
8.2.6.2.1.市場規模および予測:チーズタイプ別
8.2.6.2.2.市場規模および予測:ソース別
8.2.6.2.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.2.6.2.4.市場規模・予測:流通チャネル別
8.2.6.3.メキシコ
8.2.6.3.1.市場規模・予測:チーズタイプ別
8.2.6.3.2.市場規模および予測:ソース別
8.2.6.3.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.2.6.3.4.市場規模・予測:流通チャネル別
8.3.欧州
8.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
8.3.2.市場規模および予測、チーズタイプ別
8.3.3.市場規模および予測:ソース別
8.3.4.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.3.5.市場規模・予測:流通チャネル別
8.3.6.市場規模・予測:国別
8.3.6.1.ドイツ
8.3.6.1.1.市場規模および予測、チーズタイプ別
8.3.6.1.2.市場規模および予測:ソース別
8.3.6.1.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.3.6.1.4.市場規模・予測:流通チャネル別
8.3.6.2.フランス
8.3.6.2.1.市場規模および予測:チーズタイプ別
8.3.6.2.2.市場規模および予測:ソース別
8.3.6.2.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.3.6.2.4.市場規模・予測:流通チャネル別
8.3.6.3.イギリス
8.3.6.3.1.市場規模および予測:チーズタイプ別
8.3.6.3.2.市場規模および予測:ソース別
8.3.6.3.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.3.6.3.4.市場規模・予測:流通チャネル別
8.3.6.4.イタリア
8.3.6.4.1.市場規模および予測:チーズタイプ別
8.3.6.4.2.市場規模および予測:ソース別
8.3.6.4.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.3.6.4.4.市場規模・予測:流通チャネル別
8.3.6.5.スペイン
8.3.6.5.1.市場規模および予測:チーズタイプ別
8.3.6.5.2.市場規模および予測:ソース別
8.3.6.5.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.3.6.5.4.市場規模・予測:流通チャネル別
8.3.6.6.ロシア
8.3.6.6.1.市場規模および予測:チーズタイプ別
8.3.6.6.2.市場規模および予測:ソース別
8.3.6.6.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.3.6.6.4.市場規模・予測:流通チャネル別
8.3.6.7.その他のヨーロッパ
8.3.6.7.1.市場規模および予測:チーズタイプ別
8.3.6.7.2.市場規模および予測:ソース別
8.3.6.7.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.3.6.7.4.市場規模・予測:流通チャネル別
8.4.アジア太平洋地域
8.4.1.主要市場動向、成長要因、機会
8.4.2.市場規模および予測、チーズタイプ別
8.4.3.市場規模および予測:ソース別
8.4.4.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.4.5.市場規模・予測:流通チャネル別
8.4.6.市場規模・予測:国別
8.4.6.1.中国
8.4.6.1.1.市場規模および予測:チーズタイプ別
8.4.6.1.2.市場規模および予測:ソース別
8.4.6.1.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.4.6.1.4.市場規模・予測:流通チャネル別
8.4.6.2.日本
8.4.6.2.1.市場規模および予測:チーズタイプ別
8.4.6.2.2.市場規模および予測:ソース別
8.4.6.2.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.4.6.2.4.市場規模・予測:流通チャネル別
8.4.6.3.インド
8.4.6.3.1.市場規模・予測:チーズタイプ別
8.4.6.3.2.市場規模および予測:ソース別
8.4.6.3.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.4.6.3.4.市場規模・予測:流通チャネル別
8.4.6.4.オーストラリア
8.4.6.4.1.市場規模および予測:チーズタイプ別
8.4.6.4.2.市場規模および予測:ソース別
8.4.6.4.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.4.6.4.4.市場規模・予測:流通チャネル別
8.4.6.5.韓国
8.4.6.5.1.市場規模および予測:チーズタイプ別
8.4.6.5.2.市場規模および予測:ソース別
8.4.6.5.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.4.6.5.4.市場規模・予測:流通チャネル別
8.4.6.6.インドネシア
8.4.6.6.1.市場規模・予測:チーズタイプ別
8.4.6.6.2.市場規模および予測:ソース別
8.4.6.6.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.4.6.6.4.市場規模・予測:流通チャネル別
8.4.6.7.その他のアジア太平洋地域
8.4.6.7.1.市場規模および予測:チーズタイプ別
8.4.6.7.2.市場規模および予測:ソース別
8.4.6.7.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.4.6.7.4.市場規模・予測:流通チャネル別
8.5.ラメア
8.5.1.主要市場動向、成長要因、機会
8.5.2.チーズタイプ別市場規模および予測
8.5.3.市場規模および予測:ソース別
8.5.4.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.5.5.市場規模・予測:流通チャネル別
8.5.6.市場規模・予測:国別
8.5.6.1.ブラジル
8.5.6.1.1.市場規模および予測、チーズタイプ別
8.5.6.1.2.市場規模および予測:ソース別
8.5.6.1.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.5.6.1.4.市場規模・予測:流通チャネル別
8.5.6.2.アルゼンチン
8.5.6.2.1.市場規模および予測:チーズタイプ別
8.5.6.2.2.市場規模および予測:ソース別
8.5.6.2.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.5.6.2.4.市場規模・予測:流通チャネル別
8.5.6.3.アラブ首長国連邦
8.5.6.3.1.チーズタイプ別市場規模および予測
8.5.6.3.2.市場規模および予測:ソース別
8.5.6.3.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.5.6.3.4.市場規模・予測:流通チャネル別
8.5.6.4.南アフリカ
8.5.6.4.1.市場規模および予測:チーズタイプ別
8.5.6.4.2.市場規模および予測:ソース別
8.5.6.4.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.5.6.4.4.市場規模・予測:流通チャネル別
8.5.6.5.サウジアラビア
8.5.6.5.1.市場規模および予測:チーズタイプ別
8.5.6.5.2.市場規模および予測:ソース別
8.5.6.5.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.5.6.5.4.市場規模・予測:流通チャネル別
8.5.6.6.その他の地域
8.5.6.6.1.チーズタイプ別市場規模および予測
8.5.6.6.2.市場規模および予測:ソース別
8.5.6.6.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.5.6.6.4.市場規模・予測:流通チャネル別
第9章 競争環境
9.1.はじめに
9.2.上位の勝利戦略
9.3.トップ10選手の製品マッピング
9.4.競合ダッシュボード
9.5.競合ヒートマップ
9.6.トッププレーヤーのポジショニング、2022年
第10章 企業プロフィール
10.1.ネスレS.A.
10.1.1.会社概要
10.1.2.主要役員
10.1.3.スナップショット
10.1.4.事業セグメント
10.1.5.製品ポートフォリオ
10.1.6.業績
10.2.ユニリーバ
10.2.1.会社概要
10.2.2.主要役員
10.2.3.スナップショット
10.2.4.事業セグメント
10.2.5.製品ポートフォリオ
10.2.6.業績
10.3.キャンベル・スープ・カンパニー
10.3.1.会社概要
10.3.2.主要役員
10.3.3.スナップショット
10.3.4.事業セグメント
10.3.5.製品ポートフォリオ
10.3.6.業績
10.4.ツリーハウス・フーズ社
10.4.1.会社概要
10.4.2.主要役員
10.4.3.スナップショット
10.4.4.事業セグメント
10.4.5.製品ポートフォリオ
10.4.6.業績
10.5.コナ・ブランズ社
10.5.1.会社概要
10.5.2.主要役員
10.5.3.スナップショット
10.5.4.事業セグメント
10.5.5.製品ポートフォリオ
10.5.6.業績
10.6.クラフト・ハインツ・カンパニー
10.6.1.会社概要
10.6.2.主要役員
10.6.3.スナップショット
10.6.4.事業セグメント
10.6.5.製品ポートフォリオ
10.6.6.業績
10.6.7.主な戦略的動きと展開
10.7.ケリーグループ
10.7.1.会社概要
10.7.2.主要役員
10.7.3.スナップショット
10.7.4.事業セグメント
10.7.5.製品ポートフォリオ
10.7.6.業績
10.8.ゲールフーズ
10.8.1.会社概要
10.8.2.主要役員
10.8.3.スナップショット
10.8.4.事業セグメント
10.8.5.製品ポートフォリオ
10.8.6.主な戦略的動きと展開
10.9.AFP Advanced Food Products, LLC.
10.9.1.会社概要
10.9.2.主要役員
10.9.3.スナップショット
10.9.4.事業セグメント
10.9.5.製品ポートフォリオ
10.9.6.主な戦略的動きと展開
10.10.タツア
10.10.1.会社概要
10.10.2.主要役員
10.10.3.スナップショット
10.10.4.事業セグメント
10.10.5.製品ポートフォリオ
10.10.6.業績

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Cheese sauce is a tasty culinary mix made by blending cheese with milk or cream, often thickened with flour. It is a versatile flavor enhancer known for its smooth texture and rich taste. The types of cheese used can vary, offering a wide range of flavors from Cheddar and mozzarella to Gouda and blue cheese. Cheese sauces find common use as toppings, dips, or ingredients in dishes like pasta, veggies, nachos, and more.
The growth of the cheese sauce market is driven by increase in consumption of fast food items, such as pasta, pizza, and burger, in quick-service restaurants (QSRs). Moreover, longer shelf life of cheese sauce products, rise in disposable income, and surge in demand for food products rich in protein content boost the market growth. However, alarming obesity rates coupled with rise in health consciousness among adults, unhealthy additives & ingredients in processed cheese, and perishable nature of cheese products act as major restraints of the market.

The spread of fast-food chains and quick-service restaurants globally is making cheese sauces a popular addition to various menu items. This global trend is boosting the use of cheese sauces, reaching more people in different places. As fast-food places expand globally, they are including cheese sauces in many different dishes, making them more widely available. It not only adds to the variety of food options but also introduces more people to the goodness of cheese sauces.
On the contrary, cheese with low-fat content is gaining significant popularity. This is achieved by manipulation of its rheological & chemical properties. This leads to desirable characteristics and a longer shelf life to cheese products, providing numerous opportunities for market expansion during the forecast period.
Today's consumers, especially millennials and Generation Z, prefer food that is both convenient and nutritious. To obtain the most nutritional benefits for the body, more emphasis is being placed on healthy eating habits and balanced diets. The European Union classifies cheese as a functional food due to the numerous health benefits associated with its consumption. It contains a lot of protein, healthy fats, calcium, vitamin A, B6, and B12 vitamins, as well as phosphorus, zinc, and copper. Cheese is also less lactose and easier to digest.

Lactose intolerance is a clinical disorder in which the body is not able to properly digest lactose, a form of sugar found within milk, resulting in ailments such as stomach cramps, diarrhoea, and gastrointestinal discomfort. Although Parmesan cheese sauce contains little lactose, it can cause discomfort in lactose intolerant individuals. Lactose intolerance is becoming more common worldwide, and it can occur at any age. Market growth is being hampered as a result of this. Furthermore, parmesan cheese is high in sodium. Five grams of parmesan cheese contain 76mg of sodium, making the cheese's sodium concentration very high. Because of its high sodium content, many consumers are avoiding parmesan cheese.
Cheese sauce has grown in popularity in recent years. However, the global vegan population has grown dramatically. According to a report by Grubhub, a leading prepared food delivery service in the U.S., orders for plant-based food and beverages increased by 17%. Many market participants, including a few new entrants, are including plant-based cheese made from cashews, soy, coconut, and almonds in their product offerings.

The cheese sauce market is segmented on the basis of type, source, end user, distribution channel and region. By type, the market is divided into cheddar, mozzarella, parmesan, american cheese, blue cheese, provolone, gouda, montero jack, and others. By source, the market is divided into organic and conventional. By end user, the market is divided into households, restaurants, cafes, hotels, corporate canteen, fast food joints, and others. By distribution channel, the market is segmented into convenience stores, hypermarkets/supermarkets, specialty stores, direct, online channels, and others. Region-wise, the market is analysed across North America (the U.S., Canada, and Mexico), Europe (the UK, Germany, France, Russia, Italy, Spain, and the rest of Europe), Asia-Pacific (China, Japan, India, South Korea, Australia, South Korea, Indonesia, and the rest of Asia-Pacific), and LAMEA (Brazil, Argentina, UAE, South Africa, Saudi Arabia, and the rest of LAMEA).
The major players operating in the market focus on key market strategies, such as mergers, product launches, acquisitions, collaborations, and partnerships. They have been also focusing on strengthening their market reach to maintain their reputation in the ever-competitive market. Some of the key players in the cheese sauce market include Nestle S.A., Campbell Soup Company, Conagra Brands, Inc., The Kraft Heinz Company, Kerry Group plc., Unilever Plc., TreeHouse Foods, Inc., Gehl Foods, LLC., AFP Advanced Food Products, LLC., and Tatua.

Key Benefits For Stakeholders
●This report provides a quantitative analysis of the market segments, current trends, estimations, and dynamics of the cheese sauce market analysis from 2022 to 2032 to identify the prevailing cheese sauce market opportunities.
●The market research is offered along with information related to key drivers, restraints, and opportunities.
●Porter's five forces analysis highlights the potency of buyers and suppliers to enable stakeholders make profit-oriented business decisions and strengthen their supplier-buyer network.
●In-depth analysis of the cheese sauce market segmentation assists to determine the prevailing market opportunities.
●Major countries in each region are mapped according to their revenue contribution to the global market.
●Market player positioning facilitates benchmarking and provides a clear understanding of the present position of the market players.
●The report includes the analysis of the regional as well as global cheese sauce market trends, key players, market segments, application areas, and market growth strategies.

Additional benefits you will get with this purchase are:
● Quarterly Update and* (only available with a corporate license, on listed price)
● 5 additional Company Profile of client Choice pre- or Post-purchase, as a free update.
● Free Upcoming Version on the Purchase of Five and Enterprise User License.
● 16 analyst hours of support* (post-purchase, if you find additional data requirements upon review of the report, you may receive support amounting to 16 analyst hours to solve questions, and post-sale queries)
● 15% Free Customization* (in case the scope or segment of the report does not match your requirements, 15% is equivalent to 3 working days of free work, applicable once)
● Free data Pack on the Five and Enterprise User License. (Excel version of the report)
● Free Updated report if the report is 6-12 months old or older.
● 24-hour priority response*
● Free Industry updates and white papers.

Possible Customization with this report (with additional cost and timeline, please talk to the sales executive to know more)
● Senario Analysis & Growth Trend Comparision
● Supply Chain Analysis & Vendor Margins
● Pain Point Analysis
● Additional company profiles with specific to client's interest
● Additional country or region analysis- market size and forecast
● Average Selling Price Analysis / Price Point Analysis
● Expanded list for Company Profiles
● Historic market data
Key Market Segments
By Cheese Type
● Cheddar
● Mozzarella
● Parmesan
● American Cheese
● Blue Cheese
● Provolone
● Gouda
● Montero Jack
● Others
By Source
● Organic
● Conventional
By End User
● Households
● Restaurants
● Cafes
● Hotels
● Corporate Canteen
● Fast Food Joints
● Others
By Distribution Channel
● Convenience Stores
● Hypermarkets/Supermarkets
● Specialty Stores
● Direct
● Online Channels
● Others
By Region
● North America
○ U.S.
○ Canada
○ Mexico
● Europe
○ Germany
○ France
○ UK
○ Italy
○ Spain
○ Russia
○ Rest of Europe
● Asia-Pacific
○ China
○ Japan
○ India
○ Australia
○ South Korea
○ Indonesia
○ Rest of Asia-Pacific
● LAMEA
○ Brazil
○ Argentina
○ UAE
○ South Africa
○ Saudi Arabia
○ Rest of LAMEA
● Key Market Players
○ Campbell Soup Company
○ Conagra Brands, Inc.
○ Kerry Group plc.
○ Unilever Plc.
○ Gehl Foods, LLC.
○ AFP Advanced Food Products, LLC.
○ Tatua
○ Nestle S.A.
○ The Kraft Heinz Company
○ TreeHouse Foods, Inc.



ページTOPに戻る


Table of Contents

CHAPTER 1: INTRODUCTION
1.1. Report description
1.2. Key market segments
1.3. Key benefits to the stakeholders
1.4. Research methodology
1.4.1. Primary research
1.4.2. Secondary research
1.4.3. Analyst tools and models
CHAPTER 2: EXECUTIVE SUMMARY
2.1. CXO Perspective
CHAPTER 3: MARKET OVERVIEW
3.1. Market definition and scope
3.2. Key findings
3.2.1. Top impacting factors
3.2.2. Top investment pockets
3.3. Porter’s five forces analysis
3.3.1. Moderate bargaining power of suppliers
3.3.2. Low threat of new entrants
3.3.3. Moderate threat of substitutes
3.3.4. Moderate intensity of rivalry
3.3.5. Moderate bargaining power of buyers
3.4. Market dynamics
3.4.1. Drivers
3.4.1.1. Growing Demand for Convenience Foods
3.4.1.2. Maximise in-home consumption
3.4.1.3. Expanding Fast Food and QSR Industry
3.4.2. Restraints
3.4.2.1. Fluctuating Cheese Prices $Serious health risks associated with heavy cheese intake
3.4.3. Opportunities
3.4.3.1. Demand for Convenience and Ready-to-Use Products
CHAPTER 4: CHEESE SAUCE MARKET, BY CHEESE TYPE
4.1. Overview
4.1.1. Market size and forecast
4.2. Cheddar
4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.2.2. Market size and forecast, by region
4.2.3. Market share analysis by country
4.3. Mozzarella
4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.3.2. Market size and forecast, by region
4.3.3. Market share analysis by country
4.4. Parmesan
4.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.4.2. Market size and forecast, by region
4.4.3. Market share analysis by country
4.5. American Cheese
4.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.5.2. Market size and forecast, by region
4.5.3. Market share analysis by country
4.6. Blue Cheese
4.6.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.6.2. Market size and forecast, by region
4.6.3. Market share analysis by country
4.7. Provolone
4.7.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.7.2. Market size and forecast, by region
4.7.3. Market share analysis by country
4.8. Gouda
4.8.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.8.2. Market size and forecast, by region
4.8.3. Market share analysis by country
4.9. Montero Jack
4.9.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.9.2. Market size and forecast, by region
4.9.3. Market share analysis by country
4.10. Others
4.10.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.10.2. Market size and forecast, by region
4.10.3. Market share analysis by country
CHAPTER 5: CHEESE SAUCE MARKET, BY SOURCE
5.1. Overview
5.1.1. Market size and forecast
5.2. Organic
5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.2.2. Market size and forecast, by region
5.2.3. Market share analysis by country
5.3. Conventional
5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.3.2. Market size and forecast, by region
5.3.3. Market share analysis by country
CHAPTER 6: CHEESE SAUCE MARKET, BY END USER
6.1. Overview
6.1.1. Market size and forecast
6.2. Households
6.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.2.2. Market size and forecast, by region
6.2.3. Market share analysis by country
6.3. Restaurants
6.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.3.2. Market size and forecast, by region
6.3.3. Market share analysis by country
6.4. Cafes
6.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.4.2. Market size and forecast, by region
6.4.3. Market share analysis by country
6.5. Hotels
6.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.5.2. Market size and forecast, by region
6.5.3. Market share analysis by country
6.6. Corporate Canteen
6.6.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.6.2. Market size and forecast, by region
6.6.3. Market share analysis by country
6.7. Fast Food Joints
6.7.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.7.2. Market size and forecast, by region
6.7.3. Market share analysis by country
6.8. Others
6.8.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.8.2. Market size and forecast, by region
6.8.3. Market share analysis by country
CHAPTER 7: CHEESE SAUCE MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL
7.1. Overview
7.1.1. Market size and forecast
7.2. Convenience Stores
7.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.2. Market size and forecast, by region
7.2.3. Market share analysis by country
7.3. Hypermarkets/Supermarkets
7.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.2. Market size and forecast, by region
7.3.3. Market share analysis by country
7.4. Specialty Stores
7.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.2. Market size and forecast, by region
7.4.3. Market share analysis by country
7.5. Direct
7.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.2. Market size and forecast, by region
7.5.3. Market share analysis by country
7.6. Online Channels
7.6.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.6.2. Market size and forecast, by region
7.6.3. Market share analysis by country
7.7. Others
7.7.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.7.2. Market size and forecast, by region
7.7.3. Market share analysis by country
CHAPTER 8: CHEESE SAUCE MARKET, BY REGION
8.1. Overview
8.1.1. Market size and forecast By Region
8.2. North America
8.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
8.2.2. Market size and forecast, by Cheese Type
8.2.3. Market size and forecast, by Source
8.2.4. Market size and forecast, by End User
8.2.5. Market size and forecast, by Distribution Channel
8.2.6. Market size and forecast, by country
8.2.6.1. U.S.
8.2.6.1.1. Market size and forecast, by Cheese Type
8.2.6.1.2. Market size and forecast, by Source
8.2.6.1.3. Market size and forecast, by End User
8.2.6.1.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
8.2.6.2. Canada
8.2.6.2.1. Market size and forecast, by Cheese Type
8.2.6.2.2. Market size and forecast, by Source
8.2.6.2.3. Market size and forecast, by End User
8.2.6.2.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
8.2.6.3. Mexico
8.2.6.3.1. Market size and forecast, by Cheese Type
8.2.6.3.2. Market size and forecast, by Source
8.2.6.3.3. Market size and forecast, by End User
8.2.6.3.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
8.3. Europe
8.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
8.3.2. Market size and forecast, by Cheese Type
8.3.3. Market size and forecast, by Source
8.3.4. Market size and forecast, by End User
8.3.5. Market size and forecast, by Distribution Channel
8.3.6. Market size and forecast, by country
8.3.6.1. Germany
8.3.6.1.1. Market size and forecast, by Cheese Type
8.3.6.1.2. Market size and forecast, by Source
8.3.6.1.3. Market size and forecast, by End User
8.3.6.1.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
8.3.6.2. France
8.3.6.2.1. Market size and forecast, by Cheese Type
8.3.6.2.2. Market size and forecast, by Source
8.3.6.2.3. Market size and forecast, by End User
8.3.6.2.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
8.3.6.3. UK
8.3.6.3.1. Market size and forecast, by Cheese Type
8.3.6.3.2. Market size and forecast, by Source
8.3.6.3.3. Market size and forecast, by End User
8.3.6.3.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
8.3.6.4. Italy
8.3.6.4.1. Market size and forecast, by Cheese Type
8.3.6.4.2. Market size and forecast, by Source
8.3.6.4.3. Market size and forecast, by End User
8.3.6.4.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
8.3.6.5. Spain
8.3.6.5.1. Market size and forecast, by Cheese Type
8.3.6.5.2. Market size and forecast, by Source
8.3.6.5.3. Market size and forecast, by End User
8.3.6.5.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
8.3.6.6. Russia
8.3.6.6.1. Market size and forecast, by Cheese Type
8.3.6.6.2. Market size and forecast, by Source
8.3.6.6.3. Market size and forecast, by End User
8.3.6.6.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
8.3.6.7. Rest of Europe
8.3.6.7.1. Market size and forecast, by Cheese Type
8.3.6.7.2. Market size and forecast, by Source
8.3.6.7.3. Market size and forecast, by End User
8.3.6.7.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
8.4. Asia-Pacific
8.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
8.4.2. Market size and forecast, by Cheese Type
8.4.3. Market size and forecast, by Source
8.4.4. Market size and forecast, by End User
8.4.5. Market size and forecast, by Distribution Channel
8.4.6. Market size and forecast, by country
8.4.6.1. China
8.4.6.1.1. Market size and forecast, by Cheese Type
8.4.6.1.2. Market size and forecast, by Source
8.4.6.1.3. Market size and forecast, by End User
8.4.6.1.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
8.4.6.2. Japan
8.4.6.2.1. Market size and forecast, by Cheese Type
8.4.6.2.2. Market size and forecast, by Source
8.4.6.2.3. Market size and forecast, by End User
8.4.6.2.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
8.4.6.3. India
8.4.6.3.1. Market size and forecast, by Cheese Type
8.4.6.3.2. Market size and forecast, by Source
8.4.6.3.3. Market size and forecast, by End User
8.4.6.3.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
8.4.6.4. Australia
8.4.6.4.1. Market size and forecast, by Cheese Type
8.4.6.4.2. Market size and forecast, by Source
8.4.6.4.3. Market size and forecast, by End User
8.4.6.4.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
8.4.6.5. South Korea
8.4.6.5.1. Market size and forecast, by Cheese Type
8.4.6.5.2. Market size and forecast, by Source
8.4.6.5.3. Market size and forecast, by End User
8.4.6.5.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
8.4.6.6. Indonesia
8.4.6.6.1. Market size and forecast, by Cheese Type
8.4.6.6.2. Market size and forecast, by Source
8.4.6.6.3. Market size and forecast, by End User
8.4.6.6.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
8.4.6.7. Rest of Asia-Pacific
8.4.6.7.1. Market size and forecast, by Cheese Type
8.4.6.7.2. Market size and forecast, by Source
8.4.6.7.3. Market size and forecast, by End User
8.4.6.7.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
8.5. LAMEA
8.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
8.5.2. Market size and forecast, by Cheese Type
8.5.3. Market size and forecast, by Source
8.5.4. Market size and forecast, by End User
8.5.5. Market size and forecast, by Distribution Channel
8.5.6. Market size and forecast, by country
8.5.6.1. Brazil
8.5.6.1.1. Market size and forecast, by Cheese Type
8.5.6.1.2. Market size and forecast, by Source
8.5.6.1.3. Market size and forecast, by End User
8.5.6.1.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
8.5.6.2. Argentina
8.5.6.2.1. Market size and forecast, by Cheese Type
8.5.6.2.2. Market size and forecast, by Source
8.5.6.2.3. Market size and forecast, by End User
8.5.6.2.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
8.5.6.3. UAE
8.5.6.3.1. Market size and forecast, by Cheese Type
8.5.6.3.2. Market size and forecast, by Source
8.5.6.3.3. Market size and forecast, by End User
8.5.6.3.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
8.5.6.4. South Africa
8.5.6.4.1. Market size and forecast, by Cheese Type
8.5.6.4.2. Market size and forecast, by Source
8.5.6.4.3. Market size and forecast, by End User
8.5.6.4.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
8.5.6.5. Saudi Arabia
8.5.6.5.1. Market size and forecast, by Cheese Type
8.5.6.5.2. Market size and forecast, by Source
8.5.6.5.3. Market size and forecast, by End User
8.5.6.5.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
8.5.6.6. Rest of LAMEA
8.5.6.6.1. Market size and forecast, by Cheese Type
8.5.6.6.2. Market size and forecast, by Source
8.5.6.6.3. Market size and forecast, by End User
8.5.6.6.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
CHAPTER 9: COMPETITIVE LANDSCAPE
9.1. Introduction
9.2. Top winning strategies
9.3. Product mapping of top 10 player
9.4. Competitive dashboard
9.5. Competitive heatmap
9.6. Top player positioning, 2022
CHAPTER 10: COMPANY PROFILES
10.1. Nestle S.A.
10.1.1. Company overview
10.1.2. Key executives
10.1.3. Company snapshot
10.1.4. Operating business segments
10.1.5. Product portfolio
10.1.6. Business performance
10.2. Unilever Plc.
10.2.1. Company overview
10.2.2. Key executives
10.2.3. Company snapshot
10.2.4. Operating business segments
10.2.5. Product portfolio
10.2.6. Business performance
10.3. Campbell Soup Company
10.3.1. Company overview
10.3.2. Key executives
10.3.3. Company snapshot
10.3.4. Operating business segments
10.3.5. Product portfolio
10.3.6. Business performance
10.4. TreeHouse Foods, Inc.
10.4.1. Company overview
10.4.2. Key executives
10.4.3. Company snapshot
10.4.4. Operating business segments
10.4.5. Product portfolio
10.4.6. Business performance
10.5. Conagra Brands, Inc.
10.5.1. Company overview
10.5.2. Key executives
10.5.3. Company snapshot
10.5.4. Operating business segments
10.5.5. Product portfolio
10.5.6. Business performance
10.6. The Kraft Heinz Company
10.6.1. Company overview
10.6.2. Key executives
10.6.3. Company snapshot
10.6.4. Operating business segments
10.6.5. Product portfolio
10.6.6. Business performance
10.6.7. Key strategic moves and developments
10.7. Kerry Group plc.
10.7.1. Company overview
10.7.2. Key executives
10.7.3. Company snapshot
10.7.4. Operating business segments
10.7.5. Product portfolio
10.7.6. Business performance
10.8. Gehl Foods, LLC.
10.8.1. Company overview
10.8.2. Key executives
10.8.3. Company snapshot
10.8.4. Operating business segments
10.8.5. Product portfolio
10.8.6. Key strategic moves and developments
10.9. AFP Advanced Food Products, LLC.
10.9.1. Company overview
10.9.2. Key executives
10.9.3. Company snapshot
10.9.4. Operating business segments
10.9.5. Product portfolio
10.9.6. Key strategic moves and developments
10.10. Tatua
10.10.1. Company overview
10.10.2. Key executives
10.10.3. Company snapshot
10.10.4. Operating business segments
10.10.5. Product portfolio
10.10.6. Business performance

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(食品)の最新刊レポート

Allied Market Research社の食品・飲料分野での最新刊レポート


よくあるご質問


Allied Market Research社はどのような調査会社ですか?


アライドマーケットリサーチ(Allied Market Research)は世界の多様な市場に関する戦略や将来推計、成長/衰退予測、機会分析、消費者調査などを行い、市場調査レポートを積極的に出版しています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/03 10:26

150.96 円

158.85 円

193.76 円

ページTOPに戻る