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銀行業務における不正管理市場:コンポーネント別(ソリューション、サービス)、不正タイプ別(支払不正、融資不正、ID窃盗、マネーロンダリング、その他)、用途別(不正検知・防止システム、ID・アクセス管理(IAM)、顧客認証、取引監視、その他):2023年~2032年の世界の機会分析と産業予測


Fraud Management in Banking Market By Component (Solution, Service), By Fraud Type (Payment Fraud, Loan Fraud, Identity Theft, Money Laundering, Others), By Application (Fraud Detection and Prevention Systems, Identity and Access Management (IAM), Customer Authentication, Transaction Monitoring, Others): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2023-2032

銀行業務における不正管理とは、不正行為や未承認取引を検知、防止、軽減するために金融機関が実施するプロセス、戦略、テクノロジーを指す。さらに、銀行業務における不正管理は、強固な顧客認証、アクセス制御... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Allied Market Research
アライドマーケットリサーチ
2023年11月30日 US$5,730
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サマリー

銀行業務における不正管理とは、不正行為や未承認取引を検知、防止、軽減するために金融機関が実施するプロセス、戦略、テクノロジーを指す。さらに、銀行業務における不正管理は、強固な顧客認証、アクセス制御、不正防止ポリシーなど、不正行為を事前に抑止するための対策を実施するのに役立ちます。これには、セキュリティのベストプラクティスについて顧客を教育することも含まれます。さらに、詐欺師は検知の罠から逃れるために、新しい手法と従来の手法を組み合わせて侵入方法を変え続けることがよくあります。彼らはまた、侵入のプロセスを繰り返さないようにする。したがって、高度な不正管理ソリューションは、リアルタイムでデータを監視し、過去のデータを分析して攻撃のパターンを特定できるものでなければなりません。DataVisorの教師なし機械学習(UML)エンジンは、類似した属性を共有する悪意のあるユーザーの相関グループを潜在的に特定できるソリューションの1つです。従来の不正管理アプローチでは、常にモデルを更新するルールベースの教師あり機械学習が一般的で、さまざまな巧妙な不正攻撃の検出にはあまり効果がないことが分かっています。そのため、個人や企業の経済的損失や風評被害を食い止めるために、最新技術に基づく最新の不正管理ソリューションが積極的に採用されている。ビジネス・インテリジェンス(BI)ツールは、あらゆるビジネスで四半期ごとに大量に発生するデータを要約するために従来から使用されていますが、こうした従来の分析手法では、起こり得る結果を予測するための詳細な洞察を粒度レベルで提供することはできません。そのため、予測分析、データマイニング、ビッグデータ分析、機械学習などの高度な分析ツールを採用する金融機関が増えており、大量のデータを調査し、地域レベルやグローバルレベルでさまざまな業界のさまざまな傾向を示すパターンを抽出している。これらのツールは、データを解釈する数学的アプローチと、パターンを特定し、相関関係を形成し、データセットをグループ化するためのディープラーニングなどの機械学習技術に基づいている。履歴データを識別可能なパターンに整理することで、企業は不正管理ソリューションを活用して必要なアクションを発動し、予見可能な脅威に対抗することができる。

オンライン・バンキング・アプリケーションとモバイル・バンキング・サービスの採用が増加し、金融詐欺の発生件数が増加していることが、世界のバンキング不正管理市場の成長を後押ししている。また、デジタルトランスフォーメーション技術の利用の増加は、銀行業務における不正管理市場の成長にプラスの影響を与えます。しかし、誤検知率の上昇と不正の複雑化は、銀行業務における不正管理市場の成長を阻害しています。それとは逆に、フィンテック産業におけるイノベーションの増加は、予測期間中、銀行業務における不正管理市場の拡大に有益な機会を提供すると期待されています。
銀行業務における不正管理市場は、コンポーネント、不正タイプ、アプリケーション、地域に基づいてセグメント化される。コンポーネントベースでは、市場はソリューションとサービスに二分される。不正行為のタイプ別では、市場は支払詐欺、融資詐欺、個人情報窃盗、マネーロンダリング、その他に分類される。アプリケーション別では、不正検知・防止システム、ID・アクセス管理(IAM)、顧客認証、取引監視、その他に分類される。地域別では、北米、欧州、アジア太平洋、LAMEAで分析される。
銀行業務における不正管理市場で事業を展開する主要企業は、IBM Corporation、SAS Institute Inc、SAP SE、NICE Actimize、ACI Worldwide Inc、Experian PLC、BAE Systems、FIS global、LexisNexis Risk Solutions、BioCatch Ltd.などである。これらの企業は、市場への浸透を高め、業界での地位を強化するために様々な戦略を採用している。

ステークホルダーにとっての主なメリット
銀行業務における不正管理の世界市場予測を、現在と将来の動向とともに詳細に分析し、差し迫った投資ポケットを説明します。
銀行業務における不正管理の世界市場動向に関する主要な促進要因、阻害要因、機会およびそれらの影響分析に関する情報を提供します。
ポーターのファイブフォース分析により、業界で活動するバイヤーとサプライヤーの影響力を示します。
2023年から2032年までの市場の定量分析により、市場の可能性を判断します。

本書のご購入で得られるその他の特典は以下の通りです:
四半期ごとの最新情報および*(コーポレート・ライセンスの場合のみ、表示価格でのご提供となります。)
無料アップデートとして、購入前または購入後に、クライアントが選択した5つの企業プロフィールを追加。
5ユーザー・ライセンスおよびエンタープライズ・ユーザー・ライセンスのご購入の場合、次期バージョンを無料でご提供します。
アナリストによる16時間のサポート* (購入後、レポートのレビューで追加のデータ要件が見つかった場合、質問や販売後の問い合わせを解決するためにアナリストによる16時間のサポートを受けることができます)
15% の無料カスタマイズ* (レポートの範囲またはセグメントがお客様の要件と一致しない場合、15% は 3 営業日の無料作業に相当します。)
ファイブおよびエンタープライズ・ユーザー・ライセンスの無料データ・パック。(エクセル版レポート)
レポートが6~12ヶ月以上前の場合、無料で更新。
24時間優先対応
業界の最新情報とホワイトペーパーを無料で提供

本レポートのカスタマイズの可能性(別途費用とスケジュールがかかります。)
エンドユーザーの嗜好とペインポイント
地域別の業界ライフサイクル評価
製品ライフサイクル
市場投入戦略
新製品開発/主要メーカーの製品マトリックス
規制ガイドライン
戦略的推奨事項
企業プロファイルの拡張リスト
過去の市場データ
SWOT分析
市場規模および予測
主要市場セグメント
コンポーネント別
ソリューション
サービス別
不正行為の種類別
支払詐欺
融資詐欺
個人情報窃盗
マネーロンダリング
その他
アプリケーション別
不正検知・防止システム
アイデンティティ・アクセス管理(IAM)
顧客認証
トランザクション・モニタリング
その他
地域別
北米
米国
カナダ
ヨーロッパ
イギリス
ドイツ
フランス
イタリア
スペイン
その他のヨーロッパ
アジア太平洋
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
その他のアジア太平洋地域
LAMEA
ラテンアメリカ
中東
アフリカ
主な市場プレイヤー
SAS Institute Inc.
SAP SE
ACI ワールドワイド
BAE システムズ
FIS グローバル
NICE アクティマイズ
エクスペリアンPLC
バイオキャッチ
IBM Corporation
レクシスネクシス・リスク・ソリューションズ

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目次

第1章:はじめに
1.1.報告書の記述
1.2.主要市場セグメント
1.3.ステークホルダーにとっての主なメリット
1.4.調査方法
1.4.1.一次調査
1.4.2.二次調査
1.4.3.アナリストのツールとモデル
第2章:エグゼクティブサマリー
2.1.CXOの視点
第3章 市場概要
3.1.市場の定義と範囲
3.2.主な調査結果
3.2.1.主な影響要因
3.2.2.投資ポケットの上位
3.3.ポーターの5つの力分析
3.3.1.サプライヤーの交渉力の低さ
3.3.2.新規参入の脅威が低い
3.3.3.代替品の脅威が低い
3.3.4.ライバルの激しさが低い
3.3.5.買い手の交渉力が低い
3.4.市場ダイナミクス
3.4.1.原動力
3.4.1.1.オンライン・バンキング・アプリケーションとモバイル・バンキング・サービスの採用拡大
3.4.1.2.金融詐欺の増加
3.4.1.3.デジタル・トランスフォーメーション技術の利用の増加
3.4.2.阻害要因
3.4.2.1.偽陽性率の増加
3.4.2.2.不正行為の複雑化
3.4.3.機会
3.4.3.1.フィンテック業界におけるイノベーションの増加
第4章:銀行業務における不正管理市場、コンポーネント別
4.1.概要
4.1.1.市場規模と予測
4.2.ソリューション
4.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.2.2.地域別の市場規模と予測
4.2.3.国別市場シェア分析
4.3.サービス
4.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.3.2.地域別の市場規模と予測
4.3.3.国別市場シェア分析
第5章 銀行業務における不正管理市場:不正タイプ別
5.1.概要
5.1.1.市場規模と予測
5.2.決済詐欺
5.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.2.2.地域別の市場規模と予測
5.2.3.国別市場シェア分析
5.3.ローン詐欺
5.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.3.2.地域別の市場規模と予測
5.3.3.国別市場シェア分析
5.4.個人情報盗難
5.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.4.2.地域別の市場規模と予測
5.4.3.国別市場シェア分析
5.5.マネーロンダリング
5.5.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.5.2.地域別の市場規模と予測
5.5.3.国別市場シェア分析
5.6.その他
5.6.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.6.2.地域別の市場規模と予測
5.6.3.国別市場シェア分析
第6章 銀行業務における不正管理市場:用途別
6.1.概要
6.1.1.市場規模と予測
6.2.不正検知・防止システム
6.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.2.2.地域別の市場規模と予測
6.2.3.国別市場シェア分析
6.3.アイデンティティ・アクセス管理(IAM)
6.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.3.2.地域別の市場規模と予測
6.3.3.国別市場シェア分析
6.4.顧客認証
6.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.4.2.地域別の市場規模と予測
6.4.3.国別市場シェア分析
6.5.トランザクションモニタリング
6.5.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.5.2.地域別の市場規模と予測
6.5.3.国別市場シェア分析
6.6.その他
6.6.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.6.2.地域別の市場規模と予測
6.6.3.国別市場シェア分析
第7章 銀行業務における不正管理市場:地域別
7.1.概要
7.1.1.市場規模および予測 地域別
7.2.北米
7.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.2.2.市場規模および予測(コンポーネント別
7.2.3.市場規模・予測:不正行為タイプ別
7.2.4.市場規模・予測:アプリケーション別
7.2.5.市場規模・予測:国別
7.2.5.1.米国
7.2.5.1.1.市場規模および予測:コンポーネント別
7.2.5.1.2.市場規模・予測:不正行為タイプ別
7.2.5.1.3.市場規模・予測:アプリケーション別
7.2.5.2.カナダ
7.2.5.2.1.市場規模・予測:コンポーネント別
7.2.5.2.2.市場規模・予測:不正行為タイプ別
7.2.5.2.3.市場規模・予測:アプリケーション別
7.3.欧州
7.3.1.主要市場動向、成長要因、機会
7.3.2.市場規模および予測(コンポーネント別
7.3.3.市場規模・予測:不正行為タイプ別
7.3.4.市場規模・予測:アプリケーション別
7.3.5.市場規模・予測:国別
7.3.5.1.イギリス
7.3.5.1.1.市場規模および予測:コンポーネント別
7.3.5.1.2.市場規模・予測:不正行為タイプ別
7.3.5.1.3.市場規模・予測:アプリケーション別
7.3.5.2.ドイツ
7.3.5.2.1.市場規模・予測:コンポーネント別
7.3.5.2.2.市場規模・予測:不正行為タイプ別
7.3.5.2.3.市場規模・予測:アプリケーション別
7.3.5.3.フランス
7.3.5.3.1.市場規模・予測:コンポーネント別
7.3.5.3.2.市場規模・予測:不正行為タイプ別
7.3.5.3.3.市場規模・予測:アプリケーション別
7.3.5.4.イタリア
7.3.5.4.1.市場規模・予測:コンポーネント別
7.3.5.4.2.市場規模・予測:不正行為タイプ別
7.3.5.4.3.市場規模・予測:アプリケーション別
7.3.5.5.スペイン
7.3.5.5.1.市場規模・予測:コンポーネント別
7.3.5.5.2.市場規模・予測:不正行為タイプ別
7.3.5.5.3.市場規模・予測:アプリケーション別
7.3.5.6.その他のヨーロッパ
7.3.5.6.1.市場規模および予測:コンポーネント別
7.3.5.6.2.市場規模および予測:不正行為タイプ別
7.3.5.6.3.市場規模・予測:アプリケーション別
7.4.アジア太平洋地域
7.4.1.主要市場動向、成長要因、機会
7.4.2.市場規模および予測、コンポーネント別
7.4.3.市場規模・予測:不正行為タイプ別
7.4.4.市場規模・予測:アプリケーション別
7.4.5.市場規模・予測:国別
7.4.5.1.中国
7.4.5.1.1.市場規模・予測:コンポーネント別
7.4.5.1.2.市場規模・予測:詐欺タイプ別
7.4.5.1.3.市場規模・予測:アプリケーション別
7.4.5.2.日本
7.4.5.2.1.市場規模・予測:コンポーネント別
7.4.5.2.2.市場規模・予測:詐欺タイプ別
7.4.5.2.3.市場規模・予測:アプリケーション別
7.4.5.3.インド
7.4.5.3.1.市場規模・予測:コンポーネント別
7.4.5.3.2.市場規模・予測:不正行為タイプ別
7.4.5.3.3.市場規模・予測:アプリケーション別
7.4.5.4.韓国
7.4.5.4.1.市場規模および予測:コンポーネント別
7.4.5.4.2.市場規模および予測:詐欺タイプ別
7.4.5.4.3.市場規模・予測:アプリケーション別
7.4.5.5.オーストラリア
7.4.5.5.1.市場規模・予測:コンポーネント別
7.4.5.5.2.市場規模・予測:不正行為タイプ別
7.4.5.5.3.市場規模・予測:アプリケーション別
7.4.5.6.その他のアジア太平洋地域
7.4.5.6.1.市場規模および予測:コンポーネント別
7.4.5.6.2.市場規模・予測:不正行為タイプ別
7.4.5.6.3.市場規模・予測:アプリケーション別
7.5.ラメア
7.5.1.主要市場動向、成長要因、機会
7.5.2.市場規模および予測(コンポーネント別
7.5.3.市場規模・予測:不正行為タイプ別
7.5.4.市場規模・予測:アプリケーション別
7.5.5.市場規模・予測:国別
7.5.5.1.ラテンアメリカ
7.5.5.1.1.市場規模および予測、コンポーネント別
7.5.5.1.2.市場規模および予測:不正行為タイプ別
7.5.5.1.3.市場規模・予測:アプリケーション別
7.5.5.2.中東
7.5.5.2.1.市場規模・予測:コンポーネント別
7.5.5.2.2.市場規模・予測:不正行為タイプ別
7.5.5.2.3.市場規模・予測:アプリケーション別
7.5.5.3.アフリカ
7.5.5.3.1.市場規模・予測:コンポーネント別
7.5.5.3.2.市場規模・予測:詐欺タイプ別
7.5.5.3.3.市場規模・予測:アプリケーション別
第8章 競争環境
8.1.はじめに
8.2.上位の勝利戦略
8.3.トップ10選手の製品マッピング
8.4.競合ダッシュボード
8.5.競合ヒートマップ
8.6.トッププレーヤーのポジショニング、2022年
第9章 企業プロフィール
9.1.IBMコーポレーション
9.1.1.会社概要
9.1.2.主要役員
9.1.3.スナップショット
9.1.4.事業セグメント
9.1.5.製品ポートフォリオ
9.1.6.業績
9.1.7.主な戦略的動きと展開
9.2.SAS Institute Inc.
9.2.1.会社概要
9.2.2.主要役員
9.2.3.スナップショット
9.2.4.事業セグメント
9.2.5.製品ポートフォリオ
9.2.6.主な戦略的動きと展開
9.3.SAP SE
9.3.1.会社概要
9.3.2.主要役員
9.3.3.スナップショット
9.3.4.事業セグメント
9.3.5.製品ポートフォリオ
9.3.6.業績
9.3.7.主な戦略的動きと展開
9.4.NICEアクティマイズ
9.4.1.会社概要
9.4.2.主要役員
9.4.3.スナップショット
9.4.4.事業セグメント
9.4.5.製品ポートフォリオ
9.4.6.業績
9.4.7.主な戦略的動きと展開
9.5.ACIワールドワイド
9.5.1.会社概要
9.5.2.主要役員
9.5.3.スナップショット
9.5.4.事業セグメント
9.5.5.製品ポートフォリオ
9.5.6.主な戦略的動きと展開
9.6.エクスペリアンPLC
9.6.1.会社概要
9.6.2.主要役員
9.6.3.スナップショット
9.6.4.事業セグメント
9.6.5.製品ポートフォリオ
9.6.6.主な戦略的動きと展開
9.7.BAEシステムズ
9.7.1.会社概要
9.7.2.主要役員
9.7.3.スナップショット
9.7.4.事業セグメント
9.7.5.製品ポートフォリオ
9.7.6.業績
9.8.FISグローバル
9.8.1.会社概要
9.8.2.主要役員
9.8.3.スナップショット
9.8.4.事業セグメント
9.8.5.製品ポートフォリオ
9.8.6.主な戦略的動きと展開
9.9.レクシスネクシスリスクソリューションズ
9.9.1.会社概要
9.9.2.主要役員
9.9.3.スナップショット
9.9.4.事業セグメント
9.9.5.製品ポートフォリオ
9.9.6.業績
9.10.バイオキャッチ社
9.10.1.会社概要
9.10.2.主要役員
9.10.3.スナップショット
9.10.4.事業セグメント
9.10.5.製品ポートフォリオ

 

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Summary

Fraud management in banking refers to the processes, strategies, and technologies implemented by financial institutions to detect, prevent, and mitigate fraudulent activities and unauthorized transactions. Moreover, fraud management in banking helps to implement measures to deter fraud before it occurs, such as robust customer authentication, access controls, and fraud prevention policies. This includes educating customers about security best practices. Furthermore, fraudsters often keep changing their intrusion methods by using a combination of new and conventional methods to escape any detection traps. They also make sure to avoid repeating the processes of intrusion. Hence, advanced fraud management solutions should be capable of monitoring the data in real-time and analysing the historical data to identify the pattern of attacks. DataVisor’s Unsupervised Machine Learning (UML) Engine is one of the solution that can potentially identify the correlated group of malicious users sharing similar attributes. The traditional approach of fraud management typically includes rule-based and supervised machine learning that constantly updates the model and is found to be less effective in detecting various sophisticated fraudulent attacks. Hence, updated fraud management solutions based on the latest technologies are being aggressively adopted to arrest financial and reputational losses for individuals and enterprises. Although business intelligence (BI) tools have been used conventionally to summarize the large volumes of data churned every quarter in any business, these conventional analytics methods cannot provide in-depth insights on a granular level to predict possible outcomes. Hence, advanced analytics tools, such as predictive analytics, data mining, big data analytics, and machine learning, are increasingly adopted by financial institutions to examine large volumes of data and extract patterns showcasing various trends across various industries on regional and global levels. These tools are based on a mathematical approach to interpreting data and machine learning techniques, such as deep learning, to identify patterns, form correlations, and group the data sets. Arranging the historical data in an identifiable pattern allows enterprises to counter foreseeable threats by triggering required actions leveraging fraud management solutions.

The rise in the adoption of online banking applications & mobile banking services and the increase in incidences of financial fraud boost the growth of global fraud management in the banking market. In addition, the increase in the use of digital transformation technology positively impacts growth of the fraud management in the banking market. However, the rise in incidents of false positive rates and growing fraud complexity hamper fraud management in banking market growth. On the contrary, the rise in innovations in the fintech industry is expected to offer remunerative opportunities for the expansion of fraud management in the banking market during the forecast period.
The fraud management in the banking market is segmented on the basis of component, fraud type, application, and region. On the basis of component, the market is bifurcated into solution and service. On the basis of fraud type, the market is categorized into payment fraud, loan fraud, identity theft, money laundering, and others. By application, it is classified into fraud detection & prevention systems, identity & access management (IAM), customer authentication, transaction monitoring, and others. By region, the market is analyzed across North America, Europe, Asia-Pacific, and LAMEA.
The key players that operate in the fraud management in banking market are IBM Corporation, SAS Institute Inc, SAP SE, NICE Actimize, ACI Worldwide Inc, Experian PLC, BAE Systems, FIS global, LexisNexis Risk Solutions, and BioCatch Ltd. These players have adopted various strategies to increase their market penetration and strengthen their position in the industry.

Key Benefits for Stakeholders
●The study provides an in-depth analysis of the global fraud management in banking market forecast along with the current and future trends to explain the imminent investment pockets.
●Information about key drivers, restraints, and opportunities and their impact analysis on global fraud management in banking market trend is provided in the report.
●The Porter’s five forces analysis illustrates the potency of the buyers and suppliers operating in the industry.
●The quantitative analysis of the market from 2023 to 2032 is provided to determine the market potential.

Additional benefits you will get with this purchase are:
● Quarterly Update and* (only available with a corporate license, on listed price)
● 5 additional Company Profile of client Choice pre- or Post-purchase, as a free update.
● Free Upcoming Version on the Purchase of Five and Enterprise User License.
● 16 analyst hours of support* (post-purchase, if you find additional data requirements upon review of the report, you may receive support amounting to 16 analyst hours to solve questions, and post-sale queries)
● 15% Free Customization* (in case the scope or segment of the report does not match your requirements, 15% is equivalent to 3 working days of free work, applicable once)
● Free data Pack on the Five and Enterprise User License. (Excel version of the report)
● Free Updated report if the report is 6-12 months old or older.
● 24-hour priority response*
● Free Industry updates and white papers.

Possible Customization with this report (with additional cost and timeline, please talk to the sales executive to know more)
● End user preferences and pain points
● Industry life cycle assessment, by region
● Product Life Cycles
● Go To Market Strategy
● New Product Development/ Product Matrix of Key Players
● Regulatory Guidelines
● Strategic Recommedations
● Expanded list for Company Profiles
● Historic market data
● SWOT Analysis
● Volume Market Size and Forecast
Key Market Segments
By Component
● Solution
● Service
By Fraud Type
● Payment Fraud
● Loan Fraud
● Identity Theft
● Money Laundering
● Others
By Application
● Fraud Detection and Prevention Systems
● Identity and Access Management (IAM)
● Customer Authentication
● Transaction Monitoring
● Others
By Region
● North America
○ U.S.
○ Canada
● Europe
○ UK
○ Germany
○ France
○ Italy
○ Spain
○ Rest of Europe
● Asia-Pacific
○ China
○ Japan
○ India
○ South Korea
○ Australia
○ Rest of Asia-Pacific
● LAMEA
○ Latin America
○ Middle East
○ Africa
● Key Market Players
○ SAS Institute Inc
○ SAP SE
○ ACI Worldwide Inc
○ BAE Systems
○ FIS Global
○ NICE Actimize
○ Experian PLC
○ BioCatch Ltd.
○ IBM Corporation
○ LexisNexis Risk Solutions



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Table of Contents

CHAPTER 1: INTRODUCTION
1.1. Report description
1.2. Key market segments
1.3. Key benefits to the stakeholders
1.4. Research methodology
1.4.1. Primary research
1.4.2. Secondary research
1.4.3. Analyst tools and models
CHAPTER 2: EXECUTIVE SUMMARY
2.1. CXO Perspective
CHAPTER 3: MARKET OVERVIEW
3.1. Market definition and scope
3.2. Key findings
3.2.1. Top impacting factors
3.2.2. Top investment pockets
3.3. Porter’s five forces analysis
3.3.1. Low bargaining power of suppliers
3.3.2. Low threat of new entrants
3.3.3. Low threat of substitutes
3.3.4. Low intensity of rivalry
3.3.5. Low bargaining power of buyers
3.4. Market dynamics
3.4.1. Drivers
3.4.1.1. Growing adoption of online banking applications and mobile banking services
3.4.1.2. Increase in incidences of financial fraud
3.4.1.3. Increase in use of digital transformation technology
3.4.2. Restraints
3.4.2.1. Growing incidents of false positive rates
3.4.2.2. Rise in fraud complexity
3.4.3. Opportunities
3.4.3.1. Rise in Innovations in the Fintech Industry
CHAPTER 4: FRAUD MANAGEMENT IN BANKING MARKET, BY COMPONENT
4.1. Overview
4.1.1. Market size and forecast
4.2. Solution
4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.2.2. Market size and forecast, by region
4.2.3. Market share analysis by country
4.3. Service
4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.3.2. Market size and forecast, by region
4.3.3. Market share analysis by country
CHAPTER 5: FRAUD MANAGEMENT IN BANKING MARKET, BY FRAUD TYPE
5.1. Overview
5.1.1. Market size and forecast
5.2. Payment Fraud
5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.2.2. Market size and forecast, by region
5.2.3. Market share analysis by country
5.3. Loan Fraud
5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.3.2. Market size and forecast, by region
5.3.3. Market share analysis by country
5.4. Identity Theft
5.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.4.2. Market size and forecast, by region
5.4.3. Market share analysis by country
5.5. Money Laundering
5.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.5.2. Market size and forecast, by region
5.5.3. Market share analysis by country
5.6. Others
5.6.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.6.2. Market size and forecast, by region
5.6.3. Market share analysis by country
CHAPTER 6: FRAUD MANAGEMENT IN BANKING MARKET, BY APPLICATION
6.1. Overview
6.1.1. Market size and forecast
6.2. Fraud Detection and Prevention Systems
6.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.2.2. Market size and forecast, by region
6.2.3. Market share analysis by country
6.3. Identity and Access Management (IAM)
6.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.3.2. Market size and forecast, by region
6.3.3. Market share analysis by country
6.4. Customer Authentication
6.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.4.2. Market size and forecast, by region
6.4.3. Market share analysis by country
6.5. Transaction Monitoring
6.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.5.2. Market size and forecast, by region
6.5.3. Market share analysis by country
6.6. Others
6.6.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.6.2. Market size and forecast, by region
6.6.3. Market share analysis by country
CHAPTER 7: FRAUD MANAGEMENT IN BANKING MARKET, BY REGION
7.1. Overview
7.1.1. Market size and forecast By Region
7.2. North America
7.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.2. Market size and forecast, by Component
7.2.3. Market size and forecast, by Fraud Type
7.2.4. Market size and forecast, by Application
7.2.5. Market size and forecast, by country
7.2.5.1. U.S.
7.2.5.1.1. Market size and forecast, by Component
7.2.5.1.2. Market size and forecast, by Fraud Type
7.2.5.1.3. Market size and forecast, by Application
7.2.5.2. Canada
7.2.5.2.1. Market size and forecast, by Component
7.2.5.2.2. Market size and forecast, by Fraud Type
7.2.5.2.3. Market size and forecast, by Application
7.3. Europe
7.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.2. Market size and forecast, by Component
7.3.3. Market size and forecast, by Fraud Type
7.3.4. Market size and forecast, by Application
7.3.5. Market size and forecast, by country
7.3.5.1. UK
7.3.5.1.1. Market size and forecast, by Component
7.3.5.1.2. Market size and forecast, by Fraud Type
7.3.5.1.3. Market size and forecast, by Application
7.3.5.2. Germany
7.3.5.2.1. Market size and forecast, by Component
7.3.5.2.2. Market size and forecast, by Fraud Type
7.3.5.2.3. Market size and forecast, by Application
7.3.5.3. France
7.3.5.3.1. Market size and forecast, by Component
7.3.5.3.2. Market size and forecast, by Fraud Type
7.3.5.3.3. Market size and forecast, by Application
7.3.5.4. Italy
7.3.5.4.1. Market size and forecast, by Component
7.3.5.4.2. Market size and forecast, by Fraud Type
7.3.5.4.3. Market size and forecast, by Application
7.3.5.5. Spain
7.3.5.5.1. Market size and forecast, by Component
7.3.5.5.2. Market size and forecast, by Fraud Type
7.3.5.5.3. Market size and forecast, by Application
7.3.5.6. Rest of Europe
7.3.5.6.1. Market size and forecast, by Component
7.3.5.6.2. Market size and forecast, by Fraud Type
7.3.5.6.3. Market size and forecast, by Application
7.4. Asia-Pacific
7.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.2. Market size and forecast, by Component
7.4.3. Market size and forecast, by Fraud Type
7.4.4. Market size and forecast, by Application
7.4.5. Market size and forecast, by country
7.4.5.1. China
7.4.5.1.1. Market size and forecast, by Component
7.4.5.1.2. Market size and forecast, by Fraud Type
7.4.5.1.3. Market size and forecast, by Application
7.4.5.2. Japan
7.4.5.2.1. Market size and forecast, by Component
7.4.5.2.2. Market size and forecast, by Fraud Type
7.4.5.2.3. Market size and forecast, by Application
7.4.5.3. India
7.4.5.3.1. Market size and forecast, by Component
7.4.5.3.2. Market size and forecast, by Fraud Type
7.4.5.3.3. Market size and forecast, by Application
7.4.5.4. South Korea
7.4.5.4.1. Market size and forecast, by Component
7.4.5.4.2. Market size and forecast, by Fraud Type
7.4.5.4.3. Market size and forecast, by Application
7.4.5.5. Australia
7.4.5.5.1. Market size and forecast, by Component
7.4.5.5.2. Market size and forecast, by Fraud Type
7.4.5.5.3. Market size and forecast, by Application
7.4.5.6. Rest of Asia-Pacific
7.4.5.6.1. Market size and forecast, by Component
7.4.5.6.2. Market size and forecast, by Fraud Type
7.4.5.6.3. Market size and forecast, by Application
7.5. LAMEA
7.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.2. Market size and forecast, by Component
7.5.3. Market size and forecast, by Fraud Type
7.5.4. Market size and forecast, by Application
7.5.5. Market size and forecast, by country
7.5.5.1. Latin America
7.5.5.1.1. Market size and forecast, by Component
7.5.5.1.2. Market size and forecast, by Fraud Type
7.5.5.1.3. Market size and forecast, by Application
7.5.5.2. Middle East
7.5.5.2.1. Market size and forecast, by Component
7.5.5.2.2. Market size and forecast, by Fraud Type
7.5.5.2.3. Market size and forecast, by Application
7.5.5.3. Africa
7.5.5.3.1. Market size and forecast, by Component
7.5.5.3.2. Market size and forecast, by Fraud Type
7.5.5.3.3. Market size and forecast, by Application
CHAPTER 8: COMPETITIVE LANDSCAPE
8.1. Introduction
8.2. Top winning strategies
8.3. Product mapping of top 10 player
8.4. Competitive dashboard
8.5. Competitive heatmap
8.6. Top player positioning, 2022
CHAPTER 9: COMPANY PROFILES
9.1. IBM Corporation
9.1.1. Company overview
9.1.2. Key executives
9.1.3. Company snapshot
9.1.4. Operating business segments
9.1.5. Product portfolio
9.1.6. Business performance
9.1.7. Key strategic moves and developments
9.2. SAS Institute Inc
9.2.1. Company overview
9.2.2. Key executives
9.2.3. Company snapshot
9.2.4. Operating business segments
9.2.5. Product portfolio
9.2.6. Key strategic moves and developments
9.3. SAP SE
9.3.1. Company overview
9.3.2. Key executives
9.3.3. Company snapshot
9.3.4. Operating business segments
9.3.5. Product portfolio
9.3.6. Business performance
9.3.7. Key strategic moves and developments
9.4. NICE Actimize
9.4.1. Company overview
9.4.2. Key executives
9.4.3. Company snapshot
9.4.4. Operating business segments
9.4.5. Product portfolio
9.4.6. Business performance
9.4.7. Key strategic moves and developments
9.5. ACI Worldwide Inc
9.5.1. Company overview
9.5.2. Key executives
9.5.3. Company snapshot
9.5.4. Operating business segments
9.5.5. Product portfolio
9.5.6. Key strategic moves and developments
9.6. Experian PLC
9.6.1. Company overview
9.6.2. Key executives
9.6.3. Company snapshot
9.6.4. Operating business segments
9.6.5. Product portfolio
9.6.6. Key strategic moves and developments
9.7. BAE Systems
9.7.1. Company overview
9.7.2. Key executives
9.7.3. Company snapshot
9.7.4. Operating business segments
9.7.5. Product portfolio
9.7.6. Business performance
9.8. FIS Global
9.8.1. Company overview
9.8.2. Key executives
9.8.3. Company snapshot
9.8.4. Operating business segments
9.8.5. Product portfolio
9.8.6. Key strategic moves and developments
9.9. LexisNexis Risk Solutions
9.9.1. Company overview
9.9.2. Key executives
9.9.3. Company snapshot
9.9.4. Operating business segments
9.9.5. Product portfolio
9.9.6. Business performance
9.10. BioCatch Ltd.
9.10.1. Company overview
9.10.2. Key executives
9.10.3. Company snapshot
9.10.4. Operating business segments
9.10.5. Product portfolio

 

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