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銀行業務における不正管理の世界市場規模調査、コンポーネント別(ソリューション、サービス)、不正タイプ別(支払不正、融資不正、個人情報窃盗、マネーロンダリング、その他)、用途別(不正検知・防止システム、アイデンティティ・アクセス管理(IAM)、顧客認証、取引モニタリング、その他)、地域別予測 2022年~2032年


Global Fraud Management in Banking Market Size study, by Component (Solution, Service) by Fraud Type (Payment Fraud, Loan Fraud, Identity Theft, Money Laundering, Others) by Application (Fraud Detection and Prevention Systems, Identity and Access Management (IAM), Customer Authentication, Transaction Monitoring, Others) and Regional Forecasts 2022-2032

銀行業務における不正管理の世界市場規模は、2023年に約79.8億米ドルと評価され、予測期間2024年から2032年にかけて22.8%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。銀行業務における不正管理は、金融機関が... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2024年7月17日 US$4,950
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200 英語

 

サマリー

銀行業務における不正管理の世界市場規模は、2023年に約79.8億米ドルと評価され、予測期間2024年から2032年にかけて22.8%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。銀行業務における不正管理は、金融機関がリスクを軽減し、資産、システム、顧客を保護するために採用するさまざまな洗練された技術を包含する。フォレンジック分析や統計分析、パターン認識、異常検知を活用するこれらの手法は、金融エコシステムの完全性と安全性を維持することを目的としている。同市場の成長は、オンライン・バンキングやモバイル・バンキング・サービスの導入が増加していることと、金融詐欺事件が急増していることが大きな要因となっている。さらに、デジタルトランスフォーメーション技術の統合が不正管理システムの有効性を高め、市場の拡大を促進しています。
銀行業務における不正管理の世界市場は、オンライン・バンキング・アプリケーションやモバイル・バンキング・サービスの導入が増加していることに加え、金融詐欺の発生件数が増加していることが、銀行業務における不正管理の世界市場を牽引しています。デジタルトランスフォーメーション技術の導入は、市場の成長軌道を著しく高めている。さらに、急成長するフィンテック技術革新は、当面の市場拡大に有利な機会をもたらしている。しかし、誤検知率の高さや不正行為の複雑化といった課題に直面しており、これが市場の成長を妨げている。
銀行業務における不正管理の世界市場調査において考慮した主な地域は、アジア太平洋、北米、ヨーロッパ、ラテンアメリカ、その他の地域です。2023年には、金融業務の効率化を目指す中小企業による不正管理ソリューションの採用が増加していることから、北米が圧倒的な市場シェアを占めている。さらに、アジア太平洋地域は、銀行不正管理分野でのウェブベースおよびモバイルベースのビジネスアプリケーション導入の増加に牽引され、予測期間中に大きく成長する見込みである。
本レポートに含まれる主な市場プレイヤー
IBM Corporation
NICE Actimize
レクシスネクシス・リスク・ソリューションズ
エクスペリアンPLC
ACI Worldwide Inc.
SAS Institute Inc.
SAP SE
バイオキャッチ社
FIS グローバル
BAEシステムズ
市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:
コンポーネント別
- ソリューション
- サービス
不正のタイプ別
- 支払詐欺
- 融資詐欺
- 個人情報盗難
- マネーロンダリング
- その他
アプリケーション別
- 不正検知・防止システム
- アイデンティティ・アクセス管理(IAM)
- 顧客認証
- トランザクション・モニタリング
- その他
地域別
北米
- 米国
- カナダ
欧州
- 英国
- ドイツ
- フランス
- スペイン
- イタリア
- ROE
アジア太平洋
- 中国
- インド
- 日本
- オーストラリア
- 韓国
- ロサンゼルス
ラテンアメリカ
- ブラジル
- メキシコ
中東・アフリカ
- サウジアラビア
- 南アフリカ
- RoMEA
調査対象年は以下の通り:
- 過去2022年
- 基準年 - 2023年
- 予測期間 - 2024年から2032年
主な内容
- 2022年から2032年までの10年間の市場推定と予測。
- 各市場セグメントの年換算収益と地域レベル分析。
- 主要地域の国レベル分析による地理的展望の詳細分析。
- 市場の主要プレーヤーに関する情報を含む競争状況。
- 主要事業戦略の分析と今後の市場アプローチに関する提言。
- 市場の競争構造の分析
- 市場の需要側と供給側の分析

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目次

第1章.銀行業務における不正管理の世界市場 エグゼクティブサマリー
1.1.銀行業務における不正管理の世界市場規模・予測(2022年~2032年)
1.2.地域別概要
1.3.セグメント別概要
1.3.1.コンポーネント別
1.3.2.不正行為の種類別
1.3.3.アプリケーション別
1.4.主要動向
1.5.不況の影響
1.6.アナリストの推奨と結論

第2章.銀行業務における不正管理の世界市場定義と調査前提条件
2.1.調査目的
2.2.市場の定義
2.3.調査の前提
2.3.1.包含と除外
2.3.2.限界
2.3.3.供給サイドの分析
2.3.3.1.入手可能性
2.3.3.2.インフラ
2.3.3.3.規制環境
2.3.3.4.市場競争
2.3.3.5.経済性(消費者の視点)
2.3.4.需要サイド分析
2.3.4.1.規制の枠組み
2.3.4.2.技術の進歩
2.3.4.3.環境への配慮
2.3.4.4.消費者の意識と受容
2.4.推定方法
2.5.調査対象年
2.6.通貨換算レート

第3章.銀行業務における不正管理の世界市場ダイナミクス
3.1.市場促進要因
3.1.1.オンラインバンキングアプリケーションの導入増加
3.1.2.金融詐欺事件の増加
3.1.3.デジタルトランスフォーメーション技術の統合
3.2.市場の課題
3.2.1.高い誤検出率
3.2.2.複雑化する不正
3.3.市場機会
3.3.1.フィンテックの革新
3.3.2.ウェブベースおよびモバイルベースのアプリケーションの採用

第4章.銀行業務における不正管理の世界市場産業分析
4.1.ポーターの5フォースモデル
4.1.1.サプライヤーの交渉力
4.1.2.買い手の交渉力
4.1.3.新規参入者の脅威
4.1.4.代替品の脅威
4.1.5.競合他社との競争
4.1.6.ポーターの5フォースモデルへの未来的アプローチ
4.1.7.ポーター5フォースの影響分析
4.2.PESTEL分析
4.2.1.政治的要因
4.2.2.経済的
4.2.3.社会
4.2.4.技術的
4.2.5.環境
4.2.6.法律
4.3.最高の投資機会
4.4.トップ勝ち組戦略
4.5.破壊的トレンド
4.6.業界専門家の視点
4.7.アナリストの推奨と結論

第5章 銀行業務における不正管理銀行業務における不正管理の世界市場 コンポーネント別規模と予測 2022-2032
5.1.セグメントダッシュボード
5.2.銀行業務における不正管理の世界市場コンポーネント別収益動向分析、2022年および2032年 (億米ドル)
5.2.1.ソリューション
5.2.2.サービス

第6章.銀行業務における不正管理の世界市場規模・予測:不正タイプ別 2022-2032
6.1.セグメントダッシュボード
6.2.銀行業務における不正管理の世界市場2022年および2032年の不正行為タイプ別収益動向分析 (億米ドル)
6.2.1.決済詐欺
6.2.2.融資詐欺
6.2.3.個人情報窃盗
6.2.4.マネーロンダリング
6.2.5.その他

第7章.銀行業務における不正管理の世界市場規模・用途別予測 2022-2032
7.1.セグメントダッシュボード
7.2.銀行業務における不正管理の世界市場アプリケーション別収益動向分析、2022年および2032年 (億米ドル)
7.2.1.不正検知・防止システム
7.2.2.アイデンティティ・アクセス管理(IAM)
7.2.3.顧客認証
7.2.4.トランザクション・モニタリング
7.2.5.その他

第8章.銀行業務における不正管理の世界市場規模・地域別予測 2022-2032
8.1.北米の銀行業務における不正管理市場
8.1.1.米国の銀行業務における不正管理市場
8.1.1.1.コンポーネントの内訳サイズと予測、2022年~2032年
8.1.1.2.不正タイプの内訳サイズと予測、2022-2032年
8.1.1.3.アプリケーションの内訳サイズと予測、2022-2032年
8.1.2.カナダの銀行業務における不正管理市場
8.1.2.1.コンポーネントの内訳サイズと予測、2022-2032年
8.1.2.2.不正行為の種類別内訳サイズと予測、2022年〜2032年
8.1.2.3.アプリケーションの内訳サイズと予測、2022-2032年
8.2.銀行業務における欧州の不正管理市場
8.2.1.イギリスの銀行業務における不正管理市場
8.2.2.ドイツの銀行業務における不正管理市場
8.2.3.フランスの銀行業務における不正管理市場
8.2.4.スペインの銀行業務における不正管理市場
8.2.5.イタリアの銀行業務における不正管理市場
8.2.6.その他のヨーロッパの銀行業務における不正管理市場
8.3.アジア太平洋地域の銀行業務における不正管理市場
8.3.1.中国の銀行業務における不正管理市場
8.3.2.インドの銀行業務における不正管理市場
8.3.3.日本の銀行業務における不正管理市場
8.3.4.オーストラリア 銀行業務における不正管理市場
8.3.5.韓国 銀行業務における不正管理市場
8.3.6.その他のアジア太平洋地域の銀行業務における不正管理市場
8.4.ラテンアメリカの銀行業務における不正管理市場
8.4.1.ブラジルの銀行業務における不正管理市場
8.4.2.メキシコ 銀行業務における不正管理市場
8.4.3.その他のラテンアメリカの銀行業務における不正管理市場
8.5.中東・アフリカの銀行業務における不正管理市場
8.5.1.サウジアラビアの銀行業務における不正管理市場
8.5.2.南アフリカの銀行業務における不正管理市場
8.5.3.その他の中東・アフリカの銀行業務における不正管理市場

第9章.競合他社のインテリジェンス
9.1.主要企業のSWOT分析
9.1.1.企業1
9.1.2.企業2
9.1.3.会社3
9.2.トップ市場戦略
9.3.企業プロフィール
9.3.1.IBMコーポレーション
9.3.1.1.主要情報
9.3.1.2.概要
9.3.1.3.財務(データの入手可能性による)
9.3.1.4.製品概要
9.3.1.5.市場戦略
9.3.2.NICEアクティマイズ
9.3.3.レクシスネクシス・リスク・ソリューションズ
9.3.4.エクスペリアンPLC
9.3.5.ACI Worldwide Inc.
9.3.6.SAS Institute Inc.
9.3.7.SAP SE
9.3.8.バイオキャッチ社
9.3.9.FISグローバル
9.3.10.BAEシステムズ

第10章.研究プロセス
10.1.研究プロセス
10.1.1.データマイニング
10.1.2.分析
10.1.3.市場推定
10.1.4.バリデーション
10.1.5.出版
10.2.研究属性

 

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Summary

Global Fraud Management in Banking Market is valued approximately at USD 7.98 billion in 2023 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 22.8% over the forecast period 2024-2032. Fraud management in banking encompasses a range of sophisticated techniques employed by financial institutions to mitigate risks and safeguard their assets, systems, and customers. Utilizing forensic and statistical analysis, pattern recognition, and anomaly detection, these methods aim to preserve the integrity and security of the financial ecosystem. The market's growth is substantially driven by the increasing adoption of online and mobile banking services, coupled with a surge in financial fraud incidents. Furthermore, the integration of digital transformation technologies has amplified the effectiveness of fraud management systems, thereby fostering market expansion.
The Global Fraud Management in Banking Market is driven by rising adoption of online banking applications and mobile banking services, alongside the rising incidences of financial fraud, propels the global fraud management in banking market. The implementation of digital transformation technologies has notably enhanced the market's growth trajectory. Moreover, the burgeoning fintech innovations present lucrative opportunities for the market's expansion in the foreseeable future. However, the market faces challenges, such as high false positive rates and the escalating complexity of fraudulent activities, which impede its progression.
The key regions considered for the Global Fraud Management in Banking Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. In 2023, North America held the dominant market share in 2023, attributed to the increasing adoption of fraud management solutions by small and medium enterprises aiming to streamline financial operations effectively. Furthermore, the Asia-Pacific region is poised for significant growth during the forecast period, driven by the rising implementation of web-based and mobile-based business applications within the banking fraud management sector.
Major market player included in this report are:
IBM Corporation
NICE Actimize
LexisNexis Risk Solutions
Experian PLC
ACI Worldwide Inc.
SAS Institute Inc.
SAP SE
BioCatch Ltd.
FIS Global
BAE Systems
The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Component:
• Solution
• Service
By Fraud Type:
• Payment Fraud
• Loan Fraud
• Identity Theft
• Money Laundering
• Others
By Application:
• Fraud Detection and Prevention Systems
• Identity and Access Management (IAM)
• Customer Authentication
• Transaction Monitoring
• Others
By Region:
North America
• U.S.
• Canada
Europe
• UK
• Germany
• France
• Spain
• Italy
• ROE
Asia Pacific
• China
• India
• Japan
• Australia
• South Korea
• RoAPAC
Latin America
• Brazil
• Mexico
Middle East & Africa
• Saudi Arabia
• South Africa
• RoMEA
Years considered for the study are as follows:
• Historical year – 2022
• Base year – 2023
• Forecast period – 2024 to 2032
Key Takeaways:
• Market Estimates & Forecast for 10 years from 2022 to 2032.
• Annualized revenues and regional level analysis for each market segment.
• Detailed analysis of geographical landscape with Country level analysis of major regions.
• Competitive landscape with information on major players in the market.
• Analysis of key business strategies and recommendations on future market approach.
• Analysis of competitive structure of the market.
• Demand side and supply side analysis of the market



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Table of Contents

Chapter 1. Global Fraud Management in Banking Market Executive Summary
1.1. Global Fraud Management in Banking Market Size & Forecast (2022- 2032)
1.2. Regional Summary
1.3. Segmental Summary
1.3.1. By Component
1.3.2. By Fraud Type
1.3.3. By Application
1.4. Key Trends
1.5. Recession Impact
1.6. Analyst Recommendation & Conclusion

Chapter 2. Global Fraud Management in Banking Market Definition and Research Assumptions
2.1. Research Objective
2.2. Market Definition
2.3. Research Assumptions
2.3.1. Inclusion & Exclusion
2.3.2. Limitations
2.3.3. Supply Side Analysis
2.3.3.1. Availability
2.3.3.2. Infrastructure
2.3.3.3. Regulatory Environment
2.3.3.4. Market Competition
2.3.3.5. Economic Viability (Consumer’s Perspective)
2.3.4. Demand Side Analysis
2.3.4.1. Regulatory frameworks
2.3.4.2. Technological Advancements
2.3.4.3. Environmental Considerations
2.3.4.4. Consumer Awareness & Acceptance
2.4. Estimation Methodology
2.5. Years Considered for the Study
2.6. Currency Conversion Rates

Chapter 3. Global Fraud Management in Banking Market Dynamics
3.1. Market Drivers
3.1.1. Rise in Adoption of Online Banking Applications
3.1.2. Increase in Financial Fraud Incidents
3.1.3. Integration of Digital Transformation Technologies
3.2. Market Challenges
3.2.1. High False Positive Rates
3.2.2. Increasing Fraud Complexity
3.3. Market Opportunities
3.3.1. Innovations in Fintech
3.3.2. Adoption of Web-Based and Mobile-Based Applications

Chapter 4. Global Fraud Management in Banking Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model
4.1.7. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.2. PESTEL Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.2.5. Environmental
4.2.6. Legal
4.3. Top investment opportunity
4.4. Top winning strategies
4.5. Disruptive Trends
4.6. Industry Expert Perspective
4.7. Analyst Recommendation & Conclusion

Chapter 5. Global Fraud Management in Banking Market Size & Forecasts by Component 2022-2032
5.1. Segment Dashboard
5.2. Global Fraud Management in Banking Market: Component Revenue Trend Analysis, 2022 & 2032 (USD Billion)
5.2.1. Solution
5.2.2. Service

Chapter 6. Global Fraud Management in Banking Market Size & Forecasts by Fraud Type 2022-2032
6.1. Segment Dashboard
6.2. Global Fraud Management in Banking Market: Fraud Type Revenue Trend Analysis, 2022 & 2032 (USD Billion)
6.2.1. Payment Fraud
6.2.2. Loan Fraud
6.2.3. Identity Theft
6.2.4. Money Laundering
6.2.5. Others

Chapter 7. Global Fraud Management in Banking Market Size & Forecasts by Application 2022-2032
7.1. Segment Dashboard
7.2. Global Fraud Management in Banking Market: Application Revenue Trend Analysis, 2022 & 2032 (USD Billion)
7.2.1. Fraud Detection and Prevention Systems
7.2.2. Identity and Access Management (IAM)
7.2.3. Customer Authentication
7.2.4. Transaction Monitoring
7.2.5. Others

Chapter 8. Global Fraud Management in Banking Market Size & Forecasts by Region 2022-2032
8.1. North America Fraud Management in Banking Market
8.1.1. U.S. Fraud Management in Banking Market
8.1.1.1. Component breakdown size & forecasts, 2022-2032
8.1.1.2. Fraud Type breakdown size & forecasts, 2022-2032
8.1.1.3. Application breakdown size & forecasts, 2022-2032
8.1.2. Canada Fraud Management in Banking Market
8.1.2.1. Component breakdown size & forecasts, 2022-2032
8.1.2.2. Fraud Type breakdown size & forecasts, 2022-2032
8.1.2.3. Application breakdown size & forecasts, 2022-2032
8.2. Europe Fraud Management in Banking Market
8.2.1. U.K. Fraud Management in Banking Market
8.2.2. Germany Fraud Management in Banking Market
8.2.3. France Fraud Management in Banking Market
8.2.4. Spain Fraud Management in Banking Market
8.2.5. Italy Fraud Management in Banking Market
8.2.6. Rest of Europe Fraud Management in Banking Market
8.3. Asia-Pacific Fraud Management in Banking Market
8.3.1. China Fraud Management in Banking Market
8.3.2. India Fraud Management in Banking Market
8.3.3. Japan Fraud Management in Banking Market
8.3.4. Australia Fraud Management in Banking Market
8.3.5. South Korea Fraud Management in Banking Market
8.3.6. Rest of Asia Pacific Fraud Management in Banking Market
8.4. Latin America Fraud Management in Banking Market
8.4.1. Brazil Fraud Management in Banking Market
8.4.2. Mexico Fraud Management in Banking Market
8.4.3. Rest of Latin America Fraud Management in Banking Market
8.5. Middle East & Africa Fraud Management in Banking Market
8.5.1. Saudi Arabia Fraud Management in Banking Market
8.5.2. South Africa Fraud Management in Banking Market
8.5.3. Rest of Middle East & Africa Fraud Management in Banking Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Key Company SWOT Analysis
9.1.1. Company 1
9.1.2. Company 2
9.1.3. Company 3
9.2. Top Market Strategies
9.3. Company Profiles
9.3.1. IBM Corporation
9.3.1.1. Key Information
9.3.1.2. Overview
9.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.3.1.4. Product Summary
9.3.1.5. Market Strategies
9.3.2. NICE Actimize
9.3.3. LexisNexis Risk Solutions
9.3.4. Experian PLC
9.3.5. ACI Worldwide Inc
9.3.6. SAS Institute Inc
9.3.7. SAP SE
9.3.8. BioCatch Ltd
9.3.9. FIS Global
9.3.10. BAE Systems

Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes

 

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