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クロスボーダー決済市場:チャネル別(銀行振込、送金業者、カード決済、その他)、取引タイプ別(企業間取引(B2B)、顧客間取引(C2B)、企業間取引(B2C)、顧客間取引(C2C))、企業規模別(大企業規模、中小企業規模)、エンドユーザー別(個人、企業):2023年~2032年の世界市場機会分析と産業予測


Cross-border Payments Market By Channel (Bank Transfer, Money Transfer Operator, Card Payment, Others), By Transaction Type (Business to Business (B2B), Customer to Business (C2B), Business to Customer (B2C), Customer to Customer (C2C)), By Enterprise Size (Large Enterprise Size, Small and Medium-sized Enterprises), By End User (Individuals, Businesses): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2023-2032

クロスボーダー決済とは、異なる国に所在する個人、企業、金融機関の間で行われる金融取引および資金の移動を指す。このような取引は国境を越えた資金移動を伴い、多くの場合、通貨換算、国際規制の遵守、送金国... もっと見る

 

 

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Allied Market Research
アライドマーケットリサーチ
2023年11月30日 US$5,730
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サマリー

クロスボーダー決済とは、異なる国に所在する個人、企業、金融機関の間で行われる金融取引および資金の移動を指す。このような取引は国境を越えた資金移動を伴い、多くの場合、通貨換算、国際規制の遵守、送金国・受取国双方の金融機関の協力が必要となる。さらに、国境を越えた資金移動を可能にする金融サービスや環境は、クロスボーダー決済市場と総称される。ある国の人々、企業、組織が別の国の相手とビジネスを行うための支払い、送金、取引のプロセスは、関係するインフラ、テクノロジー、金融機関によって促進される。さらに、この目的を達成するためには、国際電信送金、通貨換算、決済手続き、さまざまな通貨や金融システム間での迅速かつシームレスな資金の流れなど、さまざまなサービスが必要となります。さらに、国境を越えた決済は世界貿易にとって不可欠であり、各国の買い手と売り手の間の商品と決済の流れを簡素化するため、書類による回収や信用状などの貿易金融サービスは、時として国境を越えた決済システムを伴う。さらに、テクノロジーとフィンテックの発展がクロスボーダー決済市場に統合されてきた。ブロックチェーン技術、スマートフォンアプリ、デジタルプラットフォームは、クロスボーダー決済のスピード、効率性、手ごろさを向上させるために利用されている。

クロスボーダー決済市場を牽引しているのは、グローバル化と国際貿易の拡大である。企業の世界的な事業拡大に伴い、国境を越えた貿易が拡大している。企業は国境を越えて製品やサービスを取得・販売しているため、取引を完了するために信頼性が高く効率的なクロスボーダー決済ソリューションが必要とされている。さらに、電子商取引件数の増加がクロスボーダー決済市場の需要を促進している。しかし、複雑な規制環境がクロスボーダー決済市場の拡大を妨げている。各国間で統一された規制がないため、不確実性や矛盾が生じる可能性がある。企業は一貫性のあるプロトコルを導入することが難しく、コンプライアンスへの取り組みがバラバラになったり、クロスボーダー決済プロセスが非効率になったりする可能性があります。さらに、為替リスクやボラティリティも、クロスボーダー決済市場の成長を阻害する要因になります。逆に、クロスボーダー決済市場は、送金サービスに対する需要の高まりから恩恵を受ける可能性があります。クロスボーダー決済企業は、送金サービスのニーズによって新たな市場や顧客を獲得することができる。幅広い顧客を獲得できる企業は、競争力のある価格、透明性、信頼性を備えた送金取引を提供できる企業である。

クロスボーダー決済市場は、チャネル、取引企業規模、エンドユーザー、地域によって区分される。チャネル別では、銀行送金、送金業者、カード決済、その他に、取引タイプ別では、企業間取引(B2B)、顧客間取引(C2B)、企業間取引(B2C)、顧客間取引(C2C)に、企業規模別では、大企業規模、中小企業に、エンドユーザー別では、個人、企業に、地域別では、北米、欧州、アジア太平洋、LAMEAに分析されています。
本レポートでは、Adyen、American Express、FIS、Payoneer Inc.、PayPal Holdings, Inc.、Square, Inc.、Stripe, Inc.、TransferMate、VISA INC.、Western Union Holdings, Inc.など、クロスボーダー決済市場で事業を展開する主要企業のプロフィールを分析している。これらのプレーヤーは、市場浸透率を高め、クロスボーダー決済市場での地位を強化するため、さまざまな戦略を採用している。

ステークホルダーにとっての主なメリット
世界のクロスボーダー決済市場の現状と将来動向を詳細に分析し、有望な投資先を提示します。
主要な促進要因、阻害要因、機会、およびそれらがクロスボーダー決済の世界市場規模に与える影響分析に関する情報を提供します。
ポーターのファイブフォース分析により、業界におけるバイヤーとサプライヤーの影響力を明らかにします。
2022年から2032年までのクロスボーダー決済の世界市場の定量分析により、市場の潜在力を明らかにします。

本レポートをご購入いただくと、以下の特典があります:
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無料アップデートとして、購入前または購入後に、ご希望の会社プロファイルを5つ追加。
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本レポートのカスタマイズの可能性(別途費用とスケジュールが必要です。)
投資機会
製品/セグメント別プレーヤーの市場シェア分析
規制ガイドライン
クライアントの関心に応じた企業プロファイルの追加
国または地域の追加分析-市場規模と予測
世界/地域/国レベルでのプレーヤーの市場シェア分析
SWOT分析
主要市場セグメント
企業規模別
大企業サイズ
中小企業
エンドユーザー別
個人
個人
チャネル別
銀行振込
送金オペレーター
カード決済
その他
取引タイプ別
企業間取引(B2B)
顧客間取引(C2B)
企業対顧客(B2C)
顧客間取引(C2C)
地域別
北米
米国
カナダ
ヨーロッパ
イギリス
ドイツ
フランス
イタリア
スペイン
その他のヨーロッパ
アジア太平洋
中国
日本
インド
オーストラリア
韓国
その他のアジア太平洋地域
ラテンアメリカ
ラテンアメリカ
中東
アフリカ
主な市場プレイヤー
アディエン社
アメリカン・エキスプレス・カンパニー
ペイパル・ホールディングス
スクエア
Visa Inc.
FIS
トランスファーメイト
ウエスタンユニオン・ホールディングス
ストライプ
Payoneer Inc.

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目次

第1章:はじめに
1.1.報告書の記述
1.2.主要市場セグメント
1.3.ステークホルダーにとっての主なメリット
1.4.調査方法
1.4.1.一次調査
1.4.2.二次調査
1.4.3.アナリストのツールとモデル
第2章:エグゼクティブサマリー
2.1.CXOの視点
第3章 市場概要
3.1.市場の定義と範囲
3.2.主な調査結果
3.2.1.主な影響要因
3.2.2.投資ポケットの上位
3.3.ポーターの5つの力分析
3.3.1.サプライヤーの交渉力の低さ
3.3.2.新規参入の脅威が低い
3.3.3.代替品の脅威が低い
3.3.4.ライバルの激しさが低い
3.3.5.買い手の交渉力が低い
3.4.市場ダイナミクス
3.4.1.原動力
3.4.1.1.電子商取引件数の増加
3.4.1.2.グローバル化と国際貿易の増加
3.4.1.3.テクノロジーとフィンテック革新の進展
3.4.2.阻害要因
3.4.2.1.為替リスクとボラティリティ
3.4.2.2.複雑な規制環境
3.4.3.事業機会
3.4.3.1.送金サービスに対する需要の高まり
第4章 クロスボーダー決済市場(チャネル別
4.1.概要
4.1.1.市場規模と予測
4.2.銀行送金
4.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.2.2.地域別の市場規模と予測
4.2.3.国別市場シェア分析
4.3.送金オペレーター
4.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.3.2.地域別の市場規模と予測
4.3.3.国別市場シェア分析
4.4.カード決済
4.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.4.2.地域別の市場規模と予測
4.4.3.国別市場シェア分析
4.5.その他
4.5.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.5.2.地域別の市場規模と予測
4.5.3.国別市場シェア分析
第5章 クロスボーダー決済市場:取引タイプ別
5.1.概要
5.1.1.市場規模と予測
5.2.企業間取引(B2B)
5.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.2.2.地域別の市場規模と予測
5.2.3.国別市場シェア分析
5.3.顧客間取引(C2B)
5.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.3.2.地域別の市場規模と予測
5.3.3.国別市場シェア分析
5.4.企業間取引(B2C)
5.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.4.2.地域別の市場規模と予測
5.4.3.国別市場シェア分析
5.5.顧客間取引(C2C)
5.5.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.5.2.市場規模および予測、地域別
5.5.3.国別市場シェア分析
第6章 クロスボーダー決済市場:企業規模別
6.1.概要
6.1.1.市場規模と予測
6.2.大企業の規模
6.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.2.2.地域別の市場規模と予測
6.2.3.国別市場シェア分析
6.3.中小企業
6.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.3.2.地域別の市場規模と予測
6.3.3.国別市場シェア分析
第7章 クロスボーダー決済市場:エンドユーザー別
7.1.概要
7.1.1.市場規模と予測
7.2.個人
7.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.2.2.地域別の市場規模と予測
7.2.3.国別市場シェア分析
7.3.事業内容
7.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.3.2.地域別の市場規模と予測
7.3.3.国別市場シェア分析
第8章 クロスボーダー決済市場:地域別
8.1.概要
8.1.1.市場規模および予測 地域別
8.2.北米
8.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
8.2.2.市場規模および予測、チャネル別
8.2.3.市場規模・予測:トランザクションタイプ別
8.2.4.市場規模・予測:企業規模別
8.2.5.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.2.6.市場規模・予測:国別
8.2.6.1.米国
8.2.6.1.1.市場規模・予測:チャネル別
8.2.6.1.2.市場規模・予測:トランザクションタイプ別
8.2.6.1.3.市場規模・予測:企業規模別
8.2.6.1.4.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.2.6.2.カナダ
8.2.6.2.1.市場規模・予測:チャネル別
8.2.6.2.2.市場規模・予測:トランザクションタイプ別
8.2.6.2.3.市場規模・予測:企業規模別
8.2.6.2.4.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.3.欧州
8.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
8.3.2.市場規模および予測、チャネル別
8.3.3.市場規模・予測:トランザクションタイプ別
8.3.4.市場規模・予測:企業規模別
8.3.5.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.3.6.市場規模・予測:国別
8.3.6.1.英国
8.3.6.1.1.市場規模・予測:チャネル別
8.3.6.1.2.市場規模・予測:トランザクションタイプ別
8.3.6.1.3.市場規模・予測:企業規模別
8.3.6.1.4.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.3.6.2.ドイツ
8.3.6.2.1.市場規模・予測:チャネル別
8.3.6.2.2.市場規模・予測:取引タイプ別
8.3.6.2.3.市場規模・予測:企業規模別
8.3.6.2.4.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.3.6.3.フランス
8.3.6.3.1.市場規模・予測:チャネル別
8.3.6.3.2.市場規模・予測:取引タイプ別
8.3.6.3.3.市場規模・予測:企業規模別
8.3.6.3.4.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.3.6.4.イタリア
8.3.6.4.1.市場規模・予測:チャネル別
8.3.6.4.2.市場規模・予測:取引タイプ別
8.3.6.4.3.市場規模・予測:企業規模別
8.3.6.4.4.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.3.6.5.スペイン
8.3.6.5.1.市場規模・予測:チャネル別
8.3.6.5.2.市場規模および予測:取引タイプ別
8.3.6.5.3.市場規模・予測:企業規模別
8.3.6.5.4.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.3.6.6.その他のヨーロッパ
8.3.6.6.1.市場規模・予測:チャネル別
8.3.6.6.2.市場規模および予測:取引タイプ別
8.3.6.6.3.市場規模・予測:企業規模別
8.3.6.6.4.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.4.アジア太平洋地域
8.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
8.4.2.市場規模および予測、チャネル別
8.4.3.市場規模・予測:トランザクションタイプ別
8.4.4.市場規模・予測:企業規模別
8.4.5.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.4.6.市場規模・予測:国別
8.4.6.1.中国
8.4.6.1.1.市場規模・予測:チャネル別
8.4.6.1.2.市場規模・予測:トランザクションタイプ別
8.4.6.1.3.市場規模・予測:企業規模別
8.4.6.1.4.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.4.6.2.日本
8.4.6.2.1.市場規模・予測:チャネル別
8.4.6.2.2.市場規模・予測:トランザクションタイプ別
8.4.6.2.3.市場規模・予測:企業規模別
8.4.6.2.4.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.4.6.3.インド
8.4.6.3.1.市場規模・予測:チャネル別
8.4.6.3.2.市場規模・予測:取引タイプ別
8.4.6.3.3.市場規模・予測:企業規模別
8.4.6.3.4.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.4.6.4.オーストラリア
8.4.6.4.1.市場規模・予測:チャネル別
8.4.6.4.2.市場規模・予測:トランザクションタイプ別
8.4.6.4.3.市場規模・予測:企業規模別
8.4.6.4.4.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.4.6.5.韓国
8.4.6.5.1.市場規模および予測:チャネル別
8.4.6.5.2.市場規模および予測:トランザクションタイプ別
8.4.6.5.3.市場規模・予測:企業規模別
8.4.6.5.4.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.4.6.6.その他のアジア太平洋地域
8.4.6.6.1.市場規模・予測:チャネル別
8.4.6.6.2.市場規模および予測:トランザクションタイプ別
8.4.6.6.3.市場規模・予測:企業規模別
8.4.6.6.4.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.5.ラメア
8.5.1.主要市場動向、成長要因、機会
8.5.2.市場規模および予測(チャネル別
8.5.3.市場規模・予測:取引タイプ別
8.5.4.市場規模・予測:企業規模別
8.5.5.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.5.6.市場規模・予測:国別
8.5.6.1.ラテンアメリカ
8.5.6.1.1.市場規模・予測、チャネル別
8.5.6.1.2.市場規模および予測:取引タイプ別
8.5.6.1.3.市場規模・予測:企業規模別
8.5.6.1.4.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.5.6.2.中東
8.5.6.2.1.市場規模および予測:チャネル別
8.5.6.2.2.市場規模および予測:取引タイプ別
8.5.6.2.3.市場規模・予測:企業規模別
8.5.6.2.4.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.5.6.3.アフリカ
8.5.6.3.1.市場規模・予測:チャネル別
8.5.6.3.2.市場規模・予測:取引タイプ別
8.5.6.3.3.市場規模・予測:企業規模別
8.5.6.3.4.市場規模・予測:エンドユーザー別
第9章 競争環境
9.1.はじめに
9.2.上位の勝利戦略
9.3.トップ10選手の製品マッピング
9.4.競合ダッシュボード
9.5.競合ヒートマップ
9.6.トッププレーヤーのポジショニング、2022年
第10章 企業プロフィール
10.1.アディエンN.V.
10.1.1.会社概要
10.1.2.主要役員
10.1.3.スナップショット
10.1.4.事業セグメント
10.1.5.製品ポートフォリオ
10.1.6.業績
10.2.アメリカン・エキスプレス・カンパニー
10.2.1.会社概要
10.2.2.主要役員
10.2.3.スナップショット
10.2.4.事業セグメント
10.2.5.製品ポートフォリオ
10.2.6.業績
10.2.7.主な戦略的動きと展開
10.3.FIS
10.3.1.会社概要
10.3.2.主要役員
10.3.3.スナップショット
10.3.4.事業セグメント
10.3.5.製品ポートフォリオ
10.3.6.業績
10.4.ペイオニア
10.4.1.会社概要
10.4.2.主要役員
10.4.3.スナップショット
10.4.4.事業セグメント
10.4.5.製品ポートフォリオ
10.4.6.業績
10.4.7.主な戦略的動きと展開
10.5.ペイパル・ホールディングス
10.5.1.会社概要
10.5.2.主要役員
10.5.3.スナップショット
10.5.4.事業セグメント
10.5.5.製品ポートフォリオ
10.5.6.業績
10.5.7.主な戦略的動きと展開
10.6.スクエア
10.6.1.会社概要
10.6.2.主要役員
10.6.3.スナップショット
10.6.4.事業セグメント
10.6.5.製品ポートフォリオ
10.6.6.業績
10.7.ストライプ
10.7.1.会社概要
10.7.2.主要役員
10.7.3.スナップショット
10.7.4.事業セグメント
10.7.5.製品ポートフォリオ
10.8.トランスファーメイト
10.8.1.会社概要
10.8.2.主要役員
10.8.3.スナップショット
10.8.4.事業セグメント
10.8.5.製品ポートフォリオ
10.8.6.主な戦略的動きと展開
10.9.ビザ社
10.9.1.会社概要
10.9.2.主要役員
10.9.3.スナップショット
10.9.4.事業セグメント
10.9.5.製品ポートフォリオ
10.9.6.業績
10.9.7.主な戦略的動きと展開
10.10.ウエスタンユニオン・ホールディングス
10.10.1.会社概要
10.10.2.主要役員
10.10.3.スナップショット
10.10.4.事業セグメント
10.10.5.製品ポートフォリオ
10.10.6.業績
10.10.7.主な戦略的動きと展開

 

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Summary

Cross-border payments refer to financial transactions and the movement of money between individuals, businesses, or financial institutions located in different countries. Such transactions involve the transfer of funds across national borders and often require currency conversion, adherence to international regulations, and cooperation between financial institutions in both the sending and receiving countries. Furthermore, the financial services and environment that enable the movement of funds across national borders are collectively referred to as the cross-border payment market. The payment, transfer, and transaction processes that allow people, companies, and organizations in one nation to conduct business with counterparts in another are facilitated by the infrastructure, technologies, and financial institutions that are involved. Moreover, achieving this aim entails a variety of services including international wire transfers, currency conversion, and settlement procedures as well as the rapid and seamless flow of funds between various currencies and financial systems. Furthermore, cross border payments are essential to global trade, in order to simplify the flow of commodities and payments between buyers and sellers in various countries, trade finance services, such as documentary collections and letters of credit, sometimes entail cross-border payment systems. In addition, technology and fintech developments have been integrated in the cross-border payment market. Blockchain technology, smartphone apps, and digital platforms are being used to improve cross-border payment speed, efficiency, and affordability.

The cross-border payments market is driven by the increase in globalization and international trade. Cross-border trade is growing in line with enterprises expanding their operations worldwide. Businesses transnationally acquire and sell products and services; thus, they need cross-border payment solutions that are dependable and efficient to complete transactions. Furthermore, rise in the number of e-commerce transaction trades is driving the demand for the cross border payments market. However, Complex regulatory environment hampering the expansion of cross-border payments markets. Uncertainties and inconsistencies may result from the absence of uniform regulations among nations. Organizations may encounter difficulties putting consistent protocols in place, which could lead to disconnected compliance efforts and possible inefficiencies in cross-border payments processes. Furthermore, currency exchange risks and volatility must restrict the cross-border payments market growth. On the contrary, the cross-border payments market can benefit from rise in demand for remittance services. Cross-border payment companies can reach new markets and customers due to the need for remittance services. Businesses that can attract a wider customers are those that can provide remittance transactions with competitive prices, transparency, and dependability.

The cross-border payments market is segmented on the basis of channel, transaction enterprise size, end-user, and region. On the basis of channel, the market is segmented into bank transfer, money transfer operator, card payment, and others, by transaction type, it is segmented into business to business (B2B), customer to business (C2B), business to customer (B2C), and customer to customer (C2C), on the basis enterprise size it is segmented into large enterprise size, and small and medium-sized enterprises, by end user, it is bifurcated into individuals, and business, and On the basis of region, it is analyzed across North America, Europe, Asia-Pacific, and LAMEA.
The report analyses the profiles of key players operating in the cross-border payments market such as Adyen, American Express, FIS, Payoneer Inc., PayPal Holdings, Inc., Square, Inc, Stripe, Inc., TransferMate, VISA INC., Western Union Holdings, Inc. These players have adopted various strategies to increase their market penetration and strengthen their position in the cross-border payments market.

Key Benefits for Stakeholders
●The study provides in-depth analysis of the global cross-border payments market along with the current & future trends to illustrate the imminent investment pockets.
●Information about key drivers, restrains, & opportunities and their impact analysis on the global cross-border payments market size are provided in the report.
●Porter’s five forces analysis illustrates the potency of buyers and suppliers operating in the industry.
●The quantitative analysis of the global cross-border payments market from 2022 to 2032 is provided to determine the market potential.

Additional benefits you will get with this purchase are:
● Quarterly Update and* (only available with a corporate license, on listed price)
● 5 additional Company Profile of client Choice pre- or Post-purchase, as a free update.
● Free Upcoming Version on the Purchase of Five and Enterprise User License.
● 16 analyst hours of support* (post-purchase, if you find additional data requirements upon review of the report, you may receive support amounting to 16 analyst hours to solve questions, and post-sale queries)
● 15% Free Customization* (in case the scope or segment of the report does not match your requirements, 15% is equivalent to 3 working days of free work, applicable once)
● Free data Pack on the Five and Enterprise User License. (Excel version of the report)
● Free Updated report if the report is 6-12 months old or older.
● 24-hour priority response*
● Free Industry updates and white papers.

Possible Customization with this report (with additional cost and timeline, please talk to the sales executive to know more)
● Investment Opportunities
● Market share analysis of players by products/segments
● Regulatory Guidelines
● Additional company profiles with specific to client's interest
● Additional country or region analysis- market size and forecast
● Market share analysis of players at global/region/country level
● SWOT Analysis
Key Market Segments
By Enterprise Size
● Large Enterprise Size
● Small and Medium-sized Enterprises
By End User
● Individuals
● Businesses
By Channel
● Bank Transfer
● Money Transfer Operator
● Card Payment
● Others
By Transaction Type
● Business to Business (B2B)
● Customer to Business (C2B)
● Business to Customer (B2C)
● Customer to Customer (C2C)
By Region
● North America
○ U.S.
○ Canada
● Europe
○ UK
○ Germany
○ France
○ Italy
○ Spain
○ Rest of Europe
● Asia-Pacific
○ China
○ Japan
○ India
○ Australia
○ South Korea
○ Rest of Asia-Pacific
● LAMEA
○ Latin America
○ Middle East
○ Africa
● Key Market Players
○ Adyen N.V.
○ American Express Company
○ PayPal Holdings, Inc.
○ Square, Inc.
○ Visa Inc.
○ FIS
○ TransferMate
○ Western Union Holdings, Inc.
○ Stripe, Inc.
○ Payoneer Inc.



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Table of Contents

CHAPTER 1: INTRODUCTION
1.1. Report description
1.2. Key market segments
1.3. Key benefits to the stakeholders
1.4. Research methodology
1.4.1. Primary research
1.4.2. Secondary research
1.4.3. Analyst tools and models
CHAPTER 2: EXECUTIVE SUMMARY
2.1. CXO Perspective
CHAPTER 3: MARKET OVERVIEW
3.1. Market definition and scope
3.2. Key findings
3.2.1. Top impacting factors
3.2.2. Top investment pockets
3.3. Porter’s five forces analysis
3.3.1. Low bargaining power of suppliers
3.3.2. Low threat of new entrants
3.3.3. Low threat of substitutes
3.3.4. Low intensity of rivalry
3.3.5. Low bargaining power of buyers
3.4. Market dynamics
3.4.1. Drivers
3.4.1.1. Rise in number of e-commerce transactions
3.4.1.2. Increase in globalization and international trade
3.4.1.3. Advancements in technology and fintech innovation
3.4.2. Restraints
3.4.2.1. Currency exchange risks and volatility
3.4.2.2. Complex regulatory environment
3.4.3. Opportunities
3.4.3.1. Rise in demand for remittance services
CHAPTER 4: CROSS-BORDER PAYMENTS MARKET, BY CHANNEL
4.1. Overview
4.1.1. Market size and forecast
4.2. Bank Transfer
4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.2.2. Market size and forecast, by region
4.2.3. Market share analysis by country
4.3. Money Transfer Operator
4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.3.2. Market size and forecast, by region
4.3.3. Market share analysis by country
4.4. Card Payment
4.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.4.2. Market size and forecast, by region
4.4.3. Market share analysis by country
4.5. Others
4.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.5.2. Market size and forecast, by region
4.5.3. Market share analysis by country
CHAPTER 5: CROSS-BORDER PAYMENTS MARKET, BY TRANSACTION TYPE
5.1. Overview
5.1.1. Market size and forecast
5.2. Business to Business (B2B)
5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.2.2. Market size and forecast, by region
5.2.3. Market share analysis by country
5.3. Customer to Business (C2B)
5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.3.2. Market size and forecast, by region
5.3.3. Market share analysis by country
5.4. Business to Customer (B2C)
5.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.4.2. Market size and forecast, by region
5.4.3. Market share analysis by country
5.5. Customer to Customer (C2C)
5.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.5.2. Market size and forecast, by region
5.5.3. Market share analysis by country
CHAPTER 6: CROSS-BORDER PAYMENTS MARKET, BY ENTERPRISE SIZE
6.1. Overview
6.1.1. Market size and forecast
6.2. Large Enterprise Size
6.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.2.2. Market size and forecast, by region
6.2.3. Market share analysis by country
6.3. Small and Medium-sized Enterprises
6.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.3.2. Market size and forecast, by region
6.3.3. Market share analysis by country
CHAPTER 7: CROSS-BORDER PAYMENTS MARKET, BY END USER
7.1. Overview
7.1.1. Market size and forecast
7.2. Individuals
7.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.2. Market size and forecast, by region
7.2.3. Market share analysis by country
7.3. Businesses
7.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.2. Market size and forecast, by region
7.3.3. Market share analysis by country
CHAPTER 8: CROSS-BORDER PAYMENTS MARKET, BY REGION
8.1. Overview
8.1.1. Market size and forecast By Region
8.2. North America
8.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
8.2.2. Market size and forecast, by Channel
8.2.3. Market size and forecast, by Transaction Type
8.2.4. Market size and forecast, by Enterprise Size
8.2.5. Market size and forecast, by End User
8.2.6. Market size and forecast, by country
8.2.6.1. U.S.
8.2.6.1.1. Market size and forecast, by Channel
8.2.6.1.2. Market size and forecast, by Transaction Type
8.2.6.1.3. Market size and forecast, by Enterprise Size
8.2.6.1.4. Market size and forecast, by End User
8.2.6.2. Canada
8.2.6.2.1. Market size and forecast, by Channel
8.2.6.2.2. Market size and forecast, by Transaction Type
8.2.6.2.3. Market size and forecast, by Enterprise Size
8.2.6.2.4. Market size and forecast, by End User
8.3. Europe
8.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
8.3.2. Market size and forecast, by Channel
8.3.3. Market size and forecast, by Transaction Type
8.3.4. Market size and forecast, by Enterprise Size
8.3.5. Market size and forecast, by End User
8.3.6. Market size and forecast, by country
8.3.6.1. UK
8.3.6.1.1. Market size and forecast, by Channel
8.3.6.1.2. Market size and forecast, by Transaction Type
8.3.6.1.3. Market size and forecast, by Enterprise Size
8.3.6.1.4. Market size and forecast, by End User
8.3.6.2. Germany
8.3.6.2.1. Market size and forecast, by Channel
8.3.6.2.2. Market size and forecast, by Transaction Type
8.3.6.2.3. Market size and forecast, by Enterprise Size
8.3.6.2.4. Market size and forecast, by End User
8.3.6.3. France
8.3.6.3.1. Market size and forecast, by Channel
8.3.6.3.2. Market size and forecast, by Transaction Type
8.3.6.3.3. Market size and forecast, by Enterprise Size
8.3.6.3.4. Market size and forecast, by End User
8.3.6.4. Italy
8.3.6.4.1. Market size and forecast, by Channel
8.3.6.4.2. Market size and forecast, by Transaction Type
8.3.6.4.3. Market size and forecast, by Enterprise Size
8.3.6.4.4. Market size and forecast, by End User
8.3.6.5. Spain
8.3.6.5.1. Market size and forecast, by Channel
8.3.6.5.2. Market size and forecast, by Transaction Type
8.3.6.5.3. Market size and forecast, by Enterprise Size
8.3.6.5.4. Market size and forecast, by End User
8.3.6.6. Rest of Europe
8.3.6.6.1. Market size and forecast, by Channel
8.3.6.6.2. Market size and forecast, by Transaction Type
8.3.6.6.3. Market size and forecast, by Enterprise Size
8.3.6.6.4. Market size and forecast, by End User
8.4. Asia-Pacific
8.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
8.4.2. Market size and forecast, by Channel
8.4.3. Market size and forecast, by Transaction Type
8.4.4. Market size and forecast, by Enterprise Size
8.4.5. Market size and forecast, by End User
8.4.6. Market size and forecast, by country
8.4.6.1. China
8.4.6.1.1. Market size and forecast, by Channel
8.4.6.1.2. Market size and forecast, by Transaction Type
8.4.6.1.3. Market size and forecast, by Enterprise Size
8.4.6.1.4. Market size and forecast, by End User
8.4.6.2. Japan
8.4.6.2.1. Market size and forecast, by Channel
8.4.6.2.2. Market size and forecast, by Transaction Type
8.4.6.2.3. Market size and forecast, by Enterprise Size
8.4.6.2.4. Market size and forecast, by End User
8.4.6.3. India
8.4.6.3.1. Market size and forecast, by Channel
8.4.6.3.2. Market size and forecast, by Transaction Type
8.4.6.3.3. Market size and forecast, by Enterprise Size
8.4.6.3.4. Market size and forecast, by End User
8.4.6.4. Australia
8.4.6.4.1. Market size and forecast, by Channel
8.4.6.4.2. Market size and forecast, by Transaction Type
8.4.6.4.3. Market size and forecast, by Enterprise Size
8.4.6.4.4. Market size and forecast, by End User
8.4.6.5. South Korea
8.4.6.5.1. Market size and forecast, by Channel
8.4.6.5.2. Market size and forecast, by Transaction Type
8.4.6.5.3. Market size and forecast, by Enterprise Size
8.4.6.5.4. Market size and forecast, by End User
8.4.6.6. Rest of Asia-Pacific
8.4.6.6.1. Market size and forecast, by Channel
8.4.6.6.2. Market size and forecast, by Transaction Type
8.4.6.6.3. Market size and forecast, by Enterprise Size
8.4.6.6.4. Market size and forecast, by End User
8.5. LAMEA
8.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
8.5.2. Market size and forecast, by Channel
8.5.3. Market size and forecast, by Transaction Type
8.5.4. Market size and forecast, by Enterprise Size
8.5.5. Market size and forecast, by End User
8.5.6. Market size and forecast, by country
8.5.6.1. Latin America
8.5.6.1.1. Market size and forecast, by Channel
8.5.6.1.2. Market size and forecast, by Transaction Type
8.5.6.1.3. Market size and forecast, by Enterprise Size
8.5.6.1.4. Market size and forecast, by End User
8.5.6.2. Middle East
8.5.6.2.1. Market size and forecast, by Channel
8.5.6.2.2. Market size and forecast, by Transaction Type
8.5.6.2.3. Market size and forecast, by Enterprise Size
8.5.6.2.4. Market size and forecast, by End User
8.5.6.3. Africa
8.5.6.3.1. Market size and forecast, by Channel
8.5.6.3.2. Market size and forecast, by Transaction Type
8.5.6.3.3. Market size and forecast, by Enterprise Size
8.5.6.3.4. Market size and forecast, by End User
CHAPTER 9: COMPETITIVE LANDSCAPE
9.1. Introduction
9.2. Top winning strategies
9.3. Product mapping of top 10 player
9.4. Competitive dashboard
9.5. Competitive heatmap
9.6. Top player positioning, 2022
CHAPTER 10: COMPANY PROFILES
10.1. Adyen N.V.
10.1.1. Company overview
10.1.2. Key executives
10.1.3. Company snapshot
10.1.4. Operating business segments
10.1.5. Product portfolio
10.1.6. Business performance
10.2. American Express Company
10.2.1. Company overview
10.2.2. Key executives
10.2.3. Company snapshot
10.2.4. Operating business segments
10.2.5. Product portfolio
10.2.6. Business performance
10.2.7. Key strategic moves and developments
10.3. FIS
10.3.1. Company overview
10.3.2. Key executives
10.3.3. Company snapshot
10.3.4. Operating business segments
10.3.5. Product portfolio
10.3.6. Business performance
10.4. Payoneer Inc.
10.4.1. Company overview
10.4.2. Key executives
10.4.3. Company snapshot
10.4.4. Operating business segments
10.4.5. Product portfolio
10.4.6. Business performance
10.4.7. Key strategic moves and developments
10.5. PayPal Holdings, Inc.
10.5.1. Company overview
10.5.2. Key executives
10.5.3. Company snapshot
10.5.4. Operating business segments
10.5.5. Product portfolio
10.5.6. Business performance
10.5.7. Key strategic moves and developments
10.6. Square, Inc.
10.6.1. Company overview
10.6.2. Key executives
10.6.3. Company snapshot
10.6.4. Operating business segments
10.6.5. Product portfolio
10.6.6. Business performance
10.7. Stripe, Inc.
10.7.1. Company overview
10.7.2. Key executives
10.7.3. Company snapshot
10.7.4. Operating business segments
10.7.5. Product portfolio
10.8. TransferMate
10.8.1. Company overview
10.8.2. Key executives
10.8.3. Company snapshot
10.8.4. Operating business segments
10.8.5. Product portfolio
10.8.6. Key strategic moves and developments
10.9. Visa Inc.
10.9.1. Company overview
10.9.2. Key executives
10.9.3. Company snapshot
10.9.4. Operating business segments
10.9.5. Product portfolio
10.9.6. Business performance
10.9.7. Key strategic moves and developments
10.10. Western Union Holdings, Inc.
10.10.1. Company overview
10.10.2. Key executives
10.10.3. Company snapshot
10.10.4. Operating business segments
10.10.5. Product portfolio
10.10.6. Business performance
10.10.7. Key strategic moves and developments

 

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