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プリペイドカード市場:提供タイプ別(汎用リローダブルカード、ギフトカード、政府給付/支出カード、インセンティブ/給与カード、その他)、カードタイプ別(クローズドループプリペイドカード、オープンループプリペイドカード)、エンドユーザー別(個人、法人/企業、政府/公共機関)、エンドユーザー産業別(小売、ヘルスケア、旅行/ホスピタリティ、その他):2024-2033年における世界の機会分析と産業予測

プリペイドカード市場:提供タイプ別(汎用リローダブルカード、ギフトカード、政府給付/支出カード、インセンティブ/給与カード、その他)、カードタイプ別(クローズドループプリペイドカード、オープンループプリペイドカード)、エンドユーザー別(個人、法人/企業、政府/公共機関)、エンドユーザー産業別(小売、ヘルスケア、旅行/ホスピタリティ、その他):2024-2033年における世界の機会分析と産業予測


Prepaid Card Market By Offering Type (General Purpose Reloadable Card, Gift Cards, Government Benefit/Disbursement Card, Incentive/Payroll Card, Others), By Card Type (Closed Loop Prepaid Card, Open Loop Prepaid Card), By End Users (Individuals, Corporate/Businesses, Government/Public sector), By End User Industry (Retail, Healthcare, Travel and Hospitality, Others): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2024-2033

プリペイドカード市場は、2023年に2兆8,106億3,000万ドルと評価され、2024年から2033年までの年平均成長率は7.3%で、2033年には5兆7,650億3,000万ドルに達すると推定されている。 プリペイドカードは、特定の金... もっと見る

 

 

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Allied Market Research
アライドマーケットリサーチ
2024年12月28日 US$4,335
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サマリー

プリペイドカード市場は、2023年に2兆8,106億3,000万ドルと評価され、2024年から2033年までの年平均成長率は7.3%で、2033年には5兆7,650億3,000万ドルに達すると推定されている。
プリペイドカードは、特定の金額をあらかじめ入金しておくタイプの決済カードで、利用者はカード残高を上限として買い物をしたり現金を引き出したりすることができる。お金を借りるクレジットカードや、当座預金口座と連動しているデビットカードとは異なり、プリペイドカードは銀行口座と連動しておらず、カードに入金された資金のみを使用する。

世界のプリペイドカード市場は、デジタル決済へのシフトに伴い、デジタル決済の導入が増加しているため、堅調な成長を遂げている。スタティスタ(Statista)が発表した調査によると、デジタルウォレットを通じて行われる総取引額は、2024年に世界で17兆7,200億ドルに達した。さらに、銀行口座を持たない人々や銀行口座を持たない人々の増加が、市場成長に顕著に寄与している。これは、プリペイドカードが従来の銀行サービスを利用できない個人にとって理想的なソリューションであり、銀行口座を必要とせずに支払いや財務管理を行う方法を提供することに起因している。世界銀行グループが発表した2022年の調査では、世界全体で14億人が銀行口座を持たないことが明らかになった。したがって、プリペイドカードはこうした人々にとって利用しやすい選択肢となり、従来の銀行業務に代わる実行可能な選択肢を提供することになる。さらに、オンライン・ショッピングの急増がプリペイド・カードの需要に拍車をかけている。特に、消費者が銀行口座とリンクさせることなく、安全で簡単なオンライン・ショッピングの方法を探しているためだ。加えて、プリペイドカードのサブセットであるギフトカードの人気も引き続き市場を牽引している。ギフトカードは依然として贈答用の選択肢として好まれ、プロモーションやロイヤルティプログラムのインセンティブにもなっているからだ。しかし、多くのプリペイドカードには、アクティベーション手数料、毎月の維持費、ATM引き出し手数料などの隠れた手数料が含まれており、これが市場の成長を大きく妨げている。さらに、フィッシング攻撃やギフトカードを使った詐欺など、プリペイドカードを標的にした詐欺の増加により、消費者の間で懸念が高まり、さらなる利用を妨げる可能性がある。それとは逆に、プリペイドカードとモバイルウォレット、非接触決済、その他の新技術との統合は、プリペイドカードの有用性と魅力を高め、現代の消費者にとってより便利なものとなっている。こうした動きは、予測期間中の市場拡大に有利な機会を提供すると期待される。

世界のプリペイドカード市場は、提供タイプ、カードタイプ、エンドユーザー、エンドユーザー産業、地域に基づいて区分される。提供タイプ別では、市場はギフトカード、政府給付/支出カード、インセンティブ/給与カード、汎用リローダブルカード、その他に分類される。カードタイプ別では、クローズドループプリペイドカードとオープンループプリペイドカードに二分される。エンドユーザー別では、個人、法人/企業、政府/公共部門に分類される。エンドユーザー産業別では、小売、ヘルスケア、旅行&ホスピタリティ、その他に分類される。地域別では、北米、欧州、アジア太平洋、LAMEAで調査されている。

主な調査結果
提供タイプ別では、ギフトカードセグメントが2023年の市場を支配する。
カードタイプ別では、2023年のプリペイドカード世界市場シェアはクローズドループプリペイドカードセグメントが独占しており、今後もその優位性を維持すると予測される。
エンドユーザー別では、個人セグメントが2023年に最も高い成長を示した。
エンドユーザー産業別では、2023年に小売セグメントが市場の支配的勢力として浮上した。
地域別では、アジア太平洋地域が2023年のプリペイドカード市場シェアを独占した。

競合分析
プリペイドカード市場で事業を展開している主な市場プレーヤーは、JPモルガン・チェース・アンド・カンパニー、アメリカン・エキスプレス・カンパニー、マスターカード、グリーンドット・コーポレーション、トラベレックス・フォーリン・コイン・サービス・リミテッド、ビザ・インク、マンゴー・フィナンシャル・インク、ペイパル・ホールディングス・インク、ネットスペンド・ビザ、KDDIホールディングス・インクである、Netspend Visa、Kaiku Finance LLC、Bank of America Corporation、HRB Digital LLC、Discover Bank、Western Union Holdings, Inc.、CaixaBank, S.A.、RBL Bank Ltd.、PNC Financial Services Group, Inc.、The City Bank Limited、Blackhawk Network Holdings, Inc.、The Points Guy, LLC.これらの主要プレーヤーは、激しい競争を維持し、世界市場で強力な足場を獲得するために、事業拡大、新製品の発売、パートナーシップなどのさまざまな主要開発戦略を採用している。
ステークホルダーにとっての主なメリット
当レポートは、2023年から2033年までのプリペイドカード市場分析の市場セグメント、現在の動向、予測、ダイナミクスを定量的に分析し、プリペイドカード市場の有力な機会を特定します。
市場調査は、主要な促進要因、阻害要因、機会に関する情報とともに提供されます。
ポーターのファイブフォース分析では、利害関係者が利益志向のビジネス決定を行い、サプライヤーとバイヤーのネットワークを強化できるように、バイヤーとサプライヤーの潜在力を強調します。
プリペイドカード市場のセグメンテーションを詳細に分析することで、市場機会を見極めることができる。
各地域の主要国は、世界市場への収益貢献度に応じてマッピングされている。
市場プレイヤーのポジショニングはベンチマーキングを容易にし、市場プレイヤーの現在のポジションを明確に理解することができます。
本レポートは、地域および世界のプリペイドカード市場動向、主要企業、市場セグメント、応用分野、市場成長戦略の分析を含んでいます。

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消費者の購買行動分析
エンドユーザーの嗜好とペインポイント
業界ライフサイクル評価(地域別
製品ベンチマーク/製品仕様と用途
製品ライフサイクル
シナリオ分析と成長トレンド比較
技術トレンド分析
市場参入戦略
製品/セグメント別プレーヤーシェア分析
主要プレーヤーの新製品開発/製品マトリックス
ペインポイント分析
規制ガイドライン
戦略的提言
顧客の関心に応じた追加的な企業プロファイル
国または地域の追加分析-市場規模と予測
ブランドシェア分析
クリスクロスセグメント分析-市場規模と予測
企業プロファイルの拡張リスト
過去の市場データ
世界/地域/国レベルでのプレーヤーの市場シェア分析
SWOT分析
主要市場セグメント
提供タイプ別
汎用リローダブルカード
ギフトカード
政府給付/支出カード
インセンティブ/給与カード
その他
カードタイプ別
クローズドループプリペイドカード
オープンループプリペイドカード
エンドユーザー別
個人
法人/企業
政府・公共機関
エンドユーザー業種別
小売
ヘルスケア
旅行・ホスピタリティ
その他
地域別
北米
米国
カナダ
ヨーロッパ
イギリス
ドイツ
フランス
イタリア
スペイン
その他のヨーロッパ
アジア太平洋
中国
日本
インド
オーストラリア
韓国
その他のアジア太平洋地域
ラテンアメリカ
ラテンアメリカ
中東
アフリカ
主な市場プレイヤー
ペイパル・ホールディングス
RBL銀行
バンク・オブ・アメリカ・コーポレーション
PNC Financial Services Group, Inc.
アメリカン・エキスプレス・カンパニー
J.P.モルガン・チェース・アンド・カンパニー
グリーンドット・コーポレーション
ネットスペンド・コーポレーション
カイク・ファイナンス・エルエルシー
カイシャバンク S.A.
トラベレックス外国コインサービス株式会社
Visa Inc.
BlackHawk Network Holdings, Inc.
ウエスタンユニオン・ホールディングス
ザ・ポイント・ガイLLC
マスターカード
マンゴー・フィナンシャル
DFS Services LLC
HRB Digital LLC.
シティバンクPLC

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目次

第1章:序論
1.1.報告書の記述
1.2.主要市場セグメント
1.3.ステークホルダーにとっての主なメリット
1.4.調査方法
1.4.1.一次調査
1.4.2.二次調査
1.4.3.アナリストのツールとモデル
第2章:エグゼクティブサマリー
2.1.CXOの視点
第3章 市場概要
3.1.市場の定義と範囲
3.2.主な調査結果
3.2.1.主な影響要因
3.2.2.投資ポケットの上位
3.3.ポーターの5フォース分析
3.3.1.サプライヤーの交渉力は中程度から高い
3.3.2.新規参入の脅威は中程度から高い
3.3.3.中程度から高い代替品の脅威
3.3.4.ライバルの激しさは中程度から高い
3.3.5.買い手の交渉力は中程度から高い
3.4.市場力学
3.4.1.原動力
3.4.1.1.送金におけるプリペイドカード需要の増加
3.4.1.2.キャッシュレス取引の需要の増加
3.4.2.阻害要因
3.4.2.1.セキュリティ問題とプライバシーへの懸念
3.4.2.2.デジタル決済技術の普及
3.4.3.機会
3.4.3.1.銀行口座を持たない人々や銀行口座を持たない人々の金融アクセスの拡大
3.5.技術動向分析
第4章 プリペイドカード市場:提供タイプ別
4.1.概要
4.1.1.市場規模と予測
4.2.汎用リローダブルカード
4.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.2.2.地域別の市場規模と予測
4.2.3.国別市場シェア分析
4.3.ギフトカード
4.3.1.主要市場動向、成長要因、機会
4.3.2.地域別の市場規模と予測
4.3.3.国別市場シェア分析
4.4.政府給付/支出カード
4.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.4.2.地域別の市場規模と予測
4.4.3.国別市場シェア分析
4.5.インセンティブ/ペイロールカード
4.5.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.5.2.市場規模および予測、地域別
4.5.3.国別市場シェア分析
4.6.その他
4.6.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.6.2.地域別の市場規模と予測
4.6.3.国別市場シェア分析
第5章 プリペイドカード市場:カードタイプ別
5.1.概要
5.1.1.市場規模と予測
5.2.クローズドループプリペイドカード
5.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.2.2.地域別の市場規模と予測
5.2.3.国別市場シェア分析
5.3.オープンループプリペイドカード
5.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.3.2.地域別の市場規模と予測
5.3.3.国別市場シェア分析
第6章 プリペイドカード市場:エンドユーザー別
6.1.概要
6.1.1.市場規模と予測
6.2.個人
6.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.2.2.地域別の市場規模と予測
6.2.3.国別市場シェア分析
6.3.法人/企業
6.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.3.2.地域別の市場規模と予測
6.3.3.国別市場シェア分析
6.4.政府/公共部門
6.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.4.2.地域別の市場規模と予測
6.4.3.国別市場シェア分析
第7章 プリペイドカード市場:エンドユーザー産業別
7.1.概要
7.1.1.市場規模と予測
7.2.小売
7.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.2.2.地域別の市場規模と予測
7.2.3.国別市場シェア分析
7.3.ヘルスケア
7.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.3.2.地域別の市場規模と予測
7.3.3.国別市場シェア分析
7.4.旅行とホスピタリティ
7.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.4.2.地域別の市場規模と予測
7.4.3.国別市場シェア分析
7.5.その他
7.5.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.5.2.地域別の市場規模と予測
7.5.3.国別市場シェア分析
第8章 プリペイドカード市場:地域別
8.1.概要
8.1.1.市場規模と予測 地域別
8.2.北米
8.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
8.2.2.市場規模および予測(オファリングタイプ別
8.2.3.市場規模・予測:カードタイプ別
8.2.4.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.2.5.市場規模・予測:エンドユーザー産業別
8.2.6.市場規模・予測:国別
8.2.6.1.米国
8.2.6.1.1.市場規模・予測:オファリングタイプ別
8.2.6.1.2.市場規模および予測:カードタイプ別
8.2.6.1.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.2.6.1.4.市場規模・予測:エンドユーザー産業別
8.2.6.2.カナダ
8.2.6.2.1.市場規模・予測:オファリングタイプ別
8.2.6.2.2.市場規模および予測:カードタイプ別
8.2.6.2.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.2.6.2.4.市場規模・予測:エンドユーザー産業別
8.3.欧州
8.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
8.3.2.市場規模および予測(オファリングタイプ別
8.3.3.市場規模・予測:カードタイプ別
8.3.4.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.3.5.市場規模・予測:エンドユーザー産業別
8.3.6.市場規模・予測:国別
8.3.6.1.英国
8.3.6.1.1.市場規模・予測:オファリングタイプ別
8.3.6.1.2.市場規模および予測:カードタイプ別
8.3.6.1.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.3.6.1.4.市場規模・予測:エンドユーザー産業別
8.3.6.2.ドイツ
8.3.6.2.1.市場規模・予測:オファリングタイプ別
8.3.6.2.2.市場規模および予測:カードタイプ別
8.3.6.2.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.3.6.2.4.市場規模・予測:エンドユーザー産業別
8.3.6.3.フランス
8.3.6.3.1.市場規模・予測:オファリングタイプ別
8.3.6.3.2.市場規模および予測:カードタイプ別
8.3.6.3.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.3.6.3.4.市場規模・予測:エンドユーザー産業別
8.3.6.4.イタリア
8.3.6.4.1.市場規模・予測:オファリングタイプ別
8.3.6.4.2.市場規模および予測:カードタイプ別
8.3.6.4.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.3.6.4.4.市場規模・予測:エンドユーザー産業別
8.3.6.5.スペイン
8.3.6.5.1.市場規模・予測:オファリングタイプ別
8.3.6.5.2.市場規模および予測:カードタイプ別
8.3.6.5.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.3.6.5.4.市場規模・予測:エンドユーザー産業別
8.3.6.6.その他のヨーロッパ
8.3.6.6.1.市場規模・予測:オファリングタイプ別
8.3.6.6.2.市場規模および予測:カードタイプ別
8.3.6.6.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.3.6.6.4.市場規模・予測:エンドユーザー産業別
8.4.アジア太平洋地域
8.4.1.主要市場動向、成長要因、機会
8.4.2.市場規模および予測(オファリングタイプ別
8.4.3.市場規模・予測:カードタイプ別
8.4.4.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.4.5.市場規模・予測:エンドユーザー産業別
8.4.6.市場規模・予測:国別
8.4.6.1.中国
8.4.6.1.1.市場規模・予測:オファリングタイプ別
8.4.6.1.2.市場規模および予測:カードタイプ別
8.4.6.1.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.4.6.1.4.市場規模・予測:エンドユーザー産業別
8.4.6.2.日本
8.4.6.2.1.市場規模・予測:オファリングタイプ別
8.4.6.2.2.市場規模および予測:カードタイプ別
8.4.6.2.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.4.6.2.4.市場規模・予測:エンドユーザー産業別
8.4.6.3.インド
8.4.6.3.1.市場規模・予測:オファリングタイプ別
8.4.6.3.2.市場規模および予測:カードタイプ別
8.4.6.3.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.4.6.3.4.市場規模・予測:エンドユーザー産業別
8.4.6.4.オーストラリア
8.4.6.4.1.市場規模・予測:オファリングタイプ別
8.4.6.4.2.市場規模および予測:カードタイプ別
8.4.6.4.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.4.6.4.4.市場規模・予測:エンドユーザー産業別
8.4.6.5.韓国
8.4.6.5.1.市場規模・予測:オファリングタイプ別
8.4.6.5.2.市場規模および予測:カードタイプ別
8.4.6.5.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.4.6.5.4.市場規模・予測:エンドユーザー産業別
8.4.6.6.その他のアジア太平洋地域
8.4.6.6.1.市場規模・予測:オファリングタイプ別
8.4.6.6.2.市場規模および予測:カードタイプ別
8.4.6.6.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.4.6.6.4.市場規模・予測:エンドユーザー産業別
8.5.ラメア
8.5.1.主要市場動向、成長要因、機会
8.5.2.市場規模および予測(オファリングタイプ別
8.5.3.市場規模・予測:カードタイプ別
8.5.4.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.5.5.市場規模・予測:エンドユーザー産業別
8.5.6.市場規模・予測:国別
8.5.6.1.ラテンアメリカ
8.5.6.1.1.市場規模・予測:オファリングタイプ別
8.5.6.1.2.市場規模および予測:カードタイプ別
8.5.6.1.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.5.6.1.4.市場規模・予測:エンドユーザー産業別
8.5.6.2.中東
8.5.6.2.1.市場規模・予測:オファリングタイプ別
8.5.6.2.2.市場規模および予測:カードタイプ別
8.5.6.2.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.5.6.2.4.市場規模・予測:エンドユーザー産業別
8.5.6.3.アフリカ
8.5.6.3.1.市場規模・予測:オファリングタイプ別
8.5.6.3.2.市場規模および予測:カードタイプ別
8.5.6.3.3.市場規模・予測:エンドユーザー別
8.5.6.3.4.市場規模・予測:エンドユーザー産業別
第9章 競争環境
9.1.はじめに
9.2.上位の勝利戦略
9.3.トップ10選手の製品マッピング
9.4.競合ダッシュボード
9.5.競合ヒートマップ
9.6.トッププレーヤーのポジショニング(2023年
第10章 企業プロフィール
10.1.JPモルガン・チェース・アンド・カンパニー
10.1.1.会社概要
10.1.2.主要役員
10.1.3.スナップショット
10.1.4.事業セグメント
10.1.5.製品ポートフォリオ
10.1.6.業績
10.1.7.主な戦略的動きと展開
10.2.アメリカン・エキスプレス・カンパニー
10.2.1.会社概要
10.2.2.主要役員
10.2.3.スナップショット
10.2.4.事業セグメント
10.2.5.製品ポートフォリオ
10.2.6.業績
10.3.マスターカード
10.3.1.会社概要
10.3.2.主要役員
10.3.3.スナップショット
10.3.4.事業セグメント
10.3.5.製品ポートフォリオ
10.3.6.業績
10.3.7.主な戦略的動きと展開
10.4.グリーンドット・コーポレーション
10.4.1.会社概要
10.4.2.主要役員
10.4.3.スナップショット
10.4.4.事業セグメント
10.4.5.製品ポートフォリオ
10.4.6.業績
10.4.7.主な戦略的動きと展開
10.5.トラベレックス・ 外貨コインサービス・ リミテッド
10.5.1.会社概要
10.5.2.主要役員
10.5.3.スナップショット
10.5.4.事業セグメント
10.5.5.製品ポートフォリオ
10.5.6.主な戦略的動きと展開
10.6.ビザ・インク
10.6.1.会社概要
10.6.2.主要役員
10.6.3.スナップショット
10.6.4.事業セグメント
10.6.5.製品ポートフォリオ
10.6.6.業績
10.6.7.主な戦略的動きと展開
10.7.マンゴー・フィナンシャル
10.7.1.会社概要
10.7.2.主要役員
10.7.3.スナップショット
10.7.4.事業セグメント
10.7.5.製品ポートフォリオ
10.8.ペイパル・ホールディングス
10.8.1.会社概要
10.8.2.主要役員
10.8.3.スナップショット
10.8.4.事業セグメント
10.8.5.製品ポートフォリオ
10.8.6.業績
10.9.ネットスペンド株式会社
10.9.1.会社概要
10.9.2.主要役員
10.9.3.スナップショット
10.9.4.事業セグメント
10.9.5.製品ポートフォリオ
10.10.カイクファイナンスLLC
10.10.1.会社概要
10.10.2.主要役員
10.10.3.スナップショット
10.10.4.事業セグメント
10.10.5.製品ポートフォリオ
10.11.バンク・オブ・アメリカ・コーポレーション
10.11.1.会社概要
10.11.2.主要役員
10.11.3.スナップショット
10.11.4.事業セグメント
10.11.5.製品ポートフォリオ
10.11.6.業績
10.12.HRB デジタル合同会社
10.12.1.会社概要
10.12.2.主要役員
10.12.3.スナップショット
10.12.4.事業セグメント
10.12.5.製品ポートフォリオ
10.12.6.業績
10.13.DFSサービス合同会社
10.13.1.会社概要
10.13.2.主要役員
10.13.3.スナップショット
10.13.4.事業セグメント
10.13.5.製品ポートフォリオ
10.13.6.業績
10.14.ウエスタンユニオン・ホールディングス
10.14.1.会社概要
10.14.2.主要役員
10.14.3.スナップショット
10.14.4.事業セグメント
10.14.5.製品ポートフォリオ
10.14.6.業績
10.14.7.主な戦略的動きと展開
10.15.カイシャバンク
10.15.1.会社概要
10.15.2.主要役員
10.15.3.スナップショット
10.15.4.事業セグメント
10.15.5.製品ポートフォリオ
10.15.6.業績
10.16.RBL銀行
10.16.1.会社概要
10.16.2.主要役員
10.16.3.スナップショット
10.16.4.事業セグメント
10.16.5.製品ポートフォリオ
10.17.PNCファイナンシャル・サービス・グループ
10.17.1.会社概要
10.17.2.主要役員
10.17.3.スナップショット
10.17.4.事業セグメント
10.17.5.製品ポートフォリオ
10.17.6.業績
10.18.シティバンクPLC
10.18.1.会社概要
10.18.2.主要役員
10.18.3.スナップショット
10.18.4.事業セグメント
10.18.5.製品ポートフォリオ
10.18.6.業績
10.19.BlackHawk Network Holdings, Inc.
10.19.1.会社概要
10.19.2.主要役員
10.19.3.スナップショット
10.19.4.事業セグメント
10.19.5.製品ポートフォリオ
10.19.6.主な戦略的動きと展開
10.20.ザ・ポイント・ガイLLC
10.20.1.会社概要
10.20.2.主要役員
10.20.3.スナップショット
10.20.4.事業セグメント
10.20.5.製品ポートフォリオ

 

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Summary

The prepaid card market was valued at $2,810.63 billion in 2023 and is estimated to reach $5,765.03 billion by 2033, exhibiting a CAGR of 7.3% from 2024 to 2033.
A prepaid card is a type of payment card that is preloaded with a specific amount of money, allowing users to make purchases or withdraw cash up to the card's balance. Unlike credit cards, which involve borrowing money, or debit cards, which are linked to a checking account, prepaid cards are not connected to a bank account and only use the funds that have been loaded onto them.

The global prepaid card market is witnessing robust growth due to increase in adoption of digital payments, as shift toward digital payments, prepaid cards provide a convenient, secure, and accessible option for making transactions both online and in-store. According to a study published by Statista, total transactions carried out through digital wallets reached a value of $17.72 trillion in 2024 globally. Furthermore, rise in unbanked and underbanked populations notably contribute toward the market growth. This is attributed to the fact that prepaid cards are an ideal solution for individuals without access to traditional banking services, offering a way to make payments and manage finances without requiring a bank account. A 2022 study published by the World Bank Group revealed that 1.4 billion individuals are underbanked globally. Thus, prepaid cards present an accessible option for these populations, offering a viable alternative to traditional banking. Moreover, surge in online shopping has spurred the demand for prepaid cards, especially as consumers look for safe and easy ways to shop online without linking to their bank accounts. In addition, the popularity of gift cards, a subset of prepaid cards, continues to drive the market, as they remain a favored gifting option and an incentive for promotions and loyalty programs. However, many prepaid cards come with hidden fees, such as activation fees, monthly maintenance fees, and ATM withdrawal fees, which significantly hampers the market growth. Moreover, rise of fraud schemes targeting prepaid cards, such as phishing attacks and scams involving gift cards, has raised concerns among consumers, potentially discouraging further use. On the contrary, the integration of prepaid cards with mobile wallets, contactless payments, and other emerging technologies has enhanced their utility and appeal, making them more convenient for modern consumers. Such developments are expected to offer lucrative opportunities for the expansion of the market during the forecast period.

The global prepaid card market is segmented on the basis of offering type, card type, end user, end-user industry, and region. By offering type, the market is classified into gift cards, government benefit/disbursement card, incentive/payroll card, general purpose reloadable card, and others. On the basis of card type, it is bifurcated into closed loop prepaid card and open loop prepaid card. Depending on end user, it is segregated into individuals, corporates/businesses, and government/public sector. By end-user industry, it is classified into retail, healthcare, travel & hospitality, and others. Region wise, the market is studied across North America, Europe, Asia-Pacific, and LAMEA.

Key Findings
By offering type, the gift cards segment dominate the market in 2023.
On the basis of card type, the global prepaid card market share was dominated by the closed loop prepaid card segment in 2023, and is expected to maintain its dominance in the upcoming years.
Depending on end user, the individual segment exhibited the highest growth in 2023.
As per end-user industry, the retail segment emerged as the dominant force in the market in 2023.
Region wise, Asia-Pacific dominated the prepaid card market share in 2023.

Competitive Analysis
The key market players operating in the prepaid card market are JPMorgan Chase And Co., American Express Company, Mastercard, Green Dot Corporation., Travelex Foreign Coin Services Limited, Visa Inc., Mango Financial, Inc., PayPal Holdings, Inc., Netspend Visa, Kaiku Finance LLC, Bank of America Corporation., HRB Digital LLC., Discover Bank, Western Union Holdings, Inc., CaixaBank, S.A., RBL Bank Ltd., PNC Financial Services Group, Inc, The City Bank Limited, Blackhawk Network Holdings, Inc., and The Points Guy, LLC. These major players have adopted various key development strategies such as business expansion, new product launches, and partnerships to sustain the intense competition and gain a strong foothold in the global market.
Key Benefits for Stakeholders
This report provides a quantitative analysis of the market segments, current trends, estimations, and dynamics of the prepaid card market analysis from 2023 to 2033 to identify the prevailing prepaid card market opportunities.
The market research is offered along with information related to key drivers, restraints, and opportunities.
Porter's five forces analysis highlights the potency of buyers and suppliers to enable stakeholders make profit-oriented business decisions and strengthen their supplier-buyer network.
In-depth analysis of the prepaid card market segmentation assists to determine the prevailing market opportunities.
Major countries in each region are mapped according to their revenue contribution to the global market.
Market player positioning facilitates benchmarking and provides a clear understanding of the present position of the market players.
The report includes the analysis of the regional as well as global prepaid card market trends, key players, market segments, application areas, and market growth strategies.

Additional benefits you will get with this purchase are:
● Quarterly Update and* (only available with a corporate license, on listed price)
● 5 additional Company Profile of client Choice pre- or Post-purchase, as a free update.
● Free Upcoming Version on the Purchase of Five and Enterprise User License.
● 16 analyst hours of support* (post-purchase, if you find additional data requirements upon review of the report, you may receive support amounting to 16 analyst hours to solve questions, and post-sale queries)
● 15% Free Customization* (in case the scope or segment of the report does not match your requirements, 15% is equivalent to 3 working days of free work, applicable once)
● Free data Pack on the Five and Enterprise User License. (Excel version of the report)
● Free Updated report if the report is 6-12 months old or older.
● 24-hour priority response*
● Free Industry updates and white papers.

Possible Customization with this report (with additional cost and timeline, please talk to the sales executive to know more)
● Consumer Buying Behavior Analysis
● End user preferences and pain points
● Industry life cycle assessment, by region
● Product Benchmarking / Product specification and applications
● Product Life Cycles
● Senario Analysis & Growth Trend Comparision
● Technology Trend Analysis
● Go To Market Strategy
● Market share analysis of players by products/segments
● New Product Development/ Product Matrix of Key Players
● Pain Point Analysis
● Regulatory Guidelines
● Strategic Recommedations
● Additional company profiles with specific to client's interest
● Additional country or region analysis- market size and forecast
● Brands Share Analysis
● Criss-cross segment analysis- market size and forecast
● Expanded list for Company Profiles
● Historic market data
● Market share analysis of players at global/region/country level
● SWOT Analysis
Key Market Segments
By Offering Type
● General Purpose Reloadable Card
● Gift Cards
● Government Benefit/Disbursement Card
● Incentive/Payroll Card
● Others
By Card Type
● Closed Loop Prepaid Card
● Open Loop Prepaid Card
By End Users
● Individuals
● Corporate/Businesses
● Government/Public sector
By End User Industry
● Retail
● Healthcare
● Travel and Hospitality
● Others
By Region
● North America
○ U.S.
○ Canada
● Europe
○ UK
○ Germany
○ France
○ Italy
○ Spain
○ Rest of Europe
● Asia-Pacific
○ China
○ Japan
○ India
○ Australia
○ South Korea
○ Rest of Asia-Pacific
● LAMEA
○ Latin America
○ Middle East
○ Africa
● Key Market Players
○ PayPal Holdings, Inc.
○ RBL Bank Ltd.
○ Bank of America Corporation
○ The PNC Financial Services Group, Inc.
○ American Express Company
○ J.P. Morgan Chase And Co.
○ Green Dot Corporation
○ NetSpend Corporation
○ Kaiku Finance LLC
○ CAIXABANK, S.A.
○ Travelex Foreign Coin Services Limited
○ Visa Inc.
○ BlackHawk Network Holdings, Inc.
○ Western Union Holdings, Inc.
○ The Points Guy, LLC
○ Mastercard
○ Mango Financial, Inc.
○ DFS Services LLC
○ HRB Digital LLC.
○ City Bank PLC



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Table of Contents

CHAPTER 1: INTRODUCTION
1.1. Report description
1.2. Key market segments
1.3. Key benefits to the stakeholders
1.4. Research methodology
1.4.1. Primary research
1.4.2. Secondary research
1.4.3. Analyst tools and models
CHAPTER 2: EXECUTIVE SUMMARY
2.1. CXO perspective
CHAPTER 3: MARKET OVERVIEW
3.1. Market definition and scope
3.2. Key findings
3.2.1. Top impacting factors
3.2.2. Top investment pockets
3.3. Porter’s five forces analysis
3.3.1. Moderate to high bargaining power of suppliers
3.3.2. Moderate to high threat of new entrants
3.3.3. Moderate to high threat of substitutes
3.3.4. Moderate to high intensity of rivalry
3.3.5. Moderate to high bargaining power of buyers
3.4. Market dynamics
3.4.1. Drivers
3.4.1.1. Rise in demand for prepaid cards in remittances
3.4.1.2. Increasing Demand for Cashless Transactions
3.4.2. Restraints
3.4.2.1. Security issues and privacy concerns
3.4.2.2. Increase in penetration of digital payment technologies
3.4.3. Opportunities
3.4.3.1. Expanding Financial Access for Unbanked and Underbanked Populations
3.5. Technology Trend Analysis
CHAPTER 4: PREPAID CARD MARKET, BY OFFERING TYPE
4.1. Overview
4.1.1. Market size and forecast
4.2. General Purpose Reloadable Card
4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.2.2. Market size and forecast, by region
4.2.3. Market share analysis by country
4.3. Gift Cards
4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.3.2. Market size and forecast, by region
4.3.3. Market share analysis by country
4.4. Government Benefit/Disbursement Card
4.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.4.2. Market size and forecast, by region
4.4.3. Market share analysis by country
4.5. Incentive/Payroll Card
4.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.5.2. Market size and forecast, by region
4.5.3. Market share analysis by country
4.6. Others
4.6.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.6.2. Market size and forecast, by region
4.6.3. Market share analysis by country
CHAPTER 5: PREPAID CARD MARKET, BY CARD TYPE
5.1. Overview
5.1.1. Market size and forecast
5.2. Closed Loop Prepaid Card
5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.2.2. Market size and forecast, by region
5.2.3. Market share analysis by country
5.3. Open Loop Prepaid Card
5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.3.2. Market size and forecast, by region
5.3.3. Market share analysis by country
CHAPTER 6: PREPAID CARD MARKET, BY END USERS
6.1. Overview
6.1.1. Market size and forecast
6.2. Individuals
6.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.2.2. Market size and forecast, by region
6.2.3. Market share analysis by country
6.3. Corporate/Businesses
6.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.3.2. Market size and forecast, by region
6.3.3. Market share analysis by country
6.4. Government/Public sector
6.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.4.2. Market size and forecast, by region
6.4.3. Market share analysis by country
CHAPTER 7: PREPAID CARD MARKET, BY END USER INDUSTRY
7.1. Overview
7.1.1. Market size and forecast
7.2. Retail
7.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.2. Market size and forecast, by region
7.2.3. Market share analysis by country
7.3. Healthcare
7.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.2. Market size and forecast, by region
7.3.3. Market share analysis by country
7.4. Travel and Hospitality
7.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.2. Market size and forecast, by region
7.4.3. Market share analysis by country
7.5. Others
7.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.2. Market size and forecast, by region
7.5.3. Market share analysis by country
CHAPTER 8: PREPAID CARD MARKET, BY REGION
8.1. Overview
8.1.1. Market size and forecast By Region
8.2. North America
8.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
8.2.2. Market size and forecast, by Offering Type
8.2.3. Market size and forecast, by Card Type
8.2.4. Market size and forecast, by End Users
8.2.5. Market size and forecast, by End User Industry
8.2.6. Market size and forecast, by country
8.2.6.1. U.S.
8.2.6.1.1. Market size and forecast, by Offering Type
8.2.6.1.2. Market size and forecast, by Card Type
8.2.6.1.3. Market size and forecast, by End Users
8.2.6.1.4. Market size and forecast, by End User Industry
8.2.6.2. Canada
8.2.6.2.1. Market size and forecast, by Offering Type
8.2.6.2.2. Market size and forecast, by Card Type
8.2.6.2.3. Market size and forecast, by End Users
8.2.6.2.4. Market size and forecast, by End User Industry
8.3. Europe
8.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
8.3.2. Market size and forecast, by Offering Type
8.3.3. Market size and forecast, by Card Type
8.3.4. Market size and forecast, by End Users
8.3.5. Market size and forecast, by End User Industry
8.3.6. Market size and forecast, by country
8.3.6.1. UK
8.3.6.1.1. Market size and forecast, by Offering Type
8.3.6.1.2. Market size and forecast, by Card Type
8.3.6.1.3. Market size and forecast, by End Users
8.3.6.1.4. Market size and forecast, by End User Industry
8.3.6.2. Germany
8.3.6.2.1. Market size and forecast, by Offering Type
8.3.6.2.2. Market size and forecast, by Card Type
8.3.6.2.3. Market size and forecast, by End Users
8.3.6.2.4. Market size and forecast, by End User Industry
8.3.6.3. France
8.3.6.3.1. Market size and forecast, by Offering Type
8.3.6.3.2. Market size and forecast, by Card Type
8.3.6.3.3. Market size and forecast, by End Users
8.3.6.3.4. Market size and forecast, by End User Industry
8.3.6.4. Italy
8.3.6.4.1. Market size and forecast, by Offering Type
8.3.6.4.2. Market size and forecast, by Card Type
8.3.6.4.3. Market size and forecast, by End Users
8.3.6.4.4. Market size and forecast, by End User Industry
8.3.6.5. Spain
8.3.6.5.1. Market size and forecast, by Offering Type
8.3.6.5.2. Market size and forecast, by Card Type
8.3.6.5.3. Market size and forecast, by End Users
8.3.6.5.4. Market size and forecast, by End User Industry
8.3.6.6. Rest of Europe
8.3.6.6.1. Market size and forecast, by Offering Type
8.3.6.6.2. Market size and forecast, by Card Type
8.3.6.6.3. Market size and forecast, by End Users
8.3.6.6.4. Market size and forecast, by End User Industry
8.4. Asia-Pacific
8.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
8.4.2. Market size and forecast, by Offering Type
8.4.3. Market size and forecast, by Card Type
8.4.4. Market size and forecast, by End Users
8.4.5. Market size and forecast, by End User Industry
8.4.6. Market size and forecast, by country
8.4.6.1. China
8.4.6.1.1. Market size and forecast, by Offering Type
8.4.6.1.2. Market size and forecast, by Card Type
8.4.6.1.3. Market size and forecast, by End Users
8.4.6.1.4. Market size and forecast, by End User Industry
8.4.6.2. Japan
8.4.6.2.1. Market size and forecast, by Offering Type
8.4.6.2.2. Market size and forecast, by Card Type
8.4.6.2.3. Market size and forecast, by End Users
8.4.6.2.4. Market size and forecast, by End User Industry
8.4.6.3. India
8.4.6.3.1. Market size and forecast, by Offering Type
8.4.6.3.2. Market size and forecast, by Card Type
8.4.6.3.3. Market size and forecast, by End Users
8.4.6.3.4. Market size and forecast, by End User Industry
8.4.6.4. Australia
8.4.6.4.1. Market size and forecast, by Offering Type
8.4.6.4.2. Market size and forecast, by Card Type
8.4.6.4.3. Market size and forecast, by End Users
8.4.6.4.4. Market size and forecast, by End User Industry
8.4.6.5. South Korea
8.4.6.5.1. Market size and forecast, by Offering Type
8.4.6.5.2. Market size and forecast, by Card Type
8.4.6.5.3. Market size and forecast, by End Users
8.4.6.5.4. Market size and forecast, by End User Industry
8.4.6.6. Rest of Asia-Pacific
8.4.6.6.1. Market size and forecast, by Offering Type
8.4.6.6.2. Market size and forecast, by Card Type
8.4.6.6.3. Market size and forecast, by End Users
8.4.6.6.4. Market size and forecast, by End User Industry
8.5. LAMEA
8.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
8.5.2. Market size and forecast, by Offering Type
8.5.3. Market size and forecast, by Card Type
8.5.4. Market size and forecast, by End Users
8.5.5. Market size and forecast, by End User Industry
8.5.6. Market size and forecast, by country
8.5.6.1. Latin America
8.5.6.1.1. Market size and forecast, by Offering Type
8.5.6.1.2. Market size and forecast, by Card Type
8.5.6.1.3. Market size and forecast, by End Users
8.5.6.1.4. Market size and forecast, by End User Industry
8.5.6.2. Middle East
8.5.6.2.1. Market size and forecast, by Offering Type
8.5.6.2.2. Market size and forecast, by Card Type
8.5.6.2.3. Market size and forecast, by End Users
8.5.6.2.4. Market size and forecast, by End User Industry
8.5.6.3. Africa
8.5.6.3.1. Market size and forecast, by Offering Type
8.5.6.3.2. Market size and forecast, by Card Type
8.5.6.3.3. Market size and forecast, by End Users
8.5.6.3.4. Market size and forecast, by End User Industry
CHAPTER 9: COMPETITIVE LANDSCAPE
9.1. Introduction
9.2. Top winning strategies
9.3. Product mapping of top 10 player
9.4. Competitive dashboard
9.5. Competitive heatmap
9.6. Top player positioning, 2023
CHAPTER 10: COMPANY PROFILES
10.1. J.P. Morgan Chase And Co.
10.1.1. Company overview
10.1.2. Key executives
10.1.3. Company snapshot
10.1.4. Operating business segments
10.1.5. Product portfolio
10.1.6. Business performance
10.1.7. Key strategic moves and developments
10.2. American Express Company
10.2.1. Company overview
10.2.2. Key executives
10.2.3. Company snapshot
10.2.4. Operating business segments
10.2.5. Product portfolio
10.2.6. Business performance
10.3. Mastercard
10.3.1. Company overview
10.3.2. Key executives
10.3.3. Company snapshot
10.3.4. Operating business segments
10.3.5. Product portfolio
10.3.6. Business performance
10.3.7. Key strategic moves and developments
10.4. Green Dot Corporation
10.4.1. Company overview
10.4.2. Key executives
10.4.3. Company snapshot
10.4.4. Operating business segments
10.4.5. Product portfolio
10.4.6. Business performance
10.4.7. Key strategic moves and developments
10.5. Travelex Foreign Coin Services Limited
10.5.1. Company overview
10.5.2. Key executives
10.5.3. Company snapshot
10.5.4. Operating business segments
10.5.5. Product portfolio
10.5.6. Key strategic moves and developments
10.6. Visa Inc.
10.6.1. Company overview
10.6.2. Key executives
10.6.3. Company snapshot
10.6.4. Operating business segments
10.6.5. Product portfolio
10.6.6. Business performance
10.6.7. Key strategic moves and developments
10.7. Mango Financial, Inc.
10.7.1. Company overview
10.7.2. Key executives
10.7.3. Company snapshot
10.7.4. Operating business segments
10.7.5. Product portfolio
10.8. PayPal Holdings, Inc.
10.8.1. Company overview
10.8.2. Key executives
10.8.3. Company snapshot
10.8.4. Operating business segments
10.8.5. Product portfolio
10.8.6. Business performance
10.9. NetSpend Corporation
10.9.1. Company overview
10.9.2. Key executives
10.9.3. Company snapshot
10.9.4. Operating business segments
10.9.5. Product portfolio
10.10. Kaiku Finance LLC
10.10.1. Company overview
10.10.2. Key executives
10.10.3. Company snapshot
10.10.4. Operating business segments
10.10.5. Product portfolio
10.11. Bank of America Corporation
10.11.1. Company overview
10.11.2. Key executives
10.11.3. Company snapshot
10.11.4. Operating business segments
10.11.5. Product portfolio
10.11.6. Business performance
10.12. HRB Digital LLC.
10.12.1. Company overview
10.12.2. Key executives
10.12.3. Company snapshot
10.12.4. Operating business segments
10.12.5. Product portfolio
10.12.6. Business performance
10.13. DFS Services LLC
10.13.1. Company overview
10.13.2. Key executives
10.13.3. Company snapshot
10.13.4. Operating business segments
10.13.5. Product portfolio
10.13.6. Business performance
10.14. Western Union Holdings, Inc.
10.14.1. Company overview
10.14.2. Key executives
10.14.3. Company snapshot
10.14.4. Operating business segments
10.14.5. Product portfolio
10.14.6. Business performance
10.14.7. Key strategic moves and developments
10.15. CAIXABANK, S.A.
10.15.1. Company overview
10.15.2. Key executives
10.15.3. Company snapshot
10.15.4. Operating business segments
10.15.5. Product portfolio
10.15.6. Business performance
10.16. RBL Bank Ltd.
10.16.1. Company overview
10.16.2. Key executives
10.16.3. Company snapshot
10.16.4. Operating business segments
10.16.5. Product portfolio
10.17. The PNC Financial Services Group, Inc.
10.17.1. Company overview
10.17.2. Key executives
10.17.3. Company snapshot
10.17.4. Operating business segments
10.17.5. Product portfolio
10.17.6. Business performance
10.18. City Bank PLC
10.18.1. Company overview
10.18.2. Key executives
10.18.3. Company snapshot
10.18.4. Operating business segments
10.18.5. Product portfolio
10.18.6. Business performance
10.19. BlackHawk Network Holdings, Inc.
10.19.1. Company overview
10.19.2. Key executives
10.19.3. Company snapshot
10.19.4. Operating business segments
10.19.5. Product portfolio
10.19.6. Key strategic moves and developments
10.20. The Points Guy, LLC
10.20.1. Company overview
10.20.2. Key executives
10.20.3. Company snapshot
10.20.4. Operating business segments
10.20.5. Product portfolio

 

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2025/04/11 10:26

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