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消費者クレジット市場:クレジットタイプ別(リボルビングクレジット、非リボルビングクレジット)、支払方法別(口座振込、デビットカード、その他)、発行者別(銀行、NBFC、その他):2023-2032年の世界市場機会分析と産業予測


Consumer Credit Market By Credit Type (Revolving Credits, Non-Revolving Credits), By Payment Method (Direct Deposit, Debit Card, Others), By Issuers (Banks, NBFCs, Others): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2023-2032

消費者信用とは、個人が個人消費のために商品やサービスの購入資金を調達するための短期・中期の個人向け融資を指す。信用供与や既存の信用供与の延長には金融手数料がかかり、現金融資の形で提示されることもあ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Allied Market Research
アライドマーケットリサーチ
2023年11月30日 US$5,730
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サマリー

消費者信用とは、個人が個人消費のために商品やサービスの購入資金を調達するための短期・中期の個人向け融資を指す。信用供与や既存の信用供与の延長には金融手数料がかかり、現金融資の形で提示されることもあれば、販売信用供与の形で売り手が提示することもある。一般的には、特定の回数で返済する非リボルビング・ローンと、自動車ローン、消費財ローン、住宅修理ローン、個人ローンなどのリボルビング・ローンがある。さらに、消費者信用市場は消費者と企業の双方に様々な利点を提供し、経済成長と金融の柔軟性に貢献している。消費者金融は、即座に現金で支払う必要なく、購入や出費の管理ができる柔軟性を個人に提供する。これは、住宅や自動車の購入のような重要な支出に特に有効である。消費者金融は、一括払いでは手が届かないような商品やサービスを利用できるようにすることで、個人のライフスタイルを向上させることができる。さらに、消費者金融はオンライン・ショッピングを容易にし、デジタル時代の取引に便利で安全な方法を提供する。消費者金融の利用可能性は、経済活動の重要な原動力である個人消費を刺激することにより、経済成長に貢献する。企業は、より高価格の商品やサービスを販売できるようになるため、消費者信用から恩恵を受ける。これは、売上の増加や事業拡大の機会につながる。金融機関は、貯蓄者と借り手の仲介役として、消費者信用市場で重要な役割を果たしている。これにより、経済内の資金の流れが促進される。信用スコアリングとリスク管理技術の進歩により、金融機関は信用力を正確に評価できるようになり、債務不履行のリスクを減らし、全体的な金融の安定性を向上させることができる。競争の激しい消費者金融市場は、金融機関が魅力的な条件、低金利、より良い顧客サービスを提供することを促し、消費者に利益をもたらす。

個人や中小企業のローン需要の増加と、消費者金融業者が提供する数多くの特典が、世界の消費者金融市場の成長を後押ししている。さらに、デジタル・トランスフォーメーション技術の利用増加が、消費者金融市場の成長にプラスの影響を与えている。しかし、金利の変化や規制上の制約、セキュリティやプライバシーの問題の欠如が、消費者金融市場の成長を妨げている。逆に、インターネットの拡大とスマートフォンの普及拡大は、予測期間中、消費者金融市場の拡大に有益な機会を提供すると予想される。

消費者金融市場は、クレジットタイプ、支払い方法、発行体、地域によって区分される。クレジットタイプ別では、市場はリボルビング・クレジットと非リボルビング・クレジットに分類される。支払方法ベースでは、市場はダイレクトデポジット、デビットカード、その他に細分化される。発行者ベースでは、市場は銀行、NBFC、その他に区分される。地域別では、北米、欧州、アジア太平洋、LAMEAで分析される。
消費者金融市場で事業を展開する主なプレーヤーは、バンク・オブ・アメリカ、バークレイズ、中国建設銀行、シティグループ、ドイツ銀行、HSBC、中国工商銀行(ICBC)、JPモルガン・チェース、三菱UFJフィナンシャル、ウェルズ・ファーゴである。これらのプレーヤーは、市場への浸透を高め、業界における地位を強化するために様々な戦略を採用している。

ステークホルダーにとっての主なメリット
銀行業務における不正管理の世界市場予測を、現在と将来の動向とともに詳細に分析し、差し迫った投資ポケットを解説します。
銀行業務における不正管理の世界市場動向に関する主要な促進要因、阻害要因、機会、およびそれらの影響分析に関する情報を提供します。
ポーターのファイブフォース分析により、業界で活動するバイヤーとサプライヤーの影響力を示します。
2023年から2032年までの市場の定量分析により、市場の可能性を判断します。

本書のご購入で得られるその他の特典は以下の通りです:
四半期ごとの最新情報および*(コーポレート・ライセンスの場合のみ、表示価格でのご提供となります。)
無料アップデートとして、購入前または購入後に、クライアントが選択した5つの企業プロフィールを追加。
5ユーザー・ライセンスおよびエンタープライズ・ユーザー・ライセンスのご購入の場合、次期バージョンを無料でご提供します。
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本レポートのカスタマイズの可能性(別途費用とスケジュールがかかります。)
エンドユーザーの嗜好とペインポイント
製品ライフサイクル
消費者の嗜好と製品仕様
市場投入戦略
新製品開発/主要メーカーの製品マトリックス
企業プロファイルの拡張リスト
世界/地域/国レベルでの市場シェア分析
SWOT分析
主要市場セグメント
発行体別
銀行
NBFC
その他
クレジットタイプ別
リボルビング・クレジット
非リボ
支払方法別
口座振替
デビットカード
その他
地域別
北米
アメリカ
カナダ
ヨーロッパ
イギリス
ドイツ
フランス
イタリア
スペイン
その他のヨーロッパ
アジア太平洋
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
その他のアジア太平洋地域
LAMEA
ラテンアメリカ
中東
アフリカ
主な市場プレイヤー
バークレイズ銀行
中国建設銀行
ドイツ銀行
HSBC
三菱 UFJ フィナンシャル・グループ
シティグループ
JPモルガン・チェース
ウェルズ・ファーゴ
バンク・オブ・アメリカ・コーポレーション
中国工商銀行(ICBCFS)金融服務有限公司 ○ 中国工商銀行(ICBCFS)金融服務有限公司

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目次

第1章:はじめに
1.1.報告書の記述
1.2.主要市場セグメント
1.3.ステークホルダーにとっての主なメリット
1.4.調査方法
1.4.1.一次調査
1.4.2.二次調査
1.4.3.アナリストのツールとモデル
第2章:エグゼクティブサマリー
2.1.CXOの視点
第3章 市場概要
3.1.市場の定義と範囲
3.2.主な調査結果
3.2.1.主な影響要因
3.2.2.投資ポケットの上位
3.3.ポーターの5つの力分析
3.3.1.サプライヤーの交渉力の低さ
3.3.2.新規参入の脅威が低い
3.3.3.代替品の脅威が低い
3.3.4.ライバルの激しさが低い
3.3.5.買い手の交渉力が低い
3.4.市場ダイナミクス
3.4.1.原動力
3.4.1.1.個人および中小企業のローン需要の増加
3.4.1.2.消費者金融が提供する数多くのメリット
3.4.1.3.デジタルトランスフォーメーション技術の利用の増加
3.4.2.制約事項
3.4.2.1.金利および規制上の制約の変化
3.4.2.2.セキュリティの欠如とプライバシーの問題
3.4.3.機会
3.4.3.1.インターネットの拡大とスマートフォンの普及
第4章 消費者金融市場(クレジットタイプ別
4.1.概要
4.1.1.市場規模と予測
4.2.リボルビング・クレジット
4.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.2.2.地域別の市場規模と予測
4.2.3.国別市場シェア分析
4.3.ノンリボルビング・クレジット
4.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.3.2.地域別の市場規模と予測
4.3.3.国別市場シェア分析
第5章 消費者信用市場:支払方法別
5.1.概要
5.1.1.市場規模と予測
5.2.ダイレクト・デポジット
5.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.2.2.地域別の市場規模と予測
5.2.3.国別市場シェア分析
5.3.デビットカード
5.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.3.2.地域別の市場規模と予測
5.3.3.国別市場シェア分析
5.4.その他
5.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.4.2.地域別の市場規模と予測
5.4.3.国別市場シェア分析
第6章 消費者金融市場:発行者別
6.1.概要
6.1.1.市場規模と予測
6.2.銀行
6.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.2.2.地域別の市場規模と予測
6.2.3.国別市場シェア分析
6.3.NBFC
6.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.3.2.地域別の市場規模と予測
6.3.3.国別市場シェア分析
6.4.その他
6.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.4.2.地域別の市場規模と予測
6.4.3.国別市場シェア分析
第7章 消費者金融市場:地域別
7.1.概要
7.1.1.市場規模および予測 地域別
7.2.北米
7.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.2.2.市場規模および予測(クレジットタイプ別
7.2.3.市場規模・予測:支払方法別
7.2.4.市場規模・予測:発行体別
7.2.5.市場規模・予測:国別
7.2.5.1.米国
7.2.5.1.1.市場規模および予測:クレジットタイプ別
7.2.5.1.2.市場規模および予測:支払方法別
7.2.5.1.3.市場規模・予測:発行者別
7.2.5.2.カナダ
7.2.5.2.1.市場規模および予測:クレジットタイプ別
7.2.5.2.2.市場規模および予測:支払方法別
7.2.5.2.3.市場規模・予測:発行体別
7.3.欧州
7.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.3.2.市場規模および予測(クレジットタイプ別
7.3.3.市場規模・予測:支払方法別
7.3.4.市場規模・予測:発行体別
7.3.5.市場規模・予測:国別
7.3.5.1.英国
7.3.5.1.1.市場規模および予測:クレジットタイプ別
7.3.5.1.2.市場規模および予測:支払方法別
7.3.5.1.3.市場規模・予測:発行体別
7.3.5.2.ドイツ
7.3.5.2.1.市場規模および予測:クレジットタイプ別
7.3.5.2.2.市場規模および予測:支払方法別
7.3.5.2.3.市場規模・予測:発行体別
7.3.5.3.フランス
7.3.5.3.1.市場規模および予測:クレジットタイプ別
7.3.5.3.2.市場規模および予測:支払方法別
7.3.5.3.3.市場規模・予測:発行体別
7.3.5.4.イタリア
7.3.5.4.1.市場規模および予測:クレジットタイプ別
7.3.5.4.2.市場規模および予測:支払方法別
7.3.5.4.3.市場規模・予測:発行者別
7.3.5.5.スペイン
7.3.5.5.1.市場規模および予測:クレジットタイプ別
7.3.5.5.2.市場規模および予測:支払方法別
7.3.5.5.3.市場規模・予測:発行体別
7.3.5.6.その他のヨーロッパ
7.3.5.6.1.市場規模および予測:クレジットタイプ別
7.3.5.6.2.市場規模および予測:支払方法別
7.3.5.6.3.市場規模・予測:発行者別
7.4.アジア太平洋地域
7.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.4.2.市場規模および予測(クレジットタイプ別
7.4.3.市場規模・予測:支払方法別
7.4.4.市場規模・予測:発行者別
7.4.5.市場規模・予測:国別
7.4.5.1.中国
7.4.5.1.1.市場規模・予測:クレジットタイプ別
7.4.5.1.2.市場規模および予測:支払方法別
7.4.5.1.3.市場規模・予測:発行者別
7.4.5.2.日本
7.4.5.2.1.市場規模および予測:クレジットタイプ別
7.4.5.2.2.市場規模および予測:支払方法別
7.4.5.2.3.市場規模・予測:発行者別
7.4.5.3.インド
7.4.5.3.1.市場規模および予測:クレジットタイプ別
7.4.5.3.2.市場規模および予測:支払方法別
7.4.5.3.3.市場規模・予測:発行者別
7.4.5.4.韓国
7.4.5.4.1.市場規模および予測:クレジットタイプ別
7.4.5.4.2.市場規模および予測:支払方法別
7.4.5.4.3.市場規模・予測:発行者別
7.4.5.5.オーストラリア
7.4.5.5.1.市場規模および予測:クレジットタイプ別
7.4.5.5.2.市場規模および予測:支払方法別
7.4.5.5.3.市場規模・予測:発行者別
7.4.5.6.その他のアジア太平洋地域
7.4.5.6.1.市場規模および予測:クレジットタイプ別
7.4.5.6.2.市場規模および予測:支払方法別
7.4.5.6.3.市場規模・予測:発行者別
7.5.ラメア
7.5.1.主要市場動向、成長要因、機会
7.5.2.市場規模および予測(クレジットタイプ別
7.5.3.市場規模・予測:支払方法別
7.5.4.市場規模・予測:発行体別
7.5.5.市場規模・予測:国別
7.5.5.1.ラテンアメリカ
7.5.5.1.1.市場規模および予測:クレジットタイプ別
7.5.5.1.2.市場規模および予測:支払方法別
7.5.5.1.3.市場規模・予測:発行者別
7.5.5.2.中東
7.5.5.2.1.市場規模および予測:クレジットタイプ別
7.5.5.2.2.市場規模および予測:支払方法別
7.5.5.2.3.市場規模・予測:発行者別
7.5.5.3.アフリカ
7.5.5.3.1.市場規模および予測:クレジットタイプ別
7.5.5.3.2.市場規模および予測:支払方法別
7.5.5.3.3.市場規模・予測:発行者別
第8章 競争環境
8.1.はじめに
8.2.上位の勝利戦略
8.3.トップ10選手の製品マッピング
8.4.競合ダッシュボード
8.5.競合ヒートマップ
8.6.トッププレーヤーのポジショニング、2022年
第9章 企業プロフィール
9.1.バンク・オブ・アメリカ・コーポレーション
9.1.1.会社概要
9.1.2.主要役員
9.1.3.スナップショット
9.1.4.事業セグメント
9.1.5.製品ポートフォリオ
9.1.6.業績
9.1.7.主な戦略的動きと展開
9.2.バークレイズ銀行
9.2.1.会社概要
9.2.2.主要役員
9.2.3.スナップショット
9.2.4.事業セグメント
9.2.5.製品ポートフォリオ
9.2.6.業績
9.2.7.主な戦略的動きと展開
9.3.中国建設銀行
9.3.1.会社概要
9.3.2.主要役員
9.3.3.スナップショット
9.3.4.事業セグメント
9.3.5.製品ポートフォリオ
9.3.6.業績
9.3.7.主な戦略的動きと展開
9.4.シティグループ
9.4.1.会社概要
9.4.2.主要役員
9.4.3.スナップショット
9.4.4.事業セグメント
9.4.5.製品ポートフォリオ
9.4.6.業績
9.4.7.主な戦略的動きと展開
9.5.ドイツ銀行
9.5.1.会社概要
9.5.2.主要役員
9.5.3.スナップショット
9.5.4.事業セグメント
9.5.5.製品ポートフォリオ
9.5.6.業績
9.5.7.主な戦略的動きと展開
9.6.HSBC
9.6.1.会社概要
9.6.2.主要役員
9.6.3.スナップショット
9.6.4.事業セグメント
9.6.5.製品ポートフォリオ
9.6.6.業績
9.6.7.主な戦略的動きと展開
9.7.中国工商銀行(ICBCFS)金融サービス有限公司
9.7.1.会社概要
9.7.2.主要役員
9.7.3.スナップショット
9.7.4.事業セグメント
9.7.5.製品ポートフォリオ
9.8.JPモルガン・チェース・アンド・カンパニー
9.8.1.会社概要
9.8.2.主要役員
9.8.3.スナップショット
9.8.4.事業セグメント
9.8.5.製品ポートフォリオ
9.8.6.業績
9.8.7.主な戦略的動きと展開
9.9.三菱UFJフィナンシャル・グループ
9.9.1.会社概要
9.9.2.主要役員
9.9.3.スナップショット
9.9.4.事業セグメント
9.9.5.製品ポートフォリオ
9.10.ウェルズ・ファーゴ
9.10.1.会社概要
9.10.2.主要役員
9.10.3.スナップショット
9.10.4.事業セグメント
9.10.5.製品ポートフォリオ
9.10.6.業績

 

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Summary

Consumer credit refers to short- and intermediate-term personal loans that are taken by individuals to finance the purchase of commodities and services for personal consumption. A finance fee is charged for the sanction of credit or the extension of existing credit that can be presented in the form of a cash loan or by a seller in the form of sales credit. They are commonly available in the form of non-revolving loans that are repaid in a specific number of payments and revolving loans that include automobile, consumer goods, home repair and personal loans. Moreover, the consumer credit market offers various advantages for both consumers and businesses, contributing to economic growth and financial flexibility. Consumer credit provides individuals with the flexibility to make purchases and manage expenses without the need for immediate cash payment. This is particularly useful for significant expenditures like buying a home or car. Consumer credit enables individuals to enhance their lifestyle by allowing them to access goods and services that might be otherwise unaffordable in a lump-sum payment. Furthermore, Consumer credit facilitates online shopping, providing a convenient and secure method for making transactions in the digital era. The availability of consumer credit contributes to economic growth by stimulating consumer spending, which is a significant driver of economic activity. Businesses benefit from consumer credit as it allows them to sell higher-priced goods and services. This can lead to increased sales and expansion opportunities. Financial institutions play a crucial role in the consumer credit market, acting as intermediaries between savers and borrowers. This facilitates the flow of funds within the economy. Advances in credit scoring and risk management techniques allow financial institutions to assess creditworthiness accurately, reducing the risk of defaults and improving overall financial stability. A competitive consumer credit market encourages financial institutions to offer attractive terms, lower interest rates, and better customer service, benefiting consumers.

Increasing demand for loans from individuals and small businesses and numerous benefits provided by consumer lenders are boosting the growth of the global consumer credit market. in addition, the increase in use of digital transformation technology the positively impacts growth of the consumer credit market. However, changes in interest rates and regulatory constraints and lack of security and privacy issues are hampering consumer credit market growth. On the contrary, expansion of the Internet and growth in adoption of smartphones are expected to offer remunerative opportunities for the expansion of the consumer credit market during the forecast period.

The consumer credit market is segmented on the basis of credit type, payment method, Issuers, and region. On the basis of credit type, the market is categorized into revolving credits, and non-revolving credits. On the basis of payment method, the market is fragmented into Direct Deposit, Debit Card, and Others. On the basis of issuers, the market is segmented into banks, NBFC, and others. By region, the market is analyzed across North America, Europe, Asia-Pacific, and LAMEA.
The key players that operate in the consumer credit market are Bank of America, Barclays, China Construction Bank, Citigroup, Deutsche Bank, HSBC, Industrial and Commercial Bank of China (ICBC), JPMorgan Chase, Mitsubishi UFJ Financial, and Wells Fargo. These players have adopted various strategies to increase their market penetration and strengthen their position in the industry.

Key Benefits for Stakeholders
●The study provides an in-depth analysis of the global fraud management in banking market forecast along with the current and future trends to explain the imminent investment pockets.
●Information about key drivers, restraints, and opportunities and their impact analysis on global fraud management in banking market trend is provided in the report.
●The Porter’s five forces analysis illustrates the potency of the buyers and suppliers operating in the industry.
●The quantitative analysis of the market from 2023 to 2032 is provided to determine the market potential.

Additional benefits you will get with this purchase are:
● Quarterly Update and* (only available with a corporate license, on listed price)
● 5 additional Company Profile of client Choice pre- or Post-purchase, as a free update.
● Free Upcoming Version on the Purchase of Five and Enterprise User License.
● 16 analyst hours of support* (post-purchase, if you find additional data requirements upon review of the report, you may receive support amounting to 16 analyst hours to solve questions, and post-sale queries)
● 15% Free Customization* (in case the scope or segment of the report does not match your requirements, 15% is equivalent to 3 working days of free work, applicable once)
● Free data Pack on the Five and Enterprise User License. (Excel version of the report)
● Free Updated report if the report is 6-12 months old or older.
● 24-hour priority response*
● Free Industry updates and white papers.

Possible Customization with this report (with additional cost and timeline, please talk to the sales executive to know more)
● End user preferences and pain points
● Product Life Cycles
● Consumer Preference and Product Specifications
● Go To Market Strategy
● New Product Development/ Product Matrix of Key Players
● Expanded list for Company Profiles
● Market share analysis of players at global/region/country level
● SWOT Analysis
Key Market Segments
By Issuers
● Banks
● NBFCs
● Others
By Credit Type
● Revolving Credits
● Non-Revolving Credits
By Payment Method
● Direct Deposit
● Debit Card
● Others
By Region
● North America
○ U.S.
○ Canada
● Europe
○ UK
○ Germany
○ France
○ Italy
○ Spain
○ Rest of Europe
● Asia-Pacific
○ China
○ Japan
○ India
○ South Korea
○ Australia
○ Rest of Asia-Pacific
● LAMEA
○ Latin America
○ Middle East
○ Africa
● Key Market Players
○ Barclays Bank Plc
○ China Construction Bank
○ Deutsche Bank AG
○ HSBC
○ Mitsubishi UFJ Financial Group,Inc.
○ Citigroup
○ JPMorgan Chase & Co
○ Wells Fargo
○ Bank of America Corporation
○ Industrial and Commercial Bank of China (ICBCFS) Financial Services LLC



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Table of Contents

CHAPTER 1: INTRODUCTION
1.1. Report description
1.2. Key market segments
1.3. Key benefits to the stakeholders
1.4. Research methodology
1.4.1. Primary research
1.4.2. Secondary research
1.4.3. Analyst tools and models
CHAPTER 2: EXECUTIVE SUMMARY
2.1. CXO Perspective
CHAPTER 3: MARKET OVERVIEW
3.1. Market definition and scope
3.2. Key findings
3.2.1. Top impacting factors
3.2.2. Top investment pockets
3.3. Porter’s five forces analysis
3.3.1. Low bargaining power of suppliers
3.3.2. Low threat of new entrants
3.3.3. Low threat of substitutes
3.3.4. Low intensity of rivalry
3.3.5. Low bargaining power of buyers
3.4. Market dynamics
3.4.1. Drivers
3.4.1.1. Increase in demand for loans from individuals and small businesses
3.4.1.2. Numerous benefits provided by consumer lenders
3.4.1.3. Increase in use of digital transformation technology
3.4.2. Restraints
3.4.2.1. Changes in interest rates and regulatory constraints
3.4.2.2. Lack of Security and Privacy Issues
3.4.3. Opportunities
3.4.3.1. Expansion of the Internet and growth in adoption of smartphones
CHAPTER 4: CONSUMER CREDIT MARKET, BY CREDIT TYPE
4.1. Overview
4.1.1. Market size and forecast
4.2. Revolving Credits
4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.2.2. Market size and forecast, by region
4.2.3. Market share analysis by country
4.3. Non-Revolving Credits
4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.3.2. Market size and forecast, by region
4.3.3. Market share analysis by country
CHAPTER 5: CONSUMER CREDIT MARKET, BY PAYMENT METHOD
5.1. Overview
5.1.1. Market size and forecast
5.2. Direct Deposit
5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.2.2. Market size and forecast, by region
5.2.3. Market share analysis by country
5.3. Debit Card
5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.3.2. Market size and forecast, by region
5.3.3. Market share analysis by country
5.4. Others
5.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.4.2. Market size and forecast, by region
5.4.3. Market share analysis by country
CHAPTER 6: CONSUMER CREDIT MARKET, BY ISSUERS
6.1. Overview
6.1.1. Market size and forecast
6.2. Banks
6.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.2.2. Market size and forecast, by region
6.2.3. Market share analysis by country
6.3. NBFCs
6.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.3.2. Market size and forecast, by region
6.3.3. Market share analysis by country
6.4. Others
6.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.4.2. Market size and forecast, by region
6.4.3. Market share analysis by country
CHAPTER 7: CONSUMER CREDIT MARKET, BY REGION
7.1. Overview
7.1.1. Market size and forecast By Region
7.2. North America
7.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.2. Market size and forecast, by Credit Type
7.2.3. Market size and forecast, by Payment Method
7.2.4. Market size and forecast, by Issuers
7.2.5. Market size and forecast, by country
7.2.5.1. U.S.
7.2.5.1.1. Market size and forecast, by Credit Type
7.2.5.1.2. Market size and forecast, by Payment Method
7.2.5.1.3. Market size and forecast, by Issuers
7.2.5.2. Canada
7.2.5.2.1. Market size and forecast, by Credit Type
7.2.5.2.2. Market size and forecast, by Payment Method
7.2.5.2.3. Market size and forecast, by Issuers
7.3. Europe
7.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.2. Market size and forecast, by Credit Type
7.3.3. Market size and forecast, by Payment Method
7.3.4. Market size and forecast, by Issuers
7.3.5. Market size and forecast, by country
7.3.5.1. UK
7.3.5.1.1. Market size and forecast, by Credit Type
7.3.5.1.2. Market size and forecast, by Payment Method
7.3.5.1.3. Market size and forecast, by Issuers
7.3.5.2. Germany
7.3.5.2.1. Market size and forecast, by Credit Type
7.3.5.2.2. Market size and forecast, by Payment Method
7.3.5.2.3. Market size and forecast, by Issuers
7.3.5.3. France
7.3.5.3.1. Market size and forecast, by Credit Type
7.3.5.3.2. Market size and forecast, by Payment Method
7.3.5.3.3. Market size and forecast, by Issuers
7.3.5.4. Italy
7.3.5.4.1. Market size and forecast, by Credit Type
7.3.5.4.2. Market size and forecast, by Payment Method
7.3.5.4.3. Market size and forecast, by Issuers
7.3.5.5. Spain
7.3.5.5.1. Market size and forecast, by Credit Type
7.3.5.5.2. Market size and forecast, by Payment Method
7.3.5.5.3. Market size and forecast, by Issuers
7.3.5.6. Rest of Europe
7.3.5.6.1. Market size and forecast, by Credit Type
7.3.5.6.2. Market size and forecast, by Payment Method
7.3.5.6.3. Market size and forecast, by Issuers
7.4. Asia-Pacific
7.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.2. Market size and forecast, by Credit Type
7.4.3. Market size and forecast, by Payment Method
7.4.4. Market size and forecast, by Issuers
7.4.5. Market size and forecast, by country
7.4.5.1. China
7.4.5.1.1. Market size and forecast, by Credit Type
7.4.5.1.2. Market size and forecast, by Payment Method
7.4.5.1.3. Market size and forecast, by Issuers
7.4.5.2. Japan
7.4.5.2.1. Market size and forecast, by Credit Type
7.4.5.2.2. Market size and forecast, by Payment Method
7.4.5.2.3. Market size and forecast, by Issuers
7.4.5.3. India
7.4.5.3.1. Market size and forecast, by Credit Type
7.4.5.3.2. Market size and forecast, by Payment Method
7.4.5.3.3. Market size and forecast, by Issuers
7.4.5.4. South Korea
7.4.5.4.1. Market size and forecast, by Credit Type
7.4.5.4.2. Market size and forecast, by Payment Method
7.4.5.4.3. Market size and forecast, by Issuers
7.4.5.5. Australia
7.4.5.5.1. Market size and forecast, by Credit Type
7.4.5.5.2. Market size and forecast, by Payment Method
7.4.5.5.3. Market size and forecast, by Issuers
7.4.5.6. Rest of Asia-Pacific
7.4.5.6.1. Market size and forecast, by Credit Type
7.4.5.6.2. Market size and forecast, by Payment Method
7.4.5.6.3. Market size and forecast, by Issuers
7.5. LAMEA
7.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.2. Market size and forecast, by Credit Type
7.5.3. Market size and forecast, by Payment Method
7.5.4. Market size and forecast, by Issuers
7.5.5. Market size and forecast, by country
7.5.5.1. Latin America
7.5.5.1.1. Market size and forecast, by Credit Type
7.5.5.1.2. Market size and forecast, by Payment Method
7.5.5.1.3. Market size and forecast, by Issuers
7.5.5.2. Middle East
7.5.5.2.1. Market size and forecast, by Credit Type
7.5.5.2.2. Market size and forecast, by Payment Method
7.5.5.2.3. Market size and forecast, by Issuers
7.5.5.3. Africa
7.5.5.3.1. Market size and forecast, by Credit Type
7.5.5.3.2. Market size and forecast, by Payment Method
7.5.5.3.3. Market size and forecast, by Issuers
CHAPTER 8: COMPETITIVE LANDSCAPE
8.1. Introduction
8.2. Top winning strategies
8.3. Product mapping of top 10 player
8.4. Competitive dashboard
8.5. Competitive heatmap
8.6. Top player positioning, 2022
CHAPTER 9: COMPANY PROFILES
9.1. Bank of America Corporation
9.1.1. Company overview
9.1.2. Key executives
9.1.3. Company snapshot
9.1.4. Operating business segments
9.1.5. Product portfolio
9.1.6. Business performance
9.1.7. Key strategic moves and developments
9.2. Barclays Bank Plc
9.2.1. Company overview
9.2.2. Key executives
9.2.3. Company snapshot
9.2.4. Operating business segments
9.2.5. Product portfolio
9.2.6. Business performance
9.2.7. Key strategic moves and developments
9.3. China Construction Bank
9.3.1. Company overview
9.3.2. Key executives
9.3.3. Company snapshot
9.3.4. Operating business segments
9.3.5. Product portfolio
9.3.6. Business performance
9.3.7. Key strategic moves and developments
9.4. Citigroup
9.4.1. Company overview
9.4.2. Key executives
9.4.3. Company snapshot
9.4.4. Operating business segments
9.4.5. Product portfolio
9.4.6. Business performance
9.4.7. Key strategic moves and developments
9.5. Deutsche Bank AG
9.5.1. Company overview
9.5.2. Key executives
9.5.3. Company snapshot
9.5.4. Operating business segments
9.5.5. Product portfolio
9.5.6. Business performance
9.5.7. Key strategic moves and developments
9.6. HSBC
9.6.1. Company overview
9.6.2. Key executives
9.6.3. Company snapshot
9.6.4. Operating business segments
9.6.5. Product portfolio
9.6.6. Business performance
9.6.7. Key strategic moves and developments
9.7. Industrial and Commercial Bank of China (ICBCFS) Financial Services LLC
9.7.1. Company overview
9.7.2. Key executives
9.7.3. Company snapshot
9.7.4. Operating business segments
9.7.5. Product portfolio
9.8. JPMorgan Chase & Co
9.8.1. Company overview
9.8.2. Key executives
9.8.3. Company snapshot
9.8.4. Operating business segments
9.8.5. Product portfolio
9.8.6. Business performance
9.8.7. Key strategic moves and developments
9.9. Mitsubishi UFJ Financial Group,Inc.
9.9.1. Company overview
9.9.2. Key executives
9.9.3. Company snapshot
9.9.4. Operating business segments
9.9.5. Product portfolio
9.10. Wells Fargo
9.10.1. Company overview
9.10.2. Key executives
9.10.3. Company snapshot
9.10.4. Operating business segments
9.10.5. Product portfolio
9.10.6. Business performance

 

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