世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

世界のレジャー用大豆製品市場の洞察、2028年までの予測


Global Leisure Soy Products Market Insights, Forecast to 2028

レポート概要 COVID-19のパンデミックとロシア・ウクライナ戦争の影響により、2022年に百万米ドルと推定されるレジャー用大豆製品の世界市場は、2028年までに百万米ドルの改訂サイズに達すると予測され、予測期... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 言語
QYResearch
QYリサーチ
2022年9月16日 US$4,900
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

レポート概要
COVID-19のパンデミックとロシア・ウクライナ戦争の影響により、2022年に百万米ドルと推定されるレジャー用大豆製品の世界市場は、2028年までに百万米ドルの改訂サイズに達すると予測され、予測期間2022年から2028年の間にCAGR %で成長するとされています。
レジャー用大豆製品の米国市場は、2023年から2028年の予測期間中にCAGR%で増加し、2022年の百万米ドルから2028年には百万米ドルに達すると推定されます。
中国のレジャー用大豆製品市場は、2023年から2028年の予測期間において、2022年の100万ドルから2028年には100万ドルに増加し、CAGR %で到達すると推定されます。
レジャー用大豆製品のヨーロッパ市場は、2023年から2028年の予測期間中にCAGR %で、2022年の百万ドルから2028年には百万ドルに達すると推定されます。
レジャー大豆製品の世界的な主要企業は、甘源食品、カルビー、上海来料、Weilong Delicious Global Holdings、Sichuan Huiji Food、Yanjin Shop Food、Jinzai Food Group、Suzhou Youi Foods、Zuming Bean Productsなどであります。2021年、世界の上位5社は売上高で約 %のシェアを占めている。

レポート対象範囲
本最新レポートでは、産業構造、売上高、粗利率を調査しています。主要プレイヤーの本社、市場シェア、業界ランキング、プロフィールを掲載しています。最新の政府規制、市場情報、業界データにアクセスするため、一次調査および二次調査を実施しています。データはLeisure Soy Productsの企業、流通業者、エンドユーザー、業界団体、政府の産業局、業界誌、業界専門家、第三者データベース、および弊社社内データベースから収集しました。
また、本レポートでは、各地域のレジャー用大豆製品市場における主要企業についての考察も行っています。さらに、世界のレジャー用大豆製品市場の主要な推進要因や地域ごとの力学、業界内の現在の動向についても解説しています。

主な対象企業
本セクションでは、研究者は、事業を行っている著名なプレーヤーと、激しい競争に対抗するために彼らが焦点を当てている戦略について包括的な分析を行っています。また、著名なプレイヤーの会社概要と市場シェア分析もこのセクションで提供しています。さらに、専門家は、各プレイヤーの包括的な分析を行っています。彼らはまた、2017年から2022年の期間、企業の信頼性の高い収益、市場シェアとランクデータを提供しています。本レポートの支援により、キープレイヤー、ステークホルダー、その他の参加者は、ビジネスにおける最近および今後の動向を把握することができ、さらに効率的な選択を行うことができるようになります。本調査報告書に記載されている主要企業は以下の通りです。
ガンユアンフーズ
カルビー
上海莱普(Laiyifen)
ウェイロンデリシャスグローバルホールディングス
四川匯鑽食品
燕錦商店食品
金錢食料集団
蘇州友誼食品
珠銘豆製品
大石
旺旺ホールディングス
嘉嘉食品
尤妮食品股份有限公司

市場セグメント
本レポートでは、主要セグメントである「タイプ別」と「アプリケーション別」について調査しています。本レポートでは、業界の専門家により、その有利性と成長の可能性が検討されています。また、本レポートでは、2017-2028年の期間について、金額に基づくタイプ別およびアプリケーション別セグメントの収益予測データも提供しています。
レジャー用大豆製品 タイプ別セグメント
ロースト大豆ナッツ
干し豆腐スナック
パフドビーンズクリスプ
レジャー用大豆製品 用途別セグメント
スーパーマーケット
コンビニエンスストア
専門店
ネット通販

主要地域と国
本セクションでは、様々な地域と各地域で活動する主要なプレーヤーに関する主要な洞察を提供します。特定の地域/国の成長を評価する際に、経済的、社会的、環境的、技術的、政治的な要因が考慮されています。また、読者は2017-2028年までの各地域・国の金額データを手にすることができます。
北アメリカ
米国
カナダ
欧州
ドイツ
フランス
英国
イタリア
ロシア
北欧諸国
その他の欧州
アジア太平洋地域
中国
日本
韓国
東南アジア
インド
オーストラリア
その他のアジア
中南米
メキシコ
ブラジル
ラテンアメリカの残りの部分
中近東・アフリカ
トルコ
サウジアラビア
UAE
MEAの残りの地域

主要なドライバーと障壁
本レポートでは、読者が一般的な開発を理解するのに役立つように、影響の大きいレンダリング要因とドライバーを調査しています。さらに、このレポートには、プレイヤーの道を阻むブロックとして機能する可能性のある抑制と課題も含まれています。これは、ユーザーが気を配り、ビジネスに関連する情報に基づいた意思決定を行うために支援します。専門家はまた、今後のビジネスの展望に彼らの焦点を置いています。
COVID-19とロシア・ウクライナ戦争影響力分析
このセクションの読者は、パンデミック、ポストパンデミック、ロシア・ウクライナ戦争の間に、レジャー大豆製品市場のシナリオが世界中でどのように変化したかを理解することができます。この研究は、需要、消費、輸送、消費者行動、サプライチェーン管理、輸出入、生産などの側面の変化を視野に入れながら行われます。また、業界の専門家は、今後数年間でプレイヤーに機会を創出し、業界全体を安定させるのに役立つ主要な要因を取り上げています。

レポートには以下の内容が含まれます。
本レポートでは、レジャー用大豆製品の世界市場規模を概観しています。2017年~2021年の歴史的な市場収益データ、2022年の推定値、2028年までのCAGRの予測値により、世界市場の動向を分析します。
本レポートでは、Leisure Soy Productsの主要生産者を調査し、主要地域と国の収益も提供しています。レジャー用大豆製品の今後の市場可能性のハイライト、およびこの市場を様々なセグメントとサブセグメントに分けて予測するための主要地域/国に焦点を当てます。米国、カナダ、メキシコ、ブラジル、中国、日本、韓国、東南アジア、インド、ドイツ、イギリス、イタリア、中東、アフリカ、その他の国々の国別データおよび市場価値分析。

本レポートでは、2017年から2022年までのデータから、レジャー用大豆製品の収益、主要企業の市場シェア、業界ランキングに焦点を当てます。世界のレジャー用大豆製品市場における主要ステークホルダーを特定し、その競争環境と市場ポジショニングを最近の動向とセグメント別収益に基づき分析。本レポートは、ステークホルダーが競合状況を理解し、より深い洞察を得て、自社のビジネスと市場戦略をより良い形で位置づけるのに役立ちます。
本レポートでは、2017年から2028年までの、タイプ別、用途別のセグメントデータ、収益、成長率を分析しています。レジャー用大豆製品の収益、予測成長動向、生産技術、用途、エンドユーザー産業の市場規模を評価・予測します。
Gan Yuan Foods、Calbee、Shanghai Laiyifen、Weilong Delicious Global Holdings、Sichuan Huiji Food, Yanjin Shop Food, Jinzai Food Group, Suzhou Youi Foods、Zuming Bean Productsなど、世界の主要企業の詳細な企業プロファイルを掲載しています。

章の概要
第1章:レポート範囲、各市場セグメント(製品タイプ、アプリケーションなど)の市場規模、将来の発展可能性などのエグゼクティブサマリーを紹介します。市場の現状と短期・中期・長期の展開の可能性を高次元で把握することができます。
第2章 レジャー用大豆製品の世界レベル、地域レベルの収益各地域とその主要国の市場規模と発展可能性を定量的に分析し、世界各国の市場発展、将来の発展展望、市場スペース、生産能力などを紹介しています。また、市場のダイナミクス、市場の最新動向、市場の推進要因と制限要因、業界各社が直面する課題とリスク、業界の関連政策の分析などを紹介します。
第3章:レジャー大豆製品企業の競争環境、収益、市場シェア、業界ランキング、最新の開発計画、M&A情報などを詳細に分析。
第4章:製品の種類によって様々な市場セグメントの分析を提供し、各市場セグメントの収益、発展の可能性を網羅し、読者が異なる市場セグメントでブルーオーシャン市場を見つけることができるようにします。
第5章:読者が異なる下流市場のブルーオーシャン市場を見つけるのを助けるために、アプリケーションに応じて様々な市場セグメントの分析、各市場セグメントの収益、および開発ポテンシャルをカバーすることを提供します。
第6章:北米のタイプ別、アプリケーション別、国別、各セグメントごとの収益。
第7章:ヨーロッパ:タイプ別、アプリケーション別、国別、各セグメントごとの収益。
第8章:アジア太平洋:タイプ別、アプリケーション別、国・地域別、セグメント別売上。
第9章:中南米:タイプ別、アプリケーション別、国別、各セグメントごとの収益。
第10章:中東・アフリカ:タイプ別、アプリケーション別、国別、各セグメントごとの収益。
第11章:主要企業のプロフィールを提供し、製品説明や仕様、レジャー大豆製品の収益、粗利益率、最近の開発など、市場の主要企業の基本状況を詳しく紹介します。
第12章 アナリストの視点/結論


ページTOPに戻る


目次

1 Report Business Overview
1.1 Study Scope
1.2 Market Analysis by Type
1.2.1 Global Leisure Soy Products Market Size Growth Rate by Type, 2017 VS 2021 VS 2028
1.2.2 Roasted Soy Nuts
1.2.3 Dried Tofu Snacks
1.2.4 Puffed Bean Crisps
1.3 Market by Application
1.3.1 Global Leisure Soy Products Market Size Growth Rate by Application, 2017 VS 2021 VS 2028
1.3.2 Supermarket
1.3.3 Convenience Store
1.3.4 Specialty Store
1.3.5 Online Sales
1.4 Study Objectives
1.5 Years Considered
2 Global Growth Trends
2.1 Global Leisure Soy Products Market Perspective (2017-2028)
2.2 Leisure Soy Products Growth Trends by Region
2.2.1 Leisure Soy Products Market Size by Region: 2017 VS 2021 VS 2028
2.2.2 Leisure Soy Products Historic Market Size by Region (2017-2022)
2.2.3 Leisure Soy Products Forecasted Market Size by Region (2023-2028)
2.3 Leisure Soy Products Market Dynamics
2.3.1 Leisure Soy Products Industry Trends
2.3.2 Leisure Soy Products Market Drivers
2.3.3 Leisure Soy Products Market Challenges
2.3.4 Leisure Soy Products Market Restraints
3 Competition Landscape by Key Players
3.1 Global Top Leisure Soy Products Players by Revenue
3.1.1 Global Top Leisure Soy Products Players by Revenue (2017-2022)
3.1.2 Global Leisure Soy Products Revenue Market Share by Players (2017-2022)
3.2 Global Leisure Soy Products Market Share by Company Type (Tier 1, Tier 2, and Tier 3)
3.3 Players Covered: Ranking by Leisure Soy Products Revenue
3.4 Global Leisure Soy Products Market Concentration Ratio
3.4.1 Global Leisure Soy Products Market Concentration Ratio (CR5 and HHI)
3.4.2 Global Top 10 and Top 5 Companies by Leisure Soy Products Revenue in 2021
3.5 Leisure Soy Products Key Players Head office and Area Served
3.6 Key Players Leisure Soy Products Product Solution and Service
3.7 Date of Enter into Leisure Soy Products Market
3.8 Mergers & Acquisitions, Expansion Plans
4 Leisure Soy Products Breakdown Data by Type
4.1 Global Leisure Soy Products Historic Market Size by Type (2017-2022)
4.2 Global Leisure Soy Products Forecasted Market Size by Type (2023-2028)
5 Leisure Soy Products Breakdown Data by Application
5.1 Global Leisure Soy Products Historic Market Size by Application (2017-2022)
5.2 Global Leisure Soy Products Forecasted Market Size by Application (2023-2028)
6 North America
6.1 North America Leisure Soy Products Market Size (2017-2028)
6.2 North America Leisure Soy Products Market Size by Type
6.2.1 North America Leisure Soy Products Market Size by Type (2017-2022)
6.2.2 North America Leisure Soy Products Market Size by Type (2023-2028)
6.2.3 North America Leisure Soy Products Market Share by Type (2017-2028)
6.3 North America Leisure Soy Products Market Size by Application
6.3.1 North America Leisure Soy Products Market Size by Application (2017-2022)
6.3.2 North America Leisure Soy Products Market Size by Application (2023-2028)
6.3.3 North America Leisure Soy Products Market Share by Application (2017-2028)
6.4 North America Leisure Soy Products Market Size by Country
6.4.1 North America Leisure Soy Products Market Size by Country (2017-2022)
6.4.2 North America Leisure Soy Products Market Size by Country (2023-2028)
6.4.3 United States
6.4.4 Canada
7 Europe
7.1 Europe Leisure Soy Products Market Size (2017-2028)
7.2 Europe Leisure Soy Products Market Size by Type
7.2.1 Europe Leisure Soy Products Market Size by Type (2017-2022)
7.2.2 Europe Leisure Soy Products Market Size by Type (2023-2028)
7.2.3 Europe Leisure Soy Products Market Share by Type (2017-2028)
7.3 Europe Leisure Soy Products Market Size by Application
7.3.1 Europe Leisure Soy Products Market Size by Application (2017-2022)
7.3.2 Europe Leisure Soy Products Market Size by Application (2023-2028)
7.3.3 Europe Leisure Soy Products Market Share by Application (2017-2028)
7.4 Europe Leisure Soy Products Market Size by Country
7.4.1 Europe Leisure Soy Products Market Size by Country (2017-2022)
7.4.2 Europe Leisure Soy Products Market Size by Country (2023-2028)
7.4.3 Germany
7.4.4 France
7.4.5 U.K.
7.4.6 Italy
7.4.7 Russia
7.4.8 Nordic Countries
8 Asia-Pacific
8.1 Asia-Pacific Leisure Soy Products Market Size (2017-2028)
8.2 Asia-Pacific Leisure Soy Products Market Size by Type
8.2.1 Asia-Pacific Leisure Soy Products Market Size by Type (2017-2022)
8.2.2 Asia-Pacific Leisure Soy Products Market Size by Type (2023-2028)
8.2.3 Asia-Pacific Leisure Soy Products Market Share by Type (2017-2028)
8.3 Asia-Pacific Leisure Soy Products Market Size by Application
8.3.1 Asia-Pacific Leisure Soy Products Market Size by Application (2017-2022)
8.3.2 Asia-Pacific Leisure Soy Products Market Size by Application (2023-2028)
8.3.3 Asia-Pacific Leisure Soy Products Market Share by Application (2017-2028)
8.4 Asia-Pacific Leisure Soy Products Market Size by Region
8.4.1 Asia-Pacific Leisure Soy Products Market Size by Region (2017-2022)
8.4.2 Asia-Pacific Leisure Soy Products Market Size by Region (2023-2028)
8.4.3 China
8.4.4 Japan
8.4.5 South Korea
8.4.6 Southeast Asia
8.4.7 India
8.4.8 Australia
9 Latin America
9.1 Latin America Leisure Soy Products Market Size (2017-2028)
9.2 Latin America Leisure Soy Products Market Size by Type
9.2.1 Latin America Leisure Soy Products Market Size by Type (2017-2022)
9.2.2 Latin America Leisure Soy Products Market Size by Type (2023-2028)
9.2.3 Latin America Leisure Soy Products Market Share by Type (2017-2028)
9.3 Latin America Leisure Soy Products Market Size by Application
9.3.1 Latin America Leisure Soy Products Market Size by Application (2017-2022)
9.3.2 Latin America Leisure Soy Products Market Size by Application (2023-2028)
9.3.3 Latin America Leisure Soy Products Market Share by Application (2017-2028)
9.4 Latin America Leisure Soy Products Market Size by Country
9.4.1 Latin America Leisure Soy Products Market Size by Country (2017-2022)
9.4.2 Latin America Leisure Soy Products Market Size by Country (2023-2028)
9.4.3 Mexico
9.4.4 Brazil
10 Middle East & Africa
10.1 Middle East & Africa Leisure Soy Products Market Size (2017-2028)
10.2 Middle East & Africa Leisure Soy Products Market Size by Type
10.2.1 Middle East & Africa Leisure Soy Products Market Size by Type (2017-2022)
10.2.2 Middle East & Africa Leisure Soy Products Market Size by Type (2023-2028)
10.2.3 Middle East & Africa Leisure Soy Products Market Share by Type (2017-2028)
10.3 Middle East & Africa Leisure Soy Products Market Size by Application
10.3.1 Middle East & Africa Leisure Soy Products Market Size by Application (2017-2022)
10.3.2 Middle East & Africa Leisure Soy Products Market Size by Application (2023-2028)
10.3.3 Middle East & Africa Leisure Soy Products Market Share by Application (2017-2028)
10.4 Middle East & Africa Leisure Soy Products Market Size by Country
10.4.1 Middle East & Africa Leisure Soy Products Market Size by Country (2017-2022)
10.4.2 Middle East & Africa Leisure Soy Products Market Size by Country (2023-2028)
10.4.3 Turkey
10.4.4 Saudi Arabia
10.4.5 UAE
11 Key Players Profiles
11.1 Gan Yuan Foods
11.1.1 Gan Yuan Foods Company Details
11.1.2 Gan Yuan Foods Business Overview
11.1.3 Gan Yuan Foods Leisure Soy Products Introduction
11.1.4 Gan Yuan Foods Revenue in Leisure Soy Products Business (2017-2022)
11.1.5 Gan Yuan Foods Recent Developments
11.2 Calbee
11.2.1 Calbee Company Details
11.2.2 Calbee Business Overview
11.2.3 Calbee Leisure Soy Products Introduction
11.2.4 Calbee Revenue in Leisure Soy Products Business (2017-2022)
11.2.5 Calbee Recent Developments
11.3 Shanghai Laiyifen
11.3.1 Shanghai Laiyifen Company Details
11.3.2 Shanghai Laiyifen Business Overview
11.3.3 Shanghai Laiyifen Leisure Soy Products Introduction
11.3.4 Shanghai Laiyifen Revenue in Leisure Soy Products Business (2017-2022)
11.3.5 Shanghai Laiyifen Recent Developments
11.4 Weilong Delicious Global Holdings
11.4.1 Weilong Delicious Global Holdings Company Details
11.4.2 Weilong Delicious Global Holdings Business Overview
11.4.3 Weilong Delicious Global Holdings Leisure Soy Products Introduction
11.4.4 Weilong Delicious Global Holdings Revenue in Leisure Soy Products Business (2017-2022)
11.4.5 Weilong Delicious Global Holdings Recent Developments
11.5 Sichuan Huiji Food
11.5.1 Sichuan Huiji Food Company Details
11.5.2 Sichuan Huiji Food Business Overview
11.5.3 Sichuan Huiji Food Leisure Soy Products Introduction
11.5.4 Sichuan Huiji Food Revenue in Leisure Soy Products Business (2017-2022)
11.5.5 Sichuan Huiji Food Recent Developments
11.6 Yanjin Shop Food
11.6.1 Yanjin Shop Food Company Details
11.6.2 Yanjin Shop Food Business Overview
11.6.3 Yanjin Shop Food Leisure Soy Products Introduction
11.6.4 Yanjin Shop Food Revenue in Leisure Soy Products Business (2017-2022)
11.6.5 Yanjin Shop Food Recent Developments
11.7 Jinzai Food Group
11.7.1 Jinzai Food Group Company Details
11.7.2 Jinzai Food Group Business Overview
11.7.3 Jinzai Food Group Leisure Soy Products Introduction
11.7.4 Jinzai Food Group Revenue in Leisure Soy Products Business (2017-2022)
11.7.5 Jinzai Food Group Recent Developments
11.8 Suzhou Youi Foods
11.8.1 Suzhou Youi Foods Company Details
11.8.2 Suzhou Youi Foods Business Overview
11.8.3 Suzhou Youi Foods Leisure Soy Products Introduction
11.8.4 Suzhou Youi Foods Revenue in Leisure Soy Products Business (2017-2022)
11.8.5 Suzhou Youi Foods Recent Developments
11.9 Zuming Bean Products
11.9.1 Zuming Bean Products Company Details
11.9.2 Zuming Bean Products Business Overview
11.9.3 Zuming Bean Products Leisure Soy Products Introduction
11.9.4 Zuming Bean Products Revenue in Leisure Soy Products Business (2017-2022)
11.9.5 Zuming Bean Products Recent Developments
11.10 Oishi
11.10.1 Oishi Company Details
11.10.2 Oishi Business Overview
11.10.3 Oishi Leisure Soy Products Introduction
11.10.4 Oishi Revenue in Leisure Soy Products Business (2017-2022)
11.10.5 Oishi Recent Developments
11.11 Want Want Holdings
11.11.1 Want Want Holdings Company Details
11.11.2 Want Want Holdings Business Overview
11.11.3 Want Want Holdings Leisure Soy Products Introduction
11.11.4 Want Want Holdings Revenue in Leisure Soy Products Business (2017-2022)
11.11.5 Want Want Holdings Recent Developments
11.12 Qiaqia Food
11.12.1 Qiaqia Food Company Details
11.12.2 Qiaqia Food Business Overview
11.12.3 Qiaqia Food Leisure Soy Products Introduction
11.12.4 Qiaqia Food Revenue in Leisure Soy Products Business (2017-2022)
11.12.5 Qiaqia Food Recent Developments
11.13 YouYou Foods Co
11.13.1 YouYou Foods Co Company Details
11.13.2 YouYou Foods Co Business Overview
11.13.3 YouYou Foods Co Leisure Soy Products Introduction
11.13.4 YouYou Foods Co Revenue in Leisure Soy Products Business (2017-2022)
11.13.5 YouYou Foods Co Recent Developments
12 Analyst's Viewpoints/Conclusions
13 Appendix
13.1 Research Methodology
13.1.1 Methodology/Research Approach
13.1.2 Data Source
13.2 Author Details
13.3 Disclaimer

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Report Overview
Due to the COVID-19 pandemic and Russia-Ukraine War Influence, the global market for Leisure Soy Products estimated at US$ million in the year 2022, is projected to reach a revised size of US$ million by 2028, growing at a CAGR of % during the forecast period 2022-2028.
The USA market for Leisure Soy Products is estimated to increase from $ million in 2022 to reach $ million by 2028, at a CAGR of % during the forecast period of 2023 through 2028.
The China market for Leisure Soy Products is estimated to increase from $ million in 2022 to reach $ million by 2028, at a CAGR of % during the forecast period of 2023 through 2028.
The Europe market for Leisure Soy Products is estimated to increase from $ million in 2022 to reach $ million by 2028, at a CAGR of % during the forecast period of 2023 through 2028.
The global key companies of Leisure Soy Products include Gan Yuan Foods, Calbee, Shanghai Laiyifen, Weilong Delicious Global Holdings, Sichuan Huiji Food, Yanjin Shop Food, Jinzai Food Group, Suzhou Youi Foods and Zuming Bean Products, etc. In 2021, the global top five players had a share approximately % in terms of revenue.

Report Scope
This latest report researches the industry structure, revenue and gross margin. Major players’ headquarters, market shares, industry ranking and profiles are presented. The primary and secondary research is done in order to access up-to-date government regulations, market information and industry data. Data were collected from the Leisure Soy Products companies, distributors, end users, industry associations, governments' industry bureaus, industry publications, industry experts, third party database, and our in-house databases.
This report also includes a discussion of the major players across each regional Leisure Soy Products market. Further, it explains the major drivers and regional dynamics of the global Leisure Soy Products market and current trends within the industry.

Key Companies Covered
In this section of the report, the researchers have done a comprehensive analysis of the prominent players operating and the strategies they are focusing on to combat the intense competition. Company profiles and market share analysis of the prominent players are also provided in this section. Additionally, the specialists have done an all-encompassing analysis of each player. They have also provided reliable revenue, market share and rank data of the companies for the period 2017-2022. With the assistance of this report, key players, stakeholders, and other participants will be able to stay abreast of the recent and upcoming developments in the business, further enabling them to make efficient choices. Mentioned below are the prime players taken into account in this research report:
Gan Yuan Foods
Calbee
Shanghai Laiyifen
Weilong Delicious Global Holdings
Sichuan Huiji Food
Yanjin Shop Food
Jinzai Food Group
Suzhou Youi Foods
Zuming Bean Products
Oishi
Want Want Holdings
Qiaqia Food
YouYou Foods Co

Market Segments
This report has explored the key segments: by Type and by Application. The lucrativeness and growth potential have been looked into by the industry experts in this report. This report also provides revenue forecast data by type and by application segments based on value for the period 2017-2028.
Leisure Soy Products Segment by Type
Roasted Soy Nuts
Dried Tofu Snacks
Puffed Bean Crisps
Leisure Soy Products Segment by Application
Supermarket
Convenience Store
Specialty Store
Online Sales

Key Regions & Countries
This section of the report provides key insights regarding various regions and the key players operating in each region. Economic, social, environmental, technological, and political factors have been taken into consideration while assessing the growth of the particular region/country. The readers will also get their hands on the value data of each region and country for the period 2017-2028.
North America
United States
Canada
Europe
Germany
France
UK
Italy
Russia
Nordic Countries
Rest of Europe
Asia-Pacific
China
Japan
South Korea
Southeast Asia
India
Australia
Rest of Asia
Latin America
Mexico
Brazil
Rest of Latin America
Middle East & Africa
Turkey
Saudi Arabia
UAE
Rest of MEA

Key Drivers & Barriers
High-impact rendering factors and drivers have been studied in this report to aid the readers to understand the general development. Moreover, the report includes restraints and challenges that may act as stumbling blocks on the way of the players. This will assist the users to be attentive and make informed decisions related to business. Specialists have also laid their focus on the upcoming business prospects.
COVID-19 and Russia-Ukraine War Influence Analysis
The readers in the section will understand how the Leisure Soy Products market scenario changed across the globe during the pandemic, post-pandemic and Russia-Ukraine War. The study is done keeping in view the changes in aspects such as demand, consumption, transportation, consumer behavior, supply chain management, export and import, and production. The industry experts have also highlighted the key factors that will help create opportunities for players and stabilize the overall industry in the years to come.

Report Includes:
This report presents an overview of global market for Leisure Soy Products market size. Analyses of the global market trends, with historic market revenue data for 2017 - 2021, estimates for 2022, and projections of CAGR through 2028.
This report researches the key producers of Leisure Soy Products, also provides the revenue of main regions and countries. Highlights of the upcoming market potential for Leisure Soy Products, and key regions/countries of focus to forecast this market into various segments and sub-segments. Country specific data and market value analysis for the U.S., Canada, Mexico, Brazil, China, Japan, South Korea, Southeast Asia, India, Germany, the U.K., Italy, Middle East, Africa, and Other Countries.

This report focuses on the Leisure Soy Products revenue, market share and industry ranking of main companies, data from 2017 to 2022. Identification of the major stakeholders in the global Leisure Soy Products market, and analysis of their competitive landscape and market positioning based on recent developments and segmental revenues. This report will help stakeholders to understand the competitive landscape and gain more insights and position their businesses and market strategies in a better way.
This report analyzes the segments data by type and by application, revenue, and growth rate, from 2017 to 2028. Evaluation and forecast the market size for Leisure Soy Products revenue, projected growth trends, production technology, application and end-user industry.
Descriptive company profiles of the major global players, including Gan Yuan Foods, Calbee, Shanghai Laiyifen, Weilong Delicious Global Holdings, Sichuan Huiji Food, Yanjin Shop Food, Jinzai Food Group, Suzhou Youi Foods and Zuming Bean Products, etc.

Chapter Outline
Chapter 1: Introduces the report scope of the report, executive summary of different market segments (product type, application, etc), including the market size of each market segment, future development potential, and so on. It offers a high-level view of the current state of the market and its likely evolution in the short to mid-term, and long term.
Chapter 2: Revenue of Leisure Soy Products in global and regional level. It provides a quantitative analysis of the market size and development potential of each region and its main countries and introduces the market development, future development prospects, market space, and capacity of each country in the world. This section also introduces the market dynamics, latest developments of the market, the driving factors and restrictive factors of the market, the challenges and risks faced by companies in the industry, and the analysis of relevant policies in the industry.
Chapter 3: Detailed analysis of Leisure Soy Products companies’ competitive landscape, revenue, market share and industry ranking, latest development plan, merger, and acquisition information, etc.
Chapter 4: Provides the analysis of various market segments according to product types, covering the revenue, and development potential of each market segment, to help readers find the blue ocean market in different market segments.
Chapter 5: Provides the analysis of various market segments according to application, covering the revenue, and development potential of each market segment, to help readers find the blue ocean market in different downstream markets.
Chapter 6: North America by type, by application and by country, revenue for each segment.
Chapter 7: Europe by type, by application and by country, revenue for each segment.
Chapter 8: Asia Pacific by type, by application and by country/region, revenue for each segment.
Chapter 9: Latin America by type, by application and by country, revenue for each segment.
Chapter 10: Middle East and Africa by type, by application and by country, revenue for each segment.
Chapter 11: Provides profiles of key companies, introducing the basic situation of the main companies in the market in detail, including product descriptions and specifications, Leisure Soy Products revenue, gross margin, and recent development, etc.
Chapter 12: Analyst's Viewpoints/Conclusions



ページTOPに戻る


Table of Contents

1 Report Business Overview
1.1 Study Scope
1.2 Market Analysis by Type
1.2.1 Global Leisure Soy Products Market Size Growth Rate by Type, 2017 VS 2021 VS 2028
1.2.2 Roasted Soy Nuts
1.2.3 Dried Tofu Snacks
1.2.4 Puffed Bean Crisps
1.3 Market by Application
1.3.1 Global Leisure Soy Products Market Size Growth Rate by Application, 2017 VS 2021 VS 2028
1.3.2 Supermarket
1.3.3 Convenience Store
1.3.4 Specialty Store
1.3.5 Online Sales
1.4 Study Objectives
1.5 Years Considered
2 Global Growth Trends
2.1 Global Leisure Soy Products Market Perspective (2017-2028)
2.2 Leisure Soy Products Growth Trends by Region
2.2.1 Leisure Soy Products Market Size by Region: 2017 VS 2021 VS 2028
2.2.2 Leisure Soy Products Historic Market Size by Region (2017-2022)
2.2.3 Leisure Soy Products Forecasted Market Size by Region (2023-2028)
2.3 Leisure Soy Products Market Dynamics
2.3.1 Leisure Soy Products Industry Trends
2.3.2 Leisure Soy Products Market Drivers
2.3.3 Leisure Soy Products Market Challenges
2.3.4 Leisure Soy Products Market Restraints
3 Competition Landscape by Key Players
3.1 Global Top Leisure Soy Products Players by Revenue
3.1.1 Global Top Leisure Soy Products Players by Revenue (2017-2022)
3.1.2 Global Leisure Soy Products Revenue Market Share by Players (2017-2022)
3.2 Global Leisure Soy Products Market Share by Company Type (Tier 1, Tier 2, and Tier 3)
3.3 Players Covered: Ranking by Leisure Soy Products Revenue
3.4 Global Leisure Soy Products Market Concentration Ratio
3.4.1 Global Leisure Soy Products Market Concentration Ratio (CR5 and HHI)
3.4.2 Global Top 10 and Top 5 Companies by Leisure Soy Products Revenue in 2021
3.5 Leisure Soy Products Key Players Head office and Area Served
3.6 Key Players Leisure Soy Products Product Solution and Service
3.7 Date of Enter into Leisure Soy Products Market
3.8 Mergers & Acquisitions, Expansion Plans
4 Leisure Soy Products Breakdown Data by Type
4.1 Global Leisure Soy Products Historic Market Size by Type (2017-2022)
4.2 Global Leisure Soy Products Forecasted Market Size by Type (2023-2028)
5 Leisure Soy Products Breakdown Data by Application
5.1 Global Leisure Soy Products Historic Market Size by Application (2017-2022)
5.2 Global Leisure Soy Products Forecasted Market Size by Application (2023-2028)
6 North America
6.1 North America Leisure Soy Products Market Size (2017-2028)
6.2 North America Leisure Soy Products Market Size by Type
6.2.1 North America Leisure Soy Products Market Size by Type (2017-2022)
6.2.2 North America Leisure Soy Products Market Size by Type (2023-2028)
6.2.3 North America Leisure Soy Products Market Share by Type (2017-2028)
6.3 North America Leisure Soy Products Market Size by Application
6.3.1 North America Leisure Soy Products Market Size by Application (2017-2022)
6.3.2 North America Leisure Soy Products Market Size by Application (2023-2028)
6.3.3 North America Leisure Soy Products Market Share by Application (2017-2028)
6.4 North America Leisure Soy Products Market Size by Country
6.4.1 North America Leisure Soy Products Market Size by Country (2017-2022)
6.4.2 North America Leisure Soy Products Market Size by Country (2023-2028)
6.4.3 United States
6.4.4 Canada
7 Europe
7.1 Europe Leisure Soy Products Market Size (2017-2028)
7.2 Europe Leisure Soy Products Market Size by Type
7.2.1 Europe Leisure Soy Products Market Size by Type (2017-2022)
7.2.2 Europe Leisure Soy Products Market Size by Type (2023-2028)
7.2.3 Europe Leisure Soy Products Market Share by Type (2017-2028)
7.3 Europe Leisure Soy Products Market Size by Application
7.3.1 Europe Leisure Soy Products Market Size by Application (2017-2022)
7.3.2 Europe Leisure Soy Products Market Size by Application (2023-2028)
7.3.3 Europe Leisure Soy Products Market Share by Application (2017-2028)
7.4 Europe Leisure Soy Products Market Size by Country
7.4.1 Europe Leisure Soy Products Market Size by Country (2017-2022)
7.4.2 Europe Leisure Soy Products Market Size by Country (2023-2028)
7.4.3 Germany
7.4.4 France
7.4.5 U.K.
7.4.6 Italy
7.4.7 Russia
7.4.8 Nordic Countries
8 Asia-Pacific
8.1 Asia-Pacific Leisure Soy Products Market Size (2017-2028)
8.2 Asia-Pacific Leisure Soy Products Market Size by Type
8.2.1 Asia-Pacific Leisure Soy Products Market Size by Type (2017-2022)
8.2.2 Asia-Pacific Leisure Soy Products Market Size by Type (2023-2028)
8.2.3 Asia-Pacific Leisure Soy Products Market Share by Type (2017-2028)
8.3 Asia-Pacific Leisure Soy Products Market Size by Application
8.3.1 Asia-Pacific Leisure Soy Products Market Size by Application (2017-2022)
8.3.2 Asia-Pacific Leisure Soy Products Market Size by Application (2023-2028)
8.3.3 Asia-Pacific Leisure Soy Products Market Share by Application (2017-2028)
8.4 Asia-Pacific Leisure Soy Products Market Size by Region
8.4.1 Asia-Pacific Leisure Soy Products Market Size by Region (2017-2022)
8.4.2 Asia-Pacific Leisure Soy Products Market Size by Region (2023-2028)
8.4.3 China
8.4.4 Japan
8.4.5 South Korea
8.4.6 Southeast Asia
8.4.7 India
8.4.8 Australia
9 Latin America
9.1 Latin America Leisure Soy Products Market Size (2017-2028)
9.2 Latin America Leisure Soy Products Market Size by Type
9.2.1 Latin America Leisure Soy Products Market Size by Type (2017-2022)
9.2.2 Latin America Leisure Soy Products Market Size by Type (2023-2028)
9.2.3 Latin America Leisure Soy Products Market Share by Type (2017-2028)
9.3 Latin America Leisure Soy Products Market Size by Application
9.3.1 Latin America Leisure Soy Products Market Size by Application (2017-2022)
9.3.2 Latin America Leisure Soy Products Market Size by Application (2023-2028)
9.3.3 Latin America Leisure Soy Products Market Share by Application (2017-2028)
9.4 Latin America Leisure Soy Products Market Size by Country
9.4.1 Latin America Leisure Soy Products Market Size by Country (2017-2022)
9.4.2 Latin America Leisure Soy Products Market Size by Country (2023-2028)
9.4.3 Mexico
9.4.4 Brazil
10 Middle East & Africa
10.1 Middle East & Africa Leisure Soy Products Market Size (2017-2028)
10.2 Middle East & Africa Leisure Soy Products Market Size by Type
10.2.1 Middle East & Africa Leisure Soy Products Market Size by Type (2017-2022)
10.2.2 Middle East & Africa Leisure Soy Products Market Size by Type (2023-2028)
10.2.3 Middle East & Africa Leisure Soy Products Market Share by Type (2017-2028)
10.3 Middle East & Africa Leisure Soy Products Market Size by Application
10.3.1 Middle East & Africa Leisure Soy Products Market Size by Application (2017-2022)
10.3.2 Middle East & Africa Leisure Soy Products Market Size by Application (2023-2028)
10.3.3 Middle East & Africa Leisure Soy Products Market Share by Application (2017-2028)
10.4 Middle East & Africa Leisure Soy Products Market Size by Country
10.4.1 Middle East & Africa Leisure Soy Products Market Size by Country (2017-2022)
10.4.2 Middle East & Africa Leisure Soy Products Market Size by Country (2023-2028)
10.4.3 Turkey
10.4.4 Saudi Arabia
10.4.5 UAE
11 Key Players Profiles
11.1 Gan Yuan Foods
11.1.1 Gan Yuan Foods Company Details
11.1.2 Gan Yuan Foods Business Overview
11.1.3 Gan Yuan Foods Leisure Soy Products Introduction
11.1.4 Gan Yuan Foods Revenue in Leisure Soy Products Business (2017-2022)
11.1.5 Gan Yuan Foods Recent Developments
11.2 Calbee
11.2.1 Calbee Company Details
11.2.2 Calbee Business Overview
11.2.3 Calbee Leisure Soy Products Introduction
11.2.4 Calbee Revenue in Leisure Soy Products Business (2017-2022)
11.2.5 Calbee Recent Developments
11.3 Shanghai Laiyifen
11.3.1 Shanghai Laiyifen Company Details
11.3.2 Shanghai Laiyifen Business Overview
11.3.3 Shanghai Laiyifen Leisure Soy Products Introduction
11.3.4 Shanghai Laiyifen Revenue in Leisure Soy Products Business (2017-2022)
11.3.5 Shanghai Laiyifen Recent Developments
11.4 Weilong Delicious Global Holdings
11.4.1 Weilong Delicious Global Holdings Company Details
11.4.2 Weilong Delicious Global Holdings Business Overview
11.4.3 Weilong Delicious Global Holdings Leisure Soy Products Introduction
11.4.4 Weilong Delicious Global Holdings Revenue in Leisure Soy Products Business (2017-2022)
11.4.5 Weilong Delicious Global Holdings Recent Developments
11.5 Sichuan Huiji Food
11.5.1 Sichuan Huiji Food Company Details
11.5.2 Sichuan Huiji Food Business Overview
11.5.3 Sichuan Huiji Food Leisure Soy Products Introduction
11.5.4 Sichuan Huiji Food Revenue in Leisure Soy Products Business (2017-2022)
11.5.5 Sichuan Huiji Food Recent Developments
11.6 Yanjin Shop Food
11.6.1 Yanjin Shop Food Company Details
11.6.2 Yanjin Shop Food Business Overview
11.6.3 Yanjin Shop Food Leisure Soy Products Introduction
11.6.4 Yanjin Shop Food Revenue in Leisure Soy Products Business (2017-2022)
11.6.5 Yanjin Shop Food Recent Developments
11.7 Jinzai Food Group
11.7.1 Jinzai Food Group Company Details
11.7.2 Jinzai Food Group Business Overview
11.7.3 Jinzai Food Group Leisure Soy Products Introduction
11.7.4 Jinzai Food Group Revenue in Leisure Soy Products Business (2017-2022)
11.7.5 Jinzai Food Group Recent Developments
11.8 Suzhou Youi Foods
11.8.1 Suzhou Youi Foods Company Details
11.8.2 Suzhou Youi Foods Business Overview
11.8.3 Suzhou Youi Foods Leisure Soy Products Introduction
11.8.4 Suzhou Youi Foods Revenue in Leisure Soy Products Business (2017-2022)
11.8.5 Suzhou Youi Foods Recent Developments
11.9 Zuming Bean Products
11.9.1 Zuming Bean Products Company Details
11.9.2 Zuming Bean Products Business Overview
11.9.3 Zuming Bean Products Leisure Soy Products Introduction
11.9.4 Zuming Bean Products Revenue in Leisure Soy Products Business (2017-2022)
11.9.5 Zuming Bean Products Recent Developments
11.10 Oishi
11.10.1 Oishi Company Details
11.10.2 Oishi Business Overview
11.10.3 Oishi Leisure Soy Products Introduction
11.10.4 Oishi Revenue in Leisure Soy Products Business (2017-2022)
11.10.5 Oishi Recent Developments
11.11 Want Want Holdings
11.11.1 Want Want Holdings Company Details
11.11.2 Want Want Holdings Business Overview
11.11.3 Want Want Holdings Leisure Soy Products Introduction
11.11.4 Want Want Holdings Revenue in Leisure Soy Products Business (2017-2022)
11.11.5 Want Want Holdings Recent Developments
11.12 Qiaqia Food
11.12.1 Qiaqia Food Company Details
11.12.2 Qiaqia Food Business Overview
11.12.3 Qiaqia Food Leisure Soy Products Introduction
11.12.4 Qiaqia Food Revenue in Leisure Soy Products Business (2017-2022)
11.12.5 Qiaqia Food Recent Developments
11.13 YouYou Foods Co
11.13.1 YouYou Foods Co Company Details
11.13.2 YouYou Foods Co Business Overview
11.13.3 YouYou Foods Co Leisure Soy Products Introduction
11.13.4 YouYou Foods Co Revenue in Leisure Soy Products Business (2017-2022)
11.13.5 YouYou Foods Co Recent Developments
12 Analyst's Viewpoints/Conclusions
13 Appendix
13.1 Research Methodology
13.1.1 Methodology/Research Approach
13.1.2 Data Source
13.2 Author Details
13.3 Disclaimer

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります


よくあるご質問


QYResearch社はどのような調査会社ですか?


QYリサーチ(QYResearch)は幅広い市場を対象に調査・レポート出版を行う、中国に本社をおく調査会社です。   QYResearchでは年間数百タイトルの調査レポートを出版しています。... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/21 10:26

156.13 円

165.08 円

200.38 円

ページTOPに戻る