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南米の大豆飲料市場 - 成長、動向、COVID-19の影響、予測(2022年~2027年)


South America Soy Beverages Market - Growth, Trends, COVID-19 Impact, and Forecasts (2022 - 2027)

南米の大豆飲料市場(以下、調査対象市場)は、予測期間中に5.2%のCAGRを記録すると予測されます。 主なハイライト ビーガン人口の増加と乳糖不耐症患者の増加が、主要な代替ミルクとしての豆乳の需要を促進... もっと見る

 

 

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Mordor Intelligence
モードーインテリジェンス
2022年1月17日 US$4,750
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サマリー

南米の大豆飲料市場(以下、調査対象市場)は、予測期間中に5.2%のCAGRを記録すると予測されます。

主なハイライト
ビーガン人口の増加と乳糖不耐症患者の増加が、主要な代替ミルクとしての豆乳の需要を促進する主な要因となっています。プライベートブランドは、世界的に進化する小売業界の状況によって促進され、大豆製品の開発において極めて重要な役割を担っています。
さらに、消費者の間では、植物性タンパク質の栄養素に対する需要が高まっています。健康上の利点に関する意識の高まりが、大豆製品の市場成長の高まりにつながりました。


主な市場動向

植物性タンパク質の普及の高まり

遺伝子組み換え原料を使用せず、有機栽培された植物性タンパク質に消費者が移行しているため、大豆飲料メーカーにとって食料品店の棚に新たな機会が生まれています。地域別では、ブラジルが植物性タンパク質市場で最大のシェアを占めています。さらに、この地域では小麦と大豆の生産率が高く、大豆ベースの乳製品の人気を支えています。

スーパーマーケット/ハイパーマーケットが最大の販売拠点に留まる

スーパーマーケット/ハイパーマーケットは、地域全体で大きな消費者基盤を有している。消費者の間では、これらのスーパーマーケット/ハイパーマーケットでは新鮮な製品が手に入るという共通の認識があり、これらの店舗に足を運ぶようになっている。その結果、スーパーマーケット/ハイパーマーケットでの大豆飲料の売上は、地域全体で大きな割合を占めています。消費者はスーパーマーケットで食料品を購入することを好む。それは、複数の製品やブランドから選ぶことができ、いくつかのプロモーション割引により、時間、エネルギー、お金を節約することができるからである。

競合他社の状況

Hain Celestial GroupやDanone SAなど、国内には有力なプレーヤーが数社存在するため、市場は統合されています。しかし、プライベートブランドが優勢であるため、これらのプレイヤーは大きな競争相手となっています。主要企業は、地理的な範囲を拡大し、顧客基盤を増やすために、買収や合併に注力しています。

その他のメリット

市場推定値(ME)シート(Excel形式
アナリストによる3ヶ月間のサポート

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目次

1 INTRODUCTION
1.1 Study Assumptions and Market Definition
1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Drivers
4.2 Market Restraints
4.3 Industry Attractiveness - Porter's Five Forces Analysis
4.3.1 Bargaining Power of Suppliers
4.3.2 Bargaining Power of Buyers
4.3.3 Threat of New Entrants
4.3.4 Threat of Substitute Products and Services
4.3.5 Degree of Competition

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 Product Type
5.1.1 Soy Milk
5.1.2 Soy-based Drinkable Yogurt
5.2 Flavor
5.2.1 Plain Soy Beverages
5.2.2 Flavored Soy Beverages
5.3 Distribution Channel
5.3.1 Supermarkets/Hypermarkets
5.3.2 Online Retail Stores
5.3.3 Convenience Stores
5.3.4 Other Distribution Channels
5.4 Geopgraphy
5.4.1 Brazil
5.4.2 Argentina
5.4.3 Rest of South America

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Most Active Companies
6.2 Key Strategies Adopted
6.3 Market Share Analysis
6.4 Company Profiles
6.4.1 The Hain Celestial Group
6.4.2 Danone SA
6.4.3 The Coca-Cola Company
6.4.4 Jussara SA
6.4.5 Lactalis
6.4.6 Campbell Soup Company
6.4.7 Kikkoman Corporation
6.4.8 Pureharvest

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

8 DISCLAIMER

 

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Summary

The South American soy beverages market (henceforth, referred to as the market studied) is projected to register a CAGR of 5.2% during the forecast period.

Key Highlights
The growing vegan population and an increasing number of people with lactose intolerance are the key factors driving the demand for soy milk as a major milk alternative. Private label brands have played a pivotal role in the development of soy products, facilitated by the globally evolving retail landscape.
Moreover, there has been an increasing demand for plant protein nutrients among consumers. The growing awareness about health benefits has led to the rising growth of the market studied.


Key Market Trends

Growing Prevalence of Plant Protein

Consumers shifting toward plant-based proteins, grown organically and without genetically modified ingredients, has created new opportunities on grocery store shelves for soy-beverage manufacturers. Geographically, Brazil contributes the largest share in the regional plant protein market. Furthermore, high rate of production and the popularity of wheat and soybean in the region aid the popularity of soy-based dairy alternatives.

Supermarkets/Hypermarkets Remained the Largest Point of Sale

Supermarkets/hypermarkets have large consumer bases across the region. A common perception among consumers that fresh products will be a available in these supermarkets/hypermarket leads their way to these stores. As a result of which, supermarkets/ hypermarkets account for major sales of soy beverages across the region. Consumers prefer purchasing grocery products through supermarkets more, as it offers several products and brands to choose from, which saves time, energy, and money, owing to several promotional discounts.

Competitive Landscape

The market studied is consolidated, owing to the presence of few dominating players in the country, including the Hain Celestial Group and Danone SA. However, the predominance of private-label brands portrays substantial competition to these players. Key players are focusing on acquisitions and mergers, in order to expand their geographical reach and increase their customer base.

Additional Benefits:

The market estimate (ME) sheet in Excel format
3 months of analyst support



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Table of Contents

1 INTRODUCTION
1.1 Study Assumptions and Market Definition
1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Drivers
4.2 Market Restraints
4.3 Industry Attractiveness - Porter's Five Forces Analysis
4.3.1 Bargaining Power of Suppliers
4.3.2 Bargaining Power of Buyers
4.3.3 Threat of New Entrants
4.3.4 Threat of Substitute Products and Services
4.3.5 Degree of Competition

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 Product Type
5.1.1 Soy Milk
5.1.2 Soy-based Drinkable Yogurt
5.2 Flavor
5.2.1 Plain Soy Beverages
5.2.2 Flavored Soy Beverages
5.3 Distribution Channel
5.3.1 Supermarkets/Hypermarkets
5.3.2 Online Retail Stores
5.3.3 Convenience Stores
5.3.4 Other Distribution Channels
5.4 Geopgraphy
5.4.1 Brazil
5.4.2 Argentina
5.4.3 Rest of South America

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Most Active Companies
6.2 Key Strategies Adopted
6.3 Market Share Analysis
6.4 Company Profiles
6.4.1 The Hain Celestial Group
6.4.2 Danone SA
6.4.3 The Coca-Cola Company
6.4.4 Jussara SA
6.4.5 Lactalis
6.4.6 Campbell Soup Company
6.4.7 Kikkoman Corporation
6.4.8 Pureharvest

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

8 DISCLAIMER

 

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