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北米の乳製品タンパク質市場 - 成長、動向、COVID-19の影響、予測(2022年~2027年)


North America Dairy Protein Market - Growth, Trends, COVID-19 Impact, and Forecasts (2022 - 2027)

北米の乳製品タンパク質市場は、予測期間(2021-2026年)において、CAGR6.21%を記録すると予測されます。 北米はホエイプロテイン市場が高度に成熟しており、毎年1,000を超えるホエイ含有製品が市場に投入さ... もっと見る

 

 

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Mordor Intelligence
モードーインテリジェンス
2022年1月17日 US$4,750
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サマリー

北米の乳製品タンパク質市場は、予測期間(2021-2026年)において、CAGR6.21%を記録すると予測されます。

北米はホエイプロテイン市場が高度に成熟しており、毎年1,000を超えるホエイ含有製品が市場に投入されています。北米の乳製品産業は、フォーミュレーターがクリーンラベルと日々の利便性に対する消費者の要求を生産規模で満たすことを支援できます。消費者は、ホエイプロテインをスムージー、ヨーグルト、オートミール、パスタなどに直接混ぜて、1日のタンパク質摂取量を増やすことで、食生活に簡単に取り入れることができます。

特に機能性食品や栄養補助食品に対する消費者の意識が高まっていることが、最近の市場開拓の大きな要因となっています。

主な市場動向

パフォーマンスニュートリションにおける乳タンパクの幅広い応用が収益を押し上げる

乳性タンパク質は、タンパク質含有量の少ない食品に栄養を加えるというユニークな位置づけにあります。北米の乳性タンパク質メーカーは、消費者に多くの選択肢を提供する方法を見出しており、乳性タンパク質を様々なスナック、ベーキングミックス、飲料、スポーツ栄養製品などに組み込んだ革新的な製品を開発しています。例えば、スポーツ栄養業界では、乳清タンパク質をベースにした製品の利用が進んでいます。これには、ホエイプロテイン・バー、パウダー、ドリンクなどの製品が含まれます。

現在の市場では、消費者はインタラクティブな表示によってより多くの影響を受けています。スポーツ栄養業界のメーカーは、魅力的なラベルを含む製品のパッケージング、消費者がどのような成分を摂取しているかを簡単に知ること、そして製品の安全性を自分自身で確保することに、より重点を置くようになっています。

北米の乳製品市場をリードする米国

北米の乳製品市場は、クリーンなラベルと日々の利便性に対する消費者の要求を満たすために、フォーミュレーターが生産規模を拡大するのに役立つ可能性があります。消費者はホエイプロテインをスムージー、ヨーグルト、オートミール、パスタなどに直接混ぜて、1日のタンパク質摂取量を増やすことで、簡単に食生活に取り入れることができます。ホエイプロテインは、ボディビルダーにとって、蛋白同化作用のあるステロイドに代わる自然な代替品となります。現在、米国ではホエイプロテインをタンパク質源として使用したスポーツ栄養製品が数多く販売されています。栄養プロファイルの一部としてホエイプロテインを組み込んでいるカテゴリーは、一般的に、非常に高タンパクな製品です:食事の代替、体重増加製品、およびプレワークアウトドリンクです。

競合他社の状況

北米の乳製品タンパク質市場の主なプレーヤーは、Dairiconcepts、Devondale Murray Goulburn Co-Operative、Erie、Foods Inc、Fonterra、Grassland、Glanbia、Idaho Milk、Laïta Group、Milk Specialties Inc、Sole Mizo、Tatura Milk Indなどです。

その他の特典

市場推定値(ME)シート(Excel形式
アナリストによる3ヶ月間のサポート

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目次

1 INTRODUCTION
1.1 Study Deliverables
1.2 Study Assumptions
1.3 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY
3.1 Market Overview

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Drivers
4.2 Market Restraints
4.3 Porter's Five Force Analysis
4.3.1 Threat of New Entrants
4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
4.3.4 Threat of Substitute Products
4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By Ingredients
5.1.1 Milk Protein Concentrates (MPCs)
5.1.2 Whey Protein Concentrates (WPCs)
5.1.3 Whey Protein Isolates (WPIs)
5.1.4 Milk Protein Isolates (MPIs)
5.1.5 Casein and Caseinates
5.1.6 Others
5.2 By Application
5.2.1 Food
5.2.1.1 Infant Nutrition
5.2.1.2 Dairy Based Food
5.2.1.3 Bakery, Confectionary and Frozen Desserts
5.2.1.4 Sports and Performance Nutrition
5.2.1.5 Others
5.2.2 Beverage
5.2.3 Personal care & cosmetics
5.2.4 Animal Feed
5.2.5 Others
5.3 Geography
5.3.1 North America
5.3.1.1 United States
5.3.1.2 Mexico
5.3.1.3 Canada
5.3.1.4 Reat of North America

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Most Active Companies
6.2 Most Adopted Strategies
6.3 Market Share Analysis
6.4 Company Profiles
6.4.1 Dairy Farmers of America
6.4.2 Devondale Murray Goulburn Co-Operative
6.4.3 Laita Group
6.4.4 Erie Foods Inc.
6.4.5 Fonterra
6.4.6 Grassland
6.4.7 Glanbia
6.4.8 Idaho Milk
6.4.9 Tatura Milk Ind
6.4.10 United Dairymen of Arizona

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

 

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Summary

North America Dairy Protein Market is projected to register a CAGR of 6.21%, during the forecast period (2021-2026).

North America is a highly matured market for whey protein, with over 1,000 whey-containing products, entering the market every year. The North America dairy industry can help formulators meet consumer demand for clean labels and day-to-day convenience at production scale. Consumers can easily incorporate whey protein into their diets, by directly combining it with smoothies, yogurt, oatmeal, pasta, and more, to increase their protein consumption throughout the day.

Increasing consumer awareness, especially for functional foods and dietary supplements, has been a major factor for market development in recent times.

Key Market Trends

Widespread Applications of Dairy Protein in Performance Nutrition to Boost Revenues

Dairy proteins are uniquely positioned to add nutrition to food products with low protein content. North America dairy protein manufacturers are finding ways to provide consumers with more options, and are developing innovative products that incorporate dairy proteins into various snacks, baking mixes, beverages, sports nutrition products, and more. For example, whey protein-based products are increasingly being used in the sports nutrition industry. This includes products such as whey protein bars, powders, and drinks.

Consumers in the current market place are affected more by interactive labelling. Manufacturers in the sports nutrition industry are focusing more on the packaging of the products, including an appealing labelling, making it easy for the consumers to know what ingredients they are consuming, and ensuring the safety of product to themselves.

United States Leads the North America Dairy Market

North America dairy market can help formulators to meet consumer demand for clean labels and day-to-day convenience at production scale. Consumers can easily incorporate whey protein into their diets, by directly combining it with smoothies, yogurt, oatmeal, pasta, and more, to increase their protein consumption throughout the day. Whey proteins offer natural alternatives to anabolic-androgenic steroids for bodybuilders. There are numerous commercial sports nutrition products available in the United States presently, that use whey protein as a protein source. The categories that incorporate whey proteins as a part of their nutritional profile are, in general, very high-protein products: meal replacements, weight-gain products, and pre-workout drinks.

Competitive Landscape

Some of the Major players in the North America Dairy Protein Market are Dairiconcepts, Devondale Murray Goulburn Co-Operative, Erie, Foods Inc., Fonterra, Grassland, Glanbia, Idaho Milk, Laïta Group, Milk Specialties Inc., Sole Mizo, and Tatura Milk Ind, among others.

Additional Benefits:

The market estimate (ME) sheet in Excel format
3 months of analyst support



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Table of Contents

1 INTRODUCTION
1.1 Study Deliverables
1.2 Study Assumptions
1.3 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY
3.1 Market Overview

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Drivers
4.2 Market Restraints
4.3 Porter's Five Force Analysis
4.3.1 Threat of New Entrants
4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
4.3.4 Threat of Substitute Products
4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By Ingredients
5.1.1 Milk Protein Concentrates (MPCs)
5.1.2 Whey Protein Concentrates (WPCs)
5.1.3 Whey Protein Isolates (WPIs)
5.1.4 Milk Protein Isolates (MPIs)
5.1.5 Casein and Caseinates
5.1.6 Others
5.2 By Application
5.2.1 Food
5.2.1.1 Infant Nutrition
5.2.1.2 Dairy Based Food
5.2.1.3 Bakery, Confectionary and Frozen Desserts
5.2.1.4 Sports and Performance Nutrition
5.2.1.5 Others
5.2.2 Beverage
5.2.3 Personal care & cosmetics
5.2.4 Animal Feed
5.2.5 Others
5.3 Geography
5.3.1 North America
5.3.1.1 United States
5.3.1.2 Mexico
5.3.1.3 Canada
5.3.1.4 Reat of North America

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Most Active Companies
6.2 Most Adopted Strategies
6.3 Market Share Analysis
6.4 Company Profiles
6.4.1 Dairy Farmers of America
6.4.2 Devondale Murray Goulburn Co-Operative
6.4.3 Laita Group
6.4.4 Erie Foods Inc.
6.4.5 Fonterra
6.4.6 Grassland
6.4.7 Glanbia
6.4.8 Idaho Milk
6.4.9 Tatura Milk Ind
6.4.10 United Dairymen of Arizona

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

 

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