世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

乳製品ブレンド市場 - 成長、トレンド、COVID-19の影響、予測(2022年 - 2027年)


Dairy Blends Market - Growth, Trends, COVID-19 Impact, and Forecasts (2022 - 2027)

乳製品ブレンドの世界市場は、2020年〜2025年の予測期間において、年平均成長率7.8%を記録すると予測されています。 主なハイライト 消費者の健康志向の高まりや栄養面での利点から、免疫機能の強化や糖尿病... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Mordor Intelligence
モードーインテリジェンス
2022年1月17日 US$4,750
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
95 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

乳製品ブレンドの世界市場は、2020年〜2025年の予測期間において、年平均成長率7.8%を記録すると予測されています。

主なハイライト
消費者の健康志向の高まりや栄養面での利点から、免疫機能の強化や糖尿病など多くの病気のリスク低減など、さまざまな健康上の利点がある乳製品ブレンドを選択する消費者が増えています。
乳製品ブレンドの需要は、多数のフレーバーが利用可能であることによって、さらに高まっています。企業は、高まるイノベーションの需要に応えるため、さまざまなフレーバーの組み合わせを試行錯誤しています。


主な市場動向

健康志向の高まりが乳製品ブレンドの需要に影響を与える

社会・経済構造の変化、都市化、購買力の向上、健康食品に対する意識の高まり、食事形態や既存の食習慣の変化、新しい製品を味わいたいという欲求などにより、乳製品ブレンド製品の需要は急速に増加しています。特に労働者階級の人々、10代の子供、独身者などの間で非常に人気が高まっている。ポテトチップス、キャンディー、スナックミックスなど、人気のあるスナック食品の多くは、高カロリー、高脂肪、過剰な糖分を含んでいます。乳製品スナックのような健康的な代替食品は、外出先で手に取るのに便利であり、また栄養価が高く、ビタミン、ミネラル、体に必要なエネルギーを供給するため、乳製品ブレンド市場を牽引しています。

アジア太平洋地域の乳製品ブレンド市場が大きく成長

栄養価の高さから、食品業界では乳製品の需要が高まっており、乳製品を原料とするブレンドの市場は世界的に拡大しています。アジア太平洋地域は、乳製品をベースとした製品の嗜好が高まっていることから、予測期間中に乳製品ブレンドの割合が最も高くなると予想されています。特に、アジアの乳製品市場は、乳脂肪に対するアジアの標準的な需要が継続的に増加しているため、デイリーブレンドに関心を示しています。植物性脂肪とは対照的に、乳脂肪は天然物であり、より良い味を提供するため、乳製品ブレンドの生産は需要の増加を満たしています。

競合他社の状況

乳製品ブレンドの市場は、国内外に多数のプレーヤーが存在し、非常に競争が激しい市場です。プライベートブランドは、製品の差別化と費用対効果の高いソリューションという点で競争上の優位性を獲得しています。オールアメリカンフーズ、バトリーフーズ、ケリーグループ、ロイヤルフリースランドカンピーナN.V.、ダナフーズ、カーギルなどの企業が市場を支配しています。

その他の特典

市場推定(ME)シート(Excel形式
3ヶ月間のアナリストサポート

ページTOPに戻る


目次

1 INTRODUCTION
1.1 Study Deliverables
1.2 Study Assumptions
1.3 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Drivers
4.2 Market Restraints
4.3 Porter's Five Force Analysis
4.3.1 Threat of New Entrants
4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
4.3.4 Threat of Substitute Products
4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By Product Type
5.1.1 Dairy Mixture
5.1.2 Dairy/Non-Dairy Ingredients
5.1.3 Dairy as Functional Ingredient
5.1.4 Dairy as Carrier
5.1.5 Others
5.2 By Application
5.2.1 Food
5.2.1.1 Bakery
5.2.1.2 Confectionery
5.2.1.3 Ice cream
5.2.1.4 Cheese
5.2.1.5 Yogurt
5.2.2 Beverages
5.2.3 Infant Formula
5.2.4 Others
5.3 Geography
5.3.1 North America
5.3.1.1 United States
5.3.1.2 Canada
5.3.1.3 Mexico
5.3.1.4 Rest of North America
5.3.2 Europe
5.3.2.1 United Kingdom
5.3.2.2 Germany
5.3.2.3 France
5.3.2.4 Russia
5.3.2.5 Italy
5.3.2.6 Spain
5.3.2.7 Rest of Europe
5.3.3 Asia Pacific
5.3.3.1 India
5.3.3.2 China
5.3.3.3 Japan
5.3.3.4 Australia
5.3.3.5 Rest of Asia-Pacific
5.3.4 South America
5.3.4.1 Brazil
5.3.4.2 Argentina
5.3.4.3 Rest of South America
5.3.5 Middle East & Africa
5.3.5.1 UAE
5.3.5.2 Saudi Arabia
5.3.5.3 Rest of MEA

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Most Active Companies
6.2 Most Adopted Strategies
6.3 Market Share Analysis
6.4 Company Profiles
6.4.1 All American Foods Inc,.
6.4.2 Cargill, Inc.
6.4.3 Royal Frieslandcampina N.V.
6.4.4 Kerry Group
6.4.5 Chobani Inc.
6.4.6 Cape Food Ingredients
6.4.7 AAK Foodservice
6.4.8 Dana Foods, Inc.
6.4.9 Batory Foods
6.4.10 Castledairy.com

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global Dairy Blends Market is expected to register a CAGR of 7.8%, during the forecast period of 2020 - 2025.

Key Highlights
The increase in health consciousness among customers and the nutritional benefits of these products have encouraged the consumers to opt for dairy blends, as it has various health benefits like enhanced immune function, and a reduced risk of many diseases, like diabetes.
The demand for dairy blends is further fueled by the availability of numerous flavors. Companies are trying to experiment with various combinations of flavors in order to cater to the growing demand for innovation.


Key Market Trends

The Trend of Health Consciousness is Effecting the Demand of Dairy Blends

The demand for dairy blend products are increasing at a faster pace, due to changes in social and economical patterns, as well as increase in urbanization, buying power, and awareness about healthy foods, changes in meal pattern and existing food habits, and the desire to taste new products. They are becoming extremely popular, especially among the working class people, teenage children, and bachelors, among others. Many popular snack foods, such as chips, candy, and snack mixes are high in calories, fat, and excess sugar. Healthy alternatives, such as dairy snacks, are convenient to grab on-the-go, and are also nutrient dense, providing vitamins, minerals, and energy that fuel the body, is driving the dairy blend market.

Asia-Pacific witness a significant growth in dairy blend market

The growing demand for dairy proteins in food industry, owing to its nutritional benefits, further pumped up the market for dairy blends as an ingredients across the globe. Asia-pacific is expected to witness the highest growth in dairy blends rate during the forecast period, due to the growing dairy based product preferences. Particularly, the Asian dairy market is showing interests in the dairy blends, as the Asian standard demand for milk fat is growing, at a continuous pace. In contrast to vegetable fats, milk fat is a natural product and offers a better taste, therefore, the production of dairy blends is satisfying the growing demand.

Competitive Landscape

The dairy blends market is highly competitive in nature with the presence of numerous domestic and global players. The private-label brands have been gaining competitive advantage, in terms of products differentiation and cost-efficient solutions.The market studied is dominated by players, such as : All American Foods, Batory Foods, Kerry group, Royal Frieslandcampina N.V. , Dana Foods, Inc., and Cargill among others.

Additional Benefits:

The market estimate (ME) sheet in Excel format
3 months of analyst support



ページTOPに戻る


Table of Contents

1 INTRODUCTION
1.1 Study Deliverables
1.2 Study Assumptions
1.3 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Drivers
4.2 Market Restraints
4.3 Porter's Five Force Analysis
4.3.1 Threat of New Entrants
4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
4.3.4 Threat of Substitute Products
4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By Product Type
5.1.1 Dairy Mixture
5.1.2 Dairy/Non-Dairy Ingredients
5.1.3 Dairy as Functional Ingredient
5.1.4 Dairy as Carrier
5.1.5 Others
5.2 By Application
5.2.1 Food
5.2.1.1 Bakery
5.2.1.2 Confectionery
5.2.1.3 Ice cream
5.2.1.4 Cheese
5.2.1.5 Yogurt
5.2.2 Beverages
5.2.3 Infant Formula
5.2.4 Others
5.3 Geography
5.3.1 North America
5.3.1.1 United States
5.3.1.2 Canada
5.3.1.3 Mexico
5.3.1.4 Rest of North America
5.3.2 Europe
5.3.2.1 United Kingdom
5.3.2.2 Germany
5.3.2.3 France
5.3.2.4 Russia
5.3.2.5 Italy
5.3.2.6 Spain
5.3.2.7 Rest of Europe
5.3.3 Asia Pacific
5.3.3.1 India
5.3.3.2 China
5.3.3.3 Japan
5.3.3.4 Australia
5.3.3.5 Rest of Asia-Pacific
5.3.4 South America
5.3.4.1 Brazil
5.3.4.2 Argentina
5.3.4.3 Rest of South America
5.3.5 Middle East & Africa
5.3.5.1 UAE
5.3.5.2 Saudi Arabia
5.3.5.3 Rest of MEA

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Most Active Companies
6.2 Most Adopted Strategies
6.3 Market Share Analysis
6.4 Company Profiles
6.4.1 All American Foods Inc,.
6.4.2 Cargill, Inc.
6.4.3 Royal Frieslandcampina N.V.
6.4.4 Kerry Group
6.4.5 Chobani Inc.
6.4.6 Cape Food Ingredients
6.4.7 AAK Foodservice
6.4.8 Dana Foods, Inc.
6.4.9 Batory Foods
6.4.10 Castledairy.com

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(医療)の最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(dairy)の最新刊レポート


よくあるご質問


Mordor Intelligence社はどのような調査会社ですか?


Mordor Intelligenceは世界の多様な市場に関する重要動向、技術、競争、機会について調査しています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/23 10:26

157.72 円

164.94 円

201.11 円

ページTOPに戻る