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乳製品タンパク質市場 - 成長、トレンド、COVID-19の影響、予測(2022年 - 2027年)


Dairy Protein Market - Growth, Trends, COVID-19 Impact, and Forecasts (2022 - 2027)

乳製品用タンパク質の世界市場は、予測期間中に5.7%のCAGRで成長すると予測されています。 主なハイライト 乳タンパク質、カゼイン、乳清タンパク質などの乳タンパク質は、健康に様々な栄養的・機能的利益を... もっと見る

 

 

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Mordor Intelligence
モードーインテリジェンス
2022年1月17日 US$4,750
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サマリー

乳製品用タンパク質の世界市場は、予測期間中に5.7%のCAGRで成長すると予測されています。

主なハイライト
乳タンパク質、カゼイン、乳清タンパク質などの乳タンパク質は、健康に様々な栄養的・機能的利益をもたらすタンパク源です。
牛乳は最も豊富で人気のあるタンパク質源であり、乳タンパク質の消費はその後増加しています。乳製品タンパク質の味は、新しく成長しているベジタリアンタンパク質よりも豊かであり、これが乳製品タンパク質市場の需要の主な原動力となっています。
健康意識の高まりとスポーツ栄養の需要は、世界市場を牽引する主要な要因となっています。


主な市場動向

健康食品に対する意識の高まり

乳性タンパク質は、満腹感、体重管理、筋肉の健康といった高タンパク食のメリットを消費者が享受できるよう、現在、斬新でおいしいさまざまな用途で使用されています。乳性タンパク質業界を牽引する主な要因は、健康と幸福に対する意識です。生活習慣病や肥満が増加する中、乳製品メーカーは健康志向の高い消費者のニーズを満たす製品を開発し、提供することに意欲を燃やしています。近年、人々は栄養と健康の関連性をより明確に理解するようになり、健康目標をサポートする食品・飲料製品を求めるようになりました。また、世界的に高齢者の人口が急激に増加しており、医療費や加齢に伴う筋肉の減少に対処することが求められています。

乳製品用プロテインは欧州が主要なシェアを占めています。

乳製品用タンパク質の世界市場において、欧州が最大のシェアを占めており、この分野の主要市場として際立っています。欧州に次いで、北米が2番目の市場シェアを占めています。アジア太平洋地域は、その人口の多さとスポーツ栄養・機能性飲料の需要の急増により、最も急速に成長している市場です。南米とアジアの発展途上国は最も魅力的な市場です。これらの地域では若い人口が多く、栄養補助食品やボディービル用として広くホエイプロテインを消費しているためです。アフリカは、認知度の低さと規制ガイドラインの不適切さにより、CAGRがXX%と低いと予測されます。

競合他社の状況

世界の乳製品タンパク質市場の主要なプレーヤーには、Dairiconcepts、Darigolds、Devondale Murray Goulburn Co-Operative、Erie Foods Inc、Fonterra、Grassland、Glanbia、Idaho Milk、Laïta Group、Milk Specialties Inc、Sole Mizo、Tatura Milk Ind、Theo Müller、United Dairymen of Arizona、Westland Milk Products、その他などが含まれます。

その他の特典

市場推定(ME)シート(Excel形式
アナリストによる3ヶ月間のサポート

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目次

1 INTRODUCTION
1.1 Study Deliverables
1.2 Study Assumptions
1.3 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Drivers
4.2 Market Restraints
4.3 Porter's Five Forces Analysis
4.3.1 Threat of New Entrants
4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
4.3.4 Threat of Substitute Products
4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By Ingredients
5.1.1 Milk Protein Concentrates (MPCs)
5.1.2 Whey Protein Concentrates (WPCs)
5.1.3 Whey Protein Isolates (WPIs)
5.1.4 Milk Protein Isolates (MPIs)
5.1.5 Casein and Caseinates
5.1.6 Others
5.2 By Application
5.2.1 Sports Nutrition
5.2.2 Infant formulations
5.2.3 Functional Food & Dietary supplement
5.2.4 Pharmaceutical
5.2.5 Animal Feed/Pet Food
5.2.6 Others
5.3 Geography
5.3.1 North America
5.3.1.1 United States
5.3.1.2 Canada
5.3.1.3 Mexico
5.3.1.4 Rest of North America
5.3.2 Europe
5.3.2.1 United Kingdom
5.3.2.2 Germany
5.3.2.3 France
5.3.2.4 Russia
5.3.2.5 Italy
5.3.2.6 Spain
5.3.2.7 Rest of Europe
5.3.3 Asia Pacific
5.3.3.1 India
5.3.3.2 China
5.3.3.3 Japan
5.3.3.4 Australia
5.3.3.5 Rest of Asia-Pacific
5.3.4 South America
5.3.4.1 Brazil
5.3.4.2 Argentina
5.3.4.3 Rest of South America
5.3.5 Middle East & Africa
5.3.5.1 UAE
5.3.5.2 Saudi Arabia
5.3.5.3 Rest of Middle East & Africa

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Most Active Companies
6.2 Most Adopted Strategies
6.3 Market Share Analysis
6.4 Company Profiles
6.4.1 Darigolds
6.4.2 Devondale Murray Goulburn Co-Operative
6.4.3 Laita Group
6.4.4 Erie Foods Inc.
6.4.5 Fonterra
6.4.6 Grassland
6.4.7 Glanbia
6.4.8 Idaho Milk

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

 

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Summary

Global Dairy Protein Market is projected to grow at a CAGR of 5.7% during the forecast period.

Key Highlights
Dairy proteins, such as milk protein, casein, and whey protein are the sources of proteins offering various nutritional and functional benefits on health.
The dairy protein consumption has subsequently increased with milk being the richest and the most popular source of protein. The taste of dairy protein is richer than the newly-growing vegetarian proteins, which is the main driving factor for the dairy protein market demand.
The increased health awareness and demand for sports nutrition are the major factors driving the global market.


Key Market Trends

Growing Awareness Towards Healthy Food

Dairy proteins are now being used in a variety of novel and tasty applications to help consumers achieve the benefits of higher- protein diets, such as satiety, weight management, and muscle health. The major factors that are driving the dairy protein industry are awareness of health and well being. With lifestyle diseases and obesity incidences on the rise, manufacturers of dairy proteins are motivated to innovate and deliver products meeting the discerning needs of health-conscious consumers. In recent times, people have gained clearer understanding of the link between nutrition and health, and are looking for food & beverage products that can support their health goals. At the same time, globally, the dramatically rising senior population is looking to combat healthcare costs and age-related muscle loss.

Europe holds the Major Share in Dairy Protein Market,

Europe holds the largest market share in the global dairy protein market, standing out as the primary market for the sector. Following Europe, North America holds the second largest market share. Asia-Pacific is the fastest growing market, owing to its large population and the spiking demand for sports nutrition & functional beverages in the region. The developing countries of South America and Asia present the most attractive markets, owing to the larger younger population of these regions consuming whey protein, extensively as dietary supplements and for body building. Africa is projected to record a lower CAGR of XX%, owing to the lack of awareness and improper regulatory guidelines.

Competitive Landscape

Some of the major players in the global dairy protein market are Dairiconcepts, Darigolds, Devondale Murray Goulburn Co-Operative, Erie Foods Inc., Fonterra, Grassland, Glanbia, Idaho Milk, Laïta Group, Milk Specialties Inc., Sole Mizo, Tatura Milk Ind, Theo Müller, United Dairymen of Arizona, Westland Milk Products, among others.

Additional Benefits:

The market estimate (ME) sheet in Excel format
3 months of analyst support



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Table of Contents

1 INTRODUCTION
1.1 Study Deliverables
1.2 Study Assumptions
1.3 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS
4.1 Market Drivers
4.2 Market Restraints
4.3 Porter's Five Forces Analysis
4.3.1 Threat of New Entrants
4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
4.3.4 Threat of Substitute Products
4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By Ingredients
5.1.1 Milk Protein Concentrates (MPCs)
5.1.2 Whey Protein Concentrates (WPCs)
5.1.3 Whey Protein Isolates (WPIs)
5.1.4 Milk Protein Isolates (MPIs)
5.1.5 Casein and Caseinates
5.1.6 Others
5.2 By Application
5.2.1 Sports Nutrition
5.2.2 Infant formulations
5.2.3 Functional Food & Dietary supplement
5.2.4 Pharmaceutical
5.2.5 Animal Feed/Pet Food
5.2.6 Others
5.3 Geography
5.3.1 North America
5.3.1.1 United States
5.3.1.2 Canada
5.3.1.3 Mexico
5.3.1.4 Rest of North America
5.3.2 Europe
5.3.2.1 United Kingdom
5.3.2.2 Germany
5.3.2.3 France
5.3.2.4 Russia
5.3.2.5 Italy
5.3.2.6 Spain
5.3.2.7 Rest of Europe
5.3.3 Asia Pacific
5.3.3.1 India
5.3.3.2 China
5.3.3.3 Japan
5.3.3.4 Australia
5.3.3.5 Rest of Asia-Pacific
5.3.4 South America
5.3.4.1 Brazil
5.3.4.2 Argentina
5.3.4.3 Rest of South America
5.3.5 Middle East & Africa
5.3.5.1 UAE
5.3.5.2 Saudi Arabia
5.3.5.3 Rest of Middle East & Africa

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Most Active Companies
6.2 Most Adopted Strategies
6.3 Market Share Analysis
6.4 Company Profiles
6.4.1 Darigolds
6.4.2 Devondale Murray Goulburn Co-Operative
6.4.3 Laita Group
6.4.4 Erie Foods Inc.
6.4.5 Fonterra
6.4.6 Grassland
6.4.7 Glanbia
6.4.8 Idaho Milk

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

 

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