イギリスのホスピタリティ産業 - 成長、トレンド、COVID-19の影響、予測(2022年〜2027年)Hospitality Industry in the United Kingdom - Growth, Trends, COVID-19 Impact, and Forecasts (2022 - 2027) 英国のホスピタリティ産業は、Brexitによって取り囲まれた不確実性により、調査期間中に記録された投資量に関して、ダイナミックなものとなっています。2018年、ホスピタリティ産業への投資は増加し、産業もプラ... もっと見る
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サマリー英国のホスピタリティ産業は、Brexitによって取り囲まれた不確実性により、調査期間中に記録された投資量に関して、ダイナミックなものとなっています。2018年、ホスピタリティ産業への投資は増加し、産業もプラスの主要業績値を記録した。ロンドン市だけで記録された主要パフォーマンス全体は、国が記録したパフォーマンス全体よりもわずかに高い。イギリスの平均宿泊料金(ARR)は約87ポンドであったのに対し、ロンドンの同値は2018年に約150ポンドであった。同年の稼働率(OR)は、イギリスが78.8%、ロンドンが84%でした。利用可能な部屋あたりの収益(RevPAR)は、イギリスが67.5GBPに落ち着いたのに対し、ロンドンは124GBPで、ロンドンが業界全体への貢献度が最も高くなっています。予測期間においては、英国への旅行者数の増加により、ロンドンを中心に新規ホテルの需要が増加することが予想されます。Brexitの不確実性が投資環境に影響を及ぼしているが、需要の拡大が投資家の誘致に寄与している。同国ではサービスアパートメントやシェアスペースの数が増加しており、これにより同国、特にロンドンは多くのミレニアル世代や若い世代にとって手頃な場所となっています。主な市場動向 観光客の入国率が低迷する英国において、ホスピタリティ産業はRevPARを伸ばしている。 英国の観光客総数には変動がある。国内旅行では2009年に約2900万人を記録したイギリスの観光客は、2018年には約3790万人となりました。イギリスは2017年まで国内旅行の数が絶えず増加していることを記録しました。Brexitの不確実性により、国全体のレジャー旅行が減少し、イギリス全体の訪問者率に影響を及ぼしました。また、この不安は海外旅行者の総数にも影響を与え、全体の観光客数への減少をもたらしました。 観光地としてのロンドンのイメージが市場を牽引している ロンドンでは88以上の新規ホテルプロジェクトが建設中であり、16,000室以上が供給される見込みです。パイプラインには国際的なブランドと、業界の高級セグメントをターゲットとする国内ブランドがある。ロンドンは、2015年から2018年の間、稼働率が80~84%程度の間で停滞したが、RevPARは前年比で成長を記録している。RevPARの上昇は、同市がより多くの新規プロジェクトや投資家を惹きつけるのに役立っています。 競合の状況 イギリスのホスピタリティ産業はダイナミックです。この業界は、国内外のブランドが高い競争力を共有しています。ホスピタリティ業界は2018年、業績と投資の両面で成長数を記録しました。今年最大の取引の1つは、スターウッドキャピタルによるものでした。旧プリンシパル・ヘイリー・グループのホテル13軒の資本を、フランスのFoncière des Régions(FDR)に、8億5800万英ポンドで売却したのです。 その他の特典 市場推定(ME)シート(Excel形式 アナリストによる3ヶ月間のサポート 目次1 INTRODUCTION1.1 Study Deliverables 1.2 Scope of the Study 2 RESEARCH METHODOLOGY 3 EXECUTIVE SUMMARY 4 MARKET INSIGHTS AND DYNAMICS 4.1 Market Overview 4.2 Market Dynamics 4.2.1 Drivers 4.2.2 Restraints 4.2.3 Opportunities 4.3 Impact of COVID-19 on Hospitality Industry 4.4 Insights on Revenue Flows from Accommodation and Food and Beverage Sectors 4.5 Leading Cities in the United Kingdom with Respect to Number of Visitors 4.6 Investments (Real Estate, FDI and others) in the Hospitality Industry 4.7 Technological Innovations in the Hospitality Industry 4.8 Insights on Shared Living Spaces Impact on the Hospitality Industry 4.9 Insights on Other Economic Contributors to the Hospitality Industry 4.10 Value Chain Analysis 4.11 Porter's Five Forces Analysis 5 MARKET SEGMENTATION 5.1 By Type 5.1.1 Chain Hotels 5.1.2 Independent Hotels 5.2 By Segment 5.2.1 Service Apartments 5.2.2 Budget and Economy Hotels 5.2.3 Mid and Upper mid scale Hotels 5.2.4 Luxury Hotels 6 COMPETITVE INTELLIGENCE 6.1 Market Concentration 6.2 Company Profiles 6.2.1 Whitbread Group 6.2.2 InterContinental Hotels Group 6.2.3 Travelodge 6.2.4 Accor SA 6.2.5 Hilton Worldwide 6.2.6 Marriott International, Inc 6.2.7 Best Western Hotels and Resorts 6.2.8 Carlson Rezidor 6.2.9 Britannia Hotels 6.2.10 Wyndham Hotels and Resorts 6.3 Loyalty programs offered by Major Hotel Brands 7 INVESTMENT ANALYSIS 8 FUTURE OUTLOOK OF THE SECTOR 9 APPENDIX
SummaryThe hospitality industry in the United Kingdom has become dynamic, with respect to the investment volumes recorded during the study period, owing to the uncertainty that surrounded by Brexit. The investments in the hospitality industry rose in 2018, and the industry also recorded positive key performance values. The overall key performers recorded in London city alone are slightly higher than the overall performance recorded by the country. The average room rate (ARR) for the United Kingdom was around GBP 87, whereas the same for London was around GBP 150 in 2018. The occupancy rate (OR) for the same year was 78.8% for the United Kingdom and 84% for London. The revenue per available room (RevPAR) of the United Kingdom was settled at GBP 67.5, whereas for London, it was at GBP 124, making London the biggest contributor to the overall industry. The demand for new hotels is expected to increase in the forecast period, especially in London, owing to the increasing number of travelers to the United Kingdom. The impact of the Brexit uncertainty is affecting the investment environment, yet the growing demand is helping the country attract investors. The number of serviced apartments and shared spaces is increasing in the country, and this is making the country, especially London, an affordable place for many millennials and the younger generations. Table of Contents1 INTRODUCTION1.1 Study Deliverables 1.2 Scope of the Study 2 RESEARCH METHODOLOGY 3 EXECUTIVE SUMMARY 4 MARKET INSIGHTS AND DYNAMICS 4.1 Market Overview 4.2 Market Dynamics 4.2.1 Drivers 4.2.2 Restraints 4.2.3 Opportunities 4.3 Impact of COVID-19 on Hospitality Industry 4.4 Insights on Revenue Flows from Accommodation and Food and Beverage Sectors 4.5 Leading Cities in the United Kingdom with Respect to Number of Visitors 4.6 Investments (Real Estate, FDI and others) in the Hospitality Industry 4.7 Technological Innovations in the Hospitality Industry 4.8 Insights on Shared Living Spaces Impact on the Hospitality Industry 4.9 Insights on Other Economic Contributors to the Hospitality Industry 4.10 Value Chain Analysis 4.11 Porter's Five Forces Analysis 5 MARKET SEGMENTATION 5.1 By Type 5.1.1 Chain Hotels 5.1.2 Independent Hotels 5.2 By Segment 5.2.1 Service Apartments 5.2.2 Budget and Economy Hotels 5.2.3 Mid and Upper mid scale Hotels 5.2.4 Luxury Hotels 6 COMPETITVE INTELLIGENCE 6.1 Market Concentration 6.2 Company Profiles 6.2.1 Whitbread Group 6.2.2 InterContinental Hotels Group 6.2.3 Travelodge 6.2.4 Accor SA 6.2.5 Hilton Worldwide 6.2.6 Marriott International, Inc 6.2.7 Best Western Hotels and Resorts 6.2.8 Carlson Rezidor 6.2.9 Britannia Hotels 6.2.10 Wyndham Hotels and Resorts 6.3 Loyalty programs offered by Major Hotel Brands 7 INVESTMENT ANALYSIS 8 FUTURE OUTLOOK OF THE SECTOR 9 APPENDIX
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