オーガニック生理用パッドの世界産業規模、シェア、動向、機会、予測、2018-2028F 製品タイプ別(オーガニック生理用品、オーガニックパンティライナー)、流通チャネル別(スーパーマーケット/ハイパーマーケット、ドラッグストア/薬局、オンライン、その他(マルチブランドストア、直販など))、地域別、競合別
オーガニック生理用ナプキンの成長率を押し上げる要因の一つは、従来の生理用ナプキンに代わる健康的なナプキンへの女性の移行が挙げられます。例えば、化学物質やプラスチックなどを使用せず、清潔であることな... もっと見る
サマリーオーガニック生理用ナプキンの成長率を押し上げる要因の一つは、従来の生理用ナプキンに代わる健康的なナプキンへの女性の移行が挙げられます。例えば、化学物質やプラスチックなどを使用せず、清潔であることなどが挙げられます。予測期間中、これらのオーガニックナプキン関連要因が、世界中でオーガニックナプキンの需要を促進すると予想されます。生理用ナプキンは、月経中の女性が日常生活を送るために必要なものです。パンティライナーは、通常の膣分泌物、予期せぬ軽い生理の出血、軽い斑点、生理の始まりと終わりの汚れ、性交後の分泌物を吸収するように設計されています。しかし、その継続的な使用による悪影響は、女性の健康に問題をもたらす可能性があります。このような副作用は、一般的な生理用ナプキンの原材料に起因するものです。そのため、女性は従来の生理用ナプキンに代わる、より健康的なものを探しています。オーガニックナプキンを使用すれば、これらの副作用は起こりません。その結果、オーガニック生理用品の普及が進んでいます。オーガニック生理用品は、合成物質や化学物質を含まない生理用品です。コットンやバナナ、木材パルプなどの天然繊維など、オーガニック素材を使って作られているため、予測期間中は市場の拡大を促進すると考えられています。 インドでは、女性の77.6%が月経時に衛生的な保護具を使用しています。15%の女性はいまだに現地のナプキンを好んで使用していますが、64.4%の女性は生理用ナプキンを好んで使用しています。世界には、常に3億人以上の女性が月経を経験しています。月経用品や生理中の衛生管理に適した施設を利用できない人々は、世界で約5億人いると推定されています。環境保護団体Toxics Linkの調査によると、インドでは毎年123億枚以上の古い生理用ナプキンがゴミ処理場に捨てられているそうです。これらの生理用ナプキンは分解されるまでに250年から800年かかり、ビニール袋4枚分の量に相当します。また、まったく分解されないものもあるかもしれません。そのため、世界中の女性がオーガニック生理用品、再利用可能な生理用品、タンポン、月経カップなどの代替品に移行しており、オーガニック生理用品への移行により、通常の生理用品は最終的に減少しつつあります。 オーガニックナプキンを使用することの利点について女性の間で認識が高まっていることから、予測期間中、ヨーロッパが世界のオーガニックナプキン市場のかなりの部分を占めると予想されます。また、メーカー各社は自社製品に関する認知度を高めるための活動を展開しています。さらに、製造企業は、高品質で使い勝手がよく、持続可能で、吸収性に優れたパッドを作るために新しい技術を導入しています。 健康志向の高まりが市場成長を後押し オーガニック生理用ナプキンは、衛生面で優れていること、先進国・途上国を問わず広く使用されていることから、世界中で人気が高まっています。女性たちは、通常の生理用ナプキンからオーガニック生理用ナプキンへとシフトしています。オーガニック生理用品は、女性の健康意識の高まりと、オーガニック製品の入手のしやすさから、今後も成長が見込まれています。 カスタマイズ可能な製品の提供が市場の成長を促進 カスタマイズされた商品やサービスを提供することで、女性の個人衛生分野は急速に発展しています。カスタマイズ可能な生理用ナプキン(ヘビー、ミディアム、ライト)では、女性は自分の生理の流れに合わせてナプキンをカスタマイズすることができるようになり、すべての生理の流れが同じとは限りません。持続可能な開発に対する都市部の人々の意識の高まりは、このトレンドに大きな影響を及ぼしています。その結果、生理用ナプキンの市場にも変化が見られ、消費者はオーガニック成分を含む生理用ナプキンを好むようになりました。 女性の衛生意識の高まりが市場成長を後押し 衛生的な生理用ナプキンを提供することで、製品の売上を伸ばそうとする企業の戦略的展開や積極的な関与が、市場拡大の原動力となることが予想されます。オーガニック生理用品は、その優れた衛生効果と先進国・発展途上国を問わず広く使用されていることから、世界中で人気が高まってきています。オーガニック生理用品市場は、高齢者人口の増加や製品の入手しやすさから、予測期間中に成長することが期待されています。 市場の細分化 オーガニック生理用品の世界市場は、製品タイプ、流通チャネル、地域、競合環境に基づいてセグメント化されています。製品タイプに基づき、市場はさらに有機生理用ナプキンと有機パンティライナーに細分化されます。流通チャネルに基づき、市場はスーパーマーケット/ハイパーマーケット、ドラッグストア/薬局、オンライン、その他(多ブランド店、直販など)に区分されます。また、市場分析では、北米、ヨーロッパ、アジア太平洋、南米、中東・アフリカに分け、地域別の市場セグメンテーションを考案して研究しています。 企業プロフィール ALYK Inc.、Bodywise (UK) Ltd.、Corman USA、LYV Life Inc.、Rael Inc.、The Procter and Gamble Co.、TOTM Ltd.、Unicharm Corp、Unilever PLC、Naturalena Brands, Inc. ( Veeda) など、世界の有機生理用品市場の成長をリードしているグローバルプラットフォームにおける主要市場プレーヤーが挙げられます。市場のプレーヤーは、彼らの製品の提供を改善するために合併や買収戦術を実施しています。さらに、企業は製造能力の向上に専念するため、革新的な技術を採用しています。 レポートの範囲 本レポートでは、有機生理用ナプキンの世界市場を、以下に詳述する業界動向に加えて、以下のカテゴリーに分類しています。 - オーガニック生理用ナプキンの市場、製品タイプ別。 o オーガニック生理用ナプキン o オーガニックパンティライナー - オーガニック生理用ナプキン市場:流通チャネル別 o スーパーマーケット/ハイパーマーケット o ドラッグストア/薬局 o オンライン o その他(マルチブランドストア、直販など) - オーガニック生理用品市場:地域別 o 北米 米国 カナダ メキシコ o ヨーロッパ ドイツ イタリア フランス スペイン イギリス オランダ ポーランド o アジア太平洋地域 中国 日本 インド インドネシア ベトナム マレーシア 韓国 オーストラリア o 中東・アフリカ サウジアラビア エジプト UAE トルコ 南アフリカ o 南米 ブラジル アルゼンチン コロンビア 競合他社の状況 企業プロファイル。有機生理用品の世界市場に参入している主要企業の詳細分析 利用可能なカスタマイズ。 TechSci Researchでは、与えられた市場データをもとに、企業の特定のニーズに応じたカスタマイズを提供しています。本レポートでは、以下のカスタマイズが可能です。 企業情報 - 追加市場プレイヤーの詳細分析とプロファイリング(最大5社まで)。 目次1. Introduction1.1. Product Overview 1.2. Key Highlights of the Report 1.3. Market Coverage 1.4. Market Segments Covered 1.5. Research Tenure Considered 2. Research Methodology 2.1. Objective of the Study 2.2. Baseline Methodology 2.3. Key Industry Partners 2.4. Major Association and Secondary Sources 2.5. Forecasting Methodology 2.6. Data Triangulation & Validation 2.7. Assumptions and Limitations 3. Executive Summary 3.1. Market Overview 3.2. Market Forecast 3.3. Key Regions 3.4. Key Segments 4. Voice of Customer Analysis (B2C Model Analysis) 4.1. Sample Size Determination 4.1.1. Respondent Demographics 4.1.2. By Age 4.1.3. By Occupation 4.2. Brand Awareness 4.3. Factors Influencing Purchase Decision 4.4. Brand Satisfaction 4.5. Customer Satisfaction 4.6. Challenges Faced Post Purchase 5. Global Organic Sanitary Pads Outlook 5.1. Market Size & Forecast 5.1.1. By Value 5.1.2. By Volume 5.2. Market Share & Forecast 5.2.1. By Product Type Market Share Analysis (Organic Menstrual Pads, Organic Pantyliners) 5.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis (Supermarkets/Hypermarkets, Drugstore/Pharmacies, Online, and Others (Multi-Branded Stores, Direct Sales, etc.) 5.2.3. By Regional Market Share Analysis 5.2.3.1. North America Market Analysis 5.2.3.2. South America Market Analysis 5.2.3.3. Middle East & Africa Market Analysis 5.2.3.4. Europe Market Analysis 5.2.3.5. Asia -Pacific Market Analysis 5.2.4. By Company Market Share Analysis 5.3. Global Organic Sanitary Pads Mapping & Opportunity Assessment 5.3.1. By Product Type Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.2. By Distribution Channel Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.3. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment 6. Asia-Pacific Organic Sanitary Pads Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.1.2. By Volume 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 6.2.3. By Country 6.2.3.1. China Organic Sanitary Pads Market Outlook 6.2.3.1.1. Market Size & Forecast 6.2.3.1.1.1. By Value 6.2.3.1.1.2. By Volume 6.2.3.1.2. Market Share & Forecast 6.2.3.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.3.1.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 6.2.3.2. Japan Organic Sanitary Pads Market Outlook 6.2.3.2.1. Market Size & Forecast 6.2.3.2.1.1. By Value 6.2.3.2.1.2. By Volume 6.2.3.2.2. Market Share & Forecast 6.2.3.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.3.2.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 6.2.3.3. India Organic Sanitary Pads Market Outlook 6.2.3.3.1. Market Size & Forecast 6.2.3.3.1.1. By Value 6.2.3.3.1.2. By Volume 6.2.3.3.2. Market Share & Forecast 6.2.3.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.3.3.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 6.2.3.4. Indonesia Organic Sanitary Pads Market Outlook 6.2.3.4.1. Market Size & Forecast 6.2.3.4.1.1. By Value 6.2.3.4.1.2. By Volume 6.2.3.4.2. Market Share & Forecast 6.2.3.4.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.3.4.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 6.2.3.5. Vietnam Organic Sanitary Pads Market Outlook 6.2.3.5.1. Market Size & Forecast 6.2.3.5.1.1. By Value 6.2.3.5.1.2. By Volume 6.2.3.5.2. Market Share & Forecast 6.2.3.5.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.3.5.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 6.2.3.6. Malaysia Organic Sanitary Pads Market Outlook 6.2.3.6.1. Market Size & Forecast 6.2.3.6.1.1. By Value 6.2.3.6.1.2. By Volume 6.2.3.6.2. Market Share & Forecast 6.2.3.6.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.3.6.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 6.2.3.7. South Korea Organic Sanitary Pads Market Outlook 6.2.3.7.1. Market Size & Forecast 6.2.3.7.1.1. By Value 6.2.3.7.1.2. By Volume 6.2.3.7.2. Market Share & Forecast 6.2.3.7.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.3.7.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 6.2.3.8. Australia Organic Sanitary Pads Market Outlook 6.2.3.8.1. Market Size & Forecast 6.2.3.8.1.1. By Value 6.2.3.8.1.2. By Volume 6.2.3.8.2. Market Share & Forecast 6.2.3.8.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.3.8.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 7. North America Organic Sanitary Pads Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.1.2. By Volume 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 7.2.3. By Country 7.2.3.1. United States Organic Sanitary Pads Market Outlook 7.2.3.1.1. Market Size & Forecast 7.2.3.1.1.1. By Value 7.2.3.1.1.2. By Volume 7.2.3.1.2. Market Share & Forecast 7.2.3.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.3.1.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 7.2.3.2. Canada Organic Sanitary Pads Market Outlook 7.2.3.2.1. Market Size & Forecast 7.2.3.2.1.1. By Value 7.2.3.2.1.2. By Volume 7.2.3.2.2. Market Share & Forecast 7.2.3.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.3.2.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 7.2.3.3. Mexico Organic Sanitary Pads Market Outlook 7.2.3.3.1. Market Size & Forecast 7.2.3.3.1.1. By Value 7.2.3.3.1.2. By Volume 7.2.3.3.2. Market Share & Forecast 7.2.3.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.3.3.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 8. Europe Organic Sanitary Pads Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value 8.1.2. By Volume 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.3. By Country 8.2.3.1. Germany Organic Sanitary Pads Market Outlook 8.2.3.1.1. Market Size & Forecast 8.2.3.1.1.1. By Value 8.2.3.1.1.2. By Volume 8.2.3.1.2. Market Share & Forecast 8.2.3.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.3.1.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.3.2. Italy Organic Sanitary Pads Market Outlook 8.2.3.2.1. Market Size & Forecast 8.2.3.2.1.1. By Value 8.2.3.2.1.2. By Volume 8.2.3.2.2. Market Share & Forecast 8.2.3.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.3.2.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.3.3. France Organic Sanitary Pads Market Outlook 8.2.3.3.1. Market Size & Forecast 8.2.3.3.1.1. By Value 8.2.3.3.1.2. By Volume 8.2.3.3.2. Market Share & Forecast 8.2.3.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.3.3.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.3.4. Spain Organic Sanitary Pads Market Outlook 8.2.3.4.1. Market Size & Forecast 8.2.3.4.1.1. By Value 8.2.3.4.1.2. By Volume 8.2.3.4.2. Market Share & Forecast 8.2.3.4.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.3.4.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.3.5. United Kingdom Organic Sanitary Pads Market Outlook 8.2.3.5.1. Market Size & Forecast 8.2.3.5.1.1. By Value 8.2.3.5.1.2. By Volume 8.2.3.5.2. Market Share & Forecast 8.2.3.5.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.3.5.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.3.6. Netherlands Organic Sanitary Pads Market Outlook 8.2.3.6.1. Market Size & Forecast 8.2.3.6.1.1. By Value 8.2.3.6.1.2. By Volume 8.2.3.6.2. Market Share & Forecast 8.2.3.6.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.3.6.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.3.7. Poland Organic Sanitary Pads Market Outlook 8.2.3.7.1. Market Size & Forecast 8.2.3.7.1.1. By Value 8.2.3.7.1.2. By Volume 8.2.3.7.2. Market Share & Forecast 8.2.3.7.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.3.7.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 9. Middle East & Africa Organic Sanitary Pads Market Outlook 9.1. Market Size & Forecast 9.1.1. By Value 9.1.2. By Volume 9.2. Market Share & Forecast 9.2.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 9.2.3. By Country 9.2.3.1. Saudi Arabia Organic Sanitary Pads Market Outlook 9.2.3.1.1. Market Size & Forecast 9.2.3.1.1.1. By Value 9.2.3.1.1.2. By Volume 9.2.3.1.2. Market Share & Forecast 9.2.3.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.3.1.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 9.2.3.2. Egypt Organic Sanitary Pads Market Outlook 9.2.3.2.1. Market Size & Forecast 9.2.3.2.1.1. By Value 9.2.3.2.1.2. By Volume 9.2.3.2.2. Market Share & Forecast 9.2.3.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.3.2.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 9.2.3.3. UAE Organic Sanitary Pads Market Outlook 9.2.3.3.1. Market Size & Forecast 9.2.3.3.1.1. By Value 9.2.3.3.1.2. By Volume 9.2.3.3.2. Market Share & Forecast 9.2.3.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.3.3.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 9.2.3.4. Turkey Organic Sanitary Pads Market Outlook 9.2.3.4.1. Market Size & Forecast 9.2.3.4.1.1. By Value 9.2.3.4.1.2. By Volume 9.2.3.4.2. Market Share & Forecast 9.2.3.4.2.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.3.4.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 9.2.3.5. South Africa Organic Sanitary Pads Market Outlook 9.2.3.5.1. Market Size & Forecast 9.2.3.5.1.1. By Value 9.2.3.5.1.2. By Volume 9.2.3.5.2. Market Share & Forecast 9.2.3.5.2.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.3.5.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 10. South America Organic Sanitary Pads Market Outlook 10.1. Market Size & Forecast 10.1.1. By Value 10.1.2. By Volume 10.2. Market Share & Forecast 10.2.1. By Product Type Market Share Analysis 10.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 10.2.3. By Country 10.2.3.1. Brazil Organic Sanitary Pads Market Outlook 10.2.3.1.1. Market Size & Forecast 10.2.3.1.1.1. By Value 10.2.3.1.1.2. By Volume 10.2.3.1.2. Market Share & Forecast 10.2.3.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis 10.2.3.1.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 10.2.3.2. Argentina Organic Sanitary Pads Market Outlook 10.2.3.2.1. Market Size & Forecast 10.2.3.2.1.1. By Value 10.2.3.2.1.2. By Volume 10.2.3.2.2. Market Share & Forecast 10.2.3.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis 10.2.3.2.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 10.2.3.3. Colombia Organic Sanitary Pads Market Outlook 10.2.3.3.1. Market Size & Forecast 10.2.3.3.1.1. By Value 10.2.3.3.1.2. By Volume 10.2.3.3.2. Market Share & Forecast 10.2.3.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis 10.2.3.3.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 11. Market Dynamics 11.1. Drivers 11.1.1. Rising Awareness of Menstrual Literacy Rate 11.1.2. Rising Hygiene Related Initiatives 11.1.3. Increase in use of Degradable Components 11.2. Challenges 11.2.1. Less Sensitized Population of Personal Hygiene 11.2.2. Lower Product Accessibility due to High Pricing 12. Impact of COVID-19 on Global Organic Sanitary Pads 12.1. Impact Assessment Model 12.1.1. Key Segments Impacted 12.1.2. Key Regions Impacted 12.1.3. Key Countries Impacted 12.1.4. Key Distribution Channel Impacted 13. Market Trends & Developments 13.1. Availability Of Eco-Friendly Incinerators For Easy Disposal 13.2. Use of Safer and Less Toxic Additives 13.3. Government Inititaives 13.4. Ease and Suitability of Sanitary Pads 13.5. Transformation towards Customizable Sanitary Pads 14. Import & Export Analysis (Sanitary Pads) 14.1. Top 5 Exporting Countries 14.1.1. By Value 14.2. Top 5 Importing Countries 14.2.1. By Value 15. Porter’s Five Forces Model 15.1. Competition Landscape 15.2. Buyer Power 15.3. Supplier Power 15.4. Threat of New Entrants 15.5. Threat of Substitutes 16. SWOT Analysis 16.1. Strengths 16.2. Weaknesses 16.3. Opportunities 16.4. Threats 17. Competitive Landscape 17.1. Competition Outlook 17.2. Company Profiles 17.2.1. ALYK Inc. 17.2.1.1. Company Details 17.2.1.2. Products & Services 17.2.1.3. Financial (As reported) 17.2.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence 17.2.1.5. Recent Developments 17.2.1.6. Key Management Personnel 17.2.2. Bodywise (UK) Ltd. 17.2.2.1. Company Details 17.2.2.2. Products & Services 17.2.2.3. Financial (As reported) 17.2.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence 17.2.2.5. Recent Developments 17.2.2.6. Key Management Personnel 17.2.3. Corman USA 17.2.3.1. Company Details 17.2.3.2. Products & Services 17.2.3.3. Financial (As reported) 17.2.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence 17.2.3.5. Recent Developments 17.2.3.6. Key Management Personnel 17.2.4. LYV Life Inc. 17.2.4.1. Company Details 17.2.4.2. Products & Services 17.2.4.3. Financial (As reported) 17.2.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence 17.2.4.5. Recent Developments 17.2.4.6. Key Management Personnel 17.2.5. Rael Inc. 17.2.5.1. Company Details 17.2.5.2. Products & Services 17.2.5.3. Financial (As reported) 17.2.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence 17.2.5.5. Recent Developments 17.2.5.6. Key Management Personnel 17.2.6. The Procter and Gamble Co. 17.2.6.1. Company Details 17.2.6.2. Products & Services 17.2.6.3. Financial (As reported) 17.2.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence 17.2.6.5. Recent Developments 17.2.6.6. Key Management Personnel 17.2.7. TOTM Ltd. 17.2.7.1. Company Details 17.2.7.2. Products & Services 17.2.7.3. Financial (As reported) 17.2.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence 17.2.7.5. Recent Developments 17.2.7.6. Key Management Personnel 17.2.8. Unicharm Corp. 17.2.8.1. Company Details 17.2.8.2. Products & Services 17.2.8.3. Financial (As reported) 17.2.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence 17.2.8.5. Recent Developments 17.2.8.6. Key Management Personnel 17.2.9. Unilever PLC 17.2.9.1. Company Details 17.2.9.2. Products & Services 17.2.9.3. Financial (As reported) 17.2.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence 17.2.9.5. Recent Developments 17.2.9.6. Key Management Personnel 17.2.10. Naturalena Brands, Inc.(Veeda) 17.2.10.1. Company Details 17.2.10.2. Products & Services 17.2.10.3. Financial (As reported) 17.2.10.4. Key Market Focus & Geographical Presence 17.2.10.5. Recent Developments 17.2.10.6. Key Management Personnel 18. Strategic Recommendations/Action Plan 18.1. Key Focus Areas 18.2. Target Regions 18.3. Target Countries 18.4. Target Product Type 19. About Us & Disclaimer (Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(小売・卸売業)の最新刊レポートTechSci Research社の小売・卸売業分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(online)の最新刊レポート
よくあるご質問TechSci Research社はどのような調査会社ですか?テックサイリサーチ(TechSci Research)は、カナダ、英国、インドに拠点を持ち、化学、IT、環境、消費財と小売、自動車、エネルギーと発電の市場など、多様な産業や地域を対象とした調査・出版活... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/14 10:27 156.77 円 166.04 円 201.95 円 |