ライフジャケット市場:タイプ別(非膨張式、膨張式、ハイブリッド)、素材別(ナイロン、ポリエステル、その他)、エンドユース別(ウォータースポーツ、ボート、軍事・安全作戦、その他)。世界の機会分析および産業予測、2021-2031年Life Jacket Market By Type (Non-Inflatable, Inflatable, Hybrid), By Material (Nylon, Polyester, Others), By End use (Water Sports, Boating, Military and Safety Operation, Others): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2021-2031 ライフジャケットの世界市場は、2021年に10億150万ドル、2031年には18億4360万ドルに達すると予測され、2022年から2031年までのCAGRは6.1%を記録しています。 ライフジャケット市場は、タイプ、素材、最終用途... もっと見る
日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
サマリーライフジャケットの世界市場は、2021年に10億150万ドル、2031年には18億4360万ドルに達すると予測され、2022年から2031年までのCAGRは6.1%を記録しています。ライフジャケット市場は、タイプ、素材、最終用途、地域に基づいてセグメント化されています。タイプに基づいて、市場は非膨張式、膨張式、ハイブリッド式に分類されます。素材ベースでは、ナイロン、ポリエステル、その他に分類されます。エンドユースによると、ライフジャケット市場は、ウォータースポーツ、ボート、軍事・安全作戦、その他に細分化されます。 地域別では、北米(アメリカ、カナダ、メキシコ)、ヨーロッパ(ドイツ、フランス、イギリス、イタリア、スペイン、オランダ、ヨーロッパの残りの地域)、アジア太平洋(日本、中国、オーストラリア、インド、韓国、タイ、アジアの残りの地域)、LAMEA(ブラジル、南アフリカ、UAE、アルゼンチン、LAMEAの残りの地域)で分析される。 ウォータースポーツは、ジェネレーションXやミレニアル世代に大きな利益をもたらしています。この年齢層の人々は、セーリング、水泳、ウィンドサーフィン、ジェットスキー、ウェイクボード、水上スキー、スキューバダイビングなどのウォータースポーツに関心を持っています。また、観光客を誘致するためにウォータースポーツの数が増えており、ライフジャケット市場の推進力になっていると考えられます。また、ライフジャケットの需要に直接影響を与える参加者数を増加させる個人を導くために、そのような活動で訓練され、熟練した人材の存在は、。また、ライフジャケットに搭載されたGPSによる人物追跡など、様々な技術の活用がライフジャケット市場の推進要因となっています。ライフジャケットの技術的な特徴は、観光客の注目を集め、ライフジャケット市場の需要を生み出しています。さらに、多くのウォータースポーツ活動を提供するために、様々なウォーターパークは、世界中のエキゾチックな場所で設定されています。そのため、ウォータースポーツの普及がライフジャケットの需要を高めています。 ライフジャケットは、ウォータースポーツ、救助活動、安全目的の冒険的な水の乗り物などの活動をしながら、様々な重要なものである。ほとんどの国の政府は、ライフジャケットの使用に関する義務的な規則や規制を発行しています。例えば、アメリカでは、カリフォルニア、テキサス、アラスカ、モンタナ、オハイオ、アリゾナなど、ほぼすべての州でライフジャケットを着用することが義務付けられており、アメリカ沿岸警備隊によって承認されたものです。 また、アイルランドでは、全長7メートル未満のオープンレジャー用ボート(パーソナルウォータークラフトを除く)およびデッキ付きボートでは、ライフジャケットの着用が義務付けられています。オーストラリアでは、2021年1月以降、レジャー用ボートに装着するライフジャケットはすべてオーストラリア規格の承認が必要となり、ほぼすべての州でライフジャケットの着用が義務付けられ、タスマニア州では、ボートの長さが6m未満の場合、安全のためにライフジャケットの着用が必要とされています。また、12歳未満の子供でも、モーターで動くボートやレジャー用のモーターを搭載したボートでは、ライフジャケットを着用する必要があります。世界各国の政府によるライフジャケット着用に関する強制的な規則や規制が、ライフジャケット市場を牽引しています。 ライフジャケットの素材は、ナイロンとポリエステルが主流です。また、ポリエステルは安価で大量に入手できるため、ライフジャケットの生産に適した素材です。また、ポリエステルは安価で大量に入手できるため、ライフジャケットの生産に適した素材であり、特に安全衣料の生産に適しています。しかし、ポリエステルは環境に対して有害です。ポリエステルはリサイクルできない、生分解性がない、製造工程で有毒なマイクロファイバーを生成し、環境に悪影響を与えるなど、さまざまな要因があります。さらに、ポリエステル素材を長時間着用すると、体にかゆみが生じたり、着心地が悪くなったりします。そこで、ライフジャケットは環境に配慮した素材で作られるようになりました。さらに、このような素材は消費者に快適さを提供するだけでなく、ライフジャケット市場の成長を後押しする。 インド、バングラデシュ、タイ、中国、ブラジル、ガーナ、インドネシア、イラン、イラク、ペルー、ベトナムなどの発展途上国は、先進国に比べて支出能力が低い。例えば、インドの平均生活費は米国の生活費より64.88%低く、また、途上国のライフジャケットの価格は高い傾向にある。また、発展途上国のライフジャケットの価格は高い傾向にあり、多くの国民がライフジャケットよりも必需品を選ぶ可能性が高いため、ライフジャケット市場の成長を阻害しています。また、遠隔地ではライフジャケットが手に入らないこともコスト高を招いている。ウガンダのようにライフジャケットが入手できない国では、ライフジャケットを購入するために300-400kmの距離を移動しなければなりません。そのため、移動にかかる費用が、ライフジャケットの価格を高くしているのです。また、ライフジャケットの価格が高騰していることも、需要を抑制している要因の一つである。 コビド19の発生は、世界のライフジャケット産業、ひいては観光産業や安全服産業に悪影響を及ぼした。コビド19の大流行により、ライフジャケット産業のような非必需品を扱っていた製造業が閉鎖されました。医薬品、食料、入院などの必須品目と、その他のすべての必須製品・サービスだけが、ロックダウン期間中も営業を許された。そのため、主要なライフジャケット産業がすべて閉鎖され、あらゆる種類のライフジャケットの売り上げが減少した。さらに、政府はウイルスの蔓延を食い止めるため、厳しい封鎖措置をとりました。さらに、渡航制限により、世界のライフジャケット業界のサプライチェーンに悪影響が及びました。したがって、サプライチェーンの混乱による原材料の不足が市場の妨げとなりました。 世界のライフジャケット市場で活動する主要なプレーヤーは、東莞Bestwayスポーツ用品有限公司、Ganesh製造、グランドオーシャンマリン株式会社、江蘇省白州安全技術有限公司、ケント安全製品、マジェスティックマリン&エンジニアリングサービス、オニキス屋外、シーセーフシステム株式会社、SHM、ストーミー ライフジャケットPty Ltd.である。市場プレイヤーは、市場におけるライフジャケットの需要と販売を増加させるために、事業拡大や製品発売などの戦略を実施しています。 ステークホルダーにとっての主なメリット 本レポートでは、2021年から2031年までの世界の高級靴市場の現在の動向、推定値、ダイナミクスを定量的に分析し、有力な市場機会を特定します。 ポーターのファイブフォース分析により、買い手と供給者の効力を明らかにし、利害関係者が利益重視のビジネス決定を下し、供給者と買い手のネットワークを強化することを可能にします。 市場セグメンテーションの詳細な分析は、市場機会を決定するのに役立ちます。 各地域の主要国は、世界産業への収益貢献度に応じてマッピングされています。市場プレイヤーのポジショニングは、主要な市場プレイヤーの現在のポジションを明確に理解することで、ベンチマーキングを容易にします。 本レポートでは、地域および世界市場、主要企業、市場セグメント、応用分野、成長戦略に関する分析を掲載しています。 主な市場セグメント 素材別 ナイロン ポリエステル その他 用途別 ウォータースポーツ ボート 軍用・安全用 その他 タイプ別 非膨張式 膨張式 ハイブリッド 地域別 北米 米国 カナダ メキシコ 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン オランダ その他の地域 アジア・パシフィック 中国 日本 インド 韓国 タイ オーストラリア その他のアジア太平洋地域 LAMEA ブラジル ○ 南アフリカ UAE アルゼンチン LAMEAの他の地域 主な市場関係者 Stormy Lifejackets Pty Ltd. ○ 東風汽車股份有限公司 東莞東方体育用品有限公司 ガネーシュ・マニュファクチャリング グランドオーシャンマリン 江蘇百洲安全技術有限公司 ○ケント安全製品有限公司 ケントセーフティプロダクツ マジェスティック・マリン&エンジニアリング・サービス オニキスアウトドア シーセーフシステムズ SHM 目次CHAPTER 1:INTRODUCTION1.1.Report description 1.2.Key market segments 1.3.Key benefits to the stakeholders 1.4.Research Methodology 1.4.1.Secondary research 1.4.2.Primary research 1.4.3.Analyst tools and models CHAPTER 2:EXECUTIVE SUMMARY 2.1.Key findings of the study 2.2.CXO Perspective CHAPTER 3:MARKET OVERVIEW 3.1.Market definition and scope 3.2.Key findings 3.2.1.Top investment pockets 3.3.Porter’s five forces analysis 3.4.Top player positioning 3.5.Market dynamics 3.5.1.Drivers 3.5.2.Restraints 3.5.3.Opportunities 3.6.COVID-19 Impact Analysis on the market 3.7.Value Chain Analysis CHAPTER 4: LIFE JACKET MARKET, BY TYPE 4.1 Overview 4.1.1 Market size and forecast 4.2 Non-Inflatable 4.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities 4.2.2 Market size and forecast, by region 4.2.3 Market analysis by country 4.3 Inflatable 4.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities 4.3.2 Market size and forecast, by region 4.3.3 Market analysis by country 4.4 Hybrid 4.4.1 Key market trends, growth factors and opportunities 4.4.2 Market size and forecast, by region 4.4.3 Market analysis by country CHAPTER 5: LIFE JACKET MARKET, BY MATERIAL 5.1 Overview 5.1.1 Market size and forecast 5.2 Nylon 5.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities 5.2.2 Market size and forecast, by region 5.2.3 Market analysis by country 5.3 Polyester 5.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities 5.3.2 Market size and forecast, by region 5.3.3 Market analysis by country 5.4 Others 5.4.1 Key market trends, growth factors and opportunities 5.4.2 Market size and forecast, by region 5.4.3 Market analysis by country CHAPTER 6: LIFE JACKET MARKET, BY END USE 6.1 Overview 6.1.1 Market size and forecast 6.2 Water Sports 6.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities 6.2.2 Market size and forecast, by region 6.2.3 Market analysis by country 6.3 Boating 6.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities 6.3.2 Market size and forecast, by region 6.3.3 Market analysis by country 6.4 Military and Safety Operation 6.4.1 Key market trends, growth factors and opportunities 6.4.2 Market size and forecast, by region 6.4.3 Market analysis by country 6.5 Others 6.5.1 Key market trends, growth factors and opportunities 6.5.2 Market size and forecast, by region 6.5.3 Market analysis by country CHAPTER 7: LIFE JACKET MARKET, BY REGION 7.1 Overview 7.1.1 Market size and forecast 7.2 North America 7.2.1 Key trends and opportunities 7.2.2 North America Market size and forecast, by Type 7.2.3 North America Market size and forecast, by Material 7.2.4 North America Market size and forecast, by End use 7.2.5 North America Market size and forecast, by country 7.2.5.1 U.S. 7.2.5.1.1 Market size and forecast, by Type 7.2.5.1.2 Market size and forecast, by Material 7.2.5.1.3 Market size and forecast, by End use 7.2.5.2 Canada 7.2.5.2.1 Market size and forecast, by Type 7.2.5.2.2 Market size and forecast, by Material 7.2.5.2.3 Market size and forecast, by End use 7.2.5.3 Mexico 7.2.5.3.1 Market size and forecast, by Type 7.2.5.3.2 Market size and forecast, by Material 7.2.5.3.3 Market size and forecast, by End use 7.3 Europe 7.3.1 Key trends and opportunities 7.3.2 Europe Market size and forecast, by Type 7.3.3 Europe Market size and forecast, by Material 7.3.4 Europe Market size and forecast, by End use 7.3.5 Europe Market size and forecast, by country 7.3.5.1 Germany 7.3.5.1.1 Market size and forecast, by Type 7.3.5.1.2 Market size and forecast, by Material 7.3.5.1.3 Market size and forecast, by End use 7.3.5.2 France 7.3.5.2.1 Market size and forecast, by Type 7.3.5.2.2 Market size and forecast, by Material 7.3.5.2.3 Market size and forecast, by End use 7.3.5.3 United Kingdom 7.3.5.3.1 Market size and forecast, by Type 7.3.5.3.2 Market size and forecast, by Material 7.3.5.3.3 Market size and forecast, by End use 7.3.5.4 Italy 7.3.5.4.1 Market size and forecast, by Type 7.3.5.4.2 Market size and forecast, by Material 7.3.5.4.3 Market size and forecast, by End use 7.3.5.5 Spain 7.3.5.5.1 Market size and forecast, by Type 7.3.5.5.2 Market size and forecast, by Material 7.3.5.5.3 Market size and forecast, by End use 7.3.5.6 Netherlands 7.3.5.6.1 Market size and forecast, by Type 7.3.5.6.2 Market size and forecast, by Material 7.3.5.6.3 Market size and forecast, by End use 7.3.5.7 Rest of Europe 7.3.5.7.1 Market size and forecast, by Type 7.3.5.7.2 Market size and forecast, by Material 7.3.5.7.3 Market size and forecast, by End use 7.4 Asia-Pacific 7.4.1 Key trends and opportunities 7.4.2 Asia-Pacific Market size and forecast, by Type 7.4.3 Asia-Pacific Market size and forecast, by Material 7.4.4 Asia-Pacific Market size and forecast, by End use 7.4.5 Asia-Pacific Market size and forecast, by country 7.4.5.1 China 7.4.5.1.1 Market size and forecast, by Type 7.4.5.1.2 Market size and forecast, by Material 7.4.5.1.3 Market size and forecast, by End use 7.4.5.2 Japan 7.4.5.2.1 Market size and forecast, by Type 7.4.5.2.2 Market size and forecast, by Material 7.4.5.2.3 Market size and forecast, by End use 7.4.5.3 India 7.4.5.3.1 Market size and forecast, by Type 7.4.5.3.2 Market size and forecast, by Material 7.4.5.3.3 Market size and forecast, by End use 7.4.5.4 South Korea 7.4.5.4.1 Market size and forecast, by Type 7.4.5.4.2 Market size and forecast, by Material 7.4.5.4.3 Market size and forecast, by End use 7.4.5.5 Thailand 7.4.5.5.1 Market size and forecast, by Type 7.4.5.5.2 Market size and forecast, by Material 7.4.5.5.3 Market size and forecast, by End use 7.4.5.6 Australia 7.4.5.6.1 Market size and forecast, by Type 7.4.5.6.2 Market size and forecast, by Material 7.4.5.6.3 Market size and forecast, by End use 7.4.5.7 Rest of Asia-Pacific 7.4.5.7.1 Market size and forecast, by Type 7.4.5.7.2 Market size and forecast, by Material 7.4.5.7.3 Market size and forecast, by End use 7.5 LAMEA 7.5.1 Key trends and opportunities 7.5.2 LAMEA Market size and forecast, by Type 7.5.3 LAMEA Market size and forecast, by Material 7.5.4 LAMEA Market size and forecast, by End use 7.5.5 LAMEA Market size and forecast, by country 7.5.5.1 Brazil 7.5.5.1.1 Market size and forecast, by Type 7.5.5.1.2 Market size and forecast, by Material 7.5.5.1.3 Market size and forecast, by End use 7.5.5.2 South Africa, 7.5.5.2.1 Market size and forecast, by Type 7.5.5.2.2 Market size and forecast, by Material 7.5.5.2.3 Market size and forecast, by End use 7.5.5.3 UAE 7.5.5.3.1 Market size and forecast, by Type 7.5.5.3.2 Market size and forecast, by Material 7.5.5.3.3 Market size and forecast, by End use 7.5.5.4 Argentina 7.5.5.4.1 Market size and forecast, by Type 7.5.5.4.2 Market size and forecast, by Material 7.5.5.4.3 Market size and forecast, by End use 7.5.5.5 Rest of LAMEA 7.5.5.5.1 Market size and forecast, by Type 7.5.5.5.2 Market size and forecast, by Material 7.5.5.5.3 Market size and forecast, by End use CHAPTER 8: COMPANY LANDSCAPE 8.1. Introduction 8.2. Top winning strategies 8.3. Product Mapping of Top 10 Player 8.4. Competitive Dashboard 8.5. Competitive Heatmap 8.6. Key developments CHAPTER 9: COMPANY PROFILES 9.1 Stormy Lifejackets Pty Ltd. 9.1.1 Company overview 9.1.2 Company snapshot 9.1.3 Operating business segments 9.1.4 Product portfolio 9.1.5 Business performance 9.1.6 Key strategic moves and developments 9.2 Dongguan Bestway Sports Goods Co., Ltd. 9.2.1 Company overview 9.2.2 Company snapshot 9.2.3 Operating business segments 9.2.4 Product portfolio 9.2.5 Business performance 9.2.6 Key strategic moves and developments 9.3 Ganesh Manufacturing 9.3.1 Company overview 9.3.2 Company snapshot 9.3.3 Operating business segments 9.3.4 Product portfolio 9.3.5 Business performance 9.3.6 Key strategic moves and developments 9.4 Grand Ocean Marine Co.,Ltd. 9.4.1 Company overview 9.4.2 Company snapshot 9.4.3 Operating business segments 9.4.4 Product portfolio 9.4.5 Business performance 9.4.6 Key strategic moves and developments 9.5 Jiangsu Baizhou Safety Technology Co., Ltd. 9.5.1 Company overview 9.5.2 Company snapshot 9.5.3 Operating business segments 9.5.4 Product portfolio 9.5.5 Business performance 9.5.6 Key strategic moves and developments 9.6 Kent Safety Products 9.6.1 Company overview 9.6.2 Company snapshot 9.6.3 Operating business segments 9.6.4 Product portfolio 9.6.5 Business performance 9.6.6 Key strategic moves and developments 9.7 Majestic Marine & Engineering Services 9.7.1 Company overview 9.7.2 Company snapshot 9.7.3 Operating business segments 9.7.4 Product portfolio 9.7.5 Business performance 9.7.6 Key strategic moves and developments 9.8 Onyx Outdoor 9.8.1 Company overview 9.8.2 Company snapshot 9.8.3 Operating business segments 9.8.4 Product portfolio 9.8.5 Business performance 9.8.6 Key strategic moves and developments 9.9 SeaSafe Systems Ltd 9.9.1 Company overview 9.9.2 Company snapshot 9.9.3 Operating business segments 9.9.4 Product portfolio 9.9.5 Business performance 9.9.6 Key strategic moves and developments 9.10 SHM 9.10.1 Company overview 9.10.2 Company snapshot 9.10.3 Operating business segments 9.10.4 Product portfolio 9.10.5 Business performance 9.10.6 Key strategic moves and developments
SummaryThe global life jacket market was valued at $1,015.0 million in 2021, and is projected to reach $1,843.6 million by 2031, registering a CAGR of 6.1% from 2022 to 2031. Table of ContentsCHAPTER 1:INTRODUCTION1.1.Report description 1.2.Key market segments 1.3.Key benefits to the stakeholders 1.4.Research Methodology 1.4.1.Secondary research 1.4.2.Primary research 1.4.3.Analyst tools and models CHAPTER 2:EXECUTIVE SUMMARY 2.1.Key findings of the study 2.2.CXO Perspective CHAPTER 3:MARKET OVERVIEW 3.1.Market definition and scope 3.2.Key findings 3.2.1.Top investment pockets 3.3.Porter’s five forces analysis 3.4.Top player positioning 3.5.Market dynamics 3.5.1.Drivers 3.5.2.Restraints 3.5.3.Opportunities 3.6.COVID-19 Impact Analysis on the market 3.7.Value Chain Analysis CHAPTER 4: LIFE JACKET MARKET, BY TYPE 4.1 Overview 4.1.1 Market size and forecast 4.2 Non-Inflatable 4.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities 4.2.2 Market size and forecast, by region 4.2.3 Market analysis by country 4.3 Inflatable 4.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities 4.3.2 Market size and forecast, by region 4.3.3 Market analysis by country 4.4 Hybrid 4.4.1 Key market trends, growth factors and opportunities 4.4.2 Market size and forecast, by region 4.4.3 Market analysis by country CHAPTER 5: LIFE JACKET MARKET, BY MATERIAL 5.1 Overview 5.1.1 Market size and forecast 5.2 Nylon 5.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities 5.2.2 Market size and forecast, by region 5.2.3 Market analysis by country 5.3 Polyester 5.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities 5.3.2 Market size and forecast, by region 5.3.3 Market analysis by country 5.4 Others 5.4.1 Key market trends, growth factors and opportunities 5.4.2 Market size and forecast, by region 5.4.3 Market analysis by country CHAPTER 6: LIFE JACKET MARKET, BY END USE 6.1 Overview 6.1.1 Market size and forecast 6.2 Water Sports 6.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities 6.2.2 Market size and forecast, by region 6.2.3 Market analysis by country 6.3 Boating 6.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities 6.3.2 Market size and forecast, by region 6.3.3 Market analysis by country 6.4 Military and Safety Operation 6.4.1 Key market trends, growth factors and opportunities 6.4.2 Market size and forecast, by region 6.4.3 Market analysis by country 6.5 Others 6.5.1 Key market trends, growth factors and opportunities 6.5.2 Market size and forecast, by region 6.5.3 Market analysis by country CHAPTER 7: LIFE JACKET MARKET, BY REGION 7.1 Overview 7.1.1 Market size and forecast 7.2 North America 7.2.1 Key trends and opportunities 7.2.2 North America Market size and forecast, by Type 7.2.3 North America Market size and forecast, by Material 7.2.4 North America Market size and forecast, by End use 7.2.5 North America Market size and forecast, by country 7.2.5.1 U.S. 7.2.5.1.1 Market size and forecast, by Type 7.2.5.1.2 Market size and forecast, by Material 7.2.5.1.3 Market size and forecast, by End use 7.2.5.2 Canada 7.2.5.2.1 Market size and forecast, by Type 7.2.5.2.2 Market size and forecast, by Material 7.2.5.2.3 Market size and forecast, by End use 7.2.5.3 Mexico 7.2.5.3.1 Market size and forecast, by Type 7.2.5.3.2 Market size and forecast, by Material 7.2.5.3.3 Market size and forecast, by End use 7.3 Europe 7.3.1 Key trends and opportunities 7.3.2 Europe Market size and forecast, by Type 7.3.3 Europe Market size and forecast, by Material 7.3.4 Europe Market size and forecast, by End use 7.3.5 Europe Market size and forecast, by country 7.3.5.1 Germany 7.3.5.1.1 Market size and forecast, by Type 7.3.5.1.2 Market size and forecast, by Material 7.3.5.1.3 Market size and forecast, by End use 7.3.5.2 France 7.3.5.2.1 Market size and forecast, by Type 7.3.5.2.2 Market size and forecast, by Material 7.3.5.2.3 Market size and forecast, by End use 7.3.5.3 United Kingdom 7.3.5.3.1 Market size and forecast, by Type 7.3.5.3.2 Market size and forecast, by Material 7.3.5.3.3 Market size and forecast, by End use 7.3.5.4 Italy 7.3.5.4.1 Market size and forecast, by Type 7.3.5.4.2 Market size and forecast, by Material 7.3.5.4.3 Market size and forecast, by End use 7.3.5.5 Spain 7.3.5.5.1 Market size and forecast, by Type 7.3.5.5.2 Market size and forecast, by Material 7.3.5.5.3 Market size and forecast, by End use 7.3.5.6 Netherlands 7.3.5.6.1 Market size and forecast, by Type 7.3.5.6.2 Market size and forecast, by Material 7.3.5.6.3 Market size and forecast, by End use 7.3.5.7 Rest of Europe 7.3.5.7.1 Market size and forecast, by Type 7.3.5.7.2 Market size and forecast, by Material 7.3.5.7.3 Market size and forecast, by End use 7.4 Asia-Pacific 7.4.1 Key trends and opportunities 7.4.2 Asia-Pacific Market size and forecast, by Type 7.4.3 Asia-Pacific Market size and forecast, by Material 7.4.4 Asia-Pacific Market size and forecast, by End use 7.4.5 Asia-Pacific Market size and forecast, by country 7.4.5.1 China 7.4.5.1.1 Market size and forecast, by Type 7.4.5.1.2 Market size and forecast, by Material 7.4.5.1.3 Market size and forecast, by End use 7.4.5.2 Japan 7.4.5.2.1 Market size and forecast, by Type 7.4.5.2.2 Market size and forecast, by Material 7.4.5.2.3 Market size and forecast, by End use 7.4.5.3 India 7.4.5.3.1 Market size and forecast, by Type 7.4.5.3.2 Market size and forecast, by Material 7.4.5.3.3 Market size and forecast, by End use 7.4.5.4 South Korea 7.4.5.4.1 Market size and forecast, by Type 7.4.5.4.2 Market size and forecast, by Material 7.4.5.4.3 Market size and forecast, by End use 7.4.5.5 Thailand 7.4.5.5.1 Market size and forecast, by Type 7.4.5.5.2 Market size and forecast, by Material 7.4.5.5.3 Market size and forecast, by End use 7.4.5.6 Australia 7.4.5.6.1 Market size and forecast, by Type 7.4.5.6.2 Market size and forecast, by Material 7.4.5.6.3 Market size and forecast, by End use 7.4.5.7 Rest of Asia-Pacific 7.4.5.7.1 Market size and forecast, by Type 7.4.5.7.2 Market size and forecast, by Material 7.4.5.7.3 Market size and forecast, by End use 7.5 LAMEA 7.5.1 Key trends and opportunities 7.5.2 LAMEA Market size and forecast, by Type 7.5.3 LAMEA Market size and forecast, by Material 7.5.4 LAMEA Market size and forecast, by End use 7.5.5 LAMEA Market size and forecast, by country 7.5.5.1 Brazil 7.5.5.1.1 Market size and forecast, by Type 7.5.5.1.2 Market size and forecast, by Material 7.5.5.1.3 Market size and forecast, by End use 7.5.5.2 South Africa, 7.5.5.2.1 Market size and forecast, by Type 7.5.5.2.2 Market size and forecast, by Material 7.5.5.2.3 Market size and forecast, by End use 7.5.5.3 UAE 7.5.5.3.1 Market size and forecast, by Type 7.5.5.3.2 Market size and forecast, by Material 7.5.5.3.3 Market size and forecast, by End use 7.5.5.4 Argentina 7.5.5.4.1 Market size and forecast, by Type 7.5.5.4.2 Market size and forecast, by Material 7.5.5.4.3 Market size and forecast, by End use 7.5.5.5 Rest of LAMEA 7.5.5.5.1 Market size and forecast, by Type 7.5.5.5.2 Market size and forecast, by Material 7.5.5.5.3 Market size and forecast, by End use CHAPTER 8: COMPANY LANDSCAPE 8.1. Introduction 8.2. Top winning strategies 8.3. Product Mapping of Top 10 Player 8.4. Competitive Dashboard 8.5. Competitive Heatmap 8.6. Key developments CHAPTER 9: COMPANY PROFILES 9.1 Stormy Lifejackets Pty Ltd. 9.1.1 Company overview 9.1.2 Company snapshot 9.1.3 Operating business segments 9.1.4 Product portfolio 9.1.5 Business performance 9.1.6 Key strategic moves and developments 9.2 Dongguan Bestway Sports Goods Co., Ltd. 9.2.1 Company overview 9.2.2 Company snapshot 9.2.3 Operating business segments 9.2.4 Product portfolio 9.2.5 Business performance 9.2.6 Key strategic moves and developments 9.3 Ganesh Manufacturing 9.3.1 Company overview 9.3.2 Company snapshot 9.3.3 Operating business segments 9.3.4 Product portfolio 9.3.5 Business performance 9.3.6 Key strategic moves and developments 9.4 Grand Ocean Marine Co.,Ltd. 9.4.1 Company overview 9.4.2 Company snapshot 9.4.3 Operating business segments 9.4.4 Product portfolio 9.4.5 Business performance 9.4.6 Key strategic moves and developments 9.5 Jiangsu Baizhou Safety Technology Co., Ltd. 9.5.1 Company overview 9.5.2 Company snapshot 9.5.3 Operating business segments 9.5.4 Product portfolio 9.5.5 Business performance 9.5.6 Key strategic moves and developments 9.6 Kent Safety Products 9.6.1 Company overview 9.6.2 Company snapshot 9.6.3 Operating business segments 9.6.4 Product portfolio 9.6.5 Business performance 9.6.6 Key strategic moves and developments 9.7 Majestic Marine & Engineering Services 9.7.1 Company overview 9.7.2 Company snapshot 9.7.3 Operating business segments 9.7.4 Product portfolio 9.7.5 Business performance 9.7.6 Key strategic moves and developments 9.8 Onyx Outdoor 9.8.1 Company overview 9.8.2 Company snapshot 9.8.3 Operating business segments 9.8.4 Product portfolio 9.8.5 Business performance 9.8.6 Key strategic moves and developments 9.9 SeaSafe Systems Ltd 9.9.1 Company overview 9.9.2 Company snapshot 9.9.3 Operating business segments 9.9.4 Product portfolio 9.9.5 Business performance 9.9.6 Key strategic moves and developments 9.10 SHM 9.10.1 Company overview 9.10.2 Company snapshot 9.10.3 Operating business segments 9.10.4 Product portfolio 9.10.5 Business performance 9.10.6 Key strategic moves and developments
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(金属材料)の最新刊レポート
Allied Market Research社の金属材料分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(life)の最新刊レポートよくあるご質問Allied Market Research社はどのような調査会社ですか?アライドマーケットリサーチ(Allied Market Research)は世界の多様な市場に関する戦略や将来推計、成長/衰退予測、機会分析、消費者調査などを行い、市場調査レポートを積極的に出版しています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|