飲料用パッケージング市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Beverage Packaging Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界の飲料用パッケージング市場は、2021年に1,468億6,000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR6.10%を示し、2027年までに2123億7000万米ドルの市場に到達すると予測... もっと見る
サマリー世界の飲料用パッケージング市場は、2021年に1,468億6,000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR6.10%を示し、2027年までに2123億7000万米ドルの市場に到達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終使用産業に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。飲料用包装は、味や品質に影響を与えることなく、飲料を保存し、保存し、目的の場所に運ぶために採用されています。金属、ガラス、プラスチック、板紙など、さまざまな素材を使用し、こぼれるのを防ぎ、飲料の品質を保つのに役立ちます。一般的な飲料には、炭酸飲料、牛乳、ボトルウォーター、アルコール、フルーツジュースや野菜ジュースなどがあります。また、飲料用パッケージは、湿気や熱から内容物を保護し、携帯しやすく、香りを保ち、重要な栄養素の汚染や損失を防ぐのに役立っています。他のパッケージングソリューションと比較して、飲料用パッケージは高い断熱性、耐久性、費用対効果、優れたバリア性を備えています。現在、プラスチックボトル、ガラスボトル、パウチ、缶、カートン、樽などの包装形態で市販されています。 飲料用パッケージの市場動向 風味や栄養価の保持、製品の保存期間の延長、外部汚染に対する高い酸素バリア性など、便利な飲料用パッケージングソリューションに対する需要の高まりは、現在市場の成長を促進している重要な要因の1つとなっています。また、多忙なスケジュールや多忙なライフスタイルに伴う労働人口の急増により、お茶やコーヒー、フレーバーミルクなどのレディートゥドリンク(RTD)飲料への傾倒が高まっていることも、市場の成長を後押ししています。これとは別に、リサイクル可能で持続可能なグリーンパッケージングソリューションの導入や、大衆の間で高まる環境意識による全体的な二酸化炭素排出量の削減の支援は、市場成長に弾みをつけています。さらに、完成品の品質を向上させ、生産速度を上げ、最大のセキュリティを提供し、削減された運用コストで大量生産を可能にする飲料包装ソリューションのモノのインターネット(IoT)の統合は、市場成長にプラスの影響を及ぼしています。その他、消費者の支出能力の上昇や、抗菌包装材料を開発するための広範な研究開発(R&D)活動などが、市場の成長に向けてさらに推進すると予想されます。 主な市場細分化 IMARC Groupでは、世界の飲料用パッケージ市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、素材、製品、用途に基づき市場を分類しています。 素材別の内訳 プラスチック 金属 ガラス 板紙 その他 製品別構成比 ボトル 缶 パウチ カートン その他 アプリケーション別構成比 アルコール飲料 ノンアルコール飲料 炭酸飲料 ボトルウォーター 牛乳 フルーツ&ベジタブルジュース エナジードリンク 植物性飲料 その他 地域別内訳 北米 米国 カナダ アジア・パシフィック 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 中南米 ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競争環境。 業界の競争環境は、Amcor Limited、Ardagh Group、Ball Corporation、Berry Global Inc、Crown Holdings Inc、Mondi plc、Orora Packaging Australia Pty Ltd、SIG Combibloc Group AG、Smurfit Kappa Group PLC、Sonoco Products Company、Stora EnsoおよびTetra Laval International SAなどの主要企業のプロファイルと共に検討されています。 本レポートで回答した主な質問 世界の飲料用パッケージング市場はこれまでどのように推移してきたか、また今後数年間はどのように推移していくのか? COVID-19は世界の飲料用包装材市場にどのような影響を与えたか? 主要な地域市場とは? 素材に基づく市場の内訳は? 製品別の市場構成は? 用途別の市場構成は? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? 世界の飲料用包装材市場の構造と主要プレイヤーは? 業界における競争の程度は? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Beverage Packaging Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Material 6.1 Plastic 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Metal 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Glass 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Paperboard 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 Others 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Product 7.1 Bottles 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Cans 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Pouches 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Cartons 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 Others 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Application 8.1 Alcoholic Beverages 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Non-Alcoholic Beverages 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Key Segments 8.2.2.1 Carbonated Drinks 8.2.2.2 Bottled Water 8.2.2.3 Milk 8.2.2.4 Fruit and Vegetable Juices 8.2.2.5 Energy Drinks 8.2.2.6 Plant-based Drinks 8.2.2.7 Others 8.2.3 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia-Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 Amcor Limited 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.2 Ardagh Group 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.3 Ball Corporation 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.3.3 Financials 14.3.3.4 SWOT Analysis 14.3.4 Berry Global Inc. 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.4.3 Financials 14.3.4.4 SWOT Analysis 14.3.5 Crown Holdings Inc. 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.5.3 Financials 14.3.5.4 SWOT Analysis 14.3.6 Mondi plc 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.6.3 Financials 14.3.6.4 SWOT Analysis 14.3.7 Orora Packaging Australia Pty Ltd 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.7.3 Financials 14.3.8 SIG Combibloc Group AG 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.8.3 Financials 14.3.8.4 SWOT Analysis 14.3.9 Smurfit Kappa Group PLC 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.9.3 Financials 14.3.10 Sonoco Products Company 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.10.3 Financials 14.3.10.4 SWOT Analysis 14.3.11 Stora Enso 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio 14.3.11.3 Financials 14.3.11.4 SWOT Analysis 14.3.12 Tetra Laval International SA 14.3.12.1 Company Overview 14.3.12.2 Product Portfolio 14.3.12.3 SWOT Analysis
SummaryThe global beverage packaging market reached a value of US$ 146.86 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 212.37 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 6.10% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use industries. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Beverage Packaging Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Material 6.1 Plastic 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Metal 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Glass 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Paperboard 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 Others 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Product 7.1 Bottles 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Cans 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Pouches 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Cartons 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 Others 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Application 8.1 Alcoholic Beverages 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Non-Alcoholic Beverages 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Key Segments 8.2.2.1 Carbonated Drinks 8.2.2.2 Bottled Water 8.2.2.3 Milk 8.2.2.4 Fruit and Vegetable Juices 8.2.2.5 Energy Drinks 8.2.2.6 Plant-based Drinks 8.2.2.7 Others 8.2.3 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia-Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 Amcor Limited 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.2 Ardagh Group 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.3 Ball Corporation 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.3.3 Financials 14.3.3.4 SWOT Analysis 14.3.4 Berry Global Inc. 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.4.3 Financials 14.3.4.4 SWOT Analysis 14.3.5 Crown Holdings Inc. 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.5.3 Financials 14.3.5.4 SWOT Analysis 14.3.6 Mondi plc 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.6.3 Financials 14.3.6.4 SWOT Analysis 14.3.7 Orora Packaging Australia Pty Ltd 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.7.3 Financials 14.3.8 SIG Combibloc Group AG 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.8.3 Financials 14.3.8.4 SWOT Analysis 14.3.9 Smurfit Kappa Group PLC 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.9.3 Financials 14.3.10 Sonoco Products Company 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.10.3 Financials 14.3.10.4 SWOT Analysis 14.3.11 Stora Enso 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio 14.3.11.3 Financials 14.3.11.4 SWOT Analysis 14.3.12 Tetra Laval International SA 14.3.12.1 Company Overview 14.3.12.2 Product Portfolio 14.3.12.3 SWOT Analysis
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(飲料)の最新刊レポートIMARC Services Private Limited.社の飲料分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(beverage)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/12/23 10:26 157.72 円 164.94 円 201.11 円 |