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グラビティ式浄水器市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測


Gravity-Based Water Purifier Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

重力式浄水器の世界市場は、2021年に37億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR5.88%を示し、2027年までに52億米ドルに達すると予想しています。COVID-19の不確実性を念... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
IMARC Services Private Limited.
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2022年6月13日 US$2,499
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110 英語

 

サマリー

重力式浄水器の世界市場は、2021年に37億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR5.88%を示し、2027年までに52億米ドルに達すると予想しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終用途分野に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。

重力式浄水器は、限外ろ過機構や活性炭によって作動する浄水装置である。従来型の浄水器とは異なり、電力を必要としないため、費用対効果や利便性などの面で優れている。そのため、主に家庭向けの理想的な浄水器と考えられている。

重力式浄水器は、その性能の高さ、持ち運びのしやすさ、電力消費量の少なさから、世界的に広く採用されている。これらの浄水器の需要は、便利でシンプルな浄水技術に対する消費者の嗜好の高まりによっても促進されています。特にアジア太平洋地域とアフリカ地域では、飲料水資源の品質が低下しているため、政府はこれらの国々で持続可能で効率的な浄水インフラに急速に投資しています。また、政府の厳しい規制の実施や、カーボンフットプリント削減のためのさまざまな取り組みの開始により、電気式浄水器から重力式浄水器への置き換えが進んでいます。さらに、可処分所得の増加、生活水準の向上、消費者の意識の高まりは、重力式浄水器市場で活動するプレーヤーに潜在的な収益機会を創出すると期待される他の重要な要因の一部です。

主要な市場細分化。
IMARC Groupは、重力式浄水器の世界市場の各サブセグメントにおける主要動向の分析、および2022年から2027年までの世界・地域レベルでの予測を行っています。当レポートでは、製品タイプ、最終用途、流通チャネルに基づき、市場を分類しています。

製品タイプ別内訳。

個人用浄水器
集合住宅用浄水器

エンドユーザー別内訳

家庭用
商業
その他

販売チャネル別構成比

直販
直営店
オンライン
その他

地域別構成比

アジア太平洋地域
北アメリカ
欧州
中南米
中近東・アフリカ

競争力のある風景
業界の競争環境は、Aquafine Corporation、Aquatech International LLC、Eureka Forbes Ltd.、GE Appliances、Hindustan Unilever Limited(HUL)、Kent RO Systems Ltd.、LG Electronics Inc、Livpure Pvt.Ltd. 、Panasonic Corporation、Koninklijke Philips N.V. などが主要プレイヤーとして検討されています。

本レポートで回答した主な質問
重力式浄水器の世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか?
COVID-19は重力式浄水器の世界市場にどのような影響を与えているか?
製品タイプに基づく市場の内訳は?
最終用途に基づく市場のブレークアップは?
販売チャネル別の市場構成は?
地域別の市場構成は?
重力式浄水器の世界市場の価格動向は?
業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは?
市場の主要な推進要因と課題は何か?
重力式浄水器の世界市場の構造および主要プレイヤーは?
市場での競争はどの程度か?

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目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Gravity-Based Water Purifier Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact Of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Product Type
6.1 Individual Water Purifiers
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Community Water Purifiers
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
7 Market Breakup by End-Use
7.1 Residential
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Commercial
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Others
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Distribution Channel
8.1 Direct Sales
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Company Outlets
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Online
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 Others
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Region
9.1 Asia Pacific
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 North America
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 Europe
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
9.4 Latin America
9.4.1 Market Trends
9.4.2 Market Forecast
9.5 Middle East and Africa
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Forecast
10 SWOT Analysis
10.1 Overview
10.2 Strengths
10.3 Weaknesses
10.4 Opportunities
10.5 Threats
11 Value Chain Analysis
12 Porters Five Forces Analysis
12.1 Overview
12.2 Bargaining Power of Buyers
12.3 Bargaining Power of Suppliers
12.4 Degree of Competition
12.5 Threat of New Entrants
12.6 Threat of Substitutes
13 Price Analysis
13.1 Key Price Indicators
13.2 Price Structure
13.3 Price Trends
14 Competitive Landscape
14.1 Market Structure
14.2 Key Players
14.3 Profiles of Key Players
14.3.1 Aquafine Corporation
14.3.2 Aquatech International LLC
14.3.3 Eureka Forbes Ltd.
14.3.4 GE Appliances
14.3.5 Hindustan Unilever Limited (HUL)
14.3.6 Kent RO Systems Ltd.
14.3.7 LG Electronics Inc.
14.3.8 Livpure Pvt. Ltd.
14.3.9 Panasonic Corporation
14.3.10 Koninklijke Philips N.V

 

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Summary

The global gravity-based water purifier market reached a value of US$ 3.7 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 5.2 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 5.88% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use sectors. These insights are included in the report as a major market contributor.

A gravity-based water purifier is a water-purification device that operates through ultra-filtration mechanism or activated carbon. Unlike the conventionally used water-purification solutions, these purifiers do not require electricity for their operations and offer associated advantageous features, including cost-effectiveness and convenience of usage. Owing to this, they are considered as an ideal water-purification solution primarily for the domestic sector.

The gravity-based water purification systems are extensively being adopted globally due to their performance efficiency, easy portability, and zero electricity consumption. The demand for these purifiers is also facilitated by the growing consumer preferences towards convenient and simple water purification techniques. Owing to the degrading quality of drinking water resources, particularly in the Asia Pacific and African regions, the governments are rapidly investing in sustainable and efficient purification infrastructures in these countries. Moreover, the implementation of stringent governmental regulations, coupled with the launch of various initiatives for reducing the carbon footprints has led to the replacement of electricity-based purifiers with gravity-based water purifiers. Furthermore, increasing disposable income levels, rising living standards, and growing consumer awareness are some of the other key factors that are expected to create potential revenue opportunities for players operating in the gravity-based water purifier market.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global gravity-based water purifier market, along with forecasts at the global and regional level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on product type, end-use and distribution channel.

Breakup by Product Type:

Individual Water Purifiers
Community Water Purifiers

Breakup by End-Use:

Residential
Commercial
Others

Breakup by Distribution Channel:

Direct Sales
Company Outlets
Online
Others

Breakup by Region:

Asia Pacific
North America
Europe
Latin America
Middle East and Africa

Competitive Landscape:
The competitive landscape of the industry has also been examined with some of the key players being Aquafine Corporation, Aquatech International LLC, Eureka Forbes Ltd., GE Appliances, Hindustan Unilever Limited (HUL), Kent RO Systems Ltd., LG Electronics Inc., Livpure Pvt. Ltd., Panasonic Corporation, and Koninklijke Philips N.V.

Key Questions Answered in This Report:
How has the global gravity-based water purifier market performed so far and how will it perform in the coming years?
What has been the impact of COVID-19 on the global gravity-based water purifier market?
What is the breakup of the market based on the product type?
What is the breakup of the market based on the end-use?
What is the breakup of the market based on the distribution channel?
What is the breakup of the market based on the region?
What are the price trends of global gravity-based water purifier market?
What are the various stages in the value chain of the industry?
What are the key driving factors and challenges in the market?
What is the structure of the global gravity-based water purifier market and who are the key players?
What is the degree of competition in the market?



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Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Gravity-Based Water Purifier Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact Of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Product Type
6.1 Individual Water Purifiers
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Community Water Purifiers
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
7 Market Breakup by End-Use
7.1 Residential
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Commercial
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Others
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Distribution Channel
8.1 Direct Sales
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Company Outlets
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Online
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 Others
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Region
9.1 Asia Pacific
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 North America
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 Europe
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
9.4 Latin America
9.4.1 Market Trends
9.4.2 Market Forecast
9.5 Middle East and Africa
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Forecast
10 SWOT Analysis
10.1 Overview
10.2 Strengths
10.3 Weaknesses
10.4 Opportunities
10.5 Threats
11 Value Chain Analysis
12 Porters Five Forces Analysis
12.1 Overview
12.2 Bargaining Power of Buyers
12.3 Bargaining Power of Suppliers
12.4 Degree of Competition
12.5 Threat of New Entrants
12.6 Threat of Substitutes
13 Price Analysis
13.1 Key Price Indicators
13.2 Price Structure
13.3 Price Trends
14 Competitive Landscape
14.1 Market Structure
14.2 Key Players
14.3 Profiles of Key Players
14.3.1 Aquafine Corporation
14.3.2 Aquatech International LLC
14.3.3 Eureka Forbes Ltd.
14.3.4 GE Appliances
14.3.5 Hindustan Unilever Limited (HUL)
14.3.6 Kent RO Systems Ltd.
14.3.7 LG Electronics Inc.
14.3.8 Livpure Pvt. Ltd.
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