世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ウォーターエンハンサー市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測


Water Enhancer Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

水のエンハンサーの世界市場は、2021年に23億1千万米ドルの値に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間に11.10%のCAGRを示し、2027年までに44億6000万米ドルの市場に到達すると予測しています... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
IMARC Services Private Limited.
アイマークサービス
2022年4月14日 US$2,499
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報・注文方法はこちら
145 英語

 

サマリー

水のエンハンサーの世界市場は、2021年に23億1千万米ドルの値に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間に11.10%のCAGRを示し、2027年までに44億6000万米ドルの市場に到達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。

水質向上剤は、パッケージされた普通の水や水道水に混ぜて、その物理的特性を変化させるために設計されたものです。一般的には、クエン酸、カフェイン、ビタミン、ミネラル、香料、電解質、人工甘味料、色素などから構成され、炭酸を含まない水に栄養補助効果を付加するものです。水の口当たりを良くする効果もあるため、水をあまり飲まない人の水分補給や、炭酸飲料の代わりに摂取カロリーを減らすことができます。

水質強化剤の業界動向とドライバー
現在、健康志向の高まりから、世界中で無炭酸飲料の需要が高まっています。これは、市場成長を後押しする重要な要因の一つとなっています。また、ウォーターエンハンサーパックやボトルは持ち運びに便利である。彼らはまた、他の製品のための棚スペースを節約する上で小売業者を支援します。これに加えて、水エンハンサーは、その全体的な売上高にプラスの影響を及ぼしている消費者の個人的な好みや嗜好に応じてカスタマイズすることができる。また、栄養素や機能性成分を含んでいるため、水増強剤の消費は世界中で増加しています。これとは別に、大手企業は既存の消費者層を拡大するために、新しく革新的なフレーバーを導入しています。また、収益性を高めるために、積極的なプロモーション活動にも力を入れています。これと、オンラインおよびオフラインの流通経路が世界的に急速に拡大していることが相まって、市場を牽引しています。その他、食品・飲料(F&B)やスポーツ業界の繁栄、外出先で飲む飲料の人気の高まり、製品パッケージングの技術的進歩などが、今後数年間の市場成長を促進すると予測されます。

主な市場細分化
IMARC Groupでは、水のエンハンサーの世界市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を行っています。当レポートでは、市場をタイプ、形態、用途、流通チャネルに基づいて分類しています。

タイプ別の内訳

フルーツフレーバー
コーヒー
紅茶
その他

形態別構成比

粉末
濃縮液

アプリケーション別構成比。

フレーバー
エネルギー刺激剤
機能性

販売チャネル別構成比

スーパーマーケット、ハイパーマーケット
薬局・薬店
コンビニエンスストア
オンラインストア
その他

地域別構成比

北米
米国
カナダ
アジア・パシフィック
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
インドネシア
その他
欧州
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
ロシア
その他
中南米
ブラジル
メキシコ
その他
中近東・アフリカ

競争環境。
業界の競争環境は、4c Foods Corp.、Arizona Beverages USA (Hornell Brewing Co. Inc.)、BareOrganics、Dyla LLC、Heartland Food Products Group、Jel Sert Company、Nestle S.A., SweetLeaf Stevia Sweetener (Wisdom Natural Brands), The Coca-Cola Company、The Kraft Heinz Company、Twinings North America Inc、Zhou Nutrition (Nutraceutical International Corporation) など主要メーカーのプロファイルと共に調査されている。本レポートで回答した主な質問
水のエンハンサーの世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか?
COVID-19は世界の水増強剤市場にどのような影響を及ぼしたか?
主要な地域別市場とは?
タイプ別の市場構成は?
形状別の市場構成は?
用途別の市場構成は?
流通チャネル別の市場構成は?
業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは?
業界における主要な推進要因と課題は何か?
水のエンハンサーの世界市場の構造と主要プレイヤーは?
業界内の競争はどの程度か?

ページTOPに戻る


目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Water Enhancer Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Type
6.1 Fruit Flavored
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Coffee Flavored
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Tea Flavored
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
6.4 Others
6.4.1 Market Trends
6.4.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Form
7.1 Powder
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Liquid Concentrate
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Application
8.1 Flavouring
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Energy Stimulant
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Functional
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Distribution Channel
9.1 Supermarkets and Hypermarkets
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Pharmacy and Health Stores
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 Convenience Stores
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
9.4 Online Stores
9.4.1 Market Trends
9.4.2 Market Forecast
9.5 Others
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Region
10.1 North America
10.1.1 United States
10.1.1.1 Market Trends
10.1.1.2 Market Forecast
10.1.2 Canada
10.1.2.1 Market Trends
10.1.2.2 Market Forecast
10.2 Asia-Pacific
10.2.1 China
10.2.1.1 Market Trends
10.2.1.2 Market Forecast
10.2.2 Japan
10.2.2.1 Market Trends
10.2.2.2 Market Forecast
10.2.3 India
10.2.3.1 Market Trends
10.2.3.2 Market Forecast
10.2.4 South Korea
10.2.4.1 Market Trends
10.2.4.2 Market Forecast
10.2.5 Australia
10.2.5.1 Market Trends
10.2.5.2 Market Forecast
10.2.6 Indonesia
10.2.6.1 Market Trends
10.2.6.2 Market Forecast
10.2.7 Others
10.2.7.1 Market Trends
10.2.7.2 Market Forecast
10.3 Europe
10.3.1 Germany
10.3.1.1 Market Trends
10.3.1.2 Market Forecast
10.3.2 France
10.3.2.1 Market Trends
10.3.2.2 Market Forecast
10.3.3 United Kingdom
10.3.3.1 Market Trends
10.3.3.2 Market Forecast
10.3.4 Italy
10.3.4.1 Market Trends
10.3.4.2 Market Forecast
10.3.5 Spain
10.3.5.1 Market Trends
10.3.5.2 Market Forecast
10.3.6 Russia
10.3.6.1 Market Trends
10.3.6.2 Market Forecast
10.3.7 Others
10.3.7.1 Market Trends
10.3.7.2 Market Forecast
10.4 Latin America
10.4.1 Brazil
10.4.1.1 Market Trends
10.4.1.2 Market Forecast
10.4.2 Mexico
10.4.2.1 Market Trends
10.4.2.2 Market Forecast
10.4.3 Others
10.4.3.1 Market Trends
10.4.3.2 Market Forecast
10.5 Middle East and Africa
10.5.1 Market Trends
10.5.2 Market Breakup by Country
10.5.3 Market Forecast
11 SWOT Analysis
11.1 Overview
11.2 Strengths
11.3 Weaknesses
11.4 Opportunities
11.5 Threats
12 Value Chain Analysis
13 Porters Five Forces Analysis
13.1 Overview
13.2 Bargaining Power of Buyers
13.3 Bargaining Power of Suppliers
13.4 Degree of Competition
13.5 Threat of New Entrants
13.6 Threat of Substitutes
14 Price Analysis
15 Competitive Landscape
15.1 Market Structure
15.2 Key Players
15.3 Profiles of Key Players
15.3.1 4c Foods Corp.
15.3.1.1 Company Overview
15.3.1.2 Product Portfolio
15.3.2 Arizona Beverages USA (Hornell Brewing Co. Inc.)
15.3.2.1 Company Overview
15.3.2.2 Product Portfolio
15.3.3 BareOrganics
15.3.3.1 Company Overview
15.3.3.2 Product Portfolio
15.3.4 Dyla LLC
15.3.4.1 Company Overview
15.3.4.2 Product Portfolio
15.3.5 Heartland Food Products Group
15.3.5.1 Company Overview
15.3.5.2 Product Portfolio
15.3.6 Jel Sert Company
15.3.6.1 Company Overview
15.3.6.2 Product Portfolio
15.3.7 Nestlé S.A.
15.3.7.1 Company Overview
15.3.7.2 Product Portfolio
15.3.8 SweetLeaf Stevia Sweetener (Wisdom Natural Brands)
15.3.8.1 Company Overview
15.3.8.2 Product Portfolio
15.3.9 The Coca-Cola Company
15.3.9.1 Company Overview
15.3.9.2 Product Portfolio
15.3.9.3 Financials
15.3.9.4 SWOT Analysis
15.3.10 The Kraft Heinz Company
15.3.10.1 Company Overview
15.3.10.2 Product Portfolio
15.3.10.3 Financials
15.3.10.4 SWOT Analysis
15.3.11 Twinings North America Inc.
15.3.11.1 Company Overview
15.3.11.2 Product Portfolio
15.3.12 Zhou Nutrition (Nutraceutical International Corporation)
15.3.12.1 Company Overview
15.3.12.2 Product Portfolio

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The global water enhancer market reached a value of US$ 2.31 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 4.46 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 11.10% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor.

A water enhancer is designed to be mixed with plain packaged or tap water to alter its physical characteristics. It generally comprises citric acid (C?H?O?), caffeine, vitamins, minerals, flavorings, electrolytes, and artificial sweeteners and dyes to add supplementary dietary benefits to water without carbonation. As it also improves the palatability of water, a water enhancer can enhance the hydration levels among individuals who do not drink adequate water and reduce their calorie intake by replacing carbonated beverages.

Water Enhancer Industry Trends and Drivers:
At present, there is an increase in the demand for non-carbonated drinks across the globe on account of the rising health consciousness among individuals. This represents one of the key factors bolstering the growth of the market. Moreover, water enhancer packs or bottles are portable and convenient to carry. They also assist retailers in saving shelf space for other products. Besides this, water enhancers can be customized according to the personal preferences and tastes of consumers, which is positively influencing their overall sales. Additionally, as they are fortified with nutrients and functional ingredients, the consumption of water enhancers is rising around the world. Apart from this, leading players are introducing new and innovative flavors to widen their existing consumer base. They are also focusing on aggressive promotional activities to increase their profitability. This, coupled with the rapid expansion of online and offline distribution channels worldwide, is driving the market. Some of the other factors, including the thriving food and beverage (F&B) and sports industries, the growing popularity of on-the-go drinks, and technological advancements in product packaging, are projected to fuel the growth of the market in the upcoming years.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global water enhancer market, along with forecasts at the global, regional and country level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on type, form, application and distribution channel.

Breakup by Type:

Fruit Flavored
Coffee Flavored
Tea Flavored
Others

Breakup by Form:

Powder
Liquid Concentrate

Breakup by Application:

Flavouring
Energy Stimulant
Functional

Breakup by Distribution Channel:

Supermarkets and Hypermarkets
Pharmacy and Health Stores
Convenience Stores
Online Stores
Others

Breakup by Region:

North America
United States
Canada
Asia-Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa

Competitive Landscape:
The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being 4c Foods Corp., Arizona Beverages USA (Hornell Brewing Co. Inc.), BareOrganics, Dyla LLC, Heartland Food Products Group, Jel Sert Company, Nestlé S.A., SweetLeaf Stevia Sweetener (Wisdom Natural Brands), The Coca-Cola Company, The Kraft Heinz Company, Twinings North America Inc. and Zhou Nutrition (Nutraceutical International Corporation). Key Questions Answered in This Report:
How has the global water enhancer market performed so far and how will it perform in the coming years?
What has been the impact of COVID-19 on the global water enhancer market?
What are the key regional markets?
What is the breakup of the market based on the type?
What is the breakup of the market based on the form?
What is the breakup of the market based on the application?
What is the breakup of the market based on the distribution channel?
What are the various stages in the value chain of the industry?
What are the key driving factors and challenges in the industry?
What is the structure of the global water enhancer market and who are the key players?
What is the degree of competition in the industry?



ページTOPに戻る


Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Water Enhancer Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Type
6.1 Fruit Flavored
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Coffee Flavored
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Tea Flavored
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
6.4 Others
6.4.1 Market Trends
6.4.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Form
7.1 Powder
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Liquid Concentrate
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Application
8.1 Flavouring
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Energy Stimulant
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Functional
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Distribution Channel
9.1 Supermarkets and Hypermarkets
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Pharmacy and Health Stores
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 Convenience Stores
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
9.4 Online Stores
9.4.1 Market Trends
9.4.2 Market Forecast
9.5 Others
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Region
10.1 North America
10.1.1 United States
10.1.1.1 Market Trends
10.1.1.2 Market Forecast
10.1.2 Canada
10.1.2.1 Market Trends
10.1.2.2 Market Forecast
10.2 Asia-Pacific
10.2.1 China
10.2.1.1 Market Trends
10.2.1.2 Market Forecast
10.2.2 Japan
10.2.2.1 Market Trends
10.2.2.2 Market Forecast
10.2.3 India
10.2.3.1 Market Trends
10.2.3.2 Market Forecast
10.2.4 South Korea
10.2.4.1 Market Trends
10.2.4.2 Market Forecast
10.2.5 Australia
10.2.5.1 Market Trends
10.2.5.2 Market Forecast
10.2.6 Indonesia
10.2.6.1 Market Trends
10.2.6.2 Market Forecast
10.2.7 Others
10.2.7.1 Market Trends
10.2.7.2 Market Forecast
10.3 Europe
10.3.1 Germany
10.3.1.1 Market Trends
10.3.1.2 Market Forecast
10.3.2 France
10.3.2.1 Market Trends
10.3.2.2 Market Forecast
10.3.3 United Kingdom
10.3.3.1 Market Trends
10.3.3.2 Market Forecast
10.3.4 Italy
10.3.4.1 Market Trends
10.3.4.2 Market Forecast
10.3.5 Spain
10.3.5.1 Market Trends
10.3.5.2 Market Forecast
10.3.6 Russia
10.3.6.1 Market Trends
10.3.6.2 Market Forecast
10.3.7 Others
10.3.7.1 Market Trends
10.3.7.2 Market Forecast
10.4 Latin America
10.4.1 Brazil
10.4.1.1 Market Trends
10.4.1.2 Market Forecast
10.4.2 Mexico
10.4.2.1 Market Trends
10.4.2.2 Market Forecast
10.4.3 Others
10.4.3.1 Market Trends
10.4.3.2 Market Forecast
10.5 Middle East and Africa
10.5.1 Market Trends
10.5.2 Market Breakup by Country
10.5.3 Market Forecast
11 SWOT Analysis
11.1 Overview
11.2 Strengths
11.3 Weaknesses
11.4 Opportunities
11.5 Threats
12 Value Chain Analysis
13 Porters Five Forces Analysis
13.1 Overview
13.2 Bargaining Power of Buyers
13.3 Bargaining Power of Suppliers
13.4 Degree of Competition
13.5 Threat of New Entrants
13.6 Threat of Substitutes
14 Price Analysis
15 Competitive Landscape
15.1 Market Structure
15.2 Key Players
15.3 Profiles of Key Players
15.3.1 4c Foods Corp.
15.3.1.1 Company Overview
15.3.1.2 Product Portfolio
15.3.2 Arizona Beverages USA (Hornell Brewing Co. Inc.)
15.3.2.1 Company Overview
15.3.2.2 Product Portfolio
15.3.3 BareOrganics
15.3.3.1 Company Overview
15.3.3.2 Product Portfolio
15.3.4 Dyla LLC
15.3.4.1 Company Overview
15.3.4.2 Product Portfolio
15.3.5 Heartland Food Products Group
15.3.5.1 Company Overview
15.3.5.2 Product Portfolio
15.3.6 Jel Sert Company
15.3.6.1 Company Overview
15.3.6.2 Product Portfolio
15.3.7 Nestlé S.A.
15.3.7.1 Company Overview
15.3.7.2 Product Portfolio
15.3.8 SweetLeaf Stevia Sweetener (Wisdom Natural Brands)
15.3.8.1 Company Overview
15.3.8.2 Product Portfolio
15.3.9 The Coca-Cola Company
15.3.9.1 Company Overview
15.3.9.2 Product Portfolio
15.3.9.3 Financials
15.3.9.4 SWOT Analysis
15.3.10 The Kraft Heinz Company
15.3.10.1 Company Overview
15.3.10.2 Product Portfolio
15.3.10.3 Financials
15.3.10.4 SWOT Analysis
15.3.11 Twinings North America Inc.
15.3.11.1 Company Overview
15.3.11.2 Product Portfolio
15.3.12 Zhou Nutrition (Nutraceutical International Corporation)
15.3.12.1 Company Overview
15.3.12.2 Product Portfolio

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

IMARC Services Private Limited. 社の最新刊レポート


よくあるご質問


IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?


インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/10/04 10:27

147.72 円

163.39 円

196.69 円

ページTOPに戻る