ウォーターエンハンサー市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Water Enhancer Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 水のエンハンサーの世界市場は、2021年に23億1千万米ドルの値に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間に11.10%のCAGRを示し、2027年までに44億6000万米ドルの市場に到達すると予測しています... もっと見る
サマリー水のエンハンサーの世界市場は、2021年に23億1千万米ドルの値に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間に11.10%のCAGRを示し、2027年までに44億6000万米ドルの市場に到達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。水質向上剤は、パッケージされた普通の水や水道水に混ぜて、その物理的特性を変化させるために設計されたものです。一般的には、クエン酸、カフェイン、ビタミン、ミネラル、香料、電解質、人工甘味料、色素などから構成され、炭酸を含まない水に栄養補助効果を付加するものです。水の口当たりを良くする効果もあるため、水をあまり飲まない人の水分補給や、炭酸飲料の代わりに摂取カロリーを減らすことができます。 水質強化剤の業界動向とドライバー 現在、健康志向の高まりから、世界中で無炭酸飲料の需要が高まっています。これは、市場成長を後押しする重要な要因の一つとなっています。また、ウォーターエンハンサーパックやボトルは持ち運びに便利である。彼らはまた、他の製品のための棚スペースを節約する上で小売業者を支援します。これに加えて、水エンハンサーは、その全体的な売上高にプラスの影響を及ぼしている消費者の個人的な好みや嗜好に応じてカスタマイズすることができる。また、栄養素や機能性成分を含んでいるため、水増強剤の消費は世界中で増加しています。これとは別に、大手企業は既存の消費者層を拡大するために、新しく革新的なフレーバーを導入しています。また、収益性を高めるために、積極的なプロモーション活動にも力を入れています。これと、オンラインおよびオフラインの流通経路が世界的に急速に拡大していることが相まって、市場を牽引しています。その他、食品・飲料(F&B)やスポーツ業界の繁栄、外出先で飲む飲料の人気の高まり、製品パッケージングの技術的進歩などが、今後数年間の市場成長を促進すると予測されます。 主な市場細分化 IMARC Groupでは、水のエンハンサーの世界市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を行っています。当レポートでは、市場をタイプ、形態、用途、流通チャネルに基づいて分類しています。 タイプ別の内訳 フルーツフレーバー コーヒー 紅茶 その他 形態別構成比 粉末 濃縮液 アプリケーション別構成比。 フレーバー エネルギー刺激剤 機能性 販売チャネル別構成比 スーパーマーケット、ハイパーマーケット 薬局・薬店 コンビニエンスストア オンラインストア その他 地域別構成比 北米 米国 カナダ アジア・パシフィック 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 中南米 ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競争環境。 業界の競争環境は、4c Foods Corp.、Arizona Beverages USA (Hornell Brewing Co. Inc.)、BareOrganics、Dyla LLC、Heartland Food Products Group、Jel Sert Company、Nestle S.A., SweetLeaf Stevia Sweetener (Wisdom Natural Brands), The Coca-Cola Company、The Kraft Heinz Company、Twinings North America Inc、Zhou Nutrition (Nutraceutical International Corporation) など主要メーカーのプロファイルと共に調査されている。本レポートで回答した主な質問 水のエンハンサーの世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? COVID-19は世界の水増強剤市場にどのような影響を及ぼしたか? 主要な地域別市場とは? タイプ別の市場構成は? 形状別の市場構成は? 用途別の市場構成は? 流通チャネル別の市場構成は? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? 水のエンハンサーの世界市場の構造と主要プレイヤーは? 業界内の競争はどの程度か? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Water Enhancer Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Type 6.1 Fruit Flavored 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Coffee Flavored 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Tea Flavored 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Others 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Form 7.1 Powder 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Liquid Concentrate 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Application 8.1 Flavouring 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Energy Stimulant 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Functional 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Distribution Channel 9.1 Supermarkets and Hypermarkets 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Pharmacy and Health Stores 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Convenience Stores 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Online Stores 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 9.5 Others 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia-Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 4c Foods Corp. 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.2 Arizona Beverages USA (Hornell Brewing Co. Inc.) 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.3 BareOrganics 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.4 Dyla LLC 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.5 Heartland Food Products Group 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.6 Jel Sert Company 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.7 Nestlé S.A. 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.8 SweetLeaf Stevia Sweetener (Wisdom Natural Brands) 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.9 The Coca-Cola Company 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.9.3 Financials 15.3.9.4 SWOT Analysis 15.3.10 The Kraft Heinz Company 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.10.3 Financials 15.3.10.4 SWOT Analysis 15.3.11 Twinings North America Inc. 15.3.11.1 Company Overview 15.3.11.2 Product Portfolio 15.3.12 Zhou Nutrition (Nutraceutical International Corporation) 15.3.12.1 Company Overview 15.3.12.2 Product Portfolio
SummaryThe global water enhancer market reached a value of US$ 2.31 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 4.46 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 11.10% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Water Enhancer Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Type 6.1 Fruit Flavored 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Coffee Flavored 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Tea Flavored 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Others 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Form 7.1 Powder 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Liquid Concentrate 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Application 8.1 Flavouring 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Energy Stimulant 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Functional 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Distribution Channel 9.1 Supermarkets and Hypermarkets 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Pharmacy and Health Stores 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Convenience Stores 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Online Stores 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 9.5 Others 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia-Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 4c Foods Corp. 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.2 Arizona Beverages USA (Hornell Brewing Co. Inc.) 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.3 BareOrganics 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.4 Dyla LLC 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.5 Heartland Food Products Group 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.6 Jel Sert Company 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.7 Nestlé S.A. 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.8 SweetLeaf Stevia Sweetener (Wisdom Natural Brands) 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.9 The Coca-Cola Company 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.9.3 Financials 15.3.9.4 SWOT Analysis 15.3.10 The Kraft Heinz Company 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.10.3 Financials 15.3.10.4 SWOT Analysis 15.3.11 Twinings North America Inc. 15.3.11.1 Company Overview 15.3.11.2 Product Portfolio 15.3.12 Zhou Nutrition (Nutraceutical International Corporation) 15.3.12.1 Company Overview 15.3.12.2 Product Portfolio
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(産業機械)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(water)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/12/23 10:26 157.72 円 164.94 円 201.11 円 |