インドのフレーバーミルク市場。産業動向、シェア、規模、成長、機会、2022-2027年の予測Flavoured Milk Market in India: Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 インドのフレーバーミルク市場は、2021年に332億インドルピーに達しました。今後、IMARCグループは、2027年には1277億インドルピーに達し、2022年から2027年の間に26.01%のCAGRを示すと予測しています。COVID-19... もっと見る
サマリーインドのフレーバーミルク市場は、2021年に332億インドルピーに達しました。今後、IMARCグループは、2027年には1277億インドルピーに達し、2022年から2027年の間に26.01%のCAGRを示すと予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、当社はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。フレーバーミルクは、インドで最も人気のある乳製品ベースの飲料の一つを代表するものです。スキムミルクや全脂肪乳に砂糖、乳化剤、バニラ、チョコレート、マンゴー、バタースコッチなどのフレーバーを加えて作られます。炭酸飲料に代わる便利で風味豊かな健康飲料として、学校に通う子どもから社会人まで幅広い層に支持されています。市場の力強い成長は、消費者の健康意識の高まりにより、乳製品をベースとした製品へのシフトが進んでいることに起因しています。その他の成長要因としては、可処分所得の増加や人口増加などが挙げられます。 本レポートでは、インドのフレーバーミルク市場について、主要15州を対象に調査しています。 マハラシュトラ州 ウッタルプラデシュ州 アンドラ・プラデシュ州、テランガーナ州 タミルナドゥ州 グジャラート州 ラジャスタン州 カルナータカ州 マディヤ・プラデシュ州 西ベンガル州 ビハール州 デリー ケーララ州 パンジャブ州 オリッサ州 ハリヤナ州 各州について、現在および過去の金額・数量動向、主要メーカーのシェア、市場予測などを徹底分析したレポートです。現在、最大の市場はマハラシュトラ州であり、市場シェアの大半を占めています。次いでタミル・ナードゥ州、ウッタル・プラデーシュ州が続いています。インドのフレーバーミルク市場の競争環境も本レポートで取り上げています。市場に進出している著名な企業には、GCMMF、Mother Dairy、KMF、CavinKare、TN Cooperativeなどがあります。 本調査では、インドのフレーバーミルク市場の状況を詳細に分析し、フレーバーミルクの生産量とその価格に関する現在、過去、将来の動向について取り上げています。また、インドのフレーバーミルク市場のSWOT、バリューチェーン、ポーターのファイブフォース分析、セグメント別、地域別内訳、競合環境分析も行っています。本調査は、デスクリサーチと複数回の定性的なプライマリーリサーチの両方に基づいています。本レポートは、起業家、投資家、研究者、コンサルタント、ビジネス戦略家、その他インドのフレーバーミルク業界に何らかの利害関係を持つ、または何らかの形で参入を計画しているすべての人々にとって必読の書です。本レポートで回答した主な質問 1.2021年のインドのフレーバーミルク市場規模は? 2.2022-2027年のインドのフレーバーミルク市場の成長率はどの程度と予想されるか? 3.インドのフレーバーミルク市場を牽引する主要因は何か? 4.COVID-19はインドのフレーバーミルク市場にどのような影響を与えているか? 5.インドのフレーバーミルク市場の流通チャネル別構成は? 6.インドのフレーバーミルク市場における主要地域はどこか? 7.インドのフレーバーミルク市場における主要プレイヤー/企業はどこか? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 India Dairy Industry 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Market by Organised and Unorganised Segment 5.4 Milk Production and Consumption Trends 5.4.1 Current and Historical Trends 5.4.2 Production and Consumption Forecast 5.5 Milk Production by State 5.6 Milk Production by Cattle 5.7 Milk Utilization Patterns in India 5.8 Market Forecast 6 India Flavoured Milk Industry 6.1 Market Overview 6.2 Market Performance 6.2.1 Volume Trends 6.2.2 Value Trends 6.3 Impact of COVID-19 6.4 Price Trends 6.4.1 Milk Procurement Price Trends 6.4.2 Flavoured Milk Price Trends 6.5 Market Breakup by Region 6.6 Market Breakup by Retail Vs Institutional 6.7 Market Forecast 6.8 SWOT Analysis 6.8.1 Overview 6.8.2 Strengths 6.8.3 Weaknesses 6.8.4 Opportunities 6.8.5 Threats 6.9 Value Chain Analysis 6.9.1 Raw Material Procurement 6.9.2 Manufacturing 6.9.3 Marketing 6.9.4 Distribution 6.9.5 Exports 6.9.6 End-Use 6.10 Porter’s Five Forces Analysis 6.10.1 Overview 6.10.2 Bargaining Power of Buyers 6.10.3 Bargaining Power of Suppliers 6.10.4 Degree of Competition 6.10.5 Threat of New Entrants 6.10.6 Threat of Substitutes 6.11 Key Success Factors and Risk Factors 7 Performance of Key Regions 7.1 Karnataka 7.1.1 Market Performance 7.1.1.1 Volume Trends 7.1.1.2 Value Trends 7.1.2 Competitive Landscape 7.1.3 Market Forecast 7.1.3.1 Volume Trends 7.1.3.2 Value Trends 7.2 Maharashtra 7.2.1 Market Performance 7.2.1.1 Volume Trends 7.2.1.2 Value Trends 7.2.2 Competitive Landscape 7.2.3 Market Forecast 7.2.3.1 Volume Trends 7.2.3.2 Value Trends 7.3 Tamil Nadu 7.3.1 Market Performance 7.3.1.1 Volume Trends 7.3.1.2 Value Trends 7.3.2 Competitive Landscape 7.3.3 Market Forecast 7.3.3.1 Volume Trends 7.3.3.2 Value Trends 7.4 Delhi 7.4.1 Market Performance 7.4.1.1 Volume Trends 7.4.1.2 Value Trends 7.4.2 Competitive Landscape 7.4.3 Market Forecast 7.4.3.1 Volume Trends 7.4.3.2 Value Trends 7.5 Gujarat 7.5.1 Market Performance 7.5.1.1 Volume Trends 7.5.1.2 Value Trends 7.5.2 Competitive Landscape 7.5.3 Market Forecast 7.5.3.1 Volume Trends 7.5.3.2 Value Trends 7.6 Andhra Pradesh and Telangana 7.6.1 Market Performance 7.6.1.1 Volume Trends 7.6.1.2 Value Trends 7.6.2 Competitive Landscape 7.6.3 Market Forecast 7.6.3.1 Volume Trends 7.6.3.2 Value Trends 7.7 Uttar Pradesh 7.7.1 Market Performance 7.7.1.1 Volume Trends 7.7.1.2 Value Trends 7.7.2 Competitive Landscape 7.7.3 Market Forecast 7.7.3.1 Volume Trends 7.7.3.2 Value Trends 7.8 West Bengal 7.8.1 Market Performance 7.8.1.1 Volume Trends 7.8.1.2 Value Trends 7.8.2 Competitive Landscape 7.8.3 Market Forecast 7.8.3.1 Volume Trends 7.8.3.2 Value Trends 7.9 Kerala 7.9.1 Market Performance 7.9.1.1 Volume Trends 7.9.1.2 Value Trends 7.9.2 Competitive Landscape 7.9.3 Market Forecast 7.9.3.1 Volume Trends 7.9.3.2 Value Trends 7.10 Haryana 7.10.1 Market Performance 7.10.1.1 Volume Trends 7.10.1.2 Value Trends 7.10.2 Competitive Landscape 7.10.3 Market Forecast 7.10.3.1 Volume Trends 7.10.3.2 Value Trends 7.11 Punjab 7.11.1 Market Performance 7.11.1.1 Volume Trends 7.11.1.2 Value Trends 7.11.2 Competitive Landscape 7.11.3 Market Forecast 7.11.3.1 Volume Trends 7.11.3.2 Value Trends 7.12 Rajasthan 7.12.1 Market Performance 7.12.1.1 Volume Trends 7.12.1.2 Value Trends 7.12.2 Competitive Landscape 7.12.3 Market Forecast 7.12.3.1 Volume Trends 7.12.3.2 Value Trends 7.13 Madhya Pradesh 7.13.1 Market Performance 7.13.1.1 Volume Trends 7.13.1.2 Value Trends 7.13.2 Competitive Landscape 7.13.3 Market Forecast 7.13.3.1 Volume Trends 7.13.3.2 Value Trends 7.14 Bihar 7.14.1 Market Performance 7.14.1.1 Volume Trends 7.14.1.2 Value Trends 7.14.2 Competitive Landscape 7.14.3 Market Forecast 7.14.3.1 Volume Trends 7.14.3.2 Value Trends 7.15 Orissa 7.15.1 Market Performance 7.15.1.1 Volume Trends 7.15.1.2 Value Trends 7.15.2 Competitive Landscape 7.15.3 Market Forecast 7.15.3.1 Volume Trends 7.15.3.2 Value Trends 8 Market Breakup by Retail Vs Institutional 8.1 Retail 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Institutional 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 9 Competitive Landscape 9.1 Competitive Structure 9.2 Market Share of Key Players 10 Flavoured Milk Manufacturing Process 10.1 Product Overview 10.2 Detailed Process Flow 10.3 Various Types of Unit Operations Involved 10.4 Mass Balance and Raw Material Requirements 11 Project Details, Requirements and Costs Involved 11.1 Land Requirements and Expenditures 11.2 Construction Requirements and Expenditures 11.3 Plant Machinery 11.4 Machinery Pictures 11.5 Raw Material Requirements and Expenditures 11.6 Raw Material and Final Product Pictures 11.7 Packaging Requirements and Expenditures 11.8 Transportation Requirements and Expenditures 11.9 Utility Requirements and Expenditures 11.10 Manpower Requirements and Expenditures 11.11 Other Capital Investments 12 Loans and Financial Assistance 13 Project Economics 13.1 Capital Cost of the Project 13.2 Techno-Economic Parameters 13.3 Product Pricing and Margins Across Various Levels of the Supply Chain 13.4 Taxation and Depreciation 13.5 Income Projections 13.6 Expenditure Projections 13.7 Financial Analysis 13.8 Profit Analysis 14 Key Player Profiles
SummaryThe flavoured milk market in India reached a value of INR 33.2 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach INR 127.7 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 26.01% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 India Dairy Industry 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Market by Organised and Unorganised Segment 5.4 Milk Production and Consumption Trends 5.4.1 Current and Historical Trends 5.4.2 Production and Consumption Forecast 5.5 Milk Production by State 5.6 Milk Production by Cattle 5.7 Milk Utilization Patterns in India 5.8 Market Forecast 6 India Flavoured Milk Industry 6.1 Market Overview 6.2 Market Performance 6.2.1 Volume Trends 6.2.2 Value Trends 6.3 Impact of COVID-19 6.4 Price Trends 6.4.1 Milk Procurement Price Trends 6.4.2 Flavoured Milk Price Trends 6.5 Market Breakup by Region 6.6 Market Breakup by Retail Vs Institutional 6.7 Market Forecast 6.8 SWOT Analysis 6.8.1 Overview 6.8.2 Strengths 6.8.3 Weaknesses 6.8.4 Opportunities 6.8.5 Threats 6.9 Value Chain Analysis 6.9.1 Raw Material Procurement 6.9.2 Manufacturing 6.9.3 Marketing 6.9.4 Distribution 6.9.5 Exports 6.9.6 End-Use 6.10 Porter’s Five Forces Analysis 6.10.1 Overview 6.10.2 Bargaining Power of Buyers 6.10.3 Bargaining Power of Suppliers 6.10.4 Degree of Competition 6.10.5 Threat of New Entrants 6.10.6 Threat of Substitutes 6.11 Key Success Factors and Risk Factors 7 Performance of Key Regions 7.1 Karnataka 7.1.1 Market Performance 7.1.1.1 Volume Trends 7.1.1.2 Value Trends 7.1.2 Competitive Landscape 7.1.3 Market Forecast 7.1.3.1 Volume Trends 7.1.3.2 Value Trends 7.2 Maharashtra 7.2.1 Market Performance 7.2.1.1 Volume Trends 7.2.1.2 Value Trends 7.2.2 Competitive Landscape 7.2.3 Market Forecast 7.2.3.1 Volume Trends 7.2.3.2 Value Trends 7.3 Tamil Nadu 7.3.1 Market Performance 7.3.1.1 Volume Trends 7.3.1.2 Value Trends 7.3.2 Competitive Landscape 7.3.3 Market Forecast 7.3.3.1 Volume Trends 7.3.3.2 Value Trends 7.4 Delhi 7.4.1 Market Performance 7.4.1.1 Volume Trends 7.4.1.2 Value Trends 7.4.2 Competitive Landscape 7.4.3 Market Forecast 7.4.3.1 Volume Trends 7.4.3.2 Value Trends 7.5 Gujarat 7.5.1 Market Performance 7.5.1.1 Volume Trends 7.5.1.2 Value Trends 7.5.2 Competitive Landscape 7.5.3 Market Forecast 7.5.3.1 Volume Trends 7.5.3.2 Value Trends 7.6 Andhra Pradesh and Telangana 7.6.1 Market Performance 7.6.1.1 Volume Trends 7.6.1.2 Value Trends 7.6.2 Competitive Landscape 7.6.3 Market Forecast 7.6.3.1 Volume Trends 7.6.3.2 Value Trends 7.7 Uttar Pradesh 7.7.1 Market Performance 7.7.1.1 Volume Trends 7.7.1.2 Value Trends 7.7.2 Competitive Landscape 7.7.3 Market Forecast 7.7.3.1 Volume Trends 7.7.3.2 Value Trends 7.8 West Bengal 7.8.1 Market Performance 7.8.1.1 Volume Trends 7.8.1.2 Value Trends 7.8.2 Competitive Landscape 7.8.3 Market Forecast 7.8.3.1 Volume Trends 7.8.3.2 Value Trends 7.9 Kerala 7.9.1 Market Performance 7.9.1.1 Volume Trends 7.9.1.2 Value Trends 7.9.2 Competitive Landscape 7.9.3 Market Forecast 7.9.3.1 Volume Trends 7.9.3.2 Value Trends 7.10 Haryana 7.10.1 Market Performance 7.10.1.1 Volume Trends 7.10.1.2 Value Trends 7.10.2 Competitive Landscape 7.10.3 Market Forecast 7.10.3.1 Volume Trends 7.10.3.2 Value Trends 7.11 Punjab 7.11.1 Market Performance 7.11.1.1 Volume Trends 7.11.1.2 Value Trends 7.11.2 Competitive Landscape 7.11.3 Market Forecast 7.11.3.1 Volume Trends 7.11.3.2 Value Trends 7.12 Rajasthan 7.12.1 Market Performance 7.12.1.1 Volume Trends 7.12.1.2 Value Trends 7.12.2 Competitive Landscape 7.12.3 Market Forecast 7.12.3.1 Volume Trends 7.12.3.2 Value Trends 7.13 Madhya Pradesh 7.13.1 Market Performance 7.13.1.1 Volume Trends 7.13.1.2 Value Trends 7.13.2 Competitive Landscape 7.13.3 Market Forecast 7.13.3.1 Volume Trends 7.13.3.2 Value Trends 7.14 Bihar 7.14.1 Market Performance 7.14.1.1 Volume Trends 7.14.1.2 Value Trends 7.14.2 Competitive Landscape 7.14.3 Market Forecast 7.14.3.1 Volume Trends 7.14.3.2 Value Trends 7.15 Orissa 7.15.1 Market Performance 7.15.1.1 Volume Trends 7.15.1.2 Value Trends 7.15.2 Competitive Landscape 7.15.3 Market Forecast 7.15.3.1 Volume Trends 7.15.3.2 Value Trends 8 Market Breakup by Retail Vs Institutional 8.1 Retail 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Institutional 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 9 Competitive Landscape 9.1 Competitive Structure 9.2 Market Share of Key Players 10 Flavoured Milk Manufacturing Process 10.1 Product Overview 10.2 Detailed Process Flow 10.3 Various Types of Unit Operations Involved 10.4 Mass Balance and Raw Material Requirements 11 Project Details, Requirements and Costs Involved 11.1 Land Requirements and Expenditures 11.2 Construction Requirements and Expenditures 11.3 Plant Machinery 11.4 Machinery Pictures 11.5 Raw Material Requirements and Expenditures 11.6 Raw Material and Final Product Pictures 11.7 Packaging Requirements and Expenditures 11.8 Transportation Requirements and Expenditures 11.9 Utility Requirements and Expenditures 11.10 Manpower Requirements and Expenditures 11.11 Other Capital Investments 12 Loans and Financial Assistance 13 Project Economics 13.1 Capital Cost of the Project 13.2 Techno-Economic Parameters 13.3 Product Pricing and Margins Across Various Levels of the Supply Chain 13.4 Taxation and Depreciation 13.5 Income Projections 13.6 Expenditure Projections 13.7 Financial Analysis 13.8 Profit Analysis 14 Key Player Profiles
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(産業機械)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(milk)の最新刊レポートよくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/12/23 10:26 157.72 円 164.94 円 201.11 円 |