世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

乳製品スナック市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測


Dairy Snacks Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

2021年の世界の乳製品スナック市場は2,148億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR6%を示し、2027年には3025億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
IMARC Services Private Limited.
アイマークサービス
2022年3月15日 US$2,499
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
145 英語

 

サマリー

2021年の世界の乳製品スナック市場は2,148億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR6%を示し、2027年には3025億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終使用産業に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。

乳製品スナックには、カルシウム、マグネシウム、セレン、リボフラビン、パントテン酸、ビタミンB12・B5など、数多くの栄養素が含まれています。乳製品の適度な摂取は、大腸がんや2型糖尿病、骨粗しょう症などの非感染性疾患(NCD)のリスク軽減に役立つとされています。最近では、ストレスや不安感を和らげ、気分を高揚させる効果のある新しい製品が、いくつかのメーカーから発売されています。このような利点に対する意識の高まりと相まって、チーズ、ヨーグルト、アイスクリームなどの乳製品スナックの需要が世界的に高まっています。

乳製品スナックの市場動向。
可処分所得の増加や世界人口の増加により、すぐに食べられる(RTE)乳製品の消費が大幅に増加していることが、市場の成長を後押しする重要な要因の1つとなっています。また、急速な都市化や食生活の変化により、消費者の嗜好が高価格帯の製品にシフトしていることも要因として挙げられます。また、健康的なライフスタイルの重要性に対する意識の高まりは、プロバイオティクス飲料のような乳製品スナックの需要にプラスの影響を及ぼしています。これとは別に、子供たちの全般的な成長と発達には、良質な栄養が極めて重要な役割を担っています。また、栄養は感染症や慢性疾患から身を守るためにも重要です。このため、子どもの健康に対する保護者の関心が高まっており、乳製品スナックの需要が高まっています。さらに、いくつかのメーカーは、鉄分、植物ステロール、スタノールなどの栄養成分を強化した乳製品スナックを発売しています。また、健康志向の高まりから、低カロリーやラクトースフリーなど、消費者の多様な嗜好に対応した製品も登場しています。このことは、市場に明るい展望をもたらすと予想されます。

主な市場細分化。
IMARCグループは、乳製品スナックの世界市場における各サブセグメントの主要動向の分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供します。当レポートでは、市場をタイプ、性質、流通チャネル、最終用途に基づいて分類しています。

タイプ別内訳

チーズ
ヨーグルト
アイスクリーム
その他

ブレイクアップ・バイ・ネイチャー

オーガニック
コンベンショナル

流通チャネル別構成比。

スーパーマーケットおよびハイパーマーケット
コンビニエンスストア
専門店
オンラインストア
その他

エンドユーザー別構成比

ホリカ(HoReCa
食品・飲料業界

地域別構成比。

北米
米国
カナダ
アジア太平洋
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
インドネシア
その他
欧州
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
ロシア
その他
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他
中近東・アフリカ

競合の状況。
業界の競争環境についても、Arla Foods Ingredients Group、Dairy Farmers of America Inc.、Danone S.A.、Fonterra Co-operative Group Limited、Friesland Campina、Lactalis International、メグミルク雪印株式会社、明治ホールディングス株式会社の主要企業のプロファイルと共に調査しています。Nestle S.A.、Organic Valley、The Kraft Heinz Company、Unilever PLC。本レポートで回答した主な質問
乳製品スナックの世界市場はこれまでどのように推移してきたか、また今後数年間はどのように推移していくのか?
COVID-19は世界の乳製品スナック市場にどのような影響を及ぼしましたか?
主要な地域別市場はどのようなものか?
市場のタイプ別内訳は?
性質に基づく市場の内訳は?
流通チャネル別の市場構成は?
最終用途に基づく市場のブレークアップは?
業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは?
業界における主要な推進要因と課題は何か?
乳製品スナックの世界市場の構造、主要プレイヤーは?
業界内の競争はどの程度か?

ページTOPに戻る


目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Dairy Snacks Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Type
6.1 Cheese
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Yogurt
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Ice Cream
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
6.4 Others
6.4.1 Market Trends
6.4.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Nature
7.1 Organic
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Conventional
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Distribution Channel
8.1 Supermarkets and Hypermarkets
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Convenience Stores
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Specialty Stores
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 Online Stores
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
8.5 Others
8.5.1 Market Trends
8.5.2 Market Forecast
9 Market Breakup by End Use
9.1 HoReCa
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Foods and Beverages Industry
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Region
10.1 North America
10.1.1 United States
10.1.1.1 Market Trends
10.1.1.2 Market Forecast
10.1.2 Canada
10.1.2.1 Market Trends
10.1.2.2 Market Forecast
10.2 Asia-Pacific
10.2.1 China
10.2.1.1 Market Trends
10.2.1.2 Market Forecast
10.2.2 Japan
10.2.2.1 Market Trends
10.2.2.2 Market Forecast
10.2.3 India
10.2.3.1 Market Trends
10.2.3.2 Market Forecast
10.2.4 South Korea
10.2.4.1 Market Trends
10.2.4.2 Market Forecast
10.2.5 Australia
10.2.5.1 Market Trends
10.2.5.2 Market Forecast
10.2.6 Indonesia
10.2.6.1 Market Trends
10.2.6.2 Market Forecast
10.2.7 Others
10.2.7.1 Market Trends
10.2.7.2 Market Forecast
10.3 Europe
10.3.1 Germany
10.3.1.1 Market Trends
10.3.1.2 Market Forecast
10.3.2 France
10.3.2.1 Market Trends
10.3.2.2 Market Forecast
10.3.3 United Kingdom
10.3.3.1 Market Trends
10.3.3.2 Market Forecast
10.3.4 Italy
10.3.4.1 Market Trends
10.3.4.2 Market Forecast
10.3.5 Spain
10.3.5.1 Market Trends
10.3.5.2 Market Forecast
10.3.6 Russia
10.3.6.1 Market Trends
10.3.6.2 Market Forecast
10.3.7 Others
10.3.7.1 Market Trends
10.3.7.2 Market Forecast
10.4 Latin America
10.4.1 Brazil
10.4.1.1 Market Trends
10.4.1.2 Market Forecast
10.4.2 Mexico
10.4.2.1 Market Trends
10.4.2.2 Market Forecast
10.4.3 Others
10.4.3.1 Market Trends
10.4.3.2 Market Forecast
10.5 Middle East and Africa
10.5.1 Market Trends
10.5.2 Market Breakup by Country
10.5.3 Market Forecast
11 SWOT Analysis
11.1 Overview
11.2 Strengths
11.3 Weaknesses
11.4 Opportunities
11.5 Threats
12 Value Chain Analysis
13 Porters Five Forces Analysis
13.1 Overview
13.2 Bargaining Power of Buyers
13.3 Bargaining Power of Suppliers
13.4 Degree of Competition
13.5 Threat of New Entrants
13.6 Threat of Substitutes
14 Price Analysis
15 Competitive Landscape
15.1 Market Structure
15.2 Key Players
15.3 Profiles of Key Players
15.3.1 Arla Foods Ingredients Group
15.3.1.1 Company Overview
15.3.1.2 Product Portfolio
15.3.2 Dairy Farmers of America Inc.
15.3.2.1 Company Overview
15.3.2.2 Product Portfolio
15.3.2.3 SWOT Analysis
15.3.3 Danone S.A.
15.3.3.1 Company Overview
15.3.3.2 Product Portfolio
15.3.3.3 Financials
15.3.3.4 SWOT Analysis
15.3.4 Fonterra Co-operative Group Limited
15.3.4.1 Company Overview
15.3.4.2 Product Portfolio
15.3.4.3 Financials
15.3.4.4 SWOT Analysis
15.3.5 Friesland Campina
15.3.5.1 Company Overview
15.3.5.2 Product Portfolio
15.3.6 Lactalis International
15.3.6.1 Company Overview
15.3.6.2 Product Portfolio
15.3.7 Megmilk Snow Brand Co.Ltd
15.3.7.1 Company Overview
15.3.7.2 Product Portfolio
15.3.7.3 Financials
15.3.8 Meiji Holdings Co. Ltd.
15.3.8.1 Company Overview
15.3.8.2 Product Portfolio
15.3.8.3 Financials
15.3.8.4 SWOT Analysis
15.3.9 Nestle S.A
15.3.9.1 Company Overview
15.3.9.2 Product Portfolio
15.3.9.3 Financials
15.3.9.4 SWOT Analysis
15.3.10 Organic Valley
15.3.10.1 Company Overview
15.3.10.2 Product Portfolio
15.3.11 The Kraft Heinz Company
15.3.11.1 Company Overview
15.3.11.2 Product Portfolio
15.3.11.3 Financials
15.3.11.4 SWOT Analysis
15.3.12 Unilever PLC
15.3.12.1 Company Overview
15.3.12.2 Product Portfolio
15.3.12.3 Financials

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The global dairy snacks market reached a value of US$ 214.8 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 302.5 Billion by 2027, exhibiting at a CAGR of 6% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use industries. These insights are included in the report as a major market contributor.

Dairy snacks have numerous nutrients, such as calcium, magnesium, selenium, riboflavin, pantothenic acid, and vitamin B12 and B5. Their moderate consumption helps in reducing the risk of colorectal cancer, type 2 diabetes, and non-communicable diseases (NCDs), such as osteoporosis. Nowadays, several manufacturers are introducing new variants that aid in combating stress and anxiety and boosting mood. This, coupled with the growing awareness about their benefits, is driving the demand for dairy snacks, such as cheese, yogurt, and ice cream, across the globe.

Dairy Snacks Market Trends:
A considerable rise in the consumption of ready-to-eat (RTE) milk products on account of inflating disposable incomes and the increasing global population represents one of the key factors bolstering the growth of the market. This can also be attributed to shifting consumer preferences towards high-value products due to rapid urbanization and changing dietary patterns. Moreover, the growing awareness among individuals about the importance of adopting a healthy lifestyle is positively influencing the demand for dairy snacks like probiotic drinks. Apart from this, good nutrition plays a pivotal role in the overall growth and development of children. It also assists in protecting against infectious and chronic diseases. This, in confluence with the surging concerns among parents about their children's health, is escalating the demand for dairy snacks. Furthermore, several manufacturers are introducing fortified dairy snacks with the improved nutritional content of iron, plant sterols, and stanols. In line with this, due to the rising health consciousness among individuals, these manufacturers are offering low-calorie and lactose-free variants to cater to the diversified tastes and preferences of the consumers. This is anticipated to create a positive outlook for the market.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global dairy snacks market, along with forecasts at the global, regional and country level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on type, nature, distribution channel and end use.

Breakup by Type:

Cheese
Yogurt
Ice Cream
Others

Breakup by Nature:

Organic
Conventional

Breakup by Distribution Channel:

Supermarkets and Hypermarkets
Convenience Stores
Specialty Stores
Online Stores
Others

Breakup by End Use:

HoReCa
Foods and Beverages Industry

Breakup by Region:

North America
United States
Canada
Asia-Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa

Competitive Landscape:
The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being Arla Foods Ingredients Group, Dairy Farmers of America Inc., Danone S.A., Fonterra Co-operative Group Limited, Friesland Campina, Lactalis International, Megmilk Snow Brand Co.Ltd, Meiji Holdings Co. Ltd., Nestle S.A, Organic Valley, The Kraft Heinz Company and Unilever PLC. Key Questions Answered in This Report:
How has the global dairy snacks market performed so far and how will it perform in the coming years?
What has been the impact of COVID-19 on the global dairy snacks market?
What are the key regional markets?
What is the breakup of the market based on the type?
What is the breakup of the market based on the nature?
What is the breakup of the market based on the distribution channel?
What is the breakup of the market based on the end use?
What are the various stages in the value chain of the industry?
What are the key driving factors and challenges in the industry?
What is the structure of the global dairy snacks market and who are the key players?
What is the degree of competition in the industry?



ページTOPに戻る


Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Dairy Snacks Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Type
6.1 Cheese
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Yogurt
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Ice Cream
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
6.4 Others
6.4.1 Market Trends
6.4.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Nature
7.1 Organic
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Conventional
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Distribution Channel
8.1 Supermarkets and Hypermarkets
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Convenience Stores
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Specialty Stores
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 Online Stores
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
8.5 Others
8.5.1 Market Trends
8.5.2 Market Forecast
9 Market Breakup by End Use
9.1 HoReCa
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Foods and Beverages Industry
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Region
10.1 North America
10.1.1 United States
10.1.1.1 Market Trends
10.1.1.2 Market Forecast
10.1.2 Canada
10.1.2.1 Market Trends
10.1.2.2 Market Forecast
10.2 Asia-Pacific
10.2.1 China
10.2.1.1 Market Trends
10.2.1.2 Market Forecast
10.2.2 Japan
10.2.2.1 Market Trends
10.2.2.2 Market Forecast
10.2.3 India
10.2.3.1 Market Trends
10.2.3.2 Market Forecast
10.2.4 South Korea
10.2.4.1 Market Trends
10.2.4.2 Market Forecast
10.2.5 Australia
10.2.5.1 Market Trends
10.2.5.2 Market Forecast
10.2.6 Indonesia
10.2.6.1 Market Trends
10.2.6.2 Market Forecast
10.2.7 Others
10.2.7.1 Market Trends
10.2.7.2 Market Forecast
10.3 Europe
10.3.1 Germany
10.3.1.1 Market Trends
10.3.1.2 Market Forecast
10.3.2 France
10.3.2.1 Market Trends
10.3.2.2 Market Forecast
10.3.3 United Kingdom
10.3.3.1 Market Trends
10.3.3.2 Market Forecast
10.3.4 Italy
10.3.4.1 Market Trends
10.3.4.2 Market Forecast
10.3.5 Spain
10.3.5.1 Market Trends
10.3.5.2 Market Forecast
10.3.6 Russia
10.3.6.1 Market Trends
10.3.6.2 Market Forecast
10.3.7 Others
10.3.7.1 Market Trends
10.3.7.2 Market Forecast
10.4 Latin America
10.4.1 Brazil
10.4.1.1 Market Trends
10.4.1.2 Market Forecast
10.4.2 Mexico
10.4.2.1 Market Trends
10.4.2.2 Market Forecast
10.4.3 Others
10.4.3.1 Market Trends
10.4.3.2 Market Forecast
10.5 Middle East and Africa
10.5.1 Market Trends
10.5.2 Market Breakup by Country
10.5.3 Market Forecast
11 SWOT Analysis
11.1 Overview
11.2 Strengths
11.3 Weaknesses
11.4 Opportunities
11.5 Threats
12 Value Chain Analysis
13 Porters Five Forces Analysis
13.1 Overview
13.2 Bargaining Power of Buyers
13.3 Bargaining Power of Suppliers
13.4 Degree of Competition
13.5 Threat of New Entrants
13.6 Threat of Substitutes
14 Price Analysis
15 Competitive Landscape
15.1 Market Structure
15.2 Key Players
15.3 Profiles of Key Players
15.3.1 Arla Foods Ingredients Group
15.3.1.1 Company Overview
15.3.1.2 Product Portfolio
15.3.2 Dairy Farmers of America Inc.
15.3.2.1 Company Overview
15.3.2.2 Product Portfolio
15.3.2.3 SWOT Analysis
15.3.3 Danone S.A.
15.3.3.1 Company Overview
15.3.3.2 Product Portfolio
15.3.3.3 Financials
15.3.3.4 SWOT Analysis
15.3.4 Fonterra Co-operative Group Limited
15.3.4.1 Company Overview
15.3.4.2 Product Portfolio
15.3.4.3 Financials
15.3.4.4 SWOT Analysis
15.3.5 Friesland Campina
15.3.5.1 Company Overview
15.3.5.2 Product Portfolio
15.3.6 Lactalis International
15.3.6.1 Company Overview
15.3.6.2 Product Portfolio
15.3.7 Megmilk Snow Brand Co.Ltd
15.3.7.1 Company Overview
15.3.7.2 Product Portfolio
15.3.7.3 Financials
15.3.8 Meiji Holdings Co. Ltd.
15.3.8.1 Company Overview
15.3.8.2 Product Portfolio
15.3.8.3 Financials
15.3.8.4 SWOT Analysis
15.3.9 Nestle S.A
15.3.9.1 Company Overview
15.3.9.2 Product Portfolio
15.3.9.3 Financials
15.3.9.4 SWOT Analysis
15.3.10 Organic Valley
15.3.10.1 Company Overview
15.3.10.2 Product Portfolio
15.3.11 The Kraft Heinz Company
15.3.11.1 Company Overview
15.3.11.2 Product Portfolio
15.3.11.3 Financials
15.3.11.4 SWOT Analysis
15.3.12 Unilever PLC
15.3.12.1 Company Overview
15.3.12.2 Product Portfolio
15.3.12.3 Financials

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります


よくあるご質問


IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?


インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/15 10:26

157.84 円

166.62 円

202.61 円

ページTOPに戻る