乳製品スナック市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Dairy Snacks Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 2021年の世界の乳製品スナック市場は2,148億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR6%を示し、2027年には3025億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念... もっと見る
サマリー2021年の世界の乳製品スナック市場は2,148億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR6%を示し、2027年には3025億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終使用産業に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。乳製品スナックには、カルシウム、マグネシウム、セレン、リボフラビン、パントテン酸、ビタミンB12・B5など、数多くの栄養素が含まれています。乳製品の適度な摂取は、大腸がんや2型糖尿病、骨粗しょう症などの非感染性疾患(NCD)のリスク軽減に役立つとされています。最近では、ストレスや不安感を和らげ、気分を高揚させる効果のある新しい製品が、いくつかのメーカーから発売されています。このような利点に対する意識の高まりと相まって、チーズ、ヨーグルト、アイスクリームなどの乳製品スナックの需要が世界的に高まっています。 乳製品スナックの市場動向。 可処分所得の増加や世界人口の増加により、すぐに食べられる(RTE)乳製品の消費が大幅に増加していることが、市場の成長を後押しする重要な要因の1つとなっています。また、急速な都市化や食生活の変化により、消費者の嗜好が高価格帯の製品にシフトしていることも要因として挙げられます。また、健康的なライフスタイルの重要性に対する意識の高まりは、プロバイオティクス飲料のような乳製品スナックの需要にプラスの影響を及ぼしています。これとは別に、子供たちの全般的な成長と発達には、良質な栄養が極めて重要な役割を担っています。また、栄養は感染症や慢性疾患から身を守るためにも重要です。このため、子どもの健康に対する保護者の関心が高まっており、乳製品スナックの需要が高まっています。さらに、いくつかのメーカーは、鉄分、植物ステロール、スタノールなどの栄養成分を強化した乳製品スナックを発売しています。また、健康志向の高まりから、低カロリーやラクトースフリーなど、消費者の多様な嗜好に対応した製品も登場しています。このことは、市場に明るい展望をもたらすと予想されます。 主な市場細分化。 IMARCグループは、乳製品スナックの世界市場における各サブセグメントの主要動向の分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供します。当レポートでは、市場をタイプ、性質、流通チャネル、最終用途に基づいて分類しています。 タイプ別内訳 チーズ ヨーグルト アイスクリーム その他 ブレイクアップ・バイ・ネイチャー オーガニック コンベンショナル 流通チャネル別構成比。 スーパーマーケットおよびハイパーマーケット コンビニエンスストア 専門店 オンラインストア その他 エンドユーザー別構成比 ホリカ(HoReCa 食品・飲料業界 地域別構成比。 北米 米国 カナダ アジア太平洋 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合の状況。 業界の競争環境についても、Arla Foods Ingredients Group、Dairy Farmers of America Inc.、Danone S.A.、Fonterra Co-operative Group Limited、Friesland Campina、Lactalis International、メグミルク雪印株式会社、明治ホールディングス株式会社の主要企業のプロファイルと共に調査しています。Nestle S.A.、Organic Valley、The Kraft Heinz Company、Unilever PLC。本レポートで回答した主な質問 乳製品スナックの世界市場はこれまでどのように推移してきたか、また今後数年間はどのように推移していくのか? COVID-19は世界の乳製品スナック市場にどのような影響を及ぼしましたか? 主要な地域別市場はどのようなものか? 市場のタイプ別内訳は? 性質に基づく市場の内訳は? 流通チャネル別の市場構成は? 最終用途に基づく市場のブレークアップは? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? 乳製品スナックの世界市場の構造、主要プレイヤーは? 業界内の競争はどの程度か? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Dairy Snacks Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Type 6.1 Cheese 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Yogurt 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Ice Cream 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Others 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Nature 7.1 Organic 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Conventional 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Distribution Channel 8.1 Supermarkets and Hypermarkets 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Convenience Stores 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Specialty Stores 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Online Stores 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Others 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 9 Market Breakup by End Use 9.1 HoReCa 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Foods and Beverages Industry 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia-Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 Arla Foods Ingredients Group 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.2 Dairy Farmers of America Inc. 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.2.3 SWOT Analysis 15.3.3 Danone S.A. 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.3.3 Financials 15.3.3.4 SWOT Analysis 15.3.4 Fonterra Co-operative Group Limited 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.4.3 Financials 15.3.4.4 SWOT Analysis 15.3.5 Friesland Campina 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.6 Lactalis International 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.7 Megmilk Snow Brand Co.Ltd 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.7.3 Financials 15.3.8 Meiji Holdings Co. Ltd. 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.8.3 Financials 15.3.8.4 SWOT Analysis 15.3.9 Nestle S.A 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.9.3 Financials 15.3.9.4 SWOT Analysis 15.3.10 Organic Valley 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.11 The Kraft Heinz Company 15.3.11.1 Company Overview 15.3.11.2 Product Portfolio 15.3.11.3 Financials 15.3.11.4 SWOT Analysis 15.3.12 Unilever PLC 15.3.12.1 Company Overview 15.3.12.2 Product Portfolio 15.3.12.3 Financials
SummaryThe global dairy snacks market reached a value of US$ 214.8 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 302.5 Billion by 2027, exhibiting at a CAGR of 6% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use industries. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Dairy Snacks Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Type 6.1 Cheese 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Yogurt 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Ice Cream 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Others 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Nature 7.1 Organic 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Conventional 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Distribution Channel 8.1 Supermarkets and Hypermarkets 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Convenience Stores 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Specialty Stores 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Online Stores 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Others 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 9 Market Breakup by End Use 9.1 HoReCa 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Foods and Beverages Industry 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia-Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 Arla Foods Ingredients Group 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.2 Dairy Farmers of America Inc. 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.2.3 SWOT Analysis 15.3.3 Danone S.A. 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.3.3 Financials 15.3.3.4 SWOT Analysis 15.3.4 Fonterra Co-operative Group Limited 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.4.3 Financials 15.3.4.4 SWOT Analysis 15.3.5 Friesland Campina 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.6 Lactalis International 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.7 Megmilk Snow Brand Co.Ltd 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.7.3 Financials 15.3.8 Meiji Holdings Co. Ltd. 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.8.3 Financials 15.3.8.4 SWOT Analysis 15.3.9 Nestle S.A 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.9.3 Financials 15.3.9.4 SWOT Analysis 15.3.10 Organic Valley 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.11 The Kraft Heinz Company 15.3.11.1 Company Overview 15.3.11.2 Product Portfolio 15.3.11.3 Financials 15.3.11.4 SWOT Analysis 15.3.12 Unilever PLC 15.3.12.1 Company Overview 15.3.12.2 Product Portfolio 15.3.12.3 Financials
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(飲料)の最新刊レポートIMARC Services Private Limited.社の飲料分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(industry)の最新刊レポートよくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/15 10:26 157.84 円 166.62 円 202.61 円 |