世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ポテトスナック市場 - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、2031年予測 - 製品別、技術別、グレード別、用途別、エンドユーザー別、地域別:(北米、欧州、アジア太平洋、中南米、中東アフリカ)


Potato Snacks Market - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast 2031 - By Product, Technology, Grade, Application, End-user, Region: (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America and Middle East and Africa)

ポテトスナック市場は、様々な消費者動向と地域需要に牽引され、着実な成長を遂げると予測されている。2024年には951億7,000万ドル、2031年には1,184億ドルに達し、CAGR 3.20%で成長すると予測されている。間食... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Fairfield Market Research
フェアフィールドマーケットリサーチ
2024年7月19日 US$4,995
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報・注文方法はこちら
306 英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

ポテトスナック市場は、様々な消費者動向と地域需要に牽引され、着実な成長を遂げると予測されている。2024年には951億7,000万ドル、2031年には1,184億ドルに達し、CAGR 3.20%で成長すると予測されている。間食習慣の増加、すぐに食べられる食品の利便性、ポテトスナックに関連する健康上の利点は、この市場を前進させる主な要因の一部である。



主な市場牽引要因



ポテトスナック市場の主な促進要因は、消費者の間食習慣の拡大である。ポテト・スナックは様々なフレーバーや形状があり、他のスナック・アイテムの代替品として魅力的である。また、マンチーやおつまみなど、時間を節約できる便利な食品でもある。そのため、ポテト・スナックは、手軽でおいしいスナック菓子を求める消費者にとって最適な選択肢となっている。



地域別インサイト



ポテトスナックの需要は主に北米と東アジアで高い。北米では米国が大きな市場シェアを占め、カナダがこれに続く。東アジアでは、中国がポテトスナックの主要市場であり、ポテトスナック製品に関連する健康と栄養面での利点が増加していることがその要因である。これらの地域はスナック産業で優位を占めているため、需要の拡大が見込まれている。



ポテトスナックの新たなトレンド



焼き芋食の利用増加

焼き芋料理は、その栄養価の高さから人気を集めている。低脂肪、低コレステロールで、タンパク質と食物繊維が豊富である。消費者は栄養ニーズを満たし、消化をサポートし、減量と体重管理を助けるために焼きポテト・スナックを選んでいる。ポテトスナックの栄養特性への注目は、様々な地域での需要に拍車をかけている。



時間を節約できるコンビニエンス・フードへの高い需要

現代の消費者の急速なライフスタイルは、コンビニエンス・フードの需要を高めている。調理済み、すぐに食べられる、冷凍食品などは、その手軽さから好まれている。ポテト・スナックはこのカテゴリーに適しており、毎日の栄養とエネルギーを提供している。メーカー各社はまた、この需要の高まりに対応するため、魅力的なパッケージをデザインし、新しい調理済みポテト製品シリーズを革新している。



ヘルシースナッキングの選択肢

消費者の健康志向が間食行動に影響を与えている。ミネラル、ビタミン、抗酸化物質が豊富なポテト・スナックは、健康志向の消費者に好まれる選択肢になりつつある。ポテトに含まれるレジスタントスターチは血糖値の上昇を抑える働きがあり、健康的なスナックの選択肢となっている。Lay'sのオーブン焼きチップスやPopchipsのスイートポテトのような製品は、より健康的な代替品を求める消費者の間で人気を集めている。



新興国における消費支出の増加

中国、インド、ブラジルなどの新興国は著しい経済成長を遂げており、ポテトベースのスナック菓子に対する消費支出の増加をもたらしている。これらの地域では情報通の人口が増え、ポテトパフやフライドポテトのような西洋ポテト製品を好むようになっている。メーカー各社は先端技術に投資し、これらの発展途上市場で存在感を高めて売上を伸ばしている。



市場の阻害要因



ポテトスナックの人気にもかかわらず、いくつかの要因が市場の成長を抑制している。ジャンクフードに対するネガティブなイメージ、高脂肪・高カロリー、体重増加や心臓疾患といった健康への懸念が大きな課題である。また、穀物ベースや野菜ベースのスナックなど、より健康的な代替品の存在もポテトスナック市場の成長を妨げている。



国別インサイト



欧州地域では、英国がポテトスナック市場で最大のシェアを占めている。欧州ではポテトスナックの需要が堅調に伸びており、サプライヤーに成長機会をもたらしている。東アジアでは、便利で栄養価の高い食品に対する需要の増加により、中国が市場を支配している。



カテゴリー別インサイト



冷凍ポテトスナックは世界市場で最も需要のある製品タイプである。小売分野での人気と健康上の利点から、消費者の間で好んで選ばれている。また、小売部門はポテトスナックの重要な流通チャネルであり、入手が容易なことも需要を後押ししている。



競合分析



ポテトスナック市場の主要企業は、製品の品質と市場での存在感を高めるため、技術革新、研究開発、事業拡大に注力している。戦略的買収や提携は、市場での地位を強化し成長を促進するための一般的な戦略である。例えば、クラフト・ハインツはヘルシースナックのポートフォリオを拡大するためにプライマル・キッチンを買収し、エムズランド・グループはポーランドでの販売体制を再編するためにIMPAGグループと提携した。



メーカー各社も、業務効率と製品イノベーションを高めるため、先進的な生産技術に投資している。例えば、ラム・ウェストン・ホールディングスは、オレゴンのジャガイモ加工ラインを拡張し、冷凍フライドポテトの生産能力を増強した。



ポテトスナック産業のセグメント別調査



製品タイプ別



チップス&靴ひも

ポテト缶詰

冷凍

脱水ポテト

その他

用途別



惣菜

調理済み製品

スナック

最終用途別



小売

現代貿易

百貨店

専門店

オンラインショップ

その他の小売チャネル

フードサービス

クイックサービス

フルサービス

ケータリング

ホテル&クラブ

地域別



北米

ラテンアメリカ

ヨーロッパ

南アジア・太平洋

東アジア

中東・アフリカ

ページTOPに戻る


目次

1.要旨
1.1.ポテトスナックの世界市場スナップショット
1.2.将来予測
1.3.主要市場動向
1.4.地域別スナップショット(金額・数量別、2024年
1.5.アナリストの推奨
2.市場概要
2.1.市場の定義とセグメント
2.2.市場ダイナミクス
2.2.1.促進要因
2.2.2.阻害要因
2.2.3.市場機会
2.3.バリューチェーン分析
2.4.ポーターのファイブフォース分析
2.5.COVID-19インパクト分析
2.5.1.供給
2.5.2.需要
2.6.ウクライナ・ロシア紛争の影響
2.7.経済概況
2.7.1.世界経済予測
2.8.PESTLE分析
3.生産量と貿易統計(2019年~2023年
3.1.ポテトスナックの世界市場:地域別生産額(億米ドル)・数量(百万個)、2019年~2023年
3.1.1.北米
3.1.2.欧州
3.1.3.アジア太平洋
3.1.4.ラテンアメリカ
3.1.5.中東・アフリカ
4.価格分析、2019年~2023年
4.1.世界の平均価格分析、製品タイプ/製品タイプ別、トン当たり米ドル、2019年~2023年
4.2.ポテトスナックの価格に影響を与える顕著な要因
4.3.世界平均価格分析、地域別、1トン当たり米ドル
5.ポテトスナックの世界市場展望、2019年~2031年
5.1.ポテトスナックの世界市場展望:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
5.1.1.主なハイライト
5.1.1.1.チップス&靴ひも
5.1.1.2.ポテト缶詰
5.1.1.3.冷凍
5.1.1.4.脱水
5.1.1.5.その他
5.2.ポテトスナックの世界市場展望、用途別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019~2031年
5.2.1.主要ハイライト
5.2.1.1.調理済みミール
5.2.1.2.調理済み製品
5.2.1.3.スナック菓子
5.3.ポテトスナックの世界市場展望、最終用途別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019~2031年
5.3.1.主要ハイライト
5.3.1.1.小売
5.3.1.1.1.現代貿易
5.3.1.1.2.百貨店
5.3.1.1.3.専門店
5.3.1.1.4.オンライン小売店
5.3.1.1.5.その他の小売チャネル
5.3.1.2.フードサービス
5.3.1.2.1.クイックサービス
5.3.1.2.2.フルサービス
5.3.1.2.3.ケータリング
5.3.1.2.4.ホテル&クラブ
5.4.ポテトスナックの世界市場展望、地域別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
5.4.1.主なハイライト
5.4.1.1.北米
5.4.1.2.欧州
5.4.1.3.アジア太平洋
5.4.1.4.ラテンアメリカ
5.4.1.5.中東・アフリカ
6.北米ポテトスナック市場展望、2019年~2031年
6.1.北米のポテトスナック市場展望:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
6.1.1.主なハイライト
6.1.1.1.チップス&靴ひも
6.1.1.2.ポテト缶詰
6.1.1.3.冷凍
6.1.1.4.脱水
6.1.1.5.その他
6.2.北米ポテトスナック市場展望、用途別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019~2031年
6.2.1.主なハイライト
6.2.1.1.調理済みミール
6.2.1.2.調理済み製品
6.2.1.3.スナック菓子
6.3.北米ポテトスナック市場展望、最終用途別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019~2031年
6.3.1.主なハイライト
6.3.1.1.小売
6.3.1.1.1.現代貿易
6.3.1.1.2.百貨店
6.3.1.1.3.専門店
6.3.1.1.4.オンライン小売店
6.3.1.1.5.その他の小売チャネル
6.3.1.2.フードサービス
6.3.1.2.1.クイックサービス
6.3.1.2.2.フルサービス
6.3.1.2.3.ケータリング
6.3.1.2.4.ホテル&クラブ
6.4.北米のポテトスナック市場展望:国別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019~2031年
6.4.1.主なハイライト
6.4.1.1.米国のポテトスナック市場:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
6.4.1.2.米国のポテトスナック市場:用途別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
6.4.1.3.米国のポテトスナック市場:最終用途別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
6.4.1.4.カナダのポテトスナック市場:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
6.4.1.5.カナダのポテトスナック市場:用途別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
6.4.1.6.カナダのポテトスナック市場:最終用途別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
6.4.2.BPS分析/市場魅力度分析
7.欧州ポテトスナック市場展望、2019年~2031年
7.1.欧州ポテトスナック市場展望:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
7.1.1.主なハイライト
7.1.1.1.チップス&靴ひも
7.1.1.2.ポテト缶詰
7.1.1.3.冷凍
7.1.1.4.脱水
7.1.1.5.その他
7.2.欧州ポテトスナック市場展望、用途別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019~2031年
7.2.1.主なハイライト
7.2.1.1.調理済みミール
7.2.1.2.調理済み製品
7.2.1.3.スナック菓子
7.3.欧州ポテトスナック市場展望、最終用途別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019~2031年
7.3.1.主なハイライト
7.3.1.1.小売
7.3.1.1.1.現代貿易
7.3.1.1.2.百貨店
7.3.1.1.3.専門店
7.3.1.1.4.オンライン小売店
7.3.1.1.5.その他の小売チャネル
7.3.1.2.フードサービス
7.3.1.2.1.クイックサービス
7.3.1.2.2.フルサービス
7.3.1.2.3.ケータリング
7.3.1.2.4.ホテル&クラブ
7.4.欧州ポテトスナック市場展望:国別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019~2031年
7.4.1.主なハイライト
7.4.1.1.ドイツのポテトスナック市場:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
7.4.1.2.ドイツのポテトスナック市場:用途別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
7.4.1.3.ドイツのポテトスナック市場:最終用途別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
7.4.1.4.イギリスのポテトスナック市場:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
7.4.1.5.イギリスのポテトスナック市場:用途別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
7.4.1.6.イギリスのポテトスナック市場:最終用途別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
7.4.1.7.フランスのポテトスナック市場:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
7.4.1.8.フランスのポテトスナック市場:用途別、金額(億ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
7.4.1.9.フランスのポテトスナック市場:最終用途別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
7.4.1.10.イタリアのポテトスナック市場:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
7.4.1.11.イタリアのポテトスナック市場:用途別、金額(億ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
7.4.1.12.イタリアのポテトスナック市場:最終用途別、金額(億ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
7.4.1.13.トルコのポテトスナック市場:製品タイプ別、金額(US$ Bn)・数量(トン)、2019年~2031年
7.4.1.14.トルコのポテトスナック市場:用途別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
7.4.1.15.トルコのポテトスナック市場:最終用途別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
7.4.1.16.ロシアのポテトスナック市場:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
7.4.1.17.ロシアのポテトスナック市場:用途別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
7.4.1.18.ロシアのポテトスナック市場:最終用途別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
7.4.1.19.その他のヨーロッパのポテトスナック市場:製品タイプ別、金額(US$ Bn)・数量(トン)、2019年~2031年
7.4.1.20.その他のヨーロッパのポテトスナック市場:用途別、金額(US$ Bn)・数量(トン)、2019年~2031年
7.4.1.21.その他のヨーロッパのポテトスナック市場:最終用途別、金額(US$ Bn)・数量(トン)、2019年~2031年
7.4.2.BPS分析/市場魅力度分析
8.アジア太平洋地域のポテトスナック市場展望(2019年~2031年
8.1.アジア太平洋地域のポテトスナック市場展望:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
8.1.1.主なハイライト
8.1.1.1.チップス&靴ひも
8.1.1.2.ポテト缶詰
8.1.1.3.冷凍
8.1.1.4.脱水
8.1.1.5.その他
8.2.アジア太平洋地域のポテトスナック市場展望、用途別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019~2031年
8.2.1.主なハイライト
8.2.1.1.調理済みミール
8.2.1.2.調理済み製品
8.2.1.3.スナック菓子
8.3.アジア太平洋地域のポテトスナック市場展望、最終用途別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019~2031年
8.3.1.主なハイライト
8.3.1.1.小売
8.3.1.1.1.現代貿易
8.3.1.1.2.百貨店
8.3.1.1.3.専門店
8.3.1.1.4.オンライン小売店
8.3.1.1.5.その他の小売チャネル
8.3.1.2.フードサービス
8.3.1.2.1.クイックサービス
8.3.1.2.2.フルサービス
8.3.1.2.3.ケータリング
8.3.1.2.4.ホテル&クラブ
8.4.アジア太平洋地域のポテトスナック市場展望:国別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
8.4.1.主なハイライト
8.4.1.1.中国のポテトスナック市場:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
8.4.1.2.中国のポテトスナック市場:用途別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
8.4.1.3.中国のポテトスナック市場:最終用途別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
8.4.1.4.日本のポテトスナック市場:製品タイプ別、金額(US$ Bn)・数量(トン)、2019年~2031年
8.4.1.5.日本のポテトスナック市場:用途別、金額(億ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
8.4.1.6.日本のポテトスナック市場:最終用途別、金額(US$ Bn)・数量(トン)、2019年~2031年
8.4.1.7.韓国のポテトスナック市場:製品タイプ別、金額(US$ Bn)、数量(トン)、2019年~2031年
8.4.1.8.韓国のポテトスナック市場:用途別、金額(億ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
8.4.1.9.韓国のポテトスナック市場:最終用途別、金額(US$ Bn)・数量(トン)、2019年~2031年
8.4.1.10.インドのポテトスナック市場:製品タイプ別、金額(US$ Bn)・数量(トン)、2019年~2031年
8.4.1.11.インドのポテトスナック市場:用途別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
8.4.1.12.インドのポテトスナック市場:最終用途別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
8.4.1.13.東南アジアのポテトスナック市場:製品タイプ別、金額(US$ Bn)・数量(トン)、2019年~2031年
8.4.1.14.東南アジアのポテトスナック市場:用途別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
8.4.1.15.東南アジアのポテトスナック市場:最終用途別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
8.4.1.16.その他のアジア太平洋地域のポテトスナック市場:製品タイプ別、金額(US$ Bn)・数量(トン)、2019年~2031年
8.4.1.17.アジア太平洋地域のその他のポテトスナック市場:用途別、金額(US$ Bn)・数量(トン)、2019年~2031年
8.4.1.18.アジア太平洋地域のその他のポテトスナック市場:最終用途別、金額(US$ Bn)・数量(トン)、2019年~2031年
8.4.2.BPS分析/市場魅力度分析
9.ラテンアメリカのポテトスナック市場展望、2019年~2031年
9.1.ラテンアメリカのポテトスナック市場展望:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
9.1.1.主なハイライト
9.1.1.1.チップス&靴ひも
9.1.1.2.ポテト缶詰
9.1.1.3.冷凍
9.1.1.4.脱水
9.1.1.5.その他
9.2.ラテンアメリカのポテトスナック市場展望、用途別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019~2031年
9.2.1.主なハイライト
9.2.1.1.調理済みミール
9.2.1.2.調理済み製品
9.2.1.3.スナック菓子
9.3.ラテンアメリカのポテトスナック市場展望、最終用途別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019~2031年
9.3.1.主なハイライト
9.3.1.1.小売
9.3.1.1.1.現代貿易
9.3.1.1.2.百貨店
9.3.1.1.3.専門店
9.3.1.1.4.オンライン小売店
9.3.1.1.5.その他の小売チャネル
9.3.1.2.フードサービス
9.3.1.2.1.クイックサービス
9.3.1.2.2.フルサービス
9.3.1.2.3.ケータリング
9.3.1.2.4.ホテル&クラブ
9.4.ラテンアメリカのポテトスナック市場展望:国別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
9.4.1.主なハイライト
9.4.1.1.ブラジルのポテトスナック市場:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
9.4.1.2.ブラジルのポテトスナック市場:用途別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
9.4.1.3.ブラジルのポテトスナック市場:最終用途別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
9.4.1.4.メキシコのポテトスナック市場:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
9.4.1.5.メキシコのポテトスナック市場:用途別、金額(億ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
9.4.1.6.メキシコのポテトスナック市場:最終用途別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
9.4.1.7.アルゼンチンのポテトスナック市場:製品タイプ別、金額(億ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
9.4.1.8.アルゼンチンのポテトスナック市場:用途別金額(億ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
9.4.1.9.アルゼンチンのポテトスナック市場:最終用途別、金額(億ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
9.4.1.10.その他のラテンアメリカのポテトスナック市場:製品タイプ別、金額(US$ Bn)・数量(トン)、2019年~2031年
9.4.1.11.ラテンアメリカのその他のポテトスナック市場:用途別、金額(US$ Bn)・数量(トン)、2019年~2031年
9.4.1.12.ラテンアメリカのその他の地域ポテトスナック市場:最終用途別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
9.4.2.BPS分析/市場魅力度分析
10.中東・アフリカのポテトスナック市場展望(2019年~2031年
10.1.中東・アフリカのポテトスナック市場展望:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
10.1.1.主なハイライト
10.1.1.1.チップス&靴ひも
10.1.1.2.ポテト缶詰
10.1.1.3.冷凍
10.1.1.4.脱水
10.1.1.5.その他
10.2.中東・アフリカのポテトスナック市場展望、用途別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019~2031年
10.2.1.主なハイライト
10.2.1.1.調理済みミール
10.2.1.2.調理済み製品
10.2.1.3.スナック菓子
10.3.中東・アフリカのポテトスナック市場展望、最終用途別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019~2031年
10.3.1.主なハイライト
10.3.1.1.小売
10.3.1.1.1.現代貿易
10.3.1.1.2.百貨店
10.3.1.1.3.専門店
10.3.1.1.4.オンライン小売店
10.3.1.1.5.その他の小売チャネル
10.3.1.2.フードサービス
10.3.1.2.1.クイックサービス
10.3.1.2.2.フルサービス
10.3.1.2.3.ケータリング
10.3.1.2.4.ホテル&クラブ
10.4.中東・アフリカのポテトスナック市場展望:国別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
10.4.1.主なハイライト
10.4.1.1.GCCのポテトスナック市場:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
10.4.1.2.GCCのポテトスナック市場:用途別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
10.4.1.3.GCCのポテトスナック市場:最終用途別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
10.4.1.4.南アフリカのポテトスナック市場:製品タイプ別、金額(US$ Bn)・数量(トン)、2019年~2031年
10.4.1.5.南アフリカのポテトスナック市場:用途別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
10.4.1.6.南アフリカのポテトスナック市場:最終用途別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
10.4.1.7.エジプトのポテトスナック市場:製品タイプ別、金額(US$ Bn)・数量(トン)、2019年~2031年
10.4.1.8.エジプトのポテトスナック市場:用途別、金額(億ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
10.4.1.9.エジプトのポテトスナック市場:最終用途別、金額(億ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
10.4.1.10.ナイジェリアのポテトスナック市場:製品タイプ別、金額(US$ Bn)・数量(トン)、2019年~2031年
10.4.1.11.ナイジェリアのポテトスナック市場:用途別、金額(US$ Bn)・数量(トン)、2019年~2031年
10.4.1.12.ナイジェリアのポテトスナック市場:最終用途別、金額(US$ Bn)・数量(トン)、2019年~2031年
10.4.1.13.その他の中東・アフリカのポテトスナック市場:製品タイプ別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
10.4.1.14.その他の中東・アフリカのポテトスナック市場:用途別、金額(US$ Bn)・数量(トン)、2019年~2031年
10.4.1.15.その他の中東・アフリカのポテトスナック市場:最終用途別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
10.4.2.BPS分析/市場魅力度分析
11.競争環境
11.1.製品と適応症のヒートマップ
11.2.各社の市場シェア分析、2022年
11.3.競合ダッシュボード
11.4.企業プロフィール
11.4.1.マッケイン・フーズ・リミテッド
11.4.1.1.会社概要
11.4.1.2.製品ポートフォリオ
11.4.1.3.財務概要
11.4.1.4.事業戦略と展開
11.4.2.ラム・ウェストン・ホールディングス
11.4.2.1.会社概要
11.4.2.2.製品ポートフォリオ
11.4.2.3.財務概要
11.4.2.4.事業戦略と展開
11.4.3.クラフト・ハインツ・カンパニー
11.4.3.1.会社概要
11.4.3.2.製品ポートフォリオ
11.4.3.3.財務概要
11.4.3.4.事業戦略と展開
11.4.4.アビコB.V.
11.4.4.1.会社概要
11.4.4.2.製品ポートフォリオ
11.4.4.3.財務概要
11.4.4.4.事業戦略と展開
11.4.5.AGRANA Beteiligungs-AG
11.4.5.1.会社概要
11.4.5.2.製品ポートフォリオ
11.4.5.3.財務概要
11.4.5.4.事業戦略と展開
11.4.6.ファームフリッツ・インターナショナルB.V.
11.4.6.1.会社概要
11.4.6.2.製品ポートフォリオ
11.4.6.3.財務概要
11.4.6.4.事業戦略と展開
11.4.7.エムスランドグループ
11.4.7.1.会社概要
11.4.7.2.製品ポートフォリオ
11.4.7.3.財務概要
11.4.7.4.事業戦略と展開
11.4.8.レンドール
11.4.8.1.会社概要
11.4.8.2.製品ポートフォリオ
11.4.8.3.財務概要
11.4.8.4.事業戦略と展開
11.4.9.アイダホアン・フーズLLC
11.4.9.1.会社概要
11.4.9.2.製品ポートフォリオ
11.4.9.3.財務概要
11.4.9.4.事業戦略と展開
11.4.10.J.R.シンプロット・カンパニー
11.4.10.1.会社概要
11.4.10.2.製品ポートフォリオ
11.4.10.3.財務概要
11.4.10.4.事業戦略と展開
11.4.11.ペプシコ
11.4.11.1.会社概要
11.4.11.2.製品ポートフォリオ
11.4.11.3.財務概要
11.4.11.4.事業戦略と展開
11.4.12.リマグレイン社
11.4.12.1.会社概要
11.4.12.2.製品ポートフォリオ
11.4.12.3.財務概要
11.4.12.4.事業戦略と展開
11.4.13.Intersnack Group GmbH & Co.Kg
11.4.13.1.会社概要
11.4.13.2.製品ポートフォリオ
11.4.13.3.財務概要
11.4.13.4.事業戦略と展開
11.4.14.リトル・ポテト・カンパニー
11.4.14.1.会社概要
11.4.14.2.製品ポートフォリオ
11.4.14.3.財務概要
11.4.14.4.事業戦略と展開
11.4.15.J.R.ショート・ミリング・カンパニー
11.4.15.1.会社概要
11.4.15.2.製品ポートフォリオ
11.4.15.3.財務概要
11.4.15.4.事業戦略と展開
12.付録
12.1.調査方法
12.2.報告書の前提条件
12.3.頭字語および略語

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The potato snacks market is projected to experience steady growth driven by various consumer trends and regional demands.The market is expected to reach $95.17 billion in 2024 and $118.4 billion by 2031, growing at a CAGR of 3.20%. Increasing snacking habits, the convenience of ready-to-eat foods, and the health benefits associated with potato snacks are some of the major factors propelling this market forward.



Key Market Drivers



The primary driver for the potato snacks market is the growing snacking habit among consumers. Potato snacks come in various flavors and forms, making them an attractive alternative to other snack items. They are also convenient, serving as time-saving food products available as munchies, nibbles, and more. This makes potato snacks an excellent option for consumers seeking quick and tasty snack solutions.



Regional Insights



The demand for potato snacks is predominantly high in North America and East Asia. In North America, the United States holds a significant market share, followed by Canada. In East Asia, China is the major market for potato snacks, driven by the increasing health and nutritional benefits associated with these products. The demand in these regions is expected to grow due to their dominance in the snack industry.



Emerging Trends in Potato Snacks



Increased Usage of Baked Potato Meals

Baked potato meals are gaining popularity due to their nutritious properties. They contain less fat, low cholesterol, and are rich in protein and fiber. Consumers are opting for baked potato snacks to meet their nutritional needs, supporting digestion, and aiding in weight loss and management. The focus on the nutrient properties of potato snacks has spurred demand across various regions.



High Demand for Time-Saving Convenience Food

The rapid lifestyle of modern consumers has increased the demand for convenience foods. Ready-to-cook, ready-to-eat, and frozen meals are preferred due to their ease of consumption. Potato snacks fit well into this category, offering daily nutrition and energy. Manufacturers are also designing attractive packaging and innovating new ready-to-eat potato ranges to meet this growing demand.



Healthy Snacking Options

Health consciousness among consumers is influencing their snacking behavior. Potato snacks, rich in minerals, vitamins, and antioxidants, are becoming a preferred choice for health-conscious consumers. The presence of resistant starch in potatoes helps control blood sugar, making them a healthy snack option. Products like Lay’s oven-baked chips and Popchips sweet potatoes are gaining popularity among consumers looking for healthier alternatives.



Increased Consumer Spending in Emerging Economies

Emerging economies such as China, India, and Brazil are experiencing significant economic growth, leading to increased consumer spending on potato-based snacks. The better-informed population in these regions is preferring Western potato products like potato puffs and French fries. Manufacturers are investing in advanced technologies and expanding their presence in these developing markets to drive sales.



Market Restraints



Despite the popularity of potato snacks, several factors restrain market growth. The negative perception of junk food, high fat and calorie content, and health concerns like weight gain and heart ailments are significant challenges. The presence of healthier alternatives such as grain-based and vegetable-based snacks also hampers the growth of the potato snacks market.



Country-wise Insights



In the European region, the United Kingdom holds the largest share of the potato snacks market. The demand for potato snacks in Europe is growing steadily, providing growth opportunities for suppliers. In East Asia, China dominates the market due to the increasing demand for convenient and nutritious foods.



Category-wise Insights



Frozen potato snacks are the most demanded product type in the global market. Their popularity in the retail sector and the health benefits they offer make them a preferred choice among consumers. Additionally, the retail sector is a significant distribution channel for potato snacks, with easy availability driving demand.



Competitive Analysis



Key players in the potato snacks market are focused on innovation, research & development, and expansion to enhance their product quality and market presence. Strategic acquisitions and partnerships are common strategies to strengthen market positions and drive growth. For instance, Kraft Heinz acquired Primal Kitchen to expand its healthy snacks portfolio, and Emsland Group partnered with IMPAG Group to reorganize its sales structure in Poland.



Manufacturers are also investing in advanced production technologies to increase operational efficiency and product innovation. Lamb Weston Holdings, for example, expanded its potato processing line in Oregon to increase production capacity for frozen French fries.



Potato Snacks Industry Research by Segmentation



By Product Type:



Chips & Shoestrings

Canned Potato

Frozen

Dehydrated

Others

By Application:



Prepared Meals

Ready to Cook Products

Snacks

By End Use:



Retail

Modern Trade

Departmental Store

Specialty Stores

Online Retailers

Other Retail Channel

Food Service

Quick Service

Full Service

Catering

Hotels & Club

By Region:



North America

Latin America

Europe

South Asia & Pacific

East Asia

Middle East & Africa



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Potato Snacks Market Snapshot
1.2. Future Projections
1.3. Key Market Trends
1.4. Regional Snapshot, by Value and Volume, 2024
1.5. Analyst Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Definitions and Segmentations
2.2. Market Dynamics
2.2.1. Drivers
2.2.2. Restraints
2.2.3. Market Opportunities
2.3. Value Chain Analysis
2.4. Porter’s Five Forces Analysis
2.5. COVID-19 Impact Analysis
2.5.1. Supply
2.5.2. Demand
2.6. Impact of Ukraine-Russia Conflict
2.7. Economic Overview
2.7.1. World Economic Projections
2.8. PESTLE Analysis
3. Production Output and Trade Statistics, 2019 - 2023
3.1. Global Potato Snacks Market Production Output, by Region, Value (US$ Bn) and Volume (Million Units), 2019 - 2023
3.1.1. North America
3.1.2. Europe
3.1.3. Asia Pacific
3.1.4. Latin America
3.1.5. Middle East and Africa
4. Price Analysis, 2019 - 2023
4.1. Global Average Price Analysis, by Product Type/Product Type, US$ Per Ton, 2019 - 2023
4.2. Prominent Factor Affecting Potato Snacks Prices
4.3. Global Average Price Analysis, by Region, US$ Per Ton
5. Global Potato Snacks Market Outlook, 2019 - 2031
5.1. Global Potato Snacks Market Outlook, by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Ton), 2019 - 2031
5.1.1. Key Highlights
5.1.1.1. Chips & Shoestrings
5.1.1.2. Canned Potato
5.1.1.3. Frozen
5.1.1.4. Dehydrated
5.1.1.5. Others
5.2. Global Potato Snacks Market Outlook, by Application, Value (US$ Bn) and Volume (Ton), 2019 - 2031
5.2.1. Key Highlights
5.2.1.1. Prepared Meals
5.2.1.2. Ready to Cook Products
5.2.1.3. Snacks
5.3. Global Potato Snacks Market Outlook, by End Use, Value (US$ Bn) and Volume (Ton), 2019 - 2031
5.3.1. Key Highlights
5.3.1.1. Retail
5.3.1.1.1. Modern Trade
5.3.1.1.2. Departmental Store
5.3.1.1.3. Specialty Stores
5.3.1.1.4. Online Retailers
5.3.1.1.5. Other Retail Channel
5.3.1.2. Food Service
5.3.1.2.1. Quick Service
5.3.1.2.2. Full Service
5.3.1.2.3. Catering
5.3.1.2.4. Hotels & Club
5.4. Global Potato Snacks Market Outlook, by Region, Value (US$ Bn) and Volume (Ton), 2019 - 2031
5.4.1. Key Highlights
5.4.1.1. North America
5.4.1.2. Europe
5.4.1.3. Asia Pacific
5.4.1.4. Latin America
5.4.1.5. Middle East & Africa
6. North America Potato Snacks Market Outlook, 2019 - 2031
6.1. North America Potato Snacks Market Outlook, by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Ton), 2019 - 2031
6.1.1. Key Highlights
6.1.1.1. Chips & Shoestrings
6.1.1.2. Canned Potato
6.1.1.3. Frozen
6.1.1.4. Dehydrated
6.1.1.5. Others
6.2. North America Potato Snacks Market Outlook, by Application, Value (US$ Bn) and Volume (Ton), 2019 - 2031
6.2.1. Key Highlights
6.2.1.1. Prepared Meals
6.2.1.2. Ready to Cook Products
6.2.1.3. Snacks
6.3. North America Potato Snacks Market Outlook, by End Use, Value (US$ Bn) and Volume (Ton), 2019 - 2031
6.3.1. Key Highlights
6.3.1.1. Retail
6.3.1.1.1. Modern Trade
6.3.1.1.2. Departmental Store
6.3.1.1.3. Specialty Stores
6.3.1.1.4. Online Retailers
6.3.1.1.5. Other Retail Channel
6.3.1.2. Food Service
6.3.1.2.1. Quick Service
6.3.1.2.2. Full Service
6.3.1.2.3. Catering
6.3.1.2.4. Hotels & Club
6.4. North America Potato Snacks Market Outlook, by Country, Value (US$ Bn) and Volume (Ton), 2019 - 2031
6.4.1. Key Highlights
6.4.1.1. U.S. Potato Snacks Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Ton), 2019 - 2031
6.4.1.2. U.S. Potato Snacks Market by Application, Value (US$ Bn) and Volume (Ton), 2019 - 2031
6.4.1.3. U.S. Potato Snacks Market by End Use, Value (US$ Bn) and Volume (Ton), 2019 - 2031
6.4.1.4. Canada Potato Snacks Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Ton), 2019 - 2031
6.4.1.5. Canada Potato Snacks Market by Application, Value (US$ Bn) and Volume (Ton), 2019 - 2031
6.4.1.6. Canada Potato Snacks Market by End Use, Value (US$ Bn) and Volume (Ton), 2019 - 2031
6.4.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
7. Europe Potato Snacks Market Outlook, 2019 - 2031
7.1. Europe Potato Snacks Market Outlook, by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Ton), 2019 - 2031
7.1.1. Key Highlights
7.1.1.1. Chips & Shoestrings
7.1.1.2. Canned Potato
7.1.1.3. Frozen
7.1.1.4. Dehydrated
7.1.1.5. Others
7.2. Europe Potato Snacks Market Outlook, by Application, Value (US$ Bn) and Volume (Ton), 2019 - 2031
7.2.1. Key Highlights
7.2.1.1. Prepared Meals
7.2.1.2. Ready to Cook Products
7.2.1.3. Snacks
7.3. Europe Potato Snacks Market Outlook, by End Use, Value (US$ Bn) and Volume (Ton), 2019 - 2031
7.3.1. Key Highlights
7.3.1.1. Retail
7.3.1.1.1. Modern Trade
7.3.1.1.2. Departmental Store
7.3.1.1.3. Specialty Stores
7.3.1.1.4. Online Retailers
7.3.1.1.5. Other Retail Channel
7.3.1.2. Food Service
7.3.1.2.1. Quick Service
7.3.1.2.2. Full Service
7.3.1.2.3. Catering
7.3.1.2.4. Hotels & Club
7.4. Europe Potato Snacks Market Outlook, by Country, Value (US$ Bn) and Volume (Ton), 2019 - 2031
7.4.1. Key Highlights
7.4.1.1. Germany Potato Snacks Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Ton), 2019 - 2031
7.4.1.2. Germany Potato Snacks Market by Application, Value (US$ Bn) and Volume (Ton), 2019 - 2031
7.4.1.3. Germany Potato Snacks Market by End Use, Value (US$ Bn) and Volume (Ton), 2019 - 2031
7.4.1.4. U.K. Potato Snacks Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Ton), 2019 - 2031
7.4.1.5. U.K. Potato Snacks Market by Application, Value (US$ Bn) and Volume (Ton), 2019 - 2031
7.4.1.6. U.K. Potato Snacks Market by End Use, Value (US$ Bn) and Volume (Ton), 2019 - 2031
7.4.1.7. France Potato Snacks Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Ton), 2019 - 2031
7.4.1.8. France Potato Snacks Market by Application, Value (US$ Bn) and Volume (Ton), 2019 - 2031
7.4.1.9. France Potato Snacks Market by End Use, Value (US$ Bn) and Volume (Ton), 2019 - 2031
7.4.1.10. Italy Potato Snacks Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Ton), 2019 - 2031
7.4.1.11. Italy Potato Snacks Market by Application, Value (US$ Bn) and Volume (Ton), 2019 - 2031
7.4.1.12. Italy Potato Snacks Market by End Use, Value (US$ Bn) and Volume (Ton), 2019 - 2031
7.4.1.13. Turkey Potato Snacks Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Ton), 2019 - 2031
7.4.1.14. Turkey Potato Snacks Market by Application, Value (US$ Bn) and Volume (Ton), 2019 - 2031
7.4.1.15. Turkey Potato Snacks Market by End Use, Value (US$ Bn) and Volume (Ton), 2019 - 2031
7.4.1.16. Russia Potato Snacks Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Ton), 2019 - 2031
7.4.1.17. Russia Potato Snacks Market by Application, Value (US$ Bn) and Volume (Ton), 2019 - 2031
7.4.1.18. Russia Potato Snacks Market by End Use, Value (US$ Bn) and Volume (Ton), 2019 - 2031
7.4.1.19. Rest of Europe Potato Snacks Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Ton), 2019 - 2031
7.4.1.20. Rest of Europe Potato Snacks Market by Application, Value (US$ Bn) and Volume (Ton), 2019 - 2031
7.4.1.21. Rest of Europe Potato Snacks Market by End Use, Value (US$ Bn) and Volume (Ton), 2019 - 2031
7.4.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
8. Asia Pacific Potato Snacks Market Outlook, 2019 - 2031
8.1. Asia Pacific Potato Snacks Market Outlook, by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Ton), 2019 - 2031
8.1.1. Key Highlights
8.1.1.1. Chips & Shoestrings
8.1.1.2. Canned Potato
8.1.1.3. Frozen
8.1.1.4. Dehydrated
8.1.1.5. Others
8.2. Asia Pacific Potato Snacks Market Outlook, by Application, Value (US$ Bn) and Volume (Ton), 2019 - 2031
8.2.1. Key Highlights
8.2.1.1. Prepared Meals
8.2.1.2. Ready to Cook Products
8.2.1.3. Snacks
8.3. Asia Pacific Potato Snacks Market Outlook, by End Use, Value (US$ Bn) and Volume (Ton), 2019 - 2031
8.3.1. Key Highlights
8.3.1.1. Retail
8.3.1.1.1. Modern Trade
8.3.1.1.2. Departmental Store
8.3.1.1.3. Specialty Stores
8.3.1.1.4. Online Retailers
8.3.1.1.5. Other Retail Channel
8.3.1.2. Food Service
8.3.1.2.1. Quick Service
8.3.1.2.2. Full Service
8.3.1.2.3. Catering
8.3.1.2.4. Hotels & Club
8.4. Asia Pacific Potato Snacks Market Outlook, by Country, Value (US$ Bn) and Volume (Ton), 2019 - 2031
8.4.1. Key Highlights
8.4.1.1. China Potato Snacks Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Ton), 2019 - 2031
8.4.1.2. China Potato Snacks Market by Application, Value (US$ Bn) and Volume (Ton), 2019 - 2031
8.4.1.3. China Potato Snacks Market by End Use, Value (US$ Bn) and Volume (Ton), 2019 - 2031
8.4.1.4. Japan Potato Snacks Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Ton), 2019 - 2031
8.4.1.5. Japan Potato Snacks Market by Application, Value (US$ Bn) and Volume (Ton), 2019 - 2031
8.4.1.6. Japan Potato Snacks Market by End Use, Value (US$ Bn) and Volume (Ton), 2019 - 2031
8.4.1.7. South Korea Potato Snacks Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Ton), 2019 - 2031
8.4.1.8. South Korea Potato Snacks Market by Application, Value (US$ Bn) and Volume (Ton), 2019 - 2031
8.4.1.9. South Korea Potato Snacks Market by End Use, Value (US$ Bn) and Volume (Ton), 2019 - 2031
8.4.1.10. India Potato Snacks Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Ton), 2019 - 2031
8.4.1.11. India Potato Snacks Market by Application, Value (US$ Bn) and Volume (Ton), 2019 - 2031
8.4.1.12. India Potato Snacks Market by End Use, Value (US$ Bn) and Volume (Ton), 2019 - 2031
8.4.1.13. Southeast Asia Potato Snacks Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Ton), 2019 - 2031
8.4.1.14. Southeast Asia Potato Snacks Market by Application, Value (US$ Bn) and Volume (Ton), 2019 - 2031
8.4.1.15. Southeast Asia Potato Snacks Market by End Use, Value (US$ Bn) and Volume (Ton), 2019 - 2031
8.4.1.16. Rest of Asia Pacific Potato Snacks Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Ton), 2019 - 2031
8.4.1.17. Rest of Asia Pacific Potato Snacks Market by Application, Value (US$ Bn) and Volume (Ton), 2019 - 2031
8.4.1.18. Rest of Asia Pacific Potato Snacks Market by End Use, Value (US$ Bn) and Volume (Ton), 2019 - 2031
8.4.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
9. Latin America Potato Snacks Market Outlook, 2019 - 2031
9.1. Latin America Potato Snacks Market Outlook, by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Ton), 2019 - 2031
9.1.1. Key Highlights
9.1.1.1. Chips & Shoestrings
9.1.1.2. Canned Potato
9.1.1.3. Frozen
9.1.1.4. Dehydrated
9.1.1.5. Others
9.2. Latin America Potato Snacks Market Outlook, by Application, Value (US$ Bn) and Volume (Ton), 2019 - 2031
9.2.1. Key Highlights
9.2.1.1. Prepared Meals
9.2.1.2. Ready to Cook Products
9.2.1.3. Snacks
9.3. Latin America Potato Snacks Market Outlook, by End Use, Value (US$ Bn) and Volume (Ton), 2019 - 2031
9.3.1. Key Highlights
9.3.1.1. Retail
9.3.1.1.1. Modern Trade
9.3.1.1.2. Departmental Store
9.3.1.1.3. Specialty Stores
9.3.1.1.4. Online Retailers
9.3.1.1.5. Other Retail Channel
9.3.1.2. Food Service
9.3.1.2.1. Quick Service
9.3.1.2.2. Full Service
9.3.1.2.3. Catering
9.3.1.2.4. Hotels & Club
9.4. Latin America Potato Snacks Market Outlook, by Country, Value (US$ Bn) and Volume (Ton), 2019 - 2031
9.4.1. Key Highlights
9.4.1.1. Brazil Potato Snacks Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Ton), 2019 - 2031
9.4.1.2. Brazil Potato Snacks Market by Application, Value (US$ Bn) and Volume (Ton), 2019 - 2031
9.4.1.3. Brazil Potato Snacks Market by End Use, Value (US$ Bn) and Volume (Ton), 2019 - 2031
9.4.1.4. Mexico Potato Snacks Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Ton), 2019 - 2031
9.4.1.5. Mexico Potato Snacks Market by Application, Value (US$ Bn) and Volume (Ton), 2019 - 2031
9.4.1.6. Mexico Potato Snacks Market by End Use, Value (US$ Bn) and Volume (Ton), 2019 - 2031
9.4.1.7. Argentina Potato Snacks Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Ton), 2019 - 2031
9.4.1.8. Argentina Potato Snacks Market by Application, Value (US$ Bn) and Volume (Ton), 2019 - 2031
9.4.1.9. Argentina Potato Snacks Market by End Use, Value (US$ Bn) and Volume (Ton), 2019 - 2031
9.4.1.10. Rest of Latin America Potato Snacks Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Ton), 2019 - 2031
9.4.1.11. Rest of Latin America Potato Snacks Market by Application, Value (US$ Bn) and Volume (Ton), 2019 - 2031
9.4.1.12. Rest of Latin America Potato Snacks Market by End Use, Value (US$ Bn) and Volume (Ton), 2019 - 2031
9.4.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
10. Middle East & Africa Potato Snacks Market Outlook, 2019 - 2031
10.1. Middle East & Africa Potato Snacks Market Outlook, by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Ton), 2019 - 2031
10.1.1. Key Highlights
10.1.1.1. Chips & Shoestrings
10.1.1.2. Canned Potato
10.1.1.3. Frozen
10.1.1.4. Dehydrated
10.1.1.5. Others
10.2. Middle East & Africa Potato Snacks Market Outlook, by Application, Value (US$ Bn) and Volume (Ton), 2019 - 2031
10.2.1. Key Highlights
10.2.1.1. Prepared Meals
10.2.1.2. Ready to Cook Products
10.2.1.3. Snacks
10.3. Middle East & Africa Potato Snacks Market Outlook, by End Use, Value (US$ Bn) and Volume (Ton), 2019 - 2031
10.3.1. Key Highlights
10.3.1.1. Retail
10.3.1.1.1. Modern Trade
10.3.1.1.2. Departmental Store
10.3.1.1.3. Specialty Stores
10.3.1.1.4. Online Retailers
10.3.1.1.5. Other Retail Channel
10.3.1.2. Food Service
10.3.1.2.1. Quick Service
10.3.1.2.2. Full Service
10.3.1.2.3. Catering
10.3.1.2.4. Hotels & Club
10.4. Middle East & Africa Potato Snacks Market Outlook, by Country, Value (US$ Bn) and Volume (Ton), 2019 - 2031
10.4.1. Key Highlights
10.4.1.1. GCC Potato Snacks Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Ton), 2019 - 2031
10.4.1.2. GCC Potato Snacks Market by Application, Value (US$ Bn) and Volume (Ton), 2019 - 2031
10.4.1.3. GCC Potato Snacks Market by End Use, Value (US$ Bn) and Volume (Ton), 2019 - 2031
10.4.1.4. South Africa Potato Snacks Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Ton), 2019 - 2031
10.4.1.5. South Africa Potato Snacks Market by Application, Value (US$ Bn) and Volume (Ton), 2019 - 2031
10.4.1.6. South Africa Potato Snacks Market by End Use, Value (US$ Bn) and Volume (Ton), 2019 - 2031
10.4.1.7. Egypt Potato Snacks Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Ton), 2019 - 2031
10.4.1.8. Egypt Potato Snacks Market by Application, Value (US$ Bn) and Volume (Ton), 2019 - 2031
10.4.1.9. Egypt Potato Snacks Market by End Use, Value (US$ Bn) and Volume (Ton), 2019 - 2031
10.4.1.10. Nigeria Potato Snacks Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Ton), 2019 - 2031
10.4.1.11. Nigeria Potato Snacks Market by Application, Value (US$ Bn) and Volume (Ton), 2019 - 2031
10.4.1.12. Nigeria Potato Snacks Market by End Use, Value (US$ Bn) and Volume (Ton), 2019 - 2031
10.4.1.13. Rest of Middle East & Africa Potato Snacks Market by Product Type, Value (US$ Bn) and Volume (Ton), 2019 - 2031
10.4.1.14. Rest of Middle East & Africa Potato Snacks Market by Application, Value (US$ Bn) and Volume (Ton), 2019 - 2031
10.4.1.15. Rest of Middle East & Africa Potato Snacks Market by End Use, Value (US$ Bn) and Volume (Ton), 2019 - 2031
10.4.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
11. Competitive Landscape
11.1. Product vs Indication Heatmap
11.2. Company Market Share Analysis, 2022
11.3. Competitive Dashboard
11.4. Company Profiles
11.4.1. McCain Foods Limited
11.4.1.1. Company Overview
11.4.1.2. Product Portfolio
11.4.1.3. Financial Overview
11.4.1.4. Business Strategies and Development
11.4.2. Lamb Weston Holdings, Inc.
11.4.2.1. Company Overview
11.4.2.2. Product Portfolio
11.4.2.3. Financial Overview
11.4.2.4. Business Strategies and Development
11.4.3. The Kraft Heinz Company
11.4.3.1. Company Overview
11.4.3.2. Product Portfolio
11.4.3.3. Financial Overview
11.4.3.4. Business Strategies and Development
11.4.4. Aviko B.V.
11.4.4.1. Company Overview
11.4.4.2. Product Portfolio
11.4.4.3. Financial Overview
11.4.4.4. Business Strategies and Development
11.4.5. AGRANA Beteiligungs-AG
11.4.5.1. Company Overview
11.4.5.2. Product Portfolio
11.4.5.3. Financial Overview
11.4.5.4. Business Strategies and Development
11.4.6. Farm Frites International B.V.
11.4.6.1. Company Overview
11.4.6.2. Product Portfolio
11.4.6.3. Financial Overview
11.4.6.4. Business Strategies and Development
11.4.7. Emsland Group
11.4.7.1. Company Overview
11.4.7.2. Product Portfolio
11.4.7.3. Financial Overview
11.4.7.4. Business Strategies and Development
11.4.8. LENG-D'OR
11.4.8.1. Company Overview
11.4.8.2. Product Portfolio
11.4.8.3. Financial Overview
11.4.8.4. Business Strategies and Development
11.4.9. Idahoan Foods, LLC
11.4.9.1. Company Overview
11.4.9.2. Product Portfolio
11.4.9.3. Financial Overview
11.4.9.4. Business Strategies and Development
11.4.10. J.R. Simplot Company
11.4.10.1. Company Overview
11.4.10.2. Product Portfolio
11.4.10.3. Financial Overview
11.4.10.4. Business Strategies and Development
11.4.11. PepsiCo
11.4.11.1. Company Overview
11.4.11.2. Product Portfolio
11.4.11.3. Financial Overview
11.4.11.4. Business Strategies and Development
11.4.12. Limagrain Ingredients
11.4.12.1. Company Overview
11.4.12.2. Product Portfolio
11.4.12.3. Financial Overview
11.4.12.4. Business Strategies and Development
11.4.13. Intersnack Group GmbH & Co. Kg
11.4.13.1. Company Overview
11.4.13.2. Product Portfolio
11.4.13.3. Financial Overview
11.4.13.4. Business Strategies and Development
11.4.14. The Little Potato Company Ltd.
11.4.14.1. Company Overview
11.4.14.2. Product Portfolio
11.4.14.3. Financial Overview
11.4.14.4. Business Strategies and Development
11.4.15. J.R. Short Milling Company
11.4.15.1. Company Overview
11.4.15.2. Product Portfolio
11.4.15.3. Financial Overview
11.4.15.4. Business Strategies and Development
12. Appendix
12.1. Research Methodology
12.2. Report Assumptions
12.3. Acronyms and Abbreviations

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(その他)の最新刊レポート


よくあるご質問


Fairfield Market Research社はどのような調査会社ですか?


Fairfield Market Researchでは、最新かつ最も関連性の高い市場データと洞察に満ちた詳細なレポートを発行しています。広範囲にわたり、業界動向や市場ベースのデータを含んでおり、顧客が... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/10/07 10:29

149.47 円

164.37 円

198.85 円

ページTOPに戻る