世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

植物ベースの香料市場 - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、2031年予測 - 製品別、技術別、グレード別、用途別、エンドユーザー別、地域別:(北米、欧州、アジア太平洋、中南米、中東アフリカ)


Plant Based Flavors Market - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast 2031 - By Product, Technology, Grade, Application, End-user, Region: (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America and Middle East and Africa)

植物由来フレーバー市場は、自然で動物性のない製品を求める消費者需要の増加を背景に、大きな成長が見込まれている。市場規模は2024年に109億5000万ドル、2031年には154億ドルに達し、CAGR 5.00%で成長すると予... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Fairfield Market Research
フェアフィールドマーケットリサーチ
2024年7月22日 US$4,995
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報・注文方法はこちら
360 英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

植物由来フレーバー市場は、自然で動物性のない製品を求める消費者需要の増加を背景に、大きな成長が見込まれている。市場規模は2024年に109億5000万ドル、2031年には154億ドルに達し、CAGR 5.00%で成長すると予測されている。果物、野菜、ハーブ、その他の植物部位など、さまざまな供給源に由来する植物ベースの香料は、乳成分を含まず、食品、飲料、医薬品など複数の産業で使用されている。同市場は、加工食品、菓子、ベーカリー、フルーツジュース、フレーバードリンクなど、エンドユーザーの需要に合わせた様々な植物由来フレーバーを提供している。

植物由来フレーバー市場の主要動向

健康意識の高まりが市場成長を後押し

消費者の健康志向の高まりは、植物由来フレーバー市場の主要な促進要因となっている。意識が高まるにつれて、天然製品や動物性食品を使用しない製品への志向が高まっている。消費者は、一部の動物性製品に含まれる抗生物質やホルモン、それに伴う副作用を警戒している。その結果、食品・飲料メーカーは健康志向の消費者に対応するためにビーガンフレーバーを使用することが増え、市場の成長を後押ししている。

有機・植物由来製品を取り巻く健康への不安

オーガニック製品や植物由来製品に対する需要は、世界的にかなりの伸びを示している。現地企業の開発努力に支えられ、こうした製品の健康上の利点に対する消費者の意識が高まっていることが需要を後押ししている。消費者がより健康的でオーガニックな選択肢を求めるにつれて、植物由来のオーガニック・フレーバーへのトレンドが高まることが予想される。メーカーは、消費者の嗜好の変化に対応するため、オーガニック製品で在庫を更新する一方、健康上の懸念から遺伝子組み換え原料を避けている。

急成長する料理トレンド

植物由来の味は、世界中で人気が急上昇している。グーグル・トレンドによると、植物性フレーバーへの関心は著しく高まっている。調査によると、健康意識と動物愛護への懸念から、植物性フレーバー愛好家の数が大幅に増加している。この傾向は、様々な業界のメーカーが植物由来のフレーバー製品を開発することに影響を与えている。

例えば、バスキン・ロビンスは植物性フレーバーのアイスクリームを発売し、企業がいかに消費者の需要に応え、売上を伸ばしているかを示している。

液体ベースのサプリメントに対する消費者の嗜好

栄養補助食品が毎日の食生活に欠かせないものとなるにつれ、消費者の嗜好は、利便性と "錠剤疲れ "のため、液体ベースのサプリメントへとシフトしている。この傾向は、メーカーに、用量を犠牲にすることなく、パッケージや摂取方法を革新させることにつながっている。例えば、フルタロム社は、免疫の健康をサポートする可溶化ウコンの液体製剤を発売したが、これは代替サプリメント形態に対する消費者の関心の高まりを反映したものである。

課題激しい競争と限られた認知度

植物由来香料市場は、激しい競争や消費者の認知度の低さといった課題に直面している。Givaudan SA、Firmenich、Symrise AGなどの大手グローバル企業が市場を独占し、ビーガン、ナチュラル、オーガニック、クリーンラベルの各種フレーバーを提供している。様々な選択肢があるため、消費者の嗜好を理解することは難しい。さらに、植物由来のフレーバーとその利点に関する知識が限られていることが、特定地域における市場の成長を妨げている。

地域別インサイト

欧州での高い成長

欧州では、健康上の問題を避けるため、肉や乳製品の摂取を控えることを推奨する食事ガイドラインがいくつかの国で策定されている。このため、ビーガン製品に対する消費者の志向が高まっている。企業は、肉や乳製品の味を模倣した様々なビーガン用肉代替品や植物性フレーバーを開発している。この傾向は、同地域における植物性フレーバーの需要を促進すると予想される。

植物由来フレーバー市場のセグメント別内訳

ソースセグメント

市場はソース別に、野菜、果物&その他、フュージョン、ハーブ&スパイスに区分される。果物&その他植物部位セグメントは、その幅広い用途と消費者の間での人気により、大きな市場シェアを占めている。

形状セグメント

市場は形態によって液体と粉末に区分される。液状は他の成分との配合が容易であり、入手しやすいことから市場を支配している。

用途セグメント

市場は用途別に食品産業、飲料産業、医薬品産業、その他(オーラル&パーソナルケア、栄養補助食品、タバコを含む)に区分される。食品産業には、加工食品、乳製品、ベーカリー、菓子などが含まれる。飲料産業には、フレーバードリンク、エナジードリンク、フルーツジュースなどが含まれる。飲料部門が最も高い市場シェアを占めているが、食品部門は大きな成長が見込まれている。

競合分析

主要市場プレイヤーは、売上を伸ばすためにカスタマイズされた植物ベースのフレーバーをデザインすることを目指している。International Flavors and Fragrances, Inc.は、世界の消費者動向を理解し、それに応じて革新的な製品を開発する専門家を擁している。同社は世界各地にクリエイティブ・センターを設立し、地域のフレーバー・トレンドを把握している。

同市場におけるその他の注目すべき企業には、Sensient Technologies Corporation、Symrise AG、Döhler Group SEなどがあり、カスタマイズされた植物ベースのフレーバーを提供している。例えば、Symrise AGは天然原料のための施設に大規模な投資を行い、Döhlerは果物・野菜ジュース、濃縮物、ピューレを専門とする会社の株式の過半数を取得した。

最近の動き

- インターナショナル・フレーバー&フレグランス社は、ザ・アディティブ・アドバンテージ社を買収し、味、有効成分、香りの能力を強化した。

- シムライズAGが米国に天然素材製造のための施設を投資。

- 高砂香料工業株式会社が、天然香料原料を専門とする米国企業を買収。

- Döhler社は、Zumos Catalano Aragoneses S.A.の株式の過半数を取得し、フルーツと野菜ベースの製品の生産を拡大。

主な企業

- インターナショナル・フレーバーズ&フレグランス社

- センシエント・テクノロジーズ・コーポレーション

- シムライズAG

- ジボダンSA

- マコーミック・アンド・カンパニー

- 高砂香料工業株式会社

- ケリーグループ

- デーラー・グループSE

- エドロング・コーポレーション

- イノーバ・フレーバーズ

- フィルメニッヒSA

- フレーバー・プロデューサーズ LLC

- ロランオイルズ

- ゴールドコースト・イングリーディエンツ社

- マネSA

カテゴリー別業界研究

形態別

- 液体

- 粉末

ソース別

- 野菜

- 果物その他

- フュージョン

- ハーブ&スパイス

用途別

- 食品産業

加工食品

o 乳製品

o ベーカリー

o 製菓

- 飲料業界

o フレーバー飲料

o エネルギー飲料

o フルーツジュース

- 医薬品産業

- その他

地域別

- 北米

- ラテンアメリカ

- ヨーロッパ

- 南アジア・太平洋

- 東アジア

- 中東・アフリカ

ページTOPに戻る


目次

1.要旨
1.1.植物由来香料の世界市場スナップショット
1.2.将来予測
1.3.主要市場動向
1.4.地域別スナップショット(金額別、2024年
1.5.アナリストの推奨
2.市場概要
2.1.市場の定義とセグメント
2.2.市場ダイナミクス
2.2.1.促進要因
2.2.2.阻害要因
2.2.3.機会
2.3.バリューチェーン分析
2.4.ポーターのファイブフォース分析
2.5.規制情勢
2.6.COVID-19影響分析
2.6.1.供給
2.6.2.需要
2.7.経済概況
2.7.1.世界経済予測
2.8.PESTLE分析
3.価格動向分析、2019年~2031年
3.1.主なハイライト
3.2.世界平均価格分析、形態別、単位当たり米ドル
3.3.植物由来香料の価格に影響を与える顕著な要因
3.4.世界平均価格分析、地域別、単位当たり米ドル
4.植物由来香料の世界市場展望、2019年~2031年
4.1.植物由来香料の世界市場展望、形態別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
4.1.1.主なハイライト
4.1.1.1.液体
4.1.1.2.粉末
4.2.植物由来香料の世界市場展望、供給源別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
4.2.1.主要ハイライト
4.2.1.1.野菜
4.2.1.2.果物・その他
4.2.1.3.フュージョン
4.2.1.4.ハーブ&スパイス
4.3.植物由来香料の世界市場展望、用途別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
4.3.1.主要ハイライト
4.3.1.1.食品産業
4.3.1.1.1.加工食品
4.3.1.1.2.乳製品
4.3.1.1.3.ベーカリー
4.3.1.1.4.菓子
4.3.1.2.飲料業界
4.3.1.2.1.フレーバー飲料
4.3.1.2.2.エナジードリンク
4.3.1.2.3.フルーツジュース
4.3.1.3.製薬業界
4.3.1.4.その他
4.4.植物由来香料の世界市場展望、地域別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
4.4.1.主要ハイライト
4.4.1.1.北米
4.4.1.2.欧州
4.4.1.3.アジア太平洋
4.4.1.4.ラテンアメリカ
4.4.1.5.中東・アフリカ
4.4.2.BPS分析/市場魅力度分析
5.北米の植物由来香料市場の展望、2019年〜2031年
5.1.北米の植物由来フレーバー市場の展望:形態別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年〜2031年
5.1.1.主要ハイライト
5.1.1.1.液体
5.1.1.2.粉末
5.2.北米の植物由来香料市場の展望、供給源別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
5.2.1.主要ハイライト
5.2.1.1.野菜
5.2.1.2.果物・その他
5.2.1.3.フュージョン
5.2.1.4.ハーブ&スパイス
5.3.北米の植物由来フレーバー市場展望、用途別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
5.3.1.主要ハイライト
5.3.1.1.食品産業
5.3.1.1.1.加工食品
5.3.1.1.2.乳製品
5.3.1.1.3.ベーカリー
5.3.1.1.4.菓子
5.3.1.2.飲料業界
5.3.1.2.1.フレーバー飲料
5.3.1.2.2.エナジードリンク
5.3.1.2.3.果汁飲料
5.3.1.3.製薬業界
5.3.1.4.その他
5.4.北米の植物由来香料市場の展望、国別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
5.4.1.主要ハイライト
5.4.1.1.米国の植物由来フレーバー市場:形態別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
5.4.1.2.米国の植物由来フレーバー市場:供給源別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年〜2031年
5.4.1.3.米国の植物由来フレーバー市場:用途別、金額(億米ドル)&数量(トン)、2019年~2031年
5.4.1.4.カナダの植物由来フレーバー市場:形態別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
5.4.1.5.カナダの植物由来フレーバー市場:供給源別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
5.4.1.6.カナダの植物由来フレーバー市場:用途別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
5.4.2.BPS分析/市場魅力度分析
6.欧州の植物由来フレーバー市場展望、2019年〜2031年
6.1.欧州の植物由来フレーバー市場の展望:形態別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年〜2031年
6.1.1.主なハイライト
6.1.1.1.液体
6.1.1.2.粉末
6.2.欧州の植物由来香料市場の展望、供給源別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
6.2.1.主要ハイライト
6.2.1.1.野菜
6.2.1.2.果物・その他
6.2.1.3.フュージョン
6.2.1.4.ハーブ&スパイス
6.3.欧州の植物由来フレーバー市場の展望、用途別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
6.3.1.主なハイライト
6.3.1.1.食品産業
6.3.1.1.1.加工食品
6.3.1.1.2.乳製品
6.3.1.1.3.ベーカリー
6.3.1.1.4.菓子
6.3.1.2.飲料業界
6.3.1.2.1.フレーバー飲料
6.3.1.2.2.エナジードリンク
6.3.1.2.3.フルーツジュース
6.3.1.3.製薬業界
6.3.1.4.その他
6.3.2.BPS分析/市場魅力度分析
6.4.欧州の植物由来香料市場の展望、国別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
6.4.1.主要ハイライト
6.4.1.1.ドイツの植物由来フレーバー市場:形態別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
6.4.1.2.ドイツの植物由来フレーバー市場:供給源別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年〜2031年
6.4.1.3.ドイツの植物由来フレーバー市場:用途別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
6.4.1.4.イギリスの植物由来フレーバー市場:形態別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
6.4.1.5.イギリスの植物由来フレーバー市場:供給源別、金額(億米ドル)&数量(トン)、2019年~2031年
6.4.1.6.イギリスの植物由来フレーバー市場:用途別、金額(億米ドル)&数量(トン)、2019年~2031年
6.4.1.7.フランスの植物由来フレーバー市場:形態別、金額(億米ドル)&数量(トン)、2019年~2031年
6.4.1.8.フランスの植物由来フレーバー市場:供給源別、金額(億米ドル)&数量(トン)、2019年~2031年
6.4.1.9.フランスの植物由来フレーバー市場:用途別、金額(億米ドル)&数量(トン)、2019年~2031年
6.4.1.10.イタリアの植物由来フレーバー市場:形態別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
6.4.1.11.イタリアの植物由来フレーバー市場:供給源別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年〜2031年
6.4.1.12.イタリアの植物由来フレーバー市場:用途別、金額(億米ドル)&数量(トン)、2019年~2031年
6.4.1.13.トルコの植物由来フレーバー市場:形態別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
6.4.1.14.トルコの植物由来フレーバー市場:供給源別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
6.4.1.15.トルコの植物由来フレーバー市場:用途別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
6.4.1.16.ロシアの植物由来フレーバー市場:形態別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
6.4.1.17.ロシアの植物由来フレーバー市場:供給源別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
6.4.1.18.ロシアの植物由来フレーバー市場:用途別、金額(億米ドル)&数量(トン)、2019年~2031年
6.4.1.19.その他のヨーロッパの植物由来フレーバー市場:形態別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年〜2031年
6.4.1.20.その他のヨーロッパの植物由来フレーバー市場:供給源別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
6.4.1.21.欧州の残りの植物由来フレーバー市場:用途別、金額(億米ドル)&数量(トン)、2019年~2031年
6.4.2.BPS分析/市場魅力度分析
7.アジア太平洋地域の植物ベース香料の市場展望、2019年~2031年
7.1.アジア太平洋地域の植物由来フレーバー市場の展望:形態別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年〜2031年
7.1.1.主なハイライト
7.1.1.1.液体
7.1.1.2.粉末
7.2.アジア太平洋地域の植物由来フレーバーの市場展望、供給源別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
7.2.1.主要ハイライト
7.2.1.1.野菜
7.2.1.2.果物・その他
7.2.1.3.フュージョン
7.2.1.4.ハーブ&スパイス
7.3.アジア太平洋地域の植物ベース香料の市場展望、用途別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
7.3.1.主要ハイライト
7.3.1.1.食品産業
7.3.1.1.1.加工食品
7.3.1.1.2.乳製品
7.3.1.1.3.ベーカリー
7.3.1.1.4.菓子
7.3.1.2.飲料業界
7.3.1.2.1.フレーバー飲料
7.3.1.2.2.エナジードリンク
7.3.1.2.3.果汁飲料
7.3.1.3.製薬業界
7.3.1.4.その他
7.3.2.BPS分析/市場魅力度分析
7.4.アジア太平洋地域の植物由来香料市場の展望、国別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
7.4.1.主要ハイライト
7.4.1.1.中国の植物由来フレーバー市場:形態別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
7.4.1.2.中国の植物由来フレーバー市場:供給源別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年〜2031年
7.4.1.3.中国の植物由来フレーバー市場:用途別、金額(億米ドル)&数量(トン)、2019年~2031年
7.4.1.4.日本の植物由来フレーバー市場:形態別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年〜2031年
7.4.1.5.日本の植物由来フレーバー市場:供給源別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年〜2031年
7.4.1.6.日本の植物由来フレーバー市場:用途別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
7.4.1.7.韓国の植物由来フレーバー市場:形態別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
7.4.1.8.韓国の植物由来フレーバー市場:供給源別、金額(億米ドル)&数量(トン)、2019年~2031年
7.4.1.9.韓国の植物由来フレーバー市場:用途別、金額(US$ Bn)&数量(トン)、2019年~2031年
7.4.1.10.インドの植物由来フレーバー市場:形態別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
7.4.1.11.インドの植物由来フレーバー市場:供給源別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
7.4.1.12.インドの植物由来フレーバー市場:用途別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
7.4.1.13.東南アジアの植物由来フレーバー市場:形態別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
7.4.1.14.東南アジアの植物由来フレーバー市場:供給源別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
7.4.1.15.東南アジアの植物由来フレーバー市場:用途別、金額(億米ドル)&数量(トン)、2019年~2031年
7.4.1.16.その他のアジア太平洋地域の植物由来フレーバー市場:形態別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
7.4.1.17.アジア太平洋地域の残りの植物由来フレーバー市場:供給源別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
7.4.1.18.アジア太平洋地域の残りの植物由来フレーバー市場:用途別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
7.4.2.BPS分析/市場魅力度分析
8.中南米の植物由来フレーバー市場展望、2019年~2031年
8.1.中南米の植物由来フレーバー市場展望:形態別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年〜2031年
8.1.1.主要ハイライト
8.1.1.1.液体
8.1.1.2.粉末
8.2.ラテンアメリカの植物由来フレーバー市場展望:供給源別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
8.2.1.主要ハイライト
8.2.1.1.野菜
8.2.1.2.果物・その他
8.2.1.3.フュージョン
8.2.1.4.ハーブ&スパイス
8.3.ラテンアメリカの植物ベース香料の市場展望、用途別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
8.3.1.主要ハイライト
8.3.1.1.食品産業
8.3.1.1.1.加工食品
8.3.1.1.2.乳製品
8.3.1.1.3.ベーカリー
8.3.1.1.4.菓子
8.3.1.2.飲料業界
8.3.1.2.1.フレーバー飲料
8.3.1.2.2.エナジードリンク
8.3.1.2.3.フルーツジュース
8.3.1.3.製薬業界
8.3.1.4.その他
8.3.2.BPS分析/市場魅力度分析
8.4.ラテンアメリカの植物由来香料市場の展望:国別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
8.4.1.主要ハイライト
8.4.1.1.ブラジルの植物由来フレーバー市場:形態別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
8.4.1.2.ブラジルの植物由来フレーバー市場:供給源別、金額(億米ドル)&数量(トン)、2019年~2031年
8.4.1.3.ブラジルの植物由来フレーバー市場:用途別、金額(億米ドル)&数量(トン)、2019年~2031年
8.4.1.4.メキシコの植物由来フレーバー市場:形態別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年 - 2031年
8.4.1.5.メキシコの植物由来フレーバー市場:供給源別、金額(億米ドル)&数量(トン)、2019年~2031年
8.4.1.6.メキシコの植物由来フレーバー市場:用途別、金額(億米ドル)&数量(トン)、2019年~2031年
8.4.1.7.アルゼンチンの植物由来フレーバー市場:形態別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
8.4.1.8.アルゼンチンの植物由来フレーバー市場:供給源別、金額(億ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
8.4.1.9.アルゼンチンの植物由来フレーバー市場:用途別、金額(億ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
8.4.1.10.ラテンアメリカのその他の地域:植物由来フレーバーの形態別市場:金額(億米ドル)&数量(トン)、2019年〜2031年
8.4.1.11.ラテンアメリカの残りの植物由来フレーバー市場:供給源別、金額(億米ドル)&数量(トン)、2019年~2031年
8.4.1.12.ラテンアメリカの残りの植物由来フレーバー市場:用途別、金額(億米ドル)&数量(トン)、2019年~2031年
8.4.2.BPS分析/市場魅力度分析
9.中東・アフリカの植物由来フレーバー市場展望(2019年~2031年
9.1.中東・アフリカの植物由来フレーバー市場の展望:形態別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年〜2031年
9.1.1.主要ハイライト
9.1.1.1.液体
9.1.1.2.粉末
9.2.中東・アフリカの植物由来フレーバー市場展望、供給源別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
9.2.1.主要ハイライト
9.2.1.1.野菜
9.2.1.2.果物・その他
9.2.1.3.フュージョン
9.2.1.4.ハーブ&スパイス
9.3.中東・アフリカの植物ベース香料の市場展望、用途別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
9.3.1.主要ハイライト
9.3.1.1.食品産業
9.3.1.1.1.加工食品
9.3.1.1.2.乳製品
9.3.1.1.3.ベーカリー
9.3.1.1.4.菓子
9.3.1.2.飲料業界
9.3.1.2.1.フレーバー飲料
9.3.1.2.2.エナジードリンク
9.3.1.2.3.フルーツジュース
9.3.1.3.製薬業界
9.3.1.4.その他
9.3.2.BPS分析/市場魅力度分析
9.4.中東・アフリカの植物由来香料市場の展望:国別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
9.4.1.主要ハイライト
9.4.1.1.GCCの植物ベースフレーバー市場:形態別、金額(億米ドル)&数量(トン)、2019年~2031年
9.4.1.2.GCCの植物由来フレーバー市場:供給源別、金額(億米ドル)&数量(トン)、2019年~2031年
9.4.1.3.GCCの植物由来フレーバー市場:用途別、金額(億米ドル)&数量(トン)、2019年~2031年
9.4.1.4.南アフリカの植物由来フレーバー市場:形態別、金額(億米ドル)&数量(トン)、2019年~2031年
9.4.1.5.南アフリカの植物由来フレーバー市場:供給源別、金額(億米ドル)&数量(トン)、2019年~2031年
9.4.1.6.南アフリカの植物由来フレーバー市場:用途別、金額(億米ドル)&数量(トン)、2019年~2031年
9.4.1.7.エジプトの植物由来フレーバー市場:形態別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
9.4.1.8.エジプトの植物由来フレーバー市場:供給源別、金額(億米ドル)・数量(トン)、2019年~2031年
9.4.1.9.エジプトの植物由来フレーバー市場:用途別、金額(億米ドル)&数量(トン)、2019年~2031年
9.4.1.10.ナイジェリアの植物由来フレーバー市場:形態別、金額(億米ドル)&数量(トン)、2019年~2031年
9.4.1.11.ナイジェリアの植物由来フレーバー市場:供給源別、金額(億米ドル)&数量(トン)、2019年~2031年
9.4.1.12.ナイジェリアの植物由来フレーバー市場:用途別、金額(US$ Bn)&数量(トン)、2019年~2031年
9.4.1.13.その他の中東・アフリカの植物由来フレーバー市場:形態別、金額(億米ドル)&数量(トン)、2019年~2031年
9.4.1.14.中東・アフリカの残りの植物由来フレーバー市場:供給源別、金額(億米ドル)&数量(トン)、2019年~2031年
9.4.1.15.中東・アフリカの残りの植物由来フレーバー市場:用途別、金額(億米ドル)&数量(トン)、2019年~2031年
9.4.2.BPS分析/市場魅力度分析
10.競争環境
10.1.各社の市場シェア分析、2024年
10.2.競合ダッシュボード
10.3.企業プロフィール
10.3.1.インターナショナル・フレーバーズ&フレグランス社
10.3.1.1.会社概要
10.3.1.2.製品ポートフォリオ
10.3.1.3.財務概要
10.3.1.4.事業戦略と展開
10.3.2.シンライズAG
10.3.2.1.会社概要
10.3.2.2.製品ポートフォリオ
10.3.2.3.財務概要
10.3.2.4.事業戦略と展開
10.3.3.ジボダン
10.3.3.1.会社概要
10.3.3.2.製品ポートフォリオ
10.3.3.3.財務概要
10.3.3.4.事業戦略と展開
10.3.4.センシエント・テクノロジーズ・コーポレーション
10.3.4.1.会社概要
10.3.4.2.製品ポートフォリオ
10.3.4.3.財務概要
10.3.4.4.事業戦略と展開
10.3.5.マコーミック・アンド・カンパニー
10.3.5.1.会社概要
10.3.5.2.製品ポートフォリオ
10.3.5.3.財務概要
10.3.5.4.事業戦略と展開
10.3.6.高砂香料工業
10.3.6.1.会社概要
10.3.6.2.製品ポートフォリオ
10.3.6.3.財務概要
10.3.6.4.事業戦略と展開
10.3.7.ケリーグループ
10.3.7.1.会社概要
10.3.7.2.製品ポートフォリオ
10.3.7.3.財務概要
10.3.7.4.事業戦略と展開
10.3.8.デーラーグループSE
10.3.8.1.会社概要
10.3.8.2.製品ポートフォリオ
10.3.8.3.財務概要
10.3.8.4.事業戦略と展開
10.3.9.エドロング・コーポレーション
10.3.9.1.会社概要
10.3.9.2.製品ポートフォリオ
10.3.9.3.財務概要
10.3.9.4.事業戦略と展開
10.3.10.イノヴァフレーバーズ
10.3.10.1.会社概要
10.3.10.2.製品ポートフォリオ
10.3.10.3.財務概要
10.3.10.4.事業戦略と展開
11.付録
11.1.調査方法
11.2.報告書の前提条件
11.3.頭字語および略語

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The market for plant-based flavors is anticipated to witness significant growth, driven by increasing consumer demand for natural and animal-free products.The market size is projected to reach $10.95 billion in 2024 and $15.40 billion by 2031, growing at a CAGR of 5.00%. Plant-based flavors, derived from various sources such as fruits, vegetables, herbs, and other plant parts, are free from dairy ingredients and are used across multiple industries including food, beverage, and pharmaceuticals. The market offers a variety of plant-based flavors tailored to the demands of end-users in processed food, confectionery, bakery, fruit juices, flavored drinks, and more.

Key Trends in the Plant-Based Flavors Market

Rising Health Awareness Fueling Market Growth

Growing health concerns among consumers serve as a major driver for the plant-based flavors market. As awareness increases, there is a rising inclination towards natural and animal-free products. Consumers are wary of antibiotics and hormones present in some animal products and the associated side-effects. Consequently, food and beverage manufacturers are increasingly using vegan flavors to cater to health-conscious consumers, propelling market growth.

Health Halo Surrounding Organic & Plant-Based Products

The demand for organic and plant-based products has seen considerable growth globally. Increasing consumer awareness about the health benefits of these products, supported by local companies' development efforts, drives demand. The trend towards organic plant-based flavors is expected to rise as consumers seek healthier and organic options. Manufacturers are updating their inventories with organic products to meet changing consumer preferences, while avoiding genetically modified ingredients due to health concerns.

Fastest Growing Culinary Trend

Plant-based flavors have seen a rapid rise in popularity worldwide. According to Google Trends, the interest in plant-based flavors has increased significantly. Studies indicate a substantial growth in the number of people identifying as plant-based flavor enthusiasts, driven by health awareness and animal welfare concerns. This trend influences manufacturers in various industries to develop plant-based flavor products.

For instance, Baskin-Robbins introduced plant-based flavors ice creams, illustrating how companies are responding to consumer demand and boosting sales.

Consumer Preferences for Liquid-Based Supplements

As dietary supplements become a vital part of daily diets, consumer preferences are shifting towards liquid-based supplements due to convenience and "pill fatigue." This trend has led manufacturers to innovate in packaging and delivery methods without compromising dosage. For example, Frutarom launched a liquid formula of solubilized turmeric to support immune health, reflecting the growing consumer interest in alternative supplement forms.

Challenges: Intense Competition and Limited Awareness

The plant-based flavors market faces challenges such as intense competition and limited consumer awareness. Major global players like Givaudan SA, Firmenich, and Symrise AG dominate the market, offering a range of vegan, natural, organic, and clean-label flavors. Understanding consumer preferences is challenging due to the variety of options available. Additionally, limited knowledge about plant-based flavors and their benefits hampers market growth in certain regions.

Regional Insights

Higher Growth in Europe

In Europe, several countries have developed dietary guidelines recommending reduced meat and dairy consumption to avoid health issues. This has increased consumer inclination towards vegan products. Companies are developing various vegan meat substitutes and plant-based flavors that mimic the taste of meat and dairy products. This trend is expected to drive demand for plant-based flavors in the region.

Segmental Breakdown of the Plant-Based Flavors Market

Source Segment

The market is segmented by source into vegetables, fruits & others, fusion, and herbs & spices. The fruits & other plant parts segment holds a significant market share due to its wide applications and popularity among consumers.

Form Segment

The market is segmented by form into liquid and powder. The liquid form dominates the market due to its ease of formulation with other ingredients and high availability.

Application Segment

The market is segmented by application into food industry, beverage industry, pharmaceutical industry, and others (including oral & personal care, dietary supplements, and tobacco). Within the food industry, segments include processed food, dairy, bakery, and confectionery. The beverage industry includes flavored drinks, energy drinks, and fruit juices. The beverage segment holds the highest market share, while the food segment is expected to register significant growth.

Competitive Analysis

Major market players aim to design customized plant-based flavors to boost sales. International Flavors and Fragrances, Inc. employs professionals to understand global consumer trends and develop innovative products accordingly. The company has established creative centers worldwide to capture regional flavor trends.

Other notable companies in the market include Sensient Technologies Corporation‎, Symrise AG, and Döhler Group SE, which offer customized plant-based flavors. For example, Symrise AG invested significantly in a facility for natural ingredients, while Döhler acquired a majority stake in a company specializing in fruit and vegetable juices, concentrates, and purees.

Recent Developments

• International Flavors & Fragrances, Inc. acquired The Additive Advantage, enhancing its capabilities in taste, active ingredients, and scent.

• Symrise AG invested in a facility in the United States for natural ingredients production.

• Takasago International Corporation acquired a U.S.-based company specializing in natural flavor & fragrance ingredients.

• Döhler acquired a majority stake in Zumos Catalano Aragoneses S.A., expanding its production of fruit and vegetable-based products.

Key Companies Profiled

• International Flavors & Fragrances, Inc.

• Sensient Technologies Corporation

• Symrise AG

• Givaudan SA

• McCormick & Company, Inc.

• Takasago International Corporation

• Kerry Group

• Döhler Group SE

• The Edlong Corporation

• Innova Flavors

• Firmenich SA

• Flavor Producers, LLC

• LorAnn Oils

• Gold Coast Ingredients, Inc.

• Mane SA

Industry Research by Category

By Form:

• Liquid

• Powder

By Source:

• Vegetables

• Fruits & Others

• Fusion

• Herbs & Spice

By Application:

• Food Industry

o Processed Food

o Dairy

o Bakery

o Confectionery

• Beverage Industry

o Flavored Drinks

o Energy Drinks

o Fruit Juices

• Pharmaceutical Industry

• Others

By Region:

• North America

• Latin America

• Europe

• South Asia & Pacific

• East Asia

• Middle East & Africa



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Plant Based Flavors Market Snapshot
1.2. Future Projections
1.3. Key Market Trends
1.4. Regional Snapshot, by Value, 2024
1.5. Analyst Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Definitions and Segmentations
2.2. Market Dynamics
2.2.1. Drivers
2.2.2. Restraints
2.2.3. Opportunities
2.3. Value Chain Analysis
2.4. Porter’s Five Forces Analysis
2.5. Regulatory Landscape
2.6. COVID-19 Impact Analysis
2.6.1. Supply
2.6.2. Demand
2.7. Economic Overview
2.7.1. World Economic Projections
2.8. PESTLE Analysis
3. Price Trend Analysis, 2019 - 2031,
3.1. Key Highlights
3.2. Global Average Price Analysis, by Form, US$ per Unit
3.3. Prominent Factors Affecting Plant Based Flavors Prices
3.4. Global Average Price Analysis, by Region, US$ per Unit
4. Global Plant Based Flavors Market Outlook, 2019 - 2031
4.1. Global Plant Based Flavors Market Outlook, by Form, Value (US$ Bn) & Volume (Tons), 2019 - 2031
4.1.1. Key Highlights
4.1.1.1. Liquid
4.1.1.2. Powder
4.2. Global Plant Based Flavors Market Outlook, by Source, Value (US$ Bn) & Volume (Tons), 2019 - 2031
4.2.1. Key Highlights
4.2.1.1. Vegetables
4.2.1.2. Fruits & Others
4.2.1.3. Fusion
4.2.1.4. Herbs & Spice
4.3. Global Plant Based Flavors Market Outlook, by Application, Value (US$ Bn) & Volume (Tons), 2019 - 2031
4.3.1. Key Highlights
4.3.1.1. Food Industry
4.3.1.1.1. Processed Food
4.3.1.1.2. Dairy
4.3.1.1.3. Bakery
4.3.1.1.4. Confectionery
4.3.1.2. Beverage Industry
4.3.1.2.1. Flavored Drinks
4.3.1.2.2. Energy Drinks
4.3.1.2.3. Fruit Juices
4.3.1.3. Pharmaceutical Industry
4.3.1.4. Others
4.4. Global Plant Based Flavors Market Outlook, by Region, Value (US$ Bn) & Volume (Tons), 2019 - 2031
4.4.1. Key Highlights
4.4.1.1. North America
4.4.1.2. Europe
4.4.1.3. Asia Pacific
4.4.1.4. Latin America
4.4.1.5. Middle East & Africa
4.4.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
5. North America Plant Based Flavors Market Outlook, 2019 - 2031
5.1. North America Plant Based Flavors Market Outlook, by Form, Value (US$ Bn) & Volume (Tons), 2019 - 2031
5.1.1. Key Highlights
5.1.1.1. Liquid
5.1.1.2. Powder
5.2. North America Plant Based Flavors Market Outlook, by Source, Value (US$ Bn) & Volume (Tons), 2019 - 2031
5.2.1. Key Highlights
5.2.1.1. Vegetables
5.2.1.2. Fruits & Others
5.2.1.3. Fusion
5.2.1.4. Herbs & Spice
5.3. North America Plant Based Flavors Market Outlook, by Application, Value (US$ Bn) & Volume (Tons), 2019 - 2031
5.3.1. Key Highlights
5.3.1.1. Food Industry
5.3.1.1.1. Processed Food
5.3.1.1.2. Dairy
5.3.1.1.3. Bakery
5.3.1.1.4. Confectionery
5.3.1.2. Beverage Industry
5.3.1.2.1. Flavored Drinks
5.3.1.2.2. Energy Drinks
5.3.1.2.3. Fruit Juices
5.3.1.3. Pharmaceutical Industry
5.3.1.4. Others
5.4. North America Plant Based Flavors Market Outlook, by Country, Value (US$ Bn) & Volume (Tons), 2019 - 2031
5.4.1. Key Highlights
5.4.1.1. U.S. Plant Based Flavors Market by Form, Value (US$ Bn) & Volume (Tons), 2019 - 2031
5.4.1.2. U.S. Plant Based Flavors Market by Source, Value (US$ Bn) & Volume (Tons), 2019 - 2031
5.4.1.3. U.S. Plant Based Flavors Market by Application, Value (US$ Bn) & Volume (Tons), 2019 - 2031
5.4.1.4. Canada Plant Based Flavors Market by Form, Value (US$ Bn) & Volume (Tons), 2019 - 2031
5.4.1.5. Canada Plant Based Flavors Market by Source, Value (US$ Bn) & Volume (Tons), 2019 - 2031
5.4.1.6. Canada Plant Based Flavors Market by Application, Value (US$ Bn) & Volume (Tons), 2019 - 2031
5.4.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
6. Europe Plant Based Flavors Market Outlook, 2019 - 2031
6.1. Europe Plant Based Flavors Market Outlook, by Form, Value (US$ Bn) & Volume (Tons), 2019 - 2031
6.1.1. Key Highlights
6.1.1.1. Liquid
6.1.1.2. Powder
6.2. Europe Plant Based Flavors Market Outlook, by Source, Value (US$ Bn) & Volume (Tons), 2019 - 2031
6.2.1. Key Highlights
6.2.1.1. Vegetables
6.2.1.2. Fruits & Others
6.2.1.3. Fusion
6.2.1.4. Herbs & Spice
6.3. Europe Plant Based Flavors Market Outlook, by Application, Value (US$ Bn) & Volume (Tons), 2019 - 2031
6.3.1. Key Highlights
6.3.1.1. Food Industry
6.3.1.1.1. Processed Food
6.3.1.1.2. Dairy
6.3.1.1.3. Bakery
6.3.1.1.4. Confectionery
6.3.1.2. Beverage Industry
6.3.1.2.1. Flavored Drinks
6.3.1.2.2. Energy Drinks
6.3.1.2.3. Fruit Juices
6.3.1.3. Pharmaceutical Industry
6.3.1.4. Others
6.3.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
6.4. Europe Plant Based Flavors Market Outlook, by Country, Value (US$ Bn) & Volume (Tons), 2019 - 2031
6.4.1. Key Highlights
6.4.1.1. Germany Plant Based Flavors Market by Form, Value (US$ Bn) & Volume (Tons), 2019 - 2031
6.4.1.2. Germany Plant Based Flavors Market by Source, Value (US$ Bn) & Volume (Tons), 2019 - 2031
6.4.1.3. Germany Plant Based Flavors Market by Application, Value (US$ Bn) & Volume (Tons), 2019 - 2031
6.4.1.4. U.K. Plant Based Flavors Market by Form, Value (US$ Bn) & Volume (Tons), 2019 - 2031
6.4.1.5. U.K. Plant Based Flavors Market by Source, Value (US$ Bn) & Volume (Tons), 2019 - 2031
6.4.1.6. U.K. Plant Based Flavors Market by Application, Value (US$ Bn) & Volume (Tons), 2019 - 2031
6.4.1.7. France Plant Based Flavors Market by Form, Value (US$ Bn) & Volume (Tons), 2019 - 2031
6.4.1.8. France Plant Based Flavors Market by Source, Value (US$ Bn) & Volume (Tons), 2019 - 2031
6.4.1.9. France Plant Based Flavors Market by Application, Value (US$ Bn) & Volume (Tons), 2019 - 2031
6.4.1.10. Italy Plant Based Flavors Market by Form, Value (US$ Bn) & Volume (Tons), 2019 - 2031
6.4.1.11. Italy Plant Based Flavors Market by Source, Value (US$ Bn) & Volume (Tons), 2019 - 2031
6.4.1.12. Italy Plant Based Flavors Market by Application, Value (US$ Bn) & Volume (Tons), 2019 - 2031
6.4.1.13. Turkey Plant Based Flavors Market by Form, Value (US$ Bn) & Volume (Tons), 2019 - 2031
6.4.1.14. Turkey Plant Based Flavors Market by Source, Value (US$ Bn) & Volume (Tons), 2019 - 2031
6.4.1.15. Turkey Plant Based Flavors Market by Application, Value (US$ Bn) & Volume (Tons), 2019 - 2031
6.4.1.16. Russia Plant Based Flavors Market by Form, Value (US$ Bn) & Volume (Tons), 2019 - 2031
6.4.1.17. Russia Plant Based Flavors Market by Source, Value (US$ Bn) & Volume (Tons), 2019 - 2031
6.4.1.18. Russia Plant Based Flavors Market by Application, Value (US$ Bn) & Volume (Tons), 2019 - 2031
6.4.1.19. Rest of Europe Plant Based Flavors Market by Form, Value (US$ Bn) & Volume (Tons), 2019 - 2031
6.4.1.20. Rest of Europe Plant Based Flavors Market by Source, Value (US$ Bn) & Volume (Tons), 2019 - 2031
6.4.1.21. Rest of Europe Plant Based Flavors Market by Application, Value (US$ Bn) & Volume (Tons), 2019 - 2031
6.4.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
7. Asia Pacific Plant Based Flavors Market Outlook, 2019 - 2031
7.1. Asia Pacific Plant Based Flavors Market Outlook, by Form, Value (US$ Bn) & Volume (Tons), 2019 - 2031
7.1.1. Key Highlights
7.1.1.1. Liquid
7.1.1.2. Powder
7.2. Asia Pacific Plant Based Flavors Market Outlook, by Source, Value (US$ Bn) & Volume (Tons), 2019 - 2031
7.2.1. Key Highlights
7.2.1.1. Vegetables
7.2.1.2. Fruits & Others
7.2.1.3. Fusion
7.2.1.4. Herbs & Spice
7.3. Asia Pacific Plant Based Flavors Market Outlook, by Application, Value (US$ Bn) & Volume (Tons), 2019 - 2031
7.3.1. Key Highlights
7.3.1.1. Food Industry
7.3.1.1.1. Processed Food
7.3.1.1.2. Dairy
7.3.1.1.3. Bakery
7.3.1.1.4. Confectionery
7.3.1.2. Beverage Industry
7.3.1.2.1. Flavored Drinks
7.3.1.2.2. Energy Drinks
7.3.1.2.3. Fruit Juices
7.3.1.3. Pharmaceutical Industry
7.3.1.4. Others
7.3.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
7.4. Asia Pacific Plant Based Flavors Market Outlook, by Country, Value (US$ Bn) & Volume (Tons), 2019 - 2031
7.4.1. Key Highlights
7.4.1.1. China Plant Based Flavors Market by Form, Value (US$ Bn) & Volume (Tons), 2019 - 2031
7.4.1.2. China Plant Based Flavors Market by Source, Value (US$ Bn) & Volume (Tons), 2019 - 2031
7.4.1.3. China Plant Based Flavors Market by Application, Value (US$ Bn) & Volume (Tons), 2019 - 2031
7.4.1.4. Japan Plant Based Flavors Market by Form, Value (US$ Bn) & Volume (Tons), 2019 - 2031
7.4.1.5. Japan Plant Based Flavors Market by Source, Value (US$ Bn) & Volume (Tons), 2019 - 2031
7.4.1.6. Japan Plant Based Flavors Market by Application, Value (US$ Bn) & Volume (Tons), 2019 - 2031
7.4.1.7. South Korea Plant Based Flavors Market by Form, Value (US$ Bn) & Volume (Tons), 2019 - 2031
7.4.1.8. South Korea Plant Based Flavors Market by Source, Value (US$ Bn) & Volume (Tons), 2019 - 2031
7.4.1.9. South Korea Plant Based Flavors Market by Application, Value (US$ Bn) & Volume (Tons), 2019 - 2031
7.4.1.10. India Plant Based Flavors Market by Form, Value (US$ Bn) & Volume (Tons), 2019 - 2031
7.4.1.11. India Plant Based Flavors Market by Source, Value (US$ Bn) & Volume (Tons), 2019 - 2031
7.4.1.12. India Plant Based Flavors Market by Application, Value (US$ Bn) & Volume (Tons), 2019 - 2031
7.4.1.13. Southeast Asia Plant Based Flavors Market by Form, Value (US$ Bn) & Volume (Tons), 2019 - 2031
7.4.1.14. Southeast Asia Plant Based Flavors Market by Source, Value (US$ Bn) & Volume (Tons), 2019 - 2031
7.4.1.15. Southeast Asia Plant Based Flavors Market by Application, Value (US$ Bn) & Volume (Tons), 2019 - 2031
7.4.1.16. Rest of Asia Pacific Plant Based Flavors Market by Form, Value (US$ Bn) & Volume (Tons), 2019 - 2031
7.4.1.17. Rest of Asia Pacific Plant Based Flavors Market by Source, Value (US$ Bn) & Volume (Tons), 2019 - 2031
7.4.1.18. Rest of Asia Pacific Plant Based Flavors Market by Application, Value (US$ Bn) & Volume (Tons), 2019 - 2031
7.4.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
8. Latin America Plant Based Flavors Market Outlook, 2019 - 2031
8.1. Latin America Plant Based Flavors Market Outlook, by Form, Value (US$ Bn) & Volume (Tons), 2019 - 2031
8.1.1. Key Highlights
8.1.1.1. Liquid
8.1.1.2. Powder
8.2. Latin America Plant Based Flavors Market Outlook, by Source, Value (US$ Bn) & Volume (Tons), 2019 - 2031
8.2.1. Key Highlights
8.2.1.1. Vegetables
8.2.1.2. Fruits & Others
8.2.1.3. Fusion
8.2.1.4. Herbs & Spice
8.3. Latin America Plant Based Flavors Market Outlook, by Application, Value (US$ Bn) & Volume (Tons), 2019 - 2031
8.3.1. Key Highlights
8.3.1.1. Food Industry
8.3.1.1.1. Processed Food
8.3.1.1.2. Dairy
8.3.1.1.3. Bakery
8.3.1.1.4. Confectionery
8.3.1.2. Beverage Industry
8.3.1.2.1. Flavored Drinks
8.3.1.2.2. Energy Drinks
8.3.1.2.3. Fruit Juices
8.3.1.3. Pharmaceutical Industry
8.3.1.4. Others
8.3.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
8.4. Latin America Plant Based Flavors Market Outlook, by Country, Value (US$ Bn) & Volume (Tons), 2019 - 2031
8.4.1. Key Highlights
8.4.1.1. Brazil Plant Based Flavors Market by Form, Value (US$ Bn) & Volume (Tons), 2019 - 2031
8.4.1.2. Brazil Plant Based Flavors Market by Source, Value (US$ Bn) & Volume (Tons), 2019 - 2031
8.4.1.3. Brazil Plant Based Flavors Market by Application, Value (US$ Bn) & Volume (Tons), 2019 - 2031
8.4.1.4. Mexico Plant Based Flavors Market by Form, Value (US$ Bn) & Volume (Tons), 2019 - 2031
8.4.1.5. Mexico Plant Based Flavors Market by Source, Value (US$ Bn) & Volume (Tons), 2019 - 2031
8.4.1.6. Mexico Plant Based Flavors Market by Application, Value (US$ Bn) & Volume (Tons), 2019 - 2031
8.4.1.7. Argentina Plant Based Flavors Market by Form, Value (US$ Bn) & Volume (Tons), 2019 - 2031
8.4.1.8. Argentina Plant Based Flavors Market by Source, Value (US$ Bn) & Volume (Tons), 2019 - 2031
8.4.1.9. Argentina Plant Based Flavors Market by Application, Value (US$ Bn) & Volume (Tons), 2019 - 2031
8.4.1.10. Rest of Latin America Plant Based Flavors Market by Form, Value (US$ Bn) & Volume (Tons), 2019 - 2031
8.4.1.11. Rest of Latin America Plant Based Flavors Market by Source, Value (US$ Bn) & Volume (Tons), 2019 - 2031
8.4.1.12. Rest of Latin America Plant Based Flavors Market by Application, Value (US$ Bn) & Volume (Tons), 2019 - 2031
8.4.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
9. Middle East & Africa Plant Based Flavors Market Outlook, 2019 - 2031
9.1. Middle East & Africa Plant Based Flavors Market Outlook, by Form, Value (US$ Bn) & Volume (Tons), 2019 - 2031
9.1.1. Key Highlights
9.1.1.1. Liquid
9.1.1.2. Powder
9.2. Middle East & Africa Plant Based Flavors Market Outlook, by Source, Value (US$ Bn) & Volume (Tons), 2019 - 2031
9.2.1. Key Highlights
9.2.1.1. Vegetables
9.2.1.2. Fruits & Others
9.2.1.3. Fusion
9.2.1.4. Herbs & Spice
9.3. Middle East & Africa Plant Based Flavors Market Outlook, by Application, Value (US$ Bn) & Volume (Tons), 2019 - 2031
9.3.1. Key Highlights
9.3.1.1. Food Industry
9.3.1.1.1. Processed Food
9.3.1.1.2. Dairy
9.3.1.1.3. Bakery
9.3.1.1.4. Confectionery
9.3.1.2. Beverage Industry
9.3.1.2.1. Flavored Drinks
9.3.1.2.2. Energy Drinks
9.3.1.2.3. Fruit Juices
9.3.1.3. Pharmaceutical Industry
9.3.1.4. Others
9.3.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
9.4. Middle East & Africa Plant Based Flavors Market Outlook, by Country, Value (US$ Bn) & Volume (Tons), 2019 - 2031
9.4.1. Key Highlights
9.4.1.1. GCC Plant Based Flavors Market by Form, Value (US$ Bn) & Volume (Tons), 2019 - 2031
9.4.1.2. GCC Plant Based Flavors Market by Source, Value (US$ Bn) & Volume (Tons), 2019 - 2031
9.4.1.3. GCC Plant Based Flavors Market by Application, Value (US$ Bn) & Volume (Tons), 2019 - 2031
9.4.1.4. South Africa Plant Based Flavors Market by Form, Value (US$ Bn) & Volume (Tons), 2019 - 2031
9.4.1.5. South Africa Plant Based Flavors Market by Source, Value (US$ Bn) & Volume (Tons), 2019 - 2031
9.4.1.6. South Africa Plant Based Flavors Market by Application, Value (US$ Bn) & Volume (Tons), 2019 - 2031
9.4.1.7. Egypt Plant Based Flavors Market by Form, Value (US$ Bn) & Volume (Tons), 2019 - 2031
9.4.1.8. Egypt Plant Based Flavors Market by Source, Value (US$ Bn) & Volume (Tons), 2019 - 2031
9.4.1.9. Egypt Plant Based Flavors Market by Application, Value (US$ Bn) & Volume (Tons), 2019 - 2031
9.4.1.10. Nigeria Plant Based Flavors Market by Form, Value (US$ Bn) & Volume (Tons), 2019 - 2031
9.4.1.11. Nigeria Plant Based Flavors Market by Source, Value (US$ Bn) & Volume (Tons), 2019 - 2031
9.4.1.12. Nigeria Plant Based Flavors Market by Application, Value (US$ Bn) & Volume (Tons), 2019 - 2031
9.4.1.13. Rest of Middle East & Africa Plant Based Flavors Market by Form, Value (US$ Bn) & Volume (Tons), 2019 - 2031
9.4.1.14. Rest of Middle East & Africa Plant Based Flavors Market by Source, Value (US$ Bn) & Volume (Tons), 2019 - 2031
9.4.1.15. Rest of Middle East & Africa Plant Based Flavors Market by Application, Value (US$ Bn) & Volume (Tons), 2019 - 2031
9.4.2. BPS Analysis/Market Attractiveness Analysis
10. Competitive Landscape
10.1. Company Market Share Analysis, 2024
10.2. Competitive Dashboard
10.3. Company Profiles
10.3.1. International Flavors & Fragrances, Inc.
10.3.1.1. Company Overview
10.3.1.2. Product Portfolio
10.3.1.3. Financial Overview
10.3.1.4. Business Strategies and Development
10.3.2. Symrise AG
10.3.2.1. Company Overview
10.3.2.2. Product Portfolio
10.3.2.3. Financial Overview
10.3.2.4. Business Strategies and Development
10.3.3. Givaudan
10.3.3.1. Company Overview
10.3.3.2. Product Portfolio
10.3.3.3. Financial Overview
10.3.3.4. Business Strategies and Development
10.3.4. Sensient Technologies Corporation
10.3.4.1. Company Overview
10.3.4.2. Product Portfolio
10.3.4.3. Financial Overview
10.3.4.4. Business Strategies and Development
10.3.5. McCormick & Company, Inc.
10.3.5.1. Company Overview
10.3.5.2. Product Portfolio
10.3.5.3. Financial Overview
10.3.5.4. Business Strategies and Development
10.3.6. Takasago International Corporation
10.3.6.1. Company Overview
10.3.6.2. Product Portfolio
10.3.6.3. Financial Overview
10.3.6.4. Business Strategies and Development
10.3.7. Kerry Group
10.3.7.1. Company Overview
10.3.7.2. Product Portfolio
10.3.7.3. Financial Overview
10.3.7.4. Business Strategies and Development
10.3.8. Döhler Group SE
10.3.8.1. Company Overview
10.3.8.2. Product Portfolio
10.3.8.3. Financial Overview
10.3.8.4. Business Strategies and Development
10.3.9. The Edlong Corporation
10.3.9.1. Company Overview
10.3.9.2. Product Portfolio
10.3.9.3. Financial Overview
10.3.9.4. Business Strategies and Development
10.3.10. Innova Flavors
10.3.10.1. Company Overview
10.3.10.2. Product Portfolio
10.3.10.3. Financial Overview
10.3.10.4. Business Strategies and Development
11. Appendix
11.1. Research Methodology
11.2. Report Assumptions
11.3. Acronyms and Abbreviations

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(その他)の最新刊レポート


よくあるご質問


Fairfield Market Research社はどのような調査会社ですか?


Fairfield Market Researchでは、最新かつ最も関連性の高い市場データと洞察に満ちた詳細なレポートを発行しています。広範囲にわたり、業界動向や市場ベースのデータを含んでおり、顧客が... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/10/07 10:29

149.47 円

164.37 円

198.85 円

ページTOPに戻る