南アフリカの砂糖菓子Sugar Confectionery in South Africa 2024年には、南アフリカでは砂糖菓子の小売数量がチョコレート菓子よりも回復すると予想される。砂糖菓子は2024年も小売数量が減少すると予想されるが、これはこのカテゴリーでも価格が高騰していること、消費者... もっと見る
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サマリー2024年には、南アフリカでは砂糖菓子の小売数量がチョコレート菓子よりも回復すると予想される。砂糖菓子は2024年も小売数量が減少すると予想されるが、これはこのカテゴリーでも価格が高騰していること、消費者が生活費の上昇に苦しみ、必要品以外の商品を予算から削っているためである。Euromonitor Internationalの南アフリカの砂糖菓子レポートは、国レベルの市場に関する詳細な知識を提供し、他では得られない地域の洞察力と理解を提供します。最新の小売販売データ2019-2023年に加え、主要企業、ブランド、小売店舗を特定し、消費者需要と販売成長の背景にある主要トレンドと人口動態の変化を評価しています。健康とウェルネス、持続可能性、パンデミックからの回復などの主要トレンドが、どのように市場を形成しているか<|Year|>2028年までの予測に直接役立ち、市場がどのように変化するかを明確に示します:対象製品:ゆで菓子、リコリス、ロリポップ、薬用菓子、ミント、その他の砂糖菓子、パスティル、グミ、ゼリー、チュー、トフィー、キャラメル、ヌガー。データ収録範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ本レポートを購入する理由:* 砂糖菓子市場の詳細な全体像を把握する、* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する、* 競争環境、市場の主要企業、主要ブランドを理解する、* 5年間の予測を使用して市場がどのように発展すると予測されるかを評価するEuromonitor Internationalは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の実績があります。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。目次Sugar Confectionery in South AfricaEuromonitor International July 2024 List Of Contents And Tables SUGAR CONFECTIONERY IN SOUTH AFRICA KEY DATA FINDINGS 2024 DEVELOPMENTS Sugar confectionery proves more resilient than chocolate confectionery due to price promotions New product launches help Tiger Consumer Brands maintain its lead Private label continues to rise, although cannot threaten the leaders PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Offering different pack sizes to attract cash-strapped consumers at all levels New labelling and advertising regulation anticipated to be implemented in the forecast period CATEGORY DATA Summary 1 Other Sugar Confectionery by Product Type: 2024 Table 1 Sales of Sugar Confectionery by Category: Volume 2019-2024 Table 2 Sales of Sugar Confectionery by Category: Value 2019-2024 Table 3 Sales of Sugar Confectionery by Category: % Volume Growth 2019-2024 Table 4 Sales of Sugar Confectionery by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 5 Sales of Pastilles, Gummies, Jellies and Chews by Type: % Value 2019-2024 Table 6 NBO Company Shares of Sugar Confectionery: % Value 2020-2024 Table 7 LBN Brand Shares of Sugar Confectionery: % Value 2021-2024 Table 8 Distribution of Sugar Confectionery by Format: % Value 2019-2024 Table 9 Forecast Sales of Sugar Confectionery by Category: Volume 2024-2029 Table 10 Forecast Sales of Sugar Confectionery by Category: Value 2024-2029 Table 11 Forecast Sales of Sugar Confectionery by Category: % Volume Growth 2024-2029 Table 12 Forecast Sales of Sugar Confectionery by Category: % Value Growth 2024-2029 SNACKS IN SOUTH AFRICA EXECUTIVE SUMMARY Snacks in 2024: The big picture Key trends in 2024 Competitive landscape Channel developments What next for snacks? MARKET DATA Table 13 Sales of Snacks by Category: Volume 2019-2024 Table 14 Sales of Snacks by Category: Value 2019-2024 Table 15 Sales of Snacks by Category: % Volume Growth 2019-2024 Table 16 Sales of Snacks by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 17 NBO Company Shares of Snacks: % Value 2020-2024 Table 18 LBN Brand Shares of Snacks: % Value 2021-2024 Table 19 Penetration of Private Label by Category: % Value 2019-2024 Table 20 Distribution of Snacks by Format: % Value 2019-2024 Table 21 Forecast Sales of Snacks by Category: Volume 2024-2029 Table 22 Forecast Sales of Snacks by Category: Value 2024-2029 Table 23 Forecast Sales of Snacks by Category: % Volume Growth 2024-2029 Table 24 Forecast Sales of Snacks by Category: % Value Growth 2024-2029 DISCLAIMER SOURCES Summary 2 Research Sources
SummaryIn 2024, sugar confectionery is set to be more resilient than chocolate confectionery in South Africa in retail volume terms, as some consumers have been trading out of the chocolate confectionery category due to strong price increases. Sugar confectionery is still expected to record a retail volume decline in 2024, as prices have also been increasing strongly in this category, and consumers are struggling with the rising cost of living and cutting non-essential products from their budget. Never... Euromonitor International's Sugar Confectionery in South Africa report offers in-depth knowledge of the market at a national level, providing local insight and understanding unavailable elsewhere. In addition to the latest retail sales data 2019-2023, it identifies the leading companies, brands and retail outlets, and assesses the key trends and demographic shifts behind consumer demand and sales growth. How key trends such as health and wellness, sustainability and recovery from the pandemic are shaping the market in <|Year|> directly informs our forecasts to 2028, clearly indicating how the market is expected to change. Product coverage: Boiled Sweets, Liquorice, Lollipops, Medicated Confectionery, Mints, Other Sugar Confectionery, Pastilles, Gummies, Jellies and Chews, Toffees, Caramels and Nougat. Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data. Why buy this report? * Get a detailed picture of the Sugar Confectionery market; * Pinpoint growth sectors and identify factors driving change; * Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands; * Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop. Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.Table of ContentsSugar Confectionery in South AfricaEuromonitor International July 2024 List Of Contents And Tables SUGAR CONFECTIONERY IN SOUTH AFRICA KEY DATA FINDINGS 2024 DEVELOPMENTS Sugar confectionery proves more resilient than chocolate confectionery due to price promotions New product launches help Tiger Consumer Brands maintain its lead Private label continues to rise, although cannot threaten the leaders PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Offering different pack sizes to attract cash-strapped consumers at all levels New labelling and advertising regulation anticipated to be implemented in the forecast period CATEGORY DATA Summary 1 Other Sugar Confectionery by Product Type: 2024 Table 1 Sales of Sugar Confectionery by Category: Volume 2019-2024 Table 2 Sales of Sugar Confectionery by Category: Value 2019-2024 Table 3 Sales of Sugar Confectionery by Category: % Volume Growth 2019-2024 Table 4 Sales of Sugar Confectionery by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 5 Sales of Pastilles, Gummies, Jellies and Chews by Type: % Value 2019-2024 Table 6 NBO Company Shares of Sugar Confectionery: % Value 2020-2024 Table 7 LBN Brand Shares of Sugar Confectionery: % Value 2021-2024 Table 8 Distribution of Sugar Confectionery by Format: % Value 2019-2024 Table 9 Forecast Sales of Sugar Confectionery by Category: Volume 2024-2029 Table 10 Forecast Sales of Sugar Confectionery by Category: Value 2024-2029 Table 11 Forecast Sales of Sugar Confectionery by Category: % Volume Growth 2024-2029 Table 12 Forecast Sales of Sugar Confectionery by Category: % Value Growth 2024-2029 SNACKS IN SOUTH AFRICA EXECUTIVE SUMMARY Snacks in 2024: The big picture Key trends in 2024 Competitive landscape Channel developments What next for snacks? MARKET DATA Table 13 Sales of Snacks by Category: Volume 2019-2024 Table 14 Sales of Snacks by Category: Value 2019-2024 Table 15 Sales of Snacks by Category: % Volume Growth 2019-2024 Table 16 Sales of Snacks by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 17 NBO Company Shares of Snacks: % Value 2020-2024 Table 18 LBN Brand Shares of Snacks: % Value 2021-2024 Table 19 Penetration of Private Label by Category: % Value 2019-2024 Table 20 Distribution of Snacks by Format: % Value 2019-2024 Table 21 Forecast Sales of Snacks by Category: Volume 2024-2029 Table 22 Forecast Sales of Snacks by Category: Value 2024-2029 Table 23 Forecast Sales of Snacks by Category: % Volume Growth 2024-2029 Table 24 Forecast Sales of Snacks by Category: % Value Growth 2024-2029 DISCLAIMER SOURCES Summary 2 Research Sources
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よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
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データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
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2024/12/19 10:26 155.94 円 162.31 円 199.02 円 |