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スリランカのスナック


Snacks in Sri Lanka

2024年、スリランカのスナック菓子は、ヘルシー志向と小分けパックへのシフトが進む中、小売数量が再び伸びつつある。各社は価格を抑える一方、消費者を引きつけるために新商品を投入している。地元の小規模食料... もっと見る

 

 

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Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2024年7月31日 US$2,275
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サマリー

2024年、スリランカのスナック菓子は、ヘルシー志向と小分けパックへのシフトが進む中、小売数量が再び伸びつつある。各社は価格を抑える一方、消費者を引きつけるために新商品を投入している。地元の小規模食料品店が流通をリードしているが、近代的な物理的・デジタル的フォーマットが台頭しつつある。Euromonitor Internationalのスリランカのスナック類に関する調査レポートは、国レベルの市場に関する詳細な知識を提供し、他では得られない地域の洞察力と理解を提供します。最新の小売販売データ2019-2023年に加え、主要企業、ブランド、小売店舗を特定し、消費者需要と売上成長の背景にある主要トレンドと人口動態の変化を評価しています。健康とウェルネス、持続可能性、パンデミックからの回復などの主要トレンドが、どのように市場を形成しているか<|Year|>2028年までの予測に直接役立ち、市場がどのように変化するかを明確に示します:製品カバレッジ:菓子、アイスクリーム、セイボリースナック、スイートビスケット、スナックバー、フルーツスナック。データ範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ本レポートを購入する理由:* スナック菓子市場の詳細な全体像を把握する、* 成長分野を特定し、変化を促進する要因を特定する、* 競争環境、市場の主要企業、主要ブランドを理解する、* 5年間の予測を使用して、市場がどのように発展すると予測されるかを評価するEuromonitor Internationalは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の実績があります。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。

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目次

Snacks in Sri Lanka
Euromonitor International
July 2024

List Of Contents And Tables

SNACKS IN SRI LANKA
EXECUTIVE SUMMARY
Snacks in 2024: The big picture
Country background
Socioeconomic trends
Logistics/infrastructure
What next for snacks?
CHART 1 Snacks: Supermarket
CHART 2 Snacks: Supermarket
CHART 3 Snacks: Supermarket
CHART 4 Snacks: Supermarket
MARKET DATA
Table 1 Sales of Snacks by Category: Volume 2019-2024
Table 2 Sales of Snacks by Category: Value 2019-2024
Table 3 Sales of Snacks by Category: % Volume Growth 2019-2024
Table 4 Sales of Snacks by Category: % Value Growth 2019-2024
Table 5 NBO Company Shares of Snacks: % Value 2020-2024
Table 6 LBN Brand Shares of Snacks: % Value 2021-2024
Table 7 Distribution of Snacks by Format: % Value 2019-2024
Table 8 Forecast Sales of Snacks by Category: Volume 2024-2029
Table 9 Forecast Sales of Snacks by Category: Value 2024-2029
Table 10 Forecast Sales of Snacks by Category: % Volume Growth 2024-2029
Table 11 Forecast Sales of Snacks by Category: % Value Growth 2024-2029
DISCLAIMER
Summary 1 Research Sources
CONFECTIONERY
2024 Developments
Prospects and Opportunities
Category Data
Table 12 Sales of Confectionery by Category: Volume 2019-2024
Table 13 Sales of Confectionery by Category: Value 2019-2024
Table 14 Sales of Confectionery by Category: % Volume Growth 2019-2024
Table 15 Sales of Confectionery by Category: % Value Growth 2019-2024
Table 16 NBO Company Shares of Confectionery: % Value 2020-2024
Table 17 LBN Brand Shares of Confectionery: % Value 2021-2024
Table 18 Forecast Sales of Confectionery by Category: Volume 2024-2029
Table 19 Forecast Sales of Confectionery by Category: Value 2024-2029
Table 20 Forecast Sales of Confectionery by Category: % Volume Growth 2024-2029
Table 21 Forecast Sales of Confectionery by Category: % Value Growth 2024-2029
SWEET BISCUITS, SNACK BARS AND FRUIT SNACKS
Table 22 Sales of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks by Category: Volume 2019-2024
Table 23 Sales of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks by Category: Value 2019-2024
Table 24 Sales of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks by Category: % Volume Growth 2019-2024
Table 25 Sales of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks by Category: % Value Growth 2019-2024
Table 26 NBO Company Shares of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks: % Value 2020-2024
Table 27 LBN Brand Shares of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks: % Value 2021-2024
Table 28 Forecast Sales of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks by Category: Volume 2024-2029
Table 29 Forecast Sales of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks by Category: Value 2024-2029
Table 30 Forecast Sales of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks by Category: % Volume Growth 2024-2029
Table 31 Forecast Sales of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks by Category: % Value Growth 2024-2029
ICE CREAM
Table 32 Sales of Ice Cream by Category: Volume 2019-2024
Table 33 Sales of Ice Cream by Category: Value 2019-2024
Table 34 Sales of Ice Cream by Category: % Volume Growth 2019-2024
Table 35 Sales of Ice Cream by Category: % Value Growth 2019-2024
Table 36 NBO Company Shares of Ice Cream: % Value 2020-2024
Table 37 LBN Brand Shares of Ice Cream: % Value 2021-2024
Table 38 Forecast Sales of Ice Cream by Category: Volume 2024-2029
Table 39 Forecast Sales of Ice Cream by Category: Value 2024-2029
Table 40 Forecast Sales of Ice Cream by Category: % Volume Growth 2024-2029
Table 41 Forecast Sales of Ice Cream by Category: % Value Growth 2024-2029
SAVOURY SNACKS
Table 42 Sales of Savoury Snacks by Category: Volume 2019-2024
Table 43 Sales of Savoury Snacks by Category: Value 2019-2024
Table 44 Sales of Savoury Snacks by Category: % Volume Growth 2019-2024
Table 45 Sales of Savoury Snacks by Category: % Value Growth 2019-2024
Table 46 NBO Company Shares of Savoury Snacks: % Value 2020-2024
Table 47 LBN Brand Shares of Savoury Snacks: % Value 2021-2024
Table 48 Forecast Sales of Savoury Snacks by Category: Volume 2024-2029
Table 49 Forecast Sales of Savoury Snacks by Category: Value 2024-2029
Table 50 Forecast Sales of Savoury Snacks by Category: % Volume Growth 2024-2029
Table 51 Forecast Sales of Savoury Snacks by Category: % Value Growth 2024-2029

 

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Summary

Snacks in Sri Lanka is seeing a return to retail volume growth amid a shift to healthier options and smaller packs in 2024. Players are trying to limit prices while others launch new products to lure consumers. Small local grocers lead distribution but modern physical and digital formats are gaining ground. Collaborative decision-making has become a technology that addresses economic obstacles, offers solutions and propels the Sri Lankan economy, to the benefit of snacks players and consumers. Euromonitor International's Snacks in Sri Lanka report offers in-depth knowledge of the market at a national level, providing local insight and understanding unavailable elsewhere. In addition to the latest retail sales data 2019-2023, it identifies the leading companies, brands and retail outlets, and assesses the key trends and demographic shifts behind consumer demand and sales growth. How key trends such as health and wellness, sustainability and recovery from the pandemic are shaping the market in <|Year|> directly informs our forecasts to 2028, clearly indicating how the market is expected to change. Product coverage: Confectionery, Ice Cream, Savoury Snacks, Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks. Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data. Why buy this report? * Get a detailed picture of the Snacks market; * Pinpoint growth sectors and identify factors driving change; * Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands; * Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop. Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.

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Table of Contents

Snacks in Sri Lanka
Euromonitor International
July 2024

List Of Contents And Tables

SNACKS IN SRI LANKA
EXECUTIVE SUMMARY
Snacks in 2024: The big picture
Country background
Socioeconomic trends
Logistics/infrastructure
What next for snacks?
CHART 1 Snacks: Supermarket
CHART 2 Snacks: Supermarket
CHART 3 Snacks: Supermarket
CHART 4 Snacks: Supermarket
MARKET DATA
Table 1 Sales of Snacks by Category: Volume 2019-2024
Table 2 Sales of Snacks by Category: Value 2019-2024
Table 3 Sales of Snacks by Category: % Volume Growth 2019-2024
Table 4 Sales of Snacks by Category: % Value Growth 2019-2024
Table 5 NBO Company Shares of Snacks: % Value 2020-2024
Table 6 LBN Brand Shares of Snacks: % Value 2021-2024
Table 7 Distribution of Snacks by Format: % Value 2019-2024
Table 8 Forecast Sales of Snacks by Category: Volume 2024-2029
Table 9 Forecast Sales of Snacks by Category: Value 2024-2029
Table 10 Forecast Sales of Snacks by Category: % Volume Growth 2024-2029
Table 11 Forecast Sales of Snacks by Category: % Value Growth 2024-2029
DISCLAIMER
Summary 1 Research Sources
CONFECTIONERY
2024 Developments
Prospects and Opportunities
Category Data
Table 12 Sales of Confectionery by Category: Volume 2019-2024
Table 13 Sales of Confectionery by Category: Value 2019-2024
Table 14 Sales of Confectionery by Category: % Volume Growth 2019-2024
Table 15 Sales of Confectionery by Category: % Value Growth 2019-2024
Table 16 NBO Company Shares of Confectionery: % Value 2020-2024
Table 17 LBN Brand Shares of Confectionery: % Value 2021-2024
Table 18 Forecast Sales of Confectionery by Category: Volume 2024-2029
Table 19 Forecast Sales of Confectionery by Category: Value 2024-2029
Table 20 Forecast Sales of Confectionery by Category: % Volume Growth 2024-2029
Table 21 Forecast Sales of Confectionery by Category: % Value Growth 2024-2029
SWEET BISCUITS, SNACK BARS AND FRUIT SNACKS
Table 22 Sales of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks by Category: Volume 2019-2024
Table 23 Sales of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks by Category: Value 2019-2024
Table 24 Sales of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks by Category: % Volume Growth 2019-2024
Table 25 Sales of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks by Category: % Value Growth 2019-2024
Table 26 NBO Company Shares of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks: % Value 2020-2024
Table 27 LBN Brand Shares of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks: % Value 2021-2024
Table 28 Forecast Sales of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks by Category: Volume 2024-2029
Table 29 Forecast Sales of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks by Category: Value 2024-2029
Table 30 Forecast Sales of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks by Category: % Volume Growth 2024-2029
Table 31 Forecast Sales of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks by Category: % Value Growth 2024-2029
ICE CREAM
Table 32 Sales of Ice Cream by Category: Volume 2019-2024
Table 33 Sales of Ice Cream by Category: Value 2019-2024
Table 34 Sales of Ice Cream by Category: % Volume Growth 2019-2024
Table 35 Sales of Ice Cream by Category: % Value Growth 2019-2024
Table 36 NBO Company Shares of Ice Cream: % Value 2020-2024
Table 37 LBN Brand Shares of Ice Cream: % Value 2021-2024
Table 38 Forecast Sales of Ice Cream by Category: Volume 2024-2029
Table 39 Forecast Sales of Ice Cream by Category: Value 2024-2029
Table 40 Forecast Sales of Ice Cream by Category: % Volume Growth 2024-2029
Table 41 Forecast Sales of Ice Cream by Category: % Value Growth 2024-2029
SAVOURY SNACKS
Table 42 Sales of Savoury Snacks by Category: Volume 2019-2024
Table 43 Sales of Savoury Snacks by Category: Value 2019-2024
Table 44 Sales of Savoury Snacks by Category: % Volume Growth 2019-2024
Table 45 Sales of Savoury Snacks by Category: % Value Growth 2019-2024
Table 46 NBO Company Shares of Savoury Snacks: % Value 2020-2024
Table 47 LBN Brand Shares of Savoury Snacks: % Value 2021-2024
Table 48 Forecast Sales of Savoury Snacks by Category: Volume 2024-2029
Table 49 Forecast Sales of Savoury Snacks by Category: Value 2024-2029
Table 50 Forecast Sales of Savoury Snacks by Category: % Volume Growth 2024-2029
Table 51 Forecast Sales of Savoury Snacks by Category: % Value Growth 2024-2029

 

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