世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ラオスのスナック


Snacks in Laos

ラオスのスナック菓子は、国際的なブランドによる寡占状態が続いているが、地元消費者向けの製品も増えている。また、甘いビスケット、スナックバー、フルーツスナック、アイスクリーム、風味スナックなどを中心... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2024年7月25日 US$2,275
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
44 英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

ラオスのスナック菓子は、国際的なブランドによる寡占状態が続いているが、地元消費者向けの製品も増えている。また、甘いビスケット、スナックバー、フルーツスナック、アイスクリーム、風味スナックなどを中心に、地元ブランドの商品も増えている。ユーロモニター・インターナショナルの調査レポート「ラオスのスナック」は、ラオスのスナック市場を国レベルで詳細に分析し、他では得られない現地ならではの洞察と理解を提供しています。最新の小売売上高データ2019-2023年に加え、主要企業、ブランド、小売店舗を特定し、消費者需要と売上高成長の背景にある主要トレンドと人口動態の変化を評価しています。健康とウェルネス、持続可能性、パンデミックからの回復などの主要トレンドが、どのように市場を形成しているか<|Year|>2028年までの予測に直接役立ち、市場がどのように変化するかを明確に示します:製品カバレッジ:菓子、アイスクリーム、セイボリースナック、スイートビスケット、スナックバー、フルーツスナック。データ範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ本レポートを購入する理由:* スナック菓子市場の詳細な全体像を把握する、* 成長分野を特定し、変化を促進する要因を特定する、* 競争環境、市場の主要企業、主要ブランドを理解する、* 5年間の予測を使用して、市場がどのように発展すると予測されるかを評価するEuromonitor Internationalは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の実績があります。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。

ページTOPに戻る


目次

Snacks in Laos
Euromonitor International
July 2024

List Of Contents And Tables

SNACKS IN LAOS
EXECUTIVE SUMMARY
Snacks in 2024: The big picture
Country background
Socioeconomic trends
Logistics/infrastructure
What next for snacks?
CHART 1 Snacks: Supermarket
CHART 2 Snacks: Traditional Grocery Retailer
CHART 3 Snacks: Traditional Grocery Retailer
MARKET DATA
Table 1 Sales of Snacks by Category: Volume 2019-2024
Table 2 Sales of Snacks by Category: Value 2019-2024
Table 3 Sales of Snacks by Category: % Volume Growth 2019-2024
Table 4 Sales of Snacks by Category: % Value Growth 2019-2024
Table 5 NBO Company Shares of Snacks: % Value 2020-2024
Table 6 LBN Brand Shares of Snacks: % Value 2021-2024
Table 7 Distribution of Snacks by Format: % Value 2019-2024
Table 8 Forecast Sales of Snacks by Category: Volume 2024-2029
Table 9 Forecast Sales of Snacks by Category: Value 2024-2029
Table 10 Forecast Sales of Snacks by Category: % Volume Growth 2024-2029
Table 11 Forecast Sales of Snacks by Category: % Value Growth 2024-2029
DISCLAIMER
Summary 1 Research Sources
CONFECTIONERY
2024 Developments
Prospects and Opportunities
Category Data
Table 12 Sales of Confectionery by Category: Volume 2019-2024
Table 13 Sales of Confectionery by Category: Value 2019-2024
Table 14 Sales of Confectionery by Category: % Volume Growth 2019-2024
Table 15 Sales of Confectionery by Category: % Value Growth 2019-2024
Table 16 NBO Company Shares of Confectionery: % Value 2020-2024
Table 17 LBN Brand Shares of Confectionery: % Value 2021-2024
Table 18 Forecast Sales of Confectionery by Category: Volume 2024-2029
Table 19 Forecast Sales of Confectionery by Category: Value 2024-2029
Table 20 Forecast Sales of Confectionery by Category: % Volume Growth 2024-2029
Table 21 Forecast Sales of Confectionery by Category: % Value Growth 2024-2029
SWEET BISCUITS, SNACK BARS AND FRUIT SNACKS
Table 22 Sales of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks by Category: Volume 2019-2024
Table 23 Sales of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks by Category: Value 2019-2024
Table 24 Sales of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks by Category: % Volume Growth 2019-2024
Table 25 Sales of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks by Category: % Value Growth 2019-2024
Table 26 NBO Company Shares of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks: % Value 2020-2024
Table 27 LBN Brand Shares of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks: % Value 2021-2024
Table 28 Forecast Sales of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks by Category: Volume 2024-2029
Table 29 Forecast Sales of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks by Category: Value 2024-2029
Table 30 Forecast Sales of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks by Category: % Volume Growth 2024-2029
Table 31 Forecast Sales of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks by Category: % Value Growth 2024-2029
ICE CREAM
Table 32 Sales of Ice Cream by Category: Volume 2019-2024
Table 33 Sales of Ice Cream by Category: Value 2019-2024
Table 34 Sales of Ice Cream by Category: % Volume Growth 2019-2024
Table 35 Sales of Ice Cream by Category: % Value Growth 2019-2024
Table 36 NBO Company Shares of Ice Cream: % Value 2020-2024
Table 37 LBN Brand Shares of Ice Cream: % Value 2021-2024
Table 38 Forecast Sales of Ice Cream by Category: Volume 2024-2029
Table 39 Forecast Sales of Ice Cream by Category: Value 2024-2029
Table 40 Forecast Sales of Ice Cream by Category: % Volume Growth 2024-2029
Table 41 Forecast Sales of Ice Cream by Category: % Value Growth 2024-2029
SAVOURY SNACKS
Table 42 Sales of Savoury Snacks by Category: Volume 2019-2024
Table 43 Sales of Savoury Snacks by Category: Value 2019-2024
Table 44 Sales of Savoury Snacks by Category: % Volume Growth 2019-2024
Table 45 Sales of Savoury Snacks by Category: % Value Growth 2019-2024
Table 46 NBO Company Shares of Savoury Snacks: % Value 2020-2024
Table 47 LBN Brand Shares of Savoury Snacks: % Value 2021-2024
Table 48 Forecast Sales of Savoury Snacks by Category: Volume 2024-2029
Table 49 Forecast Sales of Savoury Snacks by Category: Value 2024-2029
Table 50 Forecast Sales of Savoury Snacks by Category: % Volume Growth 2024-2029
Table 51 Forecast Sales of Savoury Snacks by Category: % Value Growth 2024-2029

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Snacks in Laos remains dominated by international brands with more products being introduced to local consumers. Additionally, more local brands have been seen, particularly within sweet biscuits, snack bars and fruit snacks, ice cream and savoury snacks. Despite high prices, retail volume sales of snacks are growing in line with the integration of a snacking culture in daily life, rising disposable incomes, urban lifestyles, growing numbers of tourists and expanding distribution channels. Euromonitor International's Snacks in Laos report offers in-depth knowledge of the market at a national level, providing local insight and understanding unavailable elsewhere. In addition to the latest retail sales data 2019-2023, it identifies the leading companies, brands and retail outlets, and assesses the key trends and demographic shifts behind consumer demand and sales growth. How key trends such as health and wellness, sustainability and recovery from the pandemic are shaping the market in <|Year|> directly informs our forecasts to 2028, clearly indicating how the market is expected to change. Product coverage: Confectionery, Ice Cream, Savoury Snacks, Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks. Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data. Why buy this report? * Get a detailed picture of the Snacks market; * Pinpoint growth sectors and identify factors driving change; * Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands; * Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop. Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.

ページTOPに戻る


Table of Contents

Snacks in Laos
Euromonitor International
July 2024

List Of Contents And Tables

SNACKS IN LAOS
EXECUTIVE SUMMARY
Snacks in 2024: The big picture
Country background
Socioeconomic trends
Logistics/infrastructure
What next for snacks?
CHART 1 Snacks: Supermarket
CHART 2 Snacks: Traditional Grocery Retailer
CHART 3 Snacks: Traditional Grocery Retailer
MARKET DATA
Table 1 Sales of Snacks by Category: Volume 2019-2024
Table 2 Sales of Snacks by Category: Value 2019-2024
Table 3 Sales of Snacks by Category: % Volume Growth 2019-2024
Table 4 Sales of Snacks by Category: % Value Growth 2019-2024
Table 5 NBO Company Shares of Snacks: % Value 2020-2024
Table 6 LBN Brand Shares of Snacks: % Value 2021-2024
Table 7 Distribution of Snacks by Format: % Value 2019-2024
Table 8 Forecast Sales of Snacks by Category: Volume 2024-2029
Table 9 Forecast Sales of Snacks by Category: Value 2024-2029
Table 10 Forecast Sales of Snacks by Category: % Volume Growth 2024-2029
Table 11 Forecast Sales of Snacks by Category: % Value Growth 2024-2029
DISCLAIMER
Summary 1 Research Sources
CONFECTIONERY
2024 Developments
Prospects and Opportunities
Category Data
Table 12 Sales of Confectionery by Category: Volume 2019-2024
Table 13 Sales of Confectionery by Category: Value 2019-2024
Table 14 Sales of Confectionery by Category: % Volume Growth 2019-2024
Table 15 Sales of Confectionery by Category: % Value Growth 2019-2024
Table 16 NBO Company Shares of Confectionery: % Value 2020-2024
Table 17 LBN Brand Shares of Confectionery: % Value 2021-2024
Table 18 Forecast Sales of Confectionery by Category: Volume 2024-2029
Table 19 Forecast Sales of Confectionery by Category: Value 2024-2029
Table 20 Forecast Sales of Confectionery by Category: % Volume Growth 2024-2029
Table 21 Forecast Sales of Confectionery by Category: % Value Growth 2024-2029
SWEET BISCUITS, SNACK BARS AND FRUIT SNACKS
Table 22 Sales of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks by Category: Volume 2019-2024
Table 23 Sales of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks by Category: Value 2019-2024
Table 24 Sales of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks by Category: % Volume Growth 2019-2024
Table 25 Sales of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks by Category: % Value Growth 2019-2024
Table 26 NBO Company Shares of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks: % Value 2020-2024
Table 27 LBN Brand Shares of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks: % Value 2021-2024
Table 28 Forecast Sales of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks by Category: Volume 2024-2029
Table 29 Forecast Sales of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks by Category: Value 2024-2029
Table 30 Forecast Sales of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks by Category: % Volume Growth 2024-2029
Table 31 Forecast Sales of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks by Category: % Value Growth 2024-2029
ICE CREAM
Table 32 Sales of Ice Cream by Category: Volume 2019-2024
Table 33 Sales of Ice Cream by Category: Value 2019-2024
Table 34 Sales of Ice Cream by Category: % Volume Growth 2019-2024
Table 35 Sales of Ice Cream by Category: % Value Growth 2019-2024
Table 36 NBO Company Shares of Ice Cream: % Value 2020-2024
Table 37 LBN Brand Shares of Ice Cream: % Value 2021-2024
Table 38 Forecast Sales of Ice Cream by Category: Volume 2024-2029
Table 39 Forecast Sales of Ice Cream by Category: Value 2024-2029
Table 40 Forecast Sales of Ice Cream by Category: % Volume Growth 2024-2029
Table 41 Forecast Sales of Ice Cream by Category: % Value Growth 2024-2029
SAVOURY SNACKS
Table 42 Sales of Savoury Snacks by Category: Volume 2019-2024
Table 43 Sales of Savoury Snacks by Category: Value 2019-2024
Table 44 Sales of Savoury Snacks by Category: % Volume Growth 2019-2024
Table 45 Sales of Savoury Snacks by Category: % Value Growth 2019-2024
Table 46 NBO Company Shares of Savoury Snacks: % Value 2020-2024
Table 47 LBN Brand Shares of Savoury Snacks: % Value 2021-2024
Table 48 Forecast Sales of Savoury Snacks by Category: Volume 2024-2029
Table 49 Forecast Sales of Savoury Snacks by Category: Value 2024-2029
Table 50 Forecast Sales of Savoury Snacks by Category: % Volume Growth 2024-2029
Table 51 Forecast Sales of Savoury Snacks by Category: % Value Growth 2024-2029

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?


Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/15 10:26

157.84 円

166.62 円

202.61 円

ページTOPに戻る