マレーシアの乳製品Drinking Milk Products in Malaysia 2023年には、飲用乳製品全体で小売数量と現在の金額のさらなる伸びが予想される。2020年と2021年のコロナウイルス(COVID-19)危機を含め、レビュー期間を通じて飲用乳製品の需要が常に力強い上昇基調にあること... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
サマリー2023年には、飲用乳製品全体で小売数量と現在の金額のさらなる伸びが予想される。2020年と2021年のコロナウイルス(COVID-19)危機を含め、レビュー期間を通じて飲用乳製品の需要が常に力強い上昇基調にあることは、このカテゴリーに対する企業の活動と投資をシミュレートした。例えば、2022年10月にNestléはカルシウムとビタミンDを含む乳製品のみのフレーバー乳飲料Milo Calcium Pluzを発売し、コンビニエンスサイズの200g個包装で提供した。Euromonitor Internationalのマレーシアの飲用乳製品レポートは国レベルの市場に関する詳細な知識を提供し、他では得られない地域の洞察と理解を提供する。2018-2022年の最新小売販売データに加え、主要企業、ブランド、小売店を特定し、消費者需要と売上高の伸びの背景にある主要トレンドと人口動態の変化を評価しています。健康とウェルネス、持続可能性、パンデミックからの回復などの主要トレンドが、どのように市場を形成しているか<|Year|>は、2027年までの予測に直接役立ち、市場がどのように変化すると予想されるかを明確に示している:製品範囲:フレーバーミルクドリンク、牛乳、粉ミルク。データ範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ本レポートを購入する理由:* 飲料用乳製品市場の詳細な全体像を把握する、* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する、* 競争環境、市場の主要企業、主要ブランドを理解する、* 5年間の予測を使用して、市場がどのように発展すると予測されるかを評価するEuromonitor Internationalは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の実績があります。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。目次Drinking Milk Products in MalaysiaEuromonitor International November 2023 List Of Contents And Tables DRINKING MILK PRODUCTS IN MALAYSIA KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Category growth potential stimulates aggressive new product development Players look to investments in production and marketing to gain a competitive edge Players expand their distribution reach in drinking milk products PROSPECTS AND OPPORTUNITIES New sugar tax may impact demand over the forecast period Players to leverage production and distribution advantages New strategies to improve efficiencies CATEGORY DATA Table 1 Sales of Drinking Milk Products by Category: Volume 2018-2023 Table 2 Sales of Drinking Milk Products by Category: Value 2018-2023 Table 3 Sales of Drinking Milk Products by Category: % Volume Growth 2018-2023 Table 4 Sales of Drinking Milk Products by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 5 NBO Company Shares of Drinking Milk Products: % Value 2019-2023 Table 6 LBN Brand Shares of Drinking Milk Products: % Value 2020-2023 Table 7 Distribution of Drinking Milk Products by Format: % Value 2018-2023 Table 8 Forecast Sales of Drinking Milk Products Products by Category: Volume 2023-2028 Table 9 Forecast Sales of Drinking Milk Products Products by Category: Value 2023-2028 Table 10 Forecast Sales of Drinking Milk Products Products by Category: % Volume Growth 2023-2028 Table 11 Forecast Sales of Drinking Milk Products Products by Category: % Value Growth 2023-2028 DAIRY PRODUCTS AND ALTERNATIVES IN MALAYSIA EXECUTIVE SUMMARY Dairy products and alternatives in 2023: The big picture Key trends in 2023 Competitive landscape Channel developments What next for dairy products and alternatives? MARKET DATA Table 12 Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: Value 2018-2023 Table 13 Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 14 NBO Company Shares of Dairy Products and Alternatives: % Value 2019-2023 Table 15 LBN Brand Shares of Dairy Products and Alternatives: % Value 2020-2023 Table 16 Penetration of Private Label by Category: % Value 2018-2023 Table 17 Distribution of Dairy Products and Alternatives by Format: % Value 2018-2023 Table 18 Forecast Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: Value 2023-2028 Table 19 Forecast Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: % Value Growth 2023-2028 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryFurther retail volume and current value growth is expected across drinking milk products in 2023. The constant strong upward trajectory in the demand for drinking milk products through the review period, including the Coronavirus (COVID-19) crisis of 2020 and 2021, simulated company activity and investment in the category. For example, in October 2022, Nestlé released Milo Calcium Pluz, a dairy only flavoured milk drink with calcium and vitamin D, presented in a convenience-sized 200g individual... Euromonitor International's Drinking Milk Products in Malaysia report offers in-depth knowledge of the market at a national level, providing local insight and understanding unavailable elsewhere. In addition to the latest retail sales data 2018-2022, it identifies the leading companies, brands and retail outlets, and assesses the key trends and demographic shifts behind consumer demand and sales growth. How key trends such as health and wellness, sustainability and recovery from the pandemic are shaping the market in <|Year|> directly informs our forecasts to 2027, clearly indicating how the market is expected to change. Product coverage: Flavoured Milk Drinks, Milk, Powder Milk. Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data. Why buy this report? * Get a detailed picture of the Drinking Milk Products market; * Pinpoint growth sectors and identify factors driving change; * Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands; * Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop. Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.Table of ContentsDrinking Milk Products in MalaysiaEuromonitor International November 2023 List Of Contents And Tables DRINKING MILK PRODUCTS IN MALAYSIA KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Category growth potential stimulates aggressive new product development Players look to investments in production and marketing to gain a competitive edge Players expand their distribution reach in drinking milk products PROSPECTS AND OPPORTUNITIES New sugar tax may impact demand over the forecast period Players to leverage production and distribution advantages New strategies to improve efficiencies CATEGORY DATA Table 1 Sales of Drinking Milk Products by Category: Volume 2018-2023 Table 2 Sales of Drinking Milk Products by Category: Value 2018-2023 Table 3 Sales of Drinking Milk Products by Category: % Volume Growth 2018-2023 Table 4 Sales of Drinking Milk Products by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 5 NBO Company Shares of Drinking Milk Products: % Value 2019-2023 Table 6 LBN Brand Shares of Drinking Milk Products: % Value 2020-2023 Table 7 Distribution of Drinking Milk Products by Format: % Value 2018-2023 Table 8 Forecast Sales of Drinking Milk Products Products by Category: Volume 2023-2028 Table 9 Forecast Sales of Drinking Milk Products Products by Category: Value 2023-2028 Table 10 Forecast Sales of Drinking Milk Products Products by Category: % Volume Growth 2023-2028 Table 11 Forecast Sales of Drinking Milk Products Products by Category: % Value Growth 2023-2028 DAIRY PRODUCTS AND ALTERNATIVES IN MALAYSIA EXECUTIVE SUMMARY Dairy products and alternatives in 2023: The big picture Key trends in 2023 Competitive landscape Channel developments What next for dairy products and alternatives? MARKET DATA Table 12 Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: Value 2018-2023 Table 13 Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 14 NBO Company Shares of Dairy Products and Alternatives: % Value 2019-2023 Table 15 LBN Brand Shares of Dairy Products and Alternatives: % Value 2020-2023 Table 16 Penetration of Private Label by Category: % Value 2018-2023 Table 17 Distribution of Dairy Products and Alternatives by Format: % Value 2018-2023 Table 18 Forecast Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: Value 2023-2028 Table 19 Forecast Sales of Dairy Products and Alternatives by Category: % Value Growth 2023-2028 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(食品)の最新刊レポート
Euromonitor International社の乳製品と代替品分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(milk)の最新刊レポートよくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/20 10:26 155.91 円 165.77 円 200.60 円 |