インドの限定サービスレストランLimited-Service Restaurants in India 限定サービス・レストランにおける国内ブランドの台頭による競争の激化のため、ドミノ・ピザやマクドナルドなどの多くの大手国際ブランドは、顧客維持のために様々な顧客ロイヤルティ報酬プログラムを開始した。... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
サマリー限定サービス・レストランにおける国内ブランドの台頭による競争の激化のため、ドミノ・ピザやマクドナルドなどの多くの大手国際ブランドは、顧客維持のために様々な顧客ロイヤルティ報酬プログラムを開始した。これらのロイヤルティプログラムは、顧客の嗜好をよりよく理解し、エンゲージメントを高め、忠実な顧客に報いることを目的としている。例えば、ドミノ・ピザは「チーシー・リワード・ロイヤリティ・プログラム」を立ち上げ、無料のピザを提供することで顧客を惹きつけた。ユーロモニター・インターナショナルの調査レポート「インドのリミテッドサービスレストラン」は、全国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。セクター別の外食売上高、店舗数、取引件数を掲載しており、成長を牽引する外食セクターを特定することができます。主要企業、主要ブランドを特定し、食習慣、ライフスタイルの変化、観光消費、法律問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供します。2027年までの予測は、市場がどのように変化するかを示しています。 対象製品チェーン系限定サービスレストラン、独立系限定サービスレストラン、タイプ別限定サービスレストラン データカバレッジ:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 このレポートを購入する理由 * 限定サービスレストラン市場の詳細な把握; * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の実績があります。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Limited-Service Restaurants in IndiaEuromonitor International May 2023 List Of Contents And Tables LIMITED-SERVICE RESTAURANTS IN INDIA KEY DATA FINDINGS 2022 DEVELOPMENTS Exclusive value-based deals on brand’s delivery apps to promote engagement and drive sales Launch of innovative local flavours on menus creates new customers and new consumption occasions Expanding in newer territories boosts channel sales PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Limited-service restaurants set to witness further growth momentum Menu diversification with intention to increase customer base and drive sales Creation of digital-first outlets to provide greater ease and quicker turnaround time CATEGORY DATA Table 1 Limited-Service Restaurants by Category: Units/Outlets 2017-2022 Table 2 Sales in Limited-Service Restaurants by Category: Number of Transactions 2017-2022 Table 3 Sales in Limited-Service Restaurants by Category: Foodservice Value 2017-2022 Table 4 Limited-Service Restaurants by Category: % Units/Outlets Growth 2017-2022 Table 5 Sales in Limited-Service Restaurants by Category: % Transaction Growth 2017-2022 Table 6 Sales in Limited-Service Restaurants by Category: % Foodservice Value Growth 2017-2022 Table 7 GBO Company Shares in Chained Limited-Service Restaurants: % Foodservice Value 2018-2022 Table 8 GBN Brand Shares in Chained Limited-Service Restaurants: % Foodservice Value 2019-2022 Table 9 Forecast Limited-Service Restaurants by Category: Units/Outlets 2022-2027 Table 10 Forecast Sales in Limited-Service Restaurants by Category: Number of Transactions 2022-2027 Table 11 Forecast Sales in Limited-Service Restaurants by Category: Foodservice Value 2022-2027 Table 12 Forecast Limited-Service Restaurants by Category: % Units/Outlets Growth 2022-2027 Table 13 Forecast Sales in Limited-Service Restaurants by Category: % Transaction Growth 2022-2027 Table 14 Forecast Sales in Limited-Service Restaurants by Category: % Foodservice Value Growth 2022-2027 CONSUMER FOODSERVICE IN INDIA EXECUTIVE SUMMARY Consumer foodservice in 2022: The big picture 2022 key trends Competitive landscape Independent foodservice developments What next for consumer foodservice? MARKET DATA Table 15 Units, Transactions and Value Sales in Consumer Foodservice 2017-2022 Table 16 Units, Transactions and Value Sales in Consumer Foodservice: % Growth 2017-2022 Table 17 Consumer Foodservice by Independent vs Chained by Type: Units/Outlets 2022 Table 18 Consumer Foodservice by Independent vs Chained: % Foodservice Value 2017-2022 Table 19 Sales in Consumer Foodservice by Eat-In vs Delivery and To-Go: % Foodservice Value 2017-2022 Table 20 Sales in Consumer Foodservice by Food vs Drink Split: % Foodservice Value 2017-2022 Table 21 Sales in Consumer Foodservice by Food vs Drink Split by Type: % Foodservice Value 2022 Table 22 Sales in Consumer Foodservice by Online/Offline Ordering: % Foodservice Value 2017-2022 Table 23 Sales in Consumer Foodservice by Location: % Foodservice Value 2017-2022 Table 24 GBO Company Shares in Chained Consumer Foodservice: % Foodservice Value 2018-2022 Table 25 GBN Brand Shares in Chained Consumer Foodservice: % Foodservice Value 2019-2022 Table 26 GBN Brand Shares in Chained Consumer Foodservice: Units/Outlets 2022 Table 27 Forecast Units, Transactions and Value Sales in Consumer Foodservice 2022-2027 Table 28 Forecast Units, Transactions and Value Sales in Consumer Foodservice: % Growth 2022-2027 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryDue to intensifying competition with the emergence of domestic brands in limited-service restaurants, many leading international brands, such as Domino's Pizza and McDonald’s, launched various customer loyalty reward programmes in an effort to retain customers. These loyalty programmes aim to better understand customer preferences, increase engagement and reward loyal customers. For instance, Domino's Pizza launched the “Cheesy Rewards Loyalty Program” to attract customers by offering free pizza... Table of ContentsLimited-Service Restaurants in IndiaEuromonitor International May 2023 List Of Contents And Tables LIMITED-SERVICE RESTAURANTS IN INDIA KEY DATA FINDINGS 2022 DEVELOPMENTS Exclusive value-based deals on brand’s delivery apps to promote engagement and drive sales Launch of innovative local flavours on menus creates new customers and new consumption occasions Expanding in newer territories boosts channel sales PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Limited-service restaurants set to witness further growth momentum Menu diversification with intention to increase customer base and drive sales Creation of digital-first outlets to provide greater ease and quicker turnaround time CATEGORY DATA Table 1 Limited-Service Restaurants by Category: Units/Outlets 2017-2022 Table 2 Sales in Limited-Service Restaurants by Category: Number of Transactions 2017-2022 Table 3 Sales in Limited-Service Restaurants by Category: Foodservice Value 2017-2022 Table 4 Limited-Service Restaurants by Category: % Units/Outlets Growth 2017-2022 Table 5 Sales in Limited-Service Restaurants by Category: % Transaction Growth 2017-2022 Table 6 Sales in Limited-Service Restaurants by Category: % Foodservice Value Growth 2017-2022 Table 7 GBO Company Shares in Chained Limited-Service Restaurants: % Foodservice Value 2018-2022 Table 8 GBN Brand Shares in Chained Limited-Service Restaurants: % Foodservice Value 2019-2022 Table 9 Forecast Limited-Service Restaurants by Category: Units/Outlets 2022-2027 Table 10 Forecast Sales in Limited-Service Restaurants by Category: Number of Transactions 2022-2027 Table 11 Forecast Sales in Limited-Service Restaurants by Category: Foodservice Value 2022-2027 Table 12 Forecast Limited-Service Restaurants by Category: % Units/Outlets Growth 2022-2027 Table 13 Forecast Sales in Limited-Service Restaurants by Category: % Transaction Growth 2022-2027 Table 14 Forecast Sales in Limited-Service Restaurants by Category: % Foodservice Value Growth 2022-2027 CONSUMER FOODSERVICE IN INDIA EXECUTIVE SUMMARY Consumer foodservice in 2022: The big picture 2022 key trends Competitive landscape Independent foodservice developments What next for consumer foodservice? MARKET DATA Table 15 Units, Transactions and Value Sales in Consumer Foodservice 2017-2022 Table 16 Units, Transactions and Value Sales in Consumer Foodservice: % Growth 2017-2022 Table 17 Consumer Foodservice by Independent vs Chained by Type: Units/Outlets 2022 Table 18 Consumer Foodservice by Independent vs Chained: % Foodservice Value 2017-2022 Table 19 Sales in Consumer Foodservice by Eat-In vs Delivery and To-Go: % Foodservice Value 2017-2022 Table 20 Sales in Consumer Foodservice by Food vs Drink Split: % Foodservice Value 2017-2022 Table 21 Sales in Consumer Foodservice by Food vs Drink Split by Type: % Foodservice Value 2022 Table 22 Sales in Consumer Foodservice by Online/Offline Ordering: % Foodservice Value 2017-2022 Table 23 Sales in Consumer Foodservice by Location: % Foodservice Value 2017-2022 Table 24 GBO Company Shares in Chained Consumer Foodservice: % Foodservice Value 2018-2022 Table 25 GBN Brand Shares in Chained Consumer Foodservice: % Foodservice Value 2019-2022 Table 26 GBN Brand Shares in Chained Consumer Foodservice: Units/Outlets 2022 Table 27 Forecast Units, Transactions and Value Sales in Consumer Foodservice 2022-2027 Table 28 Forecast Units, Transactions and Value Sales in Consumer Foodservice: % Growth 2022-2027 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(食品)の最新刊レポート
Euromonitor International社の消費者向け食品サービス分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |