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スマートスポーツ用品の世界市場規模調査&予測:製品タイプ別(スマートボール、スマートゴルフスティック、スマートホッケースティック、スマートラケット&バット、その他)、エンドユーザー別(男性、女性)、流通チャネル別(専門店、フランチャイズ店、オンラインストア)、地域別分析、2023-2030年


Global Smart Sports Equipment Market Size study & Forecast, by Product Type (Smart Balls, Smart Golf Sticks, Smart Hockey Sticks, Smart Rackets & Bats, Others), By End-User (Men, Women), By Distribution Channel (Specialty Stores, Franchise stores, Online Stores) and Regional Analysis, 2023-2030

世界のスマートスポーツ用品市場は、2022年に約27億3000万米ドルと評価され、予測期間2023-2030年には8.1%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。スマートスポーツ用品は、センサーやその他の技術を使... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2023年9月10日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
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200 英語

 

サマリー

世界のスマートスポーツ用品市場は、2022年に約27億3000万米ドルと評価され、予測期間2023-2030年には8.1%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。スマートスポーツ用品は、センサーやその他の技術を使用してユーザーのパフォーマンスに関するデータを収集するスポーツ用品の一種である。このデータは、進捗状況の追跡、改善点の特定、ユーザーのパフォーマンス向上に役立つフィードバックの提供に利用できる。スマートスポーツ機器市場は、フィットネストラッキングアプリの需要増加やIoTセンサーの需要拡大などの要因により拡大している。アスリートやフィットネス愛好家がパフォーマンスを向上させ、進捗状況を追跡する方法を模索する中で、スマートスポーツ機器の人気が高まっている。技術の発展が進むにつれて、今後さらに革新的で洗練されたスマートスポーツ機器が市場に登場することが予想される。

Statistaによると、スマートウォッチはフィットネス・パラメーターのトラッキング、コミュニケーション、組織的タスクに使用されている。その出荷台数は、2021年から2024年の間に年平均成長率11%で増加し、2024年までに2億8000万台以上が出荷されると予想されている。さらに、デジタルヘルス市場のフィットネス/活動トラッキングリストウェアカテゴリーの世界ユーザー数は、2023年から2027年の間に8,470万人拡大すると予想される。スマートスポーツ用品市場を牽引するもう1つの重要な要因は、IoTセンサーの需要増加である。個々のアスリートは、IoTデバイスを使用してパフォーマンス、効率、上達を追跡することができる。このデータを長期にわたって収集することで、選手は自身の長所と短所をよりよく理解し、データ主導のフィードバックを利用して次のレベルに進むことができる。Statistaによると、IoTセンサー市場は2025年までに最大430億個まで増加する。また、IoT健康・スポーツユニット数は、2025年までに最大1億7120万ユニットに達すると予想されている。また、可処分所得の増加とスポーツ用品全体における消費支出の増加は、予測期間にわたって市場に有利な成長見通しを生み出すだろう。しかし、スマートスポーツ機器の高コストが、2023~2030年の予測期間を通じて市場の成長を阻害する。

スマートスポーツ機器の世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋、北米、ヨーロッパ、ラテンアメリカ、中東&アフリカなどである。北米は2022年に市場を支配したが、これは決定されたスポーツイベントでキャリアを追求するために人々の間で健康意識が高まっているためである。Statistaによると、北米のスポーツ市場は2023年末までに831億ドルに達すると予想されている。さらに、アジア太平洋地域は、同地域におけるスポーツ技術イベントの人気上昇などの要因により、予測期間中に大きく成長すると予想されている。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通り:
NIKE, Inc.
ゴルフスミス・インターナショナル・ホールディングス
PUMA SE
アディダスAG
ウィルソン・スポーティング・グッズ・カンパニー
バボラ VS S.A.
ホッケーショット
リデル・スポーツ・グループ
Zepp Labs, Inc.
グリッドロン・テクノロジーズ

市場における最近の動き
 2020年10月、アディダスはアスリートのデータをダイナミックなパフォーマンス素材に変換する初のテキスタイル技術「Strung」を発表した。同社によると、足の解剖学とアスリートの動きに基づいた、最もデータ情報に基づいたテキスタイルにすることが目標である。

世界のスマートスポーツ用品市場レポート範囲:
 過去データ - 2020 - 2021
 推計基準年 - 2022年
 予測期間 - 2023-2030
 レポート対象 - 売上予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、動向
 対象セグメント - 製品タイプ、エンドユーザー、流通チャネル、地域
 対象地域 - 北米; 欧州; アジア太平洋; 中南米; 中東・アフリカ
 カスタマイズ範囲 - レポートのカスタマイズは無料(アナリストの作業時間8時間分まで)。国、地域、セグメントスコープ*の追加または変更

本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の市場価値を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的側面の両方を盛り込むよう設計されています。

また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題などの重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場における潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:

製品タイプ別
スマートボール
スマートゴルフスティック
スマート・ホッケー・スティック
スマートラケット&バット
その他

エンドユーザー別
男性
女性

流通チャネル別
専門店
フランチャイズ店
オンラインストア


地域別

北米
米国
カナダ

ヨーロッパ
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア太平洋
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
RoAPAC

ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ

中東・アフリカ
サウジアラビア
南アフリカ
その他の中東・アフリカ

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目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.1. Zinc-Air Battery Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.2. Zinc-Air Battery Market, by Type, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.3. Zinc-Air Battery Market, by Application, 2020-2030 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Zinc-Air Battery Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Industry Evolution
2.2.2. Scope of the Study
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Zinc-Air Battery Market Dynamics
3.1. Zinc-Air Battery Market Impact Analysis (2020-2030)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Growing demand in hearing aids and electronic devices
3.1.1.2. Rising demand for high-energy-density storage solutions
3.1.1.3. Increasing demand for electric vehicles
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Corrosion between electrolyte and anode in zinc-air batteries
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Technological advancement in Zinc-Air Battery
Chapter 4. Global Zinc-Air Battery Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. COVID-19 Impact Analysis
4.7. Disruptive Trends
4.8. Industry Expert Perspective
4.9. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Zinc-Air Battery Market, by Type
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Zinc-Air Battery Market by Type, Performance - Potential Analysis
5.3. Global Zinc-Air Battery Market Estimates & Forecasts by Type 2020-2030 (USD Billion)
5.4. Zinc-Air Battery Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. Rechargeable
5.4.2. Non-Rechargeable
Chapter 6. Global Zinc-Air Battery Market, by Application
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Zinc-Air Battery Market by Application, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Zinc-Air Battery Market Estimates & Forecasts by Application 2020-2030 (USD Billion)
6.4. Zinc-Air Battery Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Small Devices
6.4.2. Remote Signalling and Communication
6.4.3. Safety Lamps
6.4.4. Electric Cars
6.4.5. Others
Chapter 7. Global Zinc-Air Battery Market, Regional Analysis
7.1. Top Leading Countries
7.2. Top Emerging Countries
7.3. Zinc-Air Battery Market, Regional Market Snapshot
7.4. North America Zinc-Air Battery Market
7.4.1. U.S. Zinc-Air Battery Market
7.4.1.1. Type breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
7.4.1.2. Application breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
7.4.2. Canada Zinc-Air Battery Market
7.5. Europe Zinc-Air Battery Market Snapshot
7.5.1. U.K. Zinc-Air Battery Market
7.5.2. Germany Zinc-Air Battery Market
7.5.3. France Zinc-Air Battery Market
7.5.4. Spain Zinc-Air Battery Market
7.5.5. Italy Zinc-Air Battery Market
7.5.6. Rest of Europe Zinc-Air Battery Market
7.6. Asia-Pacific Zinc-Air Battery Market Snapshot
7.6.1. China Zinc-Air Battery Market
7.6.2. India Zinc-Air Battery Market
7.6.3. Japan Zinc-Air Battery Market
7.6.4. Australia Zinc-Air Battery Market
7.6.5. South Korea Zinc-Air Battery Market
7.6.6. Rest of Asia Pacific Zinc-Air Battery Market
7.7. Latin America Zinc-Air Battery Market Snapshot
7.7.1. Brazil Zinc-Air Battery Market
7.7.2. Mexico Zinc-Air Battery Market
7.8. Middle East & Africa Zinc-Air Battery Market
7.8.1. Saudi Arabia Zinc-Air Battery Market
7.8.2. South Africa Zinc-Air Battery Market
7.8.3. Rest of Middle East & Africa Zinc-Air Battery Market

Chapter 8. Competitive Intelligence
8.1. Key Company SWOT Analysis
8.1.1. Company 1
8.1.2. Company 2
8.1.3. Company 3
8.2. Top Market Strategies
8.3. Company Profiles
8.3.1. Electric Fuel Battery Corp
8.3.1.1. Key Information
8.3.1.2. Overview
8.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
8.3.1.4. Product Summary
8.3.1.5. Recent Developments
8.3.2. Revolt Technology Group
8.3.3. ZAF Energy Systems Inc,
8.3.4. Renata SA
8.3.5. Panasonic Corporation
8.3.6. Zhuhai Zhi Li Battery Co. Ltd
8.3.7. Berkshire Hathaway Inc. (Hohmann & Barnard Inc.)
8.3.8. Spectrum Brands Holdings, Inc.
8.3.9. ZincNyx Energy Solutions Inc.
8.3.10. Energizer Holdings Inc
Chapter 9. Research Process
9.1. Research Process
9.1.1. Data Mining
9.1.2. Analysis
9.1.3. Market Estimation
9.1.4. Validation
9.1.5. Publishing
9.2. Research Attributes
9.67. Research Assumption

 

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Summary

Global Smart Sports Equipment Market is valued at approximately USD 2.73 billion in 2022 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 8.1% over the forecast period 2023-2030. Smart sports equipment is a type of sports equipment that uses sensors and other technology to collect data about the user's performance. This data can then be used to track progress, identify areas for improvement, and provide feedback to help the user improve their performance. The Smart Sports Equipment market is expanding because of factors such as increasing demand for fitness tracking apps and growing demand for IoT sensors. Smart sports equipment is becoming increasingly popular as athletes and fitness enthusiasts look for ways to improve their performance and track their progress. As technology continues to develop, we can expect to see even more innovative and sophisticated smart sports equipment on the market in the future.

According to Statista, Smartwatches are used for tracking fitness parameters, communication, and organizational tasks. Their shipments are expected to increase at a compounded annual growth rate of 11% between the years 2021 to 2024 with over 280 million units expected to be shipped by 2024. Furthermore, the global number of users in the fitness/activity tracking wristwear category of the digital health market is expected to expand by 84.7 million between 2023 and 2027. Another important factor drives the Smart Sports Equipment Market is increasing demand for IoT sensors. Individual athletes can use IoT devices to track their performance, efficiency, and progression. By gathering this data over time, players can acquire a better understanding of their own strengths and shortcomings and use data-driven feedback to advance to the next level. As per Statista, the IoT sensors market will increase up to 43 billion by 2025. In addition, the number of IoT health and sports units was expected to reach up to 171.2 million units by 2025. Also, increasing disposable income and rising consumer spending across sports equipment would create a lucrative growth prospectus for the market over the forecast period. However, the high cost of Smart Sports Equipment stifles market growth throughout the forecast period of 2023-2030.

The key regions considered for the Global Smart Sports Equipment Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Middle East & Africa. North America dominated the market in 2022 owing to the increasing health awareness among people in order to pursue a career in their determined sporting event. According to Statista, the North American sports market is expected to reach up to USD 83.1 billion by the end of year 2023. Furthermore, Asia Pacific is expected to grow significantly during the forecast period, owing to factors such as rising popularity of sports tech events in the region

Major market players included in this report are:
NIKE, Inc
Golfsmith International Holdings, Inc
PUMA SE
Adidas AG
The Wilson Sporting Goods Company
BABOLAT VS S.A.
HockeyShot Inc.
Riddell Sports Group
Zepp Labs, Inc.
Gridiron Technologies

Recent Developments in the Market:
 In October 2020, Adidas launched Strung, the first textile technology that converts athlete data into dynamic performance material. According to the business, the goal is for this to be the most data-informed textile, based on foot anatomy and athlete movement

Global Smart Sports Equipment Market Report Scope:
 Historical Data – 2020 - 2021
 Base Year for Estimation – 2022
 Forecast period - 2023-2030
 Report Coverage - Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
 Segments Covered - Product Type, End-User, Distribution Channel, Region
 Regional Scope - North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Middle East & Africa
 Customization Scope - Free report customization (equivalent up to 8 analyst’s working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Product Type
Smart Balls
Smart Golf Sticks
Smart Hockey Sticks
Smart Rackets & Bats
Others

By End-User
Men
Women

By Distribution Channel
Specialty Stores
Franchise stores
Online Stores


By Region:

North America
U.S.
Canada

Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC

Latin America
Brazil
Mexico

Middle East & Africa
Saudi Arabia
South Africa
Rest of Middle East & Africa



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Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.1. Zinc-Air Battery Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.2. Zinc-Air Battery Market, by Type, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.3. Zinc-Air Battery Market, by Application, 2020-2030 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Zinc-Air Battery Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Industry Evolution
2.2.2. Scope of the Study
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Zinc-Air Battery Market Dynamics
3.1. Zinc-Air Battery Market Impact Analysis (2020-2030)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Growing demand in hearing aids and electronic devices
3.1.1.2. Rising demand for high-energy-density storage solutions
3.1.1.3. Increasing demand for electric vehicles
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Corrosion between electrolyte and anode in zinc-air batteries
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Technological advancement in Zinc-Air Battery
Chapter 4. Global Zinc-Air Battery Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. COVID-19 Impact Analysis
4.7. Disruptive Trends
4.8. Industry Expert Perspective
4.9. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Zinc-Air Battery Market, by Type
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Zinc-Air Battery Market by Type, Performance - Potential Analysis
5.3. Global Zinc-Air Battery Market Estimates & Forecasts by Type 2020-2030 (USD Billion)
5.4. Zinc-Air Battery Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. Rechargeable
5.4.2. Non-Rechargeable
Chapter 6. Global Zinc-Air Battery Market, by Application
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Zinc-Air Battery Market by Application, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Zinc-Air Battery Market Estimates & Forecasts by Application 2020-2030 (USD Billion)
6.4. Zinc-Air Battery Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Small Devices
6.4.2. Remote Signalling and Communication
6.4.3. Safety Lamps
6.4.4. Electric Cars
6.4.5. Others
Chapter 7. Global Zinc-Air Battery Market, Regional Analysis
7.1. Top Leading Countries
7.2. Top Emerging Countries
7.3. Zinc-Air Battery Market, Regional Market Snapshot
7.4. North America Zinc-Air Battery Market
7.4.1. U.S. Zinc-Air Battery Market
7.4.1.1. Type breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
7.4.1.2. Application breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
7.4.2. Canada Zinc-Air Battery Market
7.5. Europe Zinc-Air Battery Market Snapshot
7.5.1. U.K. Zinc-Air Battery Market
7.5.2. Germany Zinc-Air Battery Market
7.5.3. France Zinc-Air Battery Market
7.5.4. Spain Zinc-Air Battery Market
7.5.5. Italy Zinc-Air Battery Market
7.5.6. Rest of Europe Zinc-Air Battery Market
7.6. Asia-Pacific Zinc-Air Battery Market Snapshot
7.6.1. China Zinc-Air Battery Market
7.6.2. India Zinc-Air Battery Market
7.6.3. Japan Zinc-Air Battery Market
7.6.4. Australia Zinc-Air Battery Market
7.6.5. South Korea Zinc-Air Battery Market
7.6.6. Rest of Asia Pacific Zinc-Air Battery Market
7.7. Latin America Zinc-Air Battery Market Snapshot
7.7.1. Brazil Zinc-Air Battery Market
7.7.2. Mexico Zinc-Air Battery Market
7.8. Middle East & Africa Zinc-Air Battery Market
7.8.1. Saudi Arabia Zinc-Air Battery Market
7.8.2. South Africa Zinc-Air Battery Market
7.8.3. Rest of Middle East & Africa Zinc-Air Battery Market

Chapter 8. Competitive Intelligence
8.1. Key Company SWOT Analysis
8.1.1. Company 1
8.1.2. Company 2
8.1.3. Company 3
8.2. Top Market Strategies
8.3. Company Profiles
8.3.1. Electric Fuel Battery Corp
8.3.1.1. Key Information
8.3.1.2. Overview
8.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
8.3.1.4. Product Summary
8.3.1.5. Recent Developments
8.3.2. Revolt Technology Group
8.3.3. ZAF Energy Systems Inc,
8.3.4. Renata SA
8.3.5. Panasonic Corporation
8.3.6. Zhuhai Zhi Li Battery Co. Ltd
8.3.7. Berkshire Hathaway Inc. (Hohmann & Barnard Inc.)
8.3.8. Spectrum Brands Holdings, Inc.
8.3.9. ZincNyx Energy Solutions Inc.
8.3.10. Energizer Holdings Inc
Chapter 9. Research Process
9.1. Research Process
9.1.1. Data Mining
9.1.2. Analysis
9.1.3. Market Estimation
9.1.4. Validation
9.1.5. Publishing
9.2. Research Attributes
9.67. Research Assumption

 

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