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スポーツグラフィックスの世界市場調査&予測、製品別(デジタル印刷、スクリーン印刷、刺繍)、エンドユーザー別(販促品、スポーツアパレル、アクセサリー)、地域別分析、2023-2030年


Global Sports Graphics Market Size study & Forecast, by Product (Digital Printing, Screen Printing, Embroidery), by End-Users (Promotional Products, Sports Apparel, Accessories) and Regional Analysis, 2023-2030

世界のスポーツグラフィックス市場は、2022年に約xx億米ドルと評価され、予測期間2023年から2030年にかけてxxx%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。スポーツグラフィックスとは、スポーツ放送、ライ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2023年9月10日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
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200 英語

 

サマリー

世界のスポーツグラフィックス市場は、2022年に約xx億米ドルと評価され、予測期間2023年から2030年にかけてxxx%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。スポーツグラフィックスとは、スポーツ放送、ライブイベント、デジタルプラットフォームで使用される視覚的要素やデザインを指し、視聴者の体験を向上させ、試合やイベントに関する情報を提供する。これらのグラフィックは通常、スコア、統計、選手プロフィール、その他の関連情報を表示するために使用される。スポーツグラフィックス市場は、可処分所得の増加やスポーツ用品への消費支出の増加などの要因により拡大している。スポーツ・グラフィックは、視聴者の興味を引き、適切な情報を提供し、全体的な視聴体験を向上させるように設計されている。専門的なソフトウェアやツールを使用して作成され、そのデザインや実装は、特定のスポーツ、放送ネットワーク、またはイベントによって異なる場合があります。その重要性は、ここ数十年の間に徐々に高まっている。

Statista』によると、購買力平価で見た場合、2021年のOECD加盟国の中で、アメリカは1人当たりの家計総可処分所得が最も高かった。一人当たりの可処分所得は55,000米ドルに近かった。2位はルクセンブルクでおよそ50,000米ドルだった。さらに、アメリカ人の2021年の可処分所得は16兆200億ドルであった。一人当たりの可処分所得は同年に47,763ドルだった。スペースを牽引するもうひとつの重要な要素は、スポーツ用品への消費支出の拡大である。Statistaによると、玩具・ホビー市場のスポーツ用品部門の世界売上高は、2023年から2027年にかけて436億米ドル拡大し、2027年には最大2044億8000万米ドルに達すると予測されている。また、2022会計年度のインドにおけるスポーツ支出は約0.21億米ドルであった。これは前年度より増加した。この支出のうち最も大きな割合を占めているのは、スポーツの発展を促進するKhelo Indiaである。また、世界のスポーツ産業のデジタルプラットフォームへの拡大と急速な都市化は、予測期間中に市場に有利な成長見通しを作成します。しかし、スポーツグラフィックスの高コストは、2023年から2030年の予測期間を通じて市場の成長を阻害する。

スポーツグラフィックスの世界市場調査において考慮された主要地域は、アジア太平洋、北米、ヨーロッパ、ラテンアメリカ、中東&アフリカなどである。北米は、この地域におけるスポーツ用品への消費支出の増加により、2022年の市場を支配した。Statistaによると、2022年、米国のスポーツ用品市場の総収入は174億4,000万米ドルである。アジア太平洋地域は、可処分所得の増加や技術の進歩によるアスレジャーファッションのトレンドの高まりなどの要因により、予測期間中に大きく成長すると予想される。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤー
ダイナマイトグラフィックス
スポーツグラフィックス
トータルスポーツグラフィックス
プレーリーグラフィックススポーツウェア
アリーナスポーツ&グラフィックス
CMYK Grafix
シグナルグラフィックス
クオリティグラフィックス
Rappahannock スポーツ&グラフィック
VizCom スポーツグラフィック

市場における最近の動き
2023年7月、EAスポーツは、男女31人のスター選手が真新しいカバースタイルで登場する「EA FC 24 Ultimate Edition」のカバーを正式に発表した。EAスポーツの最新サッカーゲームシリーズ「EAスポーツFC」の第1弾が「EA FC 24」である。このゲームは、昨年パブリッシャーとFIFAが30年にわたる提携を解消した後、EAの長寿シリーズであるFIFAに取って代わるもので、EA FC 24の正式リリースに先駆けてアルティメット・エディションの表紙が発表されるなど、新作ゲームの詳細が明らかになりつつある。


世界のスポーツグラフィックス市場レポートスコープ:
 過去データ - 2020 - 2021
 推計基準年 - 2022年
 予測期間 - 2023-2030
 レポート対象 - 売上予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、動向
 対象セグメント - 製品、エンドユーザー、地域
 地域範囲 - 北米; 欧州; アジア太平洋; 中南米; 中東 & アフリカ
 カスタマイズ範囲 - レポートのカスタマイズは無料(アナリストの作業時間8時間分まで)。国、地域、セグメントスコープの追加または変更*。

本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の市場価値を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的側面の両方を盛り込むよう設計されています。

また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題などの重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場における潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:


製品別
デジタル印刷
スクリーン印刷
刺繍

エンドユーザー別
販促品
スポーツアパレル
アクセサリー


地域別

北米
米国
カナダ

ヨーロッパ
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア太平洋
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
RoAPAC

ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ

中東・アフリカ
サウジアラビア
南アフリカ
その他の中東・アフリカ

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目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.1. Zinc-Air Battery Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.2. Zinc-Air Battery Market, by Type, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.3. Zinc-Air Battery Market, by Application, 2020-2030 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Zinc-Air Battery Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Industry Evolution
2.2.2. Scope of the Study
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Zinc-Air Battery Market Dynamics
3.1. Zinc-Air Battery Market Impact Analysis (2020-2030)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Growing demand in hearing aids and electronic devices
3.1.1.2. Rising demand for high-energy-density storage solutions
3.1.1.3. Increasing demand for electric vehicles
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Corrosion between electrolyte and anode in zinc-air batteries
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Technological advancement in Zinc-Air Battery
Chapter 4. Global Zinc-Air Battery Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. COVID-19 Impact Analysis
4.7. Disruptive Trends
4.8. Industry Expert Perspective
4.9. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Zinc-Air Battery Market, by Type
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Zinc-Air Battery Market by Type, Performance - Potential Analysis
5.3. Global Zinc-Air Battery Market Estimates & Forecasts by Type 2020-2030 (USD Billion)
5.4. Zinc-Air Battery Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. Rechargeable
5.4.2. Non-Rechargeable
Chapter 6. Global Zinc-Air Battery Market, by Application
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Zinc-Air Battery Market by Application, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Zinc-Air Battery Market Estimates & Forecasts by Application 2020-2030 (USD Billion)
6.4. Zinc-Air Battery Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Small Devices
6.4.2. Remote Signalling and Communication
6.4.3. Safety Lamps
6.4.4. Electric Cars
6.4.5. Others
Chapter 7. Global Zinc-Air Battery Market, Regional Analysis
7.1. Top Leading Countries
7.2. Top Emerging Countries
7.3. Zinc-Air Battery Market, Regional Market Snapshot
7.4. North America Zinc-Air Battery Market
7.4.1. U.S. Zinc-Air Battery Market
7.4.1.1. Type breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
7.4.1.2. Application breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
7.4.2. Canada Zinc-Air Battery Market
7.5. Europe Zinc-Air Battery Market Snapshot
7.5.1. U.K. Zinc-Air Battery Market
7.5.2. Germany Zinc-Air Battery Market
7.5.3. France Zinc-Air Battery Market
7.5.4. Spain Zinc-Air Battery Market
7.5.5. Italy Zinc-Air Battery Market
7.5.6. Rest of Europe Zinc-Air Battery Market
7.6. Asia-Pacific Zinc-Air Battery Market Snapshot
7.6.1. China Zinc-Air Battery Market
7.6.2. India Zinc-Air Battery Market
7.6.3. Japan Zinc-Air Battery Market
7.6.4. Australia Zinc-Air Battery Market
7.6.5. South Korea Zinc-Air Battery Market
7.6.6. Rest of Asia Pacific Zinc-Air Battery Market
7.7. Latin America Zinc-Air Battery Market Snapshot
7.7.1. Brazil Zinc-Air Battery Market
7.7.2. Mexico Zinc-Air Battery Market
7.8. Middle East & Africa Zinc-Air Battery Market
7.8.1. Saudi Arabia Zinc-Air Battery Market
7.8.2. South Africa Zinc-Air Battery Market
7.8.3. Rest of Middle East & Africa Zinc-Air Battery Market

Chapter 8. Competitive Intelligence
8.1. Key Company SWOT Analysis
8.1.1. Company 1
8.1.2. Company 2
8.1.3. Company 3
8.2. Top Market Strategies
8.3. Company Profiles
8.3.1. Electric Fuel Battery Corp
8.3.1.1. Key Information
8.3.1.2. Overview
8.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
8.3.1.4. Product Summary
8.3.1.5. Recent Developments
8.3.2. Revolt Technology Group
8.3.3. ZAF Energy Systems Inc,
8.3.4. Renata SA
8.3.5. Panasonic Corporation
8.3.6. Zhuhai Zhi Li Battery Co. Ltd
8.3.7. Berkshire Hathaway Inc. (Hohmann & Barnard Inc.)
8.3.8. Spectrum Brands Holdings, Inc.
8.3.9. ZincNyx Energy Solutions Inc.
8.3.10. Energizer Holdings Inc
Chapter 9. Research Process
9.1. Research Process
9.1.1. Data Mining
9.1.2. Analysis
9.1.3. Market Estimation
9.1.4. Validation
9.1.5. Publishing
9.2. Research Attributes
9.68. Research Assumption

 

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Summary

Global Sports Graphics Market is valued at approximately USD xxx billion in 2022 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than xxx% over the forecast period 2023-2030. Sports graphics refer to the visual elements and designs used in sports broadcasts, live events, and digital platforms to enhance the viewer's experience and provide information about the game or event. These graphics are typically used to display scores, statistics, player profiles, and other relevant information. The Sports Graphics market is expanding because of factors such as increasing disposable income and growing consumer spending on sports goods. Sports graphics are designed to engage viewers, provide pertinent information, and enhance the overall viewing experience. They are created using specialized software and tools, and their design and implementation may vary depending on the specific sport, broadcast network, or event. Its importance has progressively increased during the last few decades.

According to Statista, in terms of purchasing power parity, the United States had the highest gross household disposable income per capita in OECD countries in 2021. Their disposable income per capita was close to USD 55,000. Luxembourg came in second with roughly USD 50,000. Furthermore, Americans had a total of 16.02 trillion dollars in disposable personal income in 2021. Per capita personal disposable income was 47,763 dollars in that same year. Another important component driving space is growing consumer spending on sports goods. As per Statista, the global revenue in the sports equipment section of the toys & hobbies market was predicted to expand by USD 43.6 billion in between 2023 and 2027 expected to reach up to 204.48 billion US dollars by 2027. In addition, in the financial year 2022, sports expenditure in India was about USD 0.21 billion. This was an increase from the previous financial year. The largest share of this expense went towards Khelo India which promotes development of sports. Also, expansion of the global sports industry into digital platforms and rapid urbanization would create a lucrative growth prospectus for the market over the forecast period. However, the high cost of Sports Graphics stifles market growth throughout the forecast period of 2023-2030.

The key regions considered for the Global Sports Graphics Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Middle East & Africa. North America dominated the market in 2022 owing to the rising consumer spending on sports goods in this region. According to Statista, in 2022, the total revenue of the sports equipment market in the United States accounts for USD 17.44 billion. Asia Pacific is expected to grow significantly during the forecast period, owing to factors such as increasing disposable income and rising adoption of athleisure fashion trends due to advancement of technology in this region.

Major market players included in this report are:
Dynamite Graphics
Sports Graphics
Total Sports Graphics
Prairie Graphics Sportswear
Arena Sports & Graphics
CMYK Grafix
Signal Graphics
Quality Graphics
Rappahannock Sport & Graphics
VizCom Sport Graphics

Recent Developments in the Market:
In July 2023, EA Sports has officially announced the EA FC 24 Ultimate Edition cover, which features 31 men's and women's stars in a brand-new cover style. The first installment of EA Sports' newest football game series, EA Sports FC, is EA FC 24. The game will replace EA's long-running FIFA series after the publisher and FIFA severed their 30-year association last year, and more details about the new game are beginning to emerge, with the cover of the Ultimate Edition announced ahead of EA FC 24's formal release.


Global Sports Graphics Market Report Scope:
 Historical Data – 2020 - 2021
 Base Year for Estimation – 2022
 Forecast period - 2023-2030
 Report Coverage - Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
 Segments Covered - Product, End-Users, Region
 Regional Scope - North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Middle East & Africa
 Customization Scope - Free report customization (equivalent up to 8 analyst’s working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:


by Product
Digital Printing
Screen Printing
Embroidery

by End-Users
Promotional Products
Sports Apparel
Accessories


By Region:

North America
U.S.
Canada

Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC

Latin America
Brazil
Mexico

Middle East & Africa
Saudi Arabia
South Africa
Rest of Middle East & Africa



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Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.1. Zinc-Air Battery Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.2. Zinc-Air Battery Market, by Type, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.3. Zinc-Air Battery Market, by Application, 2020-2030 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Zinc-Air Battery Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Industry Evolution
2.2.2. Scope of the Study
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Zinc-Air Battery Market Dynamics
3.1. Zinc-Air Battery Market Impact Analysis (2020-2030)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Growing demand in hearing aids and electronic devices
3.1.1.2. Rising demand for high-energy-density storage solutions
3.1.1.3. Increasing demand for electric vehicles
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Corrosion between electrolyte and anode in zinc-air batteries
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Technological advancement in Zinc-Air Battery
Chapter 4. Global Zinc-Air Battery Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. COVID-19 Impact Analysis
4.7. Disruptive Trends
4.8. Industry Expert Perspective
4.9. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Zinc-Air Battery Market, by Type
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Zinc-Air Battery Market by Type, Performance - Potential Analysis
5.3. Global Zinc-Air Battery Market Estimates & Forecasts by Type 2020-2030 (USD Billion)
5.4. Zinc-Air Battery Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. Rechargeable
5.4.2. Non-Rechargeable
Chapter 6. Global Zinc-Air Battery Market, by Application
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Zinc-Air Battery Market by Application, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Zinc-Air Battery Market Estimates & Forecasts by Application 2020-2030 (USD Billion)
6.4. Zinc-Air Battery Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Small Devices
6.4.2. Remote Signalling and Communication
6.4.3. Safety Lamps
6.4.4. Electric Cars
6.4.5. Others
Chapter 7. Global Zinc-Air Battery Market, Regional Analysis
7.1. Top Leading Countries
7.2. Top Emerging Countries
7.3. Zinc-Air Battery Market, Regional Market Snapshot
7.4. North America Zinc-Air Battery Market
7.4.1. U.S. Zinc-Air Battery Market
7.4.1.1. Type breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
7.4.1.2. Application breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
7.4.2. Canada Zinc-Air Battery Market
7.5. Europe Zinc-Air Battery Market Snapshot
7.5.1. U.K. Zinc-Air Battery Market
7.5.2. Germany Zinc-Air Battery Market
7.5.3. France Zinc-Air Battery Market
7.5.4. Spain Zinc-Air Battery Market
7.5.5. Italy Zinc-Air Battery Market
7.5.6. Rest of Europe Zinc-Air Battery Market
7.6. Asia-Pacific Zinc-Air Battery Market Snapshot
7.6.1. China Zinc-Air Battery Market
7.6.2. India Zinc-Air Battery Market
7.6.3. Japan Zinc-Air Battery Market
7.6.4. Australia Zinc-Air Battery Market
7.6.5. South Korea Zinc-Air Battery Market
7.6.6. Rest of Asia Pacific Zinc-Air Battery Market
7.7. Latin America Zinc-Air Battery Market Snapshot
7.7.1. Brazil Zinc-Air Battery Market
7.7.2. Mexico Zinc-Air Battery Market
7.8. Middle East & Africa Zinc-Air Battery Market
7.8.1. Saudi Arabia Zinc-Air Battery Market
7.8.2. South Africa Zinc-Air Battery Market
7.8.3. Rest of Middle East & Africa Zinc-Air Battery Market

Chapter 8. Competitive Intelligence
8.1. Key Company SWOT Analysis
8.1.1. Company 1
8.1.2. Company 2
8.1.3. Company 3
8.2. Top Market Strategies
8.3. Company Profiles
8.3.1. Electric Fuel Battery Corp
8.3.1.1. Key Information
8.3.1.2. Overview
8.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
8.3.1.4. Product Summary
8.3.1.5. Recent Developments
8.3.2. Revolt Technology Group
8.3.3. ZAF Energy Systems Inc,
8.3.4. Renata SA
8.3.5. Panasonic Corporation
8.3.6. Zhuhai Zhi Li Battery Co. Ltd
8.3.7. Berkshire Hathaway Inc. (Hohmann & Barnard Inc.)
8.3.8. Spectrum Brands Holdings, Inc.
8.3.9. ZincNyx Energy Solutions Inc.
8.3.10. Energizer Holdings Inc
Chapter 9. Research Process
9.1. Research Process
9.1.1. Data Mining
9.1.2. Analysis
9.1.3. Market Estimation
9.1.4. Validation
9.1.5. Publishing
9.2. Research Attributes
9.68. Research Assumption

 

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