オンライン自動車購入の世界市場規模調査&予測、車両タイプ(ハッチバック、セダン、SUV)、推進タイプ(ガソリン、ディーゼル、その他)、カテゴリー(中古車、新車)、地域別分析、2022-2029年Global Online Car Buying Market Size study & Forecast, by Vehicle Type (Hatchback, Sedan, SUV), Propulsion Type (Petrol, Diesel and Others) and Category (Pre-owned vehicle and New vehicle) and Regional Analysis, 2022-2029 世界のオンラインカーバイイング市場は、2021年に約2669億6000万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には12.2%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。オンライン自動車購入とは、顧客直販プラット... もっと見る
サマリー世界のオンラインカーバイイング市場は、2021年に約2669億6000万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には12.2%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。オンライン自動車購入とは、顧客直販プラットフォームを通じて新車や中古車を購入することを指します。オンライン車購入プラットフォームは、顧客がメーカーから直接車両を購入することを可能にし、車両の販売と流通に関わる仲介業者の数を減らすことができます。さらに、オンライン自動車購入プラットフォームの使用は、自動車製造会社の販売・流通コストを削減することにもつながります。Eコマースやオンライン技術の拡大、自動車小売業におけるデジタル技術の採用拡大が、市場成長を加速させる主な要因となっています。世界のEコマース分野の拡大が、世界のオンライン自動車購入市場の成長に寄与しています。例えば、Statista -によると、2019年、国境を越えたオンラインショッピング部門は579億米ドルと推定され、市場は2026年までに2兆2500億米ドルまで成長すると予測されています。さらに、自動車小売業におけるデジタル技術の導入が進んでいることも、市場成長の原動力となっています。例えば、2020年5月、インドを拠点とするMahindra & Mahindra社は、Own-onlineと名付けられた新しいエンド・トゥ・エンドの自動車販売プラットフォームを立ち上げました。この新しいプラットフォームにより、顧客は社用車の融資、保険、交換、アクセサリ、所有が可能になる。また、スマートフォンや高速インターネットサービスの普及が進み、発展途上地域の自動車産業が成長していることも、世界のオンライン自動車購入市場に有利な成長見通しをもたらすと考えられます。しかし、データプライバシーに関する懸念の高まりが、2022-2029年の予測期間を通じて市場の成長を阻害しています。 オンライン車購入の世界市場の調査対象地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、およびその他の地域です。北米は、主要な市場プレイヤーの存在と、同地域におけるeコマース分野の拡大の高まりにより、収益面で市場を支配しています。一方、アジア太平洋地域は、オンライン自動車購入プラットフォームの普及や自動車製造業の成長などの要因により、予測期間中に最も高いCAGRで成長すると予想されます。 本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです: アズベリーオートモーティブグループ(Asbury Automotive Group, Inc. AutoNation, Inc. Cargurus, Inc. カーズダイレクト カーズドットコム(Cars.com, Inc. コックスオートモーティブ グループ1オートモーティブインク ヘンドリック・オートモーティブ・グループ リチアモーターズ株式会社(Lithia motors, Inc. トゥルーカー(TrueCar, Inc. 市場の最近の動向 2021年9月、カートレードは中古車の売買のためのオフラインおよびオンライン小売プラットフォーム「CarWale abSure」を開始しました。当初、同社はこの新サービスをインドの09都市ムンバイ、バンガロール、スラット、カンプル、ノイダ、チェンナイ、ボパール、コルカタ、アーメダバードで開始しました。 世界のオンライン車買取市場レポートスコープ: 過去データ 2019年~2020年~2021年 推計基準年 2021年 予測期間2022年〜2029年 レポート対象 売上高予測、企業ランキング、競合状況、成長要因、トレンド 対象セグメント 車両タイプ、推進力タイプ、カテゴリー、地域 地域範囲 北米、欧州、アジア太平洋、中南米、その他の地域 カスタマイズ範囲 レポート購入時に無料カスタマイズ(アナリストの作業時間8時間相当まで)。国別、地域別、セグメント別スコープの追加・変更*。 本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することである。本レポートは、調査対象国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。 また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します: 車種別 ハッチバック セダン SUV車 推進方式別 ガソリン ディーゼル その他 カテゴリー別 中古車 新車 地域別 北米 米国 カナダ 欧州 英国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア・パシフィック 中国 インド 日本 オーストラリア 韓国 ロアパック ラテンアメリカ ブラジル メキシコ RoLA その他の地域(Rest of the World 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.1. Online Car Buying Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.2. Online Car Buying Market, by Vehicle Type, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.3. Online Car Buying Market, by Propulsion Type, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.4. Online Car Buying Market, by Category, 2019-2029 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Online Car Buying Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Online Car Buying Market Dynamics 3.1. Online Car Buying Market Impact Analysis (2019-2029) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increasing expansion of E-commerce and online technologies 3.1.1.2. Growing adoption of digital technologies in automotive retail sector 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Growing concern over data privacy 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Increasing penetration of smartphones & high-speed internet services 3.1.3.2. Growing automobile sector in developing regions Chapter 4. Global Online Car Buying Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029) 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.4. Top investment opportunity 4.5. Top winning strategies 4.6. Industry Experts Prospective 4.7. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Online Car Buying Market, by Vehicle Type 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Online Car Buying Market by Vehicle Type, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Online Car Buying Market Estimates & Forecasts by Vehicle Type 2019-2029 (USD Billion) 6.4. Online Car Buying Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Hatchback 6.4.2. Sedan 6.4.3. SUV 6.4.4. Others Chapter 7. Global Online Car Buying Market, by Propulsion Type 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Online Car Buying Market by Propulsion Type, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Online Car Buying Market Estimates & Forecasts by Propulsion Type 2019-2029 (USD Billion) 7.4. Online Car Buying Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Petrol 7.4.2. Diesel 7.4.3. Others Chapter 8. Global Online Car Buying Market, by Category 8.1. Market Snapshot 8.2. Global Online Car Buying Market by Category, Performance - Potential Analysis 8.3. Global Online Car Buying Market Estimates & Forecasts by Category 2019-2029 (USD Billion) 8.4. Online Car Buying Market, Sub Segment Analysis 8.4.1. Pre-owned 8.4.2. New Vehicle Chapter 9. Global Online Car Buying Market, Regional Analysis 9.1. Online Car Buying Market, Regional Market Snapshot 9.2. North America Online Car Buying Market 9.2.1. U.S. Online Car Buying Market 9.2.1.1. Vehicle Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 9.2.1.2. Propulsion Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 9.2.1.3. Category breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 9.2.2. Canada Online Car Buying Market 9.3. Europe Online Car Buying Market Snapshot 9.3.1. U.K. Online Car Buying Market 9.3.2. Germany Online Car Buying Market 9.3.3. France Online Car Buying Market 9.3.4. Spain Online Car Buying Market 9.3.5. Italy Online Car Buying Market 9.3.6. Rest of Europe Online Car Buying Market 9.4. Asia-Pacific Online Car Buying Market Snapshot 9.4.1. China Online Car Buying Market 9.4.2. India Online Car Buying Market 9.4.3. Japan Online Car Buying Market 9.4.4. Australia Online Car Buying Market 9.4.5. South Korea Online Car Buying Market 9.4.6. Rest of Asia Pacific Online Car Buying Market 9.5. Latin America Online Car Buying Market Snapshot 9.5.1. Brazil Online Car Buying Market 9.5.2. Mexico Online Car Buying Market 9.5.3. Rest of Latin America Online Car Buying Market 9.6. Rest of The World Online Car Buying Market Chapter 10. Competitive Intelligence 10.1. Top Market Strategies 10.2. Company Profiles 10.2.1. Asbury Automotive Group Inc. 10.2.1.1. Key Information 10.2.1.2. Overview 10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 10.2.1.4. Product Summary 10.2.1.5. Recent Developments 10.2.2. AutoNation, Inc. 10.2.3. Cargurus, Inc. 10.2.4. CarsDirect 10.2.5. Cars.com, Inc. 10.2.6. Cox Automotive Inc 10.2.7. Group1 Automotive Inc. 10.2.8. Hendrick automotive group 10.2.9. Lithia motors, Inc. 10.2.10. TrueCar, Inc. Chapter 11. Research Process 11.1. Research Process 11.1.1. Data Mining 11.1.2. Analysis 11.1.3. Market Estimation 11.1.4. Validation 11.1.5. Publishing 11.2. Research Attributes 11.3. Research Assumption
SummaryGlobal Online Car Buying Market is valued approximately USD 266.96 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 12.2% over the forecast period 2022-2029. Online Car Buying refers to buying of new and preowned vehicles through a direct to customer platform. Online car buying platforms enables customer to directly purchase vehicle from the manufacturer and reduces the number of intermediates involved in sales and distribution of vehicles. Moreover, the use of online car buying platform also reduces sales and distribution cost to the car manufacturing companies. The increasing expansion of E-commerce and online technologies and growing adoption of digital technologies in automotive retail sector are key factors accelerating the market growth. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.1. Online Car Buying Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.2. Online Car Buying Market, by Vehicle Type, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.3. Online Car Buying Market, by Propulsion Type, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.4. Online Car Buying Market, by Category, 2019-2029 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Online Car Buying Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Online Car Buying Market Dynamics 3.1. Online Car Buying Market Impact Analysis (2019-2029) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increasing expansion of E-commerce and online technologies 3.1.1.2. Growing adoption of digital technologies in automotive retail sector 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Growing concern over data privacy 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Increasing penetration of smartphones & high-speed internet services 3.1.3.2. Growing automobile sector in developing regions Chapter 4. Global Online Car Buying Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029) 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.4. Top investment opportunity 4.5. Top winning strategies 4.6. Industry Experts Prospective 4.7. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Online Car Buying Market, by Vehicle Type 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Online Car Buying Market by Vehicle Type, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Online Car Buying Market Estimates & Forecasts by Vehicle Type 2019-2029 (USD Billion) 6.4. Online Car Buying Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Hatchback 6.4.2. Sedan 6.4.3. SUV 6.4.4. Others Chapter 7. Global Online Car Buying Market, by Propulsion Type 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Online Car Buying Market by Propulsion Type, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Online Car Buying Market Estimates & Forecasts by Propulsion Type 2019-2029 (USD Billion) 7.4. Online Car Buying Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Petrol 7.4.2. Diesel 7.4.3. Others Chapter 8. Global Online Car Buying Market, by Category 8.1. Market Snapshot 8.2. Global Online Car Buying Market by Category, Performance - Potential Analysis 8.3. Global Online Car Buying Market Estimates & Forecasts by Category 2019-2029 (USD Billion) 8.4. Online Car Buying Market, Sub Segment Analysis 8.4.1. Pre-owned 8.4.2. New Vehicle Chapter 9. Global Online Car Buying Market, Regional Analysis 9.1. Online Car Buying Market, Regional Market Snapshot 9.2. North America Online Car Buying Market 9.2.1. U.S. Online Car Buying Market 9.2.1.1. Vehicle Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 9.2.1.2. Propulsion Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 9.2.1.3. Category breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 9.2.2. Canada Online Car Buying Market 9.3. Europe Online Car Buying Market Snapshot 9.3.1. U.K. Online Car Buying Market 9.3.2. Germany Online Car Buying Market 9.3.3. France Online Car Buying Market 9.3.4. Spain Online Car Buying Market 9.3.5. Italy Online Car Buying Market 9.3.6. Rest of Europe Online Car Buying Market 9.4. Asia-Pacific Online Car Buying Market Snapshot 9.4.1. China Online Car Buying Market 9.4.2. India Online Car Buying Market 9.4.3. Japan Online Car Buying Market 9.4.4. Australia Online Car Buying Market 9.4.5. South Korea Online Car Buying Market 9.4.6. Rest of Asia Pacific Online Car Buying Market 9.5. Latin America Online Car Buying Market Snapshot 9.5.1. Brazil Online Car Buying Market 9.5.2. Mexico Online Car Buying Market 9.5.3. Rest of Latin America Online Car Buying Market 9.6. Rest of The World Online Car Buying Market Chapter 10. Competitive Intelligence 10.1. Top Market Strategies 10.2. Company Profiles 10.2.1. Asbury Automotive Group Inc. 10.2.1.1. Key Information 10.2.1.2. Overview 10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 10.2.1.4. Product Summary 10.2.1.5. Recent Developments 10.2.2. AutoNation, Inc. 10.2.3. Cargurus, Inc. 10.2.4. CarsDirect 10.2.5. Cars.com, Inc. 10.2.6. Cox Automotive Inc 10.2.7. Group1 Automotive Inc. 10.2.8. Hendrick automotive group 10.2.9. Lithia motors, Inc. 10.2.10. TrueCar, Inc. Chapter 11. Research Process 11.1. Research Process 11.1.1. Data Mining 11.1.2. Analysis 11.1.3. Market Estimation 11.1.4. Validation 11.1.5. Publishing 11.2. Research Attributes 11.3. Research Assumption
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