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オンライン自動車購入の世界市場規模調査&予測、車両タイプ(ハッチバック、セダン、SUV)、推進タイプ(ガソリン、ディーゼル、その他)、カテゴリー(中古車、新車)、地域別分析、2022-2029年


Global Online Car Buying Market Size study & Forecast, by Vehicle Type (Hatchback, Sedan, SUV), Propulsion Type (Petrol, Diesel and Others) and Category (Pre-owned vehicle and New vehicle) and Regional Analysis, 2022-2029

世界のオンラインカーバイイング市場は、2021年に約2669億6000万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には12.2%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。オンライン自動車購入とは、顧客直販プラット... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2023年2月8日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報・注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

世界のオンラインカーバイイング市場は、2021年に約2669億6000万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には12.2%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。オンライン自動車購入とは、顧客直販プラットフォームを通じて新車や中古車を購入することを指します。オンライン車購入プラットフォームは、顧客がメーカーから直接車両を購入することを可能にし、車両の販売と流通に関わる仲介業者の数を減らすことができます。さらに、オンライン自動車購入プラットフォームの使用は、自動車製造会社の販売・流通コストを削減することにもつながります。Eコマースやオンライン技術の拡大、自動車小売業におけるデジタル技術の採用拡大が、市場成長を加速させる主な要因となっています。

世界のEコマース分野の拡大が、世界のオンライン自動車購入市場の成長に寄与しています。例えば、Statista -によると、2019年、国境を越えたオンラインショッピング部門は579億米ドルと推定され、市場は2026年までに2兆2500億米ドルまで成長すると予測されています。さらに、自動車小売業におけるデジタル技術の導入が進んでいることも、市場成長の原動力となっています。例えば、2020年5月、インドを拠点とするMahindra & Mahindra社は、Own-onlineと名付けられた新しいエンド・トゥ・エンドの自動車販売プラットフォームを立ち上げました。この新しいプラットフォームにより、顧客は社用車の融資、保険、交換、アクセサリ、所有が可能になる。また、スマートフォンや高速インターネットサービスの普及が進み、発展途上地域の自動車産業が成長していることも、世界のオンライン自動車購入市場に有利な成長見通しをもたらすと考えられます。しかし、データプライバシーに関する懸念の高まりが、2022-2029年の予測期間を通じて市場の成長を阻害しています。

オンライン車購入の世界市場の調査対象地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、およびその他の地域です。北米は、主要な市場プレイヤーの存在と、同地域におけるeコマース分野の拡大の高まりにより、収益面で市場を支配しています。一方、アジア太平洋地域は、オンライン自動車購入プラットフォームの普及や自動車製造業の成長などの要因により、予測期間中に最も高いCAGRで成長すると予想されます。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです:
アズベリーオートモーティブグループ(Asbury Automotive Group, Inc.
AutoNation, Inc.
Cargurus, Inc.
カーズダイレクト
カーズドットコム(Cars.com, Inc.
コックスオートモーティブ
グループ1オートモーティブインク
ヘンドリック・オートモーティブ・グループ
リチアモーターズ株式会社(Lithia motors, Inc.
トゥルーカー(TrueCar, Inc.

市場の最近の動向
 2021年9月、カートレードは中古車の売買のためのオフラインおよびオンライン小売プラットフォーム「CarWale abSure」を開始しました。当初、同社はこの新サービスをインドの09都市ムンバイ、バンガロール、スラット、カンプル、ノイダ、チェンナイ、ボパール、コルカタ、アーメダバードで開始しました。




世界のオンライン車買取市場レポートスコープ:
過去データ 2019年~2020年~2021年
推計基準年 2021年
予測期間2022年〜2029年
レポート対象 売上高予測、企業ランキング、競合状況、成長要因、トレンド
対象セグメント 車両タイプ、推進力タイプ、カテゴリー、地域
地域範囲 北米、欧州、アジア太平洋、中南米、その他の地域
カスタマイズ範囲 レポート購入時に無料カスタマイズ(アナリストの作業時間8時間相当まで)。国別、地域別、セグメント別スコープの追加・変更*。




本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することである。本レポートは、調査対象国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。

また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します:

車種別
ハッチバック
セダン
SUV車
推進方式別
ガソリン
ディーゼル
その他
カテゴリー別
中古車
新車

地域別
北米
米国
カナダ
欧州
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE
アジア・パシフィック
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
ロアパック
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
RoLA
その他の地域(Rest of the World

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目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.1. Online Car Buying Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.2. Online Car Buying Market, by Vehicle Type, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.3. Online Car Buying Market, by Propulsion Type, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.4. Online Car Buying Market, by Category, 2019-2029 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Online Car Buying Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Online Car Buying Market Dynamics
3.1. Online Car Buying Market Impact Analysis (2019-2029)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing expansion of E-commerce and online technologies
3.1.1.2. Growing adoption of digital technologies in automotive retail sector
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Growing concern over data privacy
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Increasing penetration of smartphones & high-speed internet services
3.1.3.2. Growing automobile sector in developing regions
Chapter 4. Global Online Car Buying Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029)
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. Industry Experts Prospective
4.7. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Online Car Buying Market, by Vehicle Type
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Online Car Buying Market by Vehicle Type, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Online Car Buying Market Estimates & Forecasts by Vehicle Type 2019-2029 (USD Billion)
6.4. Online Car Buying Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Hatchback
6.4.2. Sedan
6.4.3. SUV
6.4.4. Others
Chapter 7. Global Online Car Buying Market, by Propulsion Type
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Online Car Buying Market by Propulsion Type, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Online Car Buying Market Estimates & Forecasts by Propulsion Type 2019-2029 (USD Billion)
7.4. Online Car Buying Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Petrol
7.4.2. Diesel
7.4.3. Others
Chapter 8. Global Online Car Buying Market, by Category
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Online Car Buying Market by Category, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Online Car Buying Market Estimates & Forecasts by Category 2019-2029 (USD Billion)
8.4. Online Car Buying Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. Pre-owned
8.4.2. New Vehicle
Chapter 9. Global Online Car Buying Market, Regional Analysis
9.1. Online Car Buying Market, Regional Market Snapshot
9.2. North America Online Car Buying Market
9.2.1. U.S. Online Car Buying Market
9.2.1.1. Vehicle Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
9.2.1.2. Propulsion Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
9.2.1.3. Category breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
9.2.2. Canada Online Car Buying Market
9.3. Europe Online Car Buying Market Snapshot
9.3.1. U.K. Online Car Buying Market
9.3.2. Germany Online Car Buying Market
9.3.3. France Online Car Buying Market
9.3.4. Spain Online Car Buying Market
9.3.5. Italy Online Car Buying Market
9.3.6. Rest of Europe Online Car Buying Market
9.4. Asia-Pacific Online Car Buying Market Snapshot
9.4.1. China Online Car Buying Market
9.4.2. India Online Car Buying Market
9.4.3. Japan Online Car Buying Market
9.4.4. Australia Online Car Buying Market
9.4.5. South Korea Online Car Buying Market
9.4.6. Rest of Asia Pacific Online Car Buying Market
9.5. Latin America Online Car Buying Market Snapshot
9.5.1. Brazil Online Car Buying Market
9.5.2. Mexico Online Car Buying Market
9.5.3. Rest of Latin America Online Car Buying Market
9.6. Rest of The World Online Car Buying Market

Chapter 10. Competitive Intelligence
10.1. Top Market Strategies
10.2. Company Profiles
10.2.1. Asbury Automotive Group Inc.
10.2.1.1. Key Information
10.2.1.2. Overview
10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
10.2.1.4. Product Summary
10.2.1.5. Recent Developments
10.2.2. AutoNation, Inc.
10.2.3. Cargurus, Inc.
10.2.4. CarsDirect
10.2.5. Cars.com, Inc.
10.2.6. Cox Automotive Inc
10.2.7. Group1 Automotive Inc.
10.2.8. Hendrick automotive group
10.2.9. Lithia motors, Inc.
10.2.10. TrueCar, Inc.
Chapter 11. Research Process
11.1. Research Process
11.1.1. Data Mining
11.1.2. Analysis
11.1.3. Market Estimation
11.1.4. Validation
11.1.5. Publishing
11.2. Research Attributes
11.3. Research Assumption

 

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Summary

Global Online Car Buying Market is valued approximately USD 266.96 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 12.2% over the forecast period 2022-2029. Online Car Buying refers to buying of new and preowned vehicles through a direct to customer platform. Online car buying platforms enables customer to directly purchase vehicle from the manufacturer and reduces the number of intermediates involved in sales and distribution of vehicles. Moreover, the use of online car buying platform also reduces sales and distribution cost to the car manufacturing companies. The increasing expansion of E-commerce and online technologies and growing adoption of digital technologies in automotive retail sector are key factors accelerating the market growth.

The growing expansion of global e-commerce sector is contributing to the growth of the Global Online Car Buying Market. For instance, according to Statista – in 2019, the cross-border online shopping sector was estimated at USD 579 billion, and the market is projected to grow to USD 2.25 trillion by 2026. Moreover, the increasing adoption of digital technologies in automotive retailing is also driving the market growth. For instance, in May 2020, India based Mahindra & Mahindra company has launched a new end to end car sales platform named Own-online. This new platform would enable customers to finance, insure, exchange, accessorize and own a company vehicle. Also, increasing penetration of smartphones & high-speed internet services and growing automobile sector in developing regions would create lucrative growth prospectus for the Global Online Car Buying Market. However, rising concern over data privacy stifles market growth throughout the forecast period of 2022-2029.

The key regions considered for the Global Online Car Buying Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. North America dominated the market in terms of revenue, owing to the presence of leading market players and rising expansion of ecommerce sector in the region. Whereas Asia Pacific is expected to grow with a highest CAGR during the forecast period, owing to factors such as rising adoption of Online Car Buying platforms and increasing growth of automotive manufacturing sector in the region.

Major market player included in this report are:
Asbury Automotive Group, Inc.
AutoNation, Inc.
Cargurus, Inc.
CarsDirect
Cars.com, Inc.
Cox Automotive Inc
Group1 Automotive Inc.
Hendrick automotive group
Lithia motors, Inc.
TrueCar, Inc.

Recent Developments in the Market:
 In September 2021, Car Trade has launched offline and online retail platform 'CarWale abSure' for buying and selling of pre-owned cars. Initially the company has launched this new service in 09 Indian cities Mumbai, Bangalore, Surat, Kanpur, Noida, Chennai, Bhopal, Kolkata, and Ahmedabad.




Global Online Car Buying Market Report Scope:
Historical Data 2019-2020-2021
Base Year for Estimation 2021
Forecast period 2022-2029
Report Coverage Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
Segments Covered Vehicle Type, Propulsion Type, Category, Region
Regional Scope North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World
Customization Scope Free report customization (equivalent up to 8 analyst’s working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*




The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Vehicle Type
Hatchback
Sedan
SUV
By Propulsion Type
Petrol
Diesel
Others
By Category
Pre-owned vehicle
New vehicle

By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
RoLA
Rest of the World



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Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.1. Online Car Buying Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.2. Online Car Buying Market, by Vehicle Type, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.3. Online Car Buying Market, by Propulsion Type, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.4. Online Car Buying Market, by Category, 2019-2029 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Online Car Buying Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Online Car Buying Market Dynamics
3.1. Online Car Buying Market Impact Analysis (2019-2029)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing expansion of E-commerce and online technologies
3.1.1.2. Growing adoption of digital technologies in automotive retail sector
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Growing concern over data privacy
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Increasing penetration of smartphones & high-speed internet services
3.1.3.2. Growing automobile sector in developing regions
Chapter 4. Global Online Car Buying Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029)
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. Industry Experts Prospective
4.7. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Online Car Buying Market, by Vehicle Type
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Online Car Buying Market by Vehicle Type, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Online Car Buying Market Estimates & Forecasts by Vehicle Type 2019-2029 (USD Billion)
6.4. Online Car Buying Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Hatchback
6.4.2. Sedan
6.4.3. SUV
6.4.4. Others
Chapter 7. Global Online Car Buying Market, by Propulsion Type
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Online Car Buying Market by Propulsion Type, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Online Car Buying Market Estimates & Forecasts by Propulsion Type 2019-2029 (USD Billion)
7.4. Online Car Buying Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Petrol
7.4.2. Diesel
7.4.3. Others
Chapter 8. Global Online Car Buying Market, by Category
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Online Car Buying Market by Category, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Online Car Buying Market Estimates & Forecasts by Category 2019-2029 (USD Billion)
8.4. Online Car Buying Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. Pre-owned
8.4.2. New Vehicle
Chapter 9. Global Online Car Buying Market, Regional Analysis
9.1. Online Car Buying Market, Regional Market Snapshot
9.2. North America Online Car Buying Market
9.2.1. U.S. Online Car Buying Market
9.2.1.1. Vehicle Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
9.2.1.2. Propulsion Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
9.2.1.3. Category breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
9.2.2. Canada Online Car Buying Market
9.3. Europe Online Car Buying Market Snapshot
9.3.1. U.K. Online Car Buying Market
9.3.2. Germany Online Car Buying Market
9.3.3. France Online Car Buying Market
9.3.4. Spain Online Car Buying Market
9.3.5. Italy Online Car Buying Market
9.3.6. Rest of Europe Online Car Buying Market
9.4. Asia-Pacific Online Car Buying Market Snapshot
9.4.1. China Online Car Buying Market
9.4.2. India Online Car Buying Market
9.4.3. Japan Online Car Buying Market
9.4.4. Australia Online Car Buying Market
9.4.5. South Korea Online Car Buying Market
9.4.6. Rest of Asia Pacific Online Car Buying Market
9.5. Latin America Online Car Buying Market Snapshot
9.5.1. Brazil Online Car Buying Market
9.5.2. Mexico Online Car Buying Market
9.5.3. Rest of Latin America Online Car Buying Market
9.6. Rest of The World Online Car Buying Market

Chapter 10. Competitive Intelligence
10.1. Top Market Strategies
10.2. Company Profiles
10.2.1. Asbury Automotive Group Inc.
10.2.1.1. Key Information
10.2.1.2. Overview
10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
10.2.1.4. Product Summary
10.2.1.5. Recent Developments
10.2.2. AutoNation, Inc.
10.2.3. Cargurus, Inc.
10.2.4. CarsDirect
10.2.5. Cars.com, Inc.
10.2.6. Cox Automotive Inc
10.2.7. Group1 Automotive Inc.
10.2.8. Hendrick automotive group
10.2.9. Lithia motors, Inc.
10.2.10. TrueCar, Inc.
Chapter 11. Research Process
11.1. Research Process
11.1.1. Data Mining
11.1.2. Analysis
11.1.3. Market Estimation
11.1.4. Validation
11.1.5. Publishing
11.2. Research Attributes
11.3. Research Assumption

 

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