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米国コンテクスチュアル広告市場規模調査:アプローチ別(マスコンテクスト広告、フォーカスコンテクスト広告、コンテクスチュアル行動広告、コンテクスチュアル看板広告)、タイプ別(アクティビティベース広告、ロケーションベース広告、その他)、展開別、産業分野別予測:2022年~2032年


US Contextual Advertising Market Size study, by Approach (Mass Contextual Advertising, Focused Contextual Advertising, Contextual Behavior Advertising, Contextual Billboard Advertising), by Type (Activity- Based Advertising, Location- Based Advertising, Others), by Deployment, by Industry Vertical Forecasts 2022-2032

米国のコンテクスチュアル広告市場は、2023年に約534億9000万米ドルと評価され、予測期間2024年から2032年にかけて13.31%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。コンテクスチュアル広告は、ユーザーが... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2024年6月20日 US$4,950
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200 英語

 

サマリー

米国のコンテクスチュアル広告市場は、2023年に約534億9000万米ドルと評価され、予測期間2024年から2032年にかけて13.31%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。コンテクスチュアル広告は、ユーザーが視聴している素材や最近のオンライン行動を分析した上で、特定の広告をユーザーに提供する。強力なアルゴリズムを使用して、キーワード、主題、ユーザーの意図など、ウェブページのコンテキストを分析し、表示される広告がユーザーの興味やニーズに高度に関連するようにする。この戦略では、ユーザーの共感を得やすい広告をリアルタイムで表示することで、エンゲージメントとコンバージョン率を高めようとしている。米国のコンテクスチュアル広告市場は、ウェブページのコンテンツ、ユーザーのアクティビティ、デモグラフィックなどのコンテクスチュアルな要素に基づいてパーソナライズされた広告キャンペーンの総価値とリーチを、世界中のさまざまな分野や地域にわたって網羅する。クロスデバイス・ターゲティングは、米国コンテクスチュアル広告市場の成長トレンドである。消費者が複数のデバイスでコンテンツにアクセスする中、広告主はスマートフォン、タブレット、デスクトップ、その他の接続デバイスで、まとまりのあるパーソナライズされた広告体験を提供できる戦略に注力している。このトレンドには、機械学習やID解決などの高度なテクノロジーを活用して、デバイスをまたいだユーザー行動を追跡し、最大のインパクトとエンゲージメントを得るために広告配信を最適化することが含まれる。

米国のコンテクスチュアル広告市場は、機械学習の進歩、消費者のプライバシー重視の高まり、コネクテッドTV広告の台頭など、いくつかの要因によって牽引されている。機械学習の進歩が市場を牽引している。データの急増とデジタル・プラットフォーム全体のユーザー行動の複雑化に伴い、広告主は膨大なデータセットを分析し、より正確な広告ターゲティングを実現する機械学習アルゴリズムに依存している。このような進歩により、広告主は関連する文脈上のシグナルを特定し、広告配置をリアルタイムで最適化できるようになり、その結果、エンゲージメントとコンバージョン率が向上する。しかし、プライバシー規則による制約や、データプライバシーに対する消費者の懸念の高まりにより、ターゲット広告のためのユーザーデータの取得と利用が制限されており、予測期間を通じて市場の拡大を妨げる可能性がある。


本レポートに含まれる主な市場プレイヤー
Amazon.com Inc.
Amobee Inc.
ツイッター社
ミレニアルメディアLLC
アドビシステムズ社
フェイスブック
グーグル合同会社
8社目
9社目
10社目

市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:

アプローチ別
マス・コンテクスト広告
フォーカス型コンテクスチュアル広告
コンテクスチュアル行動広告
コンテクスチュアル看板広告

タイプ別
活動ベース広告
ロケーションベース広告
その他

デプロイメント別
モバイルデバイス
デスクトップ
デジタル掲示板

業種別
小売・消費財
メディア&エンターテイメント
IT・通信
自動車・運輸
銀行、金融サービス、保険
ヘルスケア
政府機関
その他



調査対象年は以下の通り:
過去年-2022年
基準年 - 2023年
予測期間 - 2024年から2032年

主な要点
2022年から2032年までの10年間の市場推定と予測。
各市場セグメントの年換算収益と国レベル分析。
主要地域の国レベル分析による地理的状況の詳細分析。
市場の主要プレーヤーに関する情報を含む競争状況。
主要事業戦略の分析と今後の市場アプローチに関する提言。
市場の競争構造の分析
市場の需要側と供給側の分析

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目次

第1章.米国コンテクスト広告市場の定義と調査前提
1.1.調査目的
1.2.市場の定義
1.3.調査の前提
1.3.1.包含と除外
1.3.2.限界
1.3.3.供給サイドの分析
1.3.3.1.入手可能性
1.3.3.2.インフラ
1.3.3.3.規制環境
1.3.3.4.市場競争
1.3.3.5.経済性(消費者の視点)
1.3.4.需要サイド分析
1.3.4.1.規制の枠組み
1.3.4.2.技術の進歩
1.3.4.3.環境への配慮
1.3.4.4.消費者の意識と受容
1.4.推定方法
1.5.調査対象年
1.6.通貨換算レート

第2章.要旨
2.1.米国のコンテクスト広告市場規模・予測(2022年~2032年)
2.2.セグメント別概要
2.2.1.アプローチ別
2.2.2.タイプ別
2.2.3.展開別
2.2.4.業種別
2.3.主要動向
2.4.不況の影響
2.5.アナリストの推奨と結論
第3章.米国のコンテクスト広告市場ダイナミクス
3.1.市場促進要因
3.2.市場の課題
3.3.市場機会
第4章.米国コンテクスト広告市場産業分析
4.1.ポーターの5フォースモデル
4.1.1.サプライヤーの交渉力
4.1.2.買い手の交渉力
4.1.3.新規参入者の脅威
4.1.4.代替品の脅威
4.1.5.競合他社との競争
4.1.6.ポーターの5フォースモデルへの未来的アプローチ
4.1.7.ポーター5フォースの影響分析
4.2.PESTEL分析
4.2.1.政治的要因
4.2.2.経済的
4.2.3.社会
4.2.4.技術的
4.2.5.環境
4.2.6.法律
4.3.最高の投資機会
4.4.トップ勝ち組戦略
4.5.破壊的トレンド
4.6.業界専門家の視点
4.7.アナリストの推奨と結論
第5章.米国のコンテキスト広告市場規模と予測:2022年~2032年
5.1.マスコンテクスト広告
5.2.フォーカス型コンテクスチュアル広告
5.3.文脈行動広告
5.4.コンテクスチュアル・ビルボード広告
第6章.米国のコンテクスチュアル広告市場規模・予測(タイプ別)2022-2032年
6.1.アクティビティベース広告
6.2.ロケーションベース広告
6.3.その他
第7章.米国のコンテクスチュアル広告市場規模推移と予測(デプロイメント別) 2022-2032
7.1.モバイルデバイス
7.2.デスクトップ
7.3.デジタル看板
第8章.米国のコンテクスト広告市場規模・産業分野別予測 2022年~2032年
8.1.小売、消費財
8.2.メディア・娯楽
8.3.IT・通信
8.4.自動車・運輸
8.5.銀行・金融サービス・保険
8.6.ヘルスケア
8.7.政府機関
8.8.その他
第9章.コンペティティブ・インテリジェンス
9.1.主要企業のSWOT分析
9.1.1.企業1
9.1.2.企業2
9.1.3.会社3
9.2.トップ市場戦略
9.3.企業プロフィール
9.3.1.アマゾン・ドット・コム
9.3.1.1.主要情報
9.3.1.2.概要
9.3.1.3.財務(データの入手可能性による)
9.3.1.4.製品概要
9.3.1.5.市場戦略
9.3.2.アモビー社
9.3.3.ツイッター社
9.3.4.ミレニアルメディアLLC
9.3.5.アドビシステムズ
9.3.6.フェイスブック
9.3.7.グーグル
9.3.8.8社
9.3.9.9社目
9.3.10.10社
第10章.研究プロセス
10.1.研究プロセス
10.1.1.データマイニング
10.1.2.分析
10.1.3.市場推定
10.1.4.バリデーション
10.1.5.出版
10.2.研究属性

 

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Summary

US Contextual Advertising Market is valued at approximately USD 53.49 billion in 2023 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 13.31% over the forecast period 2024-2032. Contextual advertising offers specific ads to users after analysing the material they are watching or their recent online behaviours.. It uses powerful algorithms to analyze web page contexts, such as keywords, subjects, and user intent, to ensure that the adverts presented are highly relevant to the user's interests and needs. This strategy seeks to increase engagement and conversion rates by displaying adverts that are more likely to resonate with the user in real time. The US Contextual Advertising Market encompasses the total value and reach of personalized advertising campaigns based on contextual elements such as webpage content, user activities, and demographics across various sectors and geographical areas worldwide. Cross-device targeting is a growing trend in the US Contextual Advertising Market. With consumers accessing content across multiple devices, advertisers are focusing on strategies that allow them to deliver cohesive and personalized ad experiences across smartphones, tablets, desktops, and other connected devices. This trend involves leveraging advanced technologies such as machine learning and identity resolution to track user behavior across devices and optimize ad delivery for maximum impact and engagement.

The US contextual advertising market is driven by several factors such as advancements in machine learning, growing emphasis on consumer privacy, and the rise of connected TV advertising. Advancements in Machine Learning are driving the market with the proliferation of data and the complexity of user behavior across digital platforms, advertisers rely on machine learning algorithms to analyze vast datasets and deliver more precise ad targeting. These advancements enable advertisers to identify relevant contextual signals and optimize ad placements in real time, resulting in higher engagement and conversion rates. However, The constraints imposed by privacy rules, as well as rising consumer concerns about data privacy, limit the acquisition and use of user data for targeted advertising, which may impede market expansion throughout the projection period.


Major market player included in this report are:
Amazon.com Inc.
Amobee Inc.
Twitter, Inc.
Millennial Media LLC
Adobe Systems Inc.
Facebook Inc
Google LLC
Company 8
Company 9
Company 10

The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Approach
Mass Contextual Advertising
Focused Contextual Advertising
Contextual Behavior Advertising
Contextual Billboard Advertising

By Type
Activity- Based Advertising
Location- Based Advertising
Others

By Deployment
Mobile Devices
Desktops
Digital Billboards

By Industry Vertical
Retail, & Consumer Goods
Media & Entertainment
IT & Telecommunication
Automative & Transportation
Banking, Financial Services, & Insurance
Healthcare
Government
Others



Years considered for the study are as follows:
Historical year – 2022
Base year – 2023
Forecast period – 2024 to 2032

Key Takeaways:
Market Estimates & Forecast for 10 years from 2022 to 2032.
Annualized revenues and Country level analysis for each market segment.
Detailed analysis of geographical landscape with Country level analysis of major regions.
Competitive landscape with information on major players in the market.
Analysis of key business strategies and recommendations on future market approach.
Analysis of competitive structure of the market.
Demand side and supply side analysis of the market



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Table of Contents

Chapter 1. US Contextual Advertising Market Definition and Research Assumptions
1.1. Research Objective
1.2. Market Definition
1.3. Research Assumptions
1.3.1. Inclusion & Exclusion
1.3.2. Limitations
1.3.3. Supply Side Analysis
1.3.3.1. Availability
1.3.3.2. Infrastructure
1.3.3.3. Regulatory Environment
1.3.3.4. Market Competition
1.3.3.5. Economic Viability (Consumer’s Perspective)
1.3.4. Demand Side Analysis
1.3.4.1. Regulatory frameworks
1.3.4.2. Technological Advancements
1.3.4.3. Environmental Considerations
1.3.4.4. Consumer Awareness & Acceptance
1.4. Estimation Methodology
1.5. Years Considered for the Study
1.6. Currency Conversion Rates

Chapter 2. Executive Summary
2.1. US Contextual Advertising Market Size & Forecast (2022- 2032)
2.2. Segmental Summary
2.2.1. By Approach
2.2.2. By Type
2.2.3. By Deployment
2.2.4. By Industry Vertical
2.3. Key Trends
2.4. Recession Impact
2.5. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 3. US Contextual Advertising Market Dynamics
3.1. Market Drivers
3.2. Market Challenges
3.3. Market Opportunities
Chapter 4. US Contextual Advertising Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model
4.1.7. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.2. PESTEL Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.2.5. Environmental
4.2.6. Legal
4.3. Top investment opportunity
4.4. Top winning strategies
4.5. Disruptive Trends
4.6. Industry Expert Perspective
4.7. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. US Contextual Advertising Market Size & Forecasts by Approach 2022-2032
5.1. Mass Contextual Advertising
5.2. Focused Contextual Advertising
5.3. Contextual Behavior Advertising
5.4. Contextual Billboard Advertising
Chapter 6. US Contextual Advertising Market Size & Forecasts by Type 2022-2032
6.1. Activity- Based Advertising
6.2. Location- Based Advertising
6.3. Others
Chapter 7. US Contextual Advertising Market Size & Forecasts by Deployment 2022-2032
7.1. Mobile Devices
7.2. Desktops
7.3. Digital Billboards
Chapter 8. US Contextual Advertising Market Size & Forecasts by Industry Vertical 2022-2032
8.1. Retail, & Consumer Goods
8.2. Media & Entertainment
8.3. IT & Telecommunication
8.4. Automative & Transportation
8.5. Banking, Financial Services, & Insurance
8.6. Healthcare
8.7. Government
8.8. Others
Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Key Company SWOT Analysis
9.1.1. Company 1
9.1.2. Company 2
9.1.3. Company 3
9.2. Top Market Strategies
9.3. Company Profiles
9.3.1. Amazon.com Inc.
9.3.1.1. Key Information
9.3.1.2. Overview
9.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.3.1.4. Product Summary
9.3.1.5. Market Strategies
9.3.2. Amobee Inc.
9.3.3. Twitter, Inc.
9.3.4. Millennial Media LLC
9.3.5. Adobe Systems Inc.
9.3.6. Facebook Inc
9.3.7. Google LLC
9.3.8. Company 8
9.3.9. Company 9
9.3.10. Company 10
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes

 

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