サングラスの世界市場規模調査、製品タイプ別(偏光、非偏光)、エンドユーザー別(男性、女性、ユニセックス)、流通チャネル別(オンライン、オフライン)、地域別予測 20222028年Global Sunglasses Market Size study, by Product Type (Polarized, Non-Polarized) by End User (Men, Women, Unisex) by Distribution Channel (Online, Offline) and Regional Forecasts 20222028 サングラスの世界市場は、2021年に約XX億米ドルと評価され、予測期間2022-2028年にはXX %以上の健全な成長率で成長すると予測されています。サングラスは、太陽の眩しさや高エネルギーの可視光線から目を保護する... もっと見る
サマリーサングラスの世界市場は、2021年に約XX億米ドルと評価され、予測期間2022-2028年にはXX %以上の健全な成長率で成長すると予測されています。サングラスは、太陽の眩しさや高エネルギーの可視光線から目を保護するためのユニークなレンズまたは防御的なアイウェアです。また、視覚的な補助として使用されることもある。サングラスには、太陽光から目を保護するための着色レンズ、偏光レンズ、ダークニングレンズがあります。紫外線に対する保護に対する消費者の意識の高まり、ファッション製品としてのサングラスの人気の高まり、および主要な市場関係者による戦略的イニシアティブが、予測期間を通じてサングラスの採用を牽引しています。例:2021年9月、Facebookは、眼鏡メーカーEssilorLuxotticaと共同でスマートメガネ「Ray-Ban Stories」を発売し、待望のスマートグラスへの参入を発表した。またサフィロは、2021年8月に自社の主力サングラスブランド「カレラ」の米国における新たなECポータルサイト「us.carreraworld.com」を開設しています。また、技術の進歩に伴い、サングラスの採用&需要が予測期間中の市場成長を増加させると考えられます。しかし、偽造品の入手が2021-2027年の予測期間における市場の成長を阻害しています。 サングラスの世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、その他の地域です。北米は、可処分所得の増加、消費者の意識などの要因により、市場シェアにおいて世界的に重要な地域であり、予測期間2021-2027年にかけて最高の成長率を示すと予測されています。米国眼鏡協会(AOA)が実施した国勢調査によると、同国では80%以上の顧客が夏の間、サングラスを使用しています。 本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです: エシロール・ルクソティカ サフィログループSPA LVMH フィールマンAG マルコリンSpA. デ・リーゴ・ビジョンS.p.A. ロッホエフェクト ランドルフ・エンジニアリング社(Randolph Engineering, Inc. スタイライト・オプティカル・インダストリーズ 株式会社アイヴァン 本調査の目的は、近年における様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、本調査の対象である各地域・国において、産業の質的・量的な側面を取り込むよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する: 製品タイプ別 ポラライズド 無極性 エンドユーザー別 男性 女性 ユニセックス 流通チャネル別 オンライン オフライン 地域別 北アメリカ U.S. カナダ ヨーロッパ 連邦王国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア太平洋 中国 インド 日本 オーストラリア 南朝鮮 ロアパック ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他の地域 さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです: 歴史的年号-2018年、2019年、2020年 基準年 - 2021年 予測期間 - 2022年~2028年 市場調査におけるサングラスの世界市場のターゲットオーディエンス: 主なコンサルティング会社・アドバイザーのご紹介 大企業・中堅企業・中小企業 ベンチャーキャピタル 付加価値再販業者(VAR) サードパーティナレッジプロバイダー 投資銀行家 投資家の皆様へ 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2022-2028(USD Billion) 1.2.1. Sunglasses Market, by Region, 2022-2028(USD Billion) 1.2.2. Sunglasses Market, by Product Type, 2022-2028(USD Billion) 1.2.3. Sunglasses Market, by End User, 2022-2028(USD Billion) 1.2.4. Sunglasses Market, by Distribution Channel, 2022-2028(USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Sunglasses Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Sunglasses Market Dynamics 3.1. Sunglasses Market Impact Analysis (2020-2028) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increasing consumer awareness for protection against ultraviolet radiation 3.1.1.2. Increasing popularity of sunglasses as fashion product 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Availability of counterfeit products 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Technological Advancements in sunglasses Chapter 4. Global Sunglasses Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2027) 4.2. PEST Analysis 4.2.1. Political 4.2.2. Economical 4.2.3. Social 4.2.4. Technological 4.3. Investment Adoption Model 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion 4.5. Top investment opportunity 4.6. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario Chapter 6. Global Sunglasses Market, by Product Type 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Sunglasses Market by Product Type, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Sunglasses Market Estimates & Forecasts by Product Type 2018-2028(USD Billion) 6.4. Sunglasses Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Polarized 6.4.2. Non-Polarized Chapter 7. Global Sunglasses Market, by End User 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Sunglasses Market by End User, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Sunglasses Market Estimates & Forecasts by End User 2018-2028(USD Billion) 7.4. Sunglasses Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Men 7.4.2. Women 7.4.3. Unisex Chapter 8. Global Sunglasses Market, by Distribution Channel 8.1. Market Snapshot 8.2. Global Sunglasses Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis 8.3. Global Sunglasses Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2018-2028(USD Billion) 8.4. Sunglasses Market, Sub Segment Analysis 8.4.1. Online 8.4.2. Offline Chapter 9. Global Sunglasses Market, Regional Analysis 9.1. Sunglasses Market, Regional Market Snapshot 9.2. North America Sunglasses Market 9.2.1. U.S. Sunglasses Market 9.2.1.1. Product Type breakdown estimates & forecasts, 2018-2028 9.2.1.2. End User breakdown estimates & forecasts, 2018-2027 9.2.1.3. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2018-2028 9.2.2. Canada Sunglasses Market 9.3. Europe Sunglasses Market Snapshot 9.3.1. U.K. Sunglasses Market 9.3.2. Germany Sunglasses Market 9.3.3. France Sunglasses Market 9.3.4. Spain Sunglasses Market 9.3.5. Italy Sunglasses Market 9.3.6. Rest of Europe Sunglasses Market 9.4. Asia-Pacific Sunglasses Market Snapshot 9.4.1. China Sunglasses Market 9.4.2. India Sunglasses Market 9.4.3. Japan Sunglasses Market 9.4.4. Australia Sunglasses Market 9.4.5. South Korea Sunglasses Market 9.4.6. Rest of Asia Pacific Sunglasses Market 9.5. Latin America Sunglasses Market Snapshot 9.5.1. Brazil Sunglasses Market 9.5.2. Mexico Sunglasses Market 9.6. Rest of The World Sunglasses Market Chapter 10. Competitive Intelligence 10.1. Top Market Strategies 10.2. Company Profiles 10.2.1. EssilorLuxottica 10.2.1.1. Key Information 10.2.1.2. Overview 10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 10.2.1.4. Product Summary 10.2.1.5. Recent Developments 10.2.2. Safilo Group SpA 10.2.3. LVMH 10.2.4. Fielmann AG 10.2.5. Marcolin SpA. 10.2.6. De Rigo Vision S.p.A. 10.2.7. Loch Effects 10.2.8. Randolph Engineering, Inc. 10.2.9. Stylrite Optical Industries 10.2.10. Eyevan Inc. Chapter 11. Research Process 11.1. Research Process 11.1.1. Data Mining 11.1.2. Analysis 11.1.3. Market Estimation 11.1.4. Validation 11.1.5. Publishing 11.2. Research Attributes 11.3. Research Assumption
SummaryGlobal Sunglasses Market is valued approximately USD XX billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XX % over the forecast period 2022-2028. Sunglasses are unique lenses or defensive eyewear that are meant to shield the eyes from the glare of the sun and high-energy visible light. They can occasionally be used as a visual assistance. Sunglasses have tinted, polarized/darkened lenses that shield the eyes from the sun. The increasing consumer awareness for protection against ultraviolet radiation, increasing popularity of sunglasses as fashion product as well as strategic initiatives by key market players has led the adoption of Sunglasses across the forecast period. For Instance: in September 2021, Facebook unveiled its long-awaited entrance into smart glasses with the release of the Ray-Ban Stories smart spectacles in collaboration with eyeglasses manufacturer EssilorLuxottica. Also, Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2022-2028(USD Billion) 1.2.1. Sunglasses Market, by Region, 2022-2028(USD Billion) 1.2.2. Sunglasses Market, by Product Type, 2022-2028(USD Billion) 1.2.3. Sunglasses Market, by End User, 2022-2028(USD Billion) 1.2.4. Sunglasses Market, by Distribution Channel, 2022-2028(USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Sunglasses Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Sunglasses Market Dynamics 3.1. Sunglasses Market Impact Analysis (2020-2028) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increasing consumer awareness for protection against ultraviolet radiation 3.1.1.2. Increasing popularity of sunglasses as fashion product 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Availability of counterfeit products 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Technological Advancements in sunglasses Chapter 4. Global Sunglasses Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2027) 4.2. PEST Analysis 4.2.1. Political 4.2.2. Economical 4.2.3. Social 4.2.4. Technological 4.3. Investment Adoption Model 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion 4.5. Top investment opportunity 4.6. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario Chapter 6. Global Sunglasses Market, by Product Type 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Sunglasses Market by Product Type, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Sunglasses Market Estimates & Forecasts by Product Type 2018-2028(USD Billion) 6.4. Sunglasses Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Polarized 6.4.2. Non-Polarized Chapter 7. Global Sunglasses Market, by End User 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Sunglasses Market by End User, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Sunglasses Market Estimates & Forecasts by End User 2018-2028(USD Billion) 7.4. Sunglasses Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Men 7.4.2. Women 7.4.3. Unisex Chapter 8. Global Sunglasses Market, by Distribution Channel 8.1. Market Snapshot 8.2. Global Sunglasses Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis 8.3. Global Sunglasses Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2018-2028(USD Billion) 8.4. Sunglasses Market, Sub Segment Analysis 8.4.1. Online 8.4.2. Offline Chapter 9. Global Sunglasses Market, Regional Analysis 9.1. Sunglasses Market, Regional Market Snapshot 9.2. North America Sunglasses Market 9.2.1. U.S. Sunglasses Market 9.2.1.1. Product Type breakdown estimates & forecasts, 2018-2028 9.2.1.2. End User breakdown estimates & forecasts, 2018-2027 9.2.1.3. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2018-2028 9.2.2. Canada Sunglasses Market 9.3. Europe Sunglasses Market Snapshot 9.3.1. U.K. Sunglasses Market 9.3.2. Germany Sunglasses Market 9.3.3. France Sunglasses Market 9.3.4. Spain Sunglasses Market 9.3.5. Italy Sunglasses Market 9.3.6. Rest of Europe Sunglasses Market 9.4. Asia-Pacific Sunglasses Market Snapshot 9.4.1. China Sunglasses Market 9.4.2. India Sunglasses Market 9.4.3. Japan Sunglasses Market 9.4.4. Australia Sunglasses Market 9.4.5. South Korea Sunglasses Market 9.4.6. Rest of Asia Pacific Sunglasses Market 9.5. Latin America Sunglasses Market Snapshot 9.5.1. Brazil Sunglasses Market 9.5.2. Mexico Sunglasses Market 9.6. Rest of The World Sunglasses Market Chapter 10. Competitive Intelligence 10.1. Top Market Strategies 10.2. Company Profiles 10.2.1. EssilorLuxottica 10.2.1.1. Key Information 10.2.1.2. Overview 10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 10.2.1.4. Product Summary 10.2.1.5. Recent Developments 10.2.2. Safilo Group SpA 10.2.3. LVMH 10.2.4. Fielmann AG 10.2.5. Marcolin SpA. 10.2.6. De Rigo Vision S.p.A. 10.2.7. Loch Effects 10.2.8. Randolph Engineering, Inc. 10.2.9. Stylrite Optical Industries 10.2.10. Eyevan Inc. Chapter 11. Research Process 11.1. Research Process 11.1.1. Data Mining 11.1.2. Analysis 11.1.3. Market Estimation 11.1.4. Validation 11.1.5. Publishing 11.2. Research Attributes 11.3. Research Assumption
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート
Bizwit Research & Consulting LLP社の消費者向けグッズ・サービス分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(end user)の最新刊レポート
よくあるご質問Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|