世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

サングラスの世界市場規模調査、製品タイプ別(偏光、非偏光)、エンドユーザー別(男性、女性、ユニセックス)、流通チャネル別(オンライン、オフライン)、地域別予測 20222028年


Global Sunglasses Market Size study, by Product Type (Polarized, Non-Polarized) by End User (Men, Women, Unisex) by Distribution Channel (Online, Offline) and Regional Forecasts 20222028

サングラスの世界市場は、2021年に約XX億米ドルと評価され、予測期間2022-2028年にはXX %以上の健全な成長率で成長すると予測されています。サングラスは、太陽の眩しさや高エネルギーの可視光線から目を保護する... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2022年5月10日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

サングラスの世界市場は、2021年に約XX億米ドルと評価され、予測期間2022-2028年にはXX %以上の健全な成長率で成長すると予測されています。サングラスは、太陽の眩しさや高エネルギーの可視光線から目を保護するためのユニークなレンズまたは防御的なアイウェアです。また、視覚的な補助として使用されることもある。サングラスには、太陽光から目を保護するための着色レンズ、偏光レンズ、ダークニングレンズがあります。紫外線に対する保護に対する消費者の意識の高まり、ファッション製品としてのサングラスの人気の高まり、および主要な市場関係者による戦略的イニシアティブが、予測期間を通じてサングラスの採用を牽引しています。例:2021年9月、Facebookは、眼鏡メーカーEssilorLuxotticaと共同でスマートメガネ「Ray-Ban Stories」を発売し、待望のスマートグラスへの参入を発表した。また
サフィロは、2021年8月に自社の主力サングラスブランド「カレラ」の米国における新たなECポータルサイト「us.carreraworld.com」を開設しています。また、技術の進歩に伴い、サングラスの採用&需要が予測期間中の市場成長を増加させると考えられます。しかし、偽造品の入手が2021-2027年の予測期間における市場の成長を阻害しています。

サングラスの世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、その他の地域です。北米は、可処分所得の増加、消費者の意識などの要因により、市場シェアにおいて世界的に重要な地域であり、予測期間2021-2027年にかけて最高の成長率を示すと予測されています。米国眼鏡協会(AOA)が実施した国勢調査によると、同国では80%以上の顧客が夏の間、サングラスを使用しています。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです:
エシロール・ルクソティカ
サフィログループSPA
LVMH
フィールマンAG
マルコリンSpA.
デ・リーゴ・ビジョンS.p.A.
ロッホエフェクト
ランドルフ・エンジニアリング社(Randolph Engineering, Inc.
スタイライト・オプティカル・インダストリーズ
株式会社アイヴァン


本調査の目的は、近年における様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、本調査の対象である各地域・国において、産業の質的・量的な側面を取り込むよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:
製品タイプ別
ポラライズド
無極性
エンドユーザー別
男性
女性
ユニセックス
流通チャネル別
オンライン
オフライン
地域別
北アメリカ
U.S.
カナダ
ヨーロッパ
連邦王国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア太平洋
中国
インド
日本
オーストラリア
南朝鮮
ロアパック
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他の地域

さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです:

歴史的年号-2018年、2019年、2020年
基準年 - 2021年
予測期間 - 2022年~2028年

市場調査におけるサングラスの世界市場のターゲットオーディエンス:

主なコンサルティング会社・アドバイザーのご紹介
大企業・中堅企業・中小企業
ベンチャーキャピタル
付加価値再販業者(VAR)
サードパーティナレッジプロバイダー
投資銀行家
投資家の皆様へ


ページTOPに戻る


目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2022-2028(USD Billion)
1.2.1. Sunglasses Market, by Region, 2022-2028(USD Billion)
1.2.2. Sunglasses Market, by Product Type, 2022-2028(USD Billion)
1.2.3. Sunglasses Market, by End User, 2022-2028(USD Billion)
1.2.4. Sunglasses Market, by Distribution Channel, 2022-2028(USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Sunglasses Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Sunglasses Market Dynamics
3.1. Sunglasses Market Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing consumer awareness for protection against ultraviolet radiation
3.1.1.2. Increasing popularity of sunglasses as fashion product
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Availability of counterfeit products
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Technological Advancements in sunglasses
Chapter 4. Global Sunglasses Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2027)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario
Chapter 6. Global Sunglasses Market, by Product Type
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Sunglasses Market by Product Type, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Sunglasses Market Estimates & Forecasts by Product Type 2018-2028(USD Billion)
6.4. Sunglasses Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Polarized
6.4.2. Non-Polarized
Chapter 7. Global Sunglasses Market, by End User
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Sunglasses Market by End User, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Sunglasses Market Estimates & Forecasts by End User 2018-2028(USD Billion)
7.4. Sunglasses Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Men
7.4.2. Women
7.4.3. Unisex
Chapter 8. Global Sunglasses Market, by Distribution Channel
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Sunglasses Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Sunglasses Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2018-2028(USD Billion)
8.4. Sunglasses Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. Online
8.4.2. Offline
Chapter 9. Global Sunglasses Market, Regional Analysis
9.1. Sunglasses Market, Regional Market Snapshot
9.2. North America Sunglasses Market
9.2.1. U.S. Sunglasses Market
9.2.1.1. Product Type breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.1.2. End User breakdown estimates & forecasts, 2018-2027
9.2.1.3. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.2. Canada Sunglasses Market
9.3. Europe Sunglasses Market Snapshot
9.3.1. U.K. Sunglasses Market
9.3.2. Germany Sunglasses Market
9.3.3. France Sunglasses Market
9.3.4. Spain Sunglasses Market
9.3.5. Italy Sunglasses Market
9.3.6. Rest of Europe Sunglasses Market
9.4. Asia-Pacific Sunglasses Market Snapshot
9.4.1. China Sunglasses Market
9.4.2. India Sunglasses Market
9.4.3. Japan Sunglasses Market
9.4.4. Australia Sunglasses Market
9.4.5. South Korea Sunglasses Market
9.4.6. Rest of Asia Pacific Sunglasses Market
9.5. Latin America Sunglasses Market Snapshot
9.5.1. Brazil Sunglasses Market
9.5.2. Mexico Sunglasses Market
9.6. Rest of The World Sunglasses Market

Chapter 10. Competitive Intelligence
10.1. Top Market Strategies
10.2. Company Profiles
10.2.1. EssilorLuxottica
10.2.1.1. Key Information
10.2.1.2. Overview
10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
10.2.1.4. Product Summary
10.2.1.5. Recent Developments
10.2.2. Safilo Group SpA
10.2.3. LVMH
10.2.4. Fielmann AG
10.2.5. Marcolin SpA.
10.2.6. De Rigo Vision S.p.A.
10.2.7. Loch Effects
10.2.8. Randolph Engineering, Inc.
10.2.9. Stylrite Optical Industries
10.2.10. Eyevan Inc.
Chapter 11. Research Process
11.1. Research Process
11.1.1. Data Mining
11.1.2. Analysis
11.1.3. Market Estimation
11.1.4. Validation
11.1.5. Publishing
11.2. Research Attributes
11.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global Sunglasses Market is valued approximately USD XX billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XX % over the forecast period 2022-2028. Sunglasses are unique lenses or defensive eyewear that are meant to shield the eyes from the glare of the sun and high-energy visible light. They can occasionally be used as a visual assistance. Sunglasses have tinted, polarized/darkened lenses that shield the eyes from the sun. The increasing consumer awareness for protection against ultraviolet radiation, increasing popularity of sunglasses as fashion product as well as strategic initiatives by key market players has led the adoption of Sunglasses across the forecast period. For Instance: in September 2021, Facebook unveiled its long-awaited entrance into smart glasses with the release of the Ray-Ban Stories smart spectacles in collaboration with eyeglasses manufacturer EssilorLuxottica. Also,
Safilo launched us.carreraworld.com, a new US e-commerce portal in the United States for its own main sunglass brand Carrera, in August 2021. Also, with the technological advancements, the adoption & demand for Sunglasses is likely to increase the market growth during the forecast period. However, availability of counterfeit products impedes the growth of the market over the forecast period of 2021-2027.

The key regions considered for the global Sunglasses Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America and Rest of the World. North America is the significant region across the world in terms of market share and is also anticipated to exhibit highest growth rate over the forecast period 2021-2027 owing to factors such as rising disposable income, awareness among consumers, etc. According to a census performed by the American Optometric Association (AOA), more than 80% of customers in the country use sunglasses throughout the summer.

Major market player included in this report are:
EssilorLuxottica
Safilo Group SpA
LVMH
Fielmann AG
Marcolin SpA.
De Rigo Vision S.p.A.
Loch Effects
Randolph Engineering, Inc.
Stylrite Optical Industries
Eyevan Inc.


The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming eight years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within each of the regions and countries involved in the study. Furthermore, the report also caters the detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, the report shall also incorporate available opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Product Type:
Polarized
Non-polarized
By End User
Men
Women
Unisex
By Distribution Channel:
Online
Offline
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World

Furthermore, years considered for the study are as follows:

Historical year – 2018, 2019, 2020
Base year – 2021
Forecast period – 2022 to 2028

Target Audience of the Global Sunglasses Market in Market Study:

Key Consulting Companies & Advisors
Large, medium-sized, and small enterprises
Venture capitalists
Value-Added Resellers (VARs)
Third-party knowledge providers
Investment bankers
Investors



ページTOPに戻る


Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2022-2028(USD Billion)
1.2.1. Sunglasses Market, by Region, 2022-2028(USD Billion)
1.2.2. Sunglasses Market, by Product Type, 2022-2028(USD Billion)
1.2.3. Sunglasses Market, by End User, 2022-2028(USD Billion)
1.2.4. Sunglasses Market, by Distribution Channel, 2022-2028(USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Sunglasses Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Sunglasses Market Dynamics
3.1. Sunglasses Market Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing consumer awareness for protection against ultraviolet radiation
3.1.1.2. Increasing popularity of sunglasses as fashion product
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Availability of counterfeit products
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Technological Advancements in sunglasses
Chapter 4. Global Sunglasses Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2027)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario
Chapter 6. Global Sunglasses Market, by Product Type
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Sunglasses Market by Product Type, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Sunglasses Market Estimates & Forecasts by Product Type 2018-2028(USD Billion)
6.4. Sunglasses Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Polarized
6.4.2. Non-Polarized
Chapter 7. Global Sunglasses Market, by End User
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Sunglasses Market by End User, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Sunglasses Market Estimates & Forecasts by End User 2018-2028(USD Billion)
7.4. Sunglasses Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Men
7.4.2. Women
7.4.3. Unisex
Chapter 8. Global Sunglasses Market, by Distribution Channel
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Sunglasses Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Sunglasses Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2018-2028(USD Billion)
8.4. Sunglasses Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. Online
8.4.2. Offline
Chapter 9. Global Sunglasses Market, Regional Analysis
9.1. Sunglasses Market, Regional Market Snapshot
9.2. North America Sunglasses Market
9.2.1. U.S. Sunglasses Market
9.2.1.1. Product Type breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.1.2. End User breakdown estimates & forecasts, 2018-2027
9.2.1.3. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.2. Canada Sunglasses Market
9.3. Europe Sunglasses Market Snapshot
9.3.1. U.K. Sunglasses Market
9.3.2. Germany Sunglasses Market
9.3.3. France Sunglasses Market
9.3.4. Spain Sunglasses Market
9.3.5. Italy Sunglasses Market
9.3.6. Rest of Europe Sunglasses Market
9.4. Asia-Pacific Sunglasses Market Snapshot
9.4.1. China Sunglasses Market
9.4.2. India Sunglasses Market
9.4.3. Japan Sunglasses Market
9.4.4. Australia Sunglasses Market
9.4.5. South Korea Sunglasses Market
9.4.6. Rest of Asia Pacific Sunglasses Market
9.5. Latin America Sunglasses Market Snapshot
9.5.1. Brazil Sunglasses Market
9.5.2. Mexico Sunglasses Market
9.6. Rest of The World Sunglasses Market

Chapter 10. Competitive Intelligence
10.1. Top Market Strategies
10.2. Company Profiles
10.2.1. EssilorLuxottica
10.2.1.1. Key Information
10.2.1.2. Overview
10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
10.2.1.4. Product Summary
10.2.1.5. Recent Developments
10.2.2. Safilo Group SpA
10.2.3. LVMH
10.2.4. Fielmann AG
10.2.5. Marcolin SpA.
10.2.6. De Rigo Vision S.p.A.
10.2.7. Loch Effects
10.2.8. Randolph Engineering, Inc.
10.2.9. Stylrite Optical Industries
10.2.10. Eyevan Inc.
Chapter 11. Research Process
11.1. Research Process
11.1.1. Data Mining
11.1.2. Analysis
11.1.3. Market Estimation
11.1.4. Validation
11.1.5. Publishing
11.2. Research Attributes
11.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート

Bizwit Research & Consulting LLP社の消費者向けグッズ・サービス分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(end user)の最新刊レポート


よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/19 10:26

155.94 円

162.31 円

199.02 円

ページTOPに戻る