世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

冷凍肉の世界市場規模調査、製品タイプ別(牛肉、豚肉、鶏肉、その他)、流通チャネル別(コンビニエンスストア、スーパーマーケット&ハイパーマーケット、オンライン)、地域予測 2022-2028


Global Frozen Meat Market Size study, by Product Type (Beef, Pork, Chicken, and Others), by Distribution Channel (Convenience Stores, Supermarket & Hypermarket and Online) and Regional Forecasts 2022-2028

世界の冷凍肉市場は、2021年に約324億9000万米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には5.5%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。食肉は、屠殺後にマイナス8℃以下に冷凍されます。技術の進歩のペー... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2022年4月30日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

世界の冷凍肉市場は、2021年に約324億9000万米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には5.5%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。食肉は、屠殺後にマイナス8℃以下に冷凍されます。技術の進歩のペースが増すにつれて、冷凍肉の保存期間は賢く増加しており、それゆえ冷凍肉市場にとってより多くの機会を生み出しています。これらの進歩は、最高の品質と新鮮な肉を提供するために補充され、それゆえ冷凍肉市場の売上を押し上げる。すぐに食べられる食品への需要の高まりは、冷凍肉市場を牽引する。人口の増加に伴い、消費者は食文化に新たな習慣を取り入れ、パッケージ食品、調理済み食品、電子レンジで加熱できる食品への需要を高めているため、習慣の変化やコンビニエンス・フードへのシフトが進んでいる。流通チャネルでは、スーパーマーケットとハイパーマーケットが最も高いシェアを占めている。冷凍食品の保存性を高め、維持するために、メーカーは技術的な進歩やイノベーションを急速に導入している。過去2年間、パンデミック時のサプライチェーン中断により、冷凍肉の売れ行きが悪化していることが認識されている。冷凍肉の保存期間が延びることで、輸出入の機会が増える。例えば、BRFは約140カ国の卸売業者や食品加工業者と直接取引する流通網を持っています。

冷凍肉市場の調査対象地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、およびその他の地域です。アジア太平洋地域では、大規模小売チェーンを含む流通チャネルが増加しており、同地域の冷凍肉市場の成長を加速しています。オンライン販売チャネルはドアステップ配送を容易にするため、南アフリカにおける冷凍肉市場の需要を押し上げる。アジア太平洋地域の冷凍肉市場は、予測期間中に最も高いCAGRで成長すると予測されています。日本は、冷凍肉市場の輸入量を多く占めている。食肉需要の高まりは、2022-2028年の予測期間において、冷凍肉市場を世界的に押し上げる。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです:
ケリー・グループ・ピーエルシー
アソシエイテッド・ブリティッシュ・フーズ・ピーエルシー
BRF S.A.
マルフリググループ
タイソンフーズ社
アルカディアンオーガニックアンドナチュラルミート社
ピルグリムズプライド社(Pilgrim`s Pride Corporation
ベルデ・ファームズ
カーギル・ビーフ
廈門銀翔集団有限公司
本調査の目的は、近年における様々なセグメントと国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することである。本レポートは、本調査の対象地域と国において、業界の質的・量的な側面を取り込むよう設計されています。さらに、本レポートは、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題などの重要な側面に関する詳細情報も提供します。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。本市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:
製品タイプ別
牛肉
豚肉
鶏肉
その他
流通チャネル別:
コンビニエンスストア
スーパーマーケット&ハイパーマーケット
オンライン
地域別
北アメリカ
U.S.
カナダ
ヨーロッパ
連邦王国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア太平洋
中国
インド
日本
オーストラリア
南朝鮮
ロアパック
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他の地域

さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです:

歴史的年号-2018年、2019年、2020年
基準年 - 2021年
予測期間 - 2022年~2028年

市場調査における世界の冷凍肉市場のターゲットオーディエンス:

主なコンサルティング会社・アドバイザーのご紹介
大企業・中堅企業・中小企業
ベンチャーキャピタル
付加価値再販業者(VAR)
第三者によるナレッジプロバイダー
投資銀行家
投資家の皆様へ

ページTOPに戻る


目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.1. Frozen Meat Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.2. Frozen Meat Market, by Product Type, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.3. Frozen Meat Market, by Distribution Channel, 2020-2028 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Frozen Meat Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Frozen Meat Market Dynamics
3.1. Frozen Meat Market Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Technological advancements
3.1.1.2. Online Distribution Channel
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Freezing time and Transportation
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Surge in Distribution Channel
Chapter 4. Global Frozen Meat Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Frozen Meat Market, by Product Type
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Frozen Meat Market by Product Type, Performance – Potential Analysis
6.3. Global Frozen Meat Market Estimates & Forecasts by Product Type, 2019-2028 (USD Billion)
6.4. Frozen Meat Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Beef
6.4.2. Pork
6.4.3. Chicken
6.4.4. Others
Chapter 7. Global Frozen Meat Market, by Distribution Channel
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Frozen Meat Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Frozen Meat Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel, 2019-2028 (USD Billion)
7.4. Frozen Meat Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Convenience Stores
7.4.2. Supermarket & Hypermarket
7.4.3. Online
Chapter 8. Global Frozen Meat Market, Regional Analysis
8.1. Frozen Meat Market, Regional Market Snapshot
8.2. North America Frozen Meat Market
8.2.1. U.S. Frozen Meat Market
8.2.1.1. Product Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2028
8.2.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2019-2028
8.2.2. Canada Frozen Meat Market
8.3. Europe Frozen Meat Market Snapshot
8.3.1. U.K. Frozen Meat Market
8.3.2. Germany Frozen Meat Market
8.3.3. France Frozen Meat Market
8.3.4. Spain Frozen Meat Market
8.3.5. Italy Frozen Meat Market
8.3.6. Rest of Europe Frozen Meat Market
8.4. Asia-Pacific Frozen Meat Market Snapshot
8.4.1. China Frozen Meat Market
8.4.2. India Frozen Meat Market
8.4.3. Japan Frozen Meat Market
8.4.4. Australia Frozen Meat Market
8.4.5. South Korea Frozen Meat Market
8.4.6. Rest of Asia Pacific Frozen Meat Market
8.5. Latin America Frozen Meat Market Snapshot
8.5.1. Brazil Frozen Meat Market
8.5.2. Mexico Frozen Meat Market
8.6. Rest of The World Frozen Meat Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Top Market Strategies
9.2. Company Profiles
9.2.1. Kerry Group Plc.
9.2.1.1. Key Information
9.2.1.2. Overview
9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.2.1.4. Product Summary
9.2.1.5. Recent Developments
9.2.2. Associated British Foods Plc
9.2.3. BRF S.A.
9.2.4. Marfrig Group.
9.2.5. Tyson Foods, Inc.
9.2.6. Arcadian Organic and Natural Meat Co.
9.2.7. Pilgrim`s Pride Corporation
9.2.8. Verde Farms
9.2.9. Cargill Beef
9.2.10. XIAMEN YINXIANG GROUP CO., LTD
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global Frozen Meat Market is valued at approximately USD 32.49 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 5.5% over the forecast period 2022-2028. Meat is frozen after slaughter to a temperature of minus 8 degrees Celsius or below. With the increasing pace of technological advancements, the shelf life of frozen meats is increasing wisely and hence creates more opportunities for the frozen meat Market. These advancements replenish to provide the best quality and fresh meats and hence push the sales of frozen meat Market. Increasing demand for ready-to-eat food drives the frozen meat Market. Changing habits and shifting towards convenience food along with the increasing population, consumers are adopting new habits in food culture and hence increasing the demand for packaged food, ready to eat, or microwaveable food products. Supermarkets and Hypermarkets hold the highest Market share in the distribution channel. To increase and maintain the frozen food shelf-life, manufacturers are rapidly adopting technological advancements and innovations. Degrading sales of frozen meat was perceived for the past two years due to supply chain interruptions during the pandemic. Increased shelf life of frozen meats increases its opportunities in import-export. For instance, BRF has its distribution networks through which it reaches directly to wholesalers and food processors of approx. 140 countries.

The key regions considered for the global Frozen Meat Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and the Rest of the World. The increasing number of distribution channels including large retail chains in the Asia Pacific region accelerate the growth of the frozen meat Market in the region. Online distribution channel facilitates doorstep delivery and hence boost the demand for frozen meat Market in South Africa. Asia Pacific frozen meat Market is anticipated to grow with the highest CAGR during the forecast period. Japan accounts for more imports of the frozen meat Market. Raising demand for meat boosts the frozen meat Market globally over the forecast period 2022-2028.

Major Market players included in this report are:
Kerry Group Plc
Associated British Foods Plc
BRF S.A.
Marfrig Group.
Tyson Foods, Inc.
Arcadian Organic and Natural Meat Co.
Pilgrim`s Pride Corporation
Verde Farms
Cargill Beef
XIAMEN YINXIANG GROUP CO., LT
The objective of the study is to define Market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values for the coming eight years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within each of the regions and countries involved in the study. Furthermore, the report also caters the detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the Market. Additionally, the report shall also incorporate available opportunities in micro Markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the Market are explained below:
By Product Type:
Beef
Pork
Chicken
Others
By Distribution Channel:
Convenience Stores
SuperMarket & HyperMarket
Online
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World

Furthermore, years considered for the study are as follows:

Historical year – 2018, 2019, 2020
Base year – 2021
Forecast period – 2022 to 2028

Target Audience of the Global Frozen Meat Market in Market Study:

Key Consulting Companies & Advisors
Large, medium-sized, and small enterprises
Venture capitalists
Value-Added Resellers (VARs)
Third-party knowledge providers
Investment bankers
Investors



ページTOPに戻る


Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.1. Frozen Meat Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.2. Frozen Meat Market, by Product Type, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.3. Frozen Meat Market, by Distribution Channel, 2020-2028 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Frozen Meat Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Frozen Meat Market Dynamics
3.1. Frozen Meat Market Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Technological advancements
3.1.1.2. Online Distribution Channel
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Freezing time and Transportation
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Surge in Distribution Channel
Chapter 4. Global Frozen Meat Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Frozen Meat Market, by Product Type
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Frozen Meat Market by Product Type, Performance – Potential Analysis
6.3. Global Frozen Meat Market Estimates & Forecasts by Product Type, 2019-2028 (USD Billion)
6.4. Frozen Meat Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Beef
6.4.2. Pork
6.4.3. Chicken
6.4.4. Others
Chapter 7. Global Frozen Meat Market, by Distribution Channel
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Frozen Meat Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Frozen Meat Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel, 2019-2028 (USD Billion)
7.4. Frozen Meat Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Convenience Stores
7.4.2. Supermarket & Hypermarket
7.4.3. Online
Chapter 8. Global Frozen Meat Market, Regional Analysis
8.1. Frozen Meat Market, Regional Market Snapshot
8.2. North America Frozen Meat Market
8.2.1. U.S. Frozen Meat Market
8.2.1.1. Product Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2028
8.2.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2019-2028
8.2.2. Canada Frozen Meat Market
8.3. Europe Frozen Meat Market Snapshot
8.3.1. U.K. Frozen Meat Market
8.3.2. Germany Frozen Meat Market
8.3.3. France Frozen Meat Market
8.3.4. Spain Frozen Meat Market
8.3.5. Italy Frozen Meat Market
8.3.6. Rest of Europe Frozen Meat Market
8.4. Asia-Pacific Frozen Meat Market Snapshot
8.4.1. China Frozen Meat Market
8.4.2. India Frozen Meat Market
8.4.3. Japan Frozen Meat Market
8.4.4. Australia Frozen Meat Market
8.4.5. South Korea Frozen Meat Market
8.4.6. Rest of Asia Pacific Frozen Meat Market
8.5. Latin America Frozen Meat Market Snapshot
8.5.1. Brazil Frozen Meat Market
8.5.2. Mexico Frozen Meat Market
8.6. Rest of The World Frozen Meat Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Top Market Strategies
9.2. Company Profiles
9.2.1. Kerry Group Plc.
9.2.1.1. Key Information
9.2.1.2. Overview
9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.2.1.4. Product Summary
9.2.1.5. Recent Developments
9.2.2. Associated British Foods Plc
9.2.3. BRF S.A.
9.2.4. Marfrig Group.
9.2.5. Tyson Foods, Inc.
9.2.6. Arcadian Organic and Natural Meat Co.
9.2.7. Pilgrim`s Pride Corporation
9.2.8. Verde Farms
9.2.9. Cargill Beef
9.2.10. XIAMEN YINXIANG GROUP CO., LTD
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

Bizwit Research & Consulting LLP社の食品・飲料分野での最新刊レポート


よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/23 10:26

157.72 円

164.94 円

201.11 円

ページTOPに戻る