世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

食品用プレミックスの世界市場規模調査、形態別(粉末、液体)、成分別(ビタミン、ミネラル、アミノ酸、ヌクレオチド、その他)、用途別(早期栄養/ベビーフード、食品・飲料、医療栄養、スポーツ栄養、乳製品・飲料強化)、ベーカリー製品、医薬品OTC、栄養補助食品、栄養改善プログラム)、機能別(骨の健康、免疫、消化、視力の健康、エネルギー、体重管理、心の健康、脳の健康と記憶、その他)および地域別予測 2022-2028


Global Food Premix Market Size study, by Form (Powder and Liquid), by Ingredient (Vitamins, Minerals, Amino Acid, Nucleotides and Others), by Application (Early Life Nutrition/Baby Food, Food and Beverages, Medical Nutrition, Sports Nutrition, Fortified Dairy & Beverages, Bakery Products, Pharma OTC Drugs, Dietary Supplements and Nutritional Improvement Programs), by Function (Bone Health, Immunity, Digestion, Vision Health, Energy, Weight Management, Heart Health, Brain Health and Memory and Others) and Regional Forecasts 2022-2028

世界の食品プレミックス市場は、2021年に約17.9億米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には4.4%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。食品プレミックスは、各栄養成分がプレスケールされ、プレミッ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2022年4月30日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報・注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

世界の食品プレミックス市場は、2021年に約17.9億米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には4.4%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。食品プレミックスは、各栄養成分がプレスケールされ、プレミックスに精密にブレンドされた、商業的に調製されたカスタマイズブレンドである。生活習慣病に対する意識の高まりと健康的なライフスタイルの普及が、食品用プレミックス市場の需要を促進しています。食品プレミックスは、ミネラル、ビタミン、ヌクレオチド、アミノ酸、その他の機能性成分から構成されており、強化食品・飲料、ベビーフード、栄養補助食品などに広く使用されており、予測期間中に食品プレミックス市場を牽引すると予想されています。フードプレミックスは、製品の味、食感、均一性、一貫性を向上させる。特に、疫病が流行した後は、栄養素やビタミンを豊富に含む食品への需要が高まり、食品用プレミックスの需要を高める要因となっています。例えば、Council for Responsible Nutritionによると、栄養補助食品と栄養補助食品の売上は、2019年にはわずか5%でしたが、2020年には44%増加するとされています。メーカーは、拡大、買収、新製品の発売を重視しています。例えば、2021年6月、Koninklijke DSM N.V.はポーランドに新たに拡張されたプレミックス製造施設の開設を発表した。栄養補助食品プレミックス製品の品質基準に関する規制は、本市場の成長を妨げる可能性があります。
食品用プレミックスの世界市場調査において考慮された主要地域は、アジア太平洋、北米、ヨーロッパ、ラテンアメリカ、その他の地域です。米国では、オメガ脂肪酸とタンパク質サプリメントの需要が急増すると予想されるため、予測期間中にフードプレミックスの需要が高まると考えられます。アジア太平洋地域では、予測期間中、中国を中心に食品用プレミックスの積極的な成長が期待される。欧州の食品用プレミックス市場は、予測期間中に大きな成長を遂げると予想されます。より美味しく健康的な食品への需要が世界中で高まっているため、食品用プレミックスの需要は予測期間中に有利になる。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです:
Glanbia Plc
アーチャー・ダニエルズ・ミッドランド・カンパニー
Koninklijke DSM N.V.
ジュビラントライフサイエンス
BASF SE
ファーベスト・ブランド
フェンケム・バイオテック社(Fenchem Biotek Ltd.
プリノバ・グループ・エルエルシー
株式会社ワトソン
バレンツ・インターナショナル
本調査の目的は、近年における様々なセグメントと国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することである。本レポートは、本調査の対象地域と国において、業界の質的・量的な側面を取り込むよう設計されています。さらに、本レポートは、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題などの重要な側面に関する詳細情報も提供します。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。本市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:
形態別
パウダー
リキッド
成分別で見る
ビタミン類
ミネラル
アミノ酸
ヌクレオチド
その他
用途別
幼児栄養/ベビーフード
フード&ビバレッジ
メディカルニュートリション
スポーツニュートリション
強化乳製品・飲料
ベーカリー製品
医薬品 OTC 医薬品
健康補助食品
栄養改善プログラム
機能別に見る
骨の健康
イミュニティ
ダイジェスト
ビジョンヘルス
エネルギー
体重管理
心臓の健康
脳の健康と記憶
その他
地域別
北アメリカ
U.S.
カナダ
ヨーロッパ
連邦王国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア太平洋
中国
インド
日本
オーストラリア
南朝鮮
ロアパック
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他の地域

さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです:

歴史的年号-2018年、2019年、2020年
基準年 - 2021年
予測期間 - 2022年~2028年

市場調査における食品用プレミックスの世界市場のターゲットオーディエンス:

主なコンサルティング会社・アドバイザーのご紹介
大企業・中堅企業・中小企業
ベンチャーキャピタル
付加価値再販業者(VAR)
サードパーティナレッジプロバイダー
投資銀行家
投資家の皆様へ

ページTOPに戻る


目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.1. Food Premix Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.2. Food Premix Market, by Form, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.3. Food Premix Market, by Ingredient Type, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.4. Food Premix Market, by Application, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.5. Food Premix Market, by Function, 2020-2028 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Food Premix Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Food Premix Market Dynamics
3.1. Food Premix Market Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Consumer awareness of nutritional needs
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Higher pricing
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Growth in Food & Beverage Industry
Chapter 4. Global Food Premix Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Food Premix Market, by Form
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Food Premix Market by Form, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Food Premix Market Estimates & Forecasts by Form, 2019-2028 (USD Billion)
6.4. Food Premix Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Powder
6.4.2. Liquid
Chapter 7. Global Food Premix Market, by Ingredient
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Food Premix Market by Ingredient, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Food Premix Market Estimates & Forecasts by Ingredient, 2019-2028 (USD Billion)
7.4. Food Premix Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Vitamins
7.4.2. Minerals
7.4.3. Amino Acid
7.4.4. Nucleotides
7.4.5. Others
Chapter 8. Global Food Premix Market, by Application
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Food Premix Market by Application, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Food Premix Market Estimates & Forecasts by Application, 2019-2028 (USD Billion)
8.4. Food Premix Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. Early Life Nutrition/Baby Food
8.4.2. Food and Beverages
8.4.3. Medical Nutrition
8.4.4. Sports Nutrition
8.4.5. Fortified Dairy & Beverages
8.4.6. Bakery Products
8.4.7. Pharma OTC Drugs
8.4.8. Dietary Supplements
8.4.9. Nutritional Improvement Programs
Chapter 9. Global Food Premix Market, by Function
9.1. Market Snapshot
9.2. Global Food Premix Market by Function, Performance - Potential Analysis
9.3. Global Food Premix Market Estimates & Forecasts by Function, 2019-2028 (USD Billion)
9.4. Food Premix Market, Sub Segment Analysis
9.4.1. Bone Health
9.4.2. Immunity
9.4.3. Digestion
9.4.4. Vision Health
9.4.5. Energy
9.4.6. Weight Management
9.4.7. Heart Health
9.4.8. Brain Health and Memory
9.4.9. Others
Chapter 10. Global Food Premix Market, Regional Analysis
10.1. Food Premix Market, Regional Market Snapshot
10.2. North America Food Premix Market
10.2.1. U.S. Food Premix Market
10.2.1.1. Form breakdown estimates & forecasts, 2019-2028
10.2.1.2. Ingredient breakdown estimates & forecasts, 2019-2028
10.2.1.3. Application breakdown estimates & forecasts, 2019-2028
10.2.1.4. Function breakdown estimates & forecasts, 2019-2028

10.2.2. Canada Food Premix Market
10.3. Europe Food Premix Market Snapshot
10.3.1. U.K. Food Premix Market
10.3.2. Germany Food Premix Market
10.3.3. France Food Premix Market
10.3.4. Spain Food Premix Market
10.3.5. Italy Food Premix Market
10.3.6. Rest of Europe Food Premix Market
10.4. Asia-Pacific Food Premix Market Snapshot
10.4.1. China Food Premix Market
10.4.2. India Food Premix Market
10.4.3. Japan Food Premix Market
10.4.4. Australia Food Premix Market
10.4.5. South Korea Food Premix Market
10.4.6. Rest of Asia Pacific Food Premix Market
10.5. Latin America Food Premix Market Snapshot
10.5.1. Brazil Food Premix Market
10.5.2. Mexico Food Premix Market
10.6. Rest of The World Food Premix Market

Chapter 11. Competitive Intelligence
11.1. Top Market Strategies
11.2. Company Profiles
11.2.1. Glanbia Plc
11.2.1.1. Key Information
11.2.1.2. Overview
11.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
11.2.1.4. Product Summary
11.2.1.5. Recent Developments
11.2.2. Archer Daniels Midland Company
11.2.3. Koninklijke DSM N.V.
11.2.4. Jubilant Life Sciences
11.2.5. BASF SE
11.2.6. Farbest Brands
11.2.7. Fenchem Biotek Ltd.
11.2.8. Prinova Group LLC
11.2.9. Watson Inc.
11.2.10. Barentz International
Chapter 12. Research Process
12.1. Research Process
12.1.1. Data Mining
12.1.2. Analysis
12.1.3. Market Estimation
12.1.4. Validation
12.1.5. Publishing
12.2. Research Attributes
12.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global Food Premix Market is valued at approximately USD 1.79 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 4.4 % over the forecast period 2022-2028. Food premix is a commercially prepared customized blend where each nutrient component is prescaled and precision blended into a premix. Raising awareness of lifestyle-related diseases and increasing prevalence of healthy lifestyle is spuring demand for the food Premix Market. As food premix consists of minerals, vitamins, nucleotides, amino acids, and other functional ingredients it is widely used in fortified food & beverages, baby foods, dietary supplements, and many others which is expected to drive the food premix Market over the forecast period. Food Premix improves product taste, texture, uniformity, and consistency. Steady demand for food products rich in nutrients and vitamins especially after amid pandemics will contribute to raising the demand for food premix. For Instance- According to Council for Responsible Nutrition the sales of nutraceuticals and dietary supplements upscaled by 44% in 2020 as to only 5% in 2019. Manufacturers are focusing on expansion, acquisition and new product launches. For instance- in June 2021, Koninklijke DSM N.V. announced the opening of its newly extended premix manufacturing facility in Poland. The regulation regarding quality standard of nutraceutical food premix products may hamper the growth of the Market.
The key regions considered for the Global Food Premix Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America and Rest of the World. Since the demand for omega fatty acids and protein supplements in the U.S. is anticipated to grow rapidly the demand for food premix is boosted over the forecast period. Positive growth rate of food premix is anticipated in Asia pacific regions majorly in China During the forecast period. The Europe food premix Market is expected to witness significant growth over the forecast period. As the demand for healthy food with better taste increases across the globe, the demand of food premix is lucrative over the forecast period

Major Market players included in this report are:
Glanbia Plc
Archer Daniels Midland Company
Koninklijke DSM N.V.
Jubilant Life Sciences
BASF SE
Farbest Brands
Fenchem Biotek Ltd.
Prinova Group LLC
Watson Inc.
Barentz International
The objective of the study is to define Market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming eight years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within each of the regions and countries involved in the study. Furthermore, the report also caters the detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the Market. Additionally, the report shall also incorporate available opportunities in micro Markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the Market are explained below:
By Form:
Powder
Liquid
By Ingredient:
Vitamins
Minerals
Amino Acid
Nucleotides
Others
By Application:
Early Life Nutrition/Baby Food
Food and Beverages
Medical Nutrition
Sports Nutrition
Fortified Dairy & Beverages
Bakery Products
Pharma OTC Drugs
Dietary Supplements
Nutritional Improvement Programs
By Function:
Bone Health
Immunity
Digestion
Vision Health
Energy
Weight Management
Heart Health
Brain Health and Memory
Others
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World

Furthermore, years considered for the study are as follows:

Historical year – 2018, 2019, 2020
Base year – 2021
Forecast period – 2022 to 2028

Target Audience of the Global Food Premix Market in Market Study:

Key Consulting Companies & Advisors
Large, medium-sized, and small enterprises
Venture capitalists
Value-Added Resellers (VARs)
Third-party knowledge providers
Investment bankers
Investors



ページTOPに戻る


Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.1. Food Premix Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.2. Food Premix Market, by Form, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.3. Food Premix Market, by Ingredient Type, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.4. Food Premix Market, by Application, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.5. Food Premix Market, by Function, 2020-2028 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Food Premix Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Food Premix Market Dynamics
3.1. Food Premix Market Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Consumer awareness of nutritional needs
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Higher pricing
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Growth in Food & Beverage Industry
Chapter 4. Global Food Premix Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Food Premix Market, by Form
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Food Premix Market by Form, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Food Premix Market Estimates & Forecasts by Form, 2019-2028 (USD Billion)
6.4. Food Premix Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Powder
6.4.2. Liquid
Chapter 7. Global Food Premix Market, by Ingredient
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Food Premix Market by Ingredient, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Food Premix Market Estimates & Forecasts by Ingredient, 2019-2028 (USD Billion)
7.4. Food Premix Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Vitamins
7.4.2. Minerals
7.4.3. Amino Acid
7.4.4. Nucleotides
7.4.5. Others
Chapter 8. Global Food Premix Market, by Application
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Food Premix Market by Application, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Food Premix Market Estimates & Forecasts by Application, 2019-2028 (USD Billion)
8.4. Food Premix Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. Early Life Nutrition/Baby Food
8.4.2. Food and Beverages
8.4.3. Medical Nutrition
8.4.4. Sports Nutrition
8.4.5. Fortified Dairy & Beverages
8.4.6. Bakery Products
8.4.7. Pharma OTC Drugs
8.4.8. Dietary Supplements
8.4.9. Nutritional Improvement Programs
Chapter 9. Global Food Premix Market, by Function
9.1. Market Snapshot
9.2. Global Food Premix Market by Function, Performance - Potential Analysis
9.3. Global Food Premix Market Estimates & Forecasts by Function, 2019-2028 (USD Billion)
9.4. Food Premix Market, Sub Segment Analysis
9.4.1. Bone Health
9.4.2. Immunity
9.4.3. Digestion
9.4.4. Vision Health
9.4.5. Energy
9.4.6. Weight Management
9.4.7. Heart Health
9.4.8. Brain Health and Memory
9.4.9. Others
Chapter 10. Global Food Premix Market, Regional Analysis
10.1. Food Premix Market, Regional Market Snapshot
10.2. North America Food Premix Market
10.2.1. U.S. Food Premix Market
10.2.1.1. Form breakdown estimates & forecasts, 2019-2028
10.2.1.2. Ingredient breakdown estimates & forecasts, 2019-2028
10.2.1.3. Application breakdown estimates & forecasts, 2019-2028
10.2.1.4. Function breakdown estimates & forecasts, 2019-2028

10.2.2. Canada Food Premix Market
10.3. Europe Food Premix Market Snapshot
10.3.1. U.K. Food Premix Market
10.3.2. Germany Food Premix Market
10.3.3. France Food Premix Market
10.3.4. Spain Food Premix Market
10.3.5. Italy Food Premix Market
10.3.6. Rest of Europe Food Premix Market
10.4. Asia-Pacific Food Premix Market Snapshot
10.4.1. China Food Premix Market
10.4.2. India Food Premix Market
10.4.3. Japan Food Premix Market
10.4.4. Australia Food Premix Market
10.4.5. South Korea Food Premix Market
10.4.6. Rest of Asia Pacific Food Premix Market
10.5. Latin America Food Premix Market Snapshot
10.5.1. Brazil Food Premix Market
10.5.2. Mexico Food Premix Market
10.6. Rest of The World Food Premix Market

Chapter 11. Competitive Intelligence
11.1. Top Market Strategies
11.2. Company Profiles
11.2.1. Glanbia Plc
11.2.1.1. Key Information
11.2.1.2. Overview
11.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
11.2.1.4. Product Summary
11.2.1.5. Recent Developments
11.2.2. Archer Daniels Midland Company
11.2.3. Koninklijke DSM N.V.
11.2.4. Jubilant Life Sciences
11.2.5. BASF SE
11.2.6. Farbest Brands
11.2.7. Fenchem Biotek Ltd.
11.2.8. Prinova Group LLC
11.2.9. Watson Inc.
11.2.10. Barentz International
Chapter 12. Research Process
12.1. Research Process
12.1.1. Data Mining
12.1.2. Analysis
12.1.3. Market Estimation
12.1.4. Validation
12.1.5. Publishing
12.2. Research Attributes
12.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

Bizwit Research & Consulting LLP 社の最新刊レポート


よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/09/18 10:27

142.62 円

159.07 円

190.53 円

ページTOPに戻る