食品用プレミックスの世界市場規模調査、形態別(粉末、液体)、成分別(ビタミン、ミネラル、アミノ酸、ヌクレオチド、その他)、用途別(早期栄養/ベビーフード、食品・飲料、医療栄養、スポーツ栄養、乳製品・飲料強化)、ベーカリー製品、医薬品OTC、栄養補助食品、栄養改善プログラム)、機能別(骨の健康、免疫、消化、視力の健康、エネルギー、体重管理、心の健康、脳の健康と記憶、その他)および地域別予測 2022-2028Global Food Premix Market Size study, by Form (Powder and Liquid), by Ingredient (Vitamins, Minerals, Amino Acid, Nucleotides and Others), by Application (Early Life Nutrition/Baby Food, Food and Beverages, Medical Nutrition, Sports Nutrition, Fortified Dairy & Beverages, Bakery Products, Pharma OTC Drugs, Dietary Supplements and Nutritional Improvement Programs), by Function (Bone Health, Immunity, Digestion, Vision Health, Energy, Weight Management, Heart Health, Brain Health and Memory and Others) and Regional Forecasts 2022-2028 世界の食品プレミックス市場は、2021年に約17.9億米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には4.4%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。食品プレミックスは、各栄養成分がプレスケールされ、プレミッ... もっと見る
サマリー世界の食品プレミックス市場は、2021年に約17.9億米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には4.4%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。食品プレミックスは、各栄養成分がプレスケールされ、プレミックスに精密にブレンドされた、商業的に調製されたカスタマイズブレンドである。生活習慣病に対する意識の高まりと健康的なライフスタイルの普及が、食品用プレミックス市場の需要を促進しています。食品プレミックスは、ミネラル、ビタミン、ヌクレオチド、アミノ酸、その他の機能性成分から構成されており、強化食品・飲料、ベビーフード、栄養補助食品などに広く使用されており、予測期間中に食品プレミックス市場を牽引すると予想されています。フードプレミックスは、製品の味、食感、均一性、一貫性を向上させる。特に、疫病が流行した後は、栄養素やビタミンを豊富に含む食品への需要が高まり、食品用プレミックスの需要を高める要因となっています。例えば、Council for Responsible Nutritionによると、栄養補助食品と栄養補助食品の売上は、2019年にはわずか5%でしたが、2020年には44%増加するとされています。メーカーは、拡大、買収、新製品の発売を重視しています。例えば、2021年6月、Koninklijke DSM N.V.はポーランドに新たに拡張されたプレミックス製造施設の開設を発表した。栄養補助食品プレミックス製品の品質基準に関する規制は、本市場の成長を妨げる可能性があります。食品用プレミックスの世界市場調査において考慮された主要地域は、アジア太平洋、北米、ヨーロッパ、ラテンアメリカ、その他の地域です。米国では、オメガ脂肪酸とタンパク質サプリメントの需要が急増すると予想されるため、予測期間中にフードプレミックスの需要が高まると考えられます。アジア太平洋地域では、予測期間中、中国を中心に食品用プレミックスの積極的な成長が期待される。欧州の食品用プレミックス市場は、予測期間中に大きな成長を遂げると予想されます。より美味しく健康的な食品への需要が世界中で高まっているため、食品用プレミックスの需要は予測期間中に有利になる。 本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです: Glanbia Plc アーチャー・ダニエルズ・ミッドランド・カンパニー Koninklijke DSM N.V. ジュビラントライフサイエンス BASF SE ファーベスト・ブランド フェンケム・バイオテック社(Fenchem Biotek Ltd. プリノバ・グループ・エルエルシー 株式会社ワトソン バレンツ・インターナショナル 本調査の目的は、近年における様々なセグメントと国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することである。本レポートは、本調査の対象地域と国において、業界の質的・量的な側面を取り込むよう設計されています。さらに、本レポートは、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題などの重要な側面に関する詳細情報も提供します。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。本市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する: 形態別 パウダー リキッド 成分別で見る ビタミン類 ミネラル アミノ酸 ヌクレオチド その他 用途別 幼児栄養/ベビーフード フード&ビバレッジ メディカルニュートリション スポーツニュートリション 強化乳製品・飲料 ベーカリー製品 医薬品 OTC 医薬品 健康補助食品 栄養改善プログラム 機能別に見る 骨の健康 イミュニティ ダイジェスト ビジョンヘルス エネルギー 体重管理 心臓の健康 脳の健康と記憶 その他 地域別 北アメリカ U.S. カナダ ヨーロッパ 連邦王国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア太平洋 中国 インド 日本 オーストラリア 南朝鮮 ロアパック ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他の地域 さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです: 歴史的年号-2018年、2019年、2020年 基準年 - 2021年 予測期間 - 2022年~2028年 市場調査における食品用プレミックスの世界市場のターゲットオーディエンス: 主なコンサルティング会社・アドバイザーのご紹介 大企業・中堅企業・中小企業 ベンチャーキャピタル 付加価値再販業者(VAR) サードパーティナレッジプロバイダー 投資銀行家 投資家の皆様へ 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.1. Food Premix Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.2. Food Premix Market, by Form, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.3. Food Premix Market, by Ingredient Type, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.4. Food Premix Market, by Application, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.5. Food Premix Market, by Function, 2020-2028 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Food Premix Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Food Premix Market Dynamics 3.1. Food Premix Market Impact Analysis (2020-2028) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Consumer awareness of nutritional needs 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Higher pricing 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Growth in Food & Beverage Industry Chapter 4. Global Food Premix Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2028) 4.2. PEST Analysis 4.2.1. Political 4.2.2. Economical 4.2.3. Social 4.2.4. Technological 4.3. Investment Adoption Model 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion 4.5. Top investment opportunity 4.6. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Food Premix Market, by Form 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Food Premix Market by Form, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Food Premix Market Estimates & Forecasts by Form, 2019-2028 (USD Billion) 6.4. Food Premix Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Powder 6.4.2. Liquid Chapter 7. Global Food Premix Market, by Ingredient 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Food Premix Market by Ingredient, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Food Premix Market Estimates & Forecasts by Ingredient, 2019-2028 (USD Billion) 7.4. Food Premix Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Vitamins 7.4.2. Minerals 7.4.3. Amino Acid 7.4.4. Nucleotides 7.4.5. Others Chapter 8. Global Food Premix Market, by Application 8.1. Market Snapshot 8.2. Global Food Premix Market by Application, Performance - Potential Analysis 8.3. Global Food Premix Market Estimates & Forecasts by Application, 2019-2028 (USD Billion) 8.4. Food Premix Market, Sub Segment Analysis 8.4.1. Early Life Nutrition/Baby Food 8.4.2. Food and Beverages 8.4.3. Medical Nutrition 8.4.4. Sports Nutrition 8.4.5. Fortified Dairy & Beverages 8.4.6. Bakery Products 8.4.7. Pharma OTC Drugs 8.4.8. Dietary Supplements 8.4.9. Nutritional Improvement Programs Chapter 9. Global Food Premix Market, by Function 9.1. Market Snapshot 9.2. Global Food Premix Market by Function, Performance - Potential Analysis 9.3. Global Food Premix Market Estimates & Forecasts by Function, 2019-2028 (USD Billion) 9.4. Food Premix Market, Sub Segment Analysis 9.4.1. Bone Health 9.4.2. Immunity 9.4.3. Digestion 9.4.4. Vision Health 9.4.5. Energy 9.4.6. Weight Management 9.4.7. Heart Health 9.4.8. Brain Health and Memory 9.4.9. Others Chapter 10. Global Food Premix Market, Regional Analysis 10.1. Food Premix Market, Regional Market Snapshot 10.2. North America Food Premix Market 10.2.1. U.S. Food Premix Market 10.2.1.1. Form breakdown estimates & forecasts, 2019-2028 10.2.1.2. Ingredient breakdown estimates & forecasts, 2019-2028 10.2.1.3. Application breakdown estimates & forecasts, 2019-2028 10.2.1.4. Function breakdown estimates & forecasts, 2019-2028 10.2.2. Canada Food Premix Market 10.3. Europe Food Premix Market Snapshot 10.3.1. U.K. Food Premix Market 10.3.2. Germany Food Premix Market 10.3.3. France Food Premix Market 10.3.4. Spain Food Premix Market 10.3.5. Italy Food Premix Market 10.3.6. Rest of Europe Food Premix Market 10.4. Asia-Pacific Food Premix Market Snapshot 10.4.1. China Food Premix Market 10.4.2. India Food Premix Market 10.4.3. Japan Food Premix Market 10.4.4. Australia Food Premix Market 10.4.5. South Korea Food Premix Market 10.4.6. Rest of Asia Pacific Food Premix Market 10.5. Latin America Food Premix Market Snapshot 10.5.1. Brazil Food Premix Market 10.5.2. Mexico Food Premix Market 10.6. Rest of The World Food Premix Market Chapter 11. Competitive Intelligence 11.1. Top Market Strategies 11.2. Company Profiles 11.2.1. Glanbia Plc 11.2.1.1. Key Information 11.2.1.2. Overview 11.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 11.2.1.4. Product Summary 11.2.1.5. Recent Developments 11.2.2. Archer Daniels Midland Company 11.2.3. Koninklijke DSM N.V. 11.2.4. Jubilant Life Sciences 11.2.5. BASF SE 11.2.6. Farbest Brands 11.2.7. Fenchem Biotek Ltd. 11.2.8. Prinova Group LLC 11.2.9. Watson Inc. 11.2.10. Barentz International Chapter 12. Research Process 12.1. Research Process 12.1.1. Data Mining 12.1.2. Analysis 12.1.3. Market Estimation 12.1.4. Validation 12.1.5. Publishing 12.2. Research Attributes 12.3. Research Assumption
SummaryGlobal Food Premix Market is valued at approximately USD 1.79 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 4.4 % over the forecast period 2022-2028. Food premix is a commercially prepared customized blend where each nutrient component is prescaled and precision blended into a premix. Raising awareness of lifestyle-related diseases and increasing prevalence of healthy lifestyle is spuring demand for the food Premix Market. As food premix consists of minerals, vitamins, nucleotides, amino acids, and other functional ingredients it is widely used in fortified food & beverages, baby foods, dietary supplements, and many others which is expected to drive the food premix Market over the forecast period. Food Premix improves product taste, texture, uniformity, and consistency. Steady demand for food products rich in nutrients and vitamins especially after amid pandemics will contribute to raising the demand for food premix. For Instance- According to Council for Responsible Nutrition the sales of nutraceuticals and dietary supplements upscaled by 44% in 2020 as to only 5% in 2019. Manufacturers are focusing on expansion, acquisition and new product launches. For instance- in June 2021, Koninklijke DSM N.V. announced the opening of its newly extended premix manufacturing facility in Poland. The regulation regarding quality standard of nutraceutical food premix products may hamper the growth of the Market. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.1. Food Premix Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.2. Food Premix Market, by Form, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.3. Food Premix Market, by Ingredient Type, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.4. Food Premix Market, by Application, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.5. Food Premix Market, by Function, 2020-2028 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Food Premix Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Food Premix Market Dynamics 3.1. Food Premix Market Impact Analysis (2020-2028) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Consumer awareness of nutritional needs 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Higher pricing 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Growth in Food & Beverage Industry Chapter 4. Global Food Premix Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2028) 4.2. PEST Analysis 4.2.1. Political 4.2.2. Economical 4.2.3. Social 4.2.4. Technological 4.3. Investment Adoption Model 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion 4.5. Top investment opportunity 4.6. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Food Premix Market, by Form 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Food Premix Market by Form, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Food Premix Market Estimates & Forecasts by Form, 2019-2028 (USD Billion) 6.4. Food Premix Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Powder 6.4.2. Liquid Chapter 7. Global Food Premix Market, by Ingredient 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Food Premix Market by Ingredient, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Food Premix Market Estimates & Forecasts by Ingredient, 2019-2028 (USD Billion) 7.4. Food Premix Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Vitamins 7.4.2. Minerals 7.4.3. Amino Acid 7.4.4. Nucleotides 7.4.5. Others Chapter 8. Global Food Premix Market, by Application 8.1. Market Snapshot 8.2. Global Food Premix Market by Application, Performance - Potential Analysis 8.3. Global Food Premix Market Estimates & Forecasts by Application, 2019-2028 (USD Billion) 8.4. Food Premix Market, Sub Segment Analysis 8.4.1. Early Life Nutrition/Baby Food 8.4.2. Food and Beverages 8.4.3. Medical Nutrition 8.4.4. Sports Nutrition 8.4.5. Fortified Dairy & Beverages 8.4.6. Bakery Products 8.4.7. Pharma OTC Drugs 8.4.8. Dietary Supplements 8.4.9. Nutritional Improvement Programs Chapter 9. Global Food Premix Market, by Function 9.1. Market Snapshot 9.2. Global Food Premix Market by Function, Performance - Potential Analysis 9.3. Global Food Premix Market Estimates & Forecasts by Function, 2019-2028 (USD Billion) 9.4. Food Premix Market, Sub Segment Analysis 9.4.1. Bone Health 9.4.2. Immunity 9.4.3. Digestion 9.4.4. Vision Health 9.4.5. Energy 9.4.6. Weight Management 9.4.7. Heart Health 9.4.8. Brain Health and Memory 9.4.9. Others Chapter 10. Global Food Premix Market, Regional Analysis 10.1. Food Premix Market, Regional Market Snapshot 10.2. North America Food Premix Market 10.2.1. U.S. Food Premix Market 10.2.1.1. Form breakdown estimates & forecasts, 2019-2028 10.2.1.2. Ingredient breakdown estimates & forecasts, 2019-2028 10.2.1.3. Application breakdown estimates & forecasts, 2019-2028 10.2.1.4. Function breakdown estimates & forecasts, 2019-2028 10.2.2. Canada Food Premix Market 10.3. Europe Food Premix Market Snapshot 10.3.1. U.K. Food Premix Market 10.3.2. Germany Food Premix Market 10.3.3. France Food Premix Market 10.3.4. Spain Food Premix Market 10.3.5. Italy Food Premix Market 10.3.6. Rest of Europe Food Premix Market 10.4. Asia-Pacific Food Premix Market Snapshot 10.4.1. China Food Premix Market 10.4.2. India Food Premix Market 10.4.3. Japan Food Premix Market 10.4.4. Australia Food Premix Market 10.4.5. South Korea Food Premix Market 10.4.6. Rest of Asia Pacific Food Premix Market 10.5. Latin America Food Premix Market Snapshot 10.5.1. Brazil Food Premix Market 10.5.2. Mexico Food Premix Market 10.6. Rest of The World Food Premix Market Chapter 11. Competitive Intelligence 11.1. Top Market Strategies 11.2. Company Profiles 11.2.1. Glanbia Plc 11.2.1.1. Key Information 11.2.1.2. Overview 11.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 11.2.1.4. Product Summary 11.2.1.5. Recent Developments 11.2.2. Archer Daniels Midland Company 11.2.3. Koninklijke DSM N.V. 11.2.4. Jubilant Life Sciences 11.2.5. BASF SE 11.2.6. Farbest Brands 11.2.7. Fenchem Biotek Ltd. 11.2.8. Prinova Group LLC 11.2.9. Watson Inc. 11.2.10. Barentz International Chapter 12. Research Process 12.1. Research Process 12.1.1. Data Mining 12.1.2. Analysis 12.1.3. Market Estimation 12.1.4. Validation 12.1.5. Publishing 12.2. Research Attributes 12.3. Research Assumption
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(食品)の最新刊レポート
Bizwit Research & Consulting LLP社の食品・飲料分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(food)の最新刊レポート
よくあるご質問Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|