低強度甘味料の世界市場規模調査、種類別(D-タガトース、ソルビトール、マルチトール、キシリトール、マンニトール、エリスリトール、アリュロース、その他のタイプ(イソマルト、水添デンプン水解物、ラクチート、トレハロース))用途別(食品、飲料、医薬品・パーソナルケア)形態別(ドライ、液体)および地域別予測 2021-2027Global Low intensity sweeteners Market Size study, by Type (D-Tagatose, Sorbitol, Maltitol, Xylitol, Mannitol, Erythritol, Allulose, Other types (isomalt, hydrogenated starch hydrolysates, lactitol, and trehalose)) by Application (Food, Beverages, Pharmaceutical & personal care) by Form (Dry, Liquid) and Regional Forecasts 2021-2027 世界の低強度甘味料市場は、2020年に約38億米ドルと評価され、予測期間2021-2027年には4.00 %以上の健全な成長率で成長すると予測されています。甘味料とは、食品に甘味を与えるために添加される物質の一種です。... もっと見る
サマリー世界の低強度甘味料市場は、2020年に約38億米ドルと評価され、予測期間2021-2027年には4.00 %以上の健全な成長率で成長すると予測されています。甘味料とは、食品に甘味を与えるために添加される物質の一種です。この物質は通常、砂糖の代用品と呼ばれています。健康食品に対する消費者の意識の高まりが、さまざまな食品・飲料用途における低強度甘味料の需要を高め、製薬業界における低強度甘味料製品に関する意識の高まりが、同製品の需要を促進しています。様々な食品・飲料用途における低強度甘味料の需要の増加が、同製品の成長を促進している。低強度甘味料は、カロリーがごくわずかであるため、砂糖の代替品として適しています。一般的には、ソフトドリンク、焼き菓子、キャンディー、機能性ドリンクミックス、プリン、ジャム、ゼリー、缶詰、乳製品、その他の食品・飲料などの製品に使用されています。健康的な食品に対する消費者の意識の高まりにより、様々な食品・飲料における強度甘味料の需要が高まっている。国際甘味料協会(ISA)によると、低強度甘味料を使用する消費者は約53.6%である。しかし、低強度甘味料を使用した食品・飲料製品は、砂糖に比べて製造コストが高く、2021-2027年の予測期間における市場の成長を阻害しています。また、他のアプリケーション分野での成長と多様化の機会が、予測期間中の市場成長を増加させると思われます。世界の低強度甘味料市場の地域分析は、アジア太平洋、北米、ヨーロッパ、ラテンアメリカ、その他の地域などの主要な地域について検討されています。アジア太平洋地域は、健康的で低カロリーな食品および飲料の需要が高まっていることから、市場シェアにおいて世界的に重要な地域となっています。一方、北米は予測期間2021-2027年にかけて最も高いCAGRを示すと予測されています。健康意識の高まりや消費者の可処分所得の増加などの要因が、アジア太平洋地域の低強度甘味料市場に有利な成長見通しをもたらすと考えられます。 本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです: イングレディオン・インコーポレイテッド(Ingredion Incorporated ADM アンダーソン・アドバンスド・イングレディエンツ(Anderson Advanced Ingredients テート&ライル ロケットフレール(Roquette Frères 松谷化学工業株式会社 ホールアースブランズ CJ CheilJedang サムヤン・コーポレーション デサンコーポレーション 本調査の目的は、近年におけるさまざまなセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、本調査の対象となる各地域・国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する: タイプ別 D-タガトース ソルビトール マルチトール キシリトール マンニトール エリスリトール アリュロース その他(イソマルト、水添デンプン加水分解物、ラクチトール、トレハロース)など 用途別 食品 飲料 医薬品・パーソナルケア 形態別 ドライ 液体 地域別 北アメリカ 米国 カナダ 欧州 英国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア・パシフィック 中国 インド 日本 オーストラリア 韓国 ロアパック ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他の地域 さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです: 過去年 - 2018年、2019年 基準年 - 2020年 予測期間 - 2021年から2027年 市場調査における世界の低強度甘味料市場のターゲットオーディエンス: 主要コンサルティング会社およびアドバイザー 大企業、中堅企業、中小企業 ベンチャーキャピタル 付加価値再販業者(VAR) サードパーティナレッジプロバイダー 投資銀行家 投資家 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2027 (USD Billion) 1.2.1. Low intensity sweeteners Market, by Region, 2019-2027 (USD Billion) 1.2.2. Low intensity sweeteners Market, by Type, 2019-2027 (USD Billion) 1.2.3. Low intensity sweeteners Market, by Application, 2019-2027 (USD Billion) 1.2.4. Low intensity sweeteners Market, by Form, 2019-2027 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Low intensity sweeteners Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Low intensity sweeteners Market Dynamics 3.1. Low intensity sweeteners Market Impact Analysis (2019-2027) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Rise in demand for low intensity sweeteners in various food & beverage application 3.1.1.2. Awareness among consumers 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Hight cost of production 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Growth and diversification opportunities in other application sectors Chapter 4. Global Low intensity sweeteners Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2027) 4.2. PEST Analysis 4.2.1. Political 4.2.2. Economical 4.2.3. Social 4.2.4. Technological 4.3. Investment Adoption Model 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Global Low intensity sweeteners Market, by Type 5.1. Market Snapshot 5.2. Global Low intensity sweeteners Market by Type, Performance - Potential Analysis 5.3. Global Low intensity sweeteners Market Estimates & Forecasts by Type 2018-2027 (USD Billion) 5.4. Low intensity sweeteners Market, Sub Segment Analysis 5.4.1. D-Tagatose 5.4.2. Sorbitol 5.4.3. Maltitol 5.4.4. Xylitol 5.4.5. Mannitol 5.4.6. Erythritol 5.4.7. Allulose 5.4.8. Other types (isomalt, hydrogenated starch hydrolysates, lactitol, and trehalose) Chapter 6. Global Low intensity sweeteners Market, by Application 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Low intensity sweeteners Market by Application, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Low intensity sweeteners Market Estimates & Forecasts by Application 2018-2027 (USD Billion) 6.4. Low intensity sweeteners Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Food 6.4.2. Beverages 6.4.3. Pharmaceutical & personal care Chapter 7. Global Low intensity sweeteners Market, by Form 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Low intensity sweeteners Market by Form, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Low intensity sweeteners Market Estimates & Forecasts by Form 2018-2027 (USD Billion) 7.4. Low intensity sweeteners Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Dry 7.4.2. Liquid Chapter 8. Global Low intensity sweeteners Market, Regional Analysis 8.1. Low intensity sweeteners Market, Regional Market Snapshot 8.2. North America Low intensity sweeteners Market 8.2.1. U.S. Low intensity sweeteners Market 8.2.1.1. Type breakdown estimates & forecasts, 2018-2027 8.2.1.2. Application breakdown estimates & forecasts, 2018-2027 8.2.1.3. Form breakdown estimates & forecasts, 2018-2027 8.2.2. Canada Low intensity sweeteners Market 8.3. Europe Low intensity sweeteners Market Snapshot 8.3.1. U.K. Low intensity sweeteners Market 8.3.2. Germany Low intensity sweeteners Market 8.3.3. France Low intensity sweeteners Market 8.3.4. Spain Low intensity sweeteners Market 8.3.5. Italy Low intensity sweeteners Market 8.3.6. Rest of Europe Low intensity sweeteners Market 8.4. Asia-Pacific Low intensity sweeteners Market Snapshot 8.4.1. China Low intensity sweeteners Market 8.4.2. India Low intensity sweeteners Market 8.4.3. Japan Low intensity sweeteners Market 8.4.4. Australia Low intensity sweeteners Market 8.4.5. South Korea Low intensity sweeteners Market 8.4.6. Rest of Asia Pacific Low intensity sweeteners Market 8.5. Latin America Low intensity sweeteners Market Snapshot 8.5.1. Brazil Low intensity sweeteners Market 8.5.2. Mexico Low intensity sweeteners Market 8.6. Rest of The World Low intensity sweeteners Market Chapter 9. Competitive Intelligence 9.1. Top Market Strategies 9.2. Company Profiles 9.2.1. Whole Earth Brands 9.2.1.1. Key Information 9.2.1.2. Overview 9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 9.2.1.4. Product Summary 9.2.1.5. Recent Developments 9.2.2. Ingredion Incorporated 9.2.3. ADM 9.2.4. Anderson Advanced Ingredients 9.2.5. Tate & Lyle 9.2.6. Roquette Frères 9.2.7. Matsutani Chemical Industry Co., Ltd 9.2.8. CJ CheilJedang 9.2.9. Samyang Corporation 9.2.10. Daesang Corporation Chapter 10. Research Process 10.1. Research Process 10.1.1. Data Mining 10.1.2. Analysis 10.1.3. Market Estimation 10.1.4. Validation 10.1.5. Publishing 10.2. Research Attributes 10.3. Research Assumption
SummaryGlobal Low intensity sweeteners Market is valued approximately USD 3.8 billion in 2020 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 4.00 % over the forecast period 2021-2027. A sweetener is a type of a substance which is added to food to give it the basic taste of sweetness. This substance is usually referred as sugar substitute. Increasing awareness among consumers regarding health food products is rising demand of low intensity sweeteners in various food & beverage applications and growing awareness about low intensity sweeteners product in pharmaceutical industry is driving the demand of the product. Rise in demand for low intensity sweeteners in various food & beverage application is driving growth for the product. Low intensity sweeteners contain a negligible number of calories and that’s why this is a suitable alternative for sugar. They are generally used in products such as soft drinks, baked goods, candy, functional drink mixes, puddings, jams, jellies, canned foods, dairy products, and may other food & beverages. Rise in awareness among consumer regarding healthier food products, hence rise in demand of intensity sweeteners in various food and beverages. According to International Sweeteners Association ISA, there are around 53.6% consumer who use low intensity sweeteners. However, there is high cost of production of food & beverage products with low intensity sweeteners as compare to sugar which impedes the growth of the market over the forecast period of 2021-2027. Also, growth and diversification opportunities in other application sector is likely to increase the market growth during the forecast period. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2027 (USD Billion) 1.2.1. Low intensity sweeteners Market, by Region, 2019-2027 (USD Billion) 1.2.2. Low intensity sweeteners Market, by Type, 2019-2027 (USD Billion) 1.2.3. Low intensity sweeteners Market, by Application, 2019-2027 (USD Billion) 1.2.4. Low intensity sweeteners Market, by Form, 2019-2027 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Low intensity sweeteners Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Low intensity sweeteners Market Dynamics 3.1. Low intensity sweeteners Market Impact Analysis (2019-2027) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Rise in demand for low intensity sweeteners in various food & beverage application 3.1.1.2. Awareness among consumers 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Hight cost of production 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Growth and diversification opportunities in other application sectors Chapter 4. Global Low intensity sweeteners Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2027) 4.2. PEST Analysis 4.2.1. Political 4.2.2. Economical 4.2.3. Social 4.2.4. Technological 4.3. Investment Adoption Model 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Global Low intensity sweeteners Market, by Type 5.1. Market Snapshot 5.2. Global Low intensity sweeteners Market by Type, Performance - Potential Analysis 5.3. Global Low intensity sweeteners Market Estimates & Forecasts by Type 2018-2027 (USD Billion) 5.4. Low intensity sweeteners Market, Sub Segment Analysis 5.4.1. D-Tagatose 5.4.2. Sorbitol 5.4.3. Maltitol 5.4.4. Xylitol 5.4.5. Mannitol 5.4.6. Erythritol 5.4.7. Allulose 5.4.8. Other types (isomalt, hydrogenated starch hydrolysates, lactitol, and trehalose) Chapter 6. Global Low intensity sweeteners Market, by Application 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Low intensity sweeteners Market by Application, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Low intensity sweeteners Market Estimates & Forecasts by Application 2018-2027 (USD Billion) 6.4. Low intensity sweeteners Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Food 6.4.2. Beverages 6.4.3. Pharmaceutical & personal care Chapter 7. Global Low intensity sweeteners Market, by Form 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Low intensity sweeteners Market by Form, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Low intensity sweeteners Market Estimates & Forecasts by Form 2018-2027 (USD Billion) 7.4. Low intensity sweeteners Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Dry 7.4.2. Liquid Chapter 8. Global Low intensity sweeteners Market, Regional Analysis 8.1. Low intensity sweeteners Market, Regional Market Snapshot 8.2. North America Low intensity sweeteners Market 8.2.1. U.S. Low intensity sweeteners Market 8.2.1.1. Type breakdown estimates & forecasts, 2018-2027 8.2.1.2. Application breakdown estimates & forecasts, 2018-2027 8.2.1.3. Form breakdown estimates & forecasts, 2018-2027 8.2.2. Canada Low intensity sweeteners Market 8.3. Europe Low intensity sweeteners Market Snapshot 8.3.1. U.K. Low intensity sweeteners Market 8.3.2. Germany Low intensity sweeteners Market 8.3.3. France Low intensity sweeteners Market 8.3.4. Spain Low intensity sweeteners Market 8.3.5. Italy Low intensity sweeteners Market 8.3.6. Rest of Europe Low intensity sweeteners Market 8.4. Asia-Pacific Low intensity sweeteners Market Snapshot 8.4.1. China Low intensity sweeteners Market 8.4.2. India Low intensity sweeteners Market 8.4.3. Japan Low intensity sweeteners Market 8.4.4. Australia Low intensity sweeteners Market 8.4.5. South Korea Low intensity sweeteners Market 8.4.6. Rest of Asia Pacific Low intensity sweeteners Market 8.5. Latin America Low intensity sweeteners Market Snapshot 8.5.1. Brazil Low intensity sweeteners Market 8.5.2. Mexico Low intensity sweeteners Market 8.6. Rest of The World Low intensity sweeteners Market Chapter 9. Competitive Intelligence 9.1. Top Market Strategies 9.2. Company Profiles 9.2.1. Whole Earth Brands 9.2.1.1. Key Information 9.2.1.2. Overview 9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 9.2.1.4. Product Summary 9.2.1.5. Recent Developments 9.2.2. Ingredion Incorporated 9.2.3. ADM 9.2.4. Anderson Advanced Ingredients 9.2.5. Tate & Lyle 9.2.6. Roquette Frères 9.2.7. Matsutani Chemical Industry Co., Ltd 9.2.8. CJ CheilJedang 9.2.9. Samyang Corporation 9.2.10. Daesang Corporation Chapter 10. Research Process 10.1. Research Process 10.1.1. Data Mining 10.1.2. Analysis 10.1.3. Market Estimation 10.1.4. Validation 10.1.5. Publishing 10.2. Research Attributes 10.3. Research Assumption
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(食品)の最新刊レポート
Bizwit Research & Consulting LLP社の食品・飲料分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(allulose)の最新刊レポートよくあるご質問Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|