米国空気源ヒートポンプ市場 プロセス別(Air to Air(ダクト、ダクトレス)、Air to Water(スプリット、一体型)) 最終用途別(住宅、ホテル&リゾート、ジム&スパ、教育、フードサービス、その他(ヘルスケア、オフィスなど)) 販売チャネル別(配管工、ディーラー&業者、小売、直販、オンライン、その他(流通、建設業者など)) 地域別、競争、予測&機会、2018-2028FUnited States Air Source Heat Pump Market By Process (Air to Air (Ducts, Ductless), Air to Water (Split, Integrated)) By End Use (Residential, Hotels & Resorts, Gym & Spas, Education, Food Service, and Others (Healthcare, Offices, etc.)), By Sales Channel (Plumbers, Dealers & Contractors, Retail, Direct Sales, Online, and Others (Distributors, Builders, etc.)), By Region, Competition, Forecast & Opportunities, 2018-2028F 米国の空気熱源ヒートポンプ市場は、温室効果ガスの悪影響に対する意識の高まり、人口増加に対応するためのインフラ整備の進展、政府の様々な制度が牽引しています。 ヒートポンプは、あらゆる気候において、暖... もっと見る
サマリー米国の空気熱源ヒートポンプ市場は、温室効果ガスの悪影響に対する意識の高まり、人口増加に対応するためのインフラ整備の進展、政府の様々な制度が牽引しています。ヒートポンプは、あらゆる気候において、暖炉やエアコンを適切に代替します。冷蔵庫のように、ヒートポンプは電気を使って、完璧な空間から暖かい部屋に熱を移動させ、後者を暖めながら空間を涼しくします。ヒートポンプは、暖房シーズン中、寒い外から暖かい室内に熱を移動させます。そしてヒートポンプは、冬の季節には室内の熱を外部に移動させます。ヒートポンプは、熱を作り出すのではなく、熱を移動させるので、家庭の暖かい温度を効果的に作り出します。空気源ヒートポンプには、空気対空気と空気対水の2つの工程があります。 外気から直接建物内部に熱を送るヒートポンプは、空対空ヒートポンプと呼ばれ、ファンシステムを使用しています。また、外気から熱を取り込み、セントラルヒーティングシステムを通じて建物内部に送り込み、温水暖房、ラジエーター暖房、床暖房(またはその3つ)を提供するヒートポンプを空対水型と呼びます。そのため、どのような熱源ヒートポンプを選ぶかによって、必要な熱供給システムの種類が決まってきます。 ヒートポンプは、長い間、米国市場で普及してきた。例えば、米国エネルギー情報局によると、2021年には全米で1750万台以上のヒートポンプが設置されています。ヒートポンプは、サウスカロライナ州、ノースカロライナ州、アラバマ州では40%以上の家庭を暖めるのに対し、全米では17%、カリフォルニア州ではやっと5%です。ヒートポンプが最も多く設置されている州は、テキサス州とフロリダ州です。南部の住宅の多くがすでにオール電化で、ガスの接続がないこともあり、これらの州ではヒートポンプが流行しています。南部は、暖房に最も電気を使い、ガスなどの化石燃料を直接使うことに最も依存していない地域です。 また、旧型のヒートポンプは氷点下で効率よく機能しないため、北部地域での普及が遅れているのも理由の一つです。しかし、最近のヒートポンプは、この領域でより優れた性能を発揮します。最新のヒートポンプは、メイン州の米国エネルギー情報局が2021年に行った最近の調査で、同州の有名な厳寒の冬を通して家を暖かく保つ効率と効果の両方があることが示されました。 ヒートポンプのもう一つの利点は、外が暑いときにエアコンとして機能する可能性があることです。気候変動による夏の猛暑の増加で、米国北部の家庭ではヒートポンプが必要とされる頻度が高くなっています。米国エネルギー情報局によると、アメリカの住宅では1分間に12台のセントラルエアコンが新たに設置されているという。もし、消費者が単機能のエアコンから両機能のヒートポンプに切り替えれば、家計にも環境にもメリットがあります。ヒートポンプのシェアは拡大していますが、2021年には、ヒートポンプが400万台近く、セントラルエアコンは600万台が販売されています。 化石燃料の使用禁止が市場成長の原動力に 米国の温室効果ガス排出量の10%は、建物内で天然ガスを暖房や調理に使用することで発生しており、天然ガスを油田やガス田から施設に輸送する際にも、熱を閉じ込めるメタンが放出されます。各都市では、オール電化の家庭を奨励したり、天然ガス機器の新規購入を禁止する法律を制定する動きが出てきています。例えば、フロリダ州では2021年にパイプライン、発電所、コンプレッサーステーションの新規建設が禁止されました。顧客が効率的で効果的な技術に目を向ける中、州政府のこうした施策は、空気熱源ヒートポンプの市場を後押ししています。 それとともに、さまざまな企業が政府のこの取り組みをサポートする新製品を発表しています。例えば、ヒートポンプ給湯器「Heat2O CO2(R744)」は、三菱電機Trane HVAC USが2021年に商用および産業用として導入し、脱炭素化の拡大に注力し、化石燃料ヒーターを置き換えるための継続した取り組みが国内で継続された。これらの変化が市場の成長を後押ししています。 ヒートポンプに対する政府からのリベートが市場成長の原動力となっている 米国政府は2021年に「Build Back Better Act(BBBA)」を立ち上げた。この法律には、米国が2035年までに100%カーボンフリーの電力を実現するという目標を達成するために不可欠な気候関連条項が含まれています。ヒートポンプは、住宅所有者が化石燃料ベースの暖房システムから脱却することを可能にするため、電化の重要な要素となっています。BBBAは、ヒートポンプを購入するお客さまにリベートを提供しています。例えば、給湯用のヒートポンプを設置しようとする顧客には、最大で1,250米ドルの払い戻しが行われます。消費者が、1時間あたりのBTU(British Thermal Unit)が27,500以下のヒートポンプHVACシステムを申し込んだとすると、その設置がエネルギースター低温環境設置の要件を満たしているか、寒冷地に位置しているかによって、1,500米ドルまたは2,000米ドルを受け取る資格があります。消費者は、1時間あたり27,500BTU以上を生産するシステムの場合は3,000米ドル、寒冷地用システムを設置した場合は4,000米ドルの払い戻しを受けることができます。 消費者は、低・中所得(LMI)世帯の場合、最大2,000米ドルまたは3,000米ドルの追加ヒートポンプリベートの資格を得ることができる。また、他の家庭電化計画がある場合は、全体の払い戻し額は10,000米ドル、またはプロジェクト費用の50%に設定される予定です。このような政府からのリベートは、顧客と政府にとって有益であるため、顧客にヒートポンプの購入を促し、市場の成長に影響を与えています。 エネルギー効率の高いヒートポンプ式給湯器が市場成長の原動力に エネルギー省のエネルギースターによると、ヒートポンプ給湯器は、従来の電気給湯器よりもはるかに効率的です。一般家庭で年間3,330米ドルの電気代を節約することができます。平均的なヒートポンプ給湯器の寿命は、ほぼ3,400米ドルに追加されます。50ガロンのヒートポンプ給湯器は、通常、電気給湯器のための米ドル300に比べ、およそ米ドル1,200の費用がかかります。ユーザーは、平均してわずか3年でその差額を返済し、水道料金を即座に大幅に節約することができます。消費者は従来の給湯器よりもヒートポンプ給湯器を使用した方がより多くのお金を節約できるため、この機能は予測期間中の市場成長を促進すると予想されます。 市場の区分け 米国の空気源ヒートポンプ市場は、プロセス、エンドユース、販売チャネル、地域、企業に区分される。プロセスに基づき、市場は空対空(ダクト、ダクトレス)、空対水(分割、一体型)に区分される。エンドユースに基づくと、市場は住宅、ホテル&リゾート、ジム&スパ、教育、フードサービス、その他に分けられる。販売チャネルに基づき、市場は配管工、ディーラー&コントラクター、小売、直販、オンライン、その他に分けられる。 市場参入企業 Daikin U.S. Corporation、Carrier Corporation、Rheem Manufacturing Company、Trane US, Inc、Johnson Controls, Inc、Lennox International Inc、Bosch Thermotechnology Corp、Emerson Electric Co.、GE Appliances、Stiebel Eltron, Incが米国空気源ヒートポンプ市場における主要市場プレーヤーです。 レポートのスコープ 本レポートでは、米国の空気源ヒートポンプ市場を、業界動向のほか、以下のカテゴリーに分類し、その詳細も紹介しています: - 米国の空気源ヒートポンプ市場、プロセス別 o 空気から空気へ o 空気から水へ - 米国の空気源ヒートポンプ市場:エンドユース別 o 住居用 o ホテル&リゾート o ジム&スパ o 教育 o フードサービス o その他 - 米国の空気熱源ヒートポンプ市場、販売チャネル別 o 配管業者 o ディーラー&コントラクター o 小売 o 直販 オンライン o その他 - 米国の空気源ヒートポンプ市場、地域別 o 南部 o 西部 o ミッドウエスト o ノースイースト 競合他社の状況 企業プロファイル:米国の空気源ヒートポンプ市場に参入している主要企業の詳細分析 カスタマイズが可能です: TechSci Researchは、与えられた市場データをもとに、企業の特定のニーズに応じてカスタマイズを提供します。このレポートでは、以下のカスタマイズオプションが利用可能です: 企業情報 - 追加の市場プレイヤー(最大5社)の詳細な分析とプロファイリング。 目次1. Introduction1.1. Product Overview 1.2. Key Highlights of the Report 1.3. Market Coverage 1.4. Market Segments Covered 1.5. Research Tenure Considered 2. Research Methodology 2.1. Objective of the Study 2.2. Baseline Methodology 2.3. Key Industry Partners 2.4. Major Association and Secondary Sources 2.5. Forecasting Methodology 2.6. Data Triangulation & Validation 2.7. Assumptions and Limitations 3. Executive Summary 3.1. Market Overview 3.2. Market Forecast 3.3. Key Regions 3.4. Key Segments 4. Voice of Customer Analysis (B2C Model Analysis) 4.1. Sample Size Determination 4.2. Respondent Demographics 4.2.1. By Gender 4.2.2. By Age 4.2.3. By Occupation 4.3. Preferred Way for Heating Water 4.4. Brand Awareness 4.5. Sources of Awareness 4.6. Factors Influencing Purchase Decision 4.7. Challenges Faced Post Purchase 5. United States Air Source Heat Pump Market Outlook 5.1. Market Size & Forecast 5.1.1. By Value 5.1.2. By Volume 5.2. Market Share & Forecast 5.2.1. By Process Market Share Analysis (Air to Air, Air to Water) 5.2.2. By End Use Market Share Analysis (Residential, Hotels & Resorts, Gym & Spas, Education, Food Service, and Others (Healthcare, Offices, etc.) 5.2.3. By Sales Channel (Plumbers, Dealers & Contractors, Retail, Direct Sales, Online, and Others (Distributors, Builders, etc.)) 5.2.4. By Regional Market Share Analysis 5.2.4.1. South Market Share Analysis 5.2.4.2. West Market Share Analysis 5.2.4.3. Mid-West Market Share Analysis 5.2.4.4. North-East Market Share Analysis 5.2.5. By Company Market Share Analysis 5.3. United States Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.1. By Process Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.2. By End Use Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.3. By Sales Channel Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.4. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment 6. United States Air to Air Heat Pump Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.1.2. By Volume 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Type Market Share Analysis (Ducts, Ductless) 6.2.2. By End Use Market Share Analysis 6.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 6.3. Product Benchmarking (Best Selling SKU’s) 7. United States Air to Water Heat Pump Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.1.2. By Volume 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Type Market Share Analysis (Split, Integrated) 7.2.2. By Tank Capacity Market Share Analysis (Less than 200L, 200L to 300L, More than 300L) 7.2.3. By End Use Market Share Analysis 7.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 7.3. Product Benchmarking (Best Selling SKU’s) 8. Market Dynamics 8.1. Drivers 8.1.1. Low Running Cost 8.1.2. Less Maintenance 8.2. Challenges 8.2.1. High Installation Cost 8.2.2. Low efficiency below zero degree Celsius 9. Impact of COVID-19 on United States Air Source Heat Pump Market 9.1. Impact Assessment Model 9.1.1. Key Segments Impacted 9.1.2. Key Regions Impacted 10. Market Trends & Developments 10.1. Evolution of Refrigerant 10.2. Growing Demand for Wi-Fi enabled Heat Pumps 10.3. Increasing Government Rebates 10.4. Rising Awareness of Geo-thermal Heat Pumps 11. Porter’s Five Forces Model 11.1. Competitive Rivalry 11.2. Bargaining Power of Buyers 11.3. Bargaining Power of Suppliers 11.4. Threat of New Entrants 11.5. Threat of Substitutes 12. SWOT Analysis 12.1. Strengths 12.2. Weakness 12.3. Opportunities 12.4. Threats 13. Competitive Landscape 13.1. Company Profiles 13.1.1. Daikin U.S. Corporation 13.1.1.1. Company Details 13.1.1.2. Products & Services 13.1.1.3. Financials (As Reported) 13.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence 13.1.1.5. Recent Developments 13.1.1.6. Key Management Personnel 13.1.2. Carrier Corporation 13.1.2.1. Company Details 13.1.2.2. Products & Services 13.1.2.3. Financials (As Reported) 13.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence 13.1.2.5. Recent Developments 13.1.2.6. Key Management Personnel 13.1.3. Rheem Manufacturing Company 13.1.3.1. Company Details 13.1.3.2. Products & Services 13.1.3.3. Financials (As Reported) 13.1.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence 13.1.3.5. Recent Developments 13.1.3.6. Key Management Personnel 13.1.4. Trane US, Inc. 13.1.4.1. Company Details 13.1.4.2. Products & Services 13.1.4.3. Financials (As Reported) 13.1.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence 13.1.4.5. Recent Developments 13.1.4.6. Key Management Personnel 13.1.5. Johnson Controls, Inc. 13.1.5.1. Company Details 13.1.5.2. Products & Services 13.1.5.3. Financials (As Reported) 13.1.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence 13.1.5.5. Recent Developments 13.1.5.6. Key Management Personnel 13.1.6. Lennox International Inc. 13.1.6.1. Company Details 13.1.6.2. Products & Services 13.1.6.3. Financials (As Reported) 13.1.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence 13.1.6.5. Recent Developments 13.1.6.6. Key Management Personnel 13.1.7. Bosch Thermotechnology Corp. 13.1.7.1. Company Details 13.1.7.2. Products & Services 13.1.7.3. Financials (As Reported) 13.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence 13.1.7.5. Recent Developments 13.1.7.6. Key Management Personnel 13.1.8. Emerson Electric Co. 13.1.8.1. Company Details 13.1.8.2. Products & Services 13.1.8.3. Financials (As Reported) 13.1.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence 13.1.8.5. Recent Developments 13.1.8.6. Key Management Personnel 13.1.9. GE Appliances 13.1.9.1. Company Details 13.1.9.2. Products & Services 13.1.9.3. Financials (As Reported) 13.1.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence 13.1.9.5. Recent Developments 13.1.9.6. Key Management Personnel 13.1.10. Stiebel Eltron, Inc. 13.1.10.1. Business Overview 13.1.10.2. Company Details 13.1.10.3. Products & Services 13.1.10.4. Financials (As Reported) 13.1.10.5. Key Market Focus & Geographical Presence 13.1.10.6. Recent Developments 13.1.10.7. Key Management Personnel 14. Strategic Recommendations/Action Plan 14.1. Key Focus Areas 14.2. Target Regions 14.3. Target Type 14.4. Target Platform 15. About Us & Disclaimer (Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)
SummaryThe United States air source heat pump market is driven by rising awareness about the adverse effects of greenhouse gas, infrastructure development growth to cater to the increasing population and various government schemes. Table of Contents1. Introduction1.1. Product Overview 1.2. Key Highlights of the Report 1.3. Market Coverage 1.4. Market Segments Covered 1.5. Research Tenure Considered 2. Research Methodology 2.1. Objective of the Study 2.2. Baseline Methodology 2.3. Key Industry Partners 2.4. Major Association and Secondary Sources 2.5. Forecasting Methodology 2.6. Data Triangulation & Validation 2.7. Assumptions and Limitations 3. Executive Summary 3.1. Market Overview 3.2. Market Forecast 3.3. Key Regions 3.4. Key Segments 4. Voice of Customer Analysis (B2C Model Analysis) 4.1. Sample Size Determination 4.2. Respondent Demographics 4.2.1. By Gender 4.2.2. By Age 4.2.3. By Occupation 4.3. Preferred Way for Heating Water 4.4. Brand Awareness 4.5. Sources of Awareness 4.6. Factors Influencing Purchase Decision 4.7. Challenges Faced Post Purchase 5. United States Air Source Heat Pump Market Outlook 5.1. Market Size & Forecast 5.1.1. By Value 5.1.2. By Volume 5.2. Market Share & Forecast 5.2.1. By Process Market Share Analysis (Air to Air, Air to Water) 5.2.2. By End Use Market Share Analysis (Residential, Hotels & Resorts, Gym & Spas, Education, Food Service, and Others (Healthcare, Offices, etc.) 5.2.3. By Sales Channel (Plumbers, Dealers & Contractors, Retail, Direct Sales, Online, and Others (Distributors, Builders, etc.)) 5.2.4. By Regional Market Share Analysis 5.2.4.1. South Market Share Analysis 5.2.4.2. West Market Share Analysis 5.2.4.3. Mid-West Market Share Analysis 5.2.4.4. North-East Market Share Analysis 5.2.5. By Company Market Share Analysis 5.3. United States Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.1. By Process Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.2. By End Use Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.3. By Sales Channel Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.4. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment 6. United States Air to Air Heat Pump Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.1.2. By Volume 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Type Market Share Analysis (Ducts, Ductless) 6.2.2. By End Use Market Share Analysis 6.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 6.3. Product Benchmarking (Best Selling SKU’s) 7. United States Air to Water Heat Pump Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.1.2. By Volume 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Type Market Share Analysis (Split, Integrated) 7.2.2. By Tank Capacity Market Share Analysis (Less than 200L, 200L to 300L, More than 300L) 7.2.3. By End Use Market Share Analysis 7.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 7.3. Product Benchmarking (Best Selling SKU’s) 8. Market Dynamics 8.1. Drivers 8.1.1. Low Running Cost 8.1.2. Less Maintenance 8.2. Challenges 8.2.1. High Installation Cost 8.2.2. Low efficiency below zero degree Celsius 9. Impact of COVID-19 on United States Air Source Heat Pump Market 9.1. Impact Assessment Model 9.1.1. Key Segments Impacted 9.1.2. Key Regions Impacted 10. Market Trends & Developments 10.1. Evolution of Refrigerant 10.2. Growing Demand for Wi-Fi enabled Heat Pumps 10.3. Increasing Government Rebates 10.4. Rising Awareness of Geo-thermal Heat Pumps 11. Porter’s Five Forces Model 11.1. Competitive Rivalry 11.2. Bargaining Power of Buyers 11.3. Bargaining Power of Suppliers 11.4. Threat of New Entrants 11.5. Threat of Substitutes 12. SWOT Analysis 12.1. Strengths 12.2. Weakness 12.3. Opportunities 12.4. Threats 13. Competitive Landscape 13.1. Company Profiles 13.1.1. Daikin U.S. Corporation 13.1.1.1. Company Details 13.1.1.2. Products & Services 13.1.1.3. Financials (As Reported) 13.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence 13.1.1.5. Recent Developments 13.1.1.6. Key Management Personnel 13.1.2. Carrier Corporation 13.1.2.1. Company Details 13.1.2.2. Products & Services 13.1.2.3. Financials (As Reported) 13.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence 13.1.2.5. Recent Developments 13.1.2.6. Key Management Personnel 13.1.3. Rheem Manufacturing Company 13.1.3.1. Company Details 13.1.3.2. Products & Services 13.1.3.3. Financials (As Reported) 13.1.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence 13.1.3.5. Recent Developments 13.1.3.6. Key Management Personnel 13.1.4. Trane US, Inc. 13.1.4.1. Company Details 13.1.4.2. Products & Services 13.1.4.3. Financials (As Reported) 13.1.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence 13.1.4.5. Recent Developments 13.1.4.6. Key Management Personnel 13.1.5. Johnson Controls, Inc. 13.1.5.1. Company Details 13.1.5.2. Products & Services 13.1.5.3. Financials (As Reported) 13.1.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence 13.1.5.5. Recent Developments 13.1.5.6. Key Management Personnel 13.1.6. Lennox International Inc. 13.1.6.1. Company Details 13.1.6.2. Products & Services 13.1.6.3. Financials (As Reported) 13.1.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence 13.1.6.5. Recent Developments 13.1.6.6. Key Management Personnel 13.1.7. Bosch Thermotechnology Corp. 13.1.7.1. Company Details 13.1.7.2. Products & Services 13.1.7.3. Financials (As Reported) 13.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence 13.1.7.5. Recent Developments 13.1.7.6. Key Management Personnel 13.1.8. Emerson Electric Co. 13.1.8.1. Company Details 13.1.8.2. Products & Services 13.1.8.3. Financials (As Reported) 13.1.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence 13.1.8.5. Recent Developments 13.1.8.6. Key Management Personnel 13.1.9. GE Appliances 13.1.9.1. Company Details 13.1.9.2. Products & Services 13.1.9.3. Financials (As Reported) 13.1.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence 13.1.9.5. Recent Developments 13.1.9.6. Key Management Personnel 13.1.10. Stiebel Eltron, Inc. 13.1.10.1. Business Overview 13.1.10.2. Company Details 13.1.10.3. Products & Services 13.1.10.4. Financials (As Reported) 13.1.10.5. Key Market Focus & Geographical Presence 13.1.10.6. Recent Developments 13.1.10.7. Key Management Personnel 14. Strategic Recommendations/Action Plan 14.1. Key Focus Areas 14.2. Target Regions 14.3. Target Type 14.4. Target Platform 15. About Us & Disclaimer (Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)
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