イギリス空気源ヒートポンプ市場、プロセス別(空気対空気(ダクト、ダクトレス)、空気対水(スプリット、一体型))、最終用途別(住宅、ホテル&リゾート、ジム&スパ、教育、フードサービス、その他(医療、オフィスなど))、販売チャネル別(配管工、ディーラー&業者、小売、直販、オンライン、その他(流通業者、建設業者など))、地域、企業別、予測・機会:2018~2028FUnited Kingdom Air Source Heat Pump Market, By Process (Air to Air (Ducts, Ductless), Air to Water (Split, Integrated)) By End Use (Residential, Hotels & Resorts, Gym & Spas, Education, Food Service, and Others (Healthcare, Offices, etc.)), By Sales Channel (Plumbers, Dealers & Contractors, Retail, Direct Sales, Online, and Others (Distributors, Builders, etc.)), By Region, By Company, Forecast & Opportunities, 2018-2028F 英国空気源ヒートポンプ市場は、温室効果ガスの悪影響に対する意識の高まり、人口増加に対応するためのインフラ整備の成長、およびさまざまな政府制度が牽引しています。 空気源ヒートポンプは、外気を利用して... もっと見る
サマリー英国空気源ヒートポンプ市場は、温室効果ガスの悪影響に対する意識の高まり、人口増加に対応するためのインフラ整備の成長、およびさまざまな政府制度が牽引しています。空気源ヒートポンプは、外気を利用して、家の中の温水や空気システムに変換する装置です。暖房や給湯に使う熱水を作るために、まず外気から熱を取り込み、それを流体に変換するのが空気熱源ヒートポンプです。気温が-15℃や-25℃まで下がっても、家の外にあるポンプは空気から熱を取り続けることができます。運転には電気が必要ですが、電気を使う以上に熱を発生させるため、一般的な暖房器具よりもエネルギー効率に優れています。 英国の空気熱源ヒートポンプ市場は、住宅や商業施設の拡大によるヒートポンプのニーズの高まりや、エネルギー効率の向上と二酸化炭素排出量の削減を目的とした政府の補助金によって活性化されています。さらに、住宅用施設ではヒートポンプがより手頃な価格で購入できるため、需要も増加しています。 エネルギー効率が高く、二酸化炭素の排出量が少ないことから、いくつかの政府は省エネルギー法の制定を試みています。エネルギー効率化政策の一環として、エネルギー節約政策を組織し、監視し、作成するために、英国政府はエネルギー効率化事務所を設立しました。 COVID-19のパンデミック規制は、市場の拡大を推進する新製品の発売や技術的な進歩を伴っていた。例えば、ダイキンヨーロッパは最近、冷暖房に加えて家庭用温水の設定を提供する大容量のR-32冷媒分割型空気-水ヒートポンプ、ダイキンアルサーマ3 Rを発表しました。 セントラルヒーティングと温水システムは、比較的最近の技術であるヒートポンプを使用して、地球や外気の熱を周囲に移動させることができます。ガスに比べ、はるかにクリーンでエネルギー効率に優れています。 現在、イギリスでは家庭用暖房の85%以上をガスボイラーでまかなっています。一方、地上熱源ヒートポンプよりもはるかに普及している空気熱源ヒートポンプは、英国の暖房システムのおよそ1%を占め、再生可能な暖房の2%を占めています。2050年までにネットゼロを目指す英国政府の方針とは相容れない。国際エネルギー機関という政府間エネルギー組織は、2025年からガスボイラーを違法化し、代わりにヒートポンプの使用を奨励するよう、世界的な行動を促しています。 政府の施策が市場成長を促進する 住宅における二酸化炭素排出量を削減するため、政府は「熱と建物戦略」の一環として47億米ドルの資金パッケージを明らかにした。この資金パッケージには、ボイラーのアップグレードプログラムが含まれています。天然ガスボイラーよりも環境に優しいヒートポンプは、政府の資金援助を受けて英国の住宅に購入することができます。空気熱源ヒートポンプの場合、住宅所有者は最大6,050米ドル相当の政府補助金を受けることができる。 スコットランド政府の「ホーム・エネルギー・スコットランド」は、スコットランドの燃料貧困をなくすためのプロジェクトです。このプログラムでは、地上・空気熱源ヒートポンプを含む再生可能エネルギー源の初期支出を賄うための無利子ローンを提供しています。このプログラムを通じて、再生可能エネルギーによる機器を導入する際に、消費者が最大21,100米ドルの利息を受け取ることができます。また、再生可能エネルギーシステムの種類によっては、最大75%の投資回収が可能です。このような政府の制度は、消費者にヒートポンプの購入を促し、予測期間中の市場成長を後押ししています。 企業による取り組みが市場成長を後押し 政府を支援するため、多くの企業がヒートポンプの導入に乗り出し、より安価な料金でヒートポンプの設置を提供しています。例えば、British Gas社は、英国でエネルギーと住宅の両方のサービスを提供しています。このたび、より多くのお客様の排出量削減を支援するため、ヒートポンプの設置を6,050米ドルで提供することを発表しました。その結果、ブリティッシュガスは、ブリティッシュガスのロールアウト計画の一環として、2022年に空気源ヒートポンプの最初の設置を完了しました。ブリティッシュガスの親会社であるセントリカは、PH Jonesブランドのもと、現在、社会住宅に空気熱源ヒートポンプを入れており、すでに年間1,500台以上の設置実績があり、2025年までに20,000台の設置を計画しています。 ヒートポンプ式給湯器のエネルギー効率が市場成長の原動力に 現在、最も効率的な家庭用暖房システムのひとつに、空気熱源ヒートポンプがあります。従来のボイラーの効率は92%です。つまり、ボイラーで利用されるエネルギーのうち、92%しか家の熱源に変換されないということです。つまり、化石燃料を使って熱を発生させることで、消費者は少なくとも8%のエネルギーを失っていることになります。古いボイラーは、エネルギーの30%を失うことさえあり、効率は70%程度です。一方、ヒートポンプの効率は300%以上で、使用する電力1kWに対して3kWの熱エネルギーを作り出します。ヒートポンプは、化石燃料の選択肢と比較すると、環境の面でも好ましい選択肢です。エネルギー効率に優れているため、消費者は電気代を節約するために空気熱源ヒートポンプに移行しており、このため予測期間中に市場は成長すると予想されます。 市場区分 イギリスの空気熱源ヒートポンプ市場は、プロセス、エンドユース、販売チャネル、地域、企業別に区分されます。プロセスに基づき、市場は空対空(ダクト、ダクトレス)と空対水(分割、一体型)に区分される。エンドユースに基づき、市場は住宅、ホテル&リゾート、ジム&スパ、教育、フードサービス、その他に分類されます。販売チャネル別では、配管工、ディーラー&コントラクター、小売、直販、オンライン、その他(ディストリビューター、ビルダーなど)に細分化されます。 市場参入企業 Viessmann Climate Solutions SE.、Vaillant Group UK Limited、Daikin Airconditioning UK Ltd.、日立ヨーロッパ株式会社、Robert Bosch UK Holdings Limited、NIBE Energy Systems Limited、 Samsung Electronics (UK) Limited、Tran UK Limited、Aermec UK Ltd、 Mitsubishi Electric Europe B.V. が英国空気源ヒートポンプ市場の主要市場プレーヤーです。 レポートのスコープ 本レポートでは、イギリス空気源ヒートポンプ市場を以下のカテゴリに分類し、業界動向とともに、以下に詳述しています: - イギリスの空気源ヒートポンプ市場、プロセス別 o 空気から空気へ 空気から水へ - イギリスの空気源ヒートポンプ市場:エンドユース別 o 住居用 o ホテル&リゾート o ジム&スパ 教育 o フードサービス o その他 - イギリスの空気熱源ヒートポンプ市場:販売チャネル別 o 配管業者 o ディーラー&コントラクター 小売業 o 直販 オンライン o その他 - イギリスの空気源ヒートポンプ市場、地域別 o イギリス o スコットランド o ウェールズ o 北アイルランド 競合他社の状況 企業プロファイル:イギリスの空気源ヒートポンプ市場に進出している主要企業の詳細分析 カスタマイズが可能です: TechSci Researchは、与えられた市場データをもとに、企業の特定のニーズに応じてカスタマイズを提供します。このレポートでは、以下のカスタマイズオプションが利用可能です: 企業情報 - 追加市場プレイヤー(最大5社)の詳細分析とプロファイリング。 目次1. Introduction1.1. Product Overview 1.2. Key Highlights of the Report 1.3. Market Coverage 1.4. Market Segments Covered 1.5. Research Tenure Considered 2. Research Methodology 2.1. Objective of the Study 2.2. Baseline Methodology 2.3. Key Industry Partners 2.4. Major Association and Secondary Sources 2.5. Forecasting Methodology 2.6. Data Triangulation & Validation 2.7. Assumptions and Limitations 3. Executive Summary 3.1. Market Overview 3.2. Market Forecast 3.3. Key Regions 3.4. Key Segments 4. Voice of Customer Analysis (B2C Model Analysis) 4.1. Sample Size Determination 4.2. Respondent Demographics 4.2.1. By Gender 4.2.2. By Age 4.2.3. By Occupation 4.3. Preferred Way for Heating Water 4.4. Brand Awareness 4.5. Sources of Awareness 4.6. Factors Influencing Purchase Decision 4.7. Challenges Faced Post Purchase 5. United Kingdom Air Source Heat Pump Market Outlook 5.1. Market Size & Forecast 5.1.1. By Value 5.1.2. By Volume 5.2. Market Share & Forecast 5.2.1. By Process Market Share Analysis (Air to Air (Ducts, Ductless), Air to Water (Split, Integrated)) 5.2.2. By End Use Market Share Analysis (Residential, Hotels & Resorts, Gym & Spas, Education, Food Service, and Others (Healthcare, Offices, etc.) 5.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis (Plumbers, Dealers & Contractors, Retail, Direct Sales, Online, and Others (Distributors, Builders, etc.)) 5.2.4. By Regional Market Share Analysis 5.2.4.1. England Market Share Analysis 5.2.4.2. Scotland Market Share Analysis 5.2.4.3. Wales Market Share Analysis 5.2.4.4. Northern Ireland Market Share Analysis 5.2.5. By Company Market Share Analysis 5.3. United Kingdom Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.1. By Process Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.2. By End Use Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.3. By Sales Channel Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.4. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment 6. United Kingdom Air to Air Heat Pump Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.1.2. By Volume 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Type Market Share Analysis (Ducts, Ductless) 6.2.2. By End Use Market Share Analysis 6.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 6.3. Product Benchmarking (Best Selling SKU’s) 7. United Kingdom Air to Water Heat Pump Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.1.2. By Volume 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Type Market Share Analysis (Split, Integrated) 7.2.2. By Tank Capacity Market Share Analysis (Less than 200L, 200L to 300L, More than 300L) 7.2.3. By End Use Market Share Analysis 7.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 7.3. Product Benchmarking (Best Selling SKU’s) 8. Market Dynamics 8.1. Drivers 8.1.1. Low Operation Cost 8.1.2. Less Maintenance 8.2. Challenges 8.2.1. High Installation Cost 8.2.2. Low efficiency below certain temperature 9. Impact of COVID-19 on United Kingdom Air Source Heat Pump Market 9.1. Impact Assessment Model 9.1.1. Key Segments Impacted 9.1.2. Key Regions Impacted 10. Market Trends & Developments 10.1. Evolution of Refrigerant 10.2. Growing Demand for Wi-Fi enabled Heat Pumps 10.3. Increasing Schemes from Government 10.4. Rising Awareness of Geo-thermal as Energy Source 11. Porter’s Five Forces Model 11.1. Competitive Rivalry 11.2. Bargaining Power of Buyers 11.3. Bargaining Power of Suppliers 11.4. Threat of New Entrants 11.5. Threat of Substitutes 12. SWOT Analysis 12.1. Strengths 12.2. Weakness 12.3. Opportunities 12.4. Threats 13. Competitive Landscape 13.1. Company Profiles 13.1.1. Viessmann Climate Solutions SE. 13.1.1.1. Company Details 13.1.1.2. Products & Services 13.1.1.3. Financials (As Reported) 13.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence 13.1.1.5. Recent Developments 13.1.1.6. Key Management Personnel 13.1.2. Vaillant Group UK Limited 13.1.2.1. Company Details 13.1.2.2. Products & Services 13.1.2.3. Financials (As Reported) 13.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence 13.1.2.5. Recent Developments 13.1.2.6. Key Management Personnel 13.1.3. Daikin Airconditioning UK Ltd. 13.1.3.1. Company Details 13.1.3.2. Products & Services 13.1.3.3. Financials (As Reported) 13.1.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence 13.1.3.5. Recent Developments 13.1.3.6. Key Management Personnel 13.1.4. Hitachi Europe Ltd. 13.1.4.1. Company Details 13.1.4.2. Products & Services 13.1.4.3. Financials (As Reported) 13.1.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence 13.1.4.5. Recent Developments 13.1.4.6. Key Management Personnel 13.1.5. Robert Bosch UK Holdings Limited 13.1.5.1. Company Details 13.1.5.2. Products & Services 13.1.5.3. Financials (As Reported) 13.1.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence 13.1.5.5. Recent Developments 13.1.5.6. Key Management Personnel 13.1.6. NIBE Energy Systems Limited 13.1.6.1. Company Details 13.1.6.2. Products & Services 13.1.6.3. Financials (As Reported) 13.1.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence 13.1.6.5. Recent Developments 13.1.6.6. Key Management Personnel 13.1.7. Samsung Electronics (UK) Limited 13.1.7.1. Company Details 13.1.7.2. Products & Services 13.1.7.3. Financials (As Reported) 13.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence 13.1.7.5. Recent Developments 13.1.7.6. Key Management Personnel 13.1.8. Trane UK Limited 13.1.8.1. Company Details 13.1.8.2. Products & Services 13.1.8.3. Financials (As Reported) 13.1.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence 13.1.8.5. Recent Developments 13.1.8.6. Key Management Personnel 13.1.9. Aermec UK Ltd 13.1.9.1. Company Details 13.1.9.2. Products & Services 13.1.9.3. Financials (As Reported) 13.1.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence 13.1.9.5. Recent Developments 13.1.9.6. Key Management Personnel 13.1.10. Mitsubishi Electric Europe B.V. 13.1.10.1. Business Overview 13.1.10.2. Company Details 13.1.10.3. Products & Services 13.1.10.4. Financials (As Reported) 13.1.10.5. Key Market Focus & Geographical Presence 13.1.10.6. Recent Developments 13.1.10.7. Key Management Personnel 14. Strategic Recommendations/Action Plan 14.1. Key Focus Areas 14.2. Target Regions 14.3. Target Type 15. About Us & Disclaimer (Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)
SummaryThe United Kingdom Air Source Heat Pump Market is driven by rising awareness about the adverse effects of greenhouse gas, growth in infrastructure development to cater to the increasing population, along with various government schemes. Table of Contents1. Introduction1.1. Product Overview 1.2. Key Highlights of the Report 1.3. Market Coverage 1.4. Market Segments Covered 1.5. Research Tenure Considered 2. Research Methodology 2.1. Objective of the Study 2.2. Baseline Methodology 2.3. Key Industry Partners 2.4. Major Association and Secondary Sources 2.5. Forecasting Methodology 2.6. Data Triangulation & Validation 2.7. Assumptions and Limitations 3. Executive Summary 3.1. Market Overview 3.2. Market Forecast 3.3. Key Regions 3.4. Key Segments 4. Voice of Customer Analysis (B2C Model Analysis) 4.1. Sample Size Determination 4.2. Respondent Demographics 4.2.1. By Gender 4.2.2. By Age 4.2.3. By Occupation 4.3. Preferred Way for Heating Water 4.4. Brand Awareness 4.5. Sources of Awareness 4.6. Factors Influencing Purchase Decision 4.7. Challenges Faced Post Purchase 5. United Kingdom Air Source Heat Pump Market Outlook 5.1. Market Size & Forecast 5.1.1. By Value 5.1.2. By Volume 5.2. Market Share & Forecast 5.2.1. By Process Market Share Analysis (Air to Air (Ducts, Ductless), Air to Water (Split, Integrated)) 5.2.2. By End Use Market Share Analysis (Residential, Hotels & Resorts, Gym & Spas, Education, Food Service, and Others (Healthcare, Offices, etc.) 5.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis (Plumbers, Dealers & Contractors, Retail, Direct Sales, Online, and Others (Distributors, Builders, etc.)) 5.2.4. By Regional Market Share Analysis 5.2.4.1. England Market Share Analysis 5.2.4.2. Scotland Market Share Analysis 5.2.4.3. Wales Market Share Analysis 5.2.4.4. Northern Ireland Market Share Analysis 5.2.5. By Company Market Share Analysis 5.3. United Kingdom Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.1. By Process Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.2. By End Use Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.3. By Sales Channel Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.4. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment 6. United Kingdom Air to Air Heat Pump Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.1.2. By Volume 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Type Market Share Analysis (Ducts, Ductless) 6.2.2. By End Use Market Share Analysis 6.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 6.3. Product Benchmarking (Best Selling SKU’s) 7. United Kingdom Air to Water Heat Pump Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.1.2. By Volume 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Type Market Share Analysis (Split, Integrated) 7.2.2. By Tank Capacity Market Share Analysis (Less than 200L, 200L to 300L, More than 300L) 7.2.3. By End Use Market Share Analysis 7.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 7.3. Product Benchmarking (Best Selling SKU’s) 8. Market Dynamics 8.1. Drivers 8.1.1. Low Operation Cost 8.1.2. Less Maintenance 8.2. Challenges 8.2.1. High Installation Cost 8.2.2. Low efficiency below certain temperature 9. Impact of COVID-19 on United Kingdom Air Source Heat Pump Market 9.1. Impact Assessment Model 9.1.1. Key Segments Impacted 9.1.2. Key Regions Impacted 10. Market Trends & Developments 10.1. Evolution of Refrigerant 10.2. Growing Demand for Wi-Fi enabled Heat Pumps 10.3. Increasing Schemes from Government 10.4. Rising Awareness of Geo-thermal as Energy Source 11. Porter’s Five Forces Model 11.1. Competitive Rivalry 11.2. Bargaining Power of Buyers 11.3. Bargaining Power of Suppliers 11.4. Threat of New Entrants 11.5. Threat of Substitutes 12. SWOT Analysis 12.1. Strengths 12.2. Weakness 12.3. Opportunities 12.4. Threats 13. Competitive Landscape 13.1. Company Profiles 13.1.1. Viessmann Climate Solutions SE. 13.1.1.1. Company Details 13.1.1.2. Products & Services 13.1.1.3. Financials (As Reported) 13.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence 13.1.1.5. Recent Developments 13.1.1.6. Key Management Personnel 13.1.2. Vaillant Group UK Limited 13.1.2.1. Company Details 13.1.2.2. Products & Services 13.1.2.3. Financials (As Reported) 13.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence 13.1.2.5. Recent Developments 13.1.2.6. Key Management Personnel 13.1.3. Daikin Airconditioning UK Ltd. 13.1.3.1. Company Details 13.1.3.2. Products & Services 13.1.3.3. Financials (As Reported) 13.1.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence 13.1.3.5. Recent Developments 13.1.3.6. Key Management Personnel 13.1.4. Hitachi Europe Ltd. 13.1.4.1. Company Details 13.1.4.2. Products & Services 13.1.4.3. Financials (As Reported) 13.1.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence 13.1.4.5. Recent Developments 13.1.4.6. Key Management Personnel 13.1.5. Robert Bosch UK Holdings Limited 13.1.5.1. Company Details 13.1.5.2. Products & Services 13.1.5.3. Financials (As Reported) 13.1.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence 13.1.5.5. Recent Developments 13.1.5.6. Key Management Personnel 13.1.6. NIBE Energy Systems Limited 13.1.6.1. Company Details 13.1.6.2. Products & Services 13.1.6.3. Financials (As Reported) 13.1.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence 13.1.6.5. Recent Developments 13.1.6.6. Key Management Personnel 13.1.7. Samsung Electronics (UK) Limited 13.1.7.1. Company Details 13.1.7.2. Products & Services 13.1.7.3. Financials (As Reported) 13.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence 13.1.7.5. Recent Developments 13.1.7.6. Key Management Personnel 13.1.8. Trane UK Limited 13.1.8.1. Company Details 13.1.8.2. Products & Services 13.1.8.3. Financials (As Reported) 13.1.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence 13.1.8.5. Recent Developments 13.1.8.6. Key Management Personnel 13.1.9. Aermec UK Ltd 13.1.9.1. Company Details 13.1.9.2. Products & Services 13.1.9.3. Financials (As Reported) 13.1.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence 13.1.9.5. Recent Developments 13.1.9.6. Key Management Personnel 13.1.10. Mitsubishi Electric Europe B.V. 13.1.10.1. Business Overview 13.1.10.2. Company Details 13.1.10.3. Products & Services 13.1.10.4. Financials (As Reported) 13.1.10.5. Key Market Focus & Geographical Presence 13.1.10.6. Recent Developments 13.1.10.7. Key Management Personnel 14. Strategic Recommendations/Action Plan 14.1. Key Focus Areas 14.2. Target Regions 14.3. Target Type 15. About Us & Disclaimer (Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)
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