イギリス空気清浄機市場:フィルタータイプ別(HEPA、プレフィルター+HEPA、プレフィルター+HEPA+活性炭、その他(HEPA+イオナイザー、プレフィルター+活性炭))、最終用途別(住宅、商業、産業)、流通チャネル別(スーパーマーケット/ハイパーマーケット、マルチブランドストア、電子商店、オンライン、その他(直販/施設販売))、地域別、企業別、予測・機会:2018~2028FUnited Kingdom Air Purifiers Market By Filter Type (HEPA, Prefilter + HEPA, Prefilter + HEPA + Activated Carbon, and Others (HEPA + Ionizer, Prefilter + Activated Carbon, Prefilter)), By End Use (Residential, Commercial and Industrial), By Distribution Channel (Supermarkets/Hypermarkets, Multi Branded Stores, Electronic Stores, Online, Others (Direct/Institutional Distribution)), By Region, By Company, Forecast & Opportunities, 2018-2028F 英国の空気清浄機市場は、空気感染症の患者数の増加や、国内のいくつかの都市における汚染レベルの急上昇により、予測期間中に力強い成長を遂げることが期待されています。また、空気感染症による健康被害に対す... もっと見る
サマリー英国の空気清浄機市場は、空気感染症の患者数の増加や、国内のいくつかの都市における汚染レベルの急上昇により、予測期間中に力強い成長を遂げることが期待されています。また、空気感染症による健康被害に対する意識の高まりや、一人当たりの所得の増加に伴う消費者のライフスタイルの変化が、同国の空気清浄機市場の成長をさらに促進すると予想されます。空気清浄機は、密閉された環境で室内の空気を確実にろ過し、きれいな空気を取り込んで送り出すものです。空気清浄機は、毒素、アレルギー、汚染物質が含まれる可能性のある空気を清浄化します。 2022年にUK Health Security Agencyが提供したデータによると、最新の推定では、汚染された空気に長期間さらされることにより、英国では30歳以上の成人で29,000~43,000人の死亡が目撃されている。さらに、イギリス政府によると、最も有害な汚染物質である二酸化窒素の汚染は、空気1立方メートルあたり40マイクログラムを超えてはならないとされています。しかし、2021年、イギリスの43の国家報告区域のうち10区域で、二酸化窒素のレベルが許容限度を超え、2020年と比較して2倍になっています。このように、汚染レベルの上昇と死亡者数の増加に伴い、空気清浄機市場は高成長を遂げると予想されます。 大気汚染は、目、鼻、喉、肺、呼吸器系、そして心臓や血液を供給する血管に害を及ぼします。喘息の発生率の増加、肺機能の変化、咳、喘鳴、呼吸困難、呼吸器系および心臓血管系の入院や死亡の増加は、すべて汚染された空気に短期間(数時間または数日間)さらされることで生じる可能性があります。また、循環器系疾患、呼吸器系疾患、肺がんなどは、長期間(数年または一生)汚染された空気にさらされることで、寿命が短くなる可能性があります。また、英国健康改善・格差対策室によると、大気汚染は脳に影響を与え、認知症や認知機能の低下、低出生体重児や発達障害など出産に関するさまざまな問題を引き起こすとされています。その結果、同国では空気清浄機の需要が高まっています。 政府の取り組みが市場成長の原動力 英国の各都市における大気汚染の増加に伴い、政府は国内の大気汚染レベルの上昇を抑えるためにいくつかの法律を制定しています。2021年の英国環境法では、大気質を含む4つの優先領域において、政府がイングランドの法的拘束力のある環境目標を設定することを義務付けています。また、人間の健康に最大のリスクをもたらす大気汚染物質とされる微小粒子状物質(PM2.5)の新たな目標の策定を義務付けています。さらに、2040年までにイングランド全土でPM2.5の汚染物質レベルを1立方メートルあたり10マイクログラムまで引き下げる計画も盛り込まれました。 スマート空気清浄機が市場成長を牽引 空気清浄機の需要が高まる中、多くのブランドは、Wi-FiやBluetooth接続でスマートフォンに接続するスマート空気清浄機など、製品の技術的進歩に力を入れ始めています。例えば、エアヴァーサは2022年、Bluetooth接続によりスマートフォンから操作できるほか、ホームキット対応のアプリケーションからも操作できるなど、複数の先進機能を備えた「Purelle Smart Air Purifier」を発売しました。さらに、タッチセンサー式のデジタルディスプレイを搭載し、チャイルドロック、本体の照明をすべてオフにするスリープモード、タイマー機能、ファンスピード、フィルター寿命表示など、複数のオプションを備えています。また、最も有害な汚染物質とされる周囲の空気中の粒子状物質レベル(PM2.5)を表示します。このように、空気清浄機の技術的進歩やスマート機能の増加に伴い、人々の間で需要が高まっています。 大気汚染レベルの上昇が市場成長の原動力となる 英国心臓財団が提供したデータによると、英国で最も大気汚染がひどいのはロンドンで、次いでバーミンガム、マンチェスター、ブリストルの順となっています。さらに、2022年にThe Guardianに掲載された記事によると、Central Office of Public Interest(Copi)とImperial College Londonが行った調査によると、国内の97%の家庭が汚染された空気により影響を受けていると推定されています。2017年から2025年の間に、大気汚染物質(微小粒子状物質と二酸化窒素)がNHSと社会保障制度にもたらす総費用は16億6000万米ドルになると推定されています。 市場のセグメント化 イギリスの空気清浄機市場は、フィルタータイプ、エンドユーザー、地域、企業に区分される。フィルタータイプに基づき、市場はHEPA、プレフィルター+HEPA、プレフィルター+HEPA+活性炭、その他(HEPA+イオナイザー、プレフィルター+活性炭、プレフィルター)に分類されます。最終用途別では、住宅用、商業用、産業用に、流通チャネル別では、スーパーマーケット/ハイパーマーケット、マルチブランドストア、エレクトロニクスストア、オンライン、その他(直販/機関販売)に分類される。 市場参入企業 Daikin Airconditioning UK Ltd.、Dyson Limited、Honeywell International Inc.、Panasonic UK & Ireland、Koninklijke Philips N.V., Samsung Electronics (UK) Ltd.、Sharp Consumer Electronics Poland sp. z o.o., Unilever UK Ltd., Coway Co., Ltd. および Blueair ABが英国空気清浄機市場における主要市場プレーヤーです。 レポートのスコープ 本レポートでは、イギリスの空気清浄機市場を、業界動向に加えて、以下のカテゴリーに分類し、その詳細も紹介しています: - イギリスの空気清浄機市場、フィルタータイプ別 o HEPA o プレフィルター+HEPA o プレフィルター+HEPA+活性炭 o その他 - イギリスの空気清浄機市場:エンドユース別 o 住居用 o 商業用 産業用 - イギリスの空気清浄機市場:流通チャネル別 o スーパーマーケット/ハイパーマーケット o マルチブランドストア o 電子部品店 o オンライン o その他 - イギリスの空気清浄機市場:地域別 o イギリス o スコットランド o ウェールズ o 北アイルランド 競合他社の状況 企業プロファイル:英国空気清浄機市場に進出している主要企業の詳細分析 カスタマイズが可能です: TechSci Researchは、与えられた市場データをもとに、企業の特定のニーズに応じてカスタマイズを提供します。本レポートでは、以下のカスタマイズオプションが利用可能です: 企業情報 - 追加の市場プレイヤー(最大5社)の詳細な分析とプロファイリング。 目次1. Introduction1.1. Product Overview 1.2. Key Highlights of the Report 1.3. Market Coverage 1.4. Market Segments Covered 1.5. Research Tenure Considered 2. Research Methodology 2.1. Objective of the Study 2.2. Baseline Methodology 2.3. Key Industry Partners 2.4. Major Association and Secondary Sources 2.5. Forecasting Methodology 2.6. Data Triangulation & Validation 2.7. Assumptions and Limitations 3. Executive Summary 3.1. Market Overview 3.2. Market Forecast 3.3. Key Regions 3.4. Key Segments 4. Voice of Customer Analysis (B2C Model Analysis) 4.1. Sample Size Determination 4.2. Respondent Demographics 4.2.1. By Gender 4.2.2. By Age 4.2.3. By Occupation 4.3. Brand Awareness 4.4. Factors Influencing Purchase Decision 4.5. Brand Satisfaction 4.6. Challenges Faced Post Purchase 5. United Kingdom Air Purifiers Market Outlook 5.1. Market Size & Forecast 5.1.1. By Value 5.1.2. By Volume 5.2. Market Share & Forecast 5.2.1. By Filter Type Market Share Analysis (HEPA, Prefilter + HEPA, Prefilter + HEPA + Activated Carbon, and Others (HEPA + Ionizer, Prefilter + Activated Carbon, Prefilter)) 5.2.2. By End Use Market Share Analysis (Residential, Commercial and Industrial) 5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis (Supermarkets/Hypermarkets, Multi Branded Stores, Electronic Stores, Online, Others (Direct/Institutional Distribution)) 5.2.4. By Regional Market Share Analysis 5.2.4.1. England Market Analysis 5.2.4.2. Scotland Market Analysis 5.2.4.3. Wales Market Analysis 5.2.4.4. Northern Ireland Market Analysis 5.2.5. By Company Market Share Analysis 5.3. United Kingdom Air Purifiers Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.1. By Filter Type Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.2. By End Use Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.3. By Distribution Channel Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.4. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment 6. United Kingdom HEPA Air Purifiers Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.1.2. By Volume 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By End Use Market Share Analysis 7. United Kingdom Prefilter + HEPA Air Purifiers Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.1.2. By Volume 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By End Use Market Share Analysis 8. United Kingdom Prefilter + HEPA + Activated Carbon Air Purifiers Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value 8.1.2. By Volume 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By End Use Market Share Analysis 9. Pricing Analysis 10. Market Dynamics 10.1. Drivers 10.1.1. Rapid Increase in Air Pollution Level 10.1.2. Rising Number of Government Initiatives 10.1.3. New Product Launches 10.2. Challenges 10.2.1. Frequent Maintenance 10.2.2. Clogged Filters 11. Impact of COVID-19 on United Kingdom Air Purifiers Market 11.1. Impact Assessment Model 11.1.1. Key Segments Impacted 11.1.2. Key Regions Impacted 11.1.3. Key Distribution Channel Impacted 12. Market Trends & Developments 12.1. Increasing Efficiency Through Technological Advancements 12.2. Rising Number of Domestic Brands 12.3. Escalating Demand through Online Channels 12.4. Growing Demand from Residential Sector 12.5. Increasing Focus on Health 13. Import/ Export Analysis 13.1. Top 5 Exporting Countries 13.1.1. By Value 13.2. Top 5 importing Countries 13.2.1. By Value 14. Porter’s Five Forces Model 14.1. Competitive Rivalry 14.2. Bargaining Power of Buyers 14.3. Bargaining Power of Suppliers 14.4. Threat of New Entrants 14.5. Threat of Substitutes 15. SWOT Analysis 15.1. Strengths 15.2. Weaknesses 15.3. Opportunities 15.4. Threats 16. Competitive Landscape 16.1. Company Profiles 16.1.1. Daikin Airconditioning UK Ltd 16.1.1.1. Company Details 16.1.1.2. Product & Services 16.1.1.3. Financials (As Reported) 16.1.1.4. Key market Focus & Geographical Presence 16.1.1.5. Recent Developments 16.1.1.6. Key Management Personnel 16.1.2. Dyson Limited 16.1.2.1. Company Details 16.1.2.2. Product & Services 16.1.2.3. Financials (As Reported) 16.1.2.4. Key market Focus & Geographical Presence 16.1.2.5. Recent Developments 16.1.2.6. Key Management Personnel 16.1.3. Honeywell International Inc. 16.1.3.1. Company Details 16.1.3.2. Product & Services 16.1.3.3. Financials (As Reported) 16.1.3.4. Key market Focus & Geographical Presence 16.1.3.5. Recent Developments 16.1.3.6. Key Management Personnel 16.1.4. Panasonic UK & Ireland 16.1.4.1. Company Details 16.1.4.2. Product & Services 16.1.4.3. Financials (As Reported) 16.1.4.4. Key market Focus & Geographical Presence 16.1.4.5. Recent Developments 16.1.4.6. Key Management Personnel 16.1.5. Koninklijke Philips N.V. 16.1.5.1. Company Details 16.1.5.2. Product & Services 16.1.5.3. Financials (As Reported) 16.1.5.4. Key market Focus & Geographical Presence 16.1.5.5. Recent Developments 16.1.5.6. Key Management Personnel 16.1.6. Samsung Electronics (UK) Ltd. 16.1.6.1. Company Details 16.1.6.2. Product & Services 16.1.6.3. Financials (As Reported) 16.1.6.4. Key market Focus & Geographical Presence 16.1.6.5. Recent Developments 16.1.6.6. Key Management Personnel 16.1.7. Sharp Consumer Electronics Poland sp. z o.o. 16.1.7.1. Company Details 16.1.7.2. Product & Services 16.1.7.3. Financials (As Reported) 16.1.7.4. Key market Focus & Geographical Presence 16.1.7.5. Recent Developments 16.1.7.6. Key Management Personnel 16.1.8. Unilever UK Ltd 16.1.8.1. Company Details 16.1.8.2. Product & Services 16.1.8.3. Financials (As Reported) 16.1.8.4. Key market Focus & Geographical Presence 16.1.8.5. Recent Developments 16.1.8.6. Key Management Personnel 16.1.9. Coway Co., Ltd 16.1.9.1. Company Details 16.1.9.2. Product & Services 16.1.9.3. Financials (As Reported) 16.1.9.4. Key market Focus & Geographical Presence 16.1.9.5. Recent Developments 16.1.9.6. Key Management Personnel 16.1.10. Blueair AB 16.1.10.1. Company Details 16.1.10.2. Product & Services 16.1.10.3. Financials (As Reported) 16.1.10.4. Key market Focus & Geographical Presence 16.1.10.5. Recent Developments 16.1.10.6. Key Management Personnel 17. Strategic Recommendations/Action Plan 17.1. Key Focus Areas 17.2. Target Regions 17.3. Target Product Type 17.4. Target End Use 18. About Us & Disclaimer (Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)
SummaryThe United Kingdom air purifiers market is expected to witness robust growth during the forecast year owing to the increasing number of cases of airborne diseases and rapidly increasing pollution levels in several cities of the country. Moreover, the rising awareness about health hazards of airborne diseases and changing lifestyle of consumers with the increasing per capita income is further expected to drive the market growth of air purifiers in the country. Table of Contents1. Introduction1.1. Product Overview 1.2. Key Highlights of the Report 1.3. Market Coverage 1.4. Market Segments Covered 1.5. Research Tenure Considered 2. Research Methodology 2.1. Objective of the Study 2.2. Baseline Methodology 2.3. Key Industry Partners 2.4. Major Association and Secondary Sources 2.5. Forecasting Methodology 2.6. Data Triangulation & Validation 2.7. Assumptions and Limitations 3. Executive Summary 3.1. Market Overview 3.2. Market Forecast 3.3. Key Regions 3.4. Key Segments 4. Voice of Customer Analysis (B2C Model Analysis) 4.1. Sample Size Determination 4.2. Respondent Demographics 4.2.1. By Gender 4.2.2. By Age 4.2.3. By Occupation 4.3. Brand Awareness 4.4. Factors Influencing Purchase Decision 4.5. Brand Satisfaction 4.6. Challenges Faced Post Purchase 5. United Kingdom Air Purifiers Market Outlook 5.1. Market Size & Forecast 5.1.1. By Value 5.1.2. By Volume 5.2. Market Share & Forecast 5.2.1. By Filter Type Market Share Analysis (HEPA, Prefilter + HEPA, Prefilter + HEPA + Activated Carbon, and Others (HEPA + Ionizer, Prefilter + Activated Carbon, Prefilter)) 5.2.2. By End Use Market Share Analysis (Residential, Commercial and Industrial) 5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis (Supermarkets/Hypermarkets, Multi Branded Stores, Electronic Stores, Online, Others (Direct/Institutional Distribution)) 5.2.4. By Regional Market Share Analysis 5.2.4.1. England Market Analysis 5.2.4.2. Scotland Market Analysis 5.2.4.3. Wales Market Analysis 5.2.4.4. Northern Ireland Market Analysis 5.2.5. By Company Market Share Analysis 5.3. United Kingdom Air Purifiers Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.1. By Filter Type Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.2. By End Use Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.3. By Distribution Channel Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.4. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment 6. United Kingdom HEPA Air Purifiers Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.1.2. By Volume 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By End Use Market Share Analysis 7. United Kingdom Prefilter + HEPA Air Purifiers Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.1.2. By Volume 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By End Use Market Share Analysis 8. United Kingdom Prefilter + HEPA + Activated Carbon Air Purifiers Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value 8.1.2. By Volume 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By End Use Market Share Analysis 9. Pricing Analysis 10. Market Dynamics 10.1. Drivers 10.1.1. Rapid Increase in Air Pollution Level 10.1.2. Rising Number of Government Initiatives 10.1.3. New Product Launches 10.2. Challenges 10.2.1. Frequent Maintenance 10.2.2. Clogged Filters 11. Impact of COVID-19 on United Kingdom Air Purifiers Market 11.1. Impact Assessment Model 11.1.1. Key Segments Impacted 11.1.2. Key Regions Impacted 11.1.3. Key Distribution Channel Impacted 12. Market Trends & Developments 12.1. Increasing Efficiency Through Technological Advancements 12.2. Rising Number of Domestic Brands 12.3. Escalating Demand through Online Channels 12.4. Growing Demand from Residential Sector 12.5. Increasing Focus on Health 13. Import/ Export Analysis 13.1. Top 5 Exporting Countries 13.1.1. By Value 13.2. Top 5 importing Countries 13.2.1. By Value 14. Porter’s Five Forces Model 14.1. Competitive Rivalry 14.2. Bargaining Power of Buyers 14.3. Bargaining Power of Suppliers 14.4. Threat of New Entrants 14.5. Threat of Substitutes 15. SWOT Analysis 15.1. Strengths 15.2. Weaknesses 15.3. Opportunities 15.4. Threats 16. Competitive Landscape 16.1. Company Profiles 16.1.1. Daikin Airconditioning UK Ltd 16.1.1.1. Company Details 16.1.1.2. Product & Services 16.1.1.3. Financials (As Reported) 16.1.1.4. Key market Focus & Geographical Presence 16.1.1.5. Recent Developments 16.1.1.6. Key Management Personnel 16.1.2. Dyson Limited 16.1.2.1. Company Details 16.1.2.2. Product & Services 16.1.2.3. Financials (As Reported) 16.1.2.4. Key market Focus & Geographical Presence 16.1.2.5. Recent Developments 16.1.2.6. Key Management Personnel 16.1.3. Honeywell International Inc. 16.1.3.1. Company Details 16.1.3.2. Product & Services 16.1.3.3. Financials (As Reported) 16.1.3.4. Key market Focus & Geographical Presence 16.1.3.5. Recent Developments 16.1.3.6. Key Management Personnel 16.1.4. Panasonic UK & Ireland 16.1.4.1. Company Details 16.1.4.2. Product & Services 16.1.4.3. Financials (As Reported) 16.1.4.4. Key market Focus & Geographical Presence 16.1.4.5. Recent Developments 16.1.4.6. Key Management Personnel 16.1.5. Koninklijke Philips N.V. 16.1.5.1. Company Details 16.1.5.2. Product & Services 16.1.5.3. Financials (As Reported) 16.1.5.4. Key market Focus & Geographical Presence 16.1.5.5. Recent Developments 16.1.5.6. Key Management Personnel 16.1.6. Samsung Electronics (UK) Ltd. 16.1.6.1. Company Details 16.1.6.2. Product & Services 16.1.6.3. Financials (As Reported) 16.1.6.4. Key market Focus & Geographical Presence 16.1.6.5. Recent Developments 16.1.6.6. Key Management Personnel 16.1.7. Sharp Consumer Electronics Poland sp. z o.o. 16.1.7.1. Company Details 16.1.7.2. Product & Services 16.1.7.3. Financials (As Reported) 16.1.7.4. Key market Focus & Geographical Presence 16.1.7.5. Recent Developments 16.1.7.6. Key Management Personnel 16.1.8. Unilever UK Ltd 16.1.8.1. Company Details 16.1.8.2. Product & Services 16.1.8.3. Financials (As Reported) 16.1.8.4. Key market Focus & Geographical Presence 16.1.8.5. Recent Developments 16.1.8.6. Key Management Personnel 16.1.9. Coway Co., Ltd 16.1.9.1. Company Details 16.1.9.2. Product & Services 16.1.9.3. Financials (As Reported) 16.1.9.4. Key market Focus & Geographical Presence 16.1.9.5. Recent Developments 16.1.9.6. Key Management Personnel 16.1.10. Blueair AB 16.1.10.1. Company Details 16.1.10.2. Product & Services 16.1.10.3. Financials (As Reported) 16.1.10.4. Key market Focus & Geographical Presence 16.1.10.5. Recent Developments 16.1.10.6. Key Management Personnel 17. Strategic Recommendations/Action Plan 17.1. Key Focus Areas 17.2. Target Regions 17.3. Target Product Type 17.4. Target End Use 18. About Us & Disclaimer (Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート
TechSci Research社の消費財・小売り分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(kingdom)の最新刊レポートよくあるご質問TechSci Research社はどのような調査会社ですか?テックサイリサーチ(TechSci Research)は、カナダ、英国、インドに拠点を持ち、化学、IT、環境、消費財と小売、自動車、エネルギーと発電の市場など、多様な産業や地域を対象とした調査・出版活... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|