世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

イギリス空気清浄機市場:フィルタータイプ別(HEPA、プレフィルター+HEPA、プレフィルター+HEPA+活性炭、その他(HEPA+イオナイザー、プレフィルター+活性炭))、最終用途別(住宅、商業、産業)、流通チャネル別(スーパーマーケット/ハイパーマーケット、マルチブランドストア、電子商店、オンライン、その他(直販/施設販売))、地域別、企業別、予測・機会:2018~2028F


United Kingdom Air Purifiers Market By Filter Type (HEPA, Prefilter + HEPA, Prefilter + HEPA + Activated Carbon, and Others (HEPA + Ionizer, Prefilter + Activated Carbon, Prefilter)), By End Use (Residential, Commercial and Industrial), By Distribution Channel (Supermarkets/Hypermarkets, Multi Branded Stores, Electronic Stores, Online, Others (Direct/Institutional Distribution)), By Region, By Company, Forecast & Opportunities, 2018-2028F

英国の空気清浄機市場は、空気感染症の患者数の増加や、国内のいくつかの都市における汚染レベルの急上昇により、予測期間中に力強い成長を遂げることが期待されています。また、空気感染症による健康被害に対す... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
TechSci Research
テックサイリサーチ
2023年5月1日 US$3,500
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
76 英語

 

サマリー

英国の空気清浄機市場は、空気感染症の患者数の増加や、国内のいくつかの都市における汚染レベルの急上昇により、予測期間中に力強い成長を遂げることが期待されています。また、空気感染症による健康被害に対する意識の高まりや、一人当たりの所得の増加に伴う消費者のライフスタイルの変化が、同国の空気清浄機市場の成長をさらに促進すると予想されます。
空気清浄機は、密閉された環境で室内の空気を確実にろ過し、きれいな空気を取り込んで送り出すものです。空気清浄機は、毒素、アレルギー、汚染物質が含まれる可能性のある空気を清浄化します。
2022年にUK Health Security Agencyが提供したデータによると、最新の推定では、汚染された空気に長期間さらされることにより、英国では30歳以上の成人で29,000~43,000人の死亡が目撃されている。さらに、イギリス政府によると、最も有害な汚染物質である二酸化窒素の汚染は、空気1立方メートルあたり40マイクログラムを超えてはならないとされています。しかし、2021年、イギリスの43の国家報告区域のうち10区域で、二酸化窒素のレベルが許容限度を超え、2020年と比較して2倍になっています。このように、汚染レベルの上昇と死亡者数の増加に伴い、空気清浄機市場は高成長を遂げると予想されます。
大気汚染は、目、鼻、喉、肺、呼吸器系、そして心臓や血液を供給する血管に害を及ぼします。喘息の発生率の増加、肺機能の変化、咳、喘鳴、呼吸困難、呼吸器系および心臓血管系の入院や死亡の増加は、すべて汚染された空気に短期間(数時間または数日間)さらされることで生じる可能性があります。また、循環器系疾患、呼吸器系疾患、肺がんなどは、長期間(数年または一生)汚染された空気にさらされることで、寿命が短くなる可能性があります。また、英国健康改善・格差対策室によると、大気汚染は脳に影響を与え、認知症や認知機能の低下、低出生体重児や発達障害など出産に関するさまざまな問題を引き起こすとされています。その結果、同国では空気清浄機の需要が高まっています。
政府の取り組みが市場成長の原動力
英国の各都市における大気汚染の増加に伴い、政府は国内の大気汚染レベルの上昇を抑えるためにいくつかの法律を制定しています。2021年の英国環境法では、大気質を含む4つの優先領域において、政府がイングランドの法的拘束力のある環境目標を設定することを義務付けています。また、人間の健康に最大のリスクをもたらす大気汚染物質とされる微小粒子状物質(PM2.5)の新たな目標の策定を義務付けています。さらに、2040年までにイングランド全土でPM2.5の汚染物質レベルを1立方メートルあたり10マイクログラムまで引き下げる計画も盛り込まれました。
スマート空気清浄機が市場成長を牽引
空気清浄機の需要が高まる中、多くのブランドは、Wi-FiやBluetooth接続でスマートフォンに接続するスマート空気清浄機など、製品の技術的進歩に力を入れ始めています。例えば、エアヴァーサは2022年、Bluetooth接続によりスマートフォンから操作できるほか、ホームキット対応のアプリケーションからも操作できるなど、複数の先進機能を備えた「Purelle Smart Air Purifier」を発売しました。さらに、タッチセンサー式のデジタルディスプレイを搭載し、チャイルドロック、本体の照明をすべてオフにするスリープモード、タイマー機能、ファンスピード、フィルター寿命表示など、複数のオプションを備えています。また、最も有害な汚染物質とされる周囲の空気中の粒子状物質レベル(PM2.5)を表示します。このように、空気清浄機の技術的進歩やスマート機能の増加に伴い、人々の間で需要が高まっています。
大気汚染レベルの上昇が市場成長の原動力となる
英国心臓財団が提供したデータによると、英国で最も大気汚染がひどいのはロンドンで、次いでバーミンガム、マンチェスター、ブリストルの順となっています。さらに、2022年にThe Guardianに掲載された記事によると、Central Office of Public Interest(Copi)とImperial College Londonが行った調査によると、国内の97%の家庭が汚染された空気により影響を受けていると推定されています。2017年から2025年の間に、大気汚染物質(微小粒子状物質と二酸化窒素)がNHSと社会保障制度にもたらす総費用は16億6000万米ドルになると推定されています。
市場のセグメント化
イギリスの空気清浄機市場は、フィルタータイプ、エンドユーザー、地域、企業に区分される。フィルタータイプに基づき、市場はHEPA、プレフィルター+HEPA、プレフィルター+HEPA+活性炭、その他(HEPA+イオナイザー、プレフィルター+活性炭、プレフィルター)に分類されます。最終用途別では、住宅用、商業用、産業用に、流通チャネル別では、スーパーマーケット/ハイパーマーケット、マルチブランドストア、エレクトロニクスストア、オンライン、その他(直販/機関販売)に分類される。
市場参入企業
Daikin Airconditioning UK Ltd.、Dyson Limited、Honeywell International Inc.、Panasonic UK & Ireland、Koninklijke Philips N.V., Samsung Electronics (UK) Ltd.、Sharp Consumer Electronics Poland sp. z o.o., Unilever UK Ltd., Coway Co., Ltd. および Blueair ABが英国空気清浄機市場における主要市場プレーヤーです。

レポートのスコープ
本レポートでは、イギリスの空気清浄機市場を、業界動向に加えて、以下のカテゴリーに分類し、その詳細も紹介しています:
- イギリスの空気清浄機市場、フィルタータイプ別
o HEPA
o プレフィルター+HEPA
o プレフィルター+HEPA+活性炭
o その他
- イギリスの空気清浄機市場:エンドユース別
o 住居用
o 商業用
産業用
- イギリスの空気清浄機市場:流通チャネル別
o スーパーマーケット/ハイパーマーケット
o マルチブランドストア
o 電子部品店
o オンライン
o その他
- イギリスの空気清浄機市場:地域別
o イギリス
o スコットランド
o ウェールズ
o 北アイルランド
競合他社の状況
企業プロファイル:英国空気清浄機市場に進出している主要企業の詳細分析
カスタマイズが可能です:
TechSci Researchは、与えられた市場データをもとに、企業の特定のニーズに応じてカスタマイズを提供します。本レポートでは、以下のカスタマイズオプションが利用可能です:
企業情報
- 追加の市場プレイヤー(最大5社)の詳細な分析とプロファイリング。

ページTOPに戻る


目次

1. Introduction
1.1. Product Overview
1.2. Key Highlights of the Report
1.3. Market Coverage
1.4. Market Segments Covered
1.5. Research Tenure Considered
2. Research Methodology
2.1. Objective of the Study
2.2. Baseline Methodology
2.3. Key Industry Partners
2.4. Major Association and Secondary Sources
2.5. Forecasting Methodology
2.6. Data Triangulation & Validation
2.7. Assumptions and Limitations
3. Executive Summary
3.1. Market Overview
3.2. Market Forecast
3.3. Key Regions
3.4. Key Segments
4. Voice of Customer Analysis (B2C Model Analysis)
4.1. Sample Size Determination
4.2. Respondent Demographics
4.2.1. By Gender
4.2.2. By Age
4.2.3. By Occupation
4.3. Brand Awareness
4.4. Factors Influencing Purchase Decision
4.5. Brand Satisfaction
4.6. Challenges Faced Post Purchase
5. United Kingdom Air Purifiers Market Outlook
5.1. Market Size & Forecast
5.1.1. By Value
5.1.2. By Volume
5.2. Market Share & Forecast
5.2.1. By Filter Type Market Share Analysis (HEPA, Prefilter + HEPA, Prefilter + HEPA + Activated Carbon, and Others (HEPA + Ionizer, Prefilter + Activated Carbon, Prefilter))
5.2.2. By End Use Market Share Analysis (Residential, Commercial and Industrial)
5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis (Supermarkets/Hypermarkets, Multi Branded Stores, Electronic Stores, Online, Others (Direct/Institutional Distribution))
5.2.4. By Regional Market Share Analysis
5.2.4.1. England Market Analysis
5.2.4.2. Scotland Market Analysis
5.2.4.3. Wales Market Analysis
5.2.4.4. Northern Ireland Market Analysis
5.2.5. By Company Market Share Analysis
5.3. United Kingdom Air Purifiers Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.1. By Filter Type Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.2. By End Use Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.3. By Distribution Channel Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.4. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment
6. United Kingdom HEPA Air Purifiers Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.1.2. By Volume
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By End Use Market Share Analysis
7. United Kingdom Prefilter + HEPA Air Purifiers Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.1.2. By Volume
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By End Use Market Share Analysis
8. United Kingdom Prefilter + HEPA + Activated Carbon Air Purifiers Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.1.2. By Volume
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By End Use Market Share Analysis
9. Pricing Analysis
10. Market Dynamics
10.1. Drivers
10.1.1. Rapid Increase in Air Pollution Level
10.1.2. Rising Number of Government Initiatives
10.1.3. New Product Launches
10.2. Challenges
10.2.1. Frequent Maintenance
10.2.2. Clogged Filters
11. Impact of COVID-19 on United Kingdom Air Purifiers Market
11.1. Impact Assessment Model
11.1.1. Key Segments Impacted
11.1.2. Key Regions Impacted
11.1.3. Key Distribution Channel Impacted
12. Market Trends & Developments
12.1. Increasing Efficiency Through Technological Advancements
12.2. Rising Number of Domestic Brands
12.3. Escalating Demand through Online Channels
12.4. Growing Demand from Residential Sector
12.5. Increasing Focus on Health
13. Import/ Export Analysis
13.1. Top 5 Exporting Countries
13.1.1. By Value
13.2. Top 5 importing Countries
13.2.1. By Value
14. Porter’s Five Forces Model
14.1. Competitive Rivalry
14.2. Bargaining Power of Buyers
14.3. Bargaining Power of Suppliers
14.4. Threat of New Entrants
14.5. Threat of Substitutes
15. SWOT Analysis
15.1. Strengths
15.2. Weaknesses
15.3. Opportunities
15.4. Threats
16. Competitive Landscape
16.1. Company Profiles
16.1.1. Daikin Airconditioning UK Ltd
16.1.1.1. Company Details
16.1.1.2. Product & Services
16.1.1.3. Financials (As Reported)
16.1.1.4. Key market Focus & Geographical Presence
16.1.1.5. Recent Developments
16.1.1.6. Key Management Personnel
16.1.2. Dyson Limited
16.1.2.1. Company Details
16.1.2.2. Product & Services
16.1.2.3. Financials (As Reported)
16.1.2.4. Key market Focus & Geographical Presence
16.1.2.5. Recent Developments
16.1.2.6. Key Management Personnel
16.1.3. Honeywell International Inc.
16.1.3.1. Company Details
16.1.3.2. Product & Services
16.1.3.3. Financials (As Reported)
16.1.3.4. Key market Focus & Geographical Presence
16.1.3.5. Recent Developments
16.1.3.6. Key Management Personnel
16.1.4. Panasonic UK & Ireland
16.1.4.1. Company Details
16.1.4.2. Product & Services
16.1.4.3. Financials (As Reported)
16.1.4.4. Key market Focus & Geographical Presence
16.1.4.5. Recent Developments
16.1.4.6. Key Management Personnel
16.1.5. Koninklijke Philips N.V.
16.1.5.1. Company Details
16.1.5.2. Product & Services
16.1.5.3. Financials (As Reported)
16.1.5.4. Key market Focus & Geographical Presence
16.1.5.5. Recent Developments
16.1.5.6. Key Management Personnel
16.1.6. Samsung Electronics (UK) Ltd.
16.1.6.1. Company Details
16.1.6.2. Product & Services
16.1.6.3. Financials (As Reported)
16.1.6.4. Key market Focus & Geographical Presence
16.1.6.5. Recent Developments
16.1.6.6. Key Management Personnel
16.1.7. Sharp Consumer Electronics Poland sp. z o.o.
16.1.7.1. Company Details
16.1.7.2. Product & Services
16.1.7.3. Financials (As Reported)
16.1.7.4. Key market Focus & Geographical Presence
16.1.7.5. Recent Developments
16.1.7.6. Key Management Personnel
16.1.8. Unilever UK Ltd
16.1.8.1. Company Details
16.1.8.2. Product & Services
16.1.8.3. Financials (As Reported)
16.1.8.4. Key market Focus & Geographical Presence
16.1.8.5. Recent Developments
16.1.8.6. Key Management Personnel
16.1.9. Coway Co., Ltd
16.1.9.1. Company Details
16.1.9.2. Product & Services
16.1.9.3. Financials (As Reported)
16.1.9.4. Key market Focus & Geographical Presence
16.1.9.5. Recent Developments
16.1.9.6. Key Management Personnel
16.1.10. Blueair AB
16.1.10.1. Company Details
16.1.10.2. Product & Services
16.1.10.3. Financials (As Reported)
16.1.10.4. Key market Focus & Geographical Presence
16.1.10.5. Recent Developments
16.1.10.6. Key Management Personnel
17. Strategic Recommendations/Action Plan
17.1. Key Focus Areas
17.2. Target Regions
17.3. Target Product Type
17.4. Target End Use
18. About Us & Disclaimer

(Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The United Kingdom air purifiers market is expected to witness robust growth during the forecast year owing to the increasing number of cases of airborne diseases and rapidly increasing pollution levels in several cities of the country. Moreover, the rising awareness about health hazards of airborne diseases and changing lifestyle of consumers with the increasing per capita income is further expected to drive the market growth of air purifiers in the country.
An air purifier ensures the filtering of indoor air in a closed environment, which captures and delivers clean air. Air purifiers clean the air, which may contain toxins, allergies, and pollutants.
As per the data provided by UK Health Security Agency in 2022, the most recent estimation is that, due to long-term exposure to polluted air, the United Kingdom is witnessing 29,000 to 43,000 deaths in adults aged between 30 and over. Moreover, according to the government of the United Kingdom, nitrogen dioxide pollution, which is the most harmful pollutant, should not exceed 40 micrograms per cubic meter of air. But in 2021, in 10 of the 43 national reporting zones in the United Kingdom, the levels of nitrogen dioxide exceeded the permissible limit, which was twice in comparison with 2020. Thus, with the rising pollution level and an increasing number of deaths, the air purifier market is expected to witness a rising growth.
Air pollution can harm the eyes, nose, throat, lungs, and respiratory system, as well as the heart and blood vessels that supply blood. Increased incidence of asthma, changes in lung function, coughing, wheezing, and breathing difficulties, as well as an increase in respiratory and cardiovascular hospital admissions and death, can all result from short-term exposure (over hours or days) to polluted air. Owing to cardiovascular disorders, respiratory conditions, and lung cancer, exposure to polluted air over extended periods of time (years or lifetimes) might result in a decreased life expectancy. Moreover, according to the United Kingdom Office for Health Improvement and Disparities, air pollution affects the brain, which causes dementia and cognitive decline, various birth-related issues, for instance, low birth weight and developmental problems. Thus, resulting in increased demand for air purifiers in the country.
Government Initiatives are Fueling Market Growth
With the rise in air pollution in different cities of the United Kingdom, the government has set up several laws to bring down the increasing air pollution level in the country. The United Kingdom’s Environment Act of 2021 mandates that the government establish legally binding environmental goals for England in four priority areas, including air quality. It also mandates the formation of a new objective for fine particulate matter (PM2.5), which is considered to be the air pollutant that poses the greatest risk to human health. Moreover, it also included a plan to bring down the PM2.5 pollutant level to 10 micrograms per cubic meter across England by 2040.
Smart Air Purifiers Drive the Market Growth
With the rise in demand for air purifiers, many of the brands have started focusing on technological advancements in the product, such as smart air purifiers, which are connected to smartphones through Wi-Fi and Bluetooth connectivity. For instance, Airversa, in 2022, launched Purelle Smart Air Purifier with multiple advanced features, such as it can be controlled through a smartphone by Bluetooth connectivity and can also be operated through any home kit compatible application. Additionally, it comes with a touch-sensitive digital display that has multiple options, such as a child lock, a sleep mode that turns off all of the unit's lights, a timer function, fan speed, and filter life indicators. It also displays the particulate matter levels (PM2.5) in the surrounding air, as it is considered the most harmful pollutant. Thus, with the increase in technological advancements and smart features in air purifiers, the demand is rising among people.
Increasing Air Pollution Level is Fueling the Market Growth
According to the data provided by British Heart Foundation, London has the worst air pollution in the United Kingdom, followed by Birmingham, Manchester, and Bristol. Moreover, as per the article published in The Guardian in 2022, according to the survey done by the Central Office of Public Interest (Copi) and Imperial College London, it is estimated that 97% of the homes in the country are affected due to polluted air. It is estimated that between 2017 and 2025, the total cost to the NHS and social care system of air pollutants (fine particulate matter and nitrogen dioxide) will be USD 1.66 billion.
Market Segmentation
United Kingdom air purifiers market is segmented into filter type, end user, region, and company. Based on Filter Type, the market is segmented into HEPA, Prefilter + HEPA, Prefilter + HEPA + Activated Carbon, and Others (HEPA + Ionizer, Prefilter + Activated Carbon, Prefilter. On the basis of end-use, the market is segmented into residential, commercial, and industrial, and by distribution channel, the market is segmented into supermarkets/hypermarkets, multi-branded stores, electronic stores, online, and others (direct/institutional distribution).
Market Players
Daikin Airconditioning UK Ltd, Dyson Limited, Honeywell International Inc., Panasonic UK & Ireland, Koninklijke Philips N.V., Samsung Electronics (UK) Ltd., Sharp Consumer Electronics Poland sp. z o.o., Unilever UK Ltd., Coway Co., Ltd, and Blueair AB are the major market players in the United Kingdom Air Purifiers market.

Report Scope:
In this report, the United Kingdom air purifiers market has been segmented into the following categories, in addition to the industry trends, which have also been detailed below:
• United Kingdom Air Purifier Market, by Filter Type:
o HEPA
o Prefilter + HEPA
o Prefilter + HEPA + Activated Carbon
o Others
• United Kingdom Air Purifier Market, by End Use:
o Residential
o Commercial
o Industrial
• United Kingdom Air Purifier Market, by Distribution Channel:
o Supermarkets/Hypermarkets
o Multi Branded Stores
o Electronic Stores
o Online
o Others
• United Kingdom Air Purifier Market, by Region:
o England
o Scotland
o Wales
o Northern Ireland
Competitive Landscape
Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in United Kingdom air purifiers market.
Available Customizations:
With the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company’s specific needs. The following customization options are available for the report:
Company Information
• Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Introduction
1.1. Product Overview
1.2. Key Highlights of the Report
1.3. Market Coverage
1.4. Market Segments Covered
1.5. Research Tenure Considered
2. Research Methodology
2.1. Objective of the Study
2.2. Baseline Methodology
2.3. Key Industry Partners
2.4. Major Association and Secondary Sources
2.5. Forecasting Methodology
2.6. Data Triangulation & Validation
2.7. Assumptions and Limitations
3. Executive Summary
3.1. Market Overview
3.2. Market Forecast
3.3. Key Regions
3.4. Key Segments
4. Voice of Customer Analysis (B2C Model Analysis)
4.1. Sample Size Determination
4.2. Respondent Demographics
4.2.1. By Gender
4.2.2. By Age
4.2.3. By Occupation
4.3. Brand Awareness
4.4. Factors Influencing Purchase Decision
4.5. Brand Satisfaction
4.6. Challenges Faced Post Purchase
5. United Kingdom Air Purifiers Market Outlook
5.1. Market Size & Forecast
5.1.1. By Value
5.1.2. By Volume
5.2. Market Share & Forecast
5.2.1. By Filter Type Market Share Analysis (HEPA, Prefilter + HEPA, Prefilter + HEPA + Activated Carbon, and Others (HEPA + Ionizer, Prefilter + Activated Carbon, Prefilter))
5.2.2. By End Use Market Share Analysis (Residential, Commercial and Industrial)
5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis (Supermarkets/Hypermarkets, Multi Branded Stores, Electronic Stores, Online, Others (Direct/Institutional Distribution))
5.2.4. By Regional Market Share Analysis
5.2.4.1. England Market Analysis
5.2.4.2. Scotland Market Analysis
5.2.4.3. Wales Market Analysis
5.2.4.4. Northern Ireland Market Analysis
5.2.5. By Company Market Share Analysis
5.3. United Kingdom Air Purifiers Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.1. By Filter Type Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.2. By End Use Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.3. By Distribution Channel Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.4. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment
6. United Kingdom HEPA Air Purifiers Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.1.2. By Volume
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By End Use Market Share Analysis
7. United Kingdom Prefilter + HEPA Air Purifiers Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.1.2. By Volume
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By End Use Market Share Analysis
8. United Kingdom Prefilter + HEPA + Activated Carbon Air Purifiers Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.1.2. By Volume
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By End Use Market Share Analysis
9. Pricing Analysis
10. Market Dynamics
10.1. Drivers
10.1.1. Rapid Increase in Air Pollution Level
10.1.2. Rising Number of Government Initiatives
10.1.3. New Product Launches
10.2. Challenges
10.2.1. Frequent Maintenance
10.2.2. Clogged Filters
11. Impact of COVID-19 on United Kingdom Air Purifiers Market
11.1. Impact Assessment Model
11.1.1. Key Segments Impacted
11.1.2. Key Regions Impacted
11.1.3. Key Distribution Channel Impacted
12. Market Trends & Developments
12.1. Increasing Efficiency Through Technological Advancements
12.2. Rising Number of Domestic Brands
12.3. Escalating Demand through Online Channels
12.4. Growing Demand from Residential Sector
12.5. Increasing Focus on Health
13. Import/ Export Analysis
13.1. Top 5 Exporting Countries
13.1.1. By Value
13.2. Top 5 importing Countries
13.2.1. By Value
14. Porter’s Five Forces Model
14.1. Competitive Rivalry
14.2. Bargaining Power of Buyers
14.3. Bargaining Power of Suppliers
14.4. Threat of New Entrants
14.5. Threat of Substitutes
15. SWOT Analysis
15.1. Strengths
15.2. Weaknesses
15.3. Opportunities
15.4. Threats
16. Competitive Landscape
16.1. Company Profiles
16.1.1. Daikin Airconditioning UK Ltd
16.1.1.1. Company Details
16.1.1.2. Product & Services
16.1.1.3. Financials (As Reported)
16.1.1.4. Key market Focus & Geographical Presence
16.1.1.5. Recent Developments
16.1.1.6. Key Management Personnel
16.1.2. Dyson Limited
16.1.2.1. Company Details
16.1.2.2. Product & Services
16.1.2.3. Financials (As Reported)
16.1.2.4. Key market Focus & Geographical Presence
16.1.2.5. Recent Developments
16.1.2.6. Key Management Personnel
16.1.3. Honeywell International Inc.
16.1.3.1. Company Details
16.1.3.2. Product & Services
16.1.3.3. Financials (As Reported)
16.1.3.4. Key market Focus & Geographical Presence
16.1.3.5. Recent Developments
16.1.3.6. Key Management Personnel
16.1.4. Panasonic UK & Ireland
16.1.4.1. Company Details
16.1.4.2. Product & Services
16.1.4.3. Financials (As Reported)
16.1.4.4. Key market Focus & Geographical Presence
16.1.4.5. Recent Developments
16.1.4.6. Key Management Personnel
16.1.5. Koninklijke Philips N.V.
16.1.5.1. Company Details
16.1.5.2. Product & Services
16.1.5.3. Financials (As Reported)
16.1.5.4. Key market Focus & Geographical Presence
16.1.5.5. Recent Developments
16.1.5.6. Key Management Personnel
16.1.6. Samsung Electronics (UK) Ltd.
16.1.6.1. Company Details
16.1.6.2. Product & Services
16.1.6.3. Financials (As Reported)
16.1.6.4. Key market Focus & Geographical Presence
16.1.6.5. Recent Developments
16.1.6.6. Key Management Personnel
16.1.7. Sharp Consumer Electronics Poland sp. z o.o.
16.1.7.1. Company Details
16.1.7.2. Product & Services
16.1.7.3. Financials (As Reported)
16.1.7.4. Key market Focus & Geographical Presence
16.1.7.5. Recent Developments
16.1.7.6. Key Management Personnel
16.1.8. Unilever UK Ltd
16.1.8.1. Company Details
16.1.8.2. Product & Services
16.1.8.3. Financials (As Reported)
16.1.8.4. Key market Focus & Geographical Presence
16.1.8.5. Recent Developments
16.1.8.6. Key Management Personnel
16.1.9. Coway Co., Ltd
16.1.9.1. Company Details
16.1.9.2. Product & Services
16.1.9.3. Financials (As Reported)
16.1.9.4. Key market Focus & Geographical Presence
16.1.9.5. Recent Developments
16.1.9.6. Key Management Personnel
16.1.10. Blueair AB
16.1.10.1. Company Details
16.1.10.2. Product & Services
16.1.10.3. Financials (As Reported)
16.1.10.4. Key market Focus & Geographical Presence
16.1.10.5. Recent Developments
16.1.10.6. Key Management Personnel
17. Strategic Recommendations/Action Plan
17.1. Key Focus Areas
17.2. Target Regions
17.3. Target Product Type
17.4. Target End Use
18. About Us & Disclaimer

(Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート

TechSci Research社の消費財・小売り分野での最新刊レポート


よくあるご質問


TechSci Research社はどのような調査会社ですか?


テックサイリサーチ(TechSci Research)は、カナダ、英国、インドに拠点を持ち、化学、IT、環境、消費財と小売、自動車、エネルギーと発電の市場など、多様な産業や地域を対象とした調査・出版活... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/26 10:27

158.43 円

165.15 円

201.51 円

ページTOPに戻る