米国ペットグルーミング製品市場 動物別(犬、猫、馬、その他(鳥類、爬虫類、小型哺乳類(ラット&マウス、マウス、ウサギ、モルモット)など)、製品タイプ別(シャンプー&コンディショナー、クリッパー&ハサミ、ブラシ&クシ刃、デンタルケア用品、その他(ドライヤー、フレグランス、ワイプ、その他。)、流通チャネル別(グルーミングサービスプロバイダー、スーパーマーケット、Eコマース、ペット専門小売店、その他(販売店/ディーラー、直販、動物病院など))、地域別、競争予測と機会、2018-2028FUnited States Pet Grooming Products Market By Animals (Dogs, Cats, Horses, and Others (Birds, Reptiles, Small Mammals (Rats & Mice, Mouse, Rabbits, Guinea Pigs), etc.)), By Product Types (Shampoo & Conditioners, Clippers & Scissors, Brushes & Combs Blades, Dental Care Tools, And Others (Dryers, Fragrances, Wipes, Etc.), By Distribution Channel (Grooming Service Providers, Supermarkets, E-Commerce, Pet Specialty Retailers, And Others (Distributors/Dealers, Direct Sales, Veterinary Clinics, Etc.)), By Region, Competition Forecast & Opportunities, 2018-2028F 米国ペットグルーミング製品市場は、ペットの飼育率が高いことから、予測期間中に成長すると予想されます。人々はコンパニオンアニマルを家族の一員と考え、そのグルーミングに投資することに関心を持つため、よ... もっと見る
サマリー米国ペットグルーミング製品市場は、ペットの飼育率が高いことから、予測期間中に成長すると予想されます。人々はコンパニオンアニマルを家族の一員と考え、そのグルーミングに投資することに関心を持つため、より多くのお金を費やします。このようなシナリオにより、動物の健康とグルーミングにかかる費用が増加し、予測期間中の市場需要の上昇につながっています。米国では、ペットケアに費やす費用が増える傾向にあります。米国ペット用品協会の2021-2022年全国ペットオーナー調査によると、2021年の米国におけるペット支出は全体で17%以上増加し、米国人は2021年に合計1,236億米ドルをペットに費やすとされています。また、ペット製品・サービス支出の増加も報告されています。犬の飼い主は年間平均228USDをサービスに費やしているのに対し、猫の飼い主は78USDさえ費やしています。さらに、米国では2021年までに保険に加入しているペットの数が28.3%増加すると予想されています。保険に加入しているペットのうち、犬は81.7%を占め、猫は18.3%に過ぎません。 ペットを家族の一員と考える米国人が増えています。犬は最も人気のあるペットの種類であり、広く採用されている。米国ペット用品協会の2021-2022年全米ペット所有者調査によると、米国の70%の世帯がペットを所有しており、9050万軒に相当し、犬が6900万、猫が4530万、馬が350万、鳥が990万、淡水魚が1180万、海水魚が290万、爬虫類が570万、小動物が620万です。 さらに、2021-2022年、APPA National Pet Owners Surveyのデータによると、米国における犬のグルーミングエイドにかかる平均年間費用は47米ドルです。猫の場合、グルーミングエイドは過去12ヶ月で31米ドルです。 グルーミングは、皮膚呼吸を改善し、病気を予防し、心地よい香りを与えるため、ペットのケアに欠かせない要素です。ペットの病気や感染症の初期症状を把握することは、口、目、耳などのデリケートな部分の感染を防ぐために不可欠です。 各社は、顧客を惹きつけ、市場での存在感を高めるために、革新的な新製品を提供しています。ペットの飼い主がペットのケアに関する問題意識を持つようになったことで、メーカーは新製品の開発に力を入れています。例えば、2022年、Dandylionは犬用に設計された新しいクリーンドッグシャンプーとコンディショナーをリリースしました。Dandylionのシャンプーとコンディショナーは、99%天然成分で作られており、硫酸塩、乾燥アルコール、人工香料と染料、エッセンシャルオイルを含まず、最も敏感な皮膚のために開発された。 レスキューペットの採用増加による市場成長の促進 犬や猫などのペットの普及が進むことで、ペット用グルーミング製品の売上が増加すると予想されています。2022年、米国動物虐待防止協会(ASPCA)によると、毎年推定330万頭の犬と320万頭の猫が犬舎に入りました。これらの数字は今後数年間上昇すると予想され、多くの人が救助された動物を飼うようになっています。その結果、ペットグルーミング製品の需要は、予測期間中に増加すると予想されます。 ペットグルーミングサービスの増加が市場成長を後押し ペットグルーミングサロンや専門店の出店が増加し、市場は拡大しています。オンラインによるペットグルーミングサービスの導入は、評価期間中、市場の主要な成長ドライバーとして浮上すると予想されます。例えば、Pawfect destination grooming、Keller's loving bath、Knoxville Boarding by Heatherなど、194のペットグルーミングサービスと、それらが提供するサービス、例えばペットグルーミング、ペットボーディング、ホームシッター、犬の散歩、ペットデイケア、ペットタクシーがある。その結果、市場の需要を高めることができる。 市場の細分化 米国のペットグルーミング製品市場は、動物、製品タイプ、流通チャネルに基づき区分されます。動物に基づき、市場は犬、猫、馬、その他(鳥類、爬虫類、小型哺乳類(ラット&マウス、ネズミ、ウサギ、モルモット)等)に分けられる。製品タイプに基づき、市場はシャンプー&コンディショナー、バリカン&ハサミ、ブラシ&櫛刃、デンタルケアツール、その他(ドライヤー、フレグランス、ワイプなど)に分類されます。流通チャネルに基づき、市場はグルーミングサービスプロバイダー、スーパーマーケット、Eコマース、ペット専門小売店、その他(販売店/ディーラー、直販、動物病院など)に細分化される。 企業プロフィール Company of Animals Ltd、The Hartz Mountain Corporation、Earthwhile Endeavors Inc、Mendota Pet、Spectrum Brands Inc. (FURminator)、Coastal Pet Products, Inc.Petco Animal Supplies, Inc.Wahl Clipper Corporation、Newell Brands, Inc.、Petkin Inc.などが、米国ペットグルーミング用品市場の成長を牽引する主要プレイヤーです。 レポートのスコープ 本レポートでは、米国のペットグルーミング製品市場を、業界動向のほか、以下のカテゴリーに分類し、その詳細もご紹介します: - 米国のペットグルーミング製品市場、動物別 o 犬 o 猫 o 馬 o その他 - 米国ペットグルーミング製品市場:製品タイプ別 o シャンプー&コンディショナー o クリッパー&シザーズ o ブラシ&コーム o 刃物 o デンタルケアツール o その他 - 米国ペットグルーミング製品市場:流通チャネル別 o グルーミングサービスプロバイダー o スーパーマーケット o Eコマース o ペット専門店 o その他 - 米国ペットグルーミング市場、地域別 o 南部 o 西部 o 中西部 o 北東部 競合の状況 企業プロファイル:米国ペットグルーミング製品市場に進出している主要企業の詳細分析。 カスタマイズが可能です: TechSci Researchは、与えられた市場データをもとに、企業の特定のニーズに応じてカスタマイズを提供します。このレポートでは、以下のカスタマイズオプションが利用できます: 企業情報 - 追加市場プレイヤー(最大5社)の詳細分析とプロファイリング。 目次1. Introduction1.1. Product Overview 1.2. Key Highlights of the Report 1.3. Market Coverage 1.4. Market Segments Covered 1.5. Research Tenure Considered 2. Research Methodology 2.1. Objective of the Study 2.2. Baseline Methodology 2.3. Key Industry Partners 2.4. Major Association and Secondary Sources 2.5. Forecasting Methodology 2.6. Data Triangulation & Validation 2.7. Assumptions and Limitations 3. Executive Summary 3.1. Market Overview 3.2. Market Forecast 3.3. Key Regions 3.4. Key Segments 4. Voice of Customer Analysis (B2C Model Analysis) 4.1. Sample Size Determination 4.2. Respondent Demographics 4.2.1. By Gender 4.2.2. By Age 4.2.3. By Occupation 4.3. Brand Awareness 4.4. Factors Influencing Purchase Decision 4.5. Impact of Pet Ownership on Life 4.6. Major Concerns of Pet Owners 5. United States Pet Grooming Products Market Outlook 5.1. Market Size & Forecast 5.1.1. By Value 5.2. Market Share & Forecast 5.2.1. By Animals Market Share Analysis (Dogs, Cats, Horses, and Others (Birds, Reptiles, Small Mammals (Rats & Mice, Mouse, Rabbits, Guinea Pigs, etc.) 5.2.2. By Product Types Market Share Analysis (Shampoo & Conditioners, Clippers & Scissors, Brushes & Combs, Blades, Dental Care Tools, and Others (Dryers, Fragrances, Wipes, etc.) 5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis (Pet Specialty Retailers, Grooming Service Providers, E-Commerce, Supermarkets and Others (Distributors/Dealers, Direct Sales, Veterinary Clinics, etc.) 5.2.4. By Regional Market Share Analysis 5.2.4.1. South Market Share Analysis 5.2.4.2. West Market Share Analysis 5.2.4.3. Midwest Market Share Analysis 5.2.4.4. Northeast Market Share Analysis 5.2.5. By Company Market Share Analysis 5.3. United States Pet Grooming Products Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.1. By Animals Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.2. By Product Types Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.3. By Distribution Channel Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.4. By Region Market Mapping & Opportunity Assessment 6. United States Dog Pet Grooming Products Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Product Types Market Share Analysis 6.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 7. United States Cat Pet Grooming Products Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Product Types Market Share Analysis 7.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 8. United States Horse Pet Grooming Products Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By Product Types Market Share Analysis 8.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 9. Pricing Analysis 10. Market Dynamics 10.1. Drivers 10.1.1. Rising high pet adoption ratio 10.1.2. Increasing pet grooming salons 10.2. Challenges 10.2.1. Rising pet care cost 10.2.2. Pet Abandonment 11. Impact of COVID-19 on United States Pet Grooming Products Market 11.1. Impact Assessment Model 11.1.1. Key Segments Impacted 11.1.2. Key Distribution Channel Impacted 12. Market Trends & Developments 12.1. Increasing online pet grooming services 12.2. Rising awareness about health benefit of pet grooming 12.3. Increasing pet grooming shows 13. Porter’s Five Forces Model 13.1. Competitive Rivalry 13.2. Bargaining Power of Buyers 13.3. Bargaining Power of Suppliers 13.4. Threat of New Entrants 13.5. Threat of Substitutes 14. SWOT Analysis 14.1. Strengths 14.2. Weaknesses 14.3. Opportunities 14.4. Threats 15. Competitive Landscape 15.1. Company Profiles 15.1.1. Company of Animals Ltd 15.1.1.1. Company Details 15.1.1.2. Product & Services 15.1.1.3. Financials (As Reported) 15.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.1.1.5. Recent Developments 15.1.1.6. Key Management Personnel 15.1.2. The Hartz Mountain Corporation 15.1.2.1. Company Details 15.1.2.2. Product & Services 15.1.2.3. Financials (As Reported) 15.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.1.2.5. Recent Developments 15.1.2.6. Key Management Personnel 15.1.3. Earthwhile Endeavors Inc, 15.1.3.1. Company Details 15.1.3.2. Product & Services 15.1.3.3. Financials (As Reported) 15.1.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.1.3.5. Recent Developments 15.1.3.6. Key Management Personnel 15.1.4. Mendota Pet 15.1.4.1. Company Details 15.1.4.2. Product & Services 15.1.4.3. Financials (As Reported) 15.1.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.1.4.5. Recent Developments 15.1.4.6. Key Management Personnel 15.1.5. Spectrum Brands Inc. (FURminator) 15.1.5.1. Company Details 15.1.5.2. Product & Services 15.1.5.3. Financials (As Reported) 15.1.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.1.5.5. Recent Developments 15.1.5.6. Key Management Personnel 15.1.6. Coastal Pet Products, Inc. 15.1.6.1. Company Details 15.1.6.2. Product & Services 15.1.6.3. Financials (As Reported) 15.1.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.1.6.5. Recent Developments 15.1.6.6. Key Management Personnel 15.1.7. Petco Animal Supplies, Inc. 15.1.7.1. Company Details 15.1.7.2. Product & Services 15.1.7.3. Financials (As Reported) 15.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.1.7.5. Recent Developments 15.1.7.6. Key Management Personnel 15.1.8. Wahl Clipper Corporation 15.1.8.1. Company Details 15.1.8.2. Product & Services 15.1.8.3. Financials (As Reported) 15.1.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.1.8.5. Recent Developments 15.1.8.6. Key Management Personnel 15.1.9. Newell Brands, Inc. 15.1.9.1. Company Details 15.1.9.2. Product & Services 15.1.9.3. Financials (As Reported) 15.1.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.1.9.5. Recent Developments 15.1.9.6. Key Management Personnel 15.1.10. Petkin Inc. 15.1.10.1. Company Details 15.1.10.2. Product & Services 15.1.10.3. Financials (As Reported) 15.1.10.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.1.10.5. Recent Developments 15.1.10.6. Key Management Personnel 16. Strategic Recommendations/Action Plan 16.1. Key Focus Areas 16.2. Target Product Types 16.3. Target Distribution Channel 17. About Us & Disclaimer (Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)
SummaryThe United States pet grooming products market is expected to grow during the forecast period owing to the high pet adoption rate. People spend more money on their companion animals because they consider them family members and are interested in investing in their grooming. This scenario has resulted in an increase in animal health and grooming expenses, which has led to a rise in market demand during the forecast period. Table of Contents1. Introduction1.1. Product Overview 1.2. Key Highlights of the Report 1.3. Market Coverage 1.4. Market Segments Covered 1.5. Research Tenure Considered 2. Research Methodology 2.1. Objective of the Study 2.2. Baseline Methodology 2.3. Key Industry Partners 2.4. Major Association and Secondary Sources 2.5. Forecasting Methodology 2.6. Data Triangulation & Validation 2.7. Assumptions and Limitations 3. Executive Summary 3.1. Market Overview 3.2. Market Forecast 3.3. Key Regions 3.4. Key Segments 4. Voice of Customer Analysis (B2C Model Analysis) 4.1. Sample Size Determination 4.2. Respondent Demographics 4.2.1. By Gender 4.2.2. By Age 4.2.3. By Occupation 4.3. Brand Awareness 4.4. Factors Influencing Purchase Decision 4.5. Impact of Pet Ownership on Life 4.6. Major Concerns of Pet Owners 5. United States Pet Grooming Products Market Outlook 5.1. Market Size & Forecast 5.1.1. By Value 5.2. Market Share & Forecast 5.2.1. By Animals Market Share Analysis (Dogs, Cats, Horses, and Others (Birds, Reptiles, Small Mammals (Rats & Mice, Mouse, Rabbits, Guinea Pigs, etc.) 5.2.2. By Product Types Market Share Analysis (Shampoo & Conditioners, Clippers & Scissors, Brushes & Combs, Blades, Dental Care Tools, and Others (Dryers, Fragrances, Wipes, etc.) 5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis (Pet Specialty Retailers, Grooming Service Providers, E-Commerce, Supermarkets and Others (Distributors/Dealers, Direct Sales, Veterinary Clinics, etc.) 5.2.4. By Regional Market Share Analysis 5.2.4.1. South Market Share Analysis 5.2.4.2. West Market Share Analysis 5.2.4.3. Midwest Market Share Analysis 5.2.4.4. Northeast Market Share Analysis 5.2.5. By Company Market Share Analysis 5.3. United States Pet Grooming Products Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.1. By Animals Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.2. By Product Types Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.3. By Distribution Channel Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.4. By Region Market Mapping & Opportunity Assessment 6. United States Dog Pet Grooming Products Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Product Types Market Share Analysis 6.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 7. United States Cat Pet Grooming Products Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Product Types Market Share Analysis 7.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 8. United States Horse Pet Grooming Products Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By Product Types Market Share Analysis 8.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 9. Pricing Analysis 10. Market Dynamics 10.1. Drivers 10.1.1. Rising high pet adoption ratio 10.1.2. Increasing pet grooming salons 10.2. Challenges 10.2.1. Rising pet care cost 10.2.2. Pet Abandonment 11. Impact of COVID-19 on United States Pet Grooming Products Market 11.1. Impact Assessment Model 11.1.1. Key Segments Impacted 11.1.2. Key Distribution Channel Impacted 12. Market Trends & Developments 12.1. Increasing online pet grooming services 12.2. Rising awareness about health benefit of pet grooming 12.3. Increasing pet grooming shows 13. Porter’s Five Forces Model 13.1. Competitive Rivalry 13.2. Bargaining Power of Buyers 13.3. Bargaining Power of Suppliers 13.4. Threat of New Entrants 13.5. Threat of Substitutes 14. SWOT Analysis 14.1. Strengths 14.2. Weaknesses 14.3. Opportunities 14.4. Threats 15. Competitive Landscape 15.1. Company Profiles 15.1.1. Company of Animals Ltd 15.1.1.1. Company Details 15.1.1.2. Product & Services 15.1.1.3. Financials (As Reported) 15.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.1.1.5. Recent Developments 15.1.1.6. Key Management Personnel 15.1.2. The Hartz Mountain Corporation 15.1.2.1. Company Details 15.1.2.2. Product & Services 15.1.2.3. Financials (As Reported) 15.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.1.2.5. Recent Developments 15.1.2.6. Key Management Personnel 15.1.3. Earthwhile Endeavors Inc, 15.1.3.1. Company Details 15.1.3.2. Product & Services 15.1.3.3. Financials (As Reported) 15.1.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.1.3.5. Recent Developments 15.1.3.6. Key Management Personnel 15.1.4. Mendota Pet 15.1.4.1. Company Details 15.1.4.2. Product & Services 15.1.4.3. Financials (As Reported) 15.1.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.1.4.5. Recent Developments 15.1.4.6. Key Management Personnel 15.1.5. Spectrum Brands Inc. (FURminator) 15.1.5.1. Company Details 15.1.5.2. Product & Services 15.1.5.3. Financials (As Reported) 15.1.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.1.5.5. Recent Developments 15.1.5.6. Key Management Personnel 15.1.6. Coastal Pet Products, Inc. 15.1.6.1. Company Details 15.1.6.2. Product & Services 15.1.6.3. Financials (As Reported) 15.1.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.1.6.5. Recent Developments 15.1.6.6. Key Management Personnel 15.1.7. Petco Animal Supplies, Inc. 15.1.7.1. Company Details 15.1.7.2. Product & Services 15.1.7.3. Financials (As Reported) 15.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.1.7.5. Recent Developments 15.1.7.6. Key Management Personnel 15.1.8. Wahl Clipper Corporation 15.1.8.1. Company Details 15.1.8.2. Product & Services 15.1.8.3. Financials (As Reported) 15.1.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.1.8.5. Recent Developments 15.1.8.6. Key Management Personnel 15.1.9. Newell Brands, Inc. 15.1.9.1. Company Details 15.1.9.2. Product & Services 15.1.9.3. Financials (As Reported) 15.1.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.1.9.5. Recent Developments 15.1.9.6. Key Management Personnel 15.1.10. Petkin Inc. 15.1.10.1. Company Details 15.1.10.2. Product & Services 15.1.10.3. Financials (As Reported) 15.1.10.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.1.10.5. Recent Developments 15.1.10.6. Key Management Personnel 16. Strategic Recommendations/Action Plan 16.1. Key Focus Areas 16.2. Target Product Types 16.3. Target Distribution Channel 17. About Us & Disclaimer (Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)
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