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米国ペットグルーミング製品市場 動物別(犬、猫、馬、その他(鳥類、爬虫類、小型哺乳類(ラット&マウス、マウス、ウサギ、モルモット)など)、製品タイプ別(シャンプー&コンディショナー、クリッパー&ハサミ、ブラシ&クシ刃、デンタルケア用品、その他(ドライヤー、フレグランス、ワイプ、その他。)、流通チャネル別(グルーミングサービスプロバイダー、スーパーマーケット、Eコマース、ペット専門小売店、その他(販売店/ディーラー、直販、動物病院など))、地域別、競争予測と機会、2018-2028F


United States Pet Grooming Products Market By Animals (Dogs, Cats, Horses, and Others (Birds, Reptiles, Small Mammals (Rats & Mice, Mouse, Rabbits, Guinea Pigs), etc.)), By Product Types (Shampoo & Conditioners, Clippers & Scissors, Brushes & Combs Blades, Dental Care Tools, And Others (Dryers, Fragrances, Wipes, Etc.), By Distribution Channel (Grooming Service Providers, Supermarkets, E-Commerce, Pet Specialty Retailers, And Others (Distributors/Dealers, Direct Sales, Veterinary Clinics, Etc.)), By Region, Competition Forecast & Opportunities, 2018-2028F

米国ペットグルーミング製品市場は、ペットの飼育率が高いことから、予測期間中に成長すると予想されます。人々はコンパニオンアニマルを家族の一員と考え、そのグルーミングに投資することに関心を持つため、よ... もっと見る

 

 

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TechSci Research
テックサイリサーチ
2023年5月1日 US$3,500
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74 英語

 

サマリー

米国ペットグルーミング製品市場は、ペットの飼育率が高いことから、予測期間中に成長すると予想されます。人々はコンパニオンアニマルを家族の一員と考え、そのグルーミングに投資することに関心を持つため、より多くのお金を費やします。このようなシナリオにより、動物の健康とグルーミングにかかる費用が増加し、予測期間中の市場需要の上昇につながっています。
米国では、ペットケアに費やす費用が増える傾向にあります。米国ペット用品協会の2021-2022年全国ペットオーナー調査によると、2021年の米国におけるペット支出は全体で17%以上増加し、米国人は2021年に合計1,236億米ドルをペットに費やすとされています。また、ペット製品・サービス支出の増加も報告されています。犬の飼い主は年間平均228USDをサービスに費やしているのに対し、猫の飼い主は78USDさえ費やしています。さらに、米国では2021年までに保険に加入しているペットの数が28.3%増加すると予想されています。保険に加入しているペットのうち、犬は81.7%を占め、猫は18.3%に過ぎません。
ペットを家族の一員と考える米国人が増えています。犬は最も人気のあるペットの種類であり、広く採用されている。米国ペット用品協会の2021-2022年全米ペット所有者調査によると、米国の70%の世帯がペットを所有しており、9050万軒に相当し、犬が6900万、猫が4530万、馬が350万、鳥が990万、淡水魚が1180万、海水魚が290万、爬虫類が570万、小動物が620万です。
さらに、2021-2022年、APPA National Pet Owners Surveyのデータによると、米国における犬のグルーミングエイドにかかる平均年間費用は47米ドルです。猫の場合、グルーミングエイドは過去12ヶ月で31米ドルです。
グルーミングは、皮膚呼吸を改善し、病気を予防し、心地よい香りを与えるため、ペットのケアに欠かせない要素です。ペットの病気や感染症の初期症状を把握することは、口、目、耳などのデリケートな部分の感染を防ぐために不可欠です。
各社は、顧客を惹きつけ、市場での存在感を高めるために、革新的な新製品を提供しています。ペットの飼い主がペットのケアに関する問題意識を持つようになったことで、メーカーは新製品の開発に力を入れています。例えば、2022年、Dandylionは犬用に設計された新しいクリーンドッグシャンプーとコンディショナーをリリースしました。Dandylionのシャンプーとコンディショナーは、99%天然成分で作られており、硫酸塩、乾燥アルコール、人工香料と染料、エッセンシャルオイルを含まず、最も敏感な皮膚のために開発された。
レスキューペットの採用増加による市場成長の促進
犬や猫などのペットの普及が進むことで、ペット用グルーミング製品の売上が増加すると予想されています。2022年、米国動物虐待防止協会(ASPCA)によると、毎年推定330万頭の犬と320万頭の猫が犬舎に入りました。これらの数字は今後数年間上昇すると予想され、多くの人が救助された動物を飼うようになっています。その結果、ペットグルーミング製品の需要は、予測期間中に増加すると予想されます。
ペットグルーミングサービスの増加が市場成長を後押し
ペットグルーミングサロンや専門店の出店が増加し、市場は拡大しています。オンラインによるペットグルーミングサービスの導入は、評価期間中、市場の主要な成長ドライバーとして浮上すると予想されます。例えば、Pawfect destination grooming、Keller's loving bath、Knoxville Boarding by Heatherなど、194のペットグルーミングサービスと、それらが提供するサービス、例えばペットグルーミング、ペットボーディング、ホームシッター、犬の散歩、ペットデイケア、ペットタクシーがある。その結果、市場の需要を高めることができる。
市場の細分化
米国のペットグルーミング製品市場は、動物、製品タイプ、流通チャネルに基づき区分されます。動物に基づき、市場は犬、猫、馬、その他(鳥類、爬虫類、小型哺乳類(ラット&マウス、ネズミ、ウサギ、モルモット)等)に分けられる。製品タイプに基づき、市場はシャンプー&コンディショナー、バリカン&ハサミ、ブラシ&櫛刃、デンタルケアツール、その他(ドライヤー、フレグランス、ワイプなど)に分類されます。流通チャネルに基づき、市場はグルーミングサービスプロバイダー、スーパーマーケット、Eコマース、ペット専門小売店、その他(販売店/ディーラー、直販、動物病院など)に細分化される。
企業プロフィール
Company of Animals Ltd、The Hartz Mountain Corporation、Earthwhile Endeavors Inc、Mendota Pet、Spectrum Brands Inc. (FURminator)、Coastal Pet Products, Inc.Petco Animal Supplies, Inc.Wahl Clipper Corporation、Newell Brands, Inc.、Petkin Inc.などが、米国ペットグルーミング用品市場の成長を牽引する主要プレイヤーです。
レポートのスコープ
本レポートでは、米国のペットグルーミング製品市場を、業界動向のほか、以下のカテゴリーに分類し、その詳細もご紹介します:
- 米国のペットグルーミング製品市場、動物別
o 犬
o 猫
o 馬
o その他
- 米国ペットグルーミング製品市場:製品タイプ別
o シャンプー&コンディショナー
o クリッパー&シザーズ
o ブラシ&コーム
o 刃物
o デンタルケアツール
o その他
- 米国ペットグルーミング製品市場:流通チャネル別
o グルーミングサービスプロバイダー
o スーパーマーケット
o Eコマース
o ペット専門店
o その他
- 米国ペットグルーミング市場、地域別
o 南部
o 西部
o 中西部
o 北東部

競合の状況

企業プロファイル:米国ペットグルーミング製品市場に進出している主要企業の詳細分析。
カスタマイズが可能です:
TechSci Researchは、与えられた市場データをもとに、企業の特定のニーズに応じてカスタマイズを提供します。このレポートでは、以下のカスタマイズオプションが利用できます:
企業情報
- 追加市場プレイヤー(最大5社)の詳細分析とプロファイリング。

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目次

1. Introduction
1.1. Product Overview
1.2. Key Highlights of the Report
1.3. Market Coverage
1.4. Market Segments Covered
1.5. Research Tenure Considered
2. Research Methodology
2.1. Objective of the Study
2.2. Baseline Methodology
2.3. Key Industry Partners
2.4. Major Association and Secondary Sources
2.5. Forecasting Methodology
2.6. Data Triangulation & Validation
2.7. Assumptions and Limitations
3. Executive Summary
3.1. Market Overview
3.2. Market Forecast
3.3. Key Regions
3.4. Key Segments
4. Voice of Customer Analysis (B2C Model Analysis)
4.1. Sample Size Determination
4.2. Respondent Demographics
4.2.1. By Gender
4.2.2. By Age
4.2.3. By Occupation
4.3. Brand Awareness
4.4. Factors Influencing Purchase Decision
4.5. Impact of Pet Ownership on Life
4.6. Major Concerns of Pet Owners
5. United States Pet Grooming Products Market Outlook
5.1. Market Size & Forecast
5.1.1. By Value
5.2. Market Share & Forecast
5.2.1. By Animals Market Share Analysis (Dogs, Cats, Horses, and Others (Birds, Reptiles, Small Mammals (Rats & Mice, Mouse, Rabbits, Guinea Pigs, etc.)
5.2.2. By Product Types Market Share Analysis (Shampoo & Conditioners, Clippers & Scissors, Brushes & Combs, Blades, Dental Care Tools, and Others (Dryers, Fragrances, Wipes, etc.)
5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis (Pet Specialty Retailers, Grooming Service Providers, E-Commerce, Supermarkets and Others (Distributors/Dealers, Direct Sales, Veterinary Clinics, etc.)
5.2.4. By Regional Market Share Analysis
5.2.4.1. South Market Share Analysis
5.2.4.2. West Market Share Analysis
5.2.4.3. Midwest Market Share Analysis
5.2.4.4. Northeast Market Share Analysis
5.2.5. By Company Market Share Analysis
5.3. United States Pet Grooming Products Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.1. By Animals Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.2. By Product Types Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.3. By Distribution Channel Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.4. By Region Market Mapping & Opportunity Assessment
6. United States Dog Pet Grooming Products Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Product Types Market Share Analysis
6.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
7. United States Cat Pet Grooming Products Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Product Types Market Share Analysis
7.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
8. United States Horse Pet Grooming Products Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Product Types Market Share Analysis
8.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
9. Pricing Analysis
10. Market Dynamics
10.1. Drivers
10.1.1. Rising high pet adoption ratio
10.1.2. Increasing pet grooming salons
10.2. Challenges
10.2.1. Rising pet care cost
10.2.2. Pet Abandonment
11. Impact of COVID-19 on United States Pet Grooming Products Market
11.1. Impact Assessment Model
11.1.1. Key Segments Impacted
11.1.2. Key Distribution Channel Impacted
12. Market Trends & Developments
12.1. Increasing online pet grooming services
12.2. Rising awareness about health benefit of pet grooming
12.3. Increasing pet grooming shows
13. Porter’s Five Forces Model
13.1. Competitive Rivalry
13.2. Bargaining Power of Buyers
13.3. Bargaining Power of Suppliers
13.4. Threat of New Entrants
13.5. Threat of Substitutes
14. SWOT Analysis
14.1. Strengths
14.2. Weaknesses
14.3. Opportunities
14.4. Threats
15. Competitive Landscape
15.1. Company Profiles
15.1.1. Company of Animals Ltd
15.1.1.1. Company Details
15.1.1.2. Product & Services
15.1.1.3. Financials (As Reported)
15.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.1.5. Recent Developments
15.1.1.6. Key Management Personnel
15.1.2. The Hartz Mountain Corporation
15.1.2.1. Company Details
15.1.2.2. Product & Services
15.1.2.3. Financials (As Reported)
15.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.2.5. Recent Developments
15.1.2.6. Key Management Personnel
15.1.3. Earthwhile Endeavors Inc,
15.1.3.1. Company Details
15.1.3.2. Product & Services
15.1.3.3. Financials (As Reported)
15.1.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.3.5. Recent Developments
15.1.3.6. Key Management Personnel
15.1.4. Mendota Pet
15.1.4.1. Company Details
15.1.4.2. Product & Services
15.1.4.3. Financials (As Reported)
15.1.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.4.5. Recent Developments
15.1.4.6. Key Management Personnel
15.1.5. Spectrum Brands Inc. (FURminator)
15.1.5.1. Company Details
15.1.5.2. Product & Services
15.1.5.3. Financials (As Reported)
15.1.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.5.5. Recent Developments
15.1.5.6. Key Management Personnel
15.1.6. Coastal Pet Products, Inc.
15.1.6.1. Company Details
15.1.6.2. Product & Services
15.1.6.3. Financials (As Reported)
15.1.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.6.5. Recent Developments
15.1.6.6. Key Management Personnel
15.1.7. Petco Animal Supplies, Inc.
15.1.7.1. Company Details
15.1.7.2. Product & Services
15.1.7.3. Financials (As Reported)
15.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.7.5. Recent Developments
15.1.7.6. Key Management Personnel
15.1.8. Wahl Clipper Corporation
15.1.8.1. Company Details
15.1.8.2. Product & Services
15.1.8.3. Financials (As Reported)
15.1.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.8.5. Recent Developments
15.1.8.6. Key Management Personnel
15.1.9. Newell Brands, Inc.
15.1.9.1. Company Details
15.1.9.2. Product & Services
15.1.9.3. Financials (As Reported)
15.1.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.9.5. Recent Developments
15.1.9.6. Key Management Personnel
15.1.10. Petkin Inc.
15.1.10.1. Company Details
15.1.10.2. Product & Services
15.1.10.3. Financials (As Reported)
15.1.10.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.10.5. Recent Developments
15.1.10.6. Key Management Personnel
16. Strategic Recommendations/Action Plan
16.1. Key Focus Areas
16.2. Target Product Types
16.3. Target Distribution Channel
17. About Us & Disclaimer
(Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)

 

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Summary

The United States pet grooming products market is expected to grow during the forecast period owing to the high pet adoption rate. People spend more money on their companion animals because they consider them family members and are interested in investing in their grooming. This scenario has resulted in an increase in animal health and grooming expenses, which has led to a rise in market demand during the forecast period.
The United States is likely to spend more money on pet care. According to the American Pet Products Association's 2021-2022 national pet owners survey, overall pet spending in the United States increased by more than 17% in 2021, with Americans spending a total of USD123.6 billion on pets in 2021. It also reported an increase in pet product and service spending. A dog owner spends an average of USD228 per year on service, whereas a cat owner spends even USD78. Furthermore, the number of insured pets in the United States is expected to increase by 28.3% by 2021. Dogs account for 81.7% of insured pets, while cats make up only 18.3%.
A growing number of Americans consider their pets to be family members. Dogs are the most popular pet type and are widely adopted. According to the American Pet Products Association's 2021-2022 National Pet Owners Survey, 70% of U.S. households own a pet, which equates to 90.5 million homes, with dogs accounting for 69.0 million, cats accounting for 45.3 million, horses accounting for 3.5 million, birds accounting for 9.9 million, freshwater fish accounting for 11.8 million, saltwater fish accounting for 2.9 million, reptile accounting for 5.7 million, and small animals accounting for 6.2 million.
Furthermore, in 2021-2022, according to data from the APPA National Pet Owners Survey, the average annual expense for a dog grooming aid in the United States is USD 47. For a cat, grooming aid is USD 31 in the previous 12 months.
Grooming is a crucial component of pet care since it improves skin breathing, prevents sickness, and gives a pleasing fragrance. Identifying early symptoms of pet illnesses and infections is essential to prevent infections in delicate areas such as the mouth, eyes, and ears.
Companies are offering new innovative products to attract customers and increase their market presence. Manufacturers focus on developing new products as pet owners become more aware of pet care issues. For example, in 2022, Dandylion released new clean dog shampoo and conditioners designed for dogs. Dandylion shampoos and conditioners are made with 99% natural ingredients and free of sulfates, drying alcohols, artificial fragrances and dyes, and essential oils, developed for the most sensitive skin.
Increasing Adoption of Rescue Pets to Boost the Market Growth
The growing adoption of pets such as dogs and cats is expected to boost sales of pet grooming products. In 2022, according to the American Society for the Prevention of Cruelty to Animals (ASPCA), an estimated 3.3 million dogs and 3.2 million cats joined kennels each year. These figures are expected to rise in the coming years, and many people are adopting rescued animals. As a result, the demand for pet grooming products is expected to increase during the forecast period.
Increased Pet Grooming Services Boosts the Market Growth
The market is growing as more pet grooming salons and specialty shops open their doors. The introduction of online pet grooming services is expected to emerge as the primary driver of growth for the market during the assessment period. For instance, there are 194 pet grooming services, including Pawfect destination grooming, Keller's loving bath, Knoxville Boarding by Heather, etc., and services they offer, such as pet grooming, pet boarding, home sitting, dog walking, pet daycare, and pet taxi. As a result, it will increase the market demand.
Market Segmentation
The United States pet grooming products market is segmented based on animals, product types, and distribution channels. Based on animals, the market is divided into dogs, cats, horses, and others (birds, reptiles, small mammals (rats & mice, mice, rabbits, guinea pigs), etc.). Based on product types, the market is split into shampoo & conditioners, clippers & scissors, brushes & comb blades, dental care tools, and others (dryers, fragrances, wipes, etc.). Based on distribution channels, the market is fragmented into grooming service providers, supermarkets, e-commerce, pet specialty retailers, and others (distributors/dealers, direct sales, veterinary clinics, etc.).
Company Profiles
Company of Animals Ltd, The Hartz Mountain Corporation, Earthwhile Endeavors Inc, Mendota Pet, Spectrum Brands Inc. (FURminator), Coastal Pet Products, Inc. Petco Animal Supplies, Inc. Wahl Clipper Corporation, Newell Brands, Inc., Petkin Inc. are among the major players that are leading market growth of the United States pet grooming products market.
Report Scope:
In this report, the United States pet grooming products market has been segmented into the following categories, in addition to the industry trends, which have also been detailed below:
• United States Pet Grooming Products Market, By Animals:
o Dogs
o Cats
o Horses
o Others
• United States Pet Grooming Products Market, By Product Types:
o Shampoo & Conditioners
o Clippers & Scissors
o Brushes & Combs
o Blades
o Dental Care Tools
o Others
• United States Pet Grooming Products Market, By Distribution Channel:
o Grooming Service Providers
o Supermarkets
o E-Commerce
o Pet Specialty Stores
o Others
• United States Pet Grooming Market, By Region:
o South
o West
o Midwest
o Northeast

Competitive Landscape

Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in the United States pet grooming products market.
Available Customizations:
With the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company’s specific needs. The following customization options are available for the report:
Company Information
• Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).



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Table of Contents

1. Introduction
1.1. Product Overview
1.2. Key Highlights of the Report
1.3. Market Coverage
1.4. Market Segments Covered
1.5. Research Tenure Considered
2. Research Methodology
2.1. Objective of the Study
2.2. Baseline Methodology
2.3. Key Industry Partners
2.4. Major Association and Secondary Sources
2.5. Forecasting Methodology
2.6. Data Triangulation & Validation
2.7. Assumptions and Limitations
3. Executive Summary
3.1. Market Overview
3.2. Market Forecast
3.3. Key Regions
3.4. Key Segments
4. Voice of Customer Analysis (B2C Model Analysis)
4.1. Sample Size Determination
4.2. Respondent Demographics
4.2.1. By Gender
4.2.2. By Age
4.2.3. By Occupation
4.3. Brand Awareness
4.4. Factors Influencing Purchase Decision
4.5. Impact of Pet Ownership on Life
4.6. Major Concerns of Pet Owners
5. United States Pet Grooming Products Market Outlook
5.1. Market Size & Forecast
5.1.1. By Value
5.2. Market Share & Forecast
5.2.1. By Animals Market Share Analysis (Dogs, Cats, Horses, and Others (Birds, Reptiles, Small Mammals (Rats & Mice, Mouse, Rabbits, Guinea Pigs, etc.)
5.2.2. By Product Types Market Share Analysis (Shampoo & Conditioners, Clippers & Scissors, Brushes & Combs, Blades, Dental Care Tools, and Others (Dryers, Fragrances, Wipes, etc.)
5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis (Pet Specialty Retailers, Grooming Service Providers, E-Commerce, Supermarkets and Others (Distributors/Dealers, Direct Sales, Veterinary Clinics, etc.)
5.2.4. By Regional Market Share Analysis
5.2.4.1. South Market Share Analysis
5.2.4.2. West Market Share Analysis
5.2.4.3. Midwest Market Share Analysis
5.2.4.4. Northeast Market Share Analysis
5.2.5. By Company Market Share Analysis
5.3. United States Pet Grooming Products Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.1. By Animals Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.2. By Product Types Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.3. By Distribution Channel Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.4. By Region Market Mapping & Opportunity Assessment
6. United States Dog Pet Grooming Products Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Product Types Market Share Analysis
6.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
7. United States Cat Pet Grooming Products Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Product Types Market Share Analysis
7.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
8. United States Horse Pet Grooming Products Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Product Types Market Share Analysis
8.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
9. Pricing Analysis
10. Market Dynamics
10.1. Drivers
10.1.1. Rising high pet adoption ratio
10.1.2. Increasing pet grooming salons
10.2. Challenges
10.2.1. Rising pet care cost
10.2.2. Pet Abandonment
11. Impact of COVID-19 on United States Pet Grooming Products Market
11.1. Impact Assessment Model
11.1.1. Key Segments Impacted
11.1.2. Key Distribution Channel Impacted
12. Market Trends & Developments
12.1. Increasing online pet grooming services
12.2. Rising awareness about health benefit of pet grooming
12.3. Increasing pet grooming shows
13. Porter’s Five Forces Model
13.1. Competitive Rivalry
13.2. Bargaining Power of Buyers
13.3. Bargaining Power of Suppliers
13.4. Threat of New Entrants
13.5. Threat of Substitutes
14. SWOT Analysis
14.1. Strengths
14.2. Weaknesses
14.3. Opportunities
14.4. Threats
15. Competitive Landscape
15.1. Company Profiles
15.1.1. Company of Animals Ltd
15.1.1.1. Company Details
15.1.1.2. Product & Services
15.1.1.3. Financials (As Reported)
15.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.1.5. Recent Developments
15.1.1.6. Key Management Personnel
15.1.2. The Hartz Mountain Corporation
15.1.2.1. Company Details
15.1.2.2. Product & Services
15.1.2.3. Financials (As Reported)
15.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.2.5. Recent Developments
15.1.2.6. Key Management Personnel
15.1.3. Earthwhile Endeavors Inc,
15.1.3.1. Company Details
15.1.3.2. Product & Services
15.1.3.3. Financials (As Reported)
15.1.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.3.5. Recent Developments
15.1.3.6. Key Management Personnel
15.1.4. Mendota Pet
15.1.4.1. Company Details
15.1.4.2. Product & Services
15.1.4.3. Financials (As Reported)
15.1.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.4.5. Recent Developments
15.1.4.6. Key Management Personnel
15.1.5. Spectrum Brands Inc. (FURminator)
15.1.5.1. Company Details
15.1.5.2. Product & Services
15.1.5.3. Financials (As Reported)
15.1.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.5.5. Recent Developments
15.1.5.6. Key Management Personnel
15.1.6. Coastal Pet Products, Inc.
15.1.6.1. Company Details
15.1.6.2. Product & Services
15.1.6.3. Financials (As Reported)
15.1.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.6.5. Recent Developments
15.1.6.6. Key Management Personnel
15.1.7. Petco Animal Supplies, Inc.
15.1.7.1. Company Details
15.1.7.2. Product & Services
15.1.7.3. Financials (As Reported)
15.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.7.5. Recent Developments
15.1.7.6. Key Management Personnel
15.1.8. Wahl Clipper Corporation
15.1.8.1. Company Details
15.1.8.2. Product & Services
15.1.8.3. Financials (As Reported)
15.1.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.8.5. Recent Developments
15.1.8.6. Key Management Personnel
15.1.9. Newell Brands, Inc.
15.1.9.1. Company Details
15.1.9.2. Product & Services
15.1.9.3. Financials (As Reported)
15.1.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.9.5. Recent Developments
15.1.9.6. Key Management Personnel
15.1.10. Petkin Inc.
15.1.10.1. Company Details
15.1.10.2. Product & Services
15.1.10.3. Financials (As Reported)
15.1.10.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.10.5. Recent Developments
15.1.10.6. Key Management Personnel
16. Strategic Recommendations/Action Plan
16.1. Key Focus Areas
16.2. Target Product Types
16.3. Target Distribution Channel
17. About Us & Disclaimer
(Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)

 

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TechSci Research社はどのような調査会社ですか?


テックサイリサーチ(TechSci Research)は、カナダ、英国、インドに拠点を持ち、化学、IT、環境、消費財と小売、自動車、エネルギーと発電の市場など、多様な産業や地域を対象とした調査・出版活... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



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2024/12/27 10:26

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