ニュージーランドの空気源ヒートポンプ市場:プロセス別(Air to Air(ダクト対ダクトレス)、Air to Water(スプリット対統合))、エンドユーザー別(住宅、ホテル&リゾート、ジム&スパ、教育、フードサービス、その他(ヘルスケア、オフィスなど))、販売チャネル別(配管工、ディーラー&業者、小売、直販、オンライン、その他(流通業者、建設業者など))、地域、企業別、予測&機会:2018~2028FNew Zealand Air Source Heat Pump Market By Process (Air to Air (Ducts Vs. Ductless), Air to Water (Split Vs. Integrated)), By End Use (Residential, Hotels & Resorts, Gym & Spas, Education, Food Service, and Others (Healthcare, Offices, etc.)), By Sales Channel (Plumbers, Dealers & Contractors, Retail, Direct Sales, Online, and Others (Distributors, Builders, etc.)), By Region, By Company, Forecast & Opportunities, 2018-2028F ニュージーランドの空気熱源ヒートポンプ市場規模は、予測期間中に目覚ましいCAGRを記録すると予測されています。ヒートポンプは、ニュージーランドで最もエネルギー効率の高い電気暖房/冷房システムとして発展し... もっと見る
サマリーニュージーランドの空気熱源ヒートポンプ市場規模は、予測期間中に目覚ましいCAGRを記録すると予測されています。ヒートポンプは、ニュージーランドで最もエネルギー効率の高い電気暖房/冷房システムとして発展してきました。湿度が高く、二酸化炭素排出量が少なく、ランニングコストが低いことから、空気熱源ヒートポンプ市場は予測期間中に大きな成長を遂げると予測されています。各企業による新製品の発売は顕著な傾向であり、予測期間を通じて新製品の発売に影響を与えると予想されます。ヒートポンプは、外から熱を吸収して室内に移動させることで家を暖めます。屋外が暑いときは、逆にエアコンとして機能し、家の中の熱を除去します。ヒートポンプは、冬に部屋を暖めるのに効果的な技術です。ヒートポンプは、冬に部屋を暖めるのに効果的な手法で、通常10~20分で部屋を理想的な温度にし、簡単にそれを維持することができます。空気熱源ヒートポンプは、現在、ニュージーランドの全住宅の25%以上で使用されており、国内で3番目に多い暖房システムとなっています。 空気熱源ヒートポンプの需要が高いため、ヒートポンプメーカーは新しい製品を提供するように促している。例えば、三菱電機は「ハイパーコアテクノロジー」を採用した空気熱源ヒートポンプを発売しています。気温が7度以下になると、一般的なヒートポンプは熱量が少なくなります。しかし、「ハイパーコアテクノロジー」はマイナス15度まで効果を発揮するため、ニュージーランドの寒冷地でも優れた効果を発揮します。他のヒートポンプは温暖な環境下での使用を前提に設計されており、通常、過酷な状況下でのバックアップを推奨していますが、HyperCoreテクノロジーは、より極端な寒さに対応するために特別に設計されています。 空気熱源ヒートポンプのエネルギー効率向上が市場成長の原動力となる 空気熱源ヒートポンプは、熱を発生させるのではなく、熱を輸送するため、標準的な電気暖房の代替品として特に費用対効果の高いものです。エネルギースターは、ヒートポンプの効率性を証明するのに役立ちます。例えば、ニュージーランドで販売されている最もエネルギー効率の高いヒートポンプの効率は250%です(消費電力1ドルに対して1.55ドルの熱を発生させることができます)。市場に出回っている最も効率の良い機種は、500%以上の効率です。外部の熱や冷気を利用して、効率的に家の温度を調整することができます。その結果、ガスヒーターよりも50%以上コストパフォーマンスが高く、他の電気冷暖房システムよりも50%以上エネルギー消費量が少なくなります。これが、予測期間中の市場成長を促進する主な要因の一つです。 ニュージーランドの湿度上昇が市場成長を促進する 暖房、断熱、換気は、室内の空気環境を良好に保つための最も重要な3つの要素である。ガスヒーターは二酸化炭素を排出し、空気中に危険な量の湿気を充満させます。十分な換気を行わないと、お客様の健康を害する可能性があります。ニュージーランドは降水量が多く、湿度が高く、主に北島に集中しています。例えば、オークランド市の年間平均湿度は82%です。空気熱源ヒートポンプは、冷房モードやドライモードでの除湿が可能で、結露や湿気などの余分な水分に対抗することができます。このことが、空気熱源ヒートポンプの市場を牽引する要因となっています。 政府による新しい住宅プロジェクトが市場成長を促進する ニュージーランドでは、新築住宅への志向が高まっており、建設プロジェクトの数も増加していることから、国全体で空気熱源ヒートポンプの需要を後押ししています。2022年には、オークランド市の大規模な住宅プロジェクトとして、約2,700戸の州営住宅を最大10,000戸の新しい健康住宅に置き換えることを目的とした政府主導の「マンゲレ」が開始されました。今後10~15年の間に、約3,000戸の新しい州営住宅と、3,500戸のアフォーダブルハウス、3,500戸のマーケットハウスが開発される予定です。これらの新しい住宅や建築プロジェクトは、製品を全国に普及させるため、重要な市場ドライバーとみなされています。建築業者による空気熱源ヒートポンプの需要の高まりは、予測期間中の市場成長をさらに促進すると予想されます。 市場区分 ニュージーランドの空気熱源ヒートポンプ市場は、プロセス、エンドユース、販売チャネル、地域、競争環境に基づいて区分されます。プロセスに基づき、市場はさらに空対空(ダクト対ダクトレス)と空対水(分割対統合)に細分化されます。最終用途に基づき、市場は住宅、ホテル&リゾート、ジム&スパ、教育、フードサービス、その他(ヘルスケア、オフィスなど)に区分されます。販売チャネルに基づき、市場は配管工、ディーラー&コントラクター、小売、直販、オンライン、その他(販売業者、建設業者など)に区分されます。また、市場分析では、北島と南島に分け、地域別の市場セグメンテーションを考案するために調査しています。 市場参入企業 Rheem New Zealand Ltd.、Daikin Air Conditioning New Zealand Ltd.、Black Diamond Technologies Limited(三菱)、Panasonic New Zealand Limited、Toshiba (Australia) Pty Limited、Hot Water Heat Pumps Ltd.、Johnson Controls International Plc.(日立製作所)、Styebel Eltron NZ Limited、Energy Alternatives NZ、The Alternative Energy Company Ltd.が、ニュージーランドの空気源ヒートポンプ市場における主要市場プレーヤーです。 レポートのスコープ 本レポートでは、ニュージーランドの空気源ヒートポンプ市場を、業界動向に加えて、以下のカテゴリーに分類し、その詳細も記載しています: - ニュージーランドの空気熱源ヒートポンプ市場、プロセス別 o 空気から空気へ 空気から空気へ、空気から水へ - ニュージーランドの空気熱源ヒートポンプ市場:エンドユース別 o 住宅用 o ホテル&リゾート o ジム&スパ o 教育 o フードサービス その他 - ニュージーランドの空気熱源ヒートポンプ市場:販売チャネル別 o 配管業者 o ディーラー&コントラクター 小売業 直販 オンライン o その他 - ニュージーランドの空気熱源ヒートポンプ市場:地域別 o 北島 o 南島 競合他社の状況 企業プロファイル:ニュージーランドの空気熱源ヒートポンプ市場に進出している主要企業の詳細分析。 カスタマイズが可能です: TechSci Researchは、与えられた市場データをもとに、企業の特定のニーズに応じてカスタマイズを提供します。本レポートでは、以下のカスタマイズオプションが利用可能です: 企業情報 - 追加市場プレイヤー(最大5社)の詳細分析とプロファイリング。 目次1. Introduction1.1. Product Overview 1.2. Key Highlights of the Report 1.3. Market Coverage 1.4. Market Segments Covered 1.5. Research Tenure Considered 2. Research Methodology 2.1. Objective of the Study 2.2. Baseline Methodology 2.3. Key Industry Partners 2.4. Major Association and Secondary Sources 2.5. Forecasting Methodology 2.6. Data Triangulation & Validation 2.7. Assumptions and Limitations 3. Executive Summary 3.1. Market Overview 3.2. Market Forecast 3.3. Key Regions 3.4. Key Segments 4. Voice of Customer Analysis (B2C Model Analysis) 4.1. Sample Size Determination 4.2. Respondent Demographics 4.2.1. By Gender 4.2.2. By Age 4.2.3. By Occupation 4.3. Preferred Way for Heating Water 4.4. Brand Awareness 4.5. Sources of Awareness 4.6. Factors Influencing Purchase Decision 4.7. Challenges Faced Post Purchase 5. New Zealand Air Source Heat Pump Market Outlook 5.1. Market Size & Forecast 5.1.1. By Value 5.1.2. By Volume 5.2. Market Share & Forecast 5.2.1. By Process Market Share Analysis (Air to Air, Air to Water) 5.2.2. By End Use Market Share Analysis (Residential, Hotels & Resorts, Gym & Spas, Education, Food Service, and Others (Healthcare, Offices, etc.) 5.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis (Plumbers, Dealers & Contractors, Retail, Direct Sales, Online, and Others (Distributors, Builders, etc.)) 5.2.4. By Regional Market Share Analysis 5.2.4.1. North Island Market Share Analysis 5.2.4.2. South Island Market Share Analysis 5.2.5. By Company Market Share Analysis 5.3. New Zealand Air Source Heat Pump Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.1. By Process Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.2. By End Use Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.3. By Sales Channel Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.4. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment 6. New Zealand Air to Air Heat Pump Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.1.2. By Volume 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Type Market Share Analysis (Ducts, Ductless) 6.2.2. By End Use Market Share Analysis 6.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 6.3. Product Benchmarking (Best Selling SKU’s) 7. New Zealand Air to Water Heat Pump Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.1.2. By Volume 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Type Market Share Analysis (Split, Integrated) 7.2.2. By Tank Capacity Market Share Analysis (Less than 200L, 200L to 300L, More than 300L) 7.2.3. By End Use Market Share Analysis 7.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 7.3. Product Benchmarking (Best Selling SKU’s) 8. Market Dynamics 8.1. Drivers 8.1.1. Energy Efficiency 8.1.2. High Humidity 8.1.3. New Housing Projects by Government 8.2. Challenges 8.2.1. High Up-front Cost 8.2.2. Stiff Competition Among Market Players 9. Impact of COVID-19 on New Zealand Air Source Heat Pump Market 9.1. Impact Assessment Model 9.1.1. Key Segments Impacted 9.1.2. Key Regions Impacted 10. Market Trends & Developments 10.1. Minimal amount of noise 10.2. High Durability 10.3. Adoption of new technologies 10.4. Online Presence Optimization 10.5. Increasing affordability 11. Porter’s Five Forces Model 11.1. Competitive Landscape 11.2. Bargaining Power of Buyers 11.3. Bargaining Power of Suppliers 11.4. Threat of New Entrants 11.5. Threat of Substitutes 12. SWOT Analysis 12.1. Strengths 12.2. Weaknesses 12.3. Opportunity 12.4. Threat 13. Competitive Landscape 13.1. Company Profiles 13.1.1. Rheem New Zealand Ltd. 13.1.1.1. Company Details 13.1.1.2. Products & Services 13.1.1.3. Financials (As Reported) 13.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence 13.1.1.5. Recent Developments 13.1.1.6. Key Management Personnel 13.1.2. Daikin Air Conditioning New Zealand Ltd. 13.1.2.1. Company Details 13.1.2.2. Products & Services 13.1.2.3. Financials (As Reported) 13.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence 13.1.2.5. Recent Developments 13.1.2.6. Key Management Personnel 13.1.3. Black Diamond Technologies Limited (Mitsubishi) 13.1.3.1. Company Details 13.1.3.2. Products & Services 13.1.3.3. Financials (As Reported) 13.1.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence 13.1.3.5. Recent Developments 13.1.3.6. Key Management Personnel 13.1.4. Panasonic New Zealand Limited 13.1.4.1. Company Details 13.1.4.2. Products & Services 13.1.4.3. Financials (As Reported) 13.1.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence 13.1.4.5. Recent Developments 13.1.4.6. Key Management Personnel 13.1.5. Toshiba (Australia) Pty Limited 13.1.5.1. Company Details 13.1.5.2. Products & Services 13.1.5.3. Financials (As Reported) 13.1.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence 13.1.5.5. Recent Developments 13.1.5.6. Key Management Personnel 13.1.6. Hot Water Heat Pumps Ltd., 13.1.6.1. Company Details 13.1.6.2. Products & Services 13.1.6.3. Financials (As Reported) 13.1.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence 13.1.6.5. Recent Developments 13.1.6.6. Key Management Personnel 13.1.7. Johnson Controls International Plc. (Hitachi) 13.1.7.1. Company Details 13.1.7.2. Products & Services 13.1.7.3. Financials (As Reported) 13.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence 13.1.7.5. Recent Developments 13.1.7.6. Key Management Personnel 13.1.8. Stiebel Eltron NZ Limited 13.1.8.1. Company Details 13.1.8.2. Products & Services 13.1.8.3. Financials (As Reported) 13.1.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence 13.1.8.5. Recent Developments 13.1.8.6. Key Management Personnel 13.1.9. Energy Alternatives NZ 13.1.9.1. Company Details 13.1.9.2. Products & Services 13.1.9.3. Financials (As Reported) 13.1.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence 13.1.9.5. Recent Developments 13.1.9.6. Key Management Personnel 13.1.10. The Alternative Energy Company Ltd. 13.1.10.1. Company Details 13.1.10.2. Products & Services 13.1.10.3. Financials (As Reported) 13.1.10.4. Key Market Focus & Geographical Presence 13.1.10.5. Recent Developments 13.1.10.6. Key Management Personnel 14. Strategic Recommendations/Action Plan 14.1. Key Focus Areas 14.2. Target Regions 14.3. Target Sales Channel 15. About Us & Disclaimer
SummaryThe New Zealand air source heat pump market size is anticipated to register an impressive CAGR during the forecast period. Heat pumps have evolved into the most energy-efficient electric heating/cooling systems available in New Zealand. The air source heat pump market is anticipated to project robust growth during the forecast period on account of factors such as the country's high humidity levels, low carbon emissions, and low running costs. New product launches by various companies are a prominent trend that is expected to affect new product launches throughout the forecast period. Table of Contents1. Introduction1.1. Product Overview 1.2. Key Highlights of the Report 1.3. Market Coverage 1.4. Market Segments Covered 1.5. Research Tenure Considered 2. Research Methodology 2.1. Objective of the Study 2.2. Baseline Methodology 2.3. Key Industry Partners 2.4. Major Association and Secondary Sources 2.5. Forecasting Methodology 2.6. Data Triangulation & Validation 2.7. Assumptions and Limitations 3. Executive Summary 3.1. Market Overview 3.2. Market Forecast 3.3. Key Regions 3.4. Key Segments 4. Voice of Customer Analysis (B2C Model Analysis) 4.1. Sample Size Determination 4.2. Respondent Demographics 4.2.1. By Gender 4.2.2. By Age 4.2.3. By Occupation 4.3. Preferred Way for Heating Water 4.4. Brand Awareness 4.5. Sources of Awareness 4.6. Factors Influencing Purchase Decision 4.7. Challenges Faced Post Purchase 5. New Zealand Air Source Heat Pump Market Outlook 5.1. Market Size & Forecast 5.1.1. By Value 5.1.2. By Volume 5.2. Market Share & Forecast 5.2.1. By Process Market Share Analysis (Air to Air, Air to Water) 5.2.2. By End Use Market Share Analysis (Residential, Hotels & Resorts, Gym & Spas, Education, Food Service, and Others (Healthcare, Offices, etc.) 5.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis (Plumbers, Dealers & Contractors, Retail, Direct Sales, Online, and Others (Distributors, Builders, etc.)) 5.2.4. By Regional Market Share Analysis 5.2.4.1. North Island Market Share Analysis 5.2.4.2. South Island Market Share Analysis 5.2.5. By Company Market Share Analysis 5.3. New Zealand Air Source Heat Pump Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.1. By Process Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.2. By End Use Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.3. By Sales Channel Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.4. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment 6. New Zealand Air to Air Heat Pump Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.1.2. By Volume 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Type Market Share Analysis (Ducts, Ductless) 6.2.2. By End Use Market Share Analysis 6.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 6.3. Product Benchmarking (Best Selling SKU’s) 7. New Zealand Air to Water Heat Pump Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.1.2. By Volume 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Type Market Share Analysis (Split, Integrated) 7.2.2. By Tank Capacity Market Share Analysis (Less than 200L, 200L to 300L, More than 300L) 7.2.3. By End Use Market Share Analysis 7.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 7.3. Product Benchmarking (Best Selling SKU’s) 8. Market Dynamics 8.1. Drivers 8.1.1. Energy Efficiency 8.1.2. High Humidity 8.1.3. New Housing Projects by Government 8.2. Challenges 8.2.1. High Up-front Cost 8.2.2. Stiff Competition Among Market Players 9. Impact of COVID-19 on New Zealand Air Source Heat Pump Market 9.1. Impact Assessment Model 9.1.1. Key Segments Impacted 9.1.2. Key Regions Impacted 10. Market Trends & Developments 10.1. Minimal amount of noise 10.2. High Durability 10.3. Adoption of new technologies 10.4. Online Presence Optimization 10.5. Increasing affordability 11. Porter’s Five Forces Model 11.1. Competitive Landscape 11.2. Bargaining Power of Buyers 11.3. Bargaining Power of Suppliers 11.4. Threat of New Entrants 11.5. Threat of Substitutes 12. SWOT Analysis 12.1. Strengths 12.2. Weaknesses 12.3. Opportunity 12.4. Threat 13. Competitive Landscape 13.1. Company Profiles 13.1.1. Rheem New Zealand Ltd. 13.1.1.1. Company Details 13.1.1.2. Products & Services 13.1.1.3. Financials (As Reported) 13.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence 13.1.1.5. Recent Developments 13.1.1.6. Key Management Personnel 13.1.2. Daikin Air Conditioning New Zealand Ltd. 13.1.2.1. Company Details 13.1.2.2. Products & Services 13.1.2.3. Financials (As Reported) 13.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence 13.1.2.5. Recent Developments 13.1.2.6. Key Management Personnel 13.1.3. Black Diamond Technologies Limited (Mitsubishi) 13.1.3.1. Company Details 13.1.3.2. Products & Services 13.1.3.3. Financials (As Reported) 13.1.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence 13.1.3.5. Recent Developments 13.1.3.6. Key Management Personnel 13.1.4. Panasonic New Zealand Limited 13.1.4.1. Company Details 13.1.4.2. Products & Services 13.1.4.3. Financials (As Reported) 13.1.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence 13.1.4.5. Recent Developments 13.1.4.6. Key Management Personnel 13.1.5. Toshiba (Australia) Pty Limited 13.1.5.1. Company Details 13.1.5.2. Products & Services 13.1.5.3. Financials (As Reported) 13.1.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence 13.1.5.5. Recent Developments 13.1.5.6. Key Management Personnel 13.1.6. Hot Water Heat Pumps Ltd., 13.1.6.1. Company Details 13.1.6.2. Products & Services 13.1.6.3. Financials (As Reported) 13.1.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence 13.1.6.5. Recent Developments 13.1.6.6. Key Management Personnel 13.1.7. Johnson Controls International Plc. (Hitachi) 13.1.7.1. Company Details 13.1.7.2. Products & Services 13.1.7.3. Financials (As Reported) 13.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence 13.1.7.5. Recent Developments 13.1.7.6. Key Management Personnel 13.1.8. Stiebel Eltron NZ Limited 13.1.8.1. Company Details 13.1.8.2. Products & Services 13.1.8.3. Financials (As Reported) 13.1.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence 13.1.8.5. Recent Developments 13.1.8.6. Key Management Personnel 13.1.9. Energy Alternatives NZ 13.1.9.1. Company Details 13.1.9.2. Products & Services 13.1.9.3. Financials (As Reported) 13.1.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence 13.1.9.5. Recent Developments 13.1.9.6. Key Management Personnel 13.1.10. The Alternative Energy Company Ltd. 13.1.10.1. Company Details 13.1.10.2. Products & Services 13.1.10.3. Financials (As Reported) 13.1.10.4. Key Market Focus & Geographical Presence 13.1.10.5. Recent Developments 13.1.10.6. Key Management Personnel 14. Strategic Recommendations/Action Plan 14.1. Key Focus Areas 14.2. Target Regions 14.3. Target Sales Channel 15. About Us & Disclaimer
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