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ニュージーランドの空気源ヒートポンプ市場:プロセス別(Air to Air(ダクト対ダクトレス)、Air to Water(スプリット対統合))、エンドユーザー別(住宅、ホテル&リゾート、ジム&スパ、教育、フードサービス、その他(ヘルスケア、オフィスなど))、販売チャネル別(配管工、ディーラー&業者、小売、直販、オンライン、その他(流通業者、建設業者など))、地域、企業別、予測&機会:2018~2028F


New Zealand Air Source Heat Pump Market By Process (Air to Air (Ducts Vs. Ductless), Air to Water (Split Vs. Integrated)), By End Use (Residential, Hotels & Resorts, Gym & Spas, Education, Food Service, and Others (Healthcare, Offices, etc.)), By Sales Channel (Plumbers, Dealers & Contractors, Retail, Direct Sales, Online, and Others (Distributors, Builders, etc.)), By Region, By Company, Forecast & Opportunities, 2018-2028F

ニュージーランドの空気熱源ヒートポンプ市場規模は、予測期間中に目覚ましいCAGRを記録すると予測されています。ヒートポンプは、ニュージーランドで最もエネルギー効率の高い電気暖房/冷房システムとして発展し... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
TechSci Research
テックサイリサーチ
2023年5月1日 US$3,500
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78 英語

 

サマリー

ニュージーランドの空気熱源ヒートポンプ市場規模は、予測期間中に目覚ましいCAGRを記録すると予測されています。ヒートポンプは、ニュージーランドで最もエネルギー効率の高い電気暖房/冷房システムとして発展してきました。湿度が高く、二酸化炭素排出量が少なく、ランニングコストが低いことから、空気熱源ヒートポンプ市場は予測期間中に大きな成長を遂げると予測されています。各企業による新製品の発売は顕著な傾向であり、予測期間を通じて新製品の発売に影響を与えると予想されます。
ヒートポンプは、外から熱を吸収して室内に移動させることで家を暖めます。屋外が暑いときは、逆にエアコンとして機能し、家の中の熱を除去します。ヒートポンプは、冬に部屋を暖めるのに効果的な技術です。ヒートポンプは、冬に部屋を暖めるのに効果的な手法で、通常10~20分で部屋を理想的な温度にし、簡単にそれを維持することができます。空気熱源ヒートポンプは、現在、ニュージーランドの全住宅の25%以上で使用されており、国内で3番目に多い暖房システムとなっています。
空気熱源ヒートポンプの需要が高いため、ヒートポンプメーカーは新しい製品を提供するように促している。例えば、三菱電機は「ハイパーコアテクノロジー」を採用した空気熱源ヒートポンプを発売しています。気温が7度以下になると、一般的なヒートポンプは熱量が少なくなります。しかし、「ハイパーコアテクノロジー」はマイナス15度まで効果を発揮するため、ニュージーランドの寒冷地でも優れた効果を発揮します。他のヒートポンプは温暖な環境下での使用を前提に設計されており、通常、過酷な状況下でのバックアップを推奨していますが、HyperCoreテクノロジーは、より極端な寒さに対応するために特別に設計されています。
空気熱源ヒートポンプのエネルギー効率向上が市場成長の原動力となる
空気熱源ヒートポンプは、熱を発生させるのではなく、熱を輸送するため、標準的な電気暖房の代替品として特に費用対効果の高いものです。エネルギースターは、ヒートポンプの効率性を証明するのに役立ちます。例えば、ニュージーランドで販売されている最もエネルギー効率の高いヒートポンプの効率は250%です(消費電力1ドルに対して1.55ドルの熱を発生させることができます)。市場に出回っている最も効率の良い機種は、500%以上の効率です。外部の熱や冷気を利用して、効率的に家の温度を調整することができます。その結果、ガスヒーターよりも50%以上コストパフォーマンスが高く、他の電気冷暖房システムよりも50%以上エネルギー消費量が少なくなります。これが、予測期間中の市場成長を促進する主な要因の一つです。
ニュージーランドの湿度上昇が市場成長を促進する
暖房、断熱、換気は、室内の空気環境を良好に保つための最も重要な3つの要素である。ガスヒーターは二酸化炭素を排出し、空気中に危険な量の湿気を充満させます。十分な換気を行わないと、お客様の健康を害する可能性があります。ニュージーランドは降水量が多く、湿度が高く、主に北島に集中しています。例えば、オークランド市の年間平均湿度は82%です。空気熱源ヒートポンプは、冷房モードやドライモードでの除湿が可能で、結露や湿気などの余分な水分に対抗することができます。このことが、空気熱源ヒートポンプの市場を牽引する要因となっています。
政府による新しい住宅プロジェクトが市場成長を促進する
ニュージーランドでは、新築住宅への志向が高まっており、建設プロジェクトの数も増加していることから、国全体で空気熱源ヒートポンプの需要を後押ししています。2022年には、オークランド市の大規模な住宅プロジェクトとして、約2,700戸の州営住宅を最大10,000戸の新しい健康住宅に置き換えることを目的とした政府主導の「マンゲレ」が開始されました。今後10~15年の間に、約3,000戸の新しい州営住宅と、3,500戸のアフォーダブルハウス、3,500戸のマーケットハウスが開発される予定です。これらの新しい住宅や建築プロジェクトは、製品を全国に普及させるため、重要な市場ドライバーとみなされています。建築業者による空気熱源ヒートポンプの需要の高まりは、予測期間中の市場成長をさらに促進すると予想されます。
市場区分
ニュージーランドの空気熱源ヒートポンプ市場は、プロセス、エンドユース、販売チャネル、地域、競争環境に基づいて区分されます。プロセスに基づき、市場はさらに空対空(ダクト対ダクトレス)と空対水(分割対統合)に細分化されます。最終用途に基づき、市場は住宅、ホテル&リゾート、ジム&スパ、教育、フードサービス、その他(ヘルスケア、オフィスなど)に区分されます。販売チャネルに基づき、市場は配管工、ディーラー&コントラクター、小売、直販、オンライン、その他(販売業者、建設業者など)に区分されます。また、市場分析では、北島と南島に分け、地域別の市場セグメンテーションを考案するために調査しています。
市場参入企業
Rheem New Zealand Ltd.、Daikin Air Conditioning New Zealand Ltd.、Black Diamond Technologies Limited(三菱)、Panasonic New Zealand Limited、Toshiba (Australia) Pty Limited、Hot Water Heat Pumps Ltd.、Johnson Controls International Plc.(日立製作所)、Styebel Eltron NZ Limited、Energy Alternatives NZ、The Alternative Energy Company Ltd.が、ニュージーランドの空気源ヒートポンプ市場における主要市場プレーヤーです。
レポートのスコープ
本レポートでは、ニュージーランドの空気源ヒートポンプ市場を、業界動向に加えて、以下のカテゴリーに分類し、その詳細も記載しています:
- ニュージーランドの空気熱源ヒートポンプ市場、プロセス別
o 空気から空気へ
空気から空気へ、空気から水へ
- ニュージーランドの空気熱源ヒートポンプ市場:エンドユース別
o 住宅用
o ホテル&リゾート
o ジム&スパ
o 教育
o フードサービス
その他
- ニュージーランドの空気熱源ヒートポンプ市場:販売チャネル別
o 配管業者
o ディーラー&コントラクター
小売業
直販
オンライン
o その他
- ニュージーランドの空気熱源ヒートポンプ市場:地域別
o 北島
o 南島
競合他社の状況
企業プロファイル:ニュージーランドの空気熱源ヒートポンプ市場に進出している主要企業の詳細分析。
カスタマイズが可能です:
TechSci Researchは、与えられた市場データをもとに、企業の特定のニーズに応じてカスタマイズを提供します。本レポートでは、以下のカスタマイズオプションが利用可能です:
企業情報
- 追加市場プレイヤー(最大5社)の詳細分析とプロファイリング。

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目次

1. Introduction
1.1. Product Overview
1.2. Key Highlights of the Report
1.3. Market Coverage
1.4. Market Segments Covered
1.5. Research Tenure Considered
2. Research Methodology
2.1. Objective of the Study
2.2. Baseline Methodology
2.3. Key Industry Partners
2.4. Major Association and Secondary Sources
2.5. Forecasting Methodology
2.6. Data Triangulation & Validation
2.7. Assumptions and Limitations
3. Executive Summary
3.1. Market Overview
3.2. Market Forecast
3.3. Key Regions
3.4. Key Segments
4. Voice of Customer Analysis (B2C Model Analysis)
4.1. Sample Size Determination
4.2. Respondent Demographics
4.2.1. By Gender
4.2.2. By Age
4.2.3. By Occupation
4.3. Preferred Way for Heating Water
4.4. Brand Awareness
4.5. Sources of Awareness
4.6. Factors Influencing Purchase Decision
4.7. Challenges Faced Post Purchase
5. New Zealand Air Source Heat Pump Market Outlook
5.1. Market Size & Forecast
5.1.1. By Value
5.1.2. By Volume
5.2. Market Share & Forecast
5.2.1. By Process Market Share Analysis (Air to Air, Air to Water)
5.2.2. By End Use Market Share Analysis (Residential, Hotels & Resorts, Gym & Spas, Education, Food Service, and Others (Healthcare, Offices, etc.)
5.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis (Plumbers, Dealers & Contractors, Retail, Direct Sales, Online, and Others (Distributors, Builders, etc.))
5.2.4. By Regional Market Share Analysis
5.2.4.1. North Island Market Share Analysis
5.2.4.2. South Island Market Share Analysis
5.2.5. By Company Market Share Analysis
5.3. New Zealand Air Source Heat Pump Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.1. By Process Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.2. By End Use Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.3. By Sales Channel Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.4. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment
6. New Zealand Air to Air Heat Pump Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.1.2. By Volume
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Type Market Share Analysis (Ducts, Ductless)
6.2.2. By End Use Market Share Analysis
6.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis
6.3. Product Benchmarking (Best Selling SKU’s)
7. New Zealand Air to Water Heat Pump Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.1.2. By Volume
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Type Market Share Analysis (Split, Integrated)
7.2.2. By Tank Capacity Market Share Analysis (Less than 200L, 200L to 300L, More than 300L)
7.2.3. By End Use Market Share Analysis
7.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis
7.3. Product Benchmarking (Best Selling SKU’s)
8. Market Dynamics
8.1. Drivers
8.1.1. Energy Efficiency
8.1.2. High Humidity
8.1.3. New Housing Projects by Government
8.2. Challenges
8.2.1. High Up-front Cost
8.2.2. Stiff Competition Among Market Players
9. Impact of COVID-19 on New Zealand Air Source Heat Pump Market
9.1. Impact Assessment Model
9.1.1. Key Segments Impacted
9.1.2. Key Regions Impacted
10. Market Trends & Developments
10.1. Minimal amount of noise
10.2. High Durability
10.3. Adoption of new technologies
10.4. Online Presence Optimization
10.5. Increasing affordability
11. Porter’s Five Forces Model
11.1. Competitive Landscape
11.2. Bargaining Power of Buyers
11.3. Bargaining Power of Suppliers
11.4. Threat of New Entrants
11.5. Threat of Substitutes
12. SWOT Analysis
12.1. Strengths
12.2. Weaknesses
12.3. Opportunity
12.4. Threat
13. Competitive Landscape
13.1. Company Profiles
13.1.1. Rheem New Zealand Ltd.
13.1.1.1. Company Details
13.1.1.2. Products & Services
13.1.1.3. Financials (As Reported)
13.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence
13.1.1.5. Recent Developments
13.1.1.6. Key Management Personnel
13.1.2. Daikin Air Conditioning New Zealand Ltd.
13.1.2.1. Company Details
13.1.2.2. Products & Services
13.1.2.3. Financials (As Reported)
13.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence
13.1.2.5. Recent Developments
13.1.2.6. Key Management Personnel
13.1.3. Black Diamond Technologies Limited (Mitsubishi)
13.1.3.1. Company Details
13.1.3.2. Products & Services
13.1.3.3. Financials (As Reported)
13.1.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence
13.1.3.5. Recent Developments
13.1.3.6. Key Management Personnel
13.1.4. Panasonic New Zealand Limited
13.1.4.1. Company Details
13.1.4.2. Products & Services
13.1.4.3. Financials (As Reported)
13.1.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence
13.1.4.5. Recent Developments
13.1.4.6. Key Management Personnel
13.1.5. Toshiba (Australia) Pty Limited
13.1.5.1. Company Details
13.1.5.2. Products & Services
13.1.5.3. Financials (As Reported)
13.1.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence
13.1.5.5. Recent Developments
13.1.5.6. Key Management Personnel
13.1.6. Hot Water Heat Pumps Ltd.,
13.1.6.1. Company Details
13.1.6.2. Products & Services
13.1.6.3. Financials (As Reported)
13.1.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence
13.1.6.5. Recent Developments
13.1.6.6. Key Management Personnel
13.1.7. Johnson Controls International Plc. (Hitachi)
13.1.7.1. Company Details
13.1.7.2. Products & Services
13.1.7.3. Financials (As Reported)
13.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence
13.1.7.5. Recent Developments
13.1.7.6. Key Management Personnel
13.1.8. Stiebel Eltron NZ Limited
13.1.8.1. Company Details
13.1.8.2. Products & Services
13.1.8.3. Financials (As Reported)
13.1.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence
13.1.8.5. Recent Developments
13.1.8.6. Key Management Personnel
13.1.9. Energy Alternatives NZ
13.1.9.1. Company Details
13.1.9.2. Products & Services
13.1.9.3. Financials (As Reported)
13.1.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence
13.1.9.5. Recent Developments
13.1.9.6. Key Management Personnel
13.1.10. The Alternative Energy Company Ltd.
13.1.10.1. Company Details
13.1.10.2. Products & Services
13.1.10.3. Financials (As Reported)
13.1.10.4. Key Market Focus & Geographical Presence
13.1.10.5. Recent Developments
13.1.10.6. Key Management Personnel
14. Strategic Recommendations/Action Plan
14.1. Key Focus Areas
14.2. Target Regions
14.3. Target Sales Channel
15. About Us & Disclaimer

 

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Summary

The New Zealand air source heat pump market size is anticipated to register an impressive CAGR during the forecast period. Heat pumps have evolved into the most energy-efficient electric heating/cooling systems available in New Zealand. The air source heat pump market is anticipated to project robust growth during the forecast period on account of factors such as the country's high humidity levels, low carbon emissions, and low running costs. New product launches by various companies are a prominent trend that is expected to affect new product launches throughout the forecast period.
Heat pumps heat home by absorbing heat from the outside and transferring it inside. When it's hot outdoors, it reverses direction and functions as an air conditioner, eliminating heat from the home. Heat pumps are an effective technique to heat a room in the winter. They typically take 10-20 minutes to bring a room to the ideal temperature and easily maintain it. Air source heat pumps are presently used by more than 25% of all New Zealand houses, making them the third most common heating system in the country.
Due to the high demand for air-source heat pumps in the country, heat pump manufacturers are prompted to offer new products. For instance, Mitsubishi Electric utilizes HyperCore Technology' in their new air source heat pumps. When the temperature drops below 7 degrees, most standard heat pumps provide less heat. HyperCore Technology assures full effectiveness down to -15 degrees, making it an excellent performer in New Zealand's colder temperatures. In contrast to other heat pumps, which are designed for functioning only in more temperate settings - and normally recommend having a backup option for when things become too rough - the HyperCore Technology is specifically engineered to deal with more extreme cold.
Increasing the Energy Efficiency of Air Source Heat Pump Will Fuel The Market Growth
Air source heat pumps are a particularly cost-effective alternative to standard electric heating alternatives since they transport heat rather than generate heat. The Energy Star rating assists in demonstrating the efficiency of the heat pump. For instance, the most energy-efficient heat pumps available in New Zealand are 250% efficient (they produce USD 1.55 of heat for every dollar of electricity consumed). The most efficient models available in the market are more than 500% efficient. They utilize external heat and cold to efficiently adjust the temperature of the house. As a result, they are 50% more cost-effective than gas heaters and consume 50% less energy than other electric heating and cooling systems. This is one of the major factors which is driving the market growth during the forecast period.
Increasing Humidity in New Zealand Will Boost the Market Growth
Heating, insulation, and ventilation are the three most important components which help maintain good indoor air quality. Unflued gas heaters emit carbon dioxide and fill the air with hazardous amounts of moisture. Without sufficient ventilation, this can be hazardous to customers’ health. Rainfall in New Zealand is rather significant, contributing to the country's high humidity, which is concentrated primarily in North Island. For instance, the average annual humidity in Auckland is 82%. Air source heat pumps can dehumidify in cooling or "dry" modes, allowing them to combat excess moisture such as condensation and humidity. Thus, this acts as a driving factor for the air source heat pump market.
New Housing Projects By Government Will Fuel Market Growth
The growing preference for new homes in New Zealand, along with a growth in the number of construction projects, is boosting demand for air-source heat pumps across the country. In 2022 the government-initiated Mangere, which is a major housing project for Auckland, with the goal of replacing approximately 2,700 state housing units with up to 10,000 new healthy houses. Over the next 10-15 years, approximately 3,000 new state houses, as well as 3,500 affordable and 3,500 market homes, will be developed. These new homes and building projects are regarded as key market drivers since they promote the product throughout the country. The increasing demand for air-source heat pumps from builders is anticipated to further fuel the market growth during the forecast period.
Market Segmentation
New Zealand air source heat pump market is segmented based on process, end use, sales channel, region, and competitive landscape. Based on the process, the market is further fragmented into the air to air (ducts vs. ductless) and air-to-water (split vs. integrated). Based on end-use, the market is segmented into residential, hotels & resorts, gyms & spas, education, food service, and others (healthcare, offices, etc.). Based on sales channels, the market is segmented into plumbers, dealers & contractors, retail, direct sales, online, and others (distributors, builders, etc.). The market analysis also studies the regional segmentation to devise regional market segmentation, divided among North Island and South Island.
Market Players
Rheem New Zealand Ltd., Daikin Air Conditioning New Zealand Ltd., Black Diamond Technologies Limited (Mitsubishi), Panasonic New Zealand Limited, Toshiba (Australia) Pty Limited, Hot Water Heat Pumps Ltd., Johnson Controls International Plc. (Hitachi), Stiebel Eltron NZ Limited, Energy Alternatives NZ, and The Alternative Energy Company Ltd. are the major market players in the New Zealand Air Source Heat Pump market.
Report Scope:
In this report, New Zealand air source heat pump market has been segmented into the following categories, in addition to the industry trends, which have also been detailed below:
• New Zealand Air Source Heat Pump Market, By Process:
o Air to Air
o Air to Water
• New Zealand Air Source Heat Pump Market, By End Use:
o Residential
o Hotels & Resorts
o Gym & Spas
o Education
o Food Service
o Others
• New Zealand Air Source Heat Pump Market, By Sales Channel:
o Plumbers
o Dealers & Contractors
o Retail
o Direct Sales
o Online
o Others
• New Zealand Air Source Heat Pump Market, By Region:
o North Island
o South Island
Competitive Landscape
Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in New Zealand air source heat pump market.
Available Customizations:
With the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company’s specific needs. The following customization options are available for the report:
Company Information
• Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).



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Table of Contents

1. Introduction
1.1. Product Overview
1.2. Key Highlights of the Report
1.3. Market Coverage
1.4. Market Segments Covered
1.5. Research Tenure Considered
2. Research Methodology
2.1. Objective of the Study
2.2. Baseline Methodology
2.3. Key Industry Partners
2.4. Major Association and Secondary Sources
2.5. Forecasting Methodology
2.6. Data Triangulation & Validation
2.7. Assumptions and Limitations
3. Executive Summary
3.1. Market Overview
3.2. Market Forecast
3.3. Key Regions
3.4. Key Segments
4. Voice of Customer Analysis (B2C Model Analysis)
4.1. Sample Size Determination
4.2. Respondent Demographics
4.2.1. By Gender
4.2.2. By Age
4.2.3. By Occupation
4.3. Preferred Way for Heating Water
4.4. Brand Awareness
4.5. Sources of Awareness
4.6. Factors Influencing Purchase Decision
4.7. Challenges Faced Post Purchase
5. New Zealand Air Source Heat Pump Market Outlook
5.1. Market Size & Forecast
5.1.1. By Value
5.1.2. By Volume
5.2. Market Share & Forecast
5.2.1. By Process Market Share Analysis (Air to Air, Air to Water)
5.2.2. By End Use Market Share Analysis (Residential, Hotels & Resorts, Gym & Spas, Education, Food Service, and Others (Healthcare, Offices, etc.)
5.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis (Plumbers, Dealers & Contractors, Retail, Direct Sales, Online, and Others (Distributors, Builders, etc.))
5.2.4. By Regional Market Share Analysis
5.2.4.1. North Island Market Share Analysis
5.2.4.2. South Island Market Share Analysis
5.2.5. By Company Market Share Analysis
5.3. New Zealand Air Source Heat Pump Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.1. By Process Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.2. By End Use Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.3. By Sales Channel Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.4. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment
6. New Zealand Air to Air Heat Pump Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.1.2. By Volume
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Type Market Share Analysis (Ducts, Ductless)
6.2.2. By End Use Market Share Analysis
6.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis
6.3. Product Benchmarking (Best Selling SKU’s)
7. New Zealand Air to Water Heat Pump Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.1.2. By Volume
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Type Market Share Analysis (Split, Integrated)
7.2.2. By Tank Capacity Market Share Analysis (Less than 200L, 200L to 300L, More than 300L)
7.2.3. By End Use Market Share Analysis
7.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis
7.3. Product Benchmarking (Best Selling SKU’s)
8. Market Dynamics
8.1. Drivers
8.1.1. Energy Efficiency
8.1.2. High Humidity
8.1.3. New Housing Projects by Government
8.2. Challenges
8.2.1. High Up-front Cost
8.2.2. Stiff Competition Among Market Players
9. Impact of COVID-19 on New Zealand Air Source Heat Pump Market
9.1. Impact Assessment Model
9.1.1. Key Segments Impacted
9.1.2. Key Regions Impacted
10. Market Trends & Developments
10.1. Minimal amount of noise
10.2. High Durability
10.3. Adoption of new technologies
10.4. Online Presence Optimization
10.5. Increasing affordability
11. Porter’s Five Forces Model
11.1. Competitive Landscape
11.2. Bargaining Power of Buyers
11.3. Bargaining Power of Suppliers
11.4. Threat of New Entrants
11.5. Threat of Substitutes
12. SWOT Analysis
12.1. Strengths
12.2. Weaknesses
12.3. Opportunity
12.4. Threat
13. Competitive Landscape
13.1. Company Profiles
13.1.1. Rheem New Zealand Ltd.
13.1.1.1. Company Details
13.1.1.2. Products & Services
13.1.1.3. Financials (As Reported)
13.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence
13.1.1.5. Recent Developments
13.1.1.6. Key Management Personnel
13.1.2. Daikin Air Conditioning New Zealand Ltd.
13.1.2.1. Company Details
13.1.2.2. Products & Services
13.1.2.3. Financials (As Reported)
13.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence
13.1.2.5. Recent Developments
13.1.2.6. Key Management Personnel
13.1.3. Black Diamond Technologies Limited (Mitsubishi)
13.1.3.1. Company Details
13.1.3.2. Products & Services
13.1.3.3. Financials (As Reported)
13.1.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence
13.1.3.5. Recent Developments
13.1.3.6. Key Management Personnel
13.1.4. Panasonic New Zealand Limited
13.1.4.1. Company Details
13.1.4.2. Products & Services
13.1.4.3. Financials (As Reported)
13.1.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence
13.1.4.5. Recent Developments
13.1.4.6. Key Management Personnel
13.1.5. Toshiba (Australia) Pty Limited
13.1.5.1. Company Details
13.1.5.2. Products & Services
13.1.5.3. Financials (As Reported)
13.1.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence
13.1.5.5. Recent Developments
13.1.5.6. Key Management Personnel
13.1.6. Hot Water Heat Pumps Ltd.,
13.1.6.1. Company Details
13.1.6.2. Products & Services
13.1.6.3. Financials (As Reported)
13.1.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence
13.1.6.5. Recent Developments
13.1.6.6. Key Management Personnel
13.1.7. Johnson Controls International Plc. (Hitachi)
13.1.7.1. Company Details
13.1.7.2. Products & Services
13.1.7.3. Financials (As Reported)
13.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence
13.1.7.5. Recent Developments
13.1.7.6. Key Management Personnel
13.1.8. Stiebel Eltron NZ Limited
13.1.8.1. Company Details
13.1.8.2. Products & Services
13.1.8.3. Financials (As Reported)
13.1.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence
13.1.8.5. Recent Developments
13.1.8.6. Key Management Personnel
13.1.9. Energy Alternatives NZ
13.1.9.1. Company Details
13.1.9.2. Products & Services
13.1.9.3. Financials (As Reported)
13.1.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence
13.1.9.5. Recent Developments
13.1.9.6. Key Management Personnel
13.1.10. The Alternative Energy Company Ltd.
13.1.10.1. Company Details
13.1.10.2. Products & Services
13.1.10.3. Financials (As Reported)
13.1.10.4. Key Market Focus & Geographical Presence
13.1.10.5. Recent Developments
13.1.10.6. Key Management Personnel
14. Strategic Recommendations/Action Plan
14.1. Key Focus Areas
14.2. Target Regions
14.3. Target Sales Channel
15. About Us & Disclaimer

 

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TechSci Research社の消費財・小売り分野での最新刊レポート

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よくあるご質問


TechSci Research社はどのような調査会社ですか?


テックサイリサーチ(TechSci Research)は、カナダ、英国、インドに拠点を持ち、化学、IT、環境、消費財と小売、自動車、エネルギーと発電の市場など、多様な産業や地域を対象とした調査・出版活... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



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2024/11/22 10:26

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