ニュージーランド空気清浄機市場 フィルタータイプ別(プレフィルター+HEPA、プレフィルター+HEPA+AC、HEPA、その他(プレフィルター、HEPA+イオン&オゾン、HEPA+電気集塵機など))、価格セグメント別(低、中、高)、販売チャネル別(一般貿易、近代貿易)、地域別、競争予測機会、2018-2028FNew Zealand Air Purifiers Market By Filter Type (Pre-filter + HEPA, Pre-filter + HEPA + AC, HEPA, Others (Pre-filter, HEPA + Ion & Ozone, HEPA + Electrostatic Precipitators, etc.)), By Price Segment (Low, Medium, High), By Sales Channel (General Trade and Modern Trade), By Region, Competition Forecast Opportunities, 2018-2028F ニュージーランドの空気清浄機市場は、国民の健康意識の高まり、政府の取り組み、空気清浄機メーカーの新製品発売などにより、予測期間中に力強い成長を遂げると予想されています。 空気を浄化する方法は数多く... もっと見る
サマリーニュージーランドの空気清浄機市場は、国民の健康意識の高まり、政府の取り組み、空気清浄機メーカーの新製品発売などにより、予測期間中に力強い成長を遂げると予想されています。空気を浄化する方法は数多くあります。空気ろ過、イオン化、紫外線処理などである。これは、人が室内で吸う空気や、外から入ってくる空気が害を及ぼさないようにするために行われます。空気中の細菌やウイルスは、HEPAフィルターなどのエアフィルターを搭載した空気清浄機で除去することができます。HEPAフィルターは、硬い素材を繰り返し折り曲げて、フィルターの有効面積を最大にしたものです。HEPAフィルターはきれいな空気を供給できるため、医療用としてよく使われています。HEPAフィルターは、吸い込むと肺に障害をもたらす最も小さな粒子を集めます。また、ほこりや煙などの汚染物質も捕捉することができます。 また、空気清浄機の市場プレイヤーは、パートナーシップ、買収、合併などの新しい戦略を常に開発しています。例えば、2022年、OransiはニュージーランドのSanipureと提携し、ニュージーランド、オーストラリア、フィジーに空気清浄機modとmod jr.を提供する。同様に、2022年、レントキル・イニシャルはグローバル・イノベーターであるRadic8と提携し、空気清浄機VIRUSKILLER™をニュージーランドに提供しました。新しく発売されたこの清浄機は、空気中の不純物を取り除くプレフィルター、毒素を取り除くカーボンフィルター、そして大気が運ぶ生物病やウイルスを除去するUV-Cリアクターチャンバーが搭載されています。空気清浄機メーカーのこうした取り組みが、予測期間中のニュージーランドの空気清浄機市場の成長をさらに後押しすると予想されます。 消費者の健康志向の高まりが市場成長を後押し 特にCOVID-19の大流行以降、消費者の健康志向が高まっています。また、人々の間で呼吸器系の問題が増加していることが、空気清浄機の購入をさらに促しています。Asthma Foundationの2022年のデータによると、70万人のニュージーランド人が呼吸器系疾患に苦しんでおり、子供の7人に1人、大人の8人に1人が喘息を持っています。また、空気清浄機に対する消費者の嗜好が変化しているのは、大気汚染も理由のひとつです。ニュージーランドのほとんどの地域では、冬の間、室内の薪ストーブが大気汚染の主な原因となっています。また、屋外の焚き火、走行中の車、産業、埃、海水などが原因となっています。年間約3300人が大気汚染で死亡しており、その3分の2、つまり交通事故死者数の10倍近くを自動車の排気ガスが占めています。また、大気汚染が原因で毎年13,000人以上が病院に入院し、90億ドル以上の費用がかかっています。ニュージーランドの大気環境は一般的に許容範囲内ですが、冬季に暖房のために薪や石炭を燃やすと、多くの人が国内の最も寒い地域で比較的高いレベルのPMにさらされることになります。このような要因が空気清浄機の購入を促し、同国における同市場の成長を後押ししています。 市場参入企業による新製品発売が市場成長を促進 消費者は、良質な製品を手に入れるために、さまざまな選択肢を求めるようになってきています。そのため、需要の増加に対応するため、空気清浄機市場のプレイヤーは新製品を発売し、製品ポートフォリオを拡大しています。例えば、2022年、シャープ株式会社は、シャープのプラズマクラスターイオン技術を内蔵したプラズマクラスター空気清浄機をニュージーランドで発表しました。シャープがニュージーランドで発表したFPシリーズは、英国アレルギー財団の評価・承認を受けています。また、2022年には、ダイキンがHEPAフィルターを搭載した最新の空気清浄機を発売しています。これらの要因によって、予測期間中の空気清浄機市場の成長はさらに高まると予想されます。 市場の成長を後押しする政府の取り組み 教育省によると、ニュージーランドの教室の約80%は十分な換気が行われている。しかし、ごく一部の教室では改修が必要であり、その際には空気清浄機が必要になります。そのため、2022年、ニュージーランド政府は、学校のウイルス粒子をろ過するのに役立つサムスン製空気清浄機5000台を発注しました。このように、ニュージーランド政府によるこのような取り組みも、国民に空気清浄機の購入を促しています。また、こうした取り組みは、空気清浄機の利点に関する人々の意識を広めることにもつながります。このような要因により、ニュージーランドでは、予測期間中に空気清浄機の市場成長が拡大すると予測されます。 市場の細分化 ニュージーランドの空気清浄機市場は、フィルタータイプ、価格セグメント、販売チャネル、地域、競争環境に基づいてセグメント化されます。フィルタータイプに基づき、市場はさらにプレフィルター+HEPA、プレフィルター+HEPA+AC、HEPA、その他(プレフィルター、HEPA+イオン&オゾン、HEPA+電気集塵機、など)に細分化される。価格セグメントに基づいて、市場は低、中、高に区分される。販売チャネルに基づき、市場は一般貿易と現代貿易に区分される。また、市場分析では、北島と南島に分け、地域別の市場セグメンテーションを考案するために調査しています。 企業プロフィール Samsung Electronics New Zealand Limited、Sharp Corporation、Blueair AB、Kogan.com Holdings Pty Ltd、Mi Oceania Ltd、Philips New Zealand Commercial Limited、Dyson New Zealand Limited、Daikin Air Conditioning New Zealand Ltd、Breville New Zealand Limited, Ltd、Panasonic Asia Pacific Pte. Ltd、などがニュージーランドの空気清浄機市場における主要市場プレーヤーです。 レポートのスコープ 本レポートでは、ニュージーランドの空気清浄機市場を、業界動向に加えて、以下のカテゴリーに分類し、その詳細も記載しています: - ニュージーランドの空気清浄機市場、フィルタータイプ別: o プレフィルター+HEPA o プレフィルター+HEPA+AC o HEPA o その他 - ニュージーランドの空気清浄機市場:価格セグメント別 o 低価格 中位 高 - ニュージーランドの空気清浄機市場:販売チャネル別 一般商社 モダントレード - ニュージーランドの空気清浄機市場:地域別 o 北島 o 南島 競合他社の状況 企業プロフィール:ニュージーランドの空気清浄機市場に進出している主要企業の詳細な分析。 カスタマイズが可能です: TechSci Researchは、与えられた市場データをもとに、企業の特定のニーズに応じてカスタマイズを提供します。本レポートでは、以下のカスタマイズオプションが利用可能です: 企業情報 - 追加市場プレイヤー(最大5社)の詳細分析とプロファイリング。 目次1. Introduction1.1. Product Overview 1.2. Key Highlights of the Report 1.3. Market Coverage 1.4. Market Segments Covered 1.5. Research Tenure Considered 2. Research Methodology 2.1. Objective of the Study 2.2. Baseline Methodology 2.3. Key Industry Partners 2.4. Major Association and Secondary Sources 2.5. Forecasting Methodology 2.6. Data Triangulation & Validation 2.7. Assumptions and Limitations 3. Executive Summary 3.1. Market Overview 3.2. Market Forecast 3.3. Key Regions 3.4. Key Segments 4. Voice of Customer Analysis (B2C Model Analysis) 4.1. Sample Size Determination 4.2. Respondent Demographics 4.2.1. By End User 4.2.2. By Age 4.2.3. By Occupation 4.3. Brand Awareness 4.4. Factors Influencing Purchase Decision 4.5. Brand Satisfaction 5. New Zealand Air Purifiers Market Outlook 5.1. Market Size & Forecast 5.1.1. By Value & Volume 5.2. Market Share & Forecast 5.2.1. By Filter Type Market Share Analysis (Pre-filter+ HEPA, Pre-filter + HEPA + AC, HEPA, Others (Pre-filter, HEPA + Ion & Ozone, HEPA + Electrostatic Precipitators, etc.)) 5.2.2. By Price Segment Market Share Analysis (Low, Medium, High) 5.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis (General Trade and Modern Trade) 5.2.4. By Regional Market Share Analysis 5.2.4.1. North Island Market Analysis 5.2.4.2. South Island Market Analysis 5.2.5. By Company Market Share Analysis 5.3. New Zealand Air Purifiers Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.1. By Filter Type Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.2. By Price Segment Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.3. By Sales Channel Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.4. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment 6. New Zealand Pre-filter + HEPA + Activated Carbon Air Purifiers Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value & Volume 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Sales Channel Market Share Analysis 7. New Zealand Pre-filter+ HEPA Air Purifiers Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value & Volume 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Sales Channel Market Share Analysis 8. New Zealand HEPA Air Purifiers Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value & Volume 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By Sales Channel Market Share Analysis 9. Market Dynamics 9.1. Drivers 9.1.1. Rising Health Consciousness Among Consumers 9.1.2. New Product Launches by Market Players 9.1.3. Government Initiatives 9.2. Challenges 9.2.1. High Cost of Adoption 9.2.2. Maintenance of Air Purifier 10. Impact of COVID-19 on New Zealand Air Purifiers Market 10.1. Impact Assessment Model 10.1.1. Key Segments Impacted 10.1.2. Key Regions Impacted 10.1.3. Key Sales Channel Impacted 11. Market Trends & Developments 11.1. Air Purifiers on Rent 11.2. Rising Prevalence of Airborne Diseases 11.3. Increasing Air Pollution Levels 11.4. Growing Marketing Campaigns by Companies 11.5. Rising Demand from Online Channels 12. Import & Export Analysis 12.1. Top 5 Exporting Countries 12.1.1. By Value 12.2. Top 5 Importing Countries 12.2.1. By Value 13. Porter’s Five Forces Model 13.1. Competitive Rivalry 13.2. Bargaining Power of Buyers 13.3. Bargaining Power of Suppliers 13.4. Threat of New Entrants 13.5. Threat of Substitutes 14. SWOT Analysis 14.1. Strengths 14.2. Weaknesses 14.3. Opportunities 14.4. Threats 15. Competitive Landscape 15.1. Company Profiles 15.1.1. Samsung Electronics New Zealand Limited 15.1.1.1. Company Details 15.1.1.2. Product & Services 15.1.1.3. Financials (As Reported) 15.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.1.1.5. Recent Developments 15.1.1.6. Key Management Personnel 15.1.2. Sharp Corporation 15.1.2.1. Company Details 15.1.2.2. Product & Services 15.1.2.3. Financials (As Reported) 15.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.1.2.5. Recent Developments 15.1.2.6. Key Management Personnel 15.1.3. Blueair AB 15.1.3.1. Company Details 15.1.3.2. Product & Services 15.1.3.3. Financials (As Reported) 15.1.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.1.3.5. Recent Developments 15.1.3.6. Key Management Personnel 15.1.4. Kogan.com Holdings Pty Ltd 15.1.4.1. Company Details 15.1.4.2. Product & Services 15.1.4.3. Financials (As Reported) 15.1.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.1.4.5. Recent Developments 15.1.4.6. Key Management Personnel 15.1.5. Mi Oceania Ltd 15.1.5.1. Company Details 15.1.5.2. Product & Services 15.1.5.3. Financials (As Reported) 15.1.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.1.5.5. Recent Developments 15.1.5.6. Key Management Personnel 15.1.6. Philips New Zealand Commercial Limited 15.1.6.1. Company Details 15.1.6.2. Product & Services 15.1.6.3. Financials (As Reported) 15.1.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.1.6.5. Recent Developments 15.1.6.6. Key Management Personnel 15.1.7. Dyson New Zealand Limited 15.1.7.1. Company Details 15.1.7.2. Product & Services 15.1.7.3. Financials (As Reported) 15.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.1.7.5. Recent Developments 15.1.7.6. Key Management Personnel 15.1.8. Daikin Air Conditioning New Zealand Ltd 15.1.8.1. Company Details 15.1.8.2. Product & Services 15.1.8.3. Financials (As Reported) 15.1.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.1.8.5. Recent Developments 15.1.8.6. Key Management Personnel 15.1.9. Breville New Zealand Limited 15.1.9.1. Company Details 15.1.9.2. Product & Services 15.1.9.3. Financials (As Reported) 15.1.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.1.9.5. Recent Developments 15.1.9.6. Key Management Personnel 15.1.10. Panasonic Asia Pacific Pte., Ltd. 15.1.10.1. Company Details 15.1.10.2. Product & Services 15.1.10.3. Financials (As Reported) 15.1.10.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.1.10.5. Recent Developments 15.1.10.6. Key Management Personnel 16. Strategic Recommendations/Action Plan 16.1. Key Focus Areas 16.2. Target Regions 16.3. Target Filter Type 16.4. Target Sales Channel 17. About Us & Disclaimer (Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)
SummaryThe New Zealand air purifiers market is anticipated to project robust growth in the forecast period because of increasing health consciousness among the population, government initiatives, new product launches by air purifier companies, etc. Table of Contents1. Introduction1.1. Product Overview 1.2. Key Highlights of the Report 1.3. Market Coverage 1.4. Market Segments Covered 1.5. Research Tenure Considered 2. Research Methodology 2.1. Objective of the Study 2.2. Baseline Methodology 2.3. Key Industry Partners 2.4. Major Association and Secondary Sources 2.5. Forecasting Methodology 2.6. Data Triangulation & Validation 2.7. Assumptions and Limitations 3. Executive Summary 3.1. Market Overview 3.2. Market Forecast 3.3. Key Regions 3.4. Key Segments 4. Voice of Customer Analysis (B2C Model Analysis) 4.1. Sample Size Determination 4.2. Respondent Demographics 4.2.1. By End User 4.2.2. By Age 4.2.3. By Occupation 4.3. Brand Awareness 4.4. Factors Influencing Purchase Decision 4.5. Brand Satisfaction 5. New Zealand Air Purifiers Market Outlook 5.1. Market Size & Forecast 5.1.1. By Value & Volume 5.2. Market Share & Forecast 5.2.1. By Filter Type Market Share Analysis (Pre-filter+ HEPA, Pre-filter + HEPA + AC, HEPA, Others (Pre-filter, HEPA + Ion & Ozone, HEPA + Electrostatic Precipitators, etc.)) 5.2.2. By Price Segment Market Share Analysis (Low, Medium, High) 5.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis (General Trade and Modern Trade) 5.2.4. By Regional Market Share Analysis 5.2.4.1. North Island Market Analysis 5.2.4.2. South Island Market Analysis 5.2.5. By Company Market Share Analysis 5.3. New Zealand Air Purifiers Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.1. By Filter Type Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.2. By Price Segment Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.3. By Sales Channel Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.4. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment 6. New Zealand Pre-filter + HEPA + Activated Carbon Air Purifiers Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value & Volume 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Sales Channel Market Share Analysis 7. New Zealand Pre-filter+ HEPA Air Purifiers Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value & Volume 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Sales Channel Market Share Analysis 8. New Zealand HEPA Air Purifiers Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value & Volume 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By Sales Channel Market Share Analysis 9. Market Dynamics 9.1. Drivers 9.1.1. Rising Health Consciousness Among Consumers 9.1.2. New Product Launches by Market Players 9.1.3. Government Initiatives 9.2. Challenges 9.2.1. High Cost of Adoption 9.2.2. Maintenance of Air Purifier 10. Impact of COVID-19 on New Zealand Air Purifiers Market 10.1. Impact Assessment Model 10.1.1. Key Segments Impacted 10.1.2. Key Regions Impacted 10.1.3. Key Sales Channel Impacted 11. Market Trends & Developments 11.1. Air Purifiers on Rent 11.2. Rising Prevalence of Airborne Diseases 11.3. Increasing Air Pollution Levels 11.4. Growing Marketing Campaigns by Companies 11.5. Rising Demand from Online Channels 12. Import & Export Analysis 12.1. Top 5 Exporting Countries 12.1.1. By Value 12.2. Top 5 Importing Countries 12.2.1. By Value 13. Porter’s Five Forces Model 13.1. Competitive Rivalry 13.2. Bargaining Power of Buyers 13.3. Bargaining Power of Suppliers 13.4. Threat of New Entrants 13.5. Threat of Substitutes 14. SWOT Analysis 14.1. Strengths 14.2. Weaknesses 14.3. Opportunities 14.4. Threats 15. Competitive Landscape 15.1. Company Profiles 15.1.1. Samsung Electronics New Zealand Limited 15.1.1.1. Company Details 15.1.1.2. Product & Services 15.1.1.3. Financials (As Reported) 15.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.1.1.5. Recent Developments 15.1.1.6. Key Management Personnel 15.1.2. Sharp Corporation 15.1.2.1. Company Details 15.1.2.2. Product & Services 15.1.2.3. Financials (As Reported) 15.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.1.2.5. Recent Developments 15.1.2.6. Key Management Personnel 15.1.3. Blueair AB 15.1.3.1. Company Details 15.1.3.2. Product & Services 15.1.3.3. Financials (As Reported) 15.1.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.1.3.5. Recent Developments 15.1.3.6. Key Management Personnel 15.1.4. Kogan.com Holdings Pty Ltd 15.1.4.1. Company Details 15.1.4.2. Product & Services 15.1.4.3. Financials (As Reported) 15.1.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.1.4.5. Recent Developments 15.1.4.6. Key Management Personnel 15.1.5. Mi Oceania Ltd 15.1.5.1. Company Details 15.1.5.2. Product & Services 15.1.5.3. Financials (As Reported) 15.1.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.1.5.5. Recent Developments 15.1.5.6. Key Management Personnel 15.1.6. Philips New Zealand Commercial Limited 15.1.6.1. Company Details 15.1.6.2. Product & Services 15.1.6.3. Financials (As Reported) 15.1.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.1.6.5. Recent Developments 15.1.6.6. Key Management Personnel 15.1.7. Dyson New Zealand Limited 15.1.7.1. Company Details 15.1.7.2. Product & Services 15.1.7.3. Financials (As Reported) 15.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.1.7.5. Recent Developments 15.1.7.6. Key Management Personnel 15.1.8. Daikin Air Conditioning New Zealand Ltd 15.1.8.1. Company Details 15.1.8.2. Product & Services 15.1.8.3. Financials (As Reported) 15.1.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.1.8.5. Recent Developments 15.1.8.6. Key Management Personnel 15.1.9. Breville New Zealand Limited 15.1.9.1. Company Details 15.1.9.2. Product & Services 15.1.9.3. Financials (As Reported) 15.1.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.1.9.5. Recent Developments 15.1.9.6. Key Management Personnel 15.1.10. Panasonic Asia Pacific Pte., Ltd. 15.1.10.1. Company Details 15.1.10.2. Product & Services 15.1.10.3. Financials (As Reported) 15.1.10.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.1.10.5. Recent Developments 15.1.10.6. Key Management Personnel 16. Strategic Recommendations/Action Plan 16.1. Key Focus Areas 16.2. Target Regions 16.3. Target Filter Type 16.4. Target Sales Channel 17. About Us & Disclaimer (Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)
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