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ニュージーランド空気清浄機市場 フィルタータイプ別(プレフィルター+HEPA、プレフィルター+HEPA+AC、HEPA、その他(プレフィルター、HEPA+イオン&オゾン、HEPA+電気集塵機など))、価格セグメント別(低、中、高)、販売チャネル別(一般貿易、近代貿易)、地域別、競争予測機会、2018-2028F


New Zealand Air Purifiers Market By Filter Type (Pre-filter + HEPA, Pre-filter + HEPA + AC, HEPA, Others (Pre-filter, HEPA + Ion & Ozone, HEPA + Electrostatic Precipitators, etc.)), By Price Segment (Low, Medium, High), By Sales Channel (General Trade and Modern Trade), By Region, Competition Forecast Opportunities, 2018-2028F

ニュージーランドの空気清浄機市場は、国民の健康意識の高まり、政府の取り組み、空気清浄機メーカーの新製品発売などにより、予測期間中に力強い成長を遂げると予想されています。 空気を浄化する方法は数多く... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
TechSci Research
テックサイリサーチ
2023年5月1日 US$3,500
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77 英語

 

サマリー

ニュージーランドの空気清浄機市場は、国民の健康意識の高まり、政府の取り組み、空気清浄機メーカーの新製品発売などにより、予測期間中に力強い成長を遂げると予想されています。
空気を浄化する方法は数多くあります。空気ろ過、イオン化、紫外線処理などである。これは、人が室内で吸う空気や、外から入ってくる空気が害を及ぼさないようにするために行われます。空気中の細菌やウイルスは、HEPAフィルターなどのエアフィルターを搭載した空気清浄機で除去することができます。HEPAフィルターは、硬い素材を繰り返し折り曲げて、フィルターの有効面積を最大にしたものです。HEPAフィルターはきれいな空気を供給できるため、医療用としてよく使われています。HEPAフィルターは、吸い込むと肺に障害をもたらす最も小さな粒子を集めます。また、ほこりや煙などの汚染物質も捕捉することができます。
また、空気清浄機の市場プレイヤーは、パートナーシップ、買収、合併などの新しい戦略を常に開発しています。例えば、2022年、OransiはニュージーランドのSanipureと提携し、ニュージーランド、オーストラリア、フィジーに空気清浄機modとmod jr.を提供する。同様に、2022年、レントキル・イニシャルはグローバル・イノベーターであるRadic8と提携し、空気清浄機VIRUSKILLER™をニュージーランドに提供しました。新しく発売されたこの清浄機は、空気中の不純物を取り除くプレフィルター、毒素を取り除くカーボンフィルター、そして大気が運ぶ生物病やウイルスを除去するUV-Cリアクターチャンバーが搭載されています。空気清浄機メーカーのこうした取り組みが、予測期間中のニュージーランドの空気清浄機市場の成長をさらに後押しすると予想されます。
消費者の健康志向の高まりが市場成長を後押し
特にCOVID-19の大流行以降、消費者の健康志向が高まっています。また、人々の間で呼吸器系の問題が増加していることが、空気清浄機の購入をさらに促しています。Asthma Foundationの2022年のデータによると、70万人のニュージーランド人が呼吸器系疾患に苦しんでおり、子供の7人に1人、大人の8人に1人が喘息を持っています。また、空気清浄機に対する消費者の嗜好が変化しているのは、大気汚染も理由のひとつです。ニュージーランドのほとんどの地域では、冬の間、室内の薪ストーブが大気汚染の主な原因となっています。また、屋外の焚き火、走行中の車、産業、埃、海水などが原因となっています。年間約3300人が大気汚染で死亡しており、その3分の2、つまり交通事故死者数の10倍近くを自動車の排気ガスが占めています。また、大気汚染が原因で毎年13,000人以上が病院に入院し、90億ドル以上の費用がかかっています。ニュージーランドの大気環境は一般的に許容範囲内ですが、冬季に暖房のために薪や石炭を燃やすと、多くの人が国内の最も寒い地域で比較的高いレベルのPMにさらされることになります。このような要因が空気清浄機の購入を促し、同国における同市場の成長を後押ししています。
市場参入企業による新製品発売が市場成長を促進
消費者は、良質な製品を手に入れるために、さまざまな選択肢を求めるようになってきています。そのため、需要の増加に対応するため、空気清浄機市場のプレイヤーは新製品を発売し、製品ポートフォリオを拡大しています。例えば、2022年、シャープ株式会社は、シャープのプラズマクラスターイオン技術を内蔵したプラズマクラスター空気清浄機をニュージーランドで発表しました。シャープがニュージーランドで発表したFPシリーズは、英国アレルギー財団の評価・承認を受けています。また、2022年には、ダイキンがHEPAフィルターを搭載した最新の空気清浄機を発売しています。これらの要因によって、予測期間中の空気清浄機市場の成長はさらに高まると予想されます。
市場の成長を後押しする政府の取り組み
教育省によると、ニュージーランドの教室の約80%は十分な換気が行われている。しかし、ごく一部の教室では改修が必要であり、その際には空気清浄機が必要になります。そのため、2022年、ニュージーランド政府は、学校のウイルス粒子をろ過するのに役立つサムスン製空気清浄機5000台を発注しました。このように、ニュージーランド政府によるこのような取り組みも、国民に空気清浄機の購入を促しています。また、こうした取り組みは、空気清浄機の利点に関する人々の意識を広めることにもつながります。このような要因により、ニュージーランドでは、予測期間中に空気清浄機の市場成長が拡大すると予測されます。
市場の細分化
ニュージーランドの空気清浄機市場は、フィルタータイプ、価格セグメント、販売チャネル、地域、競争環境に基づいてセグメント化されます。フィルタータイプに基づき、市場はさらにプレフィルター+HEPA、プレフィルター+HEPA+AC、HEPA、その他(プレフィルター、HEPA+イオン&オゾン、HEPA+電気集塵機、など)に細分化される。価格セグメントに基づいて、市場は低、中、高に区分される。販売チャネルに基づき、市場は一般貿易と現代貿易に区分される。また、市場分析では、北島と南島に分け、地域別の市場セグメンテーションを考案するために調査しています。
企業プロフィール
Samsung Electronics New Zealand Limited、Sharp Corporation、Blueair AB、Kogan.com Holdings Pty Ltd、Mi Oceania Ltd、Philips New Zealand Commercial Limited、Dyson New Zealand Limited、Daikin Air Conditioning New Zealand Ltd、Breville New Zealand Limited, Ltd、Panasonic Asia Pacific Pte. Ltd、などがニュージーランドの空気清浄機市場における主要市場プレーヤーです。
レポートのスコープ
本レポートでは、ニュージーランドの空気清浄機市場を、業界動向に加えて、以下のカテゴリーに分類し、その詳細も記載しています:
- ニュージーランドの空気清浄機市場、フィルタータイプ別:
o プレフィルター+HEPA
o プレフィルター+HEPA+AC
o HEPA
o その他
- ニュージーランドの空気清浄機市場:価格セグメント別
o 低価格
中位

- ニュージーランドの空気清浄機市場:販売チャネル別
一般商社
モダントレード
- ニュージーランドの空気清浄機市場:地域別
o 北島
o 南島
競合他社の状況
企業プロフィール:ニュージーランドの空気清浄機市場に進出している主要企業の詳細な分析。
カスタマイズが可能です:
TechSci Researchは、与えられた市場データをもとに、企業の特定のニーズに応じてカスタマイズを提供します。本レポートでは、以下のカスタマイズオプションが利用可能です:
企業情報
- 追加市場プレイヤー(最大5社)の詳細分析とプロファイリング。

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目次

1. Introduction
1.1. Product Overview
1.2. Key Highlights of the Report
1.3. Market Coverage
1.4. Market Segments Covered
1.5. Research Tenure Considered
2. Research Methodology
2.1. Objective of the Study
2.2. Baseline Methodology
2.3. Key Industry Partners
2.4. Major Association and Secondary Sources
2.5. Forecasting Methodology
2.6. Data Triangulation & Validation
2.7. Assumptions and Limitations
3. Executive Summary
3.1. Market Overview
3.2. Market Forecast
3.3. Key Regions
3.4. Key Segments
4. Voice of Customer Analysis (B2C Model Analysis)
4.1. Sample Size Determination
4.2. Respondent Demographics
4.2.1. By End User
4.2.2. By Age
4.2.3. By Occupation
4.3. Brand Awareness
4.4. Factors Influencing Purchase Decision
4.5. Brand Satisfaction
5. New Zealand Air Purifiers Market Outlook
5.1. Market Size & Forecast
5.1.1. By Value & Volume
5.2. Market Share & Forecast
5.2.1. By Filter Type Market Share Analysis (Pre-filter+ HEPA, Pre-filter + HEPA + AC, HEPA, Others (Pre-filter, HEPA + Ion & Ozone, HEPA + Electrostatic Precipitators, etc.))
5.2.2. By Price Segment Market Share Analysis (Low, Medium, High)
5.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis (General Trade and Modern Trade)
5.2.4. By Regional Market Share Analysis
5.2.4.1. North Island Market Analysis
5.2.4.2. South Island Market Analysis
5.2.5. By Company Market Share Analysis
5.3. New Zealand Air Purifiers Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.1. By Filter Type Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.2. By Price Segment Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.3. By Sales Channel Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.4. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment
6. New Zealand Pre-filter + HEPA + Activated Carbon Air Purifiers Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value & Volume
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Sales Channel Market Share Analysis
7. New Zealand Pre-filter+ HEPA Air Purifiers Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value & Volume
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Sales Channel Market Share Analysis
8. New Zealand HEPA Air Purifiers Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value & Volume
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Sales Channel Market Share Analysis
9. Market Dynamics
9.1. Drivers
9.1.1. Rising Health Consciousness Among Consumers
9.1.2. New Product Launches by Market Players
9.1.3. Government Initiatives
9.2. Challenges
9.2.1. High Cost of Adoption
9.2.2. Maintenance of Air Purifier
10. Impact of COVID-19 on New Zealand Air Purifiers Market
10.1. Impact Assessment Model
10.1.1. Key Segments Impacted
10.1.2. Key Regions Impacted
10.1.3. Key Sales Channel Impacted
11. Market Trends & Developments
11.1. Air Purifiers on Rent
11.2. Rising Prevalence of Airborne Diseases
11.3. Increasing Air Pollution Levels
11.4. Growing Marketing Campaigns by Companies
11.5. Rising Demand from Online Channels
12. Import & Export Analysis
12.1. Top 5 Exporting Countries
12.1.1. By Value
12.2. Top 5 Importing Countries
12.2.1. By Value
13. Porter’s Five Forces Model
13.1. Competitive Rivalry
13.2. Bargaining Power of Buyers
13.3. Bargaining Power of Suppliers
13.4. Threat of New Entrants
13.5. Threat of Substitutes
14. SWOT Analysis
14.1. Strengths
14.2. Weaknesses
14.3. Opportunities
14.4. Threats
15. Competitive Landscape
15.1. Company Profiles
15.1.1. Samsung Electronics New Zealand Limited
15.1.1.1. Company Details
15.1.1.2. Product & Services
15.1.1.3. Financials (As Reported)
15.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.1.5. Recent Developments
15.1.1.6. Key Management Personnel
15.1.2. Sharp Corporation
15.1.2.1. Company Details
15.1.2.2. Product & Services
15.1.2.3. Financials (As Reported)
15.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.2.5. Recent Developments
15.1.2.6. Key Management Personnel
15.1.3. Blueair AB
15.1.3.1. Company Details
15.1.3.2. Product & Services
15.1.3.3. Financials (As Reported)
15.1.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.3.5. Recent Developments
15.1.3.6. Key Management Personnel
15.1.4. Kogan.com Holdings Pty Ltd
15.1.4.1. Company Details
15.1.4.2. Product & Services
15.1.4.3. Financials (As Reported)
15.1.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.4.5. Recent Developments
15.1.4.6. Key Management Personnel
15.1.5. Mi Oceania Ltd
15.1.5.1. Company Details
15.1.5.2. Product & Services
15.1.5.3. Financials (As Reported)
15.1.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.5.5. Recent Developments
15.1.5.6. Key Management Personnel
15.1.6. Philips New Zealand Commercial Limited
15.1.6.1. Company Details
15.1.6.2. Product & Services
15.1.6.3. Financials (As Reported)
15.1.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.6.5. Recent Developments
15.1.6.6. Key Management Personnel
15.1.7. Dyson New Zealand Limited
15.1.7.1. Company Details
15.1.7.2. Product & Services
15.1.7.3. Financials (As Reported)
15.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.7.5. Recent Developments
15.1.7.6. Key Management Personnel
15.1.8. Daikin Air Conditioning New Zealand Ltd
15.1.8.1. Company Details
15.1.8.2. Product & Services
15.1.8.3. Financials (As Reported)
15.1.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.8.5. Recent Developments
15.1.8.6. Key Management Personnel
15.1.9. Breville New Zealand Limited
15.1.9.1. Company Details
15.1.9.2. Product & Services
15.1.9.3. Financials (As Reported)
15.1.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.9.5. Recent Developments
15.1.9.6. Key Management Personnel
15.1.10. Panasonic Asia Pacific Pte., Ltd.
15.1.10.1. Company Details
15.1.10.2. Product & Services
15.1.10.3. Financials (As Reported)
15.1.10.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.10.5. Recent Developments
15.1.10.6. Key Management Personnel
16. Strategic Recommendations/Action Plan
16.1. Key Focus Areas
16.2. Target Regions
16.3. Target Filter Type
16.4. Target Sales Channel
17. About Us & Disclaimer
(Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)

 

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Summary

The New Zealand air purifiers market is anticipated to project robust growth in the forecast period because of increasing health consciousness among the population, government initiatives, new product launches by air purifier companies, etc.
There are numerous ways to purify the air. They include air filtration, ionization, and UV treatment. This is carried out to ensure that neither the air a person breathes indoors nor the air that enters spaces from the outside causes harm. Airborne bacteria and viruses can be eliminated using an air purifier with air filters such as HEPA filters. HEPA filters are constantly made of stiff material repeatedly folded to maximize the filter's effective surface area. Since HEPA filters can provide clean air, they are frequently used in medical applications. They gather the tiniest particles that cause lung problems when inhaled. They can also capture pollutants such as dust and smoke.
Also, air purifier market players are constantly developing new strategies such as partnerships, acquisitions, mergers, etc. For instance, in 2022, Oransi partnered with New Zealand's Sanipure to provide mod and mod jr. air purifiers to New Zealand, Australia, and Fiji. Similarly, in 2022, Rentokil Initial collaborated with global innovator Radic8 to bring VIRUSKILLER™ air purifiers to New Zealand. The newly launched purifier has a pre-filter to remove impurities from the air, a carbon filter to remove toxins, and a UV-C reactor chamber to eliminate biological diseases and viruses carried by the atmosphere. These initiatives by air purifier companies are anticipated to further boost the market growth of air purifiers in New Zealand during the forecast period.
Growing Health Consciousness Among Consumers Fueling the Market Growth
Consumers are becoming health conscious, particularly after the COVID-19 pandemic situation. Also, the rising respiratory issues among people are further prompting them to purchase air purifiers. According to 2022 data from the Asthma Foundation, 700,000 New Zealanders suffer from respiratory disorders, with 1 in 7 children and 1 in 8 adults having asthma. Also, air pollution is another reason consumer preferences toward air purifiers are shifting. In most areas of New Zealand, indoor wood-burning stoves are the primary source of air pollution during the winter. Outdoor fires, moving cars, industries, dust, and sea spray are additional causes. Approximately 3300 people die annually from air pollution, with car emissions accounting for two-thirds of those deaths, or almost ten times the number of road fatalities. Also, more than 13,000 individuals are admitted to hospitals each year due to air pollution, costing the nation more than USD 9 billion. Although the air quality in New Zealand is generally acceptable, burning wood and coal for home heating during the winter exposes many people to relatively high levels of PM in the country's coldest regions. These factors encourage the population to purchase air purifiers, boosting the overall growth of this market in the country.
New Product Launches by Market Players Aiding the Market Growth
Consumers are increasingly looking for various options to attain good quality products. Therefore, to cater to the increasing demand, air purifier market players are launching new products and expanding their product portfolio. For instance, in 2022, Sharp Corporation introduced its Plasmacluster air purifiers, built-in with Sharp's Plasmacluster ion technology, in New Zealand. The FP series that Sharp presented in New Zealand has been evaluated and approved by the British Allergy Foundation. Similarly, in 2022, Daikin launched its newest air purifiers built-in with HEPA filters. These factors are anticipated to further enhance the market growth of the air purifiers market in the forecast period.
Government Initiatives Boosting the Market Growth
According to Ministry of Education officials, around 80% of New Zealand classrooms have adequate ventilation. However, a small percentage needs alteration, which would need air purification. Therefore, in 2022, the New Zealand government ordered 5000 Samsung air purifiers to help filter school virus particles. Thus, such initiatives by the New Zealand government also encourage the population to purchase air purifiers. These initiatives also spread awareness among people regarding the benefits of air purifiers. This factor is projected to expand the market growth of air purifiers during the forecast period in New Zealand.
Market Segmentation
The New Zealand air purifiers market is segmented based on filter type, price segment, sales channel, region, and competitional landscape. Based on filter type, the market is further fragmented into Pre-filter+ HEPA, Pre-filter + HEPA + AC, HEPA, and Others (Pre-filter, HEPA + Ion & Ozone, HEPA + Electrostatic Precipitators, etc. Based on price segment, the market is segmented into low, medium, and high. Based on sales channels, the market is segmented into general trade and modern trade. The market analysis also studies the regional segmentation to devise regional market segmentation, divided among North Island and South Island.
Company Profiles
Samsung Electronics New Zealand Limited, Sharp Corporation, Blueair AB, Kogan.com Holdings Pty Ltd, Mi Oceania Ltd, Philips New Zealand Commercial Limited, Dyson New Zealand Limited, Daikin Air Conditioning New Zealand Ltd, Breville New Zealand Limited, Ltd., Panasonic Asia Pacific Pte., Ltd, are among the major market players in the New Zealand air purifiers market.
Report Scope:
In this report, the New Zealand air purifiers market has been segmented into the following categories, in addition to the industry trends, which have also been detailed below:
• New Zealand Air Purifiers Market, By Filter Type:
o Pre-filter+ HEPA
o Pre-filter + HEPA + AC
o HEPA
o Others
• New Zealand Air Purifiers Market, By Price Segment:
o Low
o Medium
o High
• New Zealand Air Purifiers Market, By Sales Channel:
o General Trade
o Modern Trade
• New Zealand Air Purifiers Market, By Region:
o North Island
o South Island
Competitive Landscape
Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in the New Zealand air purifiers market.
Available Customizations:
With the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company's specific needs. The following customization options are available for the report:
Company Information
• Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).



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Table of Contents

1. Introduction
1.1. Product Overview
1.2. Key Highlights of the Report
1.3. Market Coverage
1.4. Market Segments Covered
1.5. Research Tenure Considered
2. Research Methodology
2.1. Objective of the Study
2.2. Baseline Methodology
2.3. Key Industry Partners
2.4. Major Association and Secondary Sources
2.5. Forecasting Methodology
2.6. Data Triangulation & Validation
2.7. Assumptions and Limitations
3. Executive Summary
3.1. Market Overview
3.2. Market Forecast
3.3. Key Regions
3.4. Key Segments
4. Voice of Customer Analysis (B2C Model Analysis)
4.1. Sample Size Determination
4.2. Respondent Demographics
4.2.1. By End User
4.2.2. By Age
4.2.3. By Occupation
4.3. Brand Awareness
4.4. Factors Influencing Purchase Decision
4.5. Brand Satisfaction
5. New Zealand Air Purifiers Market Outlook
5.1. Market Size & Forecast
5.1.1. By Value & Volume
5.2. Market Share & Forecast
5.2.1. By Filter Type Market Share Analysis (Pre-filter+ HEPA, Pre-filter + HEPA + AC, HEPA, Others (Pre-filter, HEPA + Ion & Ozone, HEPA + Electrostatic Precipitators, etc.))
5.2.2. By Price Segment Market Share Analysis (Low, Medium, High)
5.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis (General Trade and Modern Trade)
5.2.4. By Regional Market Share Analysis
5.2.4.1. North Island Market Analysis
5.2.4.2. South Island Market Analysis
5.2.5. By Company Market Share Analysis
5.3. New Zealand Air Purifiers Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.1. By Filter Type Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.2. By Price Segment Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.3. By Sales Channel Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.4. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment
6. New Zealand Pre-filter + HEPA + Activated Carbon Air Purifiers Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value & Volume
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Sales Channel Market Share Analysis
7. New Zealand Pre-filter+ HEPA Air Purifiers Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value & Volume
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Sales Channel Market Share Analysis
8. New Zealand HEPA Air Purifiers Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value & Volume
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Sales Channel Market Share Analysis
9. Market Dynamics
9.1. Drivers
9.1.1. Rising Health Consciousness Among Consumers
9.1.2. New Product Launches by Market Players
9.1.3. Government Initiatives
9.2. Challenges
9.2.1. High Cost of Adoption
9.2.2. Maintenance of Air Purifier
10. Impact of COVID-19 on New Zealand Air Purifiers Market
10.1. Impact Assessment Model
10.1.1. Key Segments Impacted
10.1.2. Key Regions Impacted
10.1.3. Key Sales Channel Impacted
11. Market Trends & Developments
11.1. Air Purifiers on Rent
11.2. Rising Prevalence of Airborne Diseases
11.3. Increasing Air Pollution Levels
11.4. Growing Marketing Campaigns by Companies
11.5. Rising Demand from Online Channels
12. Import & Export Analysis
12.1. Top 5 Exporting Countries
12.1.1. By Value
12.2. Top 5 Importing Countries
12.2.1. By Value
13. Porter’s Five Forces Model
13.1. Competitive Rivalry
13.2. Bargaining Power of Buyers
13.3. Bargaining Power of Suppliers
13.4. Threat of New Entrants
13.5. Threat of Substitutes
14. SWOT Analysis
14.1. Strengths
14.2. Weaknesses
14.3. Opportunities
14.4. Threats
15. Competitive Landscape
15.1. Company Profiles
15.1.1. Samsung Electronics New Zealand Limited
15.1.1.1. Company Details
15.1.1.2. Product & Services
15.1.1.3. Financials (As Reported)
15.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.1.5. Recent Developments
15.1.1.6. Key Management Personnel
15.1.2. Sharp Corporation
15.1.2.1. Company Details
15.1.2.2. Product & Services
15.1.2.3. Financials (As Reported)
15.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.2.5. Recent Developments
15.1.2.6. Key Management Personnel
15.1.3. Blueair AB
15.1.3.1. Company Details
15.1.3.2. Product & Services
15.1.3.3. Financials (As Reported)
15.1.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.3.5. Recent Developments
15.1.3.6. Key Management Personnel
15.1.4. Kogan.com Holdings Pty Ltd
15.1.4.1. Company Details
15.1.4.2. Product & Services
15.1.4.3. Financials (As Reported)
15.1.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.4.5. Recent Developments
15.1.4.6. Key Management Personnel
15.1.5. Mi Oceania Ltd
15.1.5.1. Company Details
15.1.5.2. Product & Services
15.1.5.3. Financials (As Reported)
15.1.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.5.5. Recent Developments
15.1.5.6. Key Management Personnel
15.1.6. Philips New Zealand Commercial Limited
15.1.6.1. Company Details
15.1.6.2. Product & Services
15.1.6.3. Financials (As Reported)
15.1.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.6.5. Recent Developments
15.1.6.6. Key Management Personnel
15.1.7. Dyson New Zealand Limited
15.1.7.1. Company Details
15.1.7.2. Product & Services
15.1.7.3. Financials (As Reported)
15.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.7.5. Recent Developments
15.1.7.6. Key Management Personnel
15.1.8. Daikin Air Conditioning New Zealand Ltd
15.1.8.1. Company Details
15.1.8.2. Product & Services
15.1.8.3. Financials (As Reported)
15.1.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.8.5. Recent Developments
15.1.8.6. Key Management Personnel
15.1.9. Breville New Zealand Limited
15.1.9.1. Company Details
15.1.9.2. Product & Services
15.1.9.3. Financials (As Reported)
15.1.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.9.5. Recent Developments
15.1.9.6. Key Management Personnel
15.1.10. Panasonic Asia Pacific Pte., Ltd.
15.1.10.1. Company Details
15.1.10.2. Product & Services
15.1.10.3. Financials (As Reported)
15.1.10.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.10.5. Recent Developments
15.1.10.6. Key Management Personnel
16. Strategic Recommendations/Action Plan
16.1. Key Focus Areas
16.2. Target Regions
16.3. Target Filter Type
16.4. Target Sales Channel
17. About Us & Disclaimer
(Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)

 

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TechSci Research社はどのような調査会社ですか?


テックサイリサーチ(TechSci Research)は、カナダ、英国、インドに拠点を持ち、化学、IT、環境、消費財と小売、自動車、エネルギーと発電の市場など、多様な産業や地域を対象とした調査・出版活... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



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2024/12/23 10:26

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