ニュージーランドペットグルーミング用品市場:動物別(犬、猫、馬、その他(鳥類、爬虫類、小哺乳類(ネズミ・マウス、ウサギ、モルモット)など)、製品タイプ別(シャンプー・リンス、バリカン・ハサミ、ブラシ・くし刃、デンタルケア用品、その他(ドライヤー、ナイフ、ワイプ、その他。)、流通チャネル別(グルーミングモール、専門店、スーパーマーケット、Eコマース その他(小売・薬局など))、地域別、企業別、予測・機会、2018-2028FNew Zealand Pet Grooming Products Market, By Animals (Dog, Cat, Horse, and Others (Bird, Reptiles, Small Mammals (Rat & Mice, Mouse, Rabbit, Guinea Pig) etc.), By Product Types (Shampoo & Conditioners, Clippers & Scissors, Brushes & Combs Blades, Dental Care Tools, and Others (Dryers, Knives, Wipes, etc.), By Distribution Channel (Groomers Mall, Specialty Stores, Supermarket, E-Commerce Others (Retail & Pharmacy etc.)), By Region, By Company, Forecast & Opportunities, 2018-2028F ニュージーランドのペットグルーミング製品市場は、予測期間中に成長すると予想されています。市場成長の主な要因としては、サービス提供の拡大やペット支出の増加などが挙げられます。例えば、企業はグルーミン... もっと見る
サマリーニュージーランドのペットグルーミング製品市場は、予測期間中に成長すると予想されています。市場成長の主な要因としては、サービス提供の拡大やペット支出の増加などが挙げられます。例えば、企業はグルーミング、デイケア、散歩、ペットの預かりなど幅広いサービスを提供しており、その結果、予測期間中に市場需要が増加しました。ペットの健康と福祉の重要性の高まりや、スタイリングに対する需要の高まりが、これらのサービスに対する需要を押し上げています。ペットのグルーミングは、ペットを清潔で健康に保ち、病気や皮膚感染症、アレルギーから守ることができます。また、ドレッドヘア、ステンシルデザイン、丸顔や四角顔の動物に毛皮を着せるなど、犬のグルーミングの新しいトレンドがこの分野の拡大を後押ししています。 グルーミングは、皮膚呼吸を高め、病気を予防し、毛皮の水分を増やし、香りを楽しむことができるため、ペットケアにおいて重要な役割を担っています。ペットの病気や感染症を早期に発見するためには、口、目、耳などの感染しやすい部位の感染を防ぐことが重要である。また、軍や警察の活動で犬が使用されるようになり、需要が高まり、製品の市場を牽引しています。 ドッグショーの増加、競争の激化、スポーツ活動など、さまざまな要因が市場需要の増加に寄与しています。例えば、アードモアのピュリナプロプランオークランドエキシビジョンセンターで開催された2022年ピュリナプロプランナショナルドッグショーのようなものです。犬種の完全性を保つために、犬の展覧会は高品質の繁殖株を審査します。優勝した犬は(外見と構造の両方が)整っているため、優れた品質の純血種の子孫を残す可能性が高くなります。さらに、フルヌイはニュージーランドの犬の都と言われている。内務省の資料によると、フルヌイは人口1000人あたり421匹の犬を飼っており、最も近いサウスランド地区の380匹を大きく引き離している。 企業は、革新的な新製品を発売することで、顧客をその製品に向かわせ、市場での地位を固める。ペットオーナーのペットケアに対する意識が高まる中、メーカー各社は新商品の創出に注力しています。例えば、2021年、アシュレイ&カンパニーは、ペットケアラインの新製品として、ペットシャンプー「Awash Woof」を発売しました。この製品は100%ナチュラルで、植物由来のオイルやエキスを豊富に含み、犬が本来持っている善良な犬自身の意味である公平性や感覚を取り除くことなく、犬の被毛を洗い、落ち着かせます。香りにこだわり、犬の皮膚に低刺激でリラックスでき、飼い主の手にも優しい成分であるカモミール、パイナップルエキス、バークオイルに、最も有用で栄養を与え、保護する性質を持つ精油を配合しました。Awoofは、くねくねとした洗濯の際に便利な、便利なrPET(完全リサイクル可能)製のスクワートボトルに入った状態で提供されます。ニュージーランド製で、パラベン、SLS、SLES、人工着色料、鉱物油、PEGSは不使用です。 ペットグルーミングサロンの増加が市場成長を後押し ペットグルーミングサロンや専門店の出店が増え、市場は拡大しています。評価期間中、移動式ペットグルーミングサービスの導入が、市場の主要な成長ドライバーになると予想されます。例えば、Jim's Dog WashやNubreedなどのサービスは、すでにすべての犬に対して自社でドッググルーミングサービスを提供しています。これにより、ペット用シャンプー、クシ、ブラシ、毛刈り用具の需要が増加すると予測されています。 ペット飼育の増加が市場需要を押し上げる ペットの飼育数が増加し、飼い主が人間性を重視するようになったことが、各種ペットグルーミング製品の成長に影響を与える2つの重要な要素となっています。様々な製品が入手可能であることと、ペットの健康に対する飼い主の関心が高まっていることは、いずれもこの上昇に寄与しており、予測期間中、ペットグルーミング製品の市場に好影響を与えると予想されます。例えば、2022年には、国内の180万世帯のうち64%に少なくとも1匹のペットがおり、全体のペットの数は約430万匹です。さらに、障害を持つ人をサポートする専門的な訓練を受けた犬の人口が増加した結果、犬の採用が増加していることも、ペットグルーミンググッズの市場を拡大させています。 市場の細分化 ペットグルーミンググッズ市場は、動物、製品タイプ、流通チャネルに基づいてセグメント化されます。動物に基づき、市場は犬、猫、馬などの動物、その他(鳥類、爬虫類、小型哺乳類(ラット&マウス、ネズミ、ウサギ、モルモット)など)に分けられる。製品タイプに基づき、市場はシャンプー&コンディショナー、バリカン&ハサミ、ブラシ&櫛刃、デンタルケアツール、その他(ドライヤー、ナイフ、ワイプなど)に分けられます。流通チャネルに基づき、市場はグルーマー、モール、スーパーマーケット、Eコマース、その他(小売・薬局など)に細分化されています。 企業プロフィール Ebos Group Ltd、Blackmores Group、ZETA Group (NZ) Ltd、Ashley & Co Limited、Spectrum Brands Holdings, Inc.、The Hounds Coat Limited, AllGroom, MJ's New Zealand Limited, The Pet Brands Companyなどは、ニュージーランドのペットグルーミング用品市場の成長を牽引する、ニュージーランドプラットフォームの主要市場プレーヤーです。 レポートのスコープ 本レポートでは、ニュージーランドのペットグルーミング製品市場を、業界動向に加えて、以下のカテゴリーに分類し、その詳細も記載しています: - ニュージーランドのペットグルーミング製品市場、動物別 o 犬 猫 o 馬 o その他 - ニュージーランドのペットグルーミング製品の市場:製品タイプ別 o シャンプー&コンディショナー o クリッパー&シザーズ o ブラシ&コームブレード o デンタルケアツール その他 - ニュージーランドのペットグルーミング製品市場:流通チャネル別 o グルーミングモール o スペシャリティストア o スーパーマーケット/ハイパーマーケット o Eコマース o その他 - ニュージーランドのペットグルーミング市場、地域別 o 北島 o 南島 - 競合他社の状況 企業プロファイル:ニュージーランドのペットグルーミング製品市場に進出している主要企業の詳細な分析。 カスタマイズが可能です: TechSci Researchは、与えられた市場データをもとに、企業の特定のニーズに応じてカスタマイズを提供します。本レポートでは、以下のカスタマイズオプションが利用可能です: 企業情報 - 追加市場プレイヤー(最大5社)の詳細分析とプロファイリング。 目次1. Introduction1.1. Product Overview 1.2. Key Highlights of the Report 1.3. Market Coverage 1.4. Market Segments Covered 1.5. Research Tenure Considered 2. Research Methodology 2.1. Objective of the Study 2.2. Baseline Methodology 2.3. Key Industry Partners 2.4. Major Association and Secondary Sources 2.5. Forecasting Methodology 2.6. Data Triangulation & Validation 2.7. Assumptions and Limitations 3. Executive Summary 3.1. Market Overview 3.2. Market Forecast 3.3. Key Regions 3.4. Key Segments 4. Voice of Customer Analysis (B2C Model Analysis) 4.1. Sample Size Determination 4.2. Respondent Demographics 4.2.1. By Gender 4.2.2. By Age 4.2.3. By Occupation 4.3. Brand Awareness 4.4. Factors Influencing Purchase Decision 5. New Zealand Pet Grooming Products Market Outlook 5.1. Market Size & Forecast 5.1.1. By Value 5.2. Market Share & Forecast 5.2.1. By Animals Market Share Analysis (Dog, Cat, Horse, and Others (Bird, Reptiles, Small Mammals (Rat & Mice, Mouse, Rabbit, Guinea Pig etc.) 5.2.2. By Product Types Market Share Analysis (Shampoo & Conditioners, Clippers & Scissors, Brushes & Combs Blades, Dental Care Tools, and others (Dryers, Knives, Wipes, etc.) 5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis (Groomers Mall, Specialty Stores, Supermarket, E-Commerce Others (Retail & Pharmacy etc.). 5.2.4. By Regional Market Share Analysis 5.2.4.1. North Island Market Share Analysis 5.2.4.2. South Island Market Share Analysis 5.2.5. By Company Market Share Analysis 5.3. New Zealand Pet Grooming Products Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.1. By Animals Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.2. By Product Types Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.3. By Distribution Channel Market Mapping & Opportunity Assessment 6. New Zealand Dog Pet Grooming Products Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Product Types Market Share Analysis 6.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 7. New Zealand Cat Pet Grooming Products Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Product Types Market Share Analysis 7.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 8. New Zealand Horse Pet Grooming Products Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By Product Types Market Share Analysis 8.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 9. Pricing Analysis (Best Selling SKU’s) 10. Market Dynamics 10.1. Drivers 10.1.1. Increasing pet adoption 10.1.2. Rising grooming salons 10.2. Challenges 10.2.1. Rising pet care cost 10.2.2. Pet Abandonment 11. Impact of COVID-19 on New Zealand Pet Grooming Products Market 11.1. Impact Assessment Model 11.1.1. Key Segments Impacted 11.1.2. Key Distribution Channel Impacted 12. Market Trends & Developments 12.1. Increasing mobile grooming services 12.2. Ease of Availability of products 12.3. Rising awareness regarding pet health and wellbeing 12.4. Increasing rising competitions and sports Activities 13. Porter’s Five Forces Model 13.1. Competitive Landscape 13.2. Bargaining Power of Buyers 13.3. Bargaining Power of Suppliers 13.4. Threat of New Entrants 13.5. Threat of Substitutes 14. SWOT Analysis 14.1. Strengths 14.2. Weaknesses 14.3. Opportunities 14.4. Threats 15. Competitive Landscape 15.1. Company Profiles 15.1.1. Ebos Group Ltd 15.1.1.1. Company Details 15.1.1.2. Product & Services 15.1.1.3. Financials (As Reported) 15.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.1.1.5. Recent Developments 15.1.1.6. Key Management Personnel 15.1.2. Blackmores Group 15.1.2.1. Company Details 15.1.2.2. Product & Services 15.1.2.3. Financials (As Reported) 15.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.1.2.5. Recent Developments 15.1.2.6. Key Management Personnel 15.1.3. Nestlé Purina Pet Care Company 15.1.3.1. Company Details 15.1.3.2. Product & Services 15.1.3.3. Financials (As Reported) 15.1.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.1.3.5. Recent Developments 15.1.3.6. Key Management Personnel 15.1.4. ZETA Group (NZ) Ltd 15.1.4.1. Company Details 15.1.4.2. Product & Services 15.1.4.3. Financials (As Reported) 15.1.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.1.4.5. Recent Developments 15.1.4.6. Key Management Personnel 15.1.5. Ashley & Co Limited 15.1.5.1. Company Details 15.1.5.2. Product & Services 15.1.5.3. Financials (As Reported) 15.1.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.1.5.5. Recent Developments 15.1.5.6. Key Management Personnel 15.1.6. Spectrum Brands Holdings, Inc. 15.1.6.1. Company Details 15.1.6.2. Product & Services 15.1.6.3. Financials (As Reported) 15.1.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.1.6.5. Recent Developments 15.1.6.6. Key Management Personnel 15.1.7. The Hounds Coat Limited 15.1.7.1. Company Details 15.1.7.2. Product & Services 15.1.7.3. Financials (As Reported) 15.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.1.7.5. Recent Developments 15.1.7.6. Key Management Personnel 15.1.8. AllGroom 15.1.8.1. Company Details 15.1.8.2. Product & Services 15.1.8.3. Financials (As Reported) 15.1.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.1.8.5. Recent Developments 15.1.8.6. Key Management Personnel 15.1.9. MJ’s New Zealand Limited 15.1.9.1. Company Details 15.1.9.2. Product & Services 15.1.9.3. Financials (As Reported) 15.1.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.1.9.5. Recent Developments 15.1.9.6. Key Management Personnel 15.1.10. The Pet Brands Company 15.1.10.1. Company Details 15.1.10.2. Product & Services 15.1.10.3. Financials (As Reported) 15.1.10.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.1.10.5. Recent Developments 15.1.10.6. Key Management Personnel 16. Strategic Recommendations/Action Plan 16.1. Key Focus Areas 16.2. Target Product Types 16.3. Target Distribution Channel 17. About Us & Disclaimer (Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)
SummaryThe New Zealand pet grooming products market is expected to grow during the forecast period. The key factors fueling the market growth include the expansion of service offerings and rising pet expenditures. For instance, companies provide a wide range of services such as grooming, daycare, walking, and pet boarding, as a result, increased the market demand during the forecast period. Table of Contents1. Introduction1.1. Product Overview 1.2. Key Highlights of the Report 1.3. Market Coverage 1.4. Market Segments Covered 1.5. Research Tenure Considered 2. Research Methodology 2.1. Objective of the Study 2.2. Baseline Methodology 2.3. Key Industry Partners 2.4. Major Association and Secondary Sources 2.5. Forecasting Methodology 2.6. Data Triangulation & Validation 2.7. Assumptions and Limitations 3. Executive Summary 3.1. Market Overview 3.2. Market Forecast 3.3. Key Regions 3.4. Key Segments 4. Voice of Customer Analysis (B2C Model Analysis) 4.1. Sample Size Determination 4.2. Respondent Demographics 4.2.1. By Gender 4.2.2. By Age 4.2.3. By Occupation 4.3. Brand Awareness 4.4. Factors Influencing Purchase Decision 5. New Zealand Pet Grooming Products Market Outlook 5.1. Market Size & Forecast 5.1.1. By Value 5.2. Market Share & Forecast 5.2.1. By Animals Market Share Analysis (Dog, Cat, Horse, and Others (Bird, Reptiles, Small Mammals (Rat & Mice, Mouse, Rabbit, Guinea Pig etc.) 5.2.2. By Product Types Market Share Analysis (Shampoo & Conditioners, Clippers & Scissors, Brushes & Combs Blades, Dental Care Tools, and others (Dryers, Knives, Wipes, etc.) 5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis (Groomers Mall, Specialty Stores, Supermarket, E-Commerce Others (Retail & Pharmacy etc.). 5.2.4. By Regional Market Share Analysis 5.2.4.1. North Island Market Share Analysis 5.2.4.2. South Island Market Share Analysis 5.2.5. By Company Market Share Analysis 5.3. New Zealand Pet Grooming Products Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.1. By Animals Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.2. By Product Types Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.3. By Distribution Channel Market Mapping & Opportunity Assessment 6. New Zealand Dog Pet Grooming Products Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Product Types Market Share Analysis 6.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 7. New Zealand Cat Pet Grooming Products Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Product Types Market Share Analysis 7.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 8. New Zealand Horse Pet Grooming Products Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By Product Types Market Share Analysis 8.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 9. Pricing Analysis (Best Selling SKU’s) 10. Market Dynamics 10.1. Drivers 10.1.1. Increasing pet adoption 10.1.2. Rising grooming salons 10.2. Challenges 10.2.1. Rising pet care cost 10.2.2. Pet Abandonment 11. Impact of COVID-19 on New Zealand Pet Grooming Products Market 11.1. Impact Assessment Model 11.1.1. Key Segments Impacted 11.1.2. Key Distribution Channel Impacted 12. Market Trends & Developments 12.1. Increasing mobile grooming services 12.2. Ease of Availability of products 12.3. Rising awareness regarding pet health and wellbeing 12.4. Increasing rising competitions and sports Activities 13. Porter’s Five Forces Model 13.1. Competitive Landscape 13.2. Bargaining Power of Buyers 13.3. Bargaining Power of Suppliers 13.4. Threat of New Entrants 13.5. Threat of Substitutes 14. SWOT Analysis 14.1. Strengths 14.2. Weaknesses 14.3. Opportunities 14.4. Threats 15. Competitive Landscape 15.1. Company Profiles 15.1.1. Ebos Group Ltd 15.1.1.1. Company Details 15.1.1.2. Product & Services 15.1.1.3. Financials (As Reported) 15.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.1.1.5. Recent Developments 15.1.1.6. Key Management Personnel 15.1.2. Blackmores Group 15.1.2.1. Company Details 15.1.2.2. Product & Services 15.1.2.3. Financials (As Reported) 15.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.1.2.5. Recent Developments 15.1.2.6. Key Management Personnel 15.1.3. Nestlé Purina Pet Care Company 15.1.3.1. Company Details 15.1.3.2. Product & Services 15.1.3.3. Financials (As Reported) 15.1.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.1.3.5. Recent Developments 15.1.3.6. Key Management Personnel 15.1.4. ZETA Group (NZ) Ltd 15.1.4.1. Company Details 15.1.4.2. Product & Services 15.1.4.3. Financials (As Reported) 15.1.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.1.4.5. Recent Developments 15.1.4.6. Key Management Personnel 15.1.5. Ashley & Co Limited 15.1.5.1. Company Details 15.1.5.2. Product & Services 15.1.5.3. Financials (As Reported) 15.1.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.1.5.5. Recent Developments 15.1.5.6. Key Management Personnel 15.1.6. Spectrum Brands Holdings, Inc. 15.1.6.1. Company Details 15.1.6.2. Product & Services 15.1.6.3. Financials (As Reported) 15.1.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.1.6.5. Recent Developments 15.1.6.6. Key Management Personnel 15.1.7. The Hounds Coat Limited 15.1.7.1. Company Details 15.1.7.2. Product & Services 15.1.7.3. Financials (As Reported) 15.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.1.7.5. Recent Developments 15.1.7.6. Key Management Personnel 15.1.8. AllGroom 15.1.8.1. Company Details 15.1.8.2. Product & Services 15.1.8.3. Financials (As Reported) 15.1.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.1.8.5. Recent Developments 15.1.8.6. Key Management Personnel 15.1.9. MJ’s New Zealand Limited 15.1.9.1. Company Details 15.1.9.2. Product & Services 15.1.9.3. Financials (As Reported) 15.1.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.1.9.5. Recent Developments 15.1.9.6. Key Management Personnel 15.1.10. The Pet Brands Company 15.1.10.1. Company Details 15.1.10.2. Product & Services 15.1.10.3. Financials (As Reported) 15.1.10.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.1.10.5. Recent Developments 15.1.10.6. Key Management Personnel 16. Strategic Recommendations/Action Plan 16.1. Key Focus Areas 16.2. Target Product Types 16.3. Target Distribution Channel 17. About Us & Disclaimer (Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)
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