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ニュージーランドペットグルーミング用品市場:動物別(犬、猫、馬、その他(鳥類、爬虫類、小哺乳類(ネズミ・マウス、ウサギ、モルモット)など)、製品タイプ別(シャンプー・リンス、バリカン・ハサミ、ブラシ・くし刃、デンタルケア用品、その他(ドライヤー、ナイフ、ワイプ、その他。)、流通チャネル別(グルーミングモール、専門店、スーパーマーケット、Eコマース その他(小売・薬局など))、地域別、企業別、予測・機会、2018-2028F


New Zealand Pet Grooming Products Market, By Animals (Dog, Cat, Horse, and Others (Bird, Reptiles, Small Mammals (Rat & Mice, Mouse, Rabbit, Guinea Pig) etc.), By Product Types (Shampoo & Conditioners, Clippers & Scissors, Brushes & Combs Blades, Dental Care Tools, and Others (Dryers, Knives, Wipes, etc.), By Distribution Channel (Groomers Mall, Specialty Stores, Supermarket, E-Commerce Others (Retail & Pharmacy etc.)), By Region, By Company, Forecast & Opportunities, 2018-2028F

ニュージーランドのペットグルーミング製品市場は、予測期間中に成長すると予想されています。市場成長の主な要因としては、サービス提供の拡大やペット支出の増加などが挙げられます。例えば、企業はグルーミン... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
TechSci Research
テックサイリサーチ
2023年5月1日 US$3,500
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73 英語

 

サマリー

ニュージーランドのペットグルーミング製品市場は、予測期間中に成長すると予想されています。市場成長の主な要因としては、サービス提供の拡大やペット支出の増加などが挙げられます。例えば、企業はグルーミング、デイケア、散歩、ペットの預かりなど幅広いサービスを提供しており、その結果、予測期間中に市場需要が増加しました。
ペットの健康と福祉の重要性の高まりや、スタイリングに対する需要の高まりが、これらのサービスに対する需要を押し上げています。ペットのグルーミングは、ペットを清潔で健康に保ち、病気や皮膚感染症、アレルギーから守ることができます。また、ドレッドヘア、ステンシルデザイン、丸顔や四角顔の動物に毛皮を着せるなど、犬のグルーミングの新しいトレンドがこの分野の拡大を後押ししています。
グルーミングは、皮膚呼吸を高め、病気を予防し、毛皮の水分を増やし、香りを楽しむことができるため、ペットケアにおいて重要な役割を担っています。ペットの病気や感染症を早期に発見するためには、口、目、耳などの感染しやすい部位の感染を防ぐことが重要である。また、軍や警察の活動で犬が使用されるようになり、需要が高まり、製品の市場を牽引しています。
ドッグショーの増加、競争の激化、スポーツ活動など、さまざまな要因が市場需要の増加に寄与しています。例えば、アードモアのピュリナプロプランオークランドエキシビジョンセンターで開催された2022年ピュリナプロプランナショナルドッグショーのようなものです。犬種の完全性を保つために、犬の展覧会は高品質の繁殖株を審査します。優勝した犬は(外見と構造の両方が)整っているため、優れた品質の純血種の子孫を残す可能性が高くなります。さらに、フルヌイはニュージーランドの犬の都と言われている。内務省の資料によると、フルヌイは人口1000人あたり421匹の犬を飼っており、最も近いサウスランド地区の380匹を大きく引き離している。
企業は、革新的な新製品を発売することで、顧客をその製品に向かわせ、市場での地位を固める。ペットオーナーのペットケアに対する意識が高まる中、メーカー各社は新商品の創出に注力しています。例えば、2021年、アシュレイ&カンパニーは、ペットケアラインの新製品として、ペットシャンプー「Awash Woof」を発売しました。この製品は100%ナチュラルで、植物由来のオイルやエキスを豊富に含み、犬が本来持っている善良な犬自身の意味である公平性や感覚を取り除くことなく、犬の被毛を洗い、落ち着かせます。香りにこだわり、犬の皮膚に低刺激でリラックスでき、飼い主の手にも優しい成分であるカモミール、パイナップルエキス、バークオイルに、最も有用で栄養を与え、保護する性質を持つ精油を配合しました。Awoofは、くねくねとした洗濯の際に便利な、便利なrPET(完全リサイクル可能)製のスクワートボトルに入った状態で提供されます。ニュージーランド製で、パラベン、SLS、SLES、人工着色料、鉱物油、PEGSは不使用です。
ペットグルーミングサロンの増加が市場成長を後押し
ペットグルーミングサロンや専門店の出店が増え、市場は拡大しています。評価期間中、移動式ペットグルーミングサービスの導入が、市場の主要な成長ドライバーになると予想されます。例えば、Jim's Dog WashやNubreedなどのサービスは、すでにすべての犬に対して自社でドッググルーミングサービスを提供しています。これにより、ペット用シャンプー、クシ、ブラシ、毛刈り用具の需要が増加すると予測されています。
ペット飼育の増加が市場需要を押し上げる
ペットの飼育数が増加し、飼い主が人間性を重視するようになったことが、各種ペットグルーミング製品の成長に影響を与える2つの重要な要素となっています。様々な製品が入手可能であることと、ペットの健康に対する飼い主の関心が高まっていることは、いずれもこの上昇に寄与しており、予測期間中、ペットグルーミング製品の市場に好影響を与えると予想されます。例えば、2022年には、国内の180万世帯のうち64%に少なくとも1匹のペットがおり、全体のペットの数は約430万匹です。さらに、障害を持つ人をサポートする専門的な訓練を受けた犬の人口が増加した結果、犬の採用が増加していることも、ペットグルーミンググッズの市場を拡大させています。
市場の細分化
ペットグルーミンググッズ市場は、動物、製品タイプ、流通チャネルに基づいてセグメント化されます。動物に基づき、市場は犬、猫、馬などの動物、その他(鳥類、爬虫類、小型哺乳類(ラット&マウス、ネズミ、ウサギ、モルモット)など)に分けられる。製品タイプに基づき、市場はシャンプー&コンディショナー、バリカン&ハサミ、ブラシ&櫛刃、デンタルケアツール、その他(ドライヤー、ナイフ、ワイプなど)に分けられます。流通チャネルに基づき、市場はグルーマー、モール、スーパーマーケット、Eコマース、その他(小売・薬局など)に細分化されています。
企業プロフィール
Ebos Group Ltd、Blackmores Group、ZETA Group (NZ) Ltd、Ashley & Co Limited、Spectrum Brands Holdings, Inc.、The Hounds Coat Limited, AllGroom, MJ's New Zealand Limited, The Pet Brands Companyなどは、ニュージーランドのペットグルーミング用品市場の成長を牽引する、ニュージーランドプラットフォームの主要市場プレーヤーです。
レポートのスコープ
本レポートでは、ニュージーランドのペットグルーミング製品市場を、業界動向に加えて、以下のカテゴリーに分類し、その詳細も記載しています:
- ニュージーランドのペットグルーミング製品市場、動物別
o 犬

o 馬
o その他
- ニュージーランドのペットグルーミング製品の市場:製品タイプ別
o シャンプー&コンディショナー
o クリッパー&シザーズ
o ブラシ&コームブレード
o デンタルケアツール
その他
- ニュージーランドのペットグルーミング製品市場:流通チャネル別
o グルーミングモール
o スペシャリティストア
o スーパーマーケット/ハイパーマーケット
o Eコマース
o その他
- ニュージーランドのペットグルーミング市場、地域別
o 北島
o 南島
- 競合他社の状況
企業プロファイル:ニュージーランドのペットグルーミング製品市場に進出している主要企業の詳細な分析。
カスタマイズが可能です:
TechSci Researchは、与えられた市場データをもとに、企業の特定のニーズに応じてカスタマイズを提供します。本レポートでは、以下のカスタマイズオプションが利用可能です:
企業情報
- 追加市場プレイヤー(最大5社)の詳細分析とプロファイリング。

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目次

1. Introduction
1.1. Product Overview
1.2. Key Highlights of the Report
1.3. Market Coverage
1.4. Market Segments Covered
1.5. Research Tenure Considered
2. Research Methodology
2.1. Objective of the Study
2.2. Baseline Methodology
2.3. Key Industry Partners
2.4. Major Association and Secondary Sources
2.5. Forecasting Methodology
2.6. Data Triangulation & Validation
2.7. Assumptions and Limitations
3. Executive Summary
3.1. Market Overview
3.2. Market Forecast
3.3. Key Regions
3.4. Key Segments
4. Voice of Customer Analysis (B2C Model Analysis)
4.1. Sample Size Determination
4.2. Respondent Demographics
4.2.1. By Gender
4.2.2. By Age
4.2.3. By Occupation
4.3. Brand Awareness
4.4. Factors Influencing Purchase Decision
5. New Zealand Pet Grooming Products Market Outlook
5.1. Market Size & Forecast
5.1.1. By Value
5.2. Market Share & Forecast
5.2.1. By Animals Market Share Analysis (Dog, Cat, Horse, and Others (Bird, Reptiles, Small Mammals (Rat & Mice, Mouse, Rabbit, Guinea Pig etc.)
5.2.2. By Product Types Market Share Analysis (Shampoo & Conditioners, Clippers & Scissors, Brushes & Combs Blades, Dental Care Tools, and others (Dryers, Knives, Wipes, etc.)
5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis (Groomers Mall, Specialty Stores, Supermarket, E-Commerce Others (Retail & Pharmacy etc.).
5.2.4. By Regional Market Share Analysis
5.2.4.1. North Island Market Share Analysis
5.2.4.2. South Island Market Share Analysis
5.2.5. By Company Market Share Analysis
5.3. New Zealand Pet Grooming Products Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.1. By Animals Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.2. By Product Types Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.3. By Distribution Channel Market Mapping & Opportunity Assessment
6. New Zealand Dog Pet Grooming Products Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Product Types Market Share Analysis
6.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
7. New Zealand Cat Pet Grooming Products Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Product Types Market Share Analysis
7.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
8. New Zealand Horse Pet Grooming Products Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Product Types Market Share Analysis
8.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
9. Pricing Analysis (Best Selling SKU’s)
10. Market Dynamics
10.1. Drivers
10.1.1. Increasing pet adoption
10.1.2. Rising grooming salons
10.2. Challenges
10.2.1. Rising pet care cost
10.2.2. Pet Abandonment
11. Impact of COVID-19 on New Zealand Pet Grooming Products Market
11.1. Impact Assessment Model
11.1.1. Key Segments Impacted
11.1.2. Key Distribution Channel Impacted
12. Market Trends & Developments
12.1. Increasing mobile grooming services
12.2. Ease of Availability of products
12.3. Rising awareness regarding pet health and wellbeing
12.4. Increasing rising competitions and sports Activities
13. Porter’s Five Forces Model
13.1. Competitive Landscape
13.2. Bargaining Power of Buyers
13.3. Bargaining Power of Suppliers
13.4. Threat of New Entrants
13.5. Threat of Substitutes
14. SWOT Analysis
14.1. Strengths
14.2. Weaknesses
14.3. Opportunities
14.4. Threats
15. Competitive Landscape
15.1. Company Profiles
15.1.1. Ebos Group Ltd
15.1.1.1. Company Details
15.1.1.2. Product & Services
15.1.1.3. Financials (As Reported)
15.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.1.5. Recent Developments
15.1.1.6. Key Management Personnel
15.1.2. Blackmores Group
15.1.2.1. Company Details
15.1.2.2. Product & Services
15.1.2.3. Financials (As Reported)
15.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.2.5. Recent Developments
15.1.2.6. Key Management Personnel
15.1.3. Nestlé Purina Pet Care Company
15.1.3.1. Company Details
15.1.3.2. Product & Services
15.1.3.3. Financials (As Reported)
15.1.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.3.5. Recent Developments
15.1.3.6. Key Management Personnel
15.1.4. ZETA Group (NZ) Ltd
15.1.4.1. Company Details
15.1.4.2. Product & Services
15.1.4.3. Financials (As Reported)
15.1.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.4.5. Recent Developments
15.1.4.6. Key Management Personnel
15.1.5. Ashley & Co Limited
15.1.5.1. Company Details
15.1.5.2. Product & Services
15.1.5.3. Financials (As Reported)
15.1.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.5.5. Recent Developments
15.1.5.6. Key Management Personnel
15.1.6. Spectrum Brands Holdings, Inc.
15.1.6.1. Company Details
15.1.6.2. Product & Services
15.1.6.3. Financials (As Reported)
15.1.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.6.5. Recent Developments
15.1.6.6. Key Management Personnel
15.1.7. The Hounds Coat Limited
15.1.7.1. Company Details
15.1.7.2. Product & Services
15.1.7.3. Financials (As Reported)
15.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.7.5. Recent Developments
15.1.7.6. Key Management Personnel
15.1.8. AllGroom
15.1.8.1. Company Details
15.1.8.2. Product & Services
15.1.8.3. Financials (As Reported)
15.1.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.8.5. Recent Developments
15.1.8.6. Key Management Personnel
15.1.9. MJ’s New Zealand Limited
15.1.9.1. Company Details
15.1.9.2. Product & Services
15.1.9.3. Financials (As Reported)
15.1.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.9.5. Recent Developments
15.1.9.6. Key Management Personnel
15.1.10. The Pet Brands Company
15.1.10.1. Company Details
15.1.10.2. Product & Services
15.1.10.3. Financials (As Reported)
15.1.10.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.10.5. Recent Developments
15.1.10.6. Key Management Personnel
16. Strategic Recommendations/Action Plan
16.1. Key Focus Areas
16.2. Target Product Types
16.3. Target Distribution Channel
17. About Us & Disclaimer
(Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)

 

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Summary

The New Zealand pet grooming products market is expected to grow during the forecast period. The key factors fueling the market growth include the expansion of service offerings and rising pet expenditures. For instance, companies provide a wide range of services such as grooming, daycare, walking, and pet boarding, as a result, increased the market demand during the forecast period.
The growing importance of pet health and wellbeing, as well as the growing demand for styling, are driving up demand for these services. Pet grooming keeps them clean and healthy and guards against illnesses, skin infections, and allergies. Additionally, emerging dog grooming trends, including dreadlocks, stenciled designs, and putting pet fur on animals with round or square faces, are driving the expansion of the sector.
Grooming is an important part of pet care because it enhances skin breathing, prevention against diseases, increases the moisture in the fur coat, and provides a greater aroma. To detect early signs of pet ailments and infections, it is critical to prevent infections in vulnerable areas such as the mouth, eyes, and ears. In addition, the usage of dogs by the military and police for operations results in rising demand, which in turn drives the market of the products.
Various factors contribute to an increase the market demand, such as increased dog shows, rising competition, and sports activities. Such as the 2022 Purina Pro Plan National Dog Show, which was held at the Purina Pro Plan Auckland Exhibition Centre in Ardmore. To preserve the breed's integrity, dog exhibitions examine high-quality breeding stock. A winning dog is well-conformed (both in terms of appearance and structure), which increases the likelihood that it will produce purebred offspring of excellent quality. Moreover, Hurunui is believed to be the dog capital of New Zealand. According to Ministry of Internal Affairs data, Hurunui has 421 dogs for every 1000 people, far outnumbering the nearest district, Southland, which has 380.
Companies release new innovative products to attract customers toward the product to consolidate their position in the market. As pet owners are becoming more conscious of pet care issues, manufacturers are concentrating on the creation of new products. For instance, in 2021, Ashley & Co. launched a new product in their Pet Care line, Awash Woof pet shampoo. The product is 100% natural and enriched with plant-based oils and extracts that wash and calm your dog's coat without removing any of its natural goodness dogs mean fairness and a sense of itself. In addition to being carefully chosen for their aroma, the ingredients camomile, pineapple extract, and bark oil, which are low-irritant and relaxing for dogs' skin as well as gentle on owners' hands, have been combined with essential oils to give the most useful, nourishing, and protecting qualities. For convenience during a wiggly wash, Awoof comes in a handy rPET (fully recyclable) squirt bottle. It's manufactured in New Zealand and free of parabens, SLS, SLES, artificial colors, mineral oils, and PEGS.
Increasing Pet Grooming Salons Boosts Market Growth
The market is expanding as pet grooming salons, and specialist shops are opening more frequently. Over the course of the assessment period, the introduction of mobile pet grooming services is anticipated to emerge as the primary growth driver for the market. For instance, Services such as Jim's Dog Wash and Nubreed, among others, already provide in-house dog grooming services to all dogs. It is projected that this will increase demand for pet shampoos, combs, brushes, and shearing equipment.
Rising Pet Adoption Boosts the Market Demand
The adoption of more pets and ownership patterns that lean toward humanization are two key elements influencing the growth of various pet grooming products. The availability of verities of products and the growing concern pet owners have for the health of their animals both contribute to this rise and are expected to have a favorable effect on the market for pet grooming products during the forecast period. For instance, in 2022, there is at least one pet in 64% of the 1.8 million households in the nation; there are around 4.3 million pets overall. Additionally, the rising adoption of dogs as a result of the growing population of professionally trained dogs who support those with disabilities also increases the market for pet grooming goods.
Market Segmentation
The Pet Grooming Products Market is segmented based on animals, product types, and distribution channels. Based on animals, the market is divided into animals, such as dogs, cats, horses, and others (birds, reptiles, small mammals (rats & mice, mice, rabbits, guinea pigs), etc.). Based on product types, the market is split into shampoo & conditioners, clippers & scissors, brushes & comb blades, dental care tools, and others (dryers, knives, wipes, etc.). Based on distribution channels, the market is fragmented into groomers, malls, supermarkets, e-commerce, and others (retail & pharmacy, etc.).
Company Profiles
Ebos Group Ltd, Blackmores Group, ZETA Group (NZ) Ltd, Ashley & Co Limited, Spectrum Brands Holdings, Inc., The Hounds Coat Limited, AllGroom, MJ’s New Zealand Limited, The Pet Brands Company are among the major market players in the New Zealand platform that lead the market growth of the New Zealand pet grooming products market.
Report Scope:
In this report, the New Zealand pet grooming products market has been segmented into the following categories, in addition to the industry trends, which have also been detailed below:
• New Zealand Pet Grooming Products Market, By Animals:
o Dog
o Cat
o Horse
o Others
• New Zealand Pet Grooming Products Market, By Product Types:
o Shampoo & Conditioners
o Clippers & Scissors
o Brushes & Combs Blades
o Dental Care Tools
o Others
• New Zealand Pet Grooming Products Market, By Distribution Channel:
o Groomers Mall
o Specialty Stores
o Supermarkets/Hypermarkets
o E-Commerce
o Others
• New Zealand Pet Grooming Market, By Region:
o North Island
o South Island
• Competitive Landscape
Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in the New Zealand pet grooming products market.
Available Customizations:
With the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company’s specific needs. The following customization options are available for the report:
Company Information
• Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).



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Table of Contents

1. Introduction
1.1. Product Overview
1.2. Key Highlights of the Report
1.3. Market Coverage
1.4. Market Segments Covered
1.5. Research Tenure Considered
2. Research Methodology
2.1. Objective of the Study
2.2. Baseline Methodology
2.3. Key Industry Partners
2.4. Major Association and Secondary Sources
2.5. Forecasting Methodology
2.6. Data Triangulation & Validation
2.7. Assumptions and Limitations
3. Executive Summary
3.1. Market Overview
3.2. Market Forecast
3.3. Key Regions
3.4. Key Segments
4. Voice of Customer Analysis (B2C Model Analysis)
4.1. Sample Size Determination
4.2. Respondent Demographics
4.2.1. By Gender
4.2.2. By Age
4.2.3. By Occupation
4.3. Brand Awareness
4.4. Factors Influencing Purchase Decision
5. New Zealand Pet Grooming Products Market Outlook
5.1. Market Size & Forecast
5.1.1. By Value
5.2. Market Share & Forecast
5.2.1. By Animals Market Share Analysis (Dog, Cat, Horse, and Others (Bird, Reptiles, Small Mammals (Rat & Mice, Mouse, Rabbit, Guinea Pig etc.)
5.2.2. By Product Types Market Share Analysis (Shampoo & Conditioners, Clippers & Scissors, Brushes & Combs Blades, Dental Care Tools, and others (Dryers, Knives, Wipes, etc.)
5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis (Groomers Mall, Specialty Stores, Supermarket, E-Commerce Others (Retail & Pharmacy etc.).
5.2.4. By Regional Market Share Analysis
5.2.4.1. North Island Market Share Analysis
5.2.4.2. South Island Market Share Analysis
5.2.5. By Company Market Share Analysis
5.3. New Zealand Pet Grooming Products Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.1. By Animals Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.2. By Product Types Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.3. By Distribution Channel Market Mapping & Opportunity Assessment
6. New Zealand Dog Pet Grooming Products Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Product Types Market Share Analysis
6.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
7. New Zealand Cat Pet Grooming Products Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Product Types Market Share Analysis
7.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
8. New Zealand Horse Pet Grooming Products Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Product Types Market Share Analysis
8.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis
9. Pricing Analysis (Best Selling SKU’s)
10. Market Dynamics
10.1. Drivers
10.1.1. Increasing pet adoption
10.1.2. Rising grooming salons
10.2. Challenges
10.2.1. Rising pet care cost
10.2.2. Pet Abandonment
11. Impact of COVID-19 on New Zealand Pet Grooming Products Market
11.1. Impact Assessment Model
11.1.1. Key Segments Impacted
11.1.2. Key Distribution Channel Impacted
12. Market Trends & Developments
12.1. Increasing mobile grooming services
12.2. Ease of Availability of products
12.3. Rising awareness regarding pet health and wellbeing
12.4. Increasing rising competitions and sports Activities
13. Porter’s Five Forces Model
13.1. Competitive Landscape
13.2. Bargaining Power of Buyers
13.3. Bargaining Power of Suppliers
13.4. Threat of New Entrants
13.5. Threat of Substitutes
14. SWOT Analysis
14.1. Strengths
14.2. Weaknesses
14.3. Opportunities
14.4. Threats
15. Competitive Landscape
15.1. Company Profiles
15.1.1. Ebos Group Ltd
15.1.1.1. Company Details
15.1.1.2. Product & Services
15.1.1.3. Financials (As Reported)
15.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.1.5. Recent Developments
15.1.1.6. Key Management Personnel
15.1.2. Blackmores Group
15.1.2.1. Company Details
15.1.2.2. Product & Services
15.1.2.3. Financials (As Reported)
15.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.2.5. Recent Developments
15.1.2.6. Key Management Personnel
15.1.3. Nestlé Purina Pet Care Company
15.1.3.1. Company Details
15.1.3.2. Product & Services
15.1.3.3. Financials (As Reported)
15.1.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.3.5. Recent Developments
15.1.3.6. Key Management Personnel
15.1.4. ZETA Group (NZ) Ltd
15.1.4.1. Company Details
15.1.4.2. Product & Services
15.1.4.3. Financials (As Reported)
15.1.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.4.5. Recent Developments
15.1.4.6. Key Management Personnel
15.1.5. Ashley & Co Limited
15.1.5.1. Company Details
15.1.5.2. Product & Services
15.1.5.3. Financials (As Reported)
15.1.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.5.5. Recent Developments
15.1.5.6. Key Management Personnel
15.1.6. Spectrum Brands Holdings, Inc.
15.1.6.1. Company Details
15.1.6.2. Product & Services
15.1.6.3. Financials (As Reported)
15.1.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.6.5. Recent Developments
15.1.6.6. Key Management Personnel
15.1.7. The Hounds Coat Limited
15.1.7.1. Company Details
15.1.7.2. Product & Services
15.1.7.3. Financials (As Reported)
15.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.7.5. Recent Developments
15.1.7.6. Key Management Personnel
15.1.8. AllGroom
15.1.8.1. Company Details
15.1.8.2. Product & Services
15.1.8.3. Financials (As Reported)
15.1.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.8.5. Recent Developments
15.1.8.6. Key Management Personnel
15.1.9. MJ’s New Zealand Limited
15.1.9.1. Company Details
15.1.9.2. Product & Services
15.1.9.3. Financials (As Reported)
15.1.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.9.5. Recent Developments
15.1.9.6. Key Management Personnel
15.1.10. The Pet Brands Company
15.1.10.1. Company Details
15.1.10.2. Product & Services
15.1.10.3. Financials (As Reported)
15.1.10.4. Key Market Focus & Geographical Presence
15.1.10.5. Recent Developments
15.1.10.6. Key Management Personnel
16. Strategic Recommendations/Action Plan
16.1. Key Focus Areas
16.2. Target Product Types
16.3. Target Distribution Channel
17. About Us & Disclaimer
(Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)

 

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調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



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2024/11/22 10:26

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