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ドイツ空気源ヒートポンプ市場:プロセス別(空気対空気(ダクト、ダクトレス)、空気対水(スプリット、一体型))、エンドユーザー別(住宅、ホテル&リゾート、ジム&スパ、教育、フードサービス、その他(医療、オフィスなど))、販売チャネル別(配管工、ディーラー&業者、小売、直販、オンライン、その他(流通業者、建設業者など)、地域、企業別、予測・機会:2018〜2028F


Germany Air Source Heat Pump Market By Process (Air to Air (Ducts, Ductless), Air to Water (Split, Integrated)), By End Use (Residential, Hotels & Resorts, Gym & Spas, Education, Food Service, and Others (Healthcare, Offices, etc.), By Sales Channel (Plumbers, Dealers & Contractors, Retail, Direct Sales, Online, and Others (Distributors, Builders, etc.), By Region, By Company, Forecast & Opportunities, 2018-2028F

ドイツの空気源ヒートポンプ市場は、化石燃料の燃焼による二酸化炭素排出量の増加に対する社会的意識の高まりが牽引すると予想されます。温室効果ガス排出量の増加により、公害や地球温暖化が進んでいます。この... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
TechSci Research
テックサイリサーチ
2023年5月1日 US$3,500
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75 英語

 

サマリー

ドイツの空気源ヒートポンプ市場は、化石燃料の燃焼による二酸化炭素排出量の増加に対する社会的意識の高まりが牽引すると予想されます。温室効果ガス排出量の増加により、公害や地球温暖化が進んでいます。このような要因が重なることで、暖房用途での排出量削減のための主要技術として電気ヒートポンプの利用が促進され、予測期間中の市場成長が期待されます。
空気熱源ヒートポンプは、電気を用いてある場所から別の場所に熱を移動させるために使用される装置である。ヒートポンプで熱は生産されません。ヒートポンプは熱を生産するのではなく、特定の場所を暖めたり冷やしたりするために熱を移動・分配します。
環境問題に対処する手段として、グリーンエネルギー管理システムや技術が重要視されるようになりました。このような対策は、この地域のヒートポンプ市場の拡大に有益な機会をもたらすと期待されています。例えば、2022年のドイツでは、ヒートポンプの販売台数が過去最高を記録しました。ドイツ暖房産業連盟(BDH)によると、同国は2022年上半期に25%多い新型ヒートポンプを納入した。生数は76,500台から96,000台に増加し、ヒートポンプの市場シェアは17%から21%に急増した。
しかし、暖房システムやその部品を製造する121社が加盟するドイツ暖房産業連盟では、ドイツの暖房産業が生み出す売上の約9割を彼らが占めているそうです。同様に、ヨーロッパでは、暖房産業が生み出す売上の60%を占めています。これは、ドイツの暖房産業が予測期間中に技術面でも商業面でも成長することを意味します。
企業は、顧客を惹きつけ、市場での存在感を高めるために、革新的な新製品を提供しています。メーカーは、顧客の需要を満たすために新製品の開発に注力しています。例えば、2021年3月、LGエレクトロニクスはドイツでホームエネルギーパッケージを発表しました。住宅や小規模事業所に熱とエネルギーを供給するため、ヒートポンプ、太陽光発電システム、バッテリーストレージを含むハイブリッドシステムです。同様に、2022年には、ダイキンがドイツでのヒートポンプ生産能力の拡大を発表した。同社はこの新たな投資により、現地の生産能力の成長を早めることが期待されます。
さらに、2022年8月、STIEBEL ELTRON GmbH & Co.KGは、ヒートポンプの生産活動を拡大し、2022年末までに80,000台以上を生産するために、594百万米ドルを投資すると発表しました。この投資戦略は、同地域における同社の市場プレゼンスと生産能力を強化することを目的としています。
インフラプロジェクトへの支出増が市場を押し上げる
用途別では、新連邦政府がインフラプロジェクトに投資していることから、住宅・商業分野向けのドイツヒートポンプ市場の拡大が予測されています。例えば、Global Construction Surveyによると、ドイツの建設産業は11.1%成長し、2022年には273,564百万米ドルに達すると予測されています。さらに、ドイツでは2021年に293,393戸の住居の建設が完了し、連邦政府はドイツで40万戸の新しい住居を建設するという目標を掲げており、エネルギーの無駄を減らし、温室効果ガスの排出を避け、費用対効果の高い省エネプロジェクトに対する需要が高まっています。それゆえ、政府は省エネの取り組みに対応するため、手頃な価格の住宅補助金を大幅に増額しており、これが予測期間中の市場需要を押し上げると予想されます。
エネルギー効率の高い製品への需要の増加
空気熱源ヒートポンプを使用する主な利点は、エネルギー効率に優れていることです。ドイツの電気ヒートポンプシステム市場は、エネルギー消費の増加とエネルギー効率の高いソリューションへのニーズの高まりによって支えられています。エネルギー情報局のデータによると、2021年の全米の電力消費量は535.14TWhであり、これを受けてエネルギー効率が重視されるようになりました。ガスヒーターの代替としてヒートポンプを使用し、エネルギーにかかる経費を削減することが、市場成長の原動力となることが期待されます。
市場のセグメント化
空気熱源ヒートポンプ市場は、プロセス、最終用途、販売チャネルに基づいてセグメント化されます。プロセスに基づき、市場は空対空(ダクト、ダクトレス)と空対水(分割、一体型)に分けられる。最終用途に基づくと、市場は住宅、ホテル&リゾート、ジム&スパ、教育、フードサービス、その他(ヘルスケア、オフィスなど)に区分されます。販売チャネル別では、配管工、ディーラー&コントラクター、小売、直販、オンライン、その他(ディストリビューター、ビルダーなど)に細分化されています。
会社概要
Bosch Thermotechnik Gmbh.、Johnson Controls International Plc、Glen Dimplex Deutschland GmbH、Solarbayer GmbH、Viessmann Climate Solutions SE、Daikin Manufacturing Germany GmbH、STIEBEL ELTRON GmbH & Co.KG、Toshiba Europe Limited、三菱電機株式会社(ECODAN)、Carrier Corporation、Swegon Germany GmbHなどが、ドイツの空気源ヒートポンプ市場の成長を牽引する主要プレーヤーとして挙げられます。
レポートのスコープ
本レポートでは、ドイツの空気源ヒートポンプ市場を、業界動向のほか、以下のカテゴリーに分類し、その詳細も紹介しています:
- ドイツの空気源ヒートポンプ市場、プロセス別
o 空気から空気へ
空気から空気へ、空気から水へ
- ドイツの空気熱源ヒートポンプ市場:エンドユース別
o 住居用
o ホテル&リゾート
o ジム&スパ
o 教育
o フードサービス
o その他
- ドイツの空気熱源ヒートポンプ市場、販売チャネル別
o 配管業者
o ディーラー&コントラクター
o 小売
o 直販
o オンライン
o その他
- ドイツ空気源ヒートポンプ市場、地域別
o 南西部
o サウスイースト
o ノースウェスト
ノースイースト
- 競合他社の状況
企業プロファイル:ドイツの空気源ヒートポンプ市場に参入している主要企業の詳細分析
カスタマイズが可能です:
TechSci Researchは、与えられた市場データをもとに、企業の特定のニーズに応じてカスタマイズを提供します。このレポートでは、以下のカスタマイズオプションが利用可能です:
企業情報
- 追加の市場プレイヤー(最大5社)の詳細な分析とプロファイリング。

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目次

1. Introduction
1.1. Product Overview
1.2. Key Highlights of the Report
1.3. Market Coverage
1.4. Market Segments Covered
1.5. Research Tenure Considered
2. Research Methodology
2.1. Objective of the Study
2.2. Baseline Methodology
2.3. Key Industry Partners
2.4. Major Association and Secondary Sources
2.5. Forecasting Methodology
2.6. Data Triangulation & Validation
2.7. Assumptions and Limitations
3. Executive Summary
3.1. Market Overview
3.2. Market Forecast
3.3. Key Regions
3.4. Key Segments
4. Voice of Customer Analysis (B2C Model Analysis)
4.1. Sample Size Determination
4.2. Respondent Demographics
4.2.1. By Gender
4.2.2. By Age
4.2.3. By Occupation
4.3. Preferred Way for Heating Water
4.4. Brand Awareness
4.5. Sources of Awareness
4.6. Factors Influencing Purchase Decision
4.7. Challenges Faced Post Purchase
5. Germany Air Source Heat Pump Market Outlook
5.1. Market Size & Forecast
5.1.1. By Value
5.1.2. By Volume
5.2. Market Share & Forecast
5.2.1. By Process Market Share Analysis (Air to Air, Air to Water)
5.2.2. By End Use Market Share Analysis (Residential, Hotels & Resorts, Gym & Spas, Education, Food Service, and Others (Healthcare, Offices, etc.)
5.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis (Plumbers, Dealers & Contractors, Retail, Direct Sales, Online, and Others (Distributors, Builders, etc.)).
5.2.4. By Regional Market Share Analysis
5.2.4.1. South West Market Share Analysis
5.2.4.2. South East Market Share Analysis
5.2.4.3. North West Market Share Analysis
5.2.4.4. North East Market Share Analysis
5.2.5. By Company Market Share Share Analysis
5.3. Germany Air Source Heat Pump Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.1. By Process Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.2. By End Use Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.3. By Sales Channel Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.4. By Region Market Mapping & Opportunity Assessment
6. Germany Air to Air Heat Pump Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.1.2. By Volume
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Type Market Share Analysis (Ducts, Ductless)
6.2.2. By End Use Market Share Analysis
6.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis
6.3. Product Benchmarking (Best Selling SKUs)
7. Germany Air to Water Heat Pump Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.1.2. By Volume
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Type Market Share Analysis (Split, Integrated)
7.2.2. By Tank Capacity Market Share Analysis (Less than 200L, 200L to 300L, more than 300L)
7.2.3. By End Use Market Share Analysis
7.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis
7.3. Product Benchmarking (Best Selling SKUs)
8. Market Dynamics
8.1. Drivers
8.1.1. Surging infrastructure projects
8.1.2. Increasing demand for advanced space heating technologies
8.1.3. Reduce greenhouse gas emission
8.2. Challenge
8.2.1. Increasing competition level
8.2.2. Availability of substitute products
9. Impact of COVID-19 on Germany Air Source Heat Pump Market
9.1. Impact Assessment Model
9.1.1. Key Segments Impacted
9.1.2. Key Regions Impacted
10. Market Trends & Developments
10.1. Increasing demand for energy efficient system
10.2. Increasing e-commerce sector
10.3. Increasing promotional and marketing activities.
10.4. Growing demand for cost effective products.
11. Porter’s Five Forces Model
11.1. Competitive Rivalry
11.2. Bargaining Power of Buyers
11.3. Bargaining Power of Suppliers
11.4. Threat of New Entrants
11.5. Threat of Substitutes
12. SWOT Analysis
12.1. Strengths
12.2. Weaknesses
12.3. Opportunities
12.4. Threats
13. Competitive Landscape
13.1. Company Profiles
13.1.1. Bosch Thermotechnik Gmbh
13.1.1.1. Company Details
13.1.1.2. Product & Services
13.1.1.3. Financials (As Reported)
13.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence
13.1.1.5. Recent Developments
13.1.1.6. Key Management Personnel
13.1.2. Johnson Controls International Plc
13.1.2.1. Company Details
13.1.2.2. Product & Services
13.1.2.3. Financials (As Reported)
13.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence
13.1.2.5. Recent Developments
13.1.2.6. Key Management Personnel
13.1.3. Glen Dimplex Deutschland GmbH
13.1.3.1. Company Details
13.1.3.2. Product & Services
13.1.3.3. Financials (As Reported)
13.1.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence
13.1.3.5. Recent Developments
13.1.3.6. Key Management Personnel
13.1.4. Solarbayer GmbH
13.1.4.1. Company Details
13.1.4.2. Product & Services
13.1.4.3. Financials (As Reported)
13.1.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence
13.1.4.5. Recent Developments
13.1.4.6. Key Management Personnel
13.1.5. Viessmann Climate Solutions SE
13.1.5.1. Company Details
13.1.5.2. Product & Services
13.1.5.3. Financials (As Reported)
13.1.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence
13.1.5.5. Recent Developments
13.1.5.6. Key Management Personnel
13.1.6. Daikin Manufacturing Germany GmbH
13.1.6.1. Company Details
13.1.6.2. Product & Services
13.1.6.3. Financials (As Reported)
13.1.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence
13.1.6.5. Recent Developments
13.1.6.6. Key Management Personnel
13.1.7. STIEBEL ELTRON GmbH & Co. KG
13.1.7.1. Company Details
13.1.7.2. Product & Services
13.1.7.3. Financials (As Reported)
13.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence
13.1.7.5. Recent Developments
13.1.7.6. Key Management Personnel
13.1.8. Toshiba Europe Limited
13.1.8.1. Company Details
13.1.8.2. Product & Services
13.1.8.3. Financials (As Reported)
13.1.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence
13.1.8.5. Recent Developments
13.1.8.6. Key Management Personnel
13.1.9. Mitsubishi Electric Corporation (ECODAN)
13.1.9.1. Company Details
13.1.9.2. Product & Services
13.1.9.3. Financials (As Reported)
13.1.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence
13.1.9.5. Recent Developments
13.1.9.6. Key Management Personnel
13.1.10. Carrier Corporation
13.1.10.1. Company Details
13.1.10.2. Product & Services
13.1.10.3. Financials (As Reported)
13.1.10.4. Key Market Focus & Geographical Presence
13.1.10.5. Recent Developments
13.1.10.6. Key Management Personnel
14. Strategic Recommendations/Action Plan
14.1. Key Focus Areas
14.2. Target Process
14.3. Target Sales Channel
15. About Us & Disclaimer
(Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)

 

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Summary

The Germany air source heat pump market is expected to be driven by increasing public awareness of the increased carbon footprint caused by fossil fuel combustion. The increased greenhouse gas emissions have resulted in an increase in pollution and global warming. This combination of factors will encourage the use of electric heat pumps as the primary technology for reducing emissions in heating applications, which is expected to drive market growth during the forecast period.
An air source heat pump is a device used for transferring heat from one place to another using electricity. Heat is not produced by heat pumps. Instead, they shift and distribute heat to warm or cool a particular area.
Green energy management systems and technologies have come into greater emphasis as a means of addressing environmental challenges. Such measures are expected to produce profitable chances for the expansion of the heat pump market in the region. For instance, the year 2022 witnessed record sales for heat pumps in Germany. According to the Federation of the German Heating Industry (BDH), the country delivered 25% more new heat pumps in the first half of 2022. The raw numbers increased from 76,500 to 96,000, and the market share of heat pumps surged from 17 to 21%.
However, the Federation of German Heating Industry, which has 121 member companies that produce heating systems and their components, they are contributing approximately 90% of sales generated by the heating industry in Germany. Similarly, in Europe, it represents 60% of sales generated by the heating industries. This means that the German heating industry will grow in both technological and commercial terms during the forecast period.
Companies are offering new innovative products to attract customers and increase their market presence. Manufacturers are focusing on the development of new products to fulfill the demand of the customers. For example, in March 2021, LG Electronics introduced its Home Energy Package in Germany. To deliver heat and energy to residential buildings and small businesses, the hybrid system includes a heat pump, a PV system, and battery storage. Similarly, in 2022, Daikin announced the expansion of heat pump production capacity in Germany. The company is expected to quicken the growth of its local production capacity with this new investment.
Furthermore, in August 2022, STIEBEL ELTRON GmbH & Co. KG announced a USD594 million investment to expand its heat pump manufacturing activities to produce more than 80,000 units by the end of 2022. This investment strategy was designed to strengthen the company's market presence and production capabilities throughout the region.
Increased Spending on Infrastructure Projects to Boost the Market
Based on application, the Germany heat pump market for residential and commercial sectors is predicted to grow because the new federal government has invested in infrastructure projects. For instance, according to the Global Construction Survey, the construction industry in Germany is expected to grow by 11.1% to reach USD 273,564 million in 2022. Additionally, Germany completed the construction of 293,393 dwellings in 2021, and the Federal Government has set a goal of constructing 400,000 new homes in Germany, which increases the demand for energy conservation projects to reduce energy waste, avoid greenhouse gas emissions, and is cost-effective. Hence, the government has significantly increased affordable housing subsidies in order to meet the energy conservation initiatives, which is expected to drive the market demand during the forecast period.
Increasing Demand for Energy-Efficient Products
The primary advantage of using an air-source heat pump is its energy efficiency. The German market for electric heat pump systems is supported by increased energy consumption and a growing need for energy-efficient solutions. According to data from the Energy Information Administration, the nation's overall consumption of electricity was 535.14 TWh in 2021, which led to a greater emphasis on energy efficiency. The use of heat pumps as an alternative to gas heaters to reduce expenses on energy is expected to drive market growth.
Market Segmentation
The Air Source Heat Pump Market is segmented based on process, end-use, and sales channel. Based on the process, the market is divided into air-to-air (ducts, ductless) and air-to-water (split, integrated). Based on end use, the market is segmented into residential, hotels & resorts, gyms & spas, education, food service, and others (healthcare, offices, etc.). Based on sales channels, the market is fragmented into plumbers, dealers & contractors, retail, direct sales, online, and others (distributors, builders, etc.).
Company Profiles
Bosch Thermotechnik Gmbh., Johnson Controls International Plc, Glen Dimplex Deutschland GmbH, Solarbayer GmbH, Viessmann Climate Solutions SE, Daikin Manufacturing Germany GmbH, STIEBEL ELTRON GmbH & Co. KG, Toshiba Europe Limited, Mitsubishi Electric Corporation (ECODAN), Carrier Corporation, and Swegon Germany GmbH, are among the major players driving the market growth of the Germany air source heat pump market.
Report Scope:
In this report, the Germany Air Source Heat Pump Market has been segmented into the following categories, in addition to the industry trends, which have also been detailed below:
• Germany Air Source Heat Pump Market, By Process:
o Air to Air
o Air to Water
• Germany Air Source Heat Pump Market, By End Use:
o Residential
o Hotels & Resorts
o Gym & Spas
o Education
o Food Service
o Others
• Germany Air Source Heat Pump Market, By Sales Channel:
o Plumbers
o Dealers & Contractors
o Retail
o Direct Sales
o Online
o Others
• Germany Air Source Heat Pump Market, By Region:
o South West
o South East
o North West
o North East
• Competitive Landscape
Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in the Germany Air Source Heat Pump market.
Available Customizations:
With the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company’s specific needs. The following customization options are available for the report:
Company Information
• Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).



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Table of Contents

1. Introduction
1.1. Product Overview
1.2. Key Highlights of the Report
1.3. Market Coverage
1.4. Market Segments Covered
1.5. Research Tenure Considered
2. Research Methodology
2.1. Objective of the Study
2.2. Baseline Methodology
2.3. Key Industry Partners
2.4. Major Association and Secondary Sources
2.5. Forecasting Methodology
2.6. Data Triangulation & Validation
2.7. Assumptions and Limitations
3. Executive Summary
3.1. Market Overview
3.2. Market Forecast
3.3. Key Regions
3.4. Key Segments
4. Voice of Customer Analysis (B2C Model Analysis)
4.1. Sample Size Determination
4.2. Respondent Demographics
4.2.1. By Gender
4.2.2. By Age
4.2.3. By Occupation
4.3. Preferred Way for Heating Water
4.4. Brand Awareness
4.5. Sources of Awareness
4.6. Factors Influencing Purchase Decision
4.7. Challenges Faced Post Purchase
5. Germany Air Source Heat Pump Market Outlook
5.1. Market Size & Forecast
5.1.1. By Value
5.1.2. By Volume
5.2. Market Share & Forecast
5.2.1. By Process Market Share Analysis (Air to Air, Air to Water)
5.2.2. By End Use Market Share Analysis (Residential, Hotels & Resorts, Gym & Spas, Education, Food Service, and Others (Healthcare, Offices, etc.)
5.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis (Plumbers, Dealers & Contractors, Retail, Direct Sales, Online, and Others (Distributors, Builders, etc.)).
5.2.4. By Regional Market Share Analysis
5.2.4.1. South West Market Share Analysis
5.2.4.2. South East Market Share Analysis
5.2.4.3. North West Market Share Analysis
5.2.4.4. North East Market Share Analysis
5.2.5. By Company Market Share Share Analysis
5.3. Germany Air Source Heat Pump Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.1. By Process Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.2. By End Use Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.3. By Sales Channel Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.4. By Region Market Mapping & Opportunity Assessment
6. Germany Air to Air Heat Pump Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.1.2. By Volume
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Type Market Share Analysis (Ducts, Ductless)
6.2.2. By End Use Market Share Analysis
6.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis
6.3. Product Benchmarking (Best Selling SKUs)
7. Germany Air to Water Heat Pump Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.1.2. By Volume
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Type Market Share Analysis (Split, Integrated)
7.2.2. By Tank Capacity Market Share Analysis (Less than 200L, 200L to 300L, more than 300L)
7.2.3. By End Use Market Share Analysis
7.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis
7.3. Product Benchmarking (Best Selling SKUs)
8. Market Dynamics
8.1. Drivers
8.1.1. Surging infrastructure projects
8.1.2. Increasing demand for advanced space heating technologies
8.1.3. Reduce greenhouse gas emission
8.2. Challenge
8.2.1. Increasing competition level
8.2.2. Availability of substitute products
9. Impact of COVID-19 on Germany Air Source Heat Pump Market
9.1. Impact Assessment Model
9.1.1. Key Segments Impacted
9.1.2. Key Regions Impacted
10. Market Trends & Developments
10.1. Increasing demand for energy efficient system
10.2. Increasing e-commerce sector
10.3. Increasing promotional and marketing activities.
10.4. Growing demand for cost effective products.
11. Porter’s Five Forces Model
11.1. Competitive Rivalry
11.2. Bargaining Power of Buyers
11.3. Bargaining Power of Suppliers
11.4. Threat of New Entrants
11.5. Threat of Substitutes
12. SWOT Analysis
12.1. Strengths
12.2. Weaknesses
12.3. Opportunities
12.4. Threats
13. Competitive Landscape
13.1. Company Profiles
13.1.1. Bosch Thermotechnik Gmbh
13.1.1.1. Company Details
13.1.1.2. Product & Services
13.1.1.3. Financials (As Reported)
13.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence
13.1.1.5. Recent Developments
13.1.1.6. Key Management Personnel
13.1.2. Johnson Controls International Plc
13.1.2.1. Company Details
13.1.2.2. Product & Services
13.1.2.3. Financials (As Reported)
13.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence
13.1.2.5. Recent Developments
13.1.2.6. Key Management Personnel
13.1.3. Glen Dimplex Deutschland GmbH
13.1.3.1. Company Details
13.1.3.2. Product & Services
13.1.3.3. Financials (As Reported)
13.1.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence
13.1.3.5. Recent Developments
13.1.3.6. Key Management Personnel
13.1.4. Solarbayer GmbH
13.1.4.1. Company Details
13.1.4.2. Product & Services
13.1.4.3. Financials (As Reported)
13.1.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence
13.1.4.5. Recent Developments
13.1.4.6. Key Management Personnel
13.1.5. Viessmann Climate Solutions SE
13.1.5.1. Company Details
13.1.5.2. Product & Services
13.1.5.3. Financials (As Reported)
13.1.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence
13.1.5.5. Recent Developments
13.1.5.6. Key Management Personnel
13.1.6. Daikin Manufacturing Germany GmbH
13.1.6.1. Company Details
13.1.6.2. Product & Services
13.1.6.3. Financials (As Reported)
13.1.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence
13.1.6.5. Recent Developments
13.1.6.6. Key Management Personnel
13.1.7. STIEBEL ELTRON GmbH & Co. KG
13.1.7.1. Company Details
13.1.7.2. Product & Services
13.1.7.3. Financials (As Reported)
13.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence
13.1.7.5. Recent Developments
13.1.7.6. Key Management Personnel
13.1.8. Toshiba Europe Limited
13.1.8.1. Company Details
13.1.8.2. Product & Services
13.1.8.3. Financials (As Reported)
13.1.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence
13.1.8.5. Recent Developments
13.1.8.6. Key Management Personnel
13.1.9. Mitsubishi Electric Corporation (ECODAN)
13.1.9.1. Company Details
13.1.9.2. Product & Services
13.1.9.3. Financials (As Reported)
13.1.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence
13.1.9.5. Recent Developments
13.1.9.6. Key Management Personnel
13.1.10. Carrier Corporation
13.1.10.1. Company Details
13.1.10.2. Product & Services
13.1.10.3. Financials (As Reported)
13.1.10.4. Key Market Focus & Geographical Presence
13.1.10.5. Recent Developments
13.1.10.6. Key Management Personnel
14. Strategic Recommendations/Action Plan
14.1. Key Focus Areas
14.2. Target Process
14.3. Target Sales Channel
15. About Us & Disclaimer
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TechSci Research社の消費財・小売り分野での最新刊レポート

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よくあるご質問


TechSci Research社はどのような調査会社ですか?


テックサイリサーチ(TechSci Research)は、カナダ、英国、インドに拠点を持ち、化学、IT、環境、消費財と小売、自動車、エネルギーと発電の市場など、多様な産業や地域を対象とした調査・出版活... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



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2024/12/19 10:26

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