南アフリカ空気清浄機市場:フィルタータイプ別(HEPA、プレフィルター+HEPA、プレフィルター+HEPA+活性炭、その他(HEPA+イオナイザー、プレフィルター+活性炭))、最終用途別(住宅、商業、産業)、流通チャネル別(スーパーマーケット/ハイパーマーケット、マルチブランドストア、電子商店、オンライン、その他(直販/施設流通))、地域別、企業別、予測・機会:2018-2028FSouth Africa Air Purifiers Market By Filter Type (HEPA, Prefilter + HEPA, Prefilter + HEPA + Activated Carbon, and Others (HEPA + Ionizer, Prefilter + Activated Carbon, Prefilter)), By End Use (Residential, Commercial and Industrial), By Distribution Channel (Supermarkets/Hypermarkets, Multi Branded Stores, Electronic Stores, Online, Others (Direct/Institutional Distribution)), By Region, By Company, Forecast & Opportunities, 2018-2028F 南アフリカの空気清浄機市場は、空気感染症の発生率の増加や、南アフリカの各都市における汚染レベルの急上昇を背景に、高い需要が見込まれています。また、空気感染症の危険性に対する消費者の意識の高まりや、... もっと見る
サマリー南アフリカの空気清浄機市場は、空気感染症の発生率の増加や、南アフリカの各都市における汚染レベルの急上昇を背景に、高い需要が見込まれています。また、空気感染症の危険性に対する消費者の意識の高まりや、一人当たりの所得の増加によるライフスタイルの変化が、同国の空気清浄機産業を後押しすると予測されています。Chemical & Engineering News誌に掲載されたデータによると、NASAの研究者が行ったモデリング研究によると、大気汚染は同国で年間約78万人の早死にをもたらすという。さらに、Africa Newsに掲載されたデータによると、ヨハネスブルグの大気汚染レベルが高いため、平均寿命が3.2年短くなっているとのことです。さらに、記事では、組織の炎症反応が公害によって悪化することに触れています。肺がん、慢性閉塞性肺疾患、喘息、下気道感染症、虚血性心疾患、脳卒中など、いくつかの病気を引き起こします。子供や大人の喘息は増加傾向にあり、その症状も悪化していることが確認されています。喘息による死亡率では、南アフリカは世界第6位と評価されています。南アフリカでは、年間平均41kgのプラスチックゴミが排出されています。このように排出量が多いため、プラスチックゴミの40%は埋め立て処分され、回収されないゴミは焼却処分されています。プラスチックごみの焼却の増加は、国内の大気汚染レベルの上昇に大きく寄与しています。このように、さまざまな病気の原因となる空気の質の低下は、国内の空気清浄機の需要にプラスの影響を与えています。 報告書によると、南アフリカでは多くの人が調理や暖房のために石炭や薪を燃やしています。この燃焼プロセスで発生する煙が、家の中の空気を汚染する傾向にあります。さらに、南アフリカのほとんどの低所得者向け住宅地では、路上走行中の車両による粒子状物質の排出にさらされており、その量は環境汚染の4%から16%、室内粒子状物質濃度の9%から55%となっており、国内の大気汚染レベルは急増しています。これらの低所得者向け住宅地の80%の道路は未舗装であるため、そこにあるほとんどの町は過度の汚染に悩まされている。そのため、大気汚染レベルの上昇に伴い、人々は空気清浄機を住宅や商業施設に設置し、空気の質を向上させています。 鉱業活動による汚染が市場成長の原動力となる 南アフリカでは、金や石炭などの天然資源の採掘により経済的な恩恵を受けていますが、こうした採掘活動によって大気汚染が進んでいます。さらに、推定160万人が鉱山廃棄物の近くに居住しています。その結果、これらの場所の住民は大気汚染に直接さらされ、喘息、肺炎、肺気腫、慢性気管支炎、喘鳴、慢性咳などのさまざまな病気を発症し、若い人や高齢者に多く見られるようになりました。このように、鉱業活動による大気汚染の増加に伴い、人々は自宅で空気清浄機を購入することを好み、その結果、国内での空気清浄機の需要が増加しました。 発電所からの汚染の増加が市場成長を促進する 南アフリカでは、発電所から排出される有害物質の増加により、汚染レベルが上昇しています。ミデルブルグには、炭鉱、石炭火力発電所、石油化学施設、金属製錬所、化学メーカー、その他の産業複合施設があり、環境中に高レベルの汚染物質を放出している。2019年のグリーンピースの報告書によると、この地域は二酸化硫黄と二酸化窒素の排出量が世界でワースト1位であり、近隣地域に位置する470万人以上の人口に影響を及ぼしています。このように、近隣地域での有毒な空気の放出が増加する中、人々は家庭内で浄化された空気を得るために空気清浄機を導入しています。 市場の成長を促進する政府のイニシアティブの増加 国内の大気汚染レベルを抑制するために、政府はさまざまな方法を採用し、新しい取り組みを導入しています。南アフリカ政府のウェブサイトによると、西ケープ大気質管理計画(2021-2025)は、全国の大気汚染を削減するために、西ケープ州政府の環境問題・開発計画局によって最近承認されました。さらに、政府は、大気質モニタリングネットワークの整備に0.58百万米ドルを投資する予定である。このように、政府の取り組みが進むにつれ、南アフリカの人々は、家庭や商業施設できれいな空気を保つために空気清浄機を好んで購入しています。 市場の細分化 南アフリカの空気清浄機市場は、フィルタータイプ、エンドユーザー、流通チャネル、地域、企業に区分されます。フィルタータイプ別では、HEPA、プレフィルター+HEPA、プレフィルター+HEPA+活性炭、その他(HEPA+イオナイザー、プレフィルター+活性炭、プレフィルター)に分類される。エンドユース別では、住宅用、商業用、工業用に、流通チャネル別では、スーパーマーケット/ハイパーマーケット、マルチブランドストア、エレクトロニクスストア、オンライン、その他(直販/機関販売)に細分化されています。 市場参入企業 Daikin Air Conditioning South Africa (Pty) Ltd、Honeywell Automation & Control Solutions South Africa Pty.Ltd., Philips South Africa (Pty) Limited, Unilever South Africa Proprietary Limited, MIA South Africa (Pty) Ltd, Panasonic Marketing Middle East & Africa FZE, Samsung Electronics South Africa Proprietary Limited, Sharp Middle East FZE, などが南アフリカ空気清浄機市場における市場プレイヤーとして挙げられます。 レポートのスコープ 本レポートでは、南アフリカの空気清浄機市場を、業界動向に加えて、以下のカテゴリーに分類し、その詳細も紹介しています: - 南アフリカの空気清浄機市場:フィルタータイプ別 o HEPA o プレフィルター+HEPA o プレフィルター+HEPA+活性炭 o その他 - 南アフリカの空気清浄機市場:エンドユース別 o 住居用 o 商業用 産業用 - 南アフリカの空気清浄機市場:流通チャネル別 o スーパーマーケット/ハイパーマーケット o マルチブランドストア o 電子部品店 o オンライン o その他 - 南アフリカの空気清浄機市場:地域別 o ハウテン州 o クワズールー・ナタール州 o 西ケープ州 o 東ケープ州 南アフリカ共和国の残りの地域 競合他社の状況 企業プロファイル:南アフリカの空気清浄機市場に進出している主要企業の詳細な分析。 利用可能なカスタマイズ: TechSci Researchは、与えられた市場データをもとに、企業の特定のニーズに応じてカスタマイズを提供します。本レポートでは、以下のカスタマイズオプションが利用可能です: 企業情報 - 追加市場プレイヤー(最大5社)の詳細分析とプロファイリング。 目次1. Introduction1.1. Product Overview 1.2. Key Highlights of the Report 1.3. Market Coverage 1.4. Market Segments Covered 1.5. Research Tenure Considered 2. Research Methodology 2.1. Objective of the Study 2.2. Baseline Methodology 2.3. Key Industry Partners 2.4. Major Association and Secondary Sources 2.5. Forecasting Methodology 2.6. Data Triangulation & Validation 2.7. Assumptions and Limitations 3. Executive Summary 3.1. Market Overview 3.2. Market Forecast 3.3. Key Regions 3.4. Key Segments 4. Voice of Customer Analysis (B2C Model Analysis) 4.1. Sample Size Determination 4.2. Respondent Demographics 4.2.1. By Gender 4.2.2. By Age 4.2.3. By Occupation 4.3. Brand Awareness 4.4. Factors Influencing Purchase Decision 4.5. Brand Satisfaction 4.6. Challenges Faced Post Purchase 5. South Africa Air Purifiers Market Outlook 5.1. Market Size & Forecast 5.1.1. By Value 5.1.2. By Volume 5.2. Market Share & Forecast 5.2.1. By Filter Type Market Share Analysis (HEPA, Prefilter + HEPA, Prefilter + HEPA + Activated Carbon, and Others (HEPA + Ionizer, Prefilter + Activated Carbon, Prefilter)) 5.2.2. By End Use Market Share Analysis (Residential, Commercial and Industrial) 5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis (Supermarkets/Hypermarkets, Multi Branded Stores, Electronic Stores, Online, Others (Direct/Institutional Distribution)) 5.2.4. By Regional Market Share Analysis 5.2.4.1. Gauteng Market Share Analysis 5.2.4.2. Kwazulu-Natal Market Share Analysis 5.2.4.3. Western Cape Market Share Analysis 5.2.4.4. Eastern Cape Market Share Analysis 5.2.5. By Company Market Share Analysis 5.3. South Africa Air Purifiers Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.1. By Filter Type Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.2. By End Use Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.3. By Distribution Channel Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.4. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment 6. South Africa HEPA Air Purifiers Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.1.2. By Volume 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By End Use Market Share Analysis 6.3. Product Benchmarking (Best Selling SKU’s) 7. South Africa Prefilter + HEPA Air Purifiers Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.1.2. By Volume 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By End Use Market Share Analysis 7.3. Product Benchmarking (Best Selling SKU’s) 8. South Africa Prefilter + HEPA + Activated Carbon Air Purifiers Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value 8.1.2. By Volume 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By End Use Market Share Analysis 8.3. Product Benchmarking (Best Selling SKU’s) 9. Market Dynamics 9.1. Drivers 9.1.1. Rising Number of Government Initiatives 9.1.2. Increasing Mining Activities 9.1.3. Pollution From Power Plants 9.2. Challenges 9.2.1. Requires Frequent Maintenance 9.2.2. Clogged Filters 10. Impact of COVID-19 on South Africa Air Purifiers Market 10.1. Impact Assessment Model 10.1.1. Key Segments Impacted 10.1.2. Key Regions Impacted 10.1.3. Key Distribution Channel Impacted 11. Market Trends & Developments 11.1. Increasing Efficiency Through Technological Advancements 11.2. Rising Number of Domestic Brands 11.3. Growing Demand from Commercial Sector 11.4. Increasing Focus on Health 11.5. Rapid Increase in Air Pollution 12. Import/ Export Analysis 12.1. Top 5 Exporting Countries 12.1.1. By Value 12.2. Top 5 importing Countries 12.2.1. By Value 13. Porter’s Five Forces Model 13.1. Competitive Rivalry 13.2. Bargaining Power of Buyers 13.3. Bargaining Power of Suppliers 13.4. Threat of New Entrants 13.5. Threat of Substitutes 14. SWOT Analysis 14.1. Strengths 14.2. Weaknesses 14.3. Opportunities 14.4. Threats 15. Competitive Landscape 15.1. Company Profiles 15.1.1. Daikin Air Conditioning South Africa (Pty) Ltd 15.1.1.1. Company Details 15.1.1.2. Product & Services 15.1.1.3. Financials (As Reported) 15.1.1.4. Key market Focus & Geographical Presence 15.1.1.5. Recent Developments 15.1.1.6. Key Management Personnel 15.1.2. Honeywell Automation & Control Solutions South Africa Pty. Ltd. 15.1.2.1. Company Details 15.1.2.2. Product & Services 15.1.2.3. Financials (As Reported) 15.1.2.4. Key market Focus & Geographical Presence 15.1.2.5. Recent Developments 15.1.2.6. Key Management Personnel 15.1.3. Philips South Africa (Pty) Limited 15.1.3.1. Company Details 15.1.3.2. Product & Services 15.1.3.3. Financials (As Reported) 15.1.3.4. Key market Focus & Geographical Presence 15.1.3.5. Recent Developments 15.1.3.6. Key Management Personnel 15.1.4. Unilever South Africa Proprietary Limited 15.1.4.1. Company Details 15.1.4.2. Product & Services 15.1.4.3. Financials (As Reported) 15.1.4.4. Key market Focus & Geographical Presence 15.1.4.5. Recent Developments 15.1.4.6. Key Management Personnel 15.1.5. MIA South Africa (Pty) Ltd 15.1.5.1. Company Details 15.1.5.2. Product & Services 15.1.5.3. Financials (As Reported) 15.1.5.4. Key market Focus & Geographical Presence 15.1.5.5. Recent Developments 15.1.5.6. Key Management Personnel 15.1.6. Panasonic Marketing Middle East & Africa FZE 15.1.6.1. Company Details 15.1.6.2. Product & Services 15.1.6.3. Financials (As Reported) 15.1.6.4. Key market Focus & Geographical Presence 15.1.6.5. Recent Developments 15.1.6.6. Key Management Personnel 15.1.7. Samsung Electronics South Africa Proprietary Limited 15.1.7.1. Company Details 15.1.7.2. Product & Services 15.1.7.3. Financials (As Reported) 15.1.7.4. Key market Focus & Geographical Presence 15.1.7.5. Recent Developments 15.1.7.6. Key Management Personnel 15.1.8. Sharp Middle East FZE 15.1.8.1. Company Details 15.1.8.2. Product & Services 15.1.8.3. Financials (As Reported) 15.1.8.4. Key market Focus & Geographical Presence 15.1.8.5. Recent Developments 15.1.8.6. Key Management Personnel 16. Strategic Recommendations/Action Plan 16.1. Key Focus Areas 16.2. Target Regions 16.3. Target Filter Type 16.4. Target End Use 17. About Us & Disclaimer (Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)
SummaryThe South Africa air purifier market is witnessing high demand due to the increased incidence of airborne diseases and the fast-rising pollution levels in various South African cities. Additionally, it is projected that growing consumer awareness of airborne diseases’ hazards and changes in lifestyle brought on by increased per capita income will fuel the country's air purifier industry. Table of Contents1. Introduction1.1. Product Overview 1.2. Key Highlights of the Report 1.3. Market Coverage 1.4. Market Segments Covered 1.5. Research Tenure Considered 2. Research Methodology 2.1. Objective of the Study 2.2. Baseline Methodology 2.3. Key Industry Partners 2.4. Major Association and Secondary Sources 2.5. Forecasting Methodology 2.6. Data Triangulation & Validation 2.7. Assumptions and Limitations 3. Executive Summary 3.1. Market Overview 3.2. Market Forecast 3.3. Key Regions 3.4. Key Segments 4. Voice of Customer Analysis (B2C Model Analysis) 4.1. Sample Size Determination 4.2. Respondent Demographics 4.2.1. By Gender 4.2.2. By Age 4.2.3. By Occupation 4.3. Brand Awareness 4.4. Factors Influencing Purchase Decision 4.5. Brand Satisfaction 4.6. Challenges Faced Post Purchase 5. South Africa Air Purifiers Market Outlook 5.1. Market Size & Forecast 5.1.1. By Value 5.1.2. By Volume 5.2. Market Share & Forecast 5.2.1. By Filter Type Market Share Analysis (HEPA, Prefilter + HEPA, Prefilter + HEPA + Activated Carbon, and Others (HEPA + Ionizer, Prefilter + Activated Carbon, Prefilter)) 5.2.2. By End Use Market Share Analysis (Residential, Commercial and Industrial) 5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis (Supermarkets/Hypermarkets, Multi Branded Stores, Electronic Stores, Online, Others (Direct/Institutional Distribution)) 5.2.4. By Regional Market Share Analysis 5.2.4.1. Gauteng Market Share Analysis 5.2.4.2. Kwazulu-Natal Market Share Analysis 5.2.4.3. Western Cape Market Share Analysis 5.2.4.4. Eastern Cape Market Share Analysis 5.2.5. By Company Market Share Analysis 5.3. South Africa Air Purifiers Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.1. By Filter Type Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.2. By End Use Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.3. By Distribution Channel Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.4. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment 6. South Africa HEPA Air Purifiers Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.1.2. By Volume 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By End Use Market Share Analysis 6.3. Product Benchmarking (Best Selling SKU’s) 7. South Africa Prefilter + HEPA Air Purifiers Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.1.2. By Volume 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By End Use Market Share Analysis 7.3. Product Benchmarking (Best Selling SKU’s) 8. South Africa Prefilter + HEPA + Activated Carbon Air Purifiers Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value 8.1.2. By Volume 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By End Use Market Share Analysis 8.3. Product Benchmarking (Best Selling SKU’s) 9. Market Dynamics 9.1. Drivers 9.1.1. Rising Number of Government Initiatives 9.1.2. Increasing Mining Activities 9.1.3. Pollution From Power Plants 9.2. Challenges 9.2.1. Requires Frequent Maintenance 9.2.2. Clogged Filters 10. Impact of COVID-19 on South Africa Air Purifiers Market 10.1. Impact Assessment Model 10.1.1. Key Segments Impacted 10.1.2. Key Regions Impacted 10.1.3. Key Distribution Channel Impacted 11. Market Trends & Developments 11.1. Increasing Efficiency Through Technological Advancements 11.2. Rising Number of Domestic Brands 11.3. Growing Demand from Commercial Sector 11.4. Increasing Focus on Health 11.5. Rapid Increase in Air Pollution 12. Import/ Export Analysis 12.1. Top 5 Exporting Countries 12.1.1. By Value 12.2. Top 5 importing Countries 12.2.1. By Value 13. Porter’s Five Forces Model 13.1. Competitive Rivalry 13.2. Bargaining Power of Buyers 13.3. Bargaining Power of Suppliers 13.4. Threat of New Entrants 13.5. Threat of Substitutes 14. SWOT Analysis 14.1. Strengths 14.2. Weaknesses 14.3. Opportunities 14.4. Threats 15. Competitive Landscape 15.1. Company Profiles 15.1.1. Daikin Air Conditioning South Africa (Pty) Ltd 15.1.1.1. Company Details 15.1.1.2. Product & Services 15.1.1.3. Financials (As Reported) 15.1.1.4. Key market Focus & Geographical Presence 15.1.1.5. Recent Developments 15.1.1.6. Key Management Personnel 15.1.2. Honeywell Automation & Control Solutions South Africa Pty. Ltd. 15.1.2.1. Company Details 15.1.2.2. Product & Services 15.1.2.3. Financials (As Reported) 15.1.2.4. Key market Focus & Geographical Presence 15.1.2.5. Recent Developments 15.1.2.6. Key Management Personnel 15.1.3. Philips South Africa (Pty) Limited 15.1.3.1. Company Details 15.1.3.2. Product & Services 15.1.3.3. Financials (As Reported) 15.1.3.4. Key market Focus & Geographical Presence 15.1.3.5. Recent Developments 15.1.3.6. Key Management Personnel 15.1.4. Unilever South Africa Proprietary Limited 15.1.4.1. Company Details 15.1.4.2. Product & Services 15.1.4.3. Financials (As Reported) 15.1.4.4. Key market Focus & Geographical Presence 15.1.4.5. Recent Developments 15.1.4.6. Key Management Personnel 15.1.5. MIA South Africa (Pty) Ltd 15.1.5.1. Company Details 15.1.5.2. Product & Services 15.1.5.3. Financials (As Reported) 15.1.5.4. Key market Focus & Geographical Presence 15.1.5.5. Recent Developments 15.1.5.6. Key Management Personnel 15.1.6. Panasonic Marketing Middle East & Africa FZE 15.1.6.1. Company Details 15.1.6.2. Product & Services 15.1.6.3. Financials (As Reported) 15.1.6.4. Key market Focus & Geographical Presence 15.1.6.5. Recent Developments 15.1.6.6. Key Management Personnel 15.1.7. Samsung Electronics South Africa Proprietary Limited 15.1.7.1. Company Details 15.1.7.2. Product & Services 15.1.7.3. Financials (As Reported) 15.1.7.4. Key market Focus & Geographical Presence 15.1.7.5. Recent Developments 15.1.7.6. Key Management Personnel 15.1.8. Sharp Middle East FZE 15.1.8.1. Company Details 15.1.8.2. Product & Services 15.1.8.3. Financials (As Reported) 15.1.8.4. Key market Focus & Geographical Presence 15.1.8.5. Recent Developments 15.1.8.6. Key Management Personnel 16. Strategic Recommendations/Action Plan 16.1. Key Focus Areas 16.2. Target Regions 16.3. Target Filter Type 16.4. Target End Use 17. About Us & Disclaimer (Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)
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