イタリアの空気源ヒートポンプ市場:プロセス別(Air to Air(ダクト対ダクトレス)、Air to Water(スプリット対統合))、エンドユーザー別(住宅、ホテル&リゾート、ジム&スパ、教育、フードサービス、その他(医療、オフィスなど))、販売チャネル別(配管工、ディーラー&業者、小売、直販、オンライン、その他(流通業者、建設業者など))、地域、企業別、予測&機会:2018~2028FItaly Air Source Heat Pump Market By Process (Air to Air (Ducts Vs. Ductless), Air to Water (Split Vs. Integrated)), By End Use (Residential, Hotels & Resorts, Gym & Spas, Education, Food Service, and Others (Healthcare, Offices, etc.)), By Sales Channel (Plumbers, Dealers & Contractors, Retail, Direct Sales, Online, and Others (Distributors, Builders, etc.)), By Region, By Company, Forecast & Opportunities, 2018-2028F イタリアの空気源ヒートポンプ市場規模は、予測期間中に目覚ましいCAGRで成長すると予測されています。空気熱源ヒートポンプ市場は、持続可能なソリューションに対する需要の増加、環境保全に対する意識の高まり... もっと見る
サマリーイタリアの空気源ヒートポンプ市場規模は、予測期間中に目覚ましいCAGRで成長すると予測されています。空気熱源ヒートポンプ市場は、持続可能なソリューションに対する需要の増加、環境保全に対する意識の高まり、高い耐久性などの要因から、予測期間中に力強い成長を遂げると予測されています。また、各社による新製品の発売は、予測期間を通じて市場に影響を及ぼすと予想される顕著な傾向です。ヒートポンプは、炉やボイラーと同様に、燃料を使わずに家や建物内に熱を分配する暖房システムです。ヒートポンプは、大半のエアコン機器と同じ熱伝達メカニズムを使用しています。エアコンは、室内から熱を奪って室外に排出するために、冷媒を循環させるシステムを利用しています。ヒートポンプは、この熱の流れを逆にして、外から熱を取り込み、建物の中に放出する仕組みです。 イタリアはヒートポンプのヨーロッパ最大の市場の一つであり、現在も拡大中です。ここ2、3年で急激に伸びています。ヒートポンプの97%までがエネルギー源を空気に依存しており、残りのユニットは主に地面から供給される技術を使用しています。イタリアの多くの地域では、冷房の必要性が暖房の必要性を上回ります。そのため、設置されているヒートポンプの大半は、空気と空気の反転式で、主に冷房に利用されています。しかし、国の大部分では、冬の室内暖房のニーズにも応えています。 政府の取り組みが市場成長の原動力となる イタリア国内外から多くの住宅がスーパーボーナス110%制度を利用するために集まりました。この制度は、パンデミック後の復興計画の一環として2020年7月に導入されて以来、これまでに約218億1000万米ドルを政府に負担させています。イタリアの事例は、政府が、環境に優しい暖房器具の選択肢を顧客に啓蒙しながら、成長を促す環境を整備することで、産業活動を促進できることを実証しています。スーパーボーナスプログラムは、イタリアの人々に、従来のボイラーと比較して、ヒートポンプの環境上の利点と総所有コストを考慮するよう促しています。これは、化石燃料を使用した暖房システムに代わる持続可能な選択肢をお客様に考えていただく原動力となるものです。ヒートポンプは、化石燃料を使用した暖房器具に代わる、持続可能な暖房器具です。したがって、このような取り組みが市場の成長を増幅させるでしょう。 持続可能なソリューションに対する需要の高まりが市場成長を後押しする ヒートポンプは、世界的に温室効果ガス排出量の削減が叫ばれる中、より持続可能な空間や水の暖房に対する需要に応えることができる、簡単に利用できるオプションです。例えば、EIAのAnnual Energy Outlookによると、給湯はもう一つの重要な排出源であり、住宅部門におけるCO2排出量の15%を占めています。快適性の向上、コストやエネルギーの節約、環境への配慮などを理由に、ヒートポンプを導入するお客様や企業はますます増えています。こうした選択は、大きな影響を与える可能性があります。商業施設では、冷暖房がCO2排出量の30%を占めており、住宅ではその割合が38%に上ると言われています。このように、環境に対する意識の高まりが、市場の成長を促すと考えられます。 技術の進歩が市場成長を促進する 空気熱源ヒートポンプを製造する企業は、先進的な技術で機器の改良を行っています。技術革新の結果、消費者の需要に応えるために特徴ある製品を開発する可能性が高まった。例えば、ダイキンはR-32のモノブロックシリーズを完成させるため、コンパクトな容量の「ダイキンアルテルマ3Min」を新たに発売しました。温水、熱、冷房を作り出すことができます。9kWから16kWのパワーレンジで、このモノブロックヒートポンプは2020年に初めて導入されました。新しいダイキンアルテルマ3 M.には、3つの追加クラスが用意されています(4kW、6kW、8kW)。このように、これらのイノベーションが市場成長につながる。 市場のセグメンテーション イタリアの空気源ヒートポンプ市場は、プロセス、エンドユース、販売チャネル、地域、競争環境に基づいてセグメント化されています。プロセスに基づき、市場はさらに空対空(ダクト対ダクトレス)と空対水(分割対統合)に細分化されます。エンドユースに基づき、市場は住宅、ホテル&リゾート、ジム&スパ、教育、フードサービス、その他(ヘルスケア、オフィスなど)に区分される。販売チャネルに基づき、市場は配管工、ディーラー&コントラクター、小売、直販、オンライン、その他(販売業者、建設業者など)に区分されます。また、市場分析では、北西部、南部、中部、北東部に分け、地域別の市場セグメンテーションを考案して調査しています。 市場参入企業 Carrier Global Corporation、Styebel Eltron GmbH & Co.KG(DE)、Mitsubishi Electric Europe B.V.、Trane Technologies Company, LLC、Toshiba Europe Limited、Johnson Controls International Plc、Daikin Industries, Ltd、Argoclima S.p.A., Frost Italy Srl、Galletti S.p.A. がイタリアの空気源ヒートポンプ市場における主要市場プレーヤーである。 レポートのスコープ 本レポートでは、イタリアの空気源ヒートポンプ市場を、業界動向のほか、以下のカテゴリーに分類し、その詳細も紹介しています: - イタリアの空気源ヒートポンプ市場、プロセス別 o 空気から空気へ o 空気から水へ - イタリアの空気源ヒートポンプ市場:エンドユーザー別 o 住宅用 o ホテル&リゾート ジム&スパ o 教育 o フードサービス o その他 - イタリアの空気熱源ヒートポンプ市場:販売チャネル別 o 配管業者 o ディーラー&コントラクター 小売業 o 直販 o オンライン o その他 - イタリアの空気源ヒートポンプ市場、地域別 o 北西部 o 南部 o 中央 o ノースイースト 競合他社の状況 企業プロファイル:イタリアの空気源ヒートポンプ市場に存在する主要企業の詳細分析。 カスタマイズが可能です: TechSci Researchは、与えられた市場データをもとに、企業の特定のニーズに応じてカスタマイズを提供します。本レポートでは、以下のカスタマイズオプションが利用可能です: 企業情報 - 追加市場プレイヤーの詳細分析とプロファイリング(最大5社まで)。 目次1. Introduction1.1. Product Overview 1.2. Key Highlights of the Report 1.3. Market Coverage 1.4. Market Segments Covered 1.5. Research Tenure Considered 2. Research Methodology 2.1. Objective of the Study 2.2. Baseline Methodology 2.3. Key Industry Partners 2.4. Major Association and Secondary Sources 2.5. Forecasting Methodology 2.6. Data Triangulation & Validation 2.7. Assumptions and Limitations 3. Executive Summary 3.1. Market Overview 3.2. Market Forecast 3.3. Key Regions 3.4. Key Segments 4. Voice of Customer Analysis (B2C Model Analysis) 4.1. Sample Size Determination 4.2. Respondent Demographics 4.2.1. By Gender 4.2.2. By Age 4.2.3. By Occupation 4.3. Preferred Way for Heating Water 4.4. Brand Awareness 4.5. Sources of Awareness 4.6. Factors Influencing Purchase Decision 4.7. Challenges Faced Post Purchase 5. Italy Air Source Heat Pump Market Outlook 5.1. Market Size & Forecast 5.1.1. By Value 5.1.2. By Volume 5.2. Market Share & Forecast 5.2.1. By Process Market Share Analysis (Air to Air, Air to Water) 5.2.2. By End Use Market Share Analysis (Residential, Hotels & Resorts, Gym & Spas, Education, Food Service, and Others (Healthcare, Offices, etc.) 5.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis (Plumbers, Dealers & Contractors, Retail, Direct Sales, Online, and Others (Distributors, Builders, etc.)) 5.2.4. By Regional Market Share Analysis 5.2.4.1. North-West Market Share Analysis 5.2.4.2. South Market Share Analysis 5.2.4.3. Central Market Share Analysis 5.2.4.4. North-East Market Share Analysis 5.2.5. By Company Market Share Analysis 5.3. Italy Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.1. By Process Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.2. By End Use Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.3. By Sales Channel Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.4. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment 6. Italy Air to Air Heat Pump Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.1.2. By Volume 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Type Market Share Analysis (Ducts, Ductless) 6.2.2. By End Use Market Share Analysis 6.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 6.3. Product Benchmarking (Best Selling SKU’s) 7. Italy Air to Water Heat Pump Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.1.2. By Volume 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Type Market Share Analysis (Split, Integrated) 7.2.2. By Tank Capacity Market Share Analysis (Less than 200L, 200L to 300L, More than 300L) 7.2.3. By End Use Market Share Analysis 7.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 7.3. Product Benchmarking (Best Selling SKU’s) 8. Market Dynamics 8.1. Drivers 8.1.1. Increasing Awareness Towards Environment 8.1.2. Rising Government Initiative 8.2. Challenges 8.2.1. High Up-front Cost 8.2.2. Stiff Competition 9. Impact of COVID-19 on Italy Air Source Heat Pump Market 9.1. Impact Assessment Model 9.1.1. Key Segments Impacted 9.1.2. Key Regions Impacted 10. Market Trends & Developments 10.1. Adoption of New Technologies 10.2. Energy Efficient Products 10.3. High Durability 10.4. Low Noise Emission 10.5. Increasing Internet Penetration 11. Porter’s Five Forces Model 11.1. Competitive Rivalry 11.2. Bargaining Power of Buyers 11.3. Bargaining Power of Suppliers 11.4. Threat of New Entrants 11.5. Threat of Substitutes 12. SWOT Analysis 12.1. Strengths 12.2. Weaknesses 12.3. Opportunity 12.4. Threat 13. Competitive Landscape 13.1. Company Profiles 13.1.1. Carrier Global Corporation 13.1.1.1. Company Details 13.1.1.2. Products & Services 13.1.1.3. Financials (As Reported) 13.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence 13.1.1.5. Recent Developments 13.1.1.6. Key Management Personnel 13.1.2. Stiebel Eltron GmbH & Co. KG (DE) 13.1.2.1. Company Details 13.1.2.2. Products & Services 13.1.2.3. Financials (As Reported) 13.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence 13.1.2.5. Recent Developments 13.1.2.6. Key Management Personnel 13.1.3. Mitsubishi Electric Europe B.V. 13.1.3.1. Company Details 13.1.3.2. Products & Services 13.1.3.3. Financials (As Reported) 13.1.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence 13.1.3.5. Recent Developments 13.1.3.6. Key Management Personnel 13.1.4. Trane Technologies Company, LLC 13.1.4.1. Company Details 13.1.4.2. Products & Services 13.1.4.3. Financials (As Reported) 13.1.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence 13.1.4.5. Recent Developments 13.1.4.6. Key Management Personnel 13.1.5. Toshiba Europe Limited 13.1.5.1. Company Details 13.1.5.2. Products & Services 13.1.5.3. Financials (As Reported) 13.1.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence 13.1.5.5. Recent Developments 13.1.5.6. Key Management Personnel 13.1.6. Johnson Controls International Plc 13.1.6.1. Company Details 13.1.6.2. Products & Services 13.1.6.3. Financials (As Reported) 13.1.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence 13.1.6.5. Recent Developments 13.1.6.6. Key Management Personnel 13.1.7. Daikin Industries, Ltd 13.1.7.1. Company Details 13.1.7.2. Products & Services 13.1.7.3. Financials (As Reported) 13.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence 13.1.7.5. Recent Developments 13.1.7.6. Key Management Personnel 13.1.8. Argoclima S.p.A. 13.1.8.1. Company Details 13.1.8.2. Products & Services 13.1.8.3. Financials (As Reported) 13.1.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence 13.1.8.5. Recent Developments 13.1.8.6. Key Management Personnel 13.1.9. Frost Italy Srl 13.1.9.1. Company Details 13.1.9.2. Products & Services 13.1.9.3. Financials (As Reported) 13.1.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence 13.1.9.5. Recent Developments 13.1.9.6. Key Management Personnel 13.1.10. Galletti S.p.A. 13.1.10.1. Company Details 13.1.10.2. Products & Services 13.1.10.3. Financials (As Reported) 13.1.10.4. Key Market Focus & Geographical Presence 13.1.10.5. Recent Developments 13.1.10.6. Key Management Personnel 14. Strategic Recommendations/Action Plan 14.1. Key Focus Areas 14.2. Target Regions 14.3. Target Process 14.4. Target Sales Channel
SummaryThe Italy Air Source Heat Pump Market size is anticipated to grow at an impressive CAGR during the forecast period. The air source heat pump market is anticipated to project robust growth in the forecast period on account of factors such as increasing demand for sustainable solutions, rising awareness for environment conservation, and high durability. In addition, new product launches by various companies are a prominent trend that is anticipated to affect the market throughout the forecasted period. Table of Contents1. Introduction1.1. Product Overview 1.2. Key Highlights of the Report 1.3. Market Coverage 1.4. Market Segments Covered 1.5. Research Tenure Considered 2. Research Methodology 2.1. Objective of the Study 2.2. Baseline Methodology 2.3. Key Industry Partners 2.4. Major Association and Secondary Sources 2.5. Forecasting Methodology 2.6. Data Triangulation & Validation 2.7. Assumptions and Limitations 3. Executive Summary 3.1. Market Overview 3.2. Market Forecast 3.3. Key Regions 3.4. Key Segments 4. Voice of Customer Analysis (B2C Model Analysis) 4.1. Sample Size Determination 4.2. Respondent Demographics 4.2.1. By Gender 4.2.2. By Age 4.2.3. By Occupation 4.3. Preferred Way for Heating Water 4.4. Brand Awareness 4.5. Sources of Awareness 4.6. Factors Influencing Purchase Decision 4.7. Challenges Faced Post Purchase 5. Italy Air Source Heat Pump Market Outlook 5.1. Market Size & Forecast 5.1.1. By Value 5.1.2. By Volume 5.2. Market Share & Forecast 5.2.1. By Process Market Share Analysis (Air to Air, Air to Water) 5.2.2. By End Use Market Share Analysis (Residential, Hotels & Resorts, Gym & Spas, Education, Food Service, and Others (Healthcare, Offices, etc.) 5.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis (Plumbers, Dealers & Contractors, Retail, Direct Sales, Online, and Others (Distributors, Builders, etc.)) 5.2.4. By Regional Market Share Analysis 5.2.4.1. North-West Market Share Analysis 5.2.4.2. South Market Share Analysis 5.2.4.3. Central Market Share Analysis 5.2.4.4. North-East Market Share Analysis 5.2.5. By Company Market Share Analysis 5.3. Italy Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.1. By Process Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.2. By End Use Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.3. By Sales Channel Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.4. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment 6. Italy Air to Air Heat Pump Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.1.2. By Volume 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Type Market Share Analysis (Ducts, Ductless) 6.2.2. By End Use Market Share Analysis 6.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 6.3. Product Benchmarking (Best Selling SKU’s) 7. Italy Air to Water Heat Pump Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.1.2. By Volume 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Type Market Share Analysis (Split, Integrated) 7.2.2. By Tank Capacity Market Share Analysis (Less than 200L, 200L to 300L, More than 300L) 7.2.3. By End Use Market Share Analysis 7.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 7.3. Product Benchmarking (Best Selling SKU’s) 8. Market Dynamics 8.1. Drivers 8.1.1. Increasing Awareness Towards Environment 8.1.2. Rising Government Initiative 8.2. Challenges 8.2.1. High Up-front Cost 8.2.2. Stiff Competition 9. Impact of COVID-19 on Italy Air Source Heat Pump Market 9.1. Impact Assessment Model 9.1.1. Key Segments Impacted 9.1.2. Key Regions Impacted 10. Market Trends & Developments 10.1. Adoption of New Technologies 10.2. Energy Efficient Products 10.3. High Durability 10.4. Low Noise Emission 10.5. Increasing Internet Penetration 11. Porter’s Five Forces Model 11.1. Competitive Rivalry 11.2. Bargaining Power of Buyers 11.3. Bargaining Power of Suppliers 11.4. Threat of New Entrants 11.5. Threat of Substitutes 12. SWOT Analysis 12.1. Strengths 12.2. Weaknesses 12.3. Opportunity 12.4. Threat 13. Competitive Landscape 13.1. Company Profiles 13.1.1. Carrier Global Corporation 13.1.1.1. Company Details 13.1.1.2. Products & Services 13.1.1.3. Financials (As Reported) 13.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence 13.1.1.5. Recent Developments 13.1.1.6. Key Management Personnel 13.1.2. Stiebel Eltron GmbH & Co. KG (DE) 13.1.2.1. Company Details 13.1.2.2. Products & Services 13.1.2.3. Financials (As Reported) 13.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence 13.1.2.5. Recent Developments 13.1.2.6. Key Management Personnel 13.1.3. Mitsubishi Electric Europe B.V. 13.1.3.1. Company Details 13.1.3.2. Products & Services 13.1.3.3. Financials (As Reported) 13.1.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence 13.1.3.5. Recent Developments 13.1.3.6. Key Management Personnel 13.1.4. Trane Technologies Company, LLC 13.1.4.1. Company Details 13.1.4.2. Products & Services 13.1.4.3. Financials (As Reported) 13.1.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence 13.1.4.5. Recent Developments 13.1.4.6. Key Management Personnel 13.1.5. Toshiba Europe Limited 13.1.5.1. Company Details 13.1.5.2. Products & Services 13.1.5.3. Financials (As Reported) 13.1.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence 13.1.5.5. Recent Developments 13.1.5.6. Key Management Personnel 13.1.6. Johnson Controls International Plc 13.1.6.1. Company Details 13.1.6.2. Products & Services 13.1.6.3. Financials (As Reported) 13.1.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence 13.1.6.5. Recent Developments 13.1.6.6. Key Management Personnel 13.1.7. Daikin Industries, Ltd 13.1.7.1. Company Details 13.1.7.2. Products & Services 13.1.7.3. Financials (As Reported) 13.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence 13.1.7.5. Recent Developments 13.1.7.6. Key Management Personnel 13.1.8. Argoclima S.p.A. 13.1.8.1. Company Details 13.1.8.2. Products & Services 13.1.8.3. Financials (As Reported) 13.1.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence 13.1.8.5. Recent Developments 13.1.8.6. Key Management Personnel 13.1.9. Frost Italy Srl 13.1.9.1. Company Details 13.1.9.2. Products & Services 13.1.9.3. Financials (As Reported) 13.1.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence 13.1.9.5. Recent Developments 13.1.9.6. Key Management Personnel 13.1.10. Galletti S.p.A. 13.1.10.1. Company Details 13.1.10.2. Products & Services 13.1.10.3. Financials (As Reported) 13.1.10.4. Key Market Focus & Geographical Presence 13.1.10.5. Recent Developments 13.1.10.6. Key Management Personnel 14. Strategic Recommendations/Action Plan 14.1. Key Focus Areas 14.2. Target Regions 14.3. Target Process 14.4. Target Sales Channel
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